abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29145107
Titel zegt weer genoeg

Ik nog niet, ik ben net begonnen ( verandering baas geldkwestie , hij betaalde meer )
pi_29145145
Ik ook nog nooit, werkt nu 2 jaar bij een magazijn (bijbaantje )
pi_29145151
kan iemand verplaatsen naar gc
  dinsdag 26 juli 2005 @ 16:47:38 #4
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29145192
Omdat de klus erop zat.
pi_29145232
Groetjes aan mensen in GC.
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 17:26:00 #6
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_29146259
GC. Dus. Groetjes. .
And now for something completely different, I'm on a horse.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 17:28:51 #7
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_29146343
overmatig fokken tijdens kantooruren..
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_29146475
Ik werd ontslagen toen ze ervan overtuigd waren dat zowel ik als de baby in goede gezondheid verkeerden na de bevalling.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29146483
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29146497
Ooit supermarkt uitgekickt omdat ik 6 dagen van te voren vertelde dat ik een dag niet kon werken, terwijl het minimaal 7 dagen van te voren moest.

Dat baantje kon me toch gestolen worden dus gewoon niet gegaan die dag, en ontslag gehad
pi_29146547
Ik zou willen dat ze me ontslaan (maar dan wel niet zonder me uit te betalen).
Hoewel ik er nu al bijna een maand op wacht ... is het nog steeds niet zover.
Achja, de hele dag Fok!'n omdat ik geen werk heb is ook wel leuk.
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
pi_29146629
Omdat ik op een donderdag in de zomervakantie niet was wezen werken, omdat ik ook een vakantiebaantje had. Hier kreeg mijn baas echter lucht van, en heeft me toen ontslagen met als reden dat ik er die donderdag niet was... Echter zijn op een vriend van me na, geen andere mensen ontslagen.
pi_29202950
ben eens ontslagen 2 minuten nadat ik was aangenomen
we waren net bezig met de rondleiding en toen we langs een paneel kwamen stak er zo'n grote rode knop bovenuit.(noodstop)
De chef vertelde dat ik daar NOOOOIT op mocht dru...........
Was al te laat natuurlijk
Alle machines stonden stil en volgens de chef zou het minimaal anderhalf uur duren voordat alles weer liep
Had geprobeerd uit te leggen dat ik een buttonfreak was, maar hielp niet echt...
Ik kon het ook echt niet helpen..
Die knop riep gewoon druk op mij en ja ik moest er wel op drukken
was wel mijn kortste baantje ooit

[ Bericht 1% gewijzigd door trippple op 28-07-2005 15:12:11 (typo's) ]
Never underestimate the power of very stupid people in large groups !
pi_29203068
Heb maar één keer ontslag gehad, bedrijf waar ik werkte was failliet verklaard
  donderdag 28 juli 2005 @ 15:25:32 #15
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_29203502
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 15:10 schreef trippple het volgende:
we waren net bezig met de rondleiding en toen we langs een paneel kwamen stak er zo'n grote rode knop bovenuit.(noodstop)
Alle machines stonden stil en volgens de chef zou het minimaal anderhalf uur duren voordat alles weer liep
Had geprobeerd uit te leggen dat ik een buttonfreak was, maar hielp niet echt...
feest
  donderdag 28 juli 2005 @ 15:38:22 #16
102511 Daiha
Fragile Emotional Disorder
pi_29203942
quote:
Die knop riep gewoon druk op mij en ja ik moest er wel op drukken was wel mijn kortste baantje ooit
Tranendal
  donderdag 28 juli 2005 @ 15:56:29 #17
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_29204537
Ooit eens meer dan een jaar in een magazijn gewerkt. Had niet helemaal 100% vaste tijden, maar ik nam het allemaal wat te gemakkelijk, kwam niet genoeg. Werd duurder dan ik opbracht, dus tja...ik hoefde niet meer terug te komen
Drugs are good mkay?
  donderdag 28 juli 2005 @ 15:58:44 #18
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_29204608
Ben ontslagen bij de C1000 omdat ik er 3 jaar werkte en 18 werd. Dan word je te duur en mag je oprotten, heb niet eens een afscheids pen gehad.
I'm not deaf or blind, I'm just ignoring you.
oO<
  donderdag 28 juli 2005 @ 16:17:34 #19
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29205172
Moest je ook maar wat harder werken!
pi_29205231
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 15:58 schreef Woldo het volgende:
heb niet eens een afscheids pen gehad.

Werk zelf al 5 !!! jaar bij een en dezelfde bakkerij ..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 28 juli 2005 @ 16:27:57 #21
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_29205453
Ik werk nu mijn 2e seizoen als vakantiekracht bij een restaurant en ik heb een pen van de zaak gekregen .

Ik ben nooit ontslagen trouwens, wel 2x echt ontslag genomen en 2x omdat de vakantie erop zat.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_29205472
Ik kreeg ontslag aangezegd als ik niet terug kwam van mijn vakantie (die ik een half jaar geleden al gevraagd had) Ik moest mijn vakantie halverwege afbreken en dan de hele week verder werken, wat betreft mijn gemaakte kosten was jammer voor mij. en een vervangende vakantie was voorlopig (4 mnd) niet mogelijk.
ik heb gezegd dat hij dit 2 mnd geleden ook al wist en mijn baas dat verder lekker zelf mocht uitzoeken. Ik heb toen mijn vakbond op hem afgevuurd, en ik kreeg gelijk .
Mijn werkgever is nog steeds boos op mij en het is al bijna 4 jaar geleden
  donderdag 28 juli 2005 @ 16:31:19 #23
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_29205547
quote:
Als dat echt is dan ben jij wel behoorlijk dom
Zelf ben ik nog nooit ontslagen, nu eerste echte baan waar ik al 4 jaar werk.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_29205582
Ben een keer op staande voet ontslagen omdat ik toch dat ene weekendje wegging (6 maanden vantevoren geboekt, zeggen ze 2 weken vantevoren dat het niet kan). Protest aangetekend en gewonnen omdat ik nu eenmaal slimmer was dan de baas.... dossiertje aanleggen enzo had ze nog nooit van gehoord.. En het ging om een bijbaan als zaterdagpostbode..... inmiddels wat jaren geleden.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
  donderdag 28 juli 2005 @ 16:34:48 #25
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_29205658
ik omdat ik al een maand of 2 geleden geregeld had met mijn collega dat hij voor mij zou werken, zodat ik een weekend vrijhad en op de zwarte cross zou kunnen staan. nu gingen er 2 andere collega's op vakantie. en ze konden geen 2 andere voor dat weekend regelen, zegt mijn baas, ja jullie zoeken het maar uit anders gaat er dus 1 niet naar de zwarte cross terwijl ik als enigste alles op tijd geregeld had en volgens de regeld die we daar hadden, maar hij zei "vakantie is wel belangrijker als dagje uit. hem uitgelegd dat als je 2000 meter verder op van huis op een camping gaat staan hun ook wel kunnen werken als ze zelf niks regelen. en toen ging het van ja je MOET werken en koen (zal voor mij invallen, die werkt die dag gewoon, jij hebt niemand geregeld, koen erbij gehaalt, hij verteld dat hij voor mij werkt en dat ik al voor hem gewerkt had. toen zie ik dat ik gewoon naar de zwarte cross ging, ik ben in 2 jaar nooit ziek geweest (nouja ik werk dan gewoon) en nooit niet op komen dagen en dan flikt hij me zoiets, heb me mooi laten ontslaan dan krijg ik nog geld toe. kut waspark winterswijk
  donderdag 28 juli 2005 @ 16:49:32 #26
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_29206028
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 16:17 schreef Blinker het volgende:
Moest je ook maar wat harder werken!
Wat?

"Meneer ik werk zo hard bij de schuitema"

I'm not deaf or blind, I'm just ignoring you.
oO<
  Moderator donderdag 28 juli 2005 @ 16:50:54 #27
9859 crew  Karina
Woman
pi_29206064
Ik ben een paar keer ontslagen elke keer omdat het bedrijf OF failliet was OF ophield te bestaan.

Volgens mij rust er een vloek op me.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_29206071
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 17:28 schreef doppelgänger het volgende:
overmatig fokken tijdens kantooruren..
Daar heb ik pas een waarschuwing voor gekregen! 14.gif
  donderdag 28 juli 2005 @ 16:58:07 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_29206279
Ik ben 1x ontslagen. Werkte bij een café tegenover m'n studentenkamer. Omdat ik er recht tegenover woonde draaide ik veel diensten en nam ik elke week ook wel diensten over, omdat mensen op het laatste moment niet konden komen. Aangenomen voor 16 uur, maar draaide vaak 24 a 32.

Enfin, ik ging verhuizen en net in dat weekeinde had er iemand de kroeg afgehuurd voor een gigantisch feest. Ik had m'n baas gewaarschuwd dat ik níet kon werken omdat ik moest pakken en de volgende ochtend vroeg zou gaan oververhuizen.

Op de avond zelf werd ik gebeld: "Kun je komen werken, het is te druk, we kunnen het niet aan!" Ik gezegd dat dat niet ging, want ik liep druk in te pakken. "We zien dat je thuis bent, want het licht is aan." . Ja, natuurlijk ben ik thuis als ik aan het inpakken ben, stelletje idioten!.

Volgende avond dat ik moest werken kwam de baas vertellen dat ik niet terug hoefde te komen wegens "oncollegiaal gedrag". . Dat terwijl ik bijna elke week 2x zoveel uren draaide als waarvoor ik aangenomen was. Ja, dat is inderdaad érg oncollegiaal.

Blij dat ik er weg was!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_29207764
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 16:50 schreef Karina het volgende:
Ik ben een paar keer ontslagen elke keer omdat het bedrijf OF failliet was OF ophield te bestaan.

Volgens mij rust er een vloek op me.
Zou dat echt niet aan jezelf liggen dan?
pi_29210582
quote:
Ben ontslagen bij de C1000 omdat ik er 3 jaar werkte en 18 werd. Dan word je te duur en mag je oprotten, heb niet eens een afscheids pen gehad.
Ben 23 en werk er nog steeds part-time.
  donderdag 28 juli 2005 @ 19:45:23 #32
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_29210709
ik ken het gelukkig niet
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  Moderator donderdag 28 juli 2005 @ 19:51:16 #33
9859 crew  Karina
Woman
pi_29210898
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 17:51 schreef almarrr het volgende:

[..]

Zou dat echt niet aan jezelf liggen dan?
Tja, wie weet, hopelijk gebeurt het nu niet weer, dan staan er echt HEEL veel mensen op straat
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_29211047
Omdat ik te veel wist over de malversaties van mijn baas. Denk ik althans. Da's ook de enige keer in mijn leven dat ik ontslagen ben.
pi_29211096
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 16:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
-verhaal over café aan de overkant-
Moraal: ga nooit tegenover je werk wonen.
pi_29211530
Ik moest mijn baas niet.
  donderdag 28 juli 2005 @ 20:09:59 #37
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_29211577
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 19:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Moraal: ga nooit tegenover je werk wonen.
Ja, dat is me ook wel duidelijk inmiddels. Het zinnetje: "Het licht is aan, dus we weten dat je thuis bent" deed het 'm al eigenlijk .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_29211640
inderdaad
rare baas
  donderdag 28 juli 2005 @ 20:17:14 #39
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29211819
quote:
Ik hoorde gister of eergister iemand op 3FM, die met 4 collega's tegelijk werden ontslagen omdat ze te oud waren. Voor hun 3 14-jarigen, of z16-jarigen.
Dat doet er niet toe.

Punt is, ze gaan die supermarkten aanklagen, omdat het gewoon leeftijdsdiscriminatie is.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  donderdag 28 juli 2005 @ 21:23:32 #40
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_29214049
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 16:34 schreef luciferist het volgende:
ik omdat ik al een maand of 2 geleden geregeld had met mijn collega dat hij voor mij zou werken, zodat ik een weekend vrijhad en op de zwarte cross zou kunnen staan. nu gingen er 2 andere collega's op vakantie. en ze konden geen 2 andere voor dat weekend regelen, zegt mijn baas, ja jullie zoeken het maar uit anders gaat er dus 1 niet naar de zwarte cross terwijl ik als enigste alles op tijd geregeld had en volgens de regeld die we daar hadden, maar hij zei "vakantie is wel belangrijker als dagje uit. hem uitgelegd dat als je 2000 meter verder op van huis op een camping gaat staan hun ook wel kunnen werken als ze zelf niks regelen. en toen ging het van ja je MOET werken en koen (zal voor mij invallen, die werkt die dag gewoon, jij hebt niemand geregeld, koen erbij gehaalt, hij verteld dat hij voor mij werkt en dat ik al voor hem gewerkt had. toen zie ik dat ik gewoon naar de zwarte cross ging, ik ben in 2 jaar nooit ziek geweest (nouja ik werk dan gewoon) en nooit niet op komen dagen en dan flikt hij me zoiets, heb me mooi laten ontslaan dan krijg ik nog geld toe. kut waspark winterswijk
Als je het aan je baas precies zo uitlegde als je hier nu doet snap ik best dat hij je eruit geflikkerd heeft. Ik snap er geen reet van
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  Moderator donderdag 28 juli 2005 @ 21:36:57 #41
18653 crew  D.
pi_29214500
Na 5 jaar tegen het management ingaan als ik het ergens niet mee eens was waren ze me moe.
Hebben me toen maar uitgekocht
pi_29215241
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 16:28 schreef tijger1974 het volgende:
Ik kreeg ontslag aangezegd als ik niet terug kwam van mijn vakantie (die ik een half jaar geleden al gevraagd had) Ik moest mijn vakantie halverwege afbreken en dan de hele week verder werken, wat betreft mijn gemaakte kosten was jammer voor mij. en een vervangende vakantie was voorlopig (4 mnd) niet mogelijk.
ik heb gezegd dat hij dit 2 mnd geleden ook al wist en mijn baas dat verder lekker zelf mocht uitzoeken. Ik heb toen mijn vakbond op hem afgevuurd, en ik kreeg gelijk .
Mijn werkgever is nog steeds boos op mij en het is al bijna 4 jaar geleden
beetje bizar verhaal dit ja. Je gaat bijna denken dat er wat anders achter zat... Had je z'n vriendin gewipt of zo?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29215348
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 20:09 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, dat is me ook wel duidelijk inmiddels. Het zinnetje: "Het licht is aan, dus we weten dat je thuis bent" deed het 'm al eigenlijk .
Tering

*ril
pi_29215377
Ik heb gisteren m'n ontslag gehad omdat er geen werk meer was
eindelijk
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
pi_29215425
quote:
Ik ben op mijn achttiende eens aangenomen bij de Edah Maar op m'n 22ste wilden ze me niet meer hebben
pi_29215488
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:06 schreef ChrisJX het volgende:

Ik ben op mijn achttiende eens aangenomen bij de Edah
Ik ook

tot mijn 26e gewerkt, toen ging ik verhuizen
pi_29215545
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:

Ik ook

tot mijn 26e gewerkt, toen ging ik verhuizen
Ik stopte toen ik 21 was, want toen ging ik naar het buitenland. Maar toen ik terugkwam was ik blijkbaar te oud Maar goed, ze hebben er iig nooit iemand uitgeschopt omdat hij te oud werd.
pi_29215587
Omdat ik beter de computers kon programeren als het afdelingshoofd. Hierdoor liep zijn baantje gevaar.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_29218196
quote:
Ik op m'n 23e. Telkens stapje hoger, diploma gehaald. Je kent het wel. En ineens komt er een nieuwe rayonmanager, waarbij iedereen in de reet wil kruipen, bang om hun baan te verliezen...
Ik deed daar dus niet aan mee, en blijkbaar is toen het geroddel begonnen dat ik niet functioneerde.

Constant van die kleine dingetjes opgeven om weer een waarschuwing te geven en aan je "dossier" toe te voegen.

Komen ze opeens met "Ja je functioneert niet meer dus we gaan ontslag voor jou aanvragen. Ik: "Je doet maar, ik zorg wel dat ik mijn advocaat klaar heb staan. "

Vanaf de dag dat ze me dit vertelt hadden ben ik meteen de ziektewet ingegaan. Ze wilden geen onderhandelingsgesprek met de ARBO-dienst want " er wordt toch ontslag aangevraagd." En volgens de wet Poortwachter inzake herintreding van zieken, zit je dan goed fout als werkgever!

Al met al heeft het 6 maanden geduurd voor het opgelost was. 6 maanden lang gewoon iedere maand m'n loon ontvangen. Het CWI heeft hun vertelt dat ze geen vergunning kregen om mij te ontslaan. Ik wilde niet terug, dus ik heb hun vertelt dat ze maar eens met een leuk bod op tafel mochten komen. Eerst stressen, van "vergeet het maar, je krijgt geen cent" en dat soort ongein. Weekje later een brief 10 maanden salaris + uitbetaling van openstaande atv, en vakantie uren (ongeveer 350)

Ik kan wel zeggen dat ik hun een flinke poot heb uitgedraaid. wel 3 1/2 maand officieel in de WW thuisgezeten, maar nu gelukkig weer aan het werk.

Oh ja, De rayonmanager is gedegradeerd tot inkoper verse vleeswaren!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 20:29:04 #50
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_29369469
Ik lees net op Teletekst dat er een onderzoek ingesteld gaat worden naar aanleiding van leeftijdsdiscriminatie bij supermarkten. De gevallen die hier besproken worden als 'te oud' e.d. zijn de aanleiding.

http://teletekst.nos.nl/?103-01
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')