Goed gedaan johquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
That wasn't to smart wasn't it?![]()
Ben ik nu verantwoordelijk?![]()
Net de alleenstaande 45 jarige buurvrouw van FS een internetaansluiting geschonken.
Ze had al iets van 6 weken een ADSL pakket van Scarlet One liggen, en de dienstdoende monteur was het toen niet gelukt om de aansluiting te verzorgen. (hoorde ik pas later)
Scarlet One zou pas over 4 weken komen om e.a. aan te sluiten nu.![]()
Maar die slimme monteur had vanaf de hoofdlijn de splitter verkeerdom aan gesloten.![]()
Het ingaande signaal van de wandcontactdoos zat op het uitgaande signaal naar de telefoon, en dan kan het modem natuurlijk nooit contact maken met de buitenwereld.![]()
De kabel was nog eens stuk ook.![]()
Verder nog wat netwerkinstellingen regelen de bekende automatischeen gaan met die banaan.
Affijn, nog even uitleg over de computer gegeven (laatste keer voor haar was 8 jaar geleden) en ze wilde vooral weten hoe chatten werkt, daten, enz.
![]()
Dus direct geadviseerd om een hotmail account te nemen, even voorgedaan hoe ze moest registeren bij Hotmail en MSN..
.. ze ging zich even douchen en wat makkelijks aantrekken..
.. en dan kon ze de hele nacht los.. zo lang gewacht op dat internet!![]()
![]()
Ik had een berichtje erover getikt toen ik wegging, maar toch maar niet gepost uiteindelijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:51 schreef hicham het volgende:
Goed gedaan joh
Vind het alleen minder dat je je niet netjes hebt afgemeld hier
Hij lag te spinnen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:39 schreef hollander172 het volgende:
Kan je volgende keer de details achterwege laten?
![]()
Je ging gewoon even neuken dus?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:58 schreef Patrick281 het volgende:
Was iets in de trand van even bij een vrijgezelle dame op visite gaan.![]()
Ok, ik had ook niet ff een neukpeuzequote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je ging gewoon even neuken dus?![]()
Mag je ook zeggen hoor, niks verkeerds aan.![]()
Behalve als je dak er halverwege afvliegt.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:00 schreef Makster het volgende:
En het gaat LOS in Dordt
Vind dat altijd wel mooi kut weer enzo al ik binnen zit![]()
Als ie nog binnenkomt dan het liefst over 2 wekenquote:
Mooi heH, dat FTP gebeurenquote:Heb ook even How to pull wheelies 3 van je FTP geplukt.Ben hem nu aan het omzetten naar dvd aangezien het een XVID is/was. Gaat alleen een beetje traag naar mijn idee..........
~5 frames per seconde.![]()
Kom dan ook vaker in de Fok!MCquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:54 schreef hollander172 het volgende:
Oh eh lummels, ben op vrijdag altijd al om 14:30 klaar, had dus makkelijk meegekunt maar jullie zijn me gewoon vergeten.
![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hij lag te spinnen.
Jawel... Nikky d'r kat heet Cynix...Ze had ook een 'Yvonne' maar die is weggelopen...
Geen internet op mijn werk........quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:03 schreef hicham het volgende:
Kom dan ook vaker in de Fok!MCMaar ik wist het niet, kwam wel uit in Vianen op de terugweg van de dijk
En ik denk niet dat jij was gaan rijden hoor
Stinkie en ik hebben gereden omdat het zonnetje scheen toen we vertrokken, jij zou pas moeten vertrekken toen het keihard regende
Het was zelfs een kwintetje... er was nog iemand in die kamer!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:03 schreef hollander172 het volgende:Maak het nog ranziger......
Nikky die blijft slapen, Cynix de kat erbij en een Yvonne die van schrik is weggelopen. Dolle boel bij jullie..........
Mooie, euhm BMW.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:04 schreef Herr.Flick het volgende:
Zoals lang geleden belooft, alsnog een fotooke van m'n nieuwe fiets( de 2e nieuwe, de 1e was na 40 km al RIP)
Motor is inmiddels ook al voorzien van koffertjes, en navi word binnenkort aangeschaft.
[afbeelding]
BMW K1200S,BJ '05
Je was iets te snel, lees m'n post nog maar eens!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mooie, euhm BMW.![]()
Je post hier nooit meer, waarom eigenlijk niet?![]()
Ik ga niet raden.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het was zelfs een kwintetje... er was nog iemand in die kamer!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:07 schreef Herr.Flick het volgende:
Je was iets te snel, lees m'n post nog maar eens!
Ziet er mooi uit, maar de vorige al na 40 km RIPquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:04 schreef Herr.Flick het volgende:
Zoals lang geleden belooft, alsnog een fotooke van m'n nieuwe fiets( de 2e nieuwe, de 1e was na 40 km al RIP)
Motor is inmiddels ook al voorzien van koffertjes, en navi word binnenkort aangeschaft.
[afbeelding]
BMW K1200S,BJ '05
was het al lang vergeten ivm geboorte van m'n dochterje...![]()
Toen kon ik nog nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geen internet op mijn werk........
Rond die tijd was het nog prima weer trouwens, pas na 18:00 begon het te regenen.
Hoe heet ze?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:07 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Je was iets te snel, lees m'n post nog maar eens!
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:09 schreef hicham het volgende:
Ziet er mooi uit, maar de vorige al na 40 km RIP![]()
Vertel eens meer
Nee ik ook niet meteen, teruglezen doe ik inderdaad niet, fuck it.quote:Toen kon ik nog nietMaar goed, je leest niet meer bij volgens mij. Anders kon je het verloop wel volgen. We waren een beetje aan het dubben of we wel / niet gingen
Moest ook nog wat dingen regelen voordat ik weg kon en het zou eigenlijk ook niet doorgaan. Maar daarna spontaan toch weer wel
Ik kom niet buiten de Fok!MCquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hij heeft er zelfs een apart topic over gestart.
Volgende keer beterquote:[..]
Nee ik ook niet meteen, teruglezen doe ik inderdaad niet, fuck it.
Had dus makkelijk mee kunnen rijden maar door jullie..........
Ik wel en ik schaam me daar diep voor.quote:
Nope.quote:Volgende keer beterHeb je nog andere dagen dat je vroeg vrij bent? Kunnen we proberen rekening ermee te houden volgende keer
HeeeH, toch nog een happy end .. of begin met die K1200S.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:04 schreef Herr.Flick het volgende:
[afbeelding]
BMW K1200S,BJ '05
was het al lang vergeten ivm geboorte van m'n dochterje...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |