krijg nou wat ja!quote:
alleen teveel huizen hierquote:
geen mooie plaatjes voor mij dusquote:
wel een kwartet!quote:
hier nietquote:
Hai D.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Beejjjjjjjjjjj
Je was zomaar weggegaan
je bedoelt?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
Iemand hier het goede nieuws al opgemerkt?
Je was al uren wegquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan poste je niets![]()
Zag alleen opeens dievan je
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik wil ook blauw zijnquote:
lijkt me een druk bestaan!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik wil ook blauw zijn
dikke doei, ik kijk wel uit
Mwoaa ik heb er niet meer zo de balen van als een paar maanden geleden, maar voorlopig blijf ik nog ff lekker zwart hoor
ach jaaa je moet er lol in hebben, en houden. Ik ben eigenlijk te lang doorgegaan, werd veel te veel een verplichtingquote:
ochja...maar volgens mij moet je hier dan heel veel zitten! en er zijn ook andere dingen en zaken om te doen enzo?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ach jaaa je moet er lol in hebben, en houden. Ik ben eigenlijk te lang doorgegaan, werd veel te veel een verplichting
dat wat ze een "LEVEN" noemen bedoel je zekerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:54 schreef passie66 het volgende:
[..]
ochja...maar volgens mij moet je hier dan heel veel zitten! en er zijn ook andere dingen en zaken om te doen enzo?
Van wie heb je een lik gehad??quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik wist een halfuur geleden nog van niets![]()
geil genoeg...waarom gaan we geen neukforum openen eigenlijk, schat?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou ja, leuk om te forumklussen op FHZ en verder is er niets aan de hand
Dus neuken en is AMD al dood?![]()
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou ja, leuk om te forumklussen op FHZ en verder is er niets aan de hand
Dus neuken en is AMD al dood?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |