ik heb niet zoveel vrije tijdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik mod ? Hier ?
Hij kan dat veel beter
dus ik moet naar yvonne gaan mailen ipv danny.. of zal ik knorretje moeten mailen.. mss is die er nog gevoelig voor ;')quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Al die jaren tietenfoto's naar danny mailen... finally it has paid off
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Al die jaren tietenfoto's naar danny mailen... finally it has paid off
Denk je dat mod zijn zo leuk is ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
dus ik moet naar yvonne gaan mailen ipv danny.. of zal ik knorretje moeten mailen.. mss is die er nog gevoelig voor ;')
MSN.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je kreeg een mail waarin stond dat je mod was ofzo?
is dat een vereiste?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tuurlijk wel
Jij bent de meest brave persoon hier
Dat lijkt misschien zo, maar hier moet je niet braaf zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tuurlijk wel
Jij bent de meest brave persoon hier
MSN is toch wel leuk dus!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
MSN.
En er stond ergens een vraagteken in de tekst, maar voor ik het wist was ik blauw
?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
MSN.
En er stond ergens een vraagteken in de tekst, maar voor ik het wist was ik blauwgeneukt
dat heb je bestquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat lijkt misschien zo, maar hier moet je niet braaf zijn![]()
Maar haren op je tanden hebben, nagels als een kat zodat je van je af kan bijten en krabben
quote:
veel suc6quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O shit ja, ik moet nog met de hele crew naar bed natuurlijk!!!
Later!
geweldig ben je..hahaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Later!
Ja ja iedereen wilde je dolgraag hebben en je ben ZOOOOOOOOOOOOO populairquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
MSN.
En er stond ergens een vraagteken in de tekst, maar voor ik het wist was ik blauw
Anders ikke welquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, maar ik begin deze wel een beetje moe te worden![]()
Kut, ik moet ff solliciterenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |