quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:10 schreef trippple het volgende:
ben eens ontslagen 2 minuten nadat ik was aangenomen
we waren net bezig met de rondleiding en toen we langs een paneel kwamen stak er zo'n grote rode knop bovenuit.(noodstop)
De chef vertelde dat ik daar NOOOOIT op mocht dru...........
Was al te laat natuurlijk![]()
Alle machines stonden stil en volgens de chef zou het minimaal anderhalf uur duren voordat alles weer liep
Had geprobeerd uit te leggen dat ik een buttonfreak was, maar hielp niet echt...![]()
Ik kon het ook echt niet helpen..
Die knop riep gewoon druk op mij en ja ik moest er wel op drukken
was wel mijn kortste baantje ooit
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:10 schreef trippple het volgende:
we waren net bezig met de rondleiding en toen we langs een paneel kwamen stak er zo'n grote rode knop bovenuit.(noodstop)
Alle machines stonden stil en volgens de chef zou het minimaal anderhalf uur duren voordat alles weer liep
Had geprobeerd uit te leggen dat ik een buttonfreak was, maar hielp niet echt...![]()
Die knop riep gewoon druk op mij en ja ik moest er wel op drukken was wel mijn kortste baantje ooit
quote:
Als dat echt is dan ben jij wel behoorlijk domquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:10 schreef trippple het volgende:
Die knop riep gewoon druk op mij en ja ik moest er wel op drukken
was wel mijn kortste baantje ooit
Wat?quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:17 schreef Blinker het volgende:
Moest je ook maar wat harder werken!
Daar heb ik pas een waarschuwing voor gekregen! 14.gifquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:28 schreef doppelgänger het volgende:
overmatig fokken tijdens kantooruren..
Zou dat echt niet aan jezelf liggen dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:50 schreef Karina het volgende:
Ik ben een paar keer ontslagenelke keer omdat het bedrijf OF failliet was OF ophield te bestaan.
Volgens mij rust er een vloek op me.
Ben 23 en werk er nog steeds part-time.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:58 schreef Woldo het volgende:
Ben ontslagen bij de C1000 omdat ik er 3 jaar werkte en 18 werd.Dan word je te duur en mag je oprotten, heb niet eens een afscheids pen gehad.
Tja, wie weet, hopelijk gebeurt het nu niet weer, dan staan er echt HEEL veel mensen op straatquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:51 schreef almarrr het volgende:
[..]
Zou dat echt niet aan jezelf liggen dan?
Moraal: ga nooit tegenover je werk wonen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
-verhaal over café aan de overkant-
Ja, dat is me ook wel duidelijk inmiddels. Het zinnetje: "Het licht is aan, dus we weten dat je thuis bent" deed het 'm al eigenlijkquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Moraal: ga nooit tegenover je werk wonen.
Ik hoorde gister of eergister iemand op 3FM, die met 4 collega's tegelijk werden ontslagen omdat ze te oud waren. Voor hun 3 14-jarigen, of z16-jarigen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:58 schreef Woldo het volgende:
Ben ontslagen bij de C1000 omdat ik er 3 jaar werkte en 18 werd.Dan word je te duur en mag je oprotten, heb niet eens een afscheids pen gehad.
Als je het aan je baas precies zo uitlegde als je hier nu doet snap ik best dat hij je eruit geflikkerd heeft. Ik snap er geen reet vanquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:34 schreef luciferist het volgende:
ik omdat ik al een maand of 2 geleden geregeld had met mijn collega dat hij voor mij zou werken, zodat ik een weekend vrijhad en op de zwarte cross zou kunnen staan. nu gingen er 2 andere collega's op vakantie. en ze konden geen 2 andere voor dat weekend regelen, zegt mijn baas, ja jullie zoeken het maar uit anders gaat er dus 1 niet naar de zwarte crossterwijl ik als enigste alles op tijd geregeld had en volgens de regeld die we daar hadden, maar hij zei "vakantie is wel belangrijker als dagje uit. hem uitgelegd dat als je 2000 meter verder op van huis op een camping gaat staan hun ook wel kunnen werken als ze zelf niks regelen. en toen ging het van ja je MOET werken en koen (zal voor mij invallen, die werkt die dag gewoon, jij hebt niemand geregeld, koen erbij gehaalt, hij verteld dat hij voor mij werkt en dat ik al voor hem gewerkt had. toen zie ik dat ik gewoon naar de zwarte cross ging, ik ben in 2 jaar nooit ziek geweest (nouja ik werk dan gewoon) en nooit niet op komen dagen en dan flikt hij me zoiets, heb me mooi laten ontslaan dan krijg ik nog geld toe. kut waspark winterswijk
beetje bizar verhaal dit ja. Je gaat bijna denken dat er wat anders achter zat... Had je z'n vriendin gewipt of zo?quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:28 schreef tijger1974 het volgende:
Ik kreeg ontslag aangezegd als ik niet terug kwam van mijn vakantie (die ik een half jaar geleden al gevraagd had) Ik moest mijn vakantie halverwege afbreken en dan de hele week verder werken, wat betreft mijn gemaakte kosten was jammer voor mij. en een vervangende vakantie was voorlopig (4 mnd) niet mogelijk.
ik heb gezegd dat hij dit 2 mnd geleden ook al wist en mijn baas dat verder lekker zelf mocht uitzoeken. Ik heb toen mijn vakbond op hem afgevuurd, en ik kreeg gelijk.
Mijn werkgever is nog steeds boos op mij en het is al bijna 4 jaar geleden![]()
![]()
Teringquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat is me ook wel duidelijk inmiddels. Het zinnetje: "Het licht is aan, dus we weten dat je thuis bent" deed het 'm al eigenlijk.
Ik ben op mijn achttiende eens aangenomen bij de Edahquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:58 schreef Woldo het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:06 schreef ChrisJX het volgende:
Ik ben op mijn achttiende eens aangenomen bij de Edah![]()
Ik stopte toen ik 21 was, want toen ging ik naar het buitenland. Maar toen ik terugkwam was ik blijkbaar te oudquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ook
tot mijn 26e gewerkt, toen ging ik verhuizen
Ik op m'n 23e. Telkens stapje hoger, diploma gehaald. Je kent het wel. En ineens komt er een nieuwe rayonmanager, waarbij iedereen in de reet wil kruipen, bang om hun baan te verliezen...quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:58 schreef Woldo het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |