quote:Op zondag 31 juli 2005 16:39 schreef Gabry het volgende:
Zoals het oud Utrechtse gezegde luid:
"Wie niet wil cammen, moet naaktzwemmen"![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 16:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik was ff bezig, ik word nu al voorgesteld aan haar vriendinnen
Nee, volgens mij zei Einstein dat een keerquote:Op zondag 31 juli 2005 16:42 schreef brainster het volgende:
[..]
Heb je dat helemaal zelf verzonnen?
Als ze Bob helemaal vergeten isquote:Op zondag 31 juli 2005 16:45 schreef brainster het volgende:
[..]
Dus, wanneer reis je af naar geleen?
Ja, het schijnt dat die man erg fan is geweest van naaktzwemmenquote:Op zondag 31 juli 2005 16:45 schreef Gabry het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zei Einstein dat een keer![]()
net 1 vriendinquote:Op zondag 31 juli 2005 16:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik was ff bezig, ik word nu al voorgesteld aan haar vriendinnen
quote:Op zondag 31 juli 2005 16:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
net 1 vriendinen dat alleen omdat ze zich verveelt
Je hebt echt een geweldige indruk gemaakt hoor Mo'tjequote:
Ja, daar ben ik nou eenmaal goed inquote:Op zondag 31 juli 2005 16:57 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Je hebt echt een geweldige indruk gemaakt hoor Mo'tje![]()
Nicequote:Op zondag 31 juli 2005 17:08 schreef MaRySe het volgende:
En deze nog soort van tube topje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dis je gaafste shirt imoquote:Op zondag 31 juli 2005 17:08 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Met de foto's van Maryse heb je iig weer wat te doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:10 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Met de foto's van Maryse heb je iig weer wat te doenNee, kga etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
Waarom heb je hem dan toch gekocht?quote:
Ey als je nieuw ondergoed koopt ook effe laten zien hequote:Op zondag 31 juli 2005 17:08 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die was al hoger dan hoogquote:Op zondag 31 juli 2005 17:11 schreef Chanandler het volgende:
MaRySe dr ego stijgt ook met de seconde
Ik geloof het ook jaquote:
Het was gewoon goedkoopquote:Op zondag 31 juli 2005 17:21 schreef MaRySe het volgende:
Het model was heeeel erg leuk, het plaatje gewoon leuk
tadaaaquote:Op zondag 31 juli 2005 17:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey als je nieuw ondergoed koopt ook effe laten zien he![]()
Als je het aan hebt bimboquote:Op zondag 31 juli 2005 17:34 schreef MaRySe het volgende:
[..]
tadaaa
[[url= afbeelding]]http://upload.server8.org/p983.jpg]afbeelding[/url]][/url]
Ik heb ze dubbel
Je kan haar er toch wel in fantaseren?quote:
Ik heb liever een fotoquote:Op zondag 31 juli 2005 17:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je kan haar er toch wel in fantaseren?
Misschien, maar ik wil gewoon weten hoe het werkelijk is, mijn fantasie verzint er allemaal dingen bijquote:
Aaah een gluurder!!quote:Op zondag 31 juli 2005 17:43 schreef Operc het volgende:
ikke ook
Gesloten topics verdwijnen op mysterieuze wijzequote:Op zondag 31 juli 2005 17:44 schreef Svensational het volgende:
Waarom staat PUB SC #60 | Gelieve berichten mette eindigen
niet in MyAT, terwijl ik daar toch echt in gepost heb
Omdat deel 60 alweer gesloten is en gesloten topics in PUB worden niet vertoont in je MyAT. Je kan deel 60 wel terugvinden in de magere OP van dit topic.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:44 schreef Svensational het volgende:
Waarom staat PUB SC #60 | Gelieve berichten met :') te eindigen :') niet in MyAT, terwijl ik daar toch echt in gepost heb
En jij dan?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:45 schreef Jaguarized het volgende:
Ligt het nou aan mij of zie ik nou allemaal puberjongetjes met bouwjaar 88, 89, 90 en 91 gaan geilen op Maryse?
Ik ben van bouwjaar 84.quote:
Ik heb bouwjaar 85 en ik geil op Maryse ja.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:45 schreef Jaguarized het volgende:
Ligt het nou aan mij of zie ik nou allemaal puberjongetjes met bouwjaar 88, 89, 90 en 91 gaan geilen op Maryse?
Is daar ook een reden voor, dat gesloten topics onzichtbaar worden gemaakt???quote:Op zondag 31 juli 2005 17:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Omdat deel 60 alweer gesloten is en gesloten topics in PUB worden niet vertoont in je MyAT. Je kan deel 60 wel terugvinden in de magere OP van dit topic.
Nee daar is geen reden voor. Dit zou door een PUB mod nog worden uitgezocht, helaas hebben we hier nog geen resultaat van gekregen.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is daar ook een reden voor, dat gesloten topics onzichtbaar worden gemaakt???
Ik geil niet op Maryse. Ik vind haar knap en leuk als ze haar nieuwe aanwinsten op kledinggebied post. Op iemand geilen klinkt zo ordinair.quote:
Ik ben er wel blij mee dat die ouwe topics verdwijnenquote:Op zondag 31 juli 2005 17:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee daar is geen reden voor. Dit zou door een PUB mod nog worden uitgezocht, helaas hebben we hier nog geen resultaat van gekregen.![]()
Dit knopje ooit gezien:quote:Op zondag 31 juli 2005 17:48 schreef Operc het volgende:
en dus?
?????
What's in a name...quote:Op zondag 31 juli 2005 17:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik geil niet op Maryse. Ik vind haar knap en leuk als ze haar nieuwe aanwinsten op kledinggebied post. Op iemand geilen klinkt zo ordinair.![]()
![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:52 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
Zo en er dan 30 kilo bijdenken!
Ik ga daar dus echt geen 30 kilo bijdenkenquote:Op zondag 31 juli 2005 17:52 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
ja tuurlijk heb ik dat mooie knopje gezien, met dat rood en dat geweldige pijltje, alleen ik wil dat knopje niet overbelasten, snap je? vast ni...quote:Op zondag 31 juli 2005 17:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit knopje ooit gezien: [afbeelding]?????
Ik zou ook zo denken als ze Anne zou heten hoor.quote:
Victoria's Secret....quote:Op zondag 31 juli 2005 17:52 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
Huh?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:58 schreef Operc het volgende:
[..]
De edit knop ooit gezien???
sorry, moest ff
Hoe ziet je favoriete model er uit dan?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:59 schreef MaRySe het volgende:
Zijn echt leuke meidjes @ Victoria's Secret
Kan alleen mijn favoriete model niet vinden
Wij nemen wel genoegen met jouquote:Op zondag 31 juli 2005 17:59 schreef MaRySe het volgende:
Zijn echt leuke meidjes @ Victoria's Secret
Kan alleen mijn favoriete model niet vinden
Dat is net Eva Mendes!quote:Op zondag 31 juli 2005 17:52 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
En die is echt knap!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |