abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29274632
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:06 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Lees de post van Onschuldige Omstander.

"labiel figuur" mag dat ook ?

[..]
ach.. ik ken dit heerschap ik weet wel wat hij bedoelt
  zaterdag 30 juli 2005 @ 20:31:56 #52
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_29274763
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:23 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Euhh euhhhh .... etnomasochisten

Wie wil weten hoe een eerdere discussie over dit onderwerp is verlopen : [centraal] Koranvers 5:33 "De vergelding voor hen die God .. Incluis En raden door wie het topic gesloten is
Moet je voor de gein de reden es lezen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_29275121
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 17:51 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Ja jongen. Hij kan dat wel zeggen.
Goed, voor de zuiverheid, zal ik hier even verwijzen naar de post waarin ik aangeef, hoe vaak ik je dat al gezegd heb:

Hier dus

Verder ben ik erg benieuwd, waarom jij hier als commentaar op meent te moeten geven "Hij kan dat wel zeggen." Je beschuldigt me dus van liegen? Jij bent echt 100% van mening dat ik jou, alleen vanwege het verschil in interpretatie van dit kul-vers, een krankzinnige vind? Ondanks de vele, vele posts, waarin ik heel haarscherp aangeef, dat dit niet de (enige) reden is?

Ik vind dat vrij onbeschoft, als ik eerlijk ben...
  zaterdag 30 juli 2005 @ 20:46:03 #54
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_29275177
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:31 schreef ATuin-hek het volgende:
Moet je voor de gein de reden es lezen.
"ook het topiconderwerp is niks meer dan een uitvlucht om te ruzien. ". Als het ter sprake brengen van een koranvers je niet aanstaat maak je er maar van "een uitvlucht om te ruzien".
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_29275276
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 17:34 schreef Akkersloot het volgende:

Dus ik moet mij hier voor krankzinnig laten verklaren zonder enig steun te vragen van users die "de vergelding voor hen die god en zijn boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden" niet als zelfverdediging zien.
het kan als zelfverdediging geinterpreteerd worden. maar dan nog, zelfverdediging op wat. het ligt maar aan de evt. lange tenen van de moslim die zich dit vers herinnerd.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 20:54:23 #56
60090 Akkersloot
pi_29275429
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:43 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
Goed, voor de zuiverheid, zal ik hier even verwijzen naar de post waarin ik aangeef, hoe vaak ik je dat al gezegd heb:

Hier dus

Verder ben ik erg benieuwd, waarom jij hier als commentaar op meent te moeten geven "Hij kan dat wel zeggen." Je beschuldigt me dus van liegen? Jij bent echt 100% van mening dat ik jou, alleen vanwege het verschil in interpretatie van dit kul-vers, een krankzinnige vind? Ondanks de vele, vele posts, waarin ik heel haarscherp aangeef, dat dit niet de (enige) reden is?

Ik vind dat vrij onbeschoft, als ik eerlijk ben...
Nou laat me dan er maar van maken "als Akkersloot het niet eens is met mijn interpretatie van, inmiddels kutvers dus, 5:33 wijs ik hem en de forummers er maar op dat hij krankzinnig is "
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  zaterdag 30 juli 2005 @ 20:55:15 #57
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29275462
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:54 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Nou laat me dan er maar van maken "als Akkersloot het niet eens is met mijn interpretatie van, inmiddels kutvers dus, 5:33 wijs ik hem en de forummers er maar op dat hij krankzinnig is "
Ze komen zeker uit China?
pi_29275584
Waarom zijn al die Moslims bezig met de hele Koran te vertalen naar de eigenlijke interpretatie van zo'n tekst? Je begrijpt toch wel dat het tegenwoordig niet meer nodig is om je geloof met je eigen leven te verdedigen of om andere mensen te doden in naam van je geloof? We leven in een vrije wereld, in de westerse wereld. We hebben hier 100-en jaren gevochten en zijn nu na al die strijd in een soort van vrije wereld beland waar tegenwoordig dikheid de grootste vijand van de mens is. En dan komen opeens heel veel Moslims met allerlei vage interpretaties van de Koran waarin dan zou staan dat ze anderen mogen doden om hun geloof te verdedigen! Dat was misschien 1000 jaar geleden zo, maar nu toch niet meer :S

De Christenen zijn óf gestopt met geloven óf zijn een mildere vorm van hun geloof gaan aanhangen. Dit omdat het gewoon niet meer nodig is om een strenge versie van je geloof te beleiden. Dus misschien is de Islam nog niet gewend aan een vrije wereld? De Islam is tenminste een geloof die sinds zijn begin in arme en gevaarlijke landen heeft bestaan terwijl het Christendom geleidelijk naar de vrije wereld is verplaatst.

Dus óf we moeten 100 jaar wachten totdat de Islam zich ook heeft aangepast aan de vrije wereld óf er komt helaas denk ik een soort van burgeroorlog. Ik hoop natuurlijk het eerste.....
  zaterdag 30 juli 2005 @ 21:01:57 #59
115082 Jaande
Don't ask me who started
pi_29275677
@ Akkersloot: algemeen gezien begrijpt men je motieven niet
@ The_Viper: goed verwoord (y)
to name or not to name...
pi_29275724
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:54 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

1) 'kul vers'

2) Hineininterpretieren heeft nog nooit iemand in een positief daglicht gesteld. Ik wijs er (voor de allerlaatste keer) op, dat mijn diagnose van jouw geestesgesteldheid gebaseerd is op de overall-indruk die je achterlaat. Het feit, dat je op deze manier met dit vers omgaat en de link die je legt tussen het verschil van mening hierover en mijn diagnose van jou, bewijst alleen maar, dat die diagnose juist is. iemand die zo obsessief bezig is, heeft diverse schroefjes los.

Overigens zullen de meeste forummers de diagnose zelf ook al getrokken hebben. Daar hebben ze mij niet voor nodig.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 21:08:47 #61
115082 Jaande
Don't ask me who started
pi_29275898
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:03 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:

[..]

[]...[]

Overigens zullen de meeste forummers de diagnose zelf ook al getrokken hebben. Daar hebben ze mij niet voor nodig.
Akkersloot heeft gelijk! Alles heeft het recht een vraagteken te verlangen...

De Islam mag men in vraag stellen! Hoe komen die fundamentalistische radicalisten aan hun motieven? Ze gaan zichzelf toch niet zomaaaar opblazen?

Dat is wat Akkersloot doet - vragen aan wat het ligt!
pi_29275932
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:08 schreef Jaande het volgende:

Dat is wat Akkersloot doet - vragen aan wat het ligt!

Ik adviseer je om Akkersloot's posthistorie eens door te nemen...
pi_29276107
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:49 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

het kan als zelfverdediging geinterpreteerd worden. maar dan nog, zelfverdediging op wat. het ligt maar aan de evt. lange tenen van de moslim die zich dit vers herinnerd.
Vergelding van hen (moslims) waar tegen wordt gestreden ( zelfverdediging dus idd)
  zaterdag 30 juli 2005 @ 21:22:16 #64
115082 Jaande
Don't ask me who started
pi_29276260
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:09 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:

[..]

Heb ik gedaan... Hij overdrijft mss wel wat een beetje

Maar 'jullie' op jullie beurt overdrijven ook hoor - alleen valt het niet op omdat 'jullie' met zoveel zijn

jullie-jullie mening
  zaterdag 30 juli 2005 @ 22:15:40 #65
60090 Akkersloot
pi_29277965
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:09 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
Als jij het hebt over obsessiviteit en we kijken eens naar jouw posthistorie. Ik en Godslasteraar vallen nog doctrines aan die veel ellende veroorzaken. Maar vanwaar nu jouw obsessieviteit tegen mij

Maar iemand heeft een mening die anders is dan jouw en post iets te veel naar jouw zin. Ja die moet dan wel krankzinnig zijn.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 22:17:49 #66
60090 Akkersloot
pi_29278016
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:16 schreef Triggershot het volgende:
Vergelding van hen (moslims) waar tegen wordt gestreden ( zelfverdediging dus idd)
"God en Zijn Boodschapper" staat dat dan voor "moslims"

God kan je niet bestrijden en die boodschapper is allang dood.
pi_29278055
Zou je ook een reactie op mijn bericht kunnen geven, Akkersloot?
pi_29278246
Mensen die een vers van 1400 jaar geleden halen en een eigen interpretatie van nu geven. Hoe zinloos kan iemand discussieren.
pi_29278275
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 22:17 schreef Akkersloot het volgende:

God kan je niet bestrijden en die boodschapper is allang dood.
Elke geestelijke is een boodschapper van zijn God...
  zaterdag 30 juli 2005 @ 22:32:52 #70
60090 Akkersloot
pi_29278515
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:58 schreef The_Viper het volgende:
Waarom zijn al die Moslims bezig met de hele Koran te vertalen naar de eigenlijke interpretatie van zo'n tekst?
Heb je geen schrijffout gemaakt ? ("eigenlijke" interpretatie).
quote:
. En dan komen opeens heel veel Moslims met allerlei vage interpretaties van de Koran waarin dan zou staan dat ze anderen mogen doden om hun geloof te verdedigen! Dat was misschien 1000 jaar geleden zo, maar nu toch niet meer :S
Je kan de post van Triggershot lezen. Daarin zie je dus dat dat bewuste koranvers wordt verdedigt. Ik zie Triggershot absoluut niet als een potentiele moordenaar. Maar ik ben wel van mening, zoals Rereformed (ex-gereformeerd), het zo mooi omschreef, het noodzakelijk is om de gematigden keihard met hun neus op de feiten te drukken: De radicale, extremistische islam drijft op de gematigde islam.

Als "god en zijn boodschapper" op de moslims slaat, besef dan even hoe veel moslims de moord op Van Gogh goedkeuren.
quote:
De Christenen zijn óf gestopt met geloven óf zijn een mildere vorm van hun geloof gaan aanhangen.
Je definitie van christenen is erg ruim.
quote:
Dus óf we moeten 100 jaar wachten totdat de Islam zich ook heeft aangepast aan de vrije wereld óf er komt helaas denk ik een soort van burgeroorlog. Ik hoop natuurlijk het eerste.....
Alles wat mensen vernemen en lezen is allemaal van het zelfde. Toch zie je enorme verschillen in hun reactie. Gevolgen van psychologische processen dus. Frustaties en onbewuste minderwaardigheidscomplexen, Calimerocomplexen, vervreemding tussen twee culturen, enz enz. Het belangrijkste blijft volgens mij de hersenspoeling op jonge leeftijd. De juiste aanpak om dit proces in de goede richting te sturen is in elk geval dus de gematigden keihard met hun op de harde feiten te drukken: De extremistische islam drijft op de gematigde islam.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 22:34:07 #71
60090 Akkersloot
pi_29278578
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 22:24 schreef Triggershot het volgende:
Mensen die een vers van 1400 jaar geleden halen en een eigen interpretatie van nu geven. Hoe zinloos kan iemand discussieren.
Blijf maar lekker leven in het jaar 600.
pi_29278679
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 22:34 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Blijf maar lekker leven in het jaar 600.

Ironisch dat jij het erover hebt. Aangezien jij met bovenstaande vers een topic opent.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 22:38:23 #73
60090 Akkersloot
pi_29278705
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:16 schreef Triggershot het volgende:
Hoe ruim neem jij de beschrijving van "bestreden worden" ?

Als ik zeg dat het heel erg sterk is dat God een pedofiel als zijn boodschapper heeft uitgekozen valt dat ook onder "bestreden worden". (( betreffende de geschiedenis van de "profeet" met de 9 jarige Aisha, 6 jarig als je de verloving meeneemt))

By the way, wat is jouw reactie op de moord op Theo van Gogh.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 22:39:20 #74
60090 Akkersloot
pi_29278733
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 22:37 schreef Triggershot het volgende:
Ironisch dat jij het erover hebt. Aangezien jij met bovenstaande vers een topic opent.
Euh, jij hebt in elk geval direct een antwoord klaar.
pi_29278801
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 22:38 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Hoe ruim neem jij de beschrijving van "bestreden worden" ?

Als ik zeg dat het heel erg sterk is dat God een pedofiel als zijn boodschapper heeft uitgekozen valt dat ook onder "bestreden worden". (( betreffende de geschiedenis van de "profeet" met de 9 jarige Aisha, 6 jarig als je de verloving meeneemt))

By the way, wat is jouw reactie op de moord op Theo van Gogh.
Ik neem jou niets kwalijk je bent enkel in de macht van Satan, en je dient je heer blindelings, ben ik blij dat ik verlicht ben door God. Gelukkig ben jij net zo gebrainwashst als ik he .

Mijn reactie op Theo van Gogh?
Heerlijke vraag he, wat vond triggershot van 2-11? Lekker relevant he.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')