Is er uit.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:17 schreef -Mo- het volgende:
Haal die laatste er ook uit...die heb ik hier nog nooit zien posten
ijsmeis was hier vanmiddag nogquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:05 schreef MaRySe het volgende:
ijsmeis post hier ook nooit meer...
Ik heb nieuwe kleersels.. leukkk!
Wil je er in of nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:14 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat hoor je niet te vragen volgens mij, dat voorrecht moet je verkrijgen.
Voornamelijk SC.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:17 schreef Ayaxola het volgende:
Maar gaat het echt om de SC of gewoon om PUB in het algemeen?
Ik sta weer naast jou.quote:
quote:
Je kan niet alles hebben.quote:
6-0, let op mijn woordenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:22 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga weer verder voetbal kijken.![]()
Morgen zal ik er weer zijn
Dan spreken we elkaar morgen nog welquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:23 schreef -Mo- het volgende:
[..]
6-0, let op mijn woorden
het komt nog wel jongen![]()
Niet meer....quote:
Bloesjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:13 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Zal ik zo wel even maken
Heb er al een paar.
Van? FC Zierikzee?quote:
En nu zonder?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:25 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Bloesje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Niet meer....geen contractverlening door het Masterplan en 3 contracten. De derde mocht van Den Haag geen contract voor onbepaalde tijd worden.
![]()
Leuk!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:25 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Bloesje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Al met al heb ik er 3 jaar gewerkt. Er waren overigens maar 11 zaterdagwerkers met een vast contract, die hebben dan ook dikke mazzel. Ik was de eerste in de rij van 8 die die maand er uit gingen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:27 schreef joupee het volgende:
[..]
![]()
ik van de week wel contractverlening gekregen![]()
verdomd schoonquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:25 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Bloesje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er leuk uitquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:25 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Bloesje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wil er meer zonder Marysequote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:31 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Suffie, er is toch al één zonder Maryse
Slijmen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:33 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik wil er meer zonder Maryse![]()
Dat meen ik niet hoor![]()
Ik heb ook telkens een jaar contractquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Al met al heb ik er 3 jaar gewerkt. Er waren overigens maar 11 zaterdagwerkers met een vast contract, die hebben dan ook dikke mazzel. Ik was de eerste in de rij van 8 die die maand er uit gingen.
Leuk topje, lelijk hoofd, maar zonder Marysequote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:33 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik wil er meer zonder Maryse![]()
Dat meen ik niet hoor![]()
was idd onbekend..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:33 schreef Jaguarized het volgende:
@ joupee.
Wist je al dat we ook een [Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 12 topic hebben?
doe mij maryse dan maarquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:35 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Leuk topje, lelijk hoofd, maar zonder Maryse
[afbeelding]
Ze waren er bij ons nogal kinderachtig in. Ik heb 3 contracten gehad:quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:35 schreef joupee het volgende:
[..]
Ik heb ook telkens een jaar contract![]()
heb vanochtend maar eens gevraagd of het niet in langere termijnen kan.. moesten ze over nadenken![]()
Wat weegt ze? 35 kilo?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:35 schreef hollander76 het volgende:
[..]
[afbeelding]
hier in terneuzen hadden ze het geflikt om eerst huisvrouwen aan te nemen tijdens de kerstperiode en die eind januari weer allemaal op straat te gooien...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ze waren er bij ons nogal kinderachtig in. Ik heb 3 contracten gehad:1 van 3 maanden 1 van 1 jaar 1 van 9 maanden
Totaal 3 jaar en 3 contracten. Er was ook iemand bij ons die mocht elke keer maar weer terugkomen en die heeft al echt wel meer dan 3 contracten gehad. Erg raar is dat. Ook komt het omdat ik in 2002 ben aangenomen. Zou ik in 2001 zijn aangenomen, dus een maand eerder, dan zou ik voor me 3e contract een vaste moeten krijgen.
Dunno, schijnt wel dat je dan een onregelmatige menstruatie krijgtquote:
Mijn dag kan niet meer stukquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:35 schreef hollander76 het volgende:
[..]
[afbeelding]
het is een zomerbloesjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:34 schreef hollander76 het volgende:
Leuk bloesje, maar niet wat korte mouwen?
En is ie nou doorschijnend?
Nog meer foto's van Maryse, kan het nog beter?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:45 schreef MaRySe het volgende:
[..]
het is een zomerbloesje
En ja, hij schijnt door
Ben nu foto's van m'n trui aan 't maken.. Bijna net zo spannend
Gelukkig maarquote:
Gelukkig is dat bij ons anders. Bij ons komen vaders van medewerkers meehelpen tijdens de kerstperiode. Das (volgens mij) gratis en best nog wel gezellig. Meestal lui van rond de 70.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:40 schreef joupee het volgende:
[..]
hier in terneuzen hadden ze het geflikt om eerst huisvrouwen aan te nemen tijdens de kerstperiode en die eind januari weer allemaal op straat te gooien...![]()
Wat? Nee! Ik typ dat icm. de TT. Jeweetjwel," Ik voel me zo verdomd alleen" dat is een nummer van Danny de Munk. Moet je maar even downloaden kopen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
doodsverwensing! iedereen, ren naar conflict en ga daar zielig lopen doen!
![]()
![]()
quote:
Ik dacht dat ik ff zou reageren op een reactie van jou ergens in PUB, om de SC weer in gang te krijgen...... geen reactiequote:
Hoiquote:
Je weet dat dingus een ban heeft....quote:
Ik vind het de rest van het jaar ook alleen maar pauperquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mensen waarom is er zomers toch altijd zo weinig op de tv
Weinig leuks op tv jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik vind het de rest van het jaar ook alleen maar pauper![]()
Van af September komt Paradise hotel op de buisquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik vind het de rest van het jaar ook alleen maar pauper![]()
Wat een feestquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Van af September komt Paradise hotel op de buis![]()
Jij staat ook al te juichenquote:
Lekker warmquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:45 schreef MaRySe het volgende:
[..]
het is een zomerbloesje
En ja, hij schijnt door
Ben nu foto's van m'n trui aan 't maken.. Bijna net zo spannend
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Van af September komt Paradise hotel op de buis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |