Doe nou ff rustigquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:46 schreef Tha_T het volgende:
Zo zie je maar he DV. Voor jou 2 anderen in no-time
Dat was inderdaad over het randje. Nogmaals excuse me DVquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe nou ff rustig
@DV: zie je wel: users mogen users ook aansprekenOok jou
En nou weer gezellig lullen
Hoeft nietquote:
Was u trouwens nog hier in het gelredome geweest?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:49 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat was inderdaad over het randje. Nogmaals excuse me DV
zal ik het voordoen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:51 schreef Bengeltje het volgende:
Wat moet je doen om een ban te krijgen ?![]()
FOK hackenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:51 schreef Bengeltje het volgende:
jij bent toch een man? ik lik niet aan mannen!quote:
ben ik helemaal mee eensquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens, ik wil wel ff melden dat het forum vanavond heerlijk vlot is
Geen geldquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:51 schreef passie66 het volgende:
[..]
Was u trouwens nog hier in het gelredome geweest?
voor een permban: je "bifi" naar Danny mailenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:51 schreef Bengeltje het volgende:
Kan me voorstellen dat Danny zwaar onder de indruk is van de bifi van Bengeltje jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
voor een permban: je "bifi" naar Danny mailen
Wat is er mis met mannen likken ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:52 schreef passie66 het volgende:
[..]
jij bent toch een man? ik lik niet aan mannen!
"bifi" wat is dat?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
voor een permban: je "bifi" naar Danny mailen
Ik wilde eigenlijk ook graag gaan (is 5 minuten fietsen) had genoeg geld maar t liep even allemaal anders dan ik dacht...een vriend van me had wel mij vier keer gebeld en zo heb ik toch nog vier nummers gehoord!quote:
ja da's ook al genoegquote:
een grapje maken in PUBquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:51 schreef Bengeltje het volgende:
Je hebt best geluk dat je neit hier in het zuiden woontquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:55 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk ook graag gaan (is 5 minuten fietsen) had genoeg geld maar t liep even allemaal anders dan ik dacht...een vriend van me had wel mij vier keer gebeld en zo heb ik toch nog vier nummers gehoord!
Ja dat vraag ik me ook altijd af als ik die foto ziequote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar komen al die rare dingen vandaag?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja da's ook al genoeglousy zwarte-kousenforum hier man
Over welke foto heb je het ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook altijd af als ik die foto zie
Zei hij dat je niet vriendelijk was?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo Fles dus jij noemt mij een pokkewijf![]()
Wel potverdomme
![]()
En tegen die achterlijke passie-nogwat ben ik altijd de vriendelijkheid zelve ja? BEGREPEN????????????????
![]()
Dag allemaal liefjes![]()
Hou je muil jijquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Wel potverdomme
![]()
En tegen die achterlijke passie-nogwat ben ik altijd de vriendelijkheid zelve ja? BEGREPEN????????????????
Soow dat zou godver tijd worden ookquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:02 schreef Tha_T het volgende:
Tong is trouwens Yvonne voorbij. Dat jullie het even weten
en zelf zegt ie dat het pas zou gebeuren na het weekendquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:02 schreef Tha_T het volgende:
nee hoor, ik kn weer posten daarquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb jij daar nog steeds een ban, lieverd?![]()
doe maa reens zoeken op googlequote:
Niks over dat knol van d'r hequote:
Hij moet haar ook nog voor zien te blijvenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
en zelf zegt ie dat het pas zou gebeuren na het weekend
Mwoa, IETS zegt me dat het haar compleet aan allerlei fijne plekjes kan roestenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Hij moet haar ook nog voor zien te blijven
da's wel fijn om te weten jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:02 schreef Tha_T het volgende:
Dat was mij ook al duidelijk. Als ze voor had willen blijven had ze daar allang aanstalten toe gemaaktquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, IETS zegt me dat het haar compleet aan allerlei fijne plekjes kan roesten
nee, d'r moeder komt niet ter sprakequote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks over dat knol van d'r heje hangt ZO weer in de prijzen hoor
Hoi!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Wel potverdomme
![]()
![]()
Dag allemaal liefjes![]()
Hoi liefurtquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoi liefurt![]()
En nogmaals ook hoi aan iedereen![]()
![]()
![]()
BengeltjeFles
En D.Rose
![]()
Hoi ook aan passie64
En qu64
Speedy niet te vergeten: hoi
En Tha_t ook een hoi!
![]()
En iedereen die ik nog vergeten ben een warme gepassioneerde zoen![]()
Mooi huisje heeft u daar!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoi liefurt![]()
![]()
![]()
BengeltjeFles
En D.Rose
![]()
Hoi ook aan passie64
En qu64
En Tha_t ook een hoi!
![]()
Liefje, maak die handen niet tot vuisten, voel de liefde en deel hemquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:18 schreef Bengeltje het volgende:
Dude doe normaal, al die hartjes, word er misselijk van![]()
63quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoi liefurt![]()
![]()
![]()
BengeltjeFles
En D.Rose
![]()
Hoi ook aan passie64
En qu64
En Tha_t ook een hoi!
![]()
OMG, is die nogsteeds berucht?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:19 schreef passie66 het volgende:
en die tuin was daar toen die beruchte barbeknoei?
en nou UIT die baghwanjurk en LIGGENquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Liefje, maak die handen niet tot vuisten, voel de liefde en deel hem![]()
Er wordt altijd zo náár tegen elkander gedaan in deze reeks. Ik hou daar niet van. Laten we lief zijn voor elkaar en respect tonen![]()
Kom, allemaal even tegelijkertijd: 'Wij respecteren elkaar, ongeacht de verschillen. want die maken ons juist allemaal uniek en mooi"![]()
quote:
Jaaaaaaaaaaaaa, ga je me rauw raggen???quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en nou UIT die baghwanjurk en LIGGEN![]()
Daar doe ik al voldoende aan mee.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Liefje, maak die handen niet tot vuisten, voel de liefde en deel hem![]()
Er wordt altijd zo náár tegen elkander gedaan in deze reeks. Ik hou daar niet van. Laten we lief zijn voor elkaar en respect tonen![]()
Kom, allemaal even tegelijkertijd: 'Wij respecteren elkaar, ongeacht de verschillen. want die maken ons juist allemaal uniek en mooi"![]()
Stil jijquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa, ga je me rauw raggen???
Dat gepoelepoel was toch al niets voor mij
Neuken!![]()
O, die kant gaat het op.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en nou UIT die baghwanjurk en LIGGEN![]()
Als voorspel en dan gewoon neuken natuurlijkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar doe ik al voldoende aan mee.
Wat hoop je dat er nu gebeurd? Dat iedereen elkaar gaat zoenen en knuffelen?![]()
Tot 'ie glimtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stil jij![]()
*Pets
*Stevig aan kutje gaat poetsen
ik stem voor!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als voorspel en dan gewoon neuken natuurlijk
Ben en blijf Dude hč?
ik ook!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon passie, dat zie je zo
Was het passie69 dan gaf ik je nog gelijk ookquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat een liefde ineensquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoi liefurt![]()
![]()
![]()
BengeltjeFles
En D.Rose
![]()
Hoi ook aan passie64
En qu64
En Tha_t ook een hoi!
![]()
tsja maar ondertussen teveel te rommelen met het apparaat wat ik hier voor mijn neus heb...moet nog het een en ander installeren want ik had de pc onder een doek op zolder staan...en nu moet ik prutsu...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
wat is 10 euro per uur?? Internet?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:37 schreef Renesite het volgende:
het gaat kijhard stormen, ff kiekn hou t wordt.
Hier ôp de camping 10 eu per uur!!!!
Waar ben je nu eigenlijkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:39 schreef Renesite het volgende:
Ik laat me broedah zo nog even, heb zo nog n half uur over
pc bij de pizzaria in noooord francequote:
Nee iddquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:40 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik moet morgen nog werken. Geen goed plan dus
Ik ook zoiets in Tsjechië. En nog minder voor een halve liter colaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverju
ik betaalde in een internetcafe in hartje Warschau 1,50 euro per uur
Veeel plezier op vakantie nog.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
pc bij de pizzaria in noooord france
Mar ik ga!!!
Okee mazel later doei en we faxen nogquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
pc bij de pizzaria in noooord france
Mar ik ga!!!
Ik moet nog even wachten op de was dusquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee iddvanavond ook maar vroeg te bedde
Ben je in Tsjechië...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:41 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik ook zoiets in Tsjechië. En nog minder voor een halve liter cola
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:41 schreef Renesite het volgende:
verder is alles oke, het is wam, camping is tp en ik kom later nog wel langs.
* Renesite weg gaat
Voor eeuwig die schaamtequote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ben je in Tsjechië...
Ga je COLA drinken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Goed puntquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ben je in Tsjechië...
![]()
Zal wel weer een francoos zijn, die vriendquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/566(...)1.000_euro_cash.html
Tssssk.... uit mijn ogen eventjesquote:
hahaha ja inderdaad, HET land van de pils, genoemd naar het stadje pilzen...ik ben daar laatst ook eens geweest en wel in Praag...vreselijk mooie stad!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ben je in Tsjechië...
![]()
En als ik zeg dat ik 'S avonds wel becherovka heb gedronken?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tssssk.... uit mijn ogen eventjes
Cola in Tsjechië, het godvergeten Mekka, wat zeg ik, het godvergeten WALHALLA van het BIER!!!![]()
Oké, al weer vergeven, ik ben coulant vandaag.
Vliegveld Gothenburg is ¤2 p.u.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverju
ik betaalde in een internetcafe in hartje Warschau 1,50 euro per uur
Vergeet het nirvana nnietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tssssk.... uit mijn ogen eventjes
Cola in Tsjechië, het godvergeten Mekka, wat zeg ik, het godvergeten WALHALLA van het BIER!!!![]()
Oké, al weer vergeven, ik ben coulant vandaag.
Ja is mooi hč? Ik ben er ooit een middagje geweest. Mot nog maar eens terug ookquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:45 schreef passie66 het volgende:
[..]
hahaha ja inderdaad, HET land van de pils, genoemd naar het stadje pilzen...ik ben daar laatst ook eens geweest en wel in Praag...vreselijk mooie stad!
Plzen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vergeet het nirvana nniet
Wel de bakermat van het ondergistende bierWant naar welke stad, lieve kijk- en reageerbuiskindertjes, is PILS genoemd?
Ik was daar op een botel in de Moldau met uitzicht over de rivierquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja is mooi hč? Ik ben er ooit een middagje geweest. Mot nog maar eens terug ook
Ik heb dus TOCH wat geleerd van die vakantie. Nog wel een paar andere dingen maar die hoeven mijn pa en ma niet te wetenquote:
Als je goedkoop wilquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:50 schreef qu63 het volgende:
daar moet ik ook nog maar eens heen dan...
ik kan een heeeeeeeeeeeeeel klein beetje Pools:quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Tsjechië is ook wel cool jaAl kom ik liever in Polen, maar dat is omdat ik de taal beter spreek
ff zwaaien, vinden ze leukquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:51 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik heb dus TOCH wat geleerd van die vakantie. Nog wel een paar andere dingen maar die hoeven mijn pa en ma niet te weten
pat en matquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ff zwaaien, vinden ze leuk
Hoi Pa_T en Ma_T
Dat is ook de spellingquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik kan een heeeeeeeeeeeeeel klein beetje Pools:
Bobek (dat is iig de uitspraak..)
betekend dikke/vetzak/bolle
als je ECHT goedkoop wil kan je beter naar Slowakije gaan trouwensquote:
Da's ver rijden man. Dan ga ik liever naar Tsjechiëquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als je ECHT goedkoop wil kan je beter naar Slowakije gaan trouwens
Ik zal het doorgevenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ff zwaaien, vinden ze leuk
Hoi Pa_T en Ma_T
Naar zulk soort landen ga je ook niet met eigen autoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:54 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Da's ver rijden man. Dan ga ik liever naar Tsjechië
auto daar huren dus.. en er heen vliegen.. ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naar zulk soort landen ga je ook niet met eigen auto
Hebben wij wel gedaanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naar zulk soort landen ga je ook niet met eigen auto
Het is al geradenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vergeet het nirvana nniet
Wel de bakermat van het ondergistende bierWant naar welke stad, lieve kijk- en reageerbuiskindertjes, is PILS genoemd?
Naar Polen doe ik alles met het OV. Veel treinen, nachttreinen ook, en ter plaatse streekbussen. (kosten helemaal niks), minibusjes (kosten bijna niks) of taxi (kost ook geen drol) of lopenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
auto daar huren dus.. en er heen vliegen.. ?
Azertyquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:58 schreef Renesite het volgende:
gammel frankrijk, we zien wel of we dde storm overleven vannacht
ja dat kloptquote:
dat was een van zn weinige zinnen zonder typo'squote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat kloptMaar doet hij wat verkeerd dan?
behalve "dde"?
Hij begon er net aan te wennen??quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat was een van zn weinige zinnen zonder typo's
maar dat is voor jou wat makkelijker omdat je weet hoe je moet reizen.. zou je dat mij ook aanraden als Polen n00b?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naar Polen doe ik alles met het OV. Veel treinen, nachttreinen ook, en ter plaatse streekbussen. (kosten helemaal niks), minibusjes (kosten bijna niks) of taxi (kost ook geen drol) of lopen
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Au revoir René
(Ik moet meteen aan Awwelsčdisonliwence denken)
Ik reageerde op het gammel toetsenbord gedeeltequote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat kloptMaar doet hij wat verkeerd dan?
behalve "dde"?
Waarvan 14 bots en één keer mezelfquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:06 schreef Tha_T het volgende:
[..]
15 mensen online dus ik denk niet dat er ergens iets verkeerd gaat
gelijkmakertje tegen qu?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:08 schreef Tha_T het volgende:
Kwartet?
Nou nou lichtgeraakt heerschapjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:13 schreef D.Rose het volgende:
ach, ik laat mijn avond niet door jullie verpesten
*ignore inschakelt
Hallo vriendquote:
Joh kap es ff met janken zegquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:17 schreef D.Rose het volgende:
en doot
kan het nou nooit daar tussen liggen
trustequote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:21 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee een gewoon kwartetje.
En tot morgen
krijg nou wat ja!quote:
alleen teveel huizen hierquote:
geen mooie plaatjes voor mij dusquote:
wel een kwartet!quote:
hier nietquote:
Hai D.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Beejjjjjjjjjjj
Je was zomaar weggegaan
je bedoelt?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
Iemand hier het goede nieuws al opgemerkt?
Je was al uren wegquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan poste je niets![]()
Zag alleen opeens dievan je
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik wil ook blauw zijnquote:
lijkt me een druk bestaan!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik wil ook blauw zijn
dikke doei, ik kijk wel uit
Mwoaa ik heb er niet meer zo de balen van als een paar maanden geleden, maar voorlopig blijf ik nog ff lekker zwart hoor
ach jaaa je moet er lol in hebben, en houden. Ik ben eigenlijk te lang doorgegaan, werd veel te veel een verplichtingquote:
ochja...maar volgens mij moet je hier dan heel veel zitten! en er zijn ook andere dingen en zaken om te doen enzo?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ach jaaa je moet er lol in hebben, en houden. Ik ben eigenlijk te lang doorgegaan, werd veel te veel een verplichting
dat wat ze een "LEVEN" noemen bedoel je zekerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:54 schreef passie66 het volgende:
[..]
ochja...maar volgens mij moet je hier dan heel veel zitten! en er zijn ook andere dingen en zaken om te doen enzo?
Van wie heb je een lik gehad??quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik wist een halfuur geleden nog van niets![]()
geil genoeg...waarom gaan we geen neukforum openen eigenlijk, schat?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou ja, leuk om te forumklussen op FHZ en verder is er niets aan de hand
Dus neuken en is AMD al dood?![]()
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou ja, leuk om te forumklussen op FHZ en verder is er niets aan de hand
Dus neuken en is AMD al dood?![]()
ik heb niet zoveel vrije tijdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik mod ? Hier ?
Hij kan dat veel beter
dus ik moet naar yvonne gaan mailen ipv danny.. of zal ik knorretje moeten mailen.. mss is die er nog gevoelig voor ;')quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Al die jaren tietenfoto's naar danny mailen... finally it has paid off
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Al die jaren tietenfoto's naar danny mailen... finally it has paid off
Denk je dat mod zijn zo leuk is ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
dus ik moet naar yvonne gaan mailen ipv danny.. of zal ik knorretje moeten mailen.. mss is die er nog gevoelig voor ;')
MSN.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je kreeg een mail waarin stond dat je mod was ofzo?
is dat een vereiste?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tuurlijk wel
Jij bent de meest brave persoon hier
Dat lijkt misschien zo, maar hier moet je niet braaf zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tuurlijk wel
Jij bent de meest brave persoon hier
MSN is toch wel leuk dus!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
MSN.
En er stond ergens een vraagteken in de tekst, maar voor ik het wist was ik blauw
?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
MSN.
En er stond ergens een vraagteken in de tekst, maar voor ik het wist was ik blauwgeneukt
dat heb je bestquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat lijkt misschien zo, maar hier moet je niet braaf zijn![]()
Maar haren op je tanden hebben, nagels als een kat zodat je van je af kan bijten en krabben
quote:
veel suc6quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O shit ja, ik moet nog met de hele crew naar bed natuurlijk!!!
Later!
geweldig ben je..hahaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Later!
Ja ja iedereen wilde je dolgraag hebben en je ben ZOOOOOOOOOOOOO populairquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
MSN.
En er stond ergens een vraagteken in de tekst, maar voor ik het wist was ik blauw
Anders ikke welquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, maar ik begin deze wel een beetje moe te worden![]()
Kut, ik moet ff solliciterenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
opgelost, slotjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klopt ik werk 24 uur buitens huis, jij meer![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:08 schreef passie66 het volgende:
lach me hier werkelijk rot om jullie waar halen jullie het vandaan?
dat begrijp ik maar wat wens je dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]niks mooier dan mensen aan het lachen maken
Maar hoezo? Ik bespeur nog weinig ongebruikelijks hier eigenlijk
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het wordt donker hier
Er branden lichten.
Echt vaag
Ja echt vreemd, als het donker wordt dat de lampen aan gaanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het wordt donker hier
Er branden lichten.
Echt vaag
* qu63 staat klaar om de avond te vangenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
omdat het tien over tien is en de avond valt misschien?
hmm nou nee, je wees naar een link die we moesten bekijkenquote:
Het was de bedoeling dat je daar ging postenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:23 schreef passie66 het volgende:
[..]
hmm nou nee, je wees naar een link die we moesten bekijken
niet manquote:
is het plagen of aandacht vragen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niet manwe waren net lekker bezig in FHZ
Ik heb door Dude's eerste slotje heen gepost
:kezza:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |