Ik heb een klein toestel (een olympus) die eigenlijk niet veel waard is. Dat is een toestel dat ik dus gebruik in achtbanen enzo. Als ik thuis ben zal ik een paar foto's zoeken.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:07 schreef Dennis-1993 het volgende:
Hoi hoi....... ik ga aankomende Woensdag naar hellendoorn en zal ook wat fotos daar knippen dus die krijgen jullie straks te zien...
Hebben jullie ook al fotos van pretparken? Of ga je ze nog maken?
Ook mag je hier foto's plaatsen waar je op vakantie bent geweest(in welk land)
en toch doe je het weer...quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:29 schreef _dirkjan_ het volgende:
Dat is spam? Dus als ik iemand die een probleem heeft naar google doorverwijs is dat ook spam? Themepark.nl is niet van mij, en is dé site voor pretparkreviews. Maar blijkbaar mag je hier geen websiteadressen noemen...
Daar staan dus minstens 5.000 foto's mjah laat maar hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:31 schreef Dennis-1993 het volgende:
_dirkjan_ Jij moet echt gaan leren lezen er staat als je er foto van hebt ik ben geen reviews nodig maar gewoon foto's voor de lol
Het is helemaal niet de bedoeling foto's te zien van iemand die hier niet komt en toch geen reacties, tips, of andere opmerkingen kan lezen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:32 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Daar staan dus minstens 5.000 foto's mjah laat maar hoor![]()
Ja idd, vanavond plaats ik er een paarquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:20 schreef pea4fun het volgende:
Hm, geen foto's....beetje prematuur topicje zo
Dat is beterquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:22 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ja idd, vanavond plaats ik er een paar
En dat is in pretpark/land?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:43 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En natuurlijk neem ik mijn broer ook meequote:Op maandag 1 augustus 2005 19:37 schreef Feivel het volgende:
WOENSDAG/DONDERDAG: Hellendoorn kiekjes..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |