Waar ben je nu eigenlijkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:39 schreef Renesite het volgende:
Ik laat me broedah zo nog even, heb zo nog n half uur over
pc bij de pizzaria in noooord francequote:
Nee iddquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:40 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik moet morgen nog werken. Geen goed plan dus
Ik ook zoiets in Tsjechië. En nog minder voor een halve liter colaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverju
ik betaalde in een internetcafe in hartje Warschau 1,50 euro per uur
Veeel plezier op vakantie nog.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
pc bij de pizzaria in noooord france
Mar ik ga!!!
Okee mazel later doei en we faxen nogquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
pc bij de pizzaria in noooord france
Mar ik ga!!!
Ik moet nog even wachten op de was dusquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee iddvanavond ook maar vroeg te bedde
Ben je in Tsjechië...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:41 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik ook zoiets in Tsjechië. En nog minder voor een halve liter cola
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:41 schreef Renesite het volgende:
verder is alles oke, het is wam, camping is tp en ik kom later nog wel langs.
* Renesite weg gaat
Voor eeuwig die schaamtequote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ben je in Tsjechië...
Ga je COLA drinken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Goed puntquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ben je in Tsjechië...
![]()
Zal wel weer een francoos zijn, die vriendquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/566(...)1.000_euro_cash.html
Tssssk.... uit mijn ogen eventjesquote:
hahaha ja inderdaad, HET land van de pils, genoemd naar het stadje pilzen...ik ben daar laatst ook eens geweest en wel in Praag...vreselijk mooie stad!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ben je in Tsjechië...
![]()
En als ik zeg dat ik 'S avonds wel becherovka heb gedronken?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tssssk.... uit mijn ogen eventjes
Cola in Tsjechië, het godvergeten Mekka, wat zeg ik, het godvergeten WALHALLA van het BIER!!!![]()
Oké, al weer vergeven, ik ben coulant vandaag.
Vliegveld Gothenburg is ¤2 p.u.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverju
ik betaalde in een internetcafe in hartje Warschau 1,50 euro per uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |