bronquote:AMSTERDAM - Wim Duisenberg is op 70-jarige leeftijd overleden. De Franse politie heeft bekendgemaakt dat hij dood is gevonden in z'n villa in het zuidwesten van Frankrijk. Over de doodsoorzaak is nog niets bekend.
De PvdA'er was de eerste president van de ECB (Europese Centrale Bank). Hij leidde ook de Nederlandsche Bank en was jarenlang minister.
terwijl je het van Martin Toonder van mijlenver zag aankomen natuurlijkquote:Op zondag 31 juli 2005 17:19 schreef Againzender het volgende:
Best wel onverwacht dit....
van wie verwacht je het wel dan?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:20 schreef renz0r het volgende:
[..]
Piet Römer.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:21 schreef Herald het volgende:
van wie verwacht je het wel dan?
Dan is er toch iets mis met je herinneringen......maar ach.. altijd leuk om nog eens over de euro te zeiken, al is het nu ten koste van een lijk....quote:Op zondag 31 juli 2005 17:19 schreef SunChaser het volgende:
Sja, zielig voor zn nabestaanden enzo, maar mensen van 70+ gaan nu eenmaal een keer dood. Ik zal me hem iig herinneren als een van de mensen die ons de voordelen van euro hebben voorgelogen.
Is Wim ineens heilig? Ik zeg toch dat ik t zielig vind, maar mensen gaan nu eenmaal een keer dood.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:22 schreef teamlead het volgende:
.. altijd leuk om nog eens over de euro te zeiken, al is het nu ten koste van een lijk....
Vind ik niet.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:19 schreef Againzender het volgende:
Best wel onverwacht dit....
Open een topic in KLB joh.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Is Wim ineens heilig? Ik zeg toch dat ik t zielig vind, maar mensen gaan nu eenmaal een keer dood.
Compassie speelt zich af op een ander vlak dan de inborst van de overledene.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:24 schreef HarigeKerel het volgende:
De man die ons de euro in de maag heeft gesplitst en getrouwd was met dat Greta monster? en de drugsdealende zoon van Greta uit een Thaise bak haalde zodat hij kon vluchten?
Nee eigenlijk kan ik daar weinig goeds over kwijt, eigenlijk.
Ik voel me enerzijds niet erg aangesproken maar anderzijds heb ik het idee dat dat wel de bedoeling was.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:29 schreef Yildiz het volgende:
Verkapt- zie - mij - eens - stoer - er - niks - om - geven - posts....
post dan niet ofzo
Gecondoleerd aan de nabestaanden.
Het was meer op andere users bedoeld, maar okey.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:33 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Ik voel me enerzijds niet erg aangesproken maar anderzijds heb ik het idee dat dat wel de bedoeling was.
Dat houdt in dat je de eerste regel uit mijn post niet hebt gelezen of niet hebt begrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |