weet ikquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En BWT heeft wel een punt, hij staat daar echt ter afhalen langs die weg.![]()
quote:
t.w.v 10.000 gulden, daar loopt de vergelijking al mankquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar ik dacht in 2001 ook dacht mijn oude GSX-R1100WP uit 1993 t.w.v. 10.000 gulden niet meer populair was, en die hebben ze toch maar mooi uit de tuin gestolen op tweede kerstavond.![]()
Mja, bedoelde ermee dat de huidige topmodellen motoren (ook toen) nieuw 15.000 euro kosten, en ik dacht dat het dievengilde niet geinteresseerd zou zijn in een motor van 8 jaar oud en 10.000 guldentjes.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:44 schreef hicham het volgende:
t.w.v 10.000 gulden, daar loopt de vergelijking al mank
Hoelang blijft dat "owned by nicky" nog staan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:16 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Perfecte timing, toen ik thuis mijn pak uit deed hoorde ik de oven piepen dat het eten klaar was
En het bewijs is geleverd dat die gele walvis wel degelijk bestaat
waarschijnlijk heel lang. Hoezo, jaloers?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hoelang blijft dat "owned by nicky" nog staan?
Nopequote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:25 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
waarschijnlijk heel lang. Hoezo, jaloers?
Heb jij eigenlijk ooit nog een boete gehad van die megameet?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:51 schreef hicham het volgende:
Thuis
En er lag alweer een CJIB brief klaar voor me
hoezo? Ik heb al me BE en haar op 1 slaapkamer geslapen hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
NopeVroeg het me gewoon af.
Zal vast geen aanzet tot een triootje zijn vrees ik?![]()
![]()
Reeds opengescheurd uiteraardquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:51 schreef hicham het volgende:
En er lag alweer een CJIB brief klaar voor me
Zij is toch die marionette van gelly?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:10 schreef Gebakken_vissie het volgende:
hoezo? Ik heb al me BE en haar op 1 slaapkamer geslapen hoor
gelly is de ex marionette van haar.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:36 schreef vetprob het volgende:
[..]
Reeds opengescheurd uiteraard
[..]
Zij is toch die marionette van gelly?
hier ook. Oranjeachtigquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:47 schreef Makster het volgende:
Avond
Wat een BIZARRE lcuht hier, ziet er seriues uit zoals in Independance Day, beetje rode gloed en stervens donker. Denk dat het hier straks kompleet los gaat![]()
Aardig vreemd of niet, beetje beam me up scotty effect is hetquote:
Nope, jij?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk ooit nog een boete gehad van die megameet?
quote:
Rode gloed? Dan kun je nu op jacht gaan, jij bent dan netjes gecamoufleerdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:47 schreef Makster het volgende:
Avond
Wat een BIZARRE lcuht hier, ziet er seriues uit zoals in Independance Day, beetje rode gloed en stervens donker. Denk dat het hier straks kompleet los gaat![]()
Capt'n, I cannot give her anymore powerrrquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:52 schreef Makster het volgende:
[..]
Aardig vreemd of niet, beetje beam me up scotty effect is het![]()
Zat er al over te denken om stiekum bij mijn mongole buurvrouw naar binnen te sniekem om te kijken f het echt waar is dat mongolen sexueel zeer actief zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:54 schreef hicham het volgende:
Rode gloed? Dan kun je nu op jacht gaan, jij bent dan netjes gecamoufleerd![]()
Capt'n we're losing power on the warp engines....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:56 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Capt'n, I cannot give her anymore powerrr
Bikkels van de MCquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:05 schreef hicham het volgende:*Trommelgeroffel*
Aanschouw hier mensen, de enige echte walvis a.k.a pisvlek a.k.a de motor van stinkie
[afbeelding]
Geniet er maar van zolang het nog kan, voordat het een streetfighter wordt![]()
Maar goed, was dus een mini-meetje bij de Lekdijk. Zon scheen hier mooi en na stinkie's melding dat ie ging rijden heb ik ook maar besloten te rijden. Richting A2 geknald maar het begon me toch een potje te regenenHad echt al het gevoel dat dit dus helemaal niks zou worden
Was helemaal doorweekt toen ik eindelijk aankwam bij de carpoolplek nadat ik files in de stromende regen had getrotseerd en een paar eikels die het nodig vonden zo dicht mogelijk bij de middellijn te rijden
Dikke *** voor die mensen want ik ram mijn motor er altijd sowieso tussen door, al scheelt het maar een centimeter aan beide kanten
Des te zoeter is mijn wraak
![]()
Maar goed, back to the pointWas niemand te bekennen op de carpoolplek terwijl het al 17:40 oid was (17:30 afgesproken, had nog SMSje gekregen van stinkie). Ben nog heen en weer gereden. Klein stukje de Lekdijk op en klein stukje de andere kant op omdat stinkie misschien ergens was gaan schuilen. Niet dus, nog niets van hem te bekennen. Toen ben ik maar de snelweg terug op gegaan en bij de eerstvolgende benzinepomp gaan kijken of ie daar schuilt. Nope
Ook daar niet, toen weer een afrit genomen, omgedraait en de benzinepomp aan de andere kant van de snelweg geprobeerd. Nope, weer niemand. Maar wel een SMSje van stinkie dat ie op de carpoolplek stond
Weer door de file heen zitten knallen en daar stinkie gemeet. Samen een stuk dijk gereden waarna hij een stuk voor rotterdam is afgehaakt om terug naar z'n BE'tje te gaanWeer was onderhand veel beter geworden en de dijk was zelfs al droog, dus had ik besloten om de terugweg van de dijk ook maar te doen zonder stinkie
Heb m'n pak min of meer drooggereden en de dijk helemaal teruggereden tot de A2, daarna naar huis gegaan
Was wel lekker chillen, na zo een dikke regenbui (m'n "waterdichte" textielpak hield het niet eens meer) lekker rijden over de dijk in het zonnetjeEn stinkie ook eens in het echt ontmoet
Beetje warrig verhaal misschien, maar heb ff snelsnel getikt
quote:Aanschouw hier mensen, de enige echte walvis a.k.a pisvlek a.k.a de motor van stinkie
kies maarquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:10 schreef hicham het volgende:'Het' rijdt ja
En z'n uitlaat maakt ook wel een leuk geluidje in tunnels
Stinkie / gebakken_vissie (hoe moet ik je nu noemen??), heb deze in de nieuwe OP gezet >> klik
Dat lijkt trouwens bijna op een multiquote Makster, had ik niet van jou verwacht![]()
Wacht maar tot je kennis maakt met RB, die kan het nog beter dan jijquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:23 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
kies maar
En geluidJE? Toen ik startte hoorde ik jou niet eens meer
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:10 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
hoezo? Ik heb al me BE en haar op 1 slaapkamer geslapen hoor
Nopequote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hij vergeet nog te zeggen dat Cynix tussen ons in lag.
Was die van de megameet danquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nopevroeg het me even af omdat Youssef er wel eentje had gehad en het soms lang duurt eer je hem binnen hebt.
Je volgde mij precies goed op bepaalde stukken.Mijn rijstijl kwam wat rustig over maar dat was niet voor niks.
![]()
That wasn't to smart wasn't it?quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Was die van de megameet danDie Youssef had gehad?
Volgens mij niet toch
Goed gedaan johquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
That wasn't to smart wasn't it?![]()
Ben ik nu verantwoordelijk?![]()
Net de alleenstaande 45 jarige buurvrouw van FS een internetaansluiting geschonken.
Ze had al iets van 6 weken een ADSL pakket van Scarlet One liggen, en de dienstdoende monteur was het toen niet gelukt om de aansluiting te verzorgen. (hoorde ik pas later)
Scarlet One zou pas over 4 weken komen om e.a. aan te sluiten nu.![]()
Maar die slimme monteur had vanaf de hoofdlijn de splitter verkeerdom aan gesloten.![]()
Het ingaande signaal van de wandcontactdoos zat op het uitgaande signaal naar de telefoon, en dan kan het modem natuurlijk nooit contact maken met de buitenwereld.![]()
De kabel was nog eens stuk ook.![]()
Verder nog wat netwerkinstellingen regelen de bekende automatischeen gaan met die banaan.
Affijn, nog even uitleg over de computer gegeven (laatste keer voor haar was 8 jaar geleden) en ze wilde vooral weten hoe chatten werkt, daten, enz.
![]()
Dus direct geadviseerd om een hotmail account te nemen, even voorgedaan hoe ze moest registeren bij Hotmail en MSN..
.. ze ging zich even douchen en wat makkelijks aantrekken..
.. en dan kon ze de hele nacht los.. zo lang gewacht op dat internet!![]()
![]()
Ik had een berichtje erover getikt toen ik wegging, maar toch maar niet gepost uiteindelijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:51 schreef hicham het volgende:
Goed gedaan joh
Vind het alleen minder dat je je niet netjes hebt afgemeld hier
Hij lag te spinnen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:39 schreef hollander172 het volgende:
Kan je volgende keer de details achterwege laten?
![]()
Je ging gewoon even neuken dus?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:58 schreef Patrick281 het volgende:
Was iets in de trand van even bij een vrijgezelle dame op visite gaan.![]()
Ok, ik had ook niet ff een neukpeuzequote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je ging gewoon even neuken dus?![]()
Mag je ook zeggen hoor, niks verkeerds aan.![]()
Behalve als je dak er halverwege afvliegt.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:00 schreef Makster het volgende:
En het gaat LOS in Dordt
Vind dat altijd wel mooi kut weer enzo al ik binnen zit![]()
Als ie nog binnenkomt dan het liefst over 2 wekenquote:
Mooi heH, dat FTP gebeurenquote:Heb ook even How to pull wheelies 3 van je FTP geplukt.Ben hem nu aan het omzetten naar dvd aangezien het een XVID is/was. Gaat alleen een beetje traag naar mijn idee..........
~5 frames per seconde.![]()
Kom dan ook vaker in de Fok!MCquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:54 schreef hollander172 het volgende:
Oh eh lummels, ben op vrijdag altijd al om 14:30 klaar, had dus makkelijk meegekunt maar jullie zijn me gewoon vergeten.
![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hij lag te spinnen.
Jawel... Nikky d'r kat heet Cynix...Ze had ook een 'Yvonne' maar die is weggelopen...
Geen internet op mijn werk........quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:03 schreef hicham het volgende:
Kom dan ook vaker in de Fok!MCMaar ik wist het niet, kwam wel uit in Vianen op de terugweg van de dijk
En ik denk niet dat jij was gaan rijden hoor
Stinkie en ik hebben gereden omdat het zonnetje scheen toen we vertrokken, jij zou pas moeten vertrekken toen het keihard regende
Het was zelfs een kwintetje... er was nog iemand in die kamer!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:03 schreef hollander172 het volgende:Maak het nog ranziger......
Nikky die blijft slapen, Cynix de kat erbij en een Yvonne die van schrik is weggelopen. Dolle boel bij jullie..........
Mooie, euhm BMW.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:04 schreef Herr.Flick het volgende:
Zoals lang geleden belooft, alsnog een fotooke van m'n nieuwe fiets( de 2e nieuwe, de 1e was na 40 km al RIP)
Motor is inmiddels ook al voorzien van koffertjes, en navi word binnenkort aangeschaft.
[afbeelding]
BMW K1200S,BJ '05
Je was iets te snel, lees m'n post nog maar eens!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mooie, euhm BMW.![]()
Je post hier nooit meer, waarom eigenlijk niet?![]()
Ik ga niet raden.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het was zelfs een kwintetje... er was nog iemand in die kamer!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:07 schreef Herr.Flick het volgende:
Je was iets te snel, lees m'n post nog maar eens!
Ziet er mooi uit, maar de vorige al na 40 km RIPquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:04 schreef Herr.Flick het volgende:
Zoals lang geleden belooft, alsnog een fotooke van m'n nieuwe fiets( de 2e nieuwe, de 1e was na 40 km al RIP)
Motor is inmiddels ook al voorzien van koffertjes, en navi word binnenkort aangeschaft.
[afbeelding]
BMW K1200S,BJ '05
was het al lang vergeten ivm geboorte van m'n dochterje...![]()
Toen kon ik nog nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geen internet op mijn werk........
Rond die tijd was het nog prima weer trouwens, pas na 18:00 begon het te regenen.
Hoe heet ze?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:07 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Je was iets te snel, lees m'n post nog maar eens!
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:09 schreef hicham het volgende:
Ziet er mooi uit, maar de vorige al na 40 km RIP![]()
Vertel eens meer
Nee ik ook niet meteen, teruglezen doe ik inderdaad niet, fuck it.quote:Toen kon ik nog nietMaar goed, je leest niet meer bij volgens mij. Anders kon je het verloop wel volgen. We waren een beetje aan het dubben of we wel / niet gingen
Moest ook nog wat dingen regelen voordat ik weg kon en het zou eigenlijk ook niet doorgaan. Maar daarna spontaan toch weer wel
Ik kom niet buiten de Fok!MCquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hij heeft er zelfs een apart topic over gestart.
Volgende keer beterquote:[..]
Nee ik ook niet meteen, teruglezen doe ik inderdaad niet, fuck it.
Had dus makkelijk mee kunnen rijden maar door jullie..........
Ik wel en ik schaam me daar diep voor.quote:
Nope.quote:Volgende keer beterHeb je nog andere dagen dat je vroeg vrij bent? Kunnen we proberen rekening ermee te houden volgende keer
HeeeH, toch nog een happy end .. of begin met die K1200S.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:04 schreef Herr.Flick het volgende:
[afbeelding]
BMW K1200S,BJ '05
Wat is het?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:14 schreef Herr.Flick het volgende:
[afbeelding]
Merk : Vera
Type : Vrouw
Brandstof : Moedermelk
Emissie eisen : Geen enkele
Datum 1e tenaamstelling : 1-7-2005
Gewicht : 4500 GR
Lengte : 54 CM
dat blond ventje is m'n zoon Wessel![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:14 schreef Herr.Flick het volgende:
[afbeelding]
In lingeriequote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:15 schreef Makster het volgende:
Naja wel gratis en in de VIP box beetje drankjes drinken en chauffers entertainen
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik wel en ik schaam me daar diep voor.
[..]
Nope.Alleen de vrijdag heb ik het makkelijk.
Heb ik overigens al meerdere keren aangegeven tav van meets.![]()
In het heeeel erg kort...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, maar de vorige al na 40 km RIP![]()
Vertel eens meer
[..]
Minibikequote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat is het?
Naked?SS?
Toer?
![]()
Help ons een beetje.![]()
Hard sparen dan komt het vanzelf... (ben ook al 30+quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
HeeeH, toch nog een happy end .. of begin met die K1200S.![]()
Laatste bericht was inderdaad alleen dat je hem terug had gereden, gereset en dat het ding na 8 minuten ofzo weer raar begon te doen.![]()
Nou dan opnieuw feli, ook voor je dochter die bij een pappa met genoeg centjes geboren is.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:14 schreef Herr.Flick het volgende:
[afbeelding]
Maakt niet uit. Volgende keer beter.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:17 schreef hicham het volgende:
ik zal het nooit meer vergeten, ik weet niet of ik vannacht nog wel kan slapen
![]()
Nee ik trek niks aan, misschien alleen mijn flippers en snorkelquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:17 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
In lingerie
[..]
ik zal het nooit meer vergeten, ik weet niet of ik vannacht nog wel kan slapen
![]()
Is dat die knaap van 16quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:21 schreef Patrick281 het volgende:
En voor de niet CR500 adepten hier een filmpje van iemand die het ding start.![]()
Hij post het net trots op Motor Forum. (wel een knaap die al langer ervaring heeft met aantrappen)
Ding is iets makkelijker dan het oude ding van mij.![]()
Maar het geeft wel een idee van het uitlaat geluid.![]()
Ah, was al bang dat het veel extremer was (total-loss gereden oid)quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:18 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
In het heeeel erg kort...
8-4 nieuwe K geleverd,na 40 km stuk(elektronica),na 2 weken gerepareerd door BMW-NL,binnen 1 uur weer stuk,nooit die motor meer terug gezien(na wat juridisch geknok).Totale vertraging 10 weken.
Ben bang dat je al bent gaan slapen, maar zondag is dus een meet op de Lekdijk. OPM, Youssef en ik zijn gegadigden. Raus, stinkie en Worldbeater hebben afgezegd en van de rest weet ik het volgens mij niet sorry als ik iemand ben vergeten - Makster valt trouwens vanzelfsprekend afquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Volgende keer beter.
Nu drie wodka/grape verder ga ik ook lekker slapen.Vitamientjes zijn weer binnen.
![]()
Nu nog iets wat het idee geeft van de geur als je achter een CR500 rijdtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:21 schreef Patrick281 het volgende:
En voor de niet CR500 adepten hier een filmpje van iemand die het ding start.![]()
Hij post het net trots op Motor Forum. (wel een knaap die al langer ervaring heeft met aantrappen)
Ding is iets makkelijker dan het oude ding van mij.![]()
Maar het geeft wel een idee van het uitlaat geluid.![]()
Ik mail je nog wel voor de zekerheidquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben bang dat je al bent gaan slapen, maar zondag is dus een meet op de Lekdijk. OPM, Youssef en ik zijn gegadigden. Raus, stinkie en Worldbeater hebben afgezegd en van de rest weet ik het volgens mij niet sorry als ik iemand ben vergeten - Makster valt trouwens vanzelfsprekend af
Schattig he, die Fok!MC'ers die allemaal neer gaanquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:14 schreef bwt het volgende:
Wat een watjes allemaal.
komt zeker door de regen en het onweer
In nijmegen heeft het lekker gedonderd
Flitst en knalt nog altijd hier
Regen kom ook lekker naar beneden
Bikkelquote:
Dat zeiden ze echter afgelopen donderdag ook en toen werd het prachtig weerquote:Zondag is er veel bewolking en wordt het frisser met 17 tot 20 graden. Op veel plaatsen wordt het een behoorlijk regenachtige dag.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:41 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
gelly is de ex marionette van haar.
Gelly![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:57 schreef Makster het volgende:
[..]
Zat er al over te denken om stiekum bij mijn mongole buurvrouw naar binnen te sniekem om te kijken f het echt waar is dat mongolen sexueel zeer actief zijn![]()
![]()
Had het van tevoren gezegd, lamerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:35 schreef hollander172 het volgende:
Je volgde mij precies goed op bepaalde stukken.Mijn rijstijl kwam wat rustig over maar dat was niet voor niks.
![]()
Dat doen ze nou nooit als ik langs komquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:49 schreef Patrick281 het volgende:
weer een leuk verhaal uit Popijns dagboek
.. ze ging zich even douchen en wat makkelijks aantrekken..
.. en dan kon ze de hele nacht los.. zo lang gewacht op dat internet!![]()
![]()
Leuk zeg... dat Fok!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hij lag te spinnen.
Jawel... Nikky d'r kat heet Cynix...Ze had ook een 'Yvonne' maar die is weggelopen...
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:04 schreef Herr.Flick het volgende:
[afbeelding]
BMW K1200S,BJ '05
Ik ben full-time WAO-er!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:17 schreef vetprob het volgende:
[..]Feli met beide
Ben je soms een Oud-FokMC'er en wel een erg nieuw ding, haal jij 2x modaal binnen?
![]()
Dacht ff dat je binnen 40 km tegen een boom was geparkeerd
![]()
Zo... bijgelezen![]()
![]()
Ik zal schitteren door afwezigheidquote:Op zaterdag 30 juli 2005 08:15 schreef hicham het volgende:
bwt, ben je flink aan het blokken of kunnen we jou ook verwachten op de meet morgen
Als het goed weer is uiteraard, voorlopig staat er dit:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |