Doe nou ff rustigquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:46 schreef Tha_T het volgende:
Zo zie je maar he DV. Voor jou 2 anderen in no-time
Dat was inderdaad over het randje. Nogmaals excuse me DVquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe nou ff rustig
@DV: zie je wel: users mogen users ook aansprekenOok jou
En nou weer gezellig lullen
Hoeft nietquote:
Was u trouwens nog hier in het gelredome geweest?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:49 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat was inderdaad over het randje. Nogmaals excuse me DV
zal ik het voordoen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:51 schreef Bengeltje het volgende:
Wat moet je doen om een ban te krijgen ?![]()
FOK hackenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:51 schreef Bengeltje het volgende:
jij bent toch een man? ik lik niet aan mannen!quote:
ben ik helemaal mee eensquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens, ik wil wel ff melden dat het forum vanavond heerlijk vlot is
Geen geldquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:51 schreef passie66 het volgende:
[..]
Was u trouwens nog hier in het gelredome geweest?
voor een permban: je "bifi" naar Danny mailenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:51 schreef Bengeltje het volgende:
Kan me voorstellen dat Danny zwaar onder de indruk is van de bifi van Bengeltje jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
voor een permban: je "bifi" naar Danny mailen
Wat is er mis met mannen likken ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:52 schreef passie66 het volgende:
[..]
jij bent toch een man? ik lik niet aan mannen!
"bifi" wat is dat?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
voor een permban: je "bifi" naar Danny mailen
Ik wilde eigenlijk ook graag gaan (is 5 minuten fietsen) had genoeg geld maar t liep even allemaal anders dan ik dacht...een vriend van me had wel mij vier keer gebeld en zo heb ik toch nog vier nummers gehoord!quote:
ja da's ook al genoegquote:
een grapje maken in PUBquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:51 schreef Bengeltje het volgende:
Je hebt best geluk dat je neit hier in het zuiden woontquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:55 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk ook graag gaan (is 5 minuten fietsen) had genoeg geld maar t liep even allemaal anders dan ik dacht...een vriend van me had wel mij vier keer gebeld en zo heb ik toch nog vier nummers gehoord!
Ja dat vraag ik me ook altijd af als ik die foto ziequote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar komen al die rare dingen vandaag?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja da's ook al genoeglousy zwarte-kousenforum hier man
Over welke foto heb je het ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook altijd af als ik die foto zie
Zei hij dat je niet vriendelijk was?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo Fles dus jij noemt mij een pokkewijf![]()
Wel potverdomme
![]()
En tegen die achterlijke passie-nogwat ben ik altijd de vriendelijkheid zelve ja? BEGREPEN????????????????
![]()
Dag allemaal liefjes![]()
Hou je muil jijquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo Fles dus jij noemt mij een pokkewijf![]()
Wel potverdomme
![]()
En tegen die achterlijke passie-nogwat ben ik altijd de vriendelijkheid zelve ja? BEGREPEN????????????????
Soow dat zou godver tijd worden ookquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:02 schreef Tha_T het volgende:
Tong is trouwens Yvonne voorbij. Dat jullie het even weten
en zelf zegt ie dat het pas zou gebeuren na het weekendquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:02 schreef Tha_T het volgende:
Tong is trouwens Yvonne voorbij. Dat jullie het even weten
nee hoor, ik kn weer posten daarquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb jij daar nog steeds een ban, lieverd?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |