Vergeet het nirvana nnietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tssssk.... uit mijn ogen eventjes
Cola in Tsjechië, het godvergeten Mekka, wat zeg ik, het godvergeten WALHALLA van het BIER!!!![]()
Oké, al weer vergeven, ik ben coulant vandaag.
Ja is mooi hč? Ik ben er ooit een middagje geweest. Mot nog maar eens terug ookquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:45 schreef passie66 het volgende:
[..]
hahaha ja inderdaad, HET land van de pils, genoemd naar het stadje pilzen...ik ben daar laatst ook eens geweest en wel in Praag...vreselijk mooie stad!
Plzen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vergeet het nirvana nniet
Wel de bakermat van het ondergistende bierWant naar welke stad, lieve kijk- en reageerbuiskindertjes, is PILS genoemd?
Ik was daar op een botel in de Moldau met uitzicht over de rivierquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja is mooi hč? Ik ben er ooit een middagje geweest. Mot nog maar eens terug ook
Ik heb dus TOCH wat geleerd van die vakantie. Nog wel een paar andere dingen maar die hoeven mijn pa en ma niet te wetenquote:
Als je goedkoop wilquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:50 schreef qu63 het volgende:
daar moet ik ook nog maar eens heen dan...
ik kan een heeeeeeeeeeeeeel klein beetje Pools:quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Tsjechië is ook wel cool jaAl kom ik liever in Polen, maar dat is omdat ik de taal beter spreek
ff zwaaien, vinden ze leukquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:51 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik heb dus TOCH wat geleerd van die vakantie. Nog wel een paar andere dingen maar die hoeven mijn pa en ma niet te weten
pat en matquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ff zwaaien, vinden ze leuk
Hoi Pa_T en Ma_T
Dat is ook de spellingquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik kan een heeeeeeeeeeeeeel klein beetje Pools:
Bobek (dat is iig de uitspraak..)
betekend dikke/vetzak/bolle
als je ECHT goedkoop wil kan je beter naar Slowakije gaan trouwensquote:
Da's ver rijden man. Dan ga ik liever naar Tsjechiëquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als je ECHT goedkoop wil kan je beter naar Slowakije gaan trouwens
Ik zal het doorgevenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ff zwaaien, vinden ze leuk
Hoi Pa_T en Ma_T
Naar zulk soort landen ga je ook niet met eigen autoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:54 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Da's ver rijden man. Dan ga ik liever naar Tsjechië
auto daar huren dus.. en er heen vliegen.. ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naar zulk soort landen ga je ook niet met eigen auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |