Pubers volgen trends... 1 iemand begint ermee, en voílaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:34 schreef Ayaxola het volgende:
Wat een subforum
Waarom wordt dezesmilie eigenlijk zoveel gebruikt
En, wie was het?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Pubers volgen trends... 1 iemand begint ermee, en voíla
Soms, maar ook verdomde lang op msn (lees: van 12 uur in de middag, tot 2 uur inden ochtendquote:
ik 24 uur per dagquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:38 schreef brainster het volgende:
[..]
Soms, maar ook verdomde lang op msn (lees: van 12 uur in de middag, tot 2 uur inden ochtend)
Smoesjesquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:40 schreef joupee het volgende:
[..]
dan staat ie aan bedoel ik heik kom nog buiten
![]()
Mijn staat ook de hele dag aan... ik vind het altijd zo leuk om die berichtjes te lezen als ik terug komquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:40 schreef joupee het volgende:
[..]
![]()
Omdat?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:40 schreef joupee het volgende:
[..]
![]()
paps pesten zeker.. beetje mb's verbruiken e.d.quote:
weeral eenschquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:42 schreef -Mo- het volgende:
Jammer trouwens dat Porto niet tegen Ajax mag... ik had graag gewild dat Co Ajax inmaakte
Ik bedoel waarom kom je buiten dan als je toch geen leven hebt? Of probeer je dat te maken?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:43 schreef joupee het volgende:
[..]
paps pesten zeker.. beetje mb's verbruiken e.d.
en kan iedereen je gewoon bereiken..[gsm is immer leeg]
als je buiten komt heb je nog een leven vind ik Met buiten bedoel ik dan ook buitenshuis, bij vrienden oidquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:45 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik bedoel waarom kom je buiten dan als je toch geen leven hebt? Of probeer je dat te maken?
Jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:44 schreef joupee het volgende:
[..]
weeral eensch![]()
en dan zingen: let op ajax, cootje komt eraan![]()
ik ga snel naar de tv.. anders pikt het zusje hem weer inquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:47 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik weet nog wel vorig jaar, Ajax - AZ, toen Ajakkes vlak voor tijd een penalty kreeg, waardoor ze 3-3 of 4-3 ofzo maakte... ik kon wel huilen![]()
alle hierboven gegeven details kunnen erg incorrect zijn, maar dat terzijde![]()
Het was 3-2 door Galasek en het was genietenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:47 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik weet nog wel vorig jaar, Ajax - AZ, toen Ajakkes vlak voor tijd een penalty kreeg, waardoor ze 3-3 of 4-3 ofzo maakte... ik kon wel huilen![]()
alle hierboven gegeven details kunnen erg incorrect zijn, maar dat terzijde![]()
Dat ken ikquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:48 schreef joupee het volgende:
[..]
ik ga snel naar de tv.. anders pikt het zusje hem weer in![]()
Daar ben ik het dus niet mee eensquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:49 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Het was 3-2 door Galasek en het was genieten
Er was hier regenquote:
Het was ook alleen maar mooier op de manier waardoor Sonck ging liggen. Sonck nogwelquote:
nope..heb net gegeten en ik ga zo weer verder maar ik hoef niet veel meer. alleen mijn bureau nogquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:51 schreef brainster het volgende:
[..]
Niet echt. Ben je al klaar met je kamer opruimen?
En morgen kan je weer opnieuw beginnenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
nope..heb net gegeten en ik ga zo weer verder maar ik hoef niet veel meer. alleen mijn bureau nog
Daar ben je dus al de hele middag mee bezig toch? Wat boeit het nou dat jou kamer een rommeltje is? Alsof Bob dat erg vindt.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
nope..heb net gegeten en ik ga zo weer verder maar ik hoef niet veel meer. alleen mijn bureau nog
Zolang het bed vrij is, maakt het Bob niks uitquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:56 schreef brainster het volgende:
[..]
Daar ben je dus al de hele middag mee bezig toch? Wat boeit het nou dat jou kamer een rommeltje is? Alsof Bob dat erg vindt.
Oh, die Sonck... die alleen maar tegen zijn oude club kon scorenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:52 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Het was ook alleen maar mooier op de manier waardoor Sonck ging liggen. Sonck nogwelWie kent em nog
Ze gaat ook nog het bureau opruimenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:58 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Zolang het bed vrij is, maakt het Bob niks uit![]()
Hoe zou het met em zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:59 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oh, die Sonck... die alleen maar tegen zijn oude club kon scoren
Past Bob er nog wel bij in danquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:58 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Zolang het bed vrij is, maakt het Bob niks uit![]()
rommeltjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:56 schreef brainster het volgende:
[..]
Daar ben je dus al de hele middag mee bezig toch? Wat boeit het nou dat jou kamer een rommeltje is? Alsof Bob dat erg vindt.
2-persoon nog wel.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:01 schreef Imberr het volgende:
en ik heb ook nog een bank!zo'n 2-persoonsslaapbank
niet echt.. net 3 bij 5 ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:02 schreef brainster het volgende:
[..]
2-persoon nog wel.![]()
Is jou kamer groot ofzo?
Ow......... ook het bureauquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:59 schreef brainster het volgende:
[..]
Ze gaat ook nog het bureau opruimen![]()
ohw puhleasequote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:07 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ow......... ook het bureau![]()
![]()
En de slaapbank ook natuurlijk![]()
je smilie, wat doe jequote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:52 schreef -Mo- het volgende:
ze zetten die belspel hoer van sbs ook óveral in he?![]()
mijn pizzabroodje roept
Je avatar manquote:
ik weet het, mênquote:
héérlijk voetbal... 6-0 inmakertje voor arsenalquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:11 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb het al wel weer gehad voor vandaag![]()
Ga zo (hopelijk) lekker voetbal kijken.
Hoop jequote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:13 schreef -Mo- het volgende:
[..]
héérlijk voetbal... 6-0 inmakertje voor arsenal
En tweakerdsquote:
laterzquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:20 schreef -Mo- het volgende:
Jullie moeten je maar vermaken zonder mij wat ongetwijfeld goed zal lukkenwant ik ga voor de tv hangen...
Ik spreek jullie kinders vanavond/vannacht wel weer![]()
Geil, ik ga maar politieachtervolgingen kijkenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:21 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
laterz![]()
voetbal of politieachtervolgingen?
volgens mij is nu ook Rich Girls bezig op MTVquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:29 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Geil, ik ga maar politieachtervolgingen kijken![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:29 schreef Chanandler het volgende:
Krijg toch allemaaaal de klere, val voor mijn part allemaal dood![]()
-2quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
doodsverwensing! iedereen, ren naar conflict en ga daar zielig lopen doen!
![]()
![]()
Hoi Imberquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kijk maar uit, straks krijg je net als BObnl een weekbanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:29 schreef Chanandler het volgende:
Krijg toch allemaaaal de klere, val voor mijn part allemaal dood![]()
Is dat een (verkapte)ban-aanvraag?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
morgen hoef ik iig niet met em te msnenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:43 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Is dat een (verkapte)ban-aanvraag?Want dan kan je samen met BobNL de hele dag gaan msn'en
ipv Fokken
![]()
Och gerrum voor mezelf, wat zal het hier dan rustig zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:45 schreef Imberr het volgende:
[..]
morgen hoef ik iig niet met em te msnen
Hoi Brechtjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:05 schreef Brechtje het volgende:
hoi allemaal
Ik ga dalijk lekker mac donalds eten, me vader gaat het nu halen
Ow yeah!quote:
dat is hier zo vaakquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:35 schreef hollander76 het volgende:
Cool, er is hier nu oranje rode lucht, en niet van die laaghangende zonondergangs lucht, maar echt rood-oranje wolken![]()
wel van de zon natuurlijk, maar vaag!
lkkr enthousiasme weerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat is hier zo vaak![]()
en nu regent het hierik ga denk ik maar es ff buiten staan
dat gevoel heb ik dagelijksquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:38 schreef hollander76 het volgende:
[..]
lkkr enthousiasme weer
Ik voel me net een hoer zo in het rood
Mohammed met z'n lovermom, daaaaar komt het dus vandaan, al die loverboysquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:43 schreef -Mo- het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik dagelijks
ik heb een lovermom
Inderdaad... vervelend hoor, zo'n moeder die je eerst inpalmd met cadeautjes en daarna in de prostitutie dwingtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:45 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Mohammed met z'n lovermom, daaaaar komt het dus vandaan, al die loverboys
Weghalen en onderaan plaatsenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:00 schreef Jaguarized het volgende:
Wie is dat enge figuur die als 2e avatar staat?
Joh, geef Bergkamp wat tijdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:57 schreef Ayaxola het volgende:
Ze mogen wel opschieten met die 6-0 van je
Mee eens. Zal het even in Wiki verbeteren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |