Wat is het?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:14 schreef Herr.Flick het volgende:
[afbeelding]
Merk : Vera
Type : Vrouw
Brandstof : Moedermelk
Emissie eisen : Geen enkele
Datum 1e tenaamstelling : 1-7-2005
Gewicht : 4500 GR
Lengte : 54 CM
dat blond ventje is m'n zoon Wessel![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:14 schreef Herr.Flick het volgende:
[afbeelding]
In lingeriequote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:15 schreef Makster het volgende:
Naja wel gratis en in de VIP box beetje drankjes drinken en chauffers entertainen
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik wel en ik schaam me daar diep voor.
[..]
Nope.Alleen de vrijdag heb ik het makkelijk.
Heb ik overigens al meerdere keren aangegeven tav van meets.![]()
In het heeeel erg kort...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, maar de vorige al na 40 km RIP![]()
Vertel eens meer
[..]
Minibikequote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat is het?
Naked?SS?
Toer?
![]()
Help ons een beetje.![]()
Hard sparen dan komt het vanzelf... (ben ook al 30+quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
HeeeH, toch nog een happy end .. of begin met die K1200S.![]()
Laatste bericht was inderdaad alleen dat je hem terug had gereden, gereset en dat het ding na 8 minuten ofzo weer raar begon te doen.![]()
Nou dan opnieuw feli, ook voor je dochter die bij een pappa met genoeg centjes geboren is.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:14 schreef Herr.Flick het volgende:
[afbeelding]
Maakt niet uit. Volgende keer beter.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:17 schreef hicham het volgende:
ik zal het nooit meer vergeten, ik weet niet of ik vannacht nog wel kan slapen
![]()
Nee ik trek niks aan, misschien alleen mijn flippers en snorkelquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:17 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
In lingerie
[..]
ik zal het nooit meer vergeten, ik weet niet of ik vannacht nog wel kan slapen
![]()
Is dat die knaap van 16quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:21 schreef Patrick281 het volgende:
En voor de niet CR500 adepten hier een filmpje van iemand die het ding start.![]()
Hij post het net trots op Motor Forum. (wel een knaap die al langer ervaring heeft met aantrappen)
Ding is iets makkelijker dan het oude ding van mij.![]()
Maar het geeft wel een idee van het uitlaat geluid.![]()
Ah, was al bang dat het veel extremer was (total-loss gereden oid)quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:18 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
In het heeeel erg kort...
8-4 nieuwe K geleverd,na 40 km stuk(elektronica),na 2 weken gerepareerd door BMW-NL,binnen 1 uur weer stuk,nooit die motor meer terug gezien(na wat juridisch geknok).Totale vertraging 10 weken.
Ben bang dat je al bent gaan slapen, maar zondag is dus een meet op de Lekdijk. OPM, Youssef en ik zijn gegadigden. Raus, stinkie en Worldbeater hebben afgezegd en van de rest weet ik het volgens mij niet sorry als ik iemand ben vergeten - Makster valt trouwens vanzelfsprekend afquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Volgende keer beter.
Nu drie wodka/grape verder ga ik ook lekker slapen.Vitamientjes zijn weer binnen.
![]()
Nu nog iets wat het idee geeft van de geur als je achter een CR500 rijdtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:21 schreef Patrick281 het volgende:
En voor de niet CR500 adepten hier een filmpje van iemand die het ding start.![]()
Hij post het net trots op Motor Forum. (wel een knaap die al langer ervaring heeft met aantrappen)
Ding is iets makkelijker dan het oude ding van mij.![]()
Maar het geeft wel een idee van het uitlaat geluid.![]()
Ik mail je nog wel voor de zekerheidquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben bang dat je al bent gaan slapen, maar zondag is dus een meet op de Lekdijk. OPM, Youssef en ik zijn gegadigden. Raus, stinkie en Worldbeater hebben afgezegd en van de rest weet ik het volgens mij niet sorry als ik iemand ben vergeten - Makster valt trouwens vanzelfsprekend af
Schattig he, die Fok!MC'ers die allemaal neer gaanquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:14 schreef bwt het volgende:
Wat een watjes allemaal.
komt zeker door de regen en het onweer
In nijmegen heeft het lekker gedonderd
Flitst en knalt nog altijd hier
Regen kom ook lekker naar beneden
Bikkelquote:
Dat zeiden ze echter afgelopen donderdag ook en toen werd het prachtig weerquote:Zondag is er veel bewolking en wordt het frisser met 17 tot 20 graden. Op veel plaatsen wordt het een behoorlijk regenachtige dag.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:41 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
gelly is de ex marionette van haar.
Gelly![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:57 schreef Makster het volgende:
[..]
Zat er al over te denken om stiekum bij mijn mongole buurvrouw naar binnen te sniekem om te kijken f het echt waar is dat mongolen sexueel zeer actief zijn![]()
![]()
Had het van tevoren gezegd, lamerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:35 schreef hollander172 het volgende:
Je volgde mij precies goed op bepaalde stukken.Mijn rijstijl kwam wat rustig over maar dat was niet voor niks.
![]()
Dat doen ze nou nooit als ik langs komquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:49 schreef Patrick281 het volgende:
weer een leuk verhaal uit Popijns dagboek
.. ze ging zich even douchen en wat makkelijks aantrekken..
.. en dan kon ze de hele nacht los.. zo lang gewacht op dat internet!![]()
![]()
Leuk zeg... dat Fok!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hij lag te spinnen.
Jawel... Nikky d'r kat heet Cynix...Ze had ook een 'Yvonne' maar die is weggelopen...
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:04 schreef Herr.Flick het volgende:
Zoals lang geleden belooft, alsnog een fotooke van m'n nieuwe fiets( de 2e nieuwe, de 1e was na 40 km al RIP)
Motor is inmiddels ook al voorzien van koffertjes, en navi word binnenkort aangeschaft.
[afbeelding]
BMW K1200S,BJ '05
was het al lang vergeten ivm geboorte van m'n dochterje...![]()
Ik ben full-time WAO-er!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:17 schreef vetprob het volgende:
[..]Feli met beide
Ben je soms een Oud-FokMC'er en wel een erg nieuw ding, haal jij 2x modaal binnen?
![]()
Dacht ff dat je binnen 40 km tegen een boom was geparkeerd
![]()
Zo... bijgelezen![]()
![]()
Ik zal schitteren door afwezigheidquote:Op zaterdag 30 juli 2005 08:15 schreef hicham het volgende:
bwt, ben je flink aan het blokken of kunnen we jou ook verwachten op de meet morgen
Als het goed weer is uiteraard, voorlopig staat er dit:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |