Ja, ik zag het al... Men heeft het blijkbaar niet elke keer bijgewerkt... ik ga het nu doenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:30 schreef Imberr het volgende:
waarom staan 56 en 57 nog niet in de op? kan niemand dat ff aanpassen ofzo?
Neequote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben geen puber meerMoet ik nu weg?
![]()
Jaquote:
Ja, ik snap het ook allemaal niet meerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:43 schreef Krizzol het volgende:
[quote]Op vrijdag 29 juli 2005 18:40 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Slaat dat op mijn opmerking?![]()
[/quote
nee ik snap gewoon de ballen van dit hele topic
sorry hequote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook allemaal niet meer![]()
Mijn favoriete topicreeks... zó hard verneukt![]()
He, je bent een meisje... dan kan dit nog interessant wordenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:53 schreef Krizzol het volgende:
ja, vandaag nieuw juyrkje gekocht voor de bruiloft
heb nog tot december voor accesoires en andere bijpassende prullaria
foto'squote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:53 schreef Krizzol het volgende:
ja, vandaag nieuw juyrkje gekocht voor de bruiloft
heb nog tot december voor accesoires en andere bijpassende prullaria
jij deed het nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:55 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wat ben ik toch naïef.... Ik had nog wel verwacht dat die opmerking niet van ons zou komen
Misschien moeten we het eens subtiel aanpakken bij een meisjes-PUB'erquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:56 schreef joupee het volgende:
[..]
jij deed het nietdan doe ik het maar he
![]()
we hebben gister ook het rokje van trinity gezien![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:56 schreef joupee het volgende:
[..]
![]()
Ja, een rokje met een ander wijf erinquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:56 schreef joupee het volgende:
[..]
![]()
zoiets als dit?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:58 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Misschien moeten we het eens subtiel aanpakken bij een meisjes-PUB'er![]()
quote:N.uk.n?
koop een klinker
Ik ga nu echt..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:01 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Kijk, jij weet tenminste wat subtiliteit inhoud
ja, heb niet echt het gevoel gehad alsof ik 16 jaar met een penis rond liepquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:54 schreef -Mo- het volgende:
[..]
He, je bent een meisje... dan kan dit nog interessant worden![]()
dat bedoel ik.. maar het ging om het rokjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:58 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, een rokje met een ander wijf erin
Of heb ik daarna nog wat gemist?![]()
Laat me niet in de steek.. ik kan niet zonder je... dat weet je toch?quote:
wat kan je dan niet vinden lief?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:07 schreef Krizzol het volgende:
haha
ik begin de weg in dit topic al weer redelijk kwijt te raken
toen straks volgde ik het nog wel weer een beetje...
maar nu niet meer
Dat is de bedoeling van dit topicquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:07 schreef Krizzol het volgende:
haha
ik begin de weg in dit topic al weer redelijk kwijt te raken
Gewoon slap ouwehoeren, en als je het niet snapt, gewoon mee lullenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:09 schreef Krizzol het volgende:
eh.. geen idee maar ik snapte het net alweer niet meer
ging over vorige delen.. heb je de vorige delen niet gelezen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:09 schreef Krizzol het volgende:
Pas maar op, straks wordt Conflict nog boos.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:13 schreef Krizzol het volgende:
nee, ik ben niet zo van het slowchatten dit is meer om mijn post aantal maar eens een beetje op te krikken..
dus ikga zo pogingen wagen om gezellig mee te lullen
Éen tip trouwens...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:09 schreef Krizzol het volgende:
Ja, ik hang hier de hele dag al uit het raam, maar niemand komt maar langsquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:12 schreef brainster het volgende:
Hé Mo, heb je al je bier een breezers al uitgedeeld?
want ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:14 schreef brainster het volgende:
[..]
Pas maar op, straks wordt Conflict nog boos.
Die moet je is plaatsen als er daadwerkelijk volk isquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:15 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Éen tip trouwens...
Plaats geen Zuid-Afrikaanse grappies, die worden hier niet zo gewaardeerd
moet je maar fatsoenlijke drank uitdelenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:16 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, ik hang hier de hele dag al uit het raam, maar niemand komt maar langs
Sinds wanneer is mijn zelfgemaakt bier niet fatoenlijk meer?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:18 schreef Krizzol het volgende:
[..]
moet je maar fatsoenlijke drank uitdelen
Okay, dan probeer ik dat wel es een keerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:17 schreef brainster het volgende:
[..]
Die moet je is plaatsen als er daadwerkelijk volk is, niet als Imberr, Joep en ik de enige aanwezigen zijn.
Conflict komt gemiddeld om de 20 delen even melden dat we te snel gaan, en dat er teveel mensen hun postcount proberen op te krikken, etc etc.quote:
voor het eerst bij naam genoemdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:17 schreef brainster het volgende:
[..]
Die moet je is plaatsen als er daadwerkelijk volk is, niet als Imberr, Joep en ik de enige aanwezigen zijn.
Weten je ouders het nu al?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:22 schreef -Mo- het volgende:
O en Krizzol... ik ben geen Mohammed![]()
Ook al noemt iedereen mij wel zo
een conflict met Conflictquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:19 schreef brainster het volgende:
[..]
Conflict komt gemiddeld om de 20 delen even melden dat we te snel gaan, en dat er teveel mensen hun postcount proberen op te krikken, etc etc.
En bij mij word zoiets automatisch 'trusten Mohammed'quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:21 schreef brainster het volgende:
[..]
2e keer eigenlijk. Een paar delen geleden zei ik "Trusten joep" oid
Jij wilt zeker een zelfgemaakte breezer?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:23 schreef Krizzol het volgende:
[..]
een conflict met Conflict
en nee zelfgebrouwen bier is geen drank..
dat komt omdat ik geen bier lust
dat was laatquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:21 schreef brainster het volgende:
[..]
2e keer eigenlijk. Een paar delen geleden zei ik "Trusten joep" oid
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:24 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Jij wilt zeker een zelfgemaakte breezer?![]()
Het is hier altijd op en top gezelligquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:25 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga hier ook eens mee lurken? Is het hier gezellig?
Altijdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:25 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga hier ook eens mee lurken? Is het hier gezellig?
* joupee rent naar beneden en ziet dat ie net de herhaling gemist heeftquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:25 schreef -Mo- het volgende:
doelpunt trouwens voor porto
zwaar van richting veranderd...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:27 schreef joupee het volgende:
[..]
* joupee rent naar beneden en ziet dat ie net de herhaling gemist heeft
Je kan ook gewoon rechtermuisknop > Nieuw > Map doen, is veel goedkoper.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:27 schreef Krizzol het volgende:
ik heb het wel gezellig, moet zo weg, mapje kopen voor foto's
Kijk, dat zijn de betere ideeënquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:28 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon rechtermuisknop > Nieuw > Map doen, is veel goedkoper.
zie je wel.. foto'squote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:27 schreef Krizzol het volgende:
ik heb het wel gezellig, moet zo weg, mapje kopen voor foto's
Arrivederciquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:29 schreef Krizzol het volgende:
ze zijn al afgedrukt
ik ben weg Ciao
Breezaaaahhh
Nou, was gezellig enz hequote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:29 schreef Krizzol het volgende:
ze zijn al afgedrukt
ik ben weg Ciao
Breezaaaahhh
Verder nog wel geneukt?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:30 schreef Timmiejj het volgende:
Vandaag date gehad...was best ver van huis. Viel eigenlijk wel tegen.![]()
je moet er wat voor over hebben hequote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:30 schreef Timmiejj het volgende:
Doeiquote:
Das balenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:30 schreef Timmiejj het volgende:
Was ze zo lelijk?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:30 schreef Timmiejj het volgende:
Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:31 schreef -Mo- het volgende:
waarom maak ik eigenlijk zulke opmerkingen? zo ben ik helemaal niet
Pubers volgen trends... 1 iemand begint ermee, en voílaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:34 schreef Ayaxola het volgende:
Wat een subforum
Waarom wordt dezesmilie eigenlijk zoveel gebruikt
En, wie was het?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Pubers volgen trends... 1 iemand begint ermee, en voíla
Soms, maar ook verdomde lang op msn (lees: van 12 uur in de middag, tot 2 uur inden ochtendquote:
ik 24 uur per dagquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:38 schreef brainster het volgende:
[..]
Soms, maar ook verdomde lang op msn (lees: van 12 uur in de middag, tot 2 uur inden ochtend)
Smoesjesquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:40 schreef joupee het volgende:
[..]
dan staat ie aan bedoel ik heik kom nog buiten
![]()
Mijn staat ook de hele dag aan... ik vind het altijd zo leuk om die berichtjes te lezen als ik terug komquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:40 schreef joupee het volgende:
[..]
![]()
Omdat?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:40 schreef joupee het volgende:
[..]
![]()
paps pesten zeker.. beetje mb's verbruiken e.d.quote:
weeral eenschquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:42 schreef -Mo- het volgende:
Jammer trouwens dat Porto niet tegen Ajax mag... ik had graag gewild dat Co Ajax inmaakte
Ik bedoel waarom kom je buiten dan als je toch geen leven hebt? Of probeer je dat te maken?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:43 schreef joupee het volgende:
[..]
paps pesten zeker.. beetje mb's verbruiken e.d.
en kan iedereen je gewoon bereiken..[gsm is immer leeg]
als je buiten komt heb je nog een leven vind ik Met buiten bedoel ik dan ook buitenshuis, bij vrienden oidquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:45 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik bedoel waarom kom je buiten dan als je toch geen leven hebt? Of probeer je dat te maken?
Jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:44 schreef joupee het volgende:
[..]
weeral eensch![]()
en dan zingen: let op ajax, cootje komt eraan![]()
ik ga snel naar de tv.. anders pikt het zusje hem weer inquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:47 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik weet nog wel vorig jaar, Ajax - AZ, toen Ajakkes vlak voor tijd een penalty kreeg, waardoor ze 3-3 of 4-3 ofzo maakte... ik kon wel huilen![]()
alle hierboven gegeven details kunnen erg incorrect zijn, maar dat terzijde![]()
Het was 3-2 door Galasek en het was genietenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:47 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik weet nog wel vorig jaar, Ajax - AZ, toen Ajakkes vlak voor tijd een penalty kreeg, waardoor ze 3-3 of 4-3 ofzo maakte... ik kon wel huilen![]()
alle hierboven gegeven details kunnen erg incorrect zijn, maar dat terzijde![]()
Dat ken ikquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:48 schreef joupee het volgende:
[..]
ik ga snel naar de tv.. anders pikt het zusje hem weer in![]()
Daar ben ik het dus niet mee eensquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:49 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Het was 3-2 door Galasek en het was genieten
Er was hier regenquote:
Het was ook alleen maar mooier op de manier waardoor Sonck ging liggen. Sonck nogwelquote:
nope..heb net gegeten en ik ga zo weer verder maar ik hoef niet veel meer. alleen mijn bureau nogquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:51 schreef brainster het volgende:
[..]
Niet echt. Ben je al klaar met je kamer opruimen?
En morgen kan je weer opnieuw beginnenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
nope..heb net gegeten en ik ga zo weer verder maar ik hoef niet veel meer. alleen mijn bureau nog
Daar ben je dus al de hele middag mee bezig toch? Wat boeit het nou dat jou kamer een rommeltje is? Alsof Bob dat erg vindt.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
nope..heb net gegeten en ik ga zo weer verder maar ik hoef niet veel meer. alleen mijn bureau nog
Zolang het bed vrij is, maakt het Bob niks uitquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:56 schreef brainster het volgende:
[..]
Daar ben je dus al de hele middag mee bezig toch? Wat boeit het nou dat jou kamer een rommeltje is? Alsof Bob dat erg vindt.
Oh, die Sonck... die alleen maar tegen zijn oude club kon scorenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:52 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Het was ook alleen maar mooier op de manier waardoor Sonck ging liggen. Sonck nogwelWie kent em nog
Ze gaat ook nog het bureau opruimenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:58 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Zolang het bed vrij is, maakt het Bob niks uit![]()
Hoe zou het met em zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:59 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oh, die Sonck... die alleen maar tegen zijn oude club kon scoren
Past Bob er nog wel bij in danquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:58 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Zolang het bed vrij is, maakt het Bob niks uit![]()
rommeltjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:56 schreef brainster het volgende:
[..]
Daar ben je dus al de hele middag mee bezig toch? Wat boeit het nou dat jou kamer een rommeltje is? Alsof Bob dat erg vindt.
2-persoon nog wel.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:01 schreef Imberr het volgende:
en ik heb ook nog een bank!zo'n 2-persoonsslaapbank
niet echt.. net 3 bij 5 ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:02 schreef brainster het volgende:
[..]
2-persoon nog wel.![]()
Is jou kamer groot ofzo?
Ow......... ook het bureauquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:59 schreef brainster het volgende:
[..]
Ze gaat ook nog het bureau opruimen![]()
ohw puhleasequote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:07 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ow......... ook het bureau![]()
![]()
En de slaapbank ook natuurlijk![]()
je smilie, wat doe jequote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:52 schreef -Mo- het volgende:
ze zetten die belspel hoer van sbs ook óveral in he?![]()
mijn pizzabroodje roept
Je avatar manquote:
ik weet het, mênquote:
héérlijk voetbal... 6-0 inmakertje voor arsenalquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:11 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb het al wel weer gehad voor vandaag![]()
Ga zo (hopelijk) lekker voetbal kijken.
Hoop jequote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:13 schreef -Mo- het volgende:
[..]
héérlijk voetbal... 6-0 inmakertje voor arsenal
En tweakerdsquote:
laterzquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:20 schreef -Mo- het volgende:
Jullie moeten je maar vermaken zonder mij wat ongetwijfeld goed zal lukkenwant ik ga voor de tv hangen...
Ik spreek jullie kinders vanavond/vannacht wel weer![]()
Geil, ik ga maar politieachtervolgingen kijkenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:21 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
laterz![]()
voetbal of politieachtervolgingen?
volgens mij is nu ook Rich Girls bezig op MTVquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:29 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Geil, ik ga maar politieachtervolgingen kijken![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:29 schreef Chanandler het volgende:
Krijg toch allemaaaal de klere, val voor mijn part allemaal dood![]()
-2quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
doodsverwensing! iedereen, ren naar conflict en ga daar zielig lopen doen!
![]()
![]()
Hoi Imberquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kijk maar uit, straks krijg je net als BObnl een weekbanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:29 schreef Chanandler het volgende:
Krijg toch allemaaaal de klere, val voor mijn part allemaal dood![]()
Is dat een (verkapte)ban-aanvraag?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
morgen hoef ik iig niet met em te msnenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:43 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Is dat een (verkapte)ban-aanvraag?Want dan kan je samen met BobNL de hele dag gaan msn'en
ipv Fokken
![]()
Och gerrum voor mezelf, wat zal het hier dan rustig zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:45 schreef Imberr het volgende:
[..]
morgen hoef ik iig niet met em te msnen
Hoi Brechtjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:05 schreef Brechtje het volgende:
hoi allemaal
Ik ga dalijk lekker mac donalds eten, me vader gaat het nu halen
Ow yeah!quote:
dat is hier zo vaakquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:35 schreef hollander76 het volgende:
Cool, er is hier nu oranje rode lucht, en niet van die laaghangende zonondergangs lucht, maar echt rood-oranje wolken![]()
wel van de zon natuurlijk, maar vaag!
lkkr enthousiasme weerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat is hier zo vaak![]()
en nu regent het hierik ga denk ik maar es ff buiten staan
dat gevoel heb ik dagelijksquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:38 schreef hollander76 het volgende:
[..]
lkkr enthousiasme weer
Ik voel me net een hoer zo in het rood
Mohammed met z'n lovermom, daaaaar komt het dus vandaan, al die loverboysquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:43 schreef -Mo- het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik dagelijks
ik heb een lovermom
Inderdaad... vervelend hoor, zo'n moeder die je eerst inpalmd met cadeautjes en daarna in de prostitutie dwingtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:45 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Mohammed met z'n lovermom, daaaaar komt het dus vandaan, al die loverboys
Weghalen en onderaan plaatsenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:00 schreef Jaguarized het volgende:
Wie is dat enge figuur die als 2e avatar staat?
Joh, geef Bergkamp wat tijdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:57 schreef Ayaxola het volgende:
Ze mogen wel opschieten met die 6-0 van je
Mee eens. Zal het even in Wiki verbeteren.quote:
Dat vroeg ik me ook al afquote:
Die heeft een ban hoorde ik net.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:02 schreef hollander76 het volgende:
[[afbeelding]
Deze post ook al niet meer
Iemand die zichzelf in de wiki heeft gezet?quote:
Je meent hetquote:
Ik ook, en nieuwe schoenenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:05 schreef MaRySe het volgende:
ijsmeis post hier ook nooit meer...
Ik heb nieuwe kleersels.. leukkk!
Fototje(s)?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:05 schreef MaRySe het volgende:
Zou je ook #56 en #57 kunnen toevoegen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:07 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga een aantal mensen eruit halen die niet meer posten.
Regelmatig posten. De mensen die in het rijtje staan zijn hier vaste posters. Daarom ga ik er nu ook een aantal uitflikkeren.quote:
Boeiend, doe maar dan, als ik het dan weet.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:07 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik een FAQ maken
* mompelt iets over lieve lieve maryse mag het alsjeblieft
Ow, dan mag ik er binnenkort ook wel bijquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Regelmatig posten. De mensen die in het rijtje staan zijn hier vaste posters. Daarom ga ik er nu ook een aantal uitflikkeren.
had ik al gedaanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:08 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Zou je ook #56 en #57 kunnen toevoegen?
![]()
Okey.. Let op:quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:08 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Boeiend, doe maar dan, als ik het dan weet.
Wie flikker je er allemaal uit?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:07 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga een aantal mensen eruit halen die niet meer posten.
Dat hoor je niet te vragen volgens mij, dat voorrecht moet je verkrijgen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:12 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Okey.. Let op:
Lieve lieve Maryse mag ik alsjebliefffftttt in de OP?
"Ja hoor, dat mag!"
Is er uit.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:17 schreef -Mo- het volgende:
Haal die laatste er ook uit...die heb ik hier nog nooit zien posten
ijsmeis was hier vanmiddag nogquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:05 schreef MaRySe het volgende:
Wil je er in of nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:14 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat hoor je niet te vragen volgens mij, dat voorrecht moet je verkrijgen.
Voornamelijk SC.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:17 schreef Ayaxola het volgende:
Maar gaat het echt om de SC of gewoon om PUB in het algemeen?
Ik sta weer naast jou.quote:
quote:
Je kan niet alles hebben.quote:
6-0, let op mijn woordenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:22 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga weer verder voetbal kijken.![]()
Morgen zal ik er weer zijn
Dan spreken we elkaar morgen nog welquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:23 schreef -Mo- het volgende:
[..]
6-0, let op mijn woorden
het komt nog wel jongen![]()
Niet meer....quote:
Bloesjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:13 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Zal ik zo wel even maken
Heb er al een paar.
Van? FC Zierikzee?quote:
En nu zonder?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:25 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Bloesje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Niet meer....geen contractverlening door het Masterplan en 3 contracten. De derde mocht van Den Haag geen contract voor onbepaalde tijd worden.
![]()
Leuk!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:25 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Bloesje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Al met al heb ik er 3 jaar gewerkt. Er waren overigens maar 11 zaterdagwerkers met een vast contract, die hebben dan ook dikke mazzel. Ik was de eerste in de rij van 8 die die maand er uit gingen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:27 schreef joupee het volgende:
[..]
![]()
ik van de week wel contractverlening gekregen![]()
verdomd schoonquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:25 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Bloesje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er leuk uitquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:25 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Bloesje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wil er meer zonder Marysequote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:31 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Suffie, er is toch al één zonder Maryse
Slijmen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:33 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik wil er meer zonder Maryse![]()
Dat meen ik niet hoor![]()
Ik heb ook telkens een jaar contractquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Al met al heb ik er 3 jaar gewerkt. Er waren overigens maar 11 zaterdagwerkers met een vast contract, die hebben dan ook dikke mazzel. Ik was de eerste in de rij van 8 die die maand er uit gingen.
Leuk topje, lelijk hoofd, maar zonder Marysequote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:33 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik wil er meer zonder Maryse![]()
Dat meen ik niet hoor![]()
was idd onbekend..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:33 schreef Jaguarized het volgende:
@ joupee.
Wist je al dat we ook een [Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 12 topic hebben?
doe mij maryse dan maarquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:35 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Leuk topje, lelijk hoofd, maar zonder Maryse
[afbeelding]
Ze waren er bij ons nogal kinderachtig in. Ik heb 3 contracten gehad:quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:35 schreef joupee het volgende:
[..]
Ik heb ook telkens een jaar contract![]()
heb vanochtend maar eens gevraagd of het niet in langere termijnen kan.. moesten ze over nadenken![]()
Wat weegt ze? 35 kilo?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:35 schreef hollander76 het volgende:
[..]
[afbeelding]
hier in terneuzen hadden ze het geflikt om eerst huisvrouwen aan te nemen tijdens de kerstperiode en die eind januari weer allemaal op straat te gooien...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ze waren er bij ons nogal kinderachtig in. Ik heb 3 contracten gehad:1 van 3 maanden 1 van 1 jaar 1 van 9 maanden
Totaal 3 jaar en 3 contracten. Er was ook iemand bij ons die mocht elke keer maar weer terugkomen en die heeft al echt wel meer dan 3 contracten gehad. Erg raar is dat. Ook komt het omdat ik in 2002 ben aangenomen. Zou ik in 2001 zijn aangenomen, dus een maand eerder, dan zou ik voor me 3e contract een vaste moeten krijgen.
Dunno, schijnt wel dat je dan een onregelmatige menstruatie krijgtquote:
Mijn dag kan niet meer stukquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:35 schreef hollander76 het volgende:
[..]
[afbeelding]
het is een zomerbloesjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:34 schreef hollander76 het volgende:
Leuk bloesje, maar niet wat korte mouwen?
En is ie nou doorschijnend?
Nog meer foto's van Maryse, kan het nog beter?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:45 schreef MaRySe het volgende:
[..]
het is een zomerbloesje
En ja, hij schijnt door
Ben nu foto's van m'n trui aan 't maken.. Bijna net zo spannend
Gelukkig maarquote:
Gelukkig is dat bij ons anders. Bij ons komen vaders van medewerkers meehelpen tijdens de kerstperiode. Das (volgens mij) gratis en best nog wel gezellig. Meestal lui van rond de 70.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:40 schreef joupee het volgende:
[..]
hier in terneuzen hadden ze het geflikt om eerst huisvrouwen aan te nemen tijdens de kerstperiode en die eind januari weer allemaal op straat te gooien...![]()
Wat? Nee! Ik typ dat icm. de TT. Jeweetjwel," Ik voel me zo verdomd alleen" dat is een nummer van Danny de Munk. Moet je maar even downloaden kopen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:
Ik dacht dat ik ff zou reageren op een reactie van jou ergens in PUB, om de SC weer in gang te krijgen...... geen reactiequote:
Hoiquote:
Je weet dat dingus een ban heeft....quote:
Ik vind het de rest van het jaar ook alleen maar pauperquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mensen waarom is er zomers toch altijd zo weinig op de tv
Weinig leuks op tv jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik vind het de rest van het jaar ook alleen maar pauper![]()
Van af September komt Paradise hotel op de buisquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik vind het de rest van het jaar ook alleen maar pauper![]()
Wat een feestquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Van af September komt Paradise hotel op de buis![]()
Jij staat ook al te juichenquote:
Lekker warmquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:45 schreef MaRySe het volgende:
[..]
het is een zomerbloesje
En ja, hij schijnt door
Ben nu foto's van m'n trui aan 't maken.. Bijna net zo spannend
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Van af September komt Paradise hotel op de buis![]()
De Amerikaanse versie was wel geweldig..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |