quote:
Dat is een lang verhaal, maar ach ik heb toch tijd
![]()
De afdeling gaat verhuizen naar Frankrijk en hier is alles nogal onduidelijk. Er is eigenlijk geen werk meer (of toch bijna geen) en er zouden mensen weggaan.
Toen m'n vorige project (Schiphol) was afgelopen, mailde ik m'n nieuwe baas in Frankrijk.
quote:
.... Tu me peux dire que est ce que je dois faire sur le mois Avril? ..
A mars j'ai pris de récup que j'avais encores des projets Schiphol ...
en meer blablabla
Ik wachte een paar uur ... een dag ... een paar dagen ... een week ... maar kreeg geen antwoord.
2 weken later besloot ik dan maar opnieuw te mailen (deze keer met leesbevestiging). Weer een mail met dezelfde blabla en een verwijzing naar de vorige mail. Ik kreeg een paar minuten later een leesbevestiging en wachte een paar uur ... een dag ... een paar dagen ... een week ...
6 dagen later stuurde ik ene 3de mail, ook zonder antwoord.
Mijn afdelingshoofd op kantoor kon me ook niet helpen, omdat hij niet (meer) over werkverdeling ging. Dus deelde ik hem mee dat ik dan maar thuis zou blijven (werken). Dat was ok, en zodoende zat ik een maand of 3 rustig thuis, veel foto's nemen en klusjes opknappen.
Tot de financieel directrice 4 weken terug naar kantoor kwam en merkte dat ik er niet was. Ik moest terug naar kantoor komen en helpen het archief en een maintenance systeem te verhuizen naar Lyon. Na een week te hebben ingepakt, 3 dagen naar Lyon te zijn geweest (Ik moet een aantal foto's eens online gooien zoals beloofd voor ik vertrok) was het werk weer op.
In Lyon sprak ik de directeur van de afdeling (de baas van degene die ik mailde) en hij had voor al mijn vragen wel een of ander bullshit antwoord klaar. Ik vertelde van de mails, en hij was niet verbaasd want hij was daarvan op de hoogte. Toen ik vroeg of het dan zoveel moeite was om een mail te sturen met de vraag of ik dan voorlopig collega's kon vragen waarmee ik hen kon helpen, antwoorde hij dat "ze uiteindelijk toch geen werk meer voor me gingen hebben en me niet wilden ontgoochelen
Er was sprake van dat ik naar een andere afdeling zou kunnen, waartoe ik wel bereid was ook al was het loon er aanzienlijk lager. Maar toen ik merkte dat ze me zo hebben lopen gebruiken wil ik zelfs niet meer naar die andere afdeling. Ik wil helemaal niets meer met die hele rotzooi te maken hebben, dus moeten ze me maar ontslaan.