Hoi Puckzzzquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:41 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh mensen!
iedereen lekker aan het werk c.q. vakantie?
Wij gaan vandaag ws kartennog nooit gedaan
lijkt me wel lachen
Is het bij jou nog geen bouwvak danquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:44 schreef Xilantof het volgende:
Hey Puckzzz...
Karten is echt leuk javerschillende keren al gedaan!
en ik ben ook aan het werk...
Hier is het bouwvak jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is het bij jou nog geen bouwvak dan
Ik wil eigenlijk mijn camera meenemen naar het karten, maar ze willen dat ik ook in zo'n ding ga
Die schotel van je staat scheefquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:00 schreef Xilantof het volgende:
Hier is het bouwvak ja![]()
waarom denk je dat het zo rustig is![]()
Wij werken gewoon door tijdens de bouwvak... niet de bouwvakkers van ons, maar zat onder- en nevenaannemers en nutsbedrijven die gewoon door gaan/moeten ipv planningen e.d.
De keet is nu ook erg rustig. vandaag 3 man... 2 werkvoorbereiders en 1 uitvoerder.
Er is weinig te doen simpelweg. heb nog wel iets te doen, maar daar heb ik geen zin in
dat ding weegt ong. 380 tonquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Die schotel van je staat scheef
Doe daar eens wat aan, want ik heb geen zin op CS2 te starten.
Woeiiiiiiiquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:36 schreef Xilantof het volgende:
Shark.Bait!
Feest!
deze hint snap je wel toch?
quote:
vanavond hoor je meerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Woeiiiiiii*spring* *juich* *feest*
380 ton?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:08 schreef Xilantof het volgende:
dat ding weegt ong. 380 ton![]()
wacht ik pak even een krikje
voor de mensen die niet weten waar het over gaat:
[afbeelding]
oude foto, dat wel, maar het idee is te zien. misschien maak ik straks nog wel een foto
*vreugdedansje doet om Fles te sarren*quote:
ja kloptquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
380 ton?
Teeering! En daar ben ik onderdoorgelopen?
*mee danst*quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
*vreugdedansje doet om Fles te sarren*
*vingers in oren stopt en keihard gaat schreeuwenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
*vreugdedansje doet om Fles te sarren*
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:07 schreef Xilantof het volgende:
ja klopt![]()
380 ton, steunt op 3 "kolommetjes"
met onder elke kolom 6 funderingspalen
125 bedoel je zekerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]!!!
380 ton op 3 van die pilaatjes van 50cm dikte? (of zijn ze groter en leek het minder?)
Da's over de 175 ton per pilaar!!!
3 kolommen met een diameter van 800mm.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]!!!
380 ton op 3 van die pilaatjes van 50cm dikte? (of zijn ze groter en leek het minder?)
Da's over de 175 ton per pilaar!!!
ja, zeg ikquote:
Blijkbaar niet.quote:
Omdat je ineens zo stil was.. Ik dacht dat je moeite had om het achter de keel te krijgen..quote:
heel mooiquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:15 schreef elcastel het volgende:
Dat gaat enorm lukken. Bedankt.
quote:
Ga een pilaar doorzagenquote:
welke van de paar honderd?quote:
je hebt daar tog wel gereedschap xilquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
welke van de paar honderd?
jij wilt zeker 1tje van onder de ufo vandaan?
gaat niet lukken denk ikheb je behoorlijke beton en ijzerzaagje voor nodig
ja die jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:27 schreef Xilantof het volgende:
jij wilt zeker 1tje van onder de ufo vandaan?
pffft... in photoshop lukt het met mijn muisquote:gaat niet lukken denk ikheb je behoorlijke beton en ijzerzaagje voor nodig
Jij zit gewoon de regels te veranderen omdat je anders geen kwartet krijgt.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:05 schreef Shark.Bait het volgende:
een kwartet is pas echt als er meer dan 1 uur tussen je eerste en laatste post zit
Fles is toch niet van suiker??quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
weekend
al een uur
Maar ik ga hier niet weg zolang het zo de tering regent
Jij denkt, mijn woonplaats is al erg genoeg, de rest blijft me bespaard?quote:
neeeeeee hoooorrrrrr... Maar voor die paar druppen regen ben je toch niet bang.?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij denkt, mijn woonplaats is al erg genoeg, de rest blijft me bespaard?
serieus: volgens mij hebben wij niets op de bouw die die kolommen omver kan hakken/zagen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:46 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
je hebt daar tog wel gereedschap xil![]()
lijkt me sterk dat een aannemer geen gereedschap hept![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
serieus: volgens mij hebben wij niets op de bouw die die kolommen omver kan hakken/zagen.
Dat deel wat niks met explosieven doetquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:54 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Wel deel van bouwbedrijf snap je niet?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat deel wat niks met explosieven doet
Je mag altijd hier komen .. gras afrijden, verlichting in de hal bevestigen, onkruid wieden en met anti-onkruidspul besroeien.quote:
Is dat een 4persoons waterpijp dan of zo?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:10 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Die komt dan toch net niet vanuit gaatjes in het hoofd, maar het heeft er wel iets van weg.
Ik ben er toch vrij zeker van dat bovenstaande toepassing meer effect heeft dan die hele Orgasmatron
[afbeelding]
Dat kloptquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat een 4persoons waterpijp dan of zo?
Ik zag het, vandaar dat ik ff keek of ik ook geen paal in droom hadquote:
En waar check je dat dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:26 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik zag het, vandaar dat ik ff keek of ik ook geen paal in droom had
jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:29 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Gewoon ff die foto van SB zoeken![]()
Ik gebruik m'n 50mm ook echt vaak.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat si die 50/1,8 trouwens een heerlijk glaasje zeg
Hoiquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:37 schreef Puckzzz het volgende:
avond!
* Puckzzz is ff haar fotoprintert aan het testen...so far so good
Ik mis het niet kunnen zoomen weleens, maar hij is ZO ONTZETTEND lichtsterkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:26 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik gebruik m'n 50mm ook echt vaak.
Ik vermoed zelfs dat het m'n meest gebruikte lens is.
Wowquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
overigens is deze gewoon met de 18-55 kitlens genomen
* Dr_Flash waterpijp uit tengels van HGT gristquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:09 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik ga ff de foto van Puckzzz misbruiken, maar is dit niet iets voor The Truth is in Here...![]()
Een weergod?
[afbeelding]
of ben ik de enige die dit zag
Ik ben dan wel niet zo in alle forum-delen thuis, maar euh ...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:10 schreef Shark.Bait het volgende:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Verwelkom hier de nieuwe FHZ godin
Ooow, em duderinnetje is een goed bekende van Fles. Xilantof en ik kennen haar in het echt ook wel, ik ga er vaak op bezoek.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:14 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik ben dan wel niet zo in alle forum-delen thuis, maar euh ...![]()
Je had de kans, maar je kon/wilde nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb haar eigenlijk nog nooit IRL gezien
maar verder zijn we best goed bevriend ja
komt goed, komt goedquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je had de kans, maar je kon/wilde niet
quote:
gatverquote:
Blake & Mortimer is een op kuifje qua tekenstijl lijkende strip (vind ik dan invulling van de vlakken, niet de gezichten, dat is realistischer), die ik zelf nooit gelezen heb, maar wel vaak gezien in de stripshop. er is zelfs een HGT stripshopquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
gatverdat is vast GEEN soep en WEL een gat in mijn opvoeding?
Ik heb ooit weleens een album bezeten van "Baard en Kale" is dat een vertaling soms?quote:
Als alternatief zou het iets met de Cthulhu mythos te maken kunnen hebben. "the yellow sign"quote:
Nee, da's iets anders.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ooit weleens een album bezeten van "Baard en Kale" is dat een vertaling soms?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:15 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Dat klopt. Blake & Mortimer is jeugdsentiment en HGT is een top strip. Het is de eerste strip die zo'n (vrij sterk) detective verhaal had.
Ik was op mIRC aan't kijken naar jou & Offyquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:11 schreef Subhuman het volgende:
Ja waar blijft HGT nou! Ik wil weten of hij die strip kent!
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:19 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik was op mIRC aan't kijken naar jou & Offy![]()
iik vind je huidige veel gaverquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:17 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Mijn andere avatars: [afbeelding] & [afbeelding]
Hehehequote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:20 schreef Offy het volgende:
[..]
Stiekem meelezen he!(deze smiley wil ik al zķ lang gebruiken
)
Je vis wat doe je?!?!?!?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:20 schreef Offy het volgende:
Stiekem meelezen he!(deze smiley wil ik al zķ lang gebruiken
)
Ahaa.... ik zie het. Ik ken het gele teken niet uit mijn hoofd, dus het viel mij niet meteen op. Mar met het vergelijkingsmateriaal ernaast...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:17 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Mijn andere avatars: [afbeelding] & [afbeelding]
ik vond die van offy veel cooler eigenlijkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je vis wat doe je?!?!?!?
Nu ben ik de enige oranje vis op Fok
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:32 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Veel plezier met je paal in droom Shark.Bait
Mijn nieuwe avatar is het gevolg van:quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vond die van offy veel cooler eigenlijk
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:36 schreef Offy het volgende:
Maar ik begin mijn lieve goudvisje toch wel te missen, dus die komt snel terug![]()
Sommige mensen hebben ook altijd wat te mopperenquote:
Je moet ook eens overdag komen kwartet'nquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:41 schreef Offy het volgende:
Nou, het was weer erg gezellig![]()
Weltrusten lieve FOT-ers
![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:43 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Je moet (...)
Ik heb wel gelijk gevraagd wat nieuwe cartridges kosten, die zijn ongeveer 20 a 30 euro, valt nog best mee vind ik, een normale cartridge kost ook zoiets.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 08:59 schreef pea4fun het volgende:
Goedemorgen,
Ik ga zo op weg naar Alphen a/d Rijn, hoop dat het een beetje droog blijft.
@Puckzzz, ik heb ook een fotoprinter, goede kwaliteit foto's, maar ontzettend duur in gebruik. Vandaar dat ik hem ook maar af en toe gebruik voor foto's. Idd wel heel erg mooi voor grote afdrukken...
En papier natuurlijkquote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb wel gelijk gevraagd wat nieuwe cartridges kosten, die zijn ongeveer 20 a 30 euro, valt nog best mee vind ik, een normale cartridge kost ook zoiets.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:36 schreef Offy het volgende:
Maar ik begin mijn lieve goudvisje toch wel te missen, dus die komt snel terug![]()
Wachten op de goudvis van Offy?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:53 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik denk dat ik toch nog ff op bed ga liggen
nee uitslapenquote:
ah, okee!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:38 schreef Shark.Bait het volgende:
ik doe mijn externe HD alleen maar aan als ik em nodig heb. dan gaat ie in theorie langer mee, omdat ie minder vaak gebruikt word. ATAPI schijven gaan gemiddeld 3 jaar mee, als ze continu draaien.
Dat deed ik niet, omdat ik dacht dat het slecht was. Maar tegenwoordig doe ik het wel, uit gemakzucht.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:57 schreef Xilantof het volgende:
Elcastel.
laat jij je LaCie gewoon aanstaan de heletijd? (dat knopje achter op bedoel ik) of doe jij hem net als ik ook uit
Dat ben ik met je eens. Maar ik heb tot nu toe afgedrukt bij het Kruidvat, de AH en de HEMA enallemaal hadden ze een voordeel, maar ook een afwijking. Zeker ten opzichte van elkaar en daar heb ik moeite mee. Voordeel van een printer thuis is dat je de kwaliteit geheel in eigen hand/huis hebt en dan doel ik vooral op kleurechtheid en scherpte.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:18 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik gebruik al een jaar of 2 een HP photosmart 7760 waar ik nog steeds tevreden over ben. Maar toch, als je een aantal foto's moet hebben ben je goedkoper af met ze bij een fotozaak te laten afdrukken.
A4 ja. Naar wat ik hoorde was ie retesnel. En een superkleine punt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:22 schreef Xilantof het volgende:
Tot hoe groot kan die Pixma afdrukken dan? A4 denk ik?
De fotozaak hier in het dorp heeft een eigen afdruk labo en dat is een voordeel. Daar ik bijna al m'n spullen er heb gekocht, ken ik de eigenaar aardig goed en krijg soms de vraag of ik mee wil werken aan een opdracht die hij krijgt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:21 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar ik heb tot nu toe afgedrukt bij het Kruidvat, de AH en de HEMA enallemaal hadden ze een voordeel, maar ook een afwijking. Zeker ten opzichte van elkaar en daar heb ik moeite mee. Voordeel van een printer thuis is dat je de kwaliteit geheel in eigen hand/huis hebt en dan doel ik vooral op kleurechtheid en scherpte.
.....
Dat oe je goed, maar de gemiddelde huis, tuin en keukenfotograaf heeft die kans niet natuurlijk. Ik was erg ontevreden over het verschil tussen mijn monitor en de afdrukken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:29 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
De fotozaak hier in het dorp heeft een eigen afdruk labo en dat is een voordeel. Daar ik bijna al m'n spullen er heb gekocht, ken ik de eigenaar aardig goed en krijg soms de vraag of ik mee wil werken aan een opdracht die hij krijgt.
Zo kom ik ook in het labo, waar ik dan (zeker als ik laat afdrukken op 40*50) zelf nog eens kan controleren op kleur, scherpte, helderheid ...
Desnoods maken we een proefafdruk en als'k 'm niet goed vind doen we het opnieuw.
Blijkbaar niet. Nouja, dan wijzig ik m'n profiel maar niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
sig mag 4 regels zijn, max 255 karakters. Met hyperlinks loopt dat hard op, maar die van jou moet daar toch wel onder kunnen blijven?
En het eerste wat je doet is een berichtje posten hier...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:52 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemiddag allemaal
* PdeHoog is weer terug uit Duitsland
Dat komt omdat ik jou zo miste Subquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:54 schreef Subhuman het volgende:
[..]
En het eerste wat je doet is een berichtje posten hier...
Ik heb ze geteld, het zijn er 204.quote:Je signature is langer dan 250 tekens. Ga terug en kort 'm een stukje in.
quote:
moet je tegen Highlander zeggenquote:
Oh Highlander die ken ik wel... al voordat ik wist dat ie op Fok zat.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
moet je tegen Highlander zeggenOf Breulsch
Yvonne heb geen klap verstand van zukke dingen![]()
*noteertquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:50 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Oh Highlander die ken ik wel... al voordat ik wist dat ie op Fok zat.Is een ex-huisgenoot van een kameraad van mij waar ik nog wel regelmatig op visite kwam.
Heb je dit zalige bier al eens door je keelgat gegoten.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Grimbergen tripel was in de aanbieding bij de SPar399 voor een sixje
avifauna gweestquote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb wel gelijk gevraagd wat nieuwe cartridges kosten, die zijn ongeveer 20 a 30 euro, valt nog best mee vind ik, een normale cartridge kost ook zoiets.
Veel plezier in A a.d.R. ga je iets leuks doen?
jaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:56 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Heb je dit zalige bier al eens door je keelgat gegoten.
Westvleteren (blond, 8 of 12)?
Westvleteren, Grimbergen Triple ...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaen guess what? Ik vind het overrated
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:14 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Je hebt dus echt wel verstand van bier
Vind je de Rochefort het beste van de (6) trappist bieren?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa Westvleteren is best een lekker biertje, maar niet dat je nou zegt "God wat een hemels vocht" terwijl de prijs dat wel doet vermoeden
Nee doe mij maar een lekkere gronderige kruidige Rochefort 8ē of een heerlijk frisse Gulpener Korenwolf
Dit zijn de enige 6 die nog het keurmerk mogen gebruiken (waar La Trappe wel mee aan de basis van lag). La Trappe besloot in 1997 in zee te gaan met Bavaria, vandaar dat ze officieel geen trappist meer zijn (met keurmerk), maar het is ook nog wel trappist natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, uit Achel komen idd ook bieren met het Trappistenkeurmerk. maar waar ik "het op geleerd heb" is de enige Nederlandse Trappist, namelijk La Trappe uit de Abdij van koningshoeven in Berkel-Enschot![]()
Naast die vind ik ROchefort wel de beste ja, en daarachter Chimay
WHGTZquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:04 schreef Het-Gele-Teken het volgende:BIER!!
Ik drink het niet, maar weet er wel iets van
En daar heb je nog tijd voor zo tussen het kwartetten en palindromen door?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
behalve dan natuurlijk dat ik het wel drinkEn ook een database bijhoud met proefresultaten en zo
Zo af en toe maak ik ook nog wat foto's zelfsquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:24 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
En daar heb je nog tijd voor zo tussen het kwartetten en palindromen door?
![]()
Ja, een gevoel van -OhneeIkMoetGaanWerkenMorgen-quote:Op zondag 31 juli 2005 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
goeiemiddag inmiddels
echt zo'n zondag-dag
quote:
eh... FOEI! of zoquote:Op zondag 31 juli 2005 13:01 schreef Shark.Bait het volgende:
G'day lads 'n lasses
Ik ben gisteren in het buitenland geweest. En dat terwijl ik stand-by heb
Dát heb ik nou to-taaaal niet.quote:Op zondag 31 juli 2005 12:52 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ja, een gevoel van -OhneeIkMoetGaanWerkenMorgen-![]()
Ligt eraan... Belgakeije is 1.5 uur van mijn huis. Volgens mij mag het netquote:
P.quote:
En wat heb je daar dan voor vreselijk spannends gedaan dat je ons zo dolgraaf wilt vertellen?quote:Op zondag 31 juli 2005 13:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ligt eraan... Belgakeije is 1.5 uur van mijn huis. Volgens mij mag het net
http://www.highstreet.be/quote:Op zondag 31 juli 2005 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
En wat heb je daar dan voor vreselijk spannends gedaan dat je ons zo dolgraaf wilt vertellen?
quote:Op zondag 31 juli 2005 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh in Hoogstraten is datwel een bekende club ja, toen ik nog in die contreien vertoefde. Nooit geweest zelf
Is 't wa?
yup. Erg druk. Wel leuk daarom. was er 2 jaar geleden voor het laatst. Tis er erg veranderd...quote:Op zondag 31 juli 2005 14:40 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Beach Weekend?
Als ik die hebquote:
Klopt, ze zijn verrote duur maar ja, je wilt wat hequote:Op zondag 31 juli 2005 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
die onderwaterhuizen zijn trouwens ook niet te betalen zeg
Jij hebt echt knaken ZAT ineens he?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt, ze zijn verrote duur maar ja, je wilt wat he![]()
Doe datquote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:22 schreef Xilantof het volgende:
zow, ik kon gewoon droog met de fiets overkomen![]()
Vignetting valt gelukkig alles mee, wel gare picsquote:Op zondag 31 juli 2005 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, HEW Cyclassics afgelopen, nu even met de kaleido op de EOS experimenterenHoop dat het met de vignetting een beetje meevalt
gefacetteerd voorzetlensjequote:Op zondag 31 juli 2005 18:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Welke lens heb je dan??
Nog een paar foto's van Lyon (alweer een tijd geleden - ik ben danook lui)quote:Op zondag 31 juli 2005 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Die foto van dat bier op mijn vakantie is daar ook mee gemaaktwas nog best goed gelukt
Aha okequote:
Netjes daarzo zegquote:Op zondag 31 juli 2005 18:21 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Nog een paar foto's van Lyon (alweer een tijd geleden - ik ben danook lui)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gratis zijn ze niet echt, maar je kan ze wel gratis gebruiken als je met het OV reist had ik begrepen. Er was iig de mogelijkheid om met de trein aan te komen en dan een fiets te nemen. In heel de stad waren er een 6 tal plaatsen waar je die fiets dan weer achter kon laten.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Die fietsjes mogen er ook wezen trouwensZijn dat van die gratis leenfietsen, zoals iedere zichzelf respecterende stad tegenwoordig heeft, terwijl wij de Nederlandse politie vermoeiende met 830 miljard aangiftes van gestolen fietsen per week? Zoiets?
Aha okequote:Op zondag 31 juli 2005 18:26 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
In Lyon moet je wel een beetje geluk hebben met de plaats waar je zit. Zo heb ik in buurten gereden waar ik niet eens uit zou willen stappen.
Dit was La Part-Dieu.
quote:Op zondag 31 juli 2005 19:05 schreef Subhuman het volgende:
Hoi mensen!
* Sub is eindelijk weer vrij.
Hoi Subquote:Op zondag 31 juli 2005 19:05 schreef Subhuman het volgende:
Hoi mensen!
* Sub is eindelijk weer vrij.
In de gevangenis??quote:Op zondag 31 juli 2005 19:19 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Hoi Sub
ik wist niet eens dat je vast zat?
Oke dan gaan we het over leuke dingen hebbenquote:Op zondag 31 juli 2005 19:49 schreef Subhuman het volgende:
Ja ik zat behoorlijk vast ja... Op m'n werk.Elke dag een grotere ramp. Maargoed, ik ben hier om het over leuke dingen te hebben.
Ik moet deze week (met van job te veranderen) echt werken lang geleden ook en vrees dat ik elke avond de energie niet meer ga hebben om foto's te gaan maken.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke dan gaan we het over leuke dingen hebben
Het weer zit morgen wel goed
Misschien dat ik dan weer eens even wat foto ga maken
Idd dat is meestal zo.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:53 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik moet deze week (met van job te veranderen) echt werken lang geleden ook en vrees dat ik elke avond de energie niet meer ga hebben om foto's te gaan maken.
In het weekend heb'k wel weer tijd![]()
en je zal zien dat het dan weer regent![]()
Als je me 550 euro geeft dan wil ik wel ruilenquote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 20:05 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Voor 550¤ wil je 4 weken werken?
Ruilen!
'quote:Op zondag 31 juli 2005 20:15 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Op zich stel het niet zoveel voor. Het ontwerpen/verbeteren van automatisatie toepassingen. Deze maand een meng installatie in een voedingssuplementen bedrijf.
Avondquote:Op zondag 31 juli 2005 20:25 schreef Xilantof het volgende:
goedenavond![]()
moet er aan denken vroeg naar bed te gaantis morgen weer vroeg dag voor mij
Ja ik ga het ook niet te laat meer maken hoorquote:Op zondag 31 juli 2005 20:25 schreef Xilantof het volgende:
goedenavond![]()
moet er aan denken vroeg naar bed te gaantis morgen weer vroeg dag voor mij
ik ga nu nog nietquote:Op zondag 31 juli 2005 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ga het ook niet te laat meer maken hoor
truste Xila
dat had ik vorige week zondag ook gedaan, erg laat naar bed, en zondag vroeg mijn wekker zodat ik in de avond vroeg moe zou zijn.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:35 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik ben vanmorgen rond een uur of 8 in bed gekropen, met de bedoeling weinig te slapen. Om 11u30 weer opgestaan, zo ben ik binnen een uurtje of 3 wel moe en kan ik ook eens op een fatsoenlijk uur naar bed
Nieuwe baan HGTquote:Op zondag 31 juli 2005 19:53 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik moet deze week (met van job te veranderen) echt werken lang geleden ook O-
Jaquote:
Ah....dat zat er geloof ik wel al aan te komen, tochquote:Op zondag 31 juli 2005 20:51 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ja
Dankoe
Om en lang verhaal kort te maken: Waarom heb jij je ontslag gehad ??? en daar op de link klikken
Ja, ik kreeg een ontslagperiode van 6 maand, maar ik heb geen verplichtingen meer. Ze hadden dus liever dat ik niet meer kwam werken (want dat is goedkoper voor hen). Te denken dat ik 6 maand vakantie had kunnen hebben, en toch een contract getekend om onmiddellijk te beginnen werkenquote:Op zondag 31 juli 2005 21:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah....dat zat er geloof ik wel al aan te komen, toch![]()
Beetje lullig, maar nu al een andere baan is vrij netjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |