ik weet het, mênquote:
héérlijk voetbal... 6-0 inmakertje voor arsenalquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:11 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb het al wel weer gehad voor vandaag![]()
Ga zo (hopelijk) lekker voetbal kijken.
Hoop jequote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:13 schreef -Mo- het volgende:
[..]
héérlijk voetbal... 6-0 inmakertje voor arsenal
En tweakerdsquote:
laterzquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:20 schreef -Mo- het volgende:
Jullie moeten je maar vermaken zonder mij wat ongetwijfeld goed zal lukkenwant ik ga voor de tv hangen...
Ik spreek jullie kinders vanavond/vannacht wel weer![]()
Geil, ik ga maar politieachtervolgingen kijkenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:21 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
laterz![]()
voetbal of politieachtervolgingen?
volgens mij is nu ook Rich Girls bezig op MTVquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:29 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Geil, ik ga maar politieachtervolgingen kijken![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:29 schreef Chanandler het volgende:
Krijg toch allemaaaal de klere, val voor mijn part allemaal dood![]()
-2quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
doodsverwensing! iedereen, ren naar conflict en ga daar zielig lopen doen!
![]()
![]()
Hoi Imberquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kijk maar uit, straks krijg je net als BObnl een weekbanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:29 schreef Chanandler het volgende:
Krijg toch allemaaaal de klere, val voor mijn part allemaal dood![]()
Is dat een (verkapte)ban-aanvraag?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
morgen hoef ik iig niet met em te msnenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:43 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Is dat een (verkapte)ban-aanvraag?Want dan kan je samen met BobNL de hele dag gaan msn'en
ipv Fokken
![]()
Och gerrum voor mezelf, wat zal het hier dan rustig zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:45 schreef Imberr het volgende:
[..]
morgen hoef ik iig niet met em te msnen
Hoi Brechtjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:05 schreef Brechtje het volgende:
hoi allemaal
Ik ga dalijk lekker mac donalds eten, me vader gaat het nu halen
Ow yeah!quote:
dat is hier zo vaakquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:35 schreef hollander76 het volgende:
Cool, er is hier nu oranje rode lucht, en niet van die laaghangende zonondergangs lucht, maar echt rood-oranje wolken![]()
wel van de zon natuurlijk, maar vaag!
lkkr enthousiasme weerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat is hier zo vaak![]()
en nu regent het hierik ga denk ik maar es ff buiten staan
dat gevoel heb ik dagelijksquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:38 schreef hollander76 het volgende:
[..]
lkkr enthousiasme weer
Ik voel me net een hoer zo in het rood
Mohammed met z'n lovermom, daaaaar komt het dus vandaan, al die loverboysquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:43 schreef -Mo- het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik dagelijks
ik heb een lovermom
Inderdaad... vervelend hoor, zo'n moeder die je eerst inpalmd met cadeautjes en daarna in de prostitutie dwingtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:45 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Mohammed met z'n lovermom, daaaaar komt het dus vandaan, al die loverboys
Weghalen en onderaan plaatsenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:00 schreef Jaguarized het volgende:
Wie is dat enge figuur die als 2e avatar staat?
Joh, geef Bergkamp wat tijdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:57 schreef Ayaxola het volgende:
Ze mogen wel opschieten met die 6-0 van je
Mee eens. Zal het even in Wiki verbeteren.quote:
Dat vroeg ik me ook al afquote:
Die heeft een ban hoorde ik net.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:02 schreef hollander76 het volgende:
[[afbeelding]
Deze post ook al niet meer
Iemand die zichzelf in de wiki heeft gezet?quote:
Je meent hetquote:
Ik ook, en nieuwe schoenenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:05 schreef MaRySe het volgende:
ijsmeis post hier ook nooit meer...
Ik heb nieuwe kleersels.. leukkk!
Fototje(s)?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:05 schreef MaRySe het volgende:
ijsmeis post hier ook nooit meer...
Ik heb nieuwe kleersels.. leukkk!
Zou je ook #56 en #57 kunnen toevoegen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:07 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga een aantal mensen eruit halen die niet meer posten.
Regelmatig posten. De mensen die in het rijtje staan zijn hier vaste posters. Daarom ga ik er nu ook een aantal uitflikkeren.quote:
Boeiend, doe maar dan, als ik het dan weet.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:07 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik een FAQ maken
* mompelt iets over lieve lieve maryse mag het alsjeblieft
Ow, dan mag ik er binnenkort ook wel bijquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Regelmatig posten. De mensen die in het rijtje staan zijn hier vaste posters. Daarom ga ik er nu ook een aantal uitflikkeren.
had ik al gedaanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:08 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Zou je ook #56 en #57 kunnen toevoegen?
![]()
Okey.. Let op:quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:08 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Boeiend, doe maar dan, als ik het dan weet.
Wie flikker je er allemaal uit?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:07 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga een aantal mensen eruit halen die niet meer posten.
Dat hoor je niet te vragen volgens mij, dat voorrecht moet je verkrijgen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:12 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Okey.. Let op:
Lieve lieve Maryse mag ik alsjebliefffftttt in de OP?
"Ja hoor, dat mag!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |