Dat mochten we bij die vorige ook wel...quote:Op zondag 31 juli 2005 18:04 schreef MaRySe het volgende:
Zou best kunnen...
[afbeelding]
Deze mogen ze wel even bij voederen
Lang en dun ja.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:21 schreef MaRySe het volgende:
Die is gewoon lang, valt nog wel mee.
Serieus? Waarom is ie dan gebanned? / tot wanneer ?quote:Op zondag 31 juli 2005 18:31 schreef BObNL het volgende:
Stomme ban, geloof dat jajong nu gebanned is he ?
Ben er nog nooit geweest maar er woont wel een neef van me moederquote:Op zondag 31 juli 2005 19:13 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand hier die wel es in Nieuw-Zeeland is geweest?
Waar in N-Z?quote:Op zondag 31 juli 2005 19:14 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest maar er woont wel een neef van me moeder
Je doe het zelf toy's?quote:Op zondag 31 juli 2005 19:23 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga op vakantie en neem mee..
shirtjes,trui, vest, broeken, rokjes, jurkje, ondergoed+bh's, bikini's
sieraden, schoenen, slippers,
leerboeken, puzzelboekje
camera (2x), ipod, telefoon, opladers
iets vergeten?
Leerboeken?quote:Op zondag 31 juli 2005 19:23 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga op vakantie en neem mee..
shirtjes,trui, vest, broeken, rokjes, jurkje, ondergoed+bh's, bikini's
sieraden, schoenen, slippers,
leerboeken, puzzelboekje
camera (2x), ipod, telefoon, opladers
iets vergeten?
Waar ga je nou heen dan? Dat het er warm is had je al gezegd...quote:
niks van make-up ofzo?quote:
Ik was 3 weken in italië en kheb me geen 1 x ingesmeerd met zonnebrand cremequote:Op zondag 31 juli 2005 19:39 schreef MaRySe het volgende:
Ik weet nog niet waar ik heen ga..
Ja ik heb deo, doe niet aan make-up..
Ojaa.. Zonnebrand crème
www.meenemen.nl al gechecked?quote:Op zondag 31 juli 2005 19:39 schreef MaRySe het volgende:
Ik weet nog niet waar ik heen ga..
Ja ik heb deo, doe niet aan make-up..
Ojaa.. Zonnebrand crème
Niet iedereen is een verkapte negerquote:Op zondag 31 juli 2005 19:41 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik was 3 weken in italië en kheb me geen 1 x ingesmeerd met zonnebrand creme![]()
NIet verveld, en toch de hele dage zitten zonne
M'n huidskleur verschilt nogal.. van echt wit tot poepie bruin als ik heb zitten zonnequote:
Die man was 70 wat wil je ookquote:
De doodsoorzaak is nog onbekend.quote:
Ik mocht em niet zoquote:
Jij bent raarquote:
Waarom breng je ons hier steeds op de hoogte van de activiteiten van Imberr?quote:Op zondag 31 juli 2005 20:37 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ey Ayaxola, topgozer
En Imberr is eventjes naar de buren, om wat weg te brengen
vraag ik me ook af jaquote:Op zondag 31 juli 2005 20:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarom breng je ons hier steeds op de hoogte van de activiteiten van Imberr?![]()
Omdat ik haar gedag zeg en ze er niet isquote:Op zondag 31 juli 2005 20:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarom breng je ons hier steeds op de hoogte van de activiteiten van Imberr?![]()
Ik weet niet of ik alle activiteiten van Imberr wil wetenquote:Op zondag 31 juli 2005 20:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik denk dat Imberr dat dan ook wel zelf kan doen als ze daar belang bij heeft. Als iemand het hier niet zou zeggen, zou je dan helemaal beginnen te flippen als iemand even niet reageert?quote:Op zondag 31 juli 2005 20:44 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Omdat ik haar gedag zeg en ze er niet isDan is het wel vriendelijk vind ik.
quote:Op zondag 31 juli 2005 20:44 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik alle activiteiten van Imberr wil weten![]()
Ja, tuurlijkquote:Op zondag 31 juli 2005 20:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik denk dat Imberr dat dan ook wel zelf kan doen als ze daar belang bij heeft. Als iemand het hier niet zou zeggen, zou je dan helemaal beginnen te flippen als iemand even niet reageert?![]()
Hopeloos geval zeg.quote:
Naja Limburg familie .. enzoquote:
die heeft t druk op msnquote:Op zondag 31 juli 2005 20:55 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe zou iedereen het vinden als iemand anders dan Bob of Imberr een heel verslag hier neer ging zetten hoe de date tussen die twee was? Zit je als Bob of Imberr zijnde toch niet bepaald op te wachten dunkt me. Maar Mo is kennelijk alweer klaar met vertellen.
Ik zou dan toch wel willen dat Bob of Inge dat deed, maar misschien ook niet, alleen als zij het willen vertellenquote:Op zondag 31 juli 2005 20:55 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe zou iedereen het vinden als iemand anders dan Bob of Imberr een heel verslag hier neer ging zetten hoe de date tussen die twee was? Zit je als Bob of Imberr zijnde toch niet bepaald op te wachten dunkt me. Maar Mo is kennelijk alweer klaar met vertellen.
Het was saai want ze waren alle twee verlegen en er is niet gezoent of geneukt.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:55 schreef Jaguarized het volgende:
Hopeloos geval zeg.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:58 schreef Ayaxola het volgende:
Ik weet niet eens wie Bob is, dus lekker boeiend
hij bedoelde dus dat niet iemand anders een verslag hier niet moest zettenquote:Op zondag 31 juli 2005 20:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het was saai want ze waren alle twee verlegen en er is niet gezoent of geneukt.
Bedoel je zo iets?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |