Van? FC Zierikzee?quote:
En nu zonder?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:25 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Bloesje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Niet meer....geen contractverlening door het Masterplan en 3 contracten. De derde mocht van Den Haag geen contract voor onbepaalde tijd worden.
![]()
Leuk!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:25 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Bloesje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Al met al heb ik er 3 jaar gewerkt. Er waren overigens maar 11 zaterdagwerkers met een vast contract, die hebben dan ook dikke mazzel. Ik was de eerste in de rij van 8 die die maand er uit gingen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:27 schreef joupee het volgende:
[..]
![]()
ik van de week wel contractverlening gekregen![]()
verdomd schoonquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:25 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Bloesje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er leuk uitquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:25 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Bloesje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wil er meer zonder Marysequote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:31 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Suffie, er is toch al één zonder Maryse
Slijmen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:33 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik wil er meer zonder Maryse![]()
Dat meen ik niet hoor![]()
Ik heb ook telkens een jaar contractquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Al met al heb ik er 3 jaar gewerkt. Er waren overigens maar 11 zaterdagwerkers met een vast contract, die hebben dan ook dikke mazzel. Ik was de eerste in de rij van 8 die die maand er uit gingen.
Leuk topje, lelijk hoofd, maar zonder Marysequote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:33 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik wil er meer zonder Maryse![]()
Dat meen ik niet hoor![]()
was idd onbekend..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:33 schreef Jaguarized het volgende:
@ joupee.
Wist je al dat we ook een [Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 12 topic hebben?
doe mij maryse dan maarquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:35 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Leuk topje, lelijk hoofd, maar zonder Maryse
[afbeelding]
Ze waren er bij ons nogal kinderachtig in. Ik heb 3 contracten gehad:quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:35 schreef joupee het volgende:
[..]
Ik heb ook telkens een jaar contract![]()
heb vanochtend maar eens gevraagd of het niet in langere termijnen kan.. moesten ze over nadenken![]()
Wat weegt ze? 35 kilo?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:35 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Leuk topje, lelijk hoofd, maar zonder Maryse
[afbeelding]
hier in terneuzen hadden ze het geflikt om eerst huisvrouwen aan te nemen tijdens de kerstperiode en die eind januari weer allemaal op straat te gooien...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ze waren er bij ons nogal kinderachtig in. Ik heb 3 contracten gehad:1 van 3 maanden 1 van 1 jaar 1 van 9 maanden
Totaal 3 jaar en 3 contracten. Er was ook iemand bij ons die mocht elke keer maar weer terugkomen en die heeft al echt wel meer dan 3 contracten gehad. Erg raar is dat. Ook komt het omdat ik in 2002 ben aangenomen. Zou ik in 2001 zijn aangenomen, dus een maand eerder, dan zou ik voor me 3e contract een vaste moeten krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |