Hebben wij wel gedaanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naar zulk soort landen ga je ook niet met eigen auto
Het is al geradenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vergeet het nirvana nniet
Wel de bakermat van het ondergistende bierWant naar welke stad, lieve kijk- en reageerbuiskindertjes, is PILS genoemd?
Naar Polen doe ik alles met het OV. Veel treinen, nachttreinen ook, en ter plaatse streekbussen. (kosten helemaal niks), minibusjes (kosten bijna niks) of taxi (kost ook geen drol) of lopenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
auto daar huren dus.. en er heen vliegen.. ?
Azertyquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:58 schreef Renesite het volgende:
gammel frankrijk, we zien wel of we dde storm overleven vannacht
ja dat kloptquote:
dat was een van zn weinige zinnen zonder typo'squote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat kloptMaar doet hij wat verkeerd dan?
behalve "dde"?
Hij begon er net aan te wennen??quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat was een van zn weinige zinnen zonder typo's
maar dat is voor jou wat makkelijker omdat je weet hoe je moet reizen.. zou je dat mij ook aanraden als Polen n00b?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naar Polen doe ik alles met het OV. Veel treinen, nachttreinen ook, en ter plaatse streekbussen. (kosten helemaal niks), minibusjes (kosten bijna niks) of taxi (kost ook geen drol) of lopen
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Au revoir René
(Ik moet meteen aan Awwelsčdisonliwence denken)
Ik reageerde op het gammel toetsenbord gedeeltequote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat kloptMaar doet hij wat verkeerd dan?
behalve "dde"?
Waarvan 14 bots en één keer mezelfquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:06 schreef Tha_T het volgende:
[..]
15 mensen online dus ik denk niet dat er ergens iets verkeerd gaat
gelijkmakertje tegen qu?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:08 schreef Tha_T het volgende:
Kwartet?
Nou nou lichtgeraakt heerschapjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:13 schreef D.Rose het volgende:
ach, ik laat mijn avond niet door jullie verpesten
*ignore inschakelt
Hallo vriendquote:
Joh kap es ff met janken zegquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:17 schreef D.Rose het volgende:
en doot
kan het nou nooit daar tussen liggen
trustequote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:21 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee een gewoon kwartetje.
En tot morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |