NEENquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:59 schreef veldmuis het volgende:
Kan die EOS filmpjes maken, eigelijk? Gewoon, nieuwsgierigheid, enzo.
De foto's die je bewaart hoeven niet allemaal super te zijn. Het kunnen ook kiekjes zijn waar je een emotionele waarde aan hebt, dat doe je die ook niet weg.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
hoeveelheid fotos zegt 3 x niets
de hoeveelheid fotos waar je trots op bent of super plaatsjes zijn , die tellen
Of de spiegel gewoon heel de tijd naar boven? Het leek me ook al vreemd, maar tnx voor de duidelijkheidscheppendheid van je peaust! 14.gifquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NEEN
Het is inherent aan de natuur van een spiegelreflexcamera dat hij geen filmpjes kan maken. Dan kleppert binnen de kortst mogelijke tijd je spiegel naar de tering namelijk.
Als het kon, had ik het natuurlijk allang gedaan
jemig jij gaat wel erg hardquote:Op zondag 31 juli 2005 10:36 schreef Divel het volgende:
Map vanaf februari '05:
8531 pic's met een totaal van 20,3 GB.![]()
Moet voor m'n eigen veiligheid idd weer eens wat gaan wegbranden. Moet er niet aan denken dat.......quote:Op zondag 31 juli 2005 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jemig jij gaat wel erg hardin 5 maanden 20 GB
Dan loop je vrij vlot vol qua harddisk gesproken
Shit daar heeft ie dan wel even werk van gehad! Al heb ik alleen een adaptor ding voor mijn HP Scanner zodat ie Dia's en negatieven scant maar als ik daar 6000+ dia's mee ga scannen kom ik helemaal nooit meer buiten de deurquote:Op zondag 31 juli 2005 02:04 schreef Slarioux het volgende:
Een screenshot van de backup dir van mijn vader's fotoarchief.
Hiervan is > 90% ingescanned met een diascanner, niet met een digitale camera genomen.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |