Die heeft Conflict nog welquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:41 schreef Dirkh het volgende:
Om tietenfoto's vragen is zeker niet gepast?
Hoi Dude.
wel als ze verbouwd zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:41 schreef Dirkh het volgende:
Hoi Dude.
Dank je Flict!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:36 schreef Conflict het volgende:
Ik heb Duderinnetje gevraagd me bij te staan op FHZ. Duderinnetje heeft meteen ja gezegd en hier is ze dan, onze nieuwe FHZ mod
Onder het motto: Geen bouw zonder vrouw
Heten wij:Duderinnetje
van harte welkom als Moderatorin op FHZ
![]()
En je maakt er meteen een puinhoop vanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[quote]Op vrijdag 29 juli 2005 21:36 schreef Conflict het volgende:
Ik heb Duderinnetje gevraagd me bij te staan op FHZ. Duderinnetje heeft meteen ja gezegd en hier is ze dan, onze nieuwe FHZ mod
Onder het motto: Geen bouw zonder vrouw
Heten wij:Duderinnetje
van harte welkom als Moderatorin op FHZ
![]()
[/quot]
Dank je Flict!Het wordt vast gezellig en als jij me de eerste tijd een beetje op weg helpt, dan worden we vast een goed team
![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:50 schreef Conflict het volgende:
[..]
En je maakt er meteen een puinhoop van![]()
Dank je wel, en wat betekent 'klussen' in OUD? BE zat me er mee te plagenquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dank je wel, en wat betekent 'klussen' in OUD? BE zat me er mee te plagen![]()
Ik kan die fok-radio foto vast nog wel ergens op diepen!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:41 schreef Dirkh het volgende:
Hoi Dude.
Dankzij die foto's is ze nu mod!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik kan die fok-radio foto vast nog wel ergens op diepen!
Die word bijna in elk fok! radio topic wel een keer gespammedquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan die fok-radio foto vast nog wel ergens op diepen!
Dude! Babe!Have fun enzo!
zeg, ga eens aan het werkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, mijn tepels hebben mij hier gebracht![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |