.quote:Je hebt een paar soorten onderwerpen in TRU volgens mij.
Het paranormale, het spirituele, het buitenaardse en de complottheorieën, en op een rare manier hebben ze op een gegeven punt allemaal met elkaar te maken als je lang genoeg kijkt en diep genoeg gaat
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:46 schreef iteejer het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:07 schreef iteejer het volgende:
Mee eens straaljager, alleen zou ik 'spiritualiteit' vervangen door 'spiritualiteit en mystiek'.
Verder wellicht een algemeen ding over de Truth buiten de Truth: #truth, meetings, etc.
alle input wordt zeer gewaardeerdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:03 schreef fee-tje het volgende:
Ik zal er in de loop van de dag es in gaan babbelen.
[flauw]quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:23 schreef nokwanda het volgende:
Eerlijk gezegd kan ik niet eens bedenken waar mijn bijdrage uit zou kunnen bestaan
indien JULLIE het niet konden bewerken zou je daar best gelijk in kunnen hebbenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:28 schreef L.Denninger het volgende:
Volgens mij is dit gewoon een samenzwering om de dingen erin te zetten zoals JULLIE vinden dat het is.
Zijn eigenlijk de enige topics die ik zelf open.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:30 schreef coz het volgende:
[..]
[flauw]
gezien je laatste paar geopende topics
maar zonder gekheid , het is niet verplicht om iets te maken, maar aan je history te zien kun je er best wel een paar vullen![]()
dit verhaalquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:00 schreef coz het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Het_Solse_Gat lol , die bestond al als voor het Fok!woordenboek
ook mogelijkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:10 schreef Mirage het volgende:
even nog een tip voordat ik ga.
@ alle enthousiastelingen: om het voor jezelf overzichtelijk en ordelijk te houden als voor de lezers is het mischien handig eerst een opzetje voor jezelf te maken eer je wat neertypt.
Wát wil kwijt... wát wil ik op de ander overbrengen met mijn verhaal. Stel dit voordat je begint heel duidelijk voor jezelf.
Maak alinea's door alvast wat trefwoorden op te zetten zodat je enige houvast hebt.
Probeer geordend te werk te gaan![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:22 schreef coz het volgende:
elke pagina die je
http://wiki.fok.nl/index.php/MAAKT
Misschien leuk om ook andere (wat minder bekende) legendes van het Solse Gat er aan toe te voegen, wat ik hier eens neergetypt heb.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:23 schreef coz het volgende:
[..]
dit verhaal
[WFL/TRU-MEET] Solse Gat
eraan toegevoegd
kun je zelfquote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Misschien leuk om ook andere (wat minder bekende) legendes van het Solse Gat er aan toe te voegen, wat ik hier eens neergetypt heb..
dank jequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:53 schreef Lynx666 het volgende:
TRU is toegevoegd aan hoofdpagina, incl plaatje..
Nu jij bedankt.quote:
ik heb alleen geen idee wat ik nou toe kan voegenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nu jij bedankt.
En nu weer OT.
Ben bezig met een aanvullend stukje voor UFO.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb alleen geen idee wat ik nou toe kan voegen
zal ik eens kijken of er iets te doen is voor tarot oid?
quote:Bewerkingspagina: Winti
Waarschuwing! Deze pagina is 69 kilobyte lang. Pagina's langer dan 32 kb zorgen voor problemen op sommige browsers. Het is daarom waarschijnlijk een goed idee deze pagina in meerdere pagina's te splitsen.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:18 schreef coz het volgende:
dang , er is iemand heel druk bezig geweesd met Winti
[..]
DonGorgon
iedere pc kan het aan , niet iedere gebruikerquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:51 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
![]()
..69 KB,....da's nix ..vrijwel iederen PC kan dat wel aan...het kan soms alleen wat langer duren met laden..
..nu de sacred geometry ...![]()
Nicequote:Op woensdag 10 augustus 2005 06:49 schreef Oversight het volgende:
Vannacht heb ik Samenzweringen een start gegeven.
Nee, daar is de wiki niet voor. Als mensen je willen verbeteren of schrijven, gaat dat op hun iniatief, niet dat van een ander.quote:Ik zou het op prijs stellen als de overleg-pagina's gebruikt gaan worden voordat er ge-edit wordt in andermans teksten, tenzij het gaat om feitelijke onjuistheden...
Dat lijkt me nog niet nodig. Ik kan samen met Breuls en QG het werk uitstekend aanquote:Verder zou het wellicht helpen als iedere Mod een Wiki-beheerder aanwijst die admin-rechten op Wiki krijgt... "Wikimod?"
Nog niet, maar wat zijn je plannen?quote:is er al overlegd over de voertaal/ engelse delen ?
quote:
quote:[..]
Nee, daar is de wiki niet voor. Als mensen je willen verbeteren of schrijven, gaat dat op hun iniatief, niet dat van een ander.
[..]
quote:Dat lijkt me nog niet nodig. Ik kan samen met Breuls en QG het werk uitstekend aan.
[..]
quote:Nog niet, maar wat zijn je plannen?
Ik zou het in je eigen woorden neerzetten met bronnen erbij. Of bedoelde je het sarcastischquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:46 schreef Oversight het volgende:
Ik ben van plan om waar mogelijk wetenschappelijk matriaal wat bewijs oplevert te posten, zónder dat eerst helemaal te vertalen.
Ik vraag me af hoeveel van onze gebruikers dan nog kunnen/ zullen meedoen.
Hoofdzaak is dat ik niemand wil buitensluiten.
En dat hebben diezelfde gedaan door vooraf pagina's/indeling aan te maken zonder inhoud. In de geschiedenis van elke pagina zul je vast kunnen terugvinden wie.quote:In de opzet van deze wiki-fok heeft één van jullie ervoorgekozen om vooraf pagina's/ indeling aan te maken zonder inhoud, en dat is nooit de bedoeling van wiki geweest.
De bedoeling was dat gebruikers zélf konden bepalen welke pagina's ze wilde maken én op welke manier.
Mij maakt het weinig uit, maar ik hoop dat mensen je aanspreken voor ze edittenquote:Nogmaals, natuulijk moet iedere gebruiker feitelijke onjuistheden kunnen editten zonder overleg.... maar grote ingrijpende veranderingen in reeds geplaatste inhoud wordt (in ieder geval door mij) niet op prijs gesteld..... en ik denk dat er veel meer mensen zo over denken....
Uiteraard.quote:Begrijp ik en jullie harde werk wordt zeer gewaardeerd!
Voor wat betreft de indexpagina en hoofdmoot zal dat ook prima gaan werken, en kunnen we jullie mailen voor content aanpassingen neem ik aan....
Nee, dat kunnen jullie uitstekend zelf, dit topic is daar een levend bewijs vanquote:Maar jullie zijn niet thuis in alle sub-fora, en het zou dus logischer zijn om voor ieder sub-fora, vanuit dat betreffende sub-forum een wikimod te hebben die de beslissingen neemt over inhoud en lay-out, of gaan jullie dagelijks spreekuur houden om hierover te discussieren ?
Als je het volledig, en overzichtelijk houdt, vind ik het best. Zorg dat mensen niet afgeschrikt worden door lange lappen Engelse tekst, link er eventueel naar en geef een samenvatting als dat nodig is.quote:[..]
Ik ben van plan om waar mogelijk wetenschappelijk matriaal wat bewijs oplevert te posten, zónder dat eerst helemaal te vertalen.
Ik vraag me af hoeveel van onze gebruikers dan nog kunnen/ zullen meedoen.
Hoofdzaak is dat ik niemand wil buitensluiten.
De TS maybe,quote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:07 schreef Slarioux het volgende:
[QUOTE In de opzet van deze wiki-fok heeft één van jullie ervoorgekozen om vooraf pagina's/ indeling aan te maken zonder inhoud, en dat is nooit de bedoeling van wiki geweest.
De bedoeling was dat gebruikers zélf konden bepalen welke pagina's ze wilde maken én op welke manier.
ENDQUOTE]
En dat hebben diezelfde gedaan door vooraf pagina's/indeling aan te maken zonder inhoud. In de geschiedenis van elke pagina zul je vast kunnen terugvinden wie.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik zou het in je eigen woorden neerzetten met bronnen erbij. Of bedoelde je het sarcastisch![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:36 schreef Oversight het volgende:
Verliest het geheel dan niet z'n serieuze karakter ?
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:07 schreef coz het volgende:
[..]
De TS maybe,, klopt , ik heb een opzetje gemaakt voor die eerste truth wiki.
en toen bedacht dat er toch duidelijk een paar subcategorieen in truth zitten
(simpel voorbeeld , bij het ene onderwerp zijn 'de believers' de mensen die buiten tru staan en in het andere onderwerp zijn 'de believers' de mensen die juist wel binnen tru zitten)
en ik had er toen 4 , vrij naar een indeling die Jogy eens maakte in een topic. enniewhee dit is toen positief ontvangen met noot dat de categorie indeleing beter kon
ik heb nog niet veel klachten gehoord dus ik neem aan dat de huidige categorieen in principe wel alles bedekken maar er was inderdaad nog iets niet in orde
de diverse subcategorieen hebben nog geen mooie pagina , met een iets gedetaileerder verhaaltje over het specifieke onderwerp. deze heb ik expres niet gemaakt omdat ik me daar niet goed bij voelde , ik weet zelf niet van alle truth categories iets af.
en om nou overal te zetten dat er een verhaaltje moest komen leek me nog minder mooi
dus momenteel zijn alle categorieen (op conspiracy na) mini verzamelpagina's die aangeven dat het onderdeel is van truth en welke artikelen er in staan.
(zoals (spiritueel) voorbeeld)
ooit een klein verhaaltje tussen onderdeel van truth en de artikelen en het is prachtig IMHO.Oversight dat je dat artikel gemaakt hebt ,
en dat om 5 uur, is je vrouwtje zwanger ofzo
maaruhm kleine opmerking dat het dus een eigen 911 pagina is die binnen [[Categorie:TRUconspiracy]] EN [[Categorie:TRU]] valt.
immers er zijn ook wel meer conspiracys dan alleen 911en omdat je graag niemand aan je tekst wilt hebben mag je het zelf knippen en plakken
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:20 schreef coz het volgende:hoewel het wel een beetje charme zou geven aan een wiki
hoewel mooie smilies
lijkt het me toch niet zo tof, bedenk eens wat er in 911 gebeurt
* The buildings collapsed at the maximum speed of gravity - impossible without explosives - each floor would slow the collapse.
* The concrete clouds shooting out of the upper floors of the buildings are not possible from mere collapse; they do occur with explosives.
* All the fires and crashes were way off center; two sides of the building and two sides of the main
(enzenzenz
(enzenzenz
(enzenzenz
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:11 schreef Oversight het volgende:
[..]
scherp,.... heel scherp !
Maar aangezien de inhoud van het artikel niet wijzigt, ga ik jullie ( lees: iedereen) toch verzoeken om voor mij die categorie te fixen...
Ik heb pogingen gedaan, ik begrijp en wéét wat je bedoelt, maar het lukt me niet (meer) ik ben moe...
http://wiki.fok.nl/index.php/Tru:Samenzweringen
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:24 schreef coz het volgende:
[..]ik heb gedaan , 9/11 pagina maken
en deze gelinkt door er de magische 2 zinnen in te zetten
[[Category:TRU]]
[[Category:TRUconspiracy]]
vervolgens heb ik al je tekst weggehaald bij TRUconspiracy
en weer geplakt in zijn nieuwe plek
als 9/11 niet zo'n goede naam is voor die pagina kun je altijd nog op verplaatsen klikken
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:30 schreef coz het volgende:btw nav Tru:Samenzweringen let ook op dat wiki hoofdletter gevoelig is.
maar niet dat dan de pagina wel goed ging , het is ook nog eens op zijn engels TRUconspiracy
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:39 schreef Oversight het volgende:
[..]
WOW, dát is bloedsnel !
Respect, DANK!!!
quote:info
OP de WTH wiki heb ik leuke toepassingen als een newsticker en dergelijke draaien... als er intresse voor is zijn deze simpel te knippen/ plakken naar Tru. ik zal kijken of ik wat voorbeeldjes op deze overlegpagina kan maken..
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:05 schreef coz het volgende:oh die whatthehack , ik wist het toen ik de link zag openen
want ik las laatst het stukje over IP- Pegs
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:08 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ik heb ze állemaal in mijn handen gehad !
en 16.42 natuurlijk gereserveerd voor privégebruik.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:11 schreef Oversight het volgende:
dit soort templates kunnen we schaamteloos knippen/ plakken...
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:28 schreef coz het volgende:
[..]ah tof , en je doelde op Latest volunteer news..
quote:ik weet alleen niet zo snel een betrouwbare site die truth achtig nieuws in rss heeft .. liefst nog nl ook , anders ....
quote:btw, heb niet die hele 911 pagina gelezen , maar ik zou het stuk over iets onderaan het vliegtuig achterwege laten .. in dat verhaal zijn al te grote gaten geschoten .. (maar wie ben ik , ik volg 911 de laatste tijd niet meer zo erg)
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:58 schreef Oversight het volgende:
gaat meer om de opzet, is te gebruiken in véél sub-delen denk ik....
wellicht kunnen we een wiki- template-archief maken
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 03:10 schreef coz het volgende:
[..]dat voorstel past denk ik goed in Fok!wiki feedback topic
de rest bewaren we wel voor een 911 topic, ik bedoelde het iig niet als gebiedende wijs
, ik las heel snel en dacht dat het ging over een blinde copy van het pod verhaal
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 03:32 schreef Oversight het volgende:
[..]
don't worry dude...
zelfs gebiedende wijs kan ik van JOU goed hebben, het is de toon die de muziek maakt...
Hoewel een zelfde opmerking (maar dan van een ander afkomstig) wellicht toch nekhaaromhooggevoelens oproept...
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 03:57 schreef coz het volgende:
[..]
[afbeelding] gewoon de goede smilies op de goede plek [afbeelding]
Goed hoor !!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:07 schreef coz het volgende:
ik ga de OP even opnieuw maken
maar ff geen tijd
overigens, paar kleine dingetjes toegevoegd. ik had een tweetal attentie sjablonen gemaakt ( zie Fok!wiki:MED ) dat een categorie of pagina wat aandacht nodig heeft
overigens deze zijn te gebruiken door op een Fokwiki pagina {{Attention}} of {{CategoryAttention}} toe te voegen (mogelijk zit er nu een typo in , zie Med als het niet werktte lui voor copy paste)
ik neem aan dat als ie afkomt je de huidige OP wel wilt vervangen huhquote:
.quote:Je hebt een paar soorten onderwerpen in TRU volgens mij.
Het paranormale, het spirituele, het buitenaardse en de complottheorieën, en op een rare manier hebben ze op een gegeven punt allemaal met elkaar te maken als je lang genoeg kijkt en diep genoeg gaat
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:28 schreef coz het volgende:
[..]ah tof , en je doelde op Latest volunteer news..
ik weet alleen niet zo snel een betrouwbare site die truth achtig nieuws in rss heeft .. liefst nog nl ook , anders ....
quote:
quote:maar dat is inderdaad veel logischer
quote:maar hoe zorgen we er dan ervoor dat daar alleen de artikels in komen die in [[Category:TRU]] zitten ?
quote:edit en dan nog twijfel ik
ach ik maak wel even 6 van die testpagina's aan
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:48 schreef coz het volgende:
ik heb de vraag maar op wikipedia gedumpt![]()
ik snap er geen laars van
quote:Any chance of a link? You could just put in a link in to recent changes, right?
Ziet er mooi uitquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:21 schreef Oversight het volgende:
Coz.. ik heb de hoofdpagina ff aangepakt, ben benieuwd naar jouw mening.
http://wiki.fok.nl/index.php/TRU
quote:
eigenlijk ik ook , maar het was ff snelquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:12 schreef Lynx666 het volgende:
M'n X, wat doe je
Hij is erg mooi!.
Denk overigens dat ie nog wel iets lichter kan btw.
Ben benieuwd
quote:Op maandag 15 augustus 2005 03:04 schreef coz het volgende:
ben er niet al te lang mee bezig geweesd , kreeg het niet voor elkaar
ben wel met andere dingen verder gegaan
oversight ik heb je volgt template verbouwd![]()
ik wilde een potje schaken maar commens werkt niet (of ik snap het niet)
maar er is nu wel een template bij
Mooi!!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:55 schreef Oversight het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Hoofdpagina_The_Truth_is_in_Here
schaamteloos zónder overleg aangepast naar "duistere inhoud van Tru"
wél braaf gemeld op de overleg-pagina.... meningen ?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:59 schreef iteejer het volgende:
[..]
Mooi!!!
Ik zal binnenkort afkomen met een textje over 'truth en wetenschap', daar zou ik graag een aparte entry voor zien omdat dat een standaard gegeven is, en ik om de drie maanden datzelfde verhaal weer af kan steken. verwijzing naar wiki zal dat een stuk simpeler maken
quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:03 schreef coz het volgende:
ik heb vannacht alle PI's en alvast een paar smileys toegevoegd![]()
{{1.gif}} -- {{16.gif}} werkt dus binnen een wiki![]()
= {{-)}}
= {{-;}}
= {{-(}}
rest .. zie med![]()
http://wiki.fok.nl/index.php?title=Einde_upload&oldid=7791quote:
Maak d'r maar een easteregg template vanquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:43 schreef Oversight het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php?title=Einde_upload&oldid=7791
Sportief dat je erom kan lachen..... jammer dat ie toch gewijzigd is.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:36 schreef coz het volgende:
dat heeft ie gedaan , en ik heb hem netjes gemaakt![]()
ik heb de link voorzien van tekstquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:59 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb d'r wel ff een linkje van gemaakt, de foto was wel erg groot
quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:59 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb d'r wel ff een linkje van gemaakt, de foto was wel erg groot
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:23 schreef Oversight het volgende:
[..]
Doe mij een plezier en maak er een [[Afbeelding:3221.jpg|thumb|200???px]] van ?
dan zien we tenminste het plaatje erbij!
Als je dat niet wil begrijp ik het best hoor.....
waarschijnlijk omdat ie protected is ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:54 schreef Oversight het volgende:
TRU-news opgestart.
ik loop tegen wat problemen aan.....
http://wiki.fok.nl/index.php/TRUnewswaarom doet http://wiki.fok.nl/index.php/Write_an_article het niet ?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:01 schreef Mirage het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat ie protected is ?
(dat is ie namelijk )
ow, en er klopt nog iets niet...
ffe kijken
http://wiki.whatthehack.org/index.php/Write_an_articlequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:05 schreef Mirage het volgende:
wat heb jij met de invoervelden gedaan ?
10 minuten geleden had ik ze nog
Dat klopt, alhoewel ik hem net iets anders had.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:07 schreef Oversight het volgende:
[..]
http://wiki.whatthehack.org/index.php/Write_an_article
voorbeeld van verwachte actie...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:10 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat klopt, alhoewel ik hem net iets anders had.
Nadat jij villages e.d. er op mijn verzoek uit hebt gehaald zijn de invoervelden weg.
Mischien even één stap terug gaan ?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:19 schreef coz het volgende:ik heb je shovel even uit de zandbak gehaald
gebruik daar maar de bouwput voor
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:47 schreef coz het volgende:
gaat er ook ooit eens een Fok! skin komen ?
is iemand daar al mee bezig ?
hulp nodig ?
@oversight .. uhm , ligt eraan waarvoor ?![]()
ik ken rss niet ,maar als je het voorbeeld hebt van wth wil ik er best naar kijkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:51 schreef Oversight het volgende:
[..]RSS feed voor virtuele newsfeed op TRUnews
www.whatthehack.org linkt door naar de WIKI.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:20 schreef coz het volgende:
[..]
ik ken rss niet ,maar als je het voorbeeld hebt van wth wil ik er best naar kijken
na lowlands
ik heb hem aubergine achtig iets gemaakt nuquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:20 schreef Oversight het volgende:
Heb zojuist ontdekt dat op de http://wiki.fok.nl/index.php/TRU alles tussen de == /== voor IE gebruikers onzichtbaar is geworden omdat IE die koppen als zwarte text op zwarte achtergrond weergeeft.
Oplossing komt er morgen aan.
== teksten == worden vervangen door <font size=?> </font> tags, en dan zijn ze voor zover bekend voor alle gebruikelijke O/s-/browsers zichtbaar.
Nu naar bed.
vervangen, en post laten we zoals het isquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:59 schreef coz het volgende:
Mirage, ik denk dat we het wel kunnen wagen , wil je de OP vervangen door TRU wiki en die post leeg maken .. tnx![]()
1 2 3 4 | Command: STOR DynamicPageList.php Response: 150 Opening ASCII mode data connection for DynamicPageList.php Response: 226 Transfer complete. Status: Upload successful |
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:05 schreef coz het volgende:
ik vrees .... maargoedOOOOOOVERZICHIEEEEeeee .... waar ben je ....... we hebben je nodig
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:49 schreef coz het volgende:
ach geeft niet , komende dagen ben ik op lowlands![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:15 schreef Oversight het volgende:
[..]
Niks ervan.
[Oversight][WIKI][serversidescrewup]
Wiki fixen pottedikkie...
Lowlands komt volgend jaar toch wéér ?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:39 schreef Oversight het volgende:
COZ verdient een standbeeld !
[Oversight][WIKI][serversidescrewup]
coolquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:55 schreef coz het volgende:
even alvast uit de geschiedenis van fok gevist
Get chipped!! menselijke chippromo-campagne
Get chipped!! menselijke chippromo-campagne deel 2
truth wiki is als aanvulling/achtergrond info voor truthforum bedoeld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:00 schreef Stenny het volgende:
Vraagje: dient de inhoud van Fok Wiki encyclopedische aard te hebben zoals de Wikipedia, of is er meer vrijheid, bijvoorbeeld voor persoonlijke essays? Het lijkt me dat er verschil dient te zijn, anders wordt er een nieuwe Wikipedia gemaakt. (Misschien is dit al gevraagd, maar heb niet de tijd om elke reactie grondig te lezen).
Moet er niet een richtlijn worden gemaakt hoe Fok Wiki echt een eigen identiteit kan krijgen ten opzichte van Wikipedia?
Een soort missie die dus wel afwijkt van Wikipedia? Ik hoor het graag.
Sten
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
truth wiki is als aanvulling/achtergrond info voor truthforum bedoeld.
het is niet bedoeld om het forum te vervangen of er een dagboek van de maken.
Verder ben je volledig vrij !
je kan er jouw* visie over bepaalde onderwerpen kwijt, zoals ik in de mail al zei... de woordenlijst is nog lang niet compleet...
Het hoeft dus niet een bewezen theorie te zijn, dat zou het ook heel lastig maken een truth wiki te bouwen![]()
Ik denk dat als je door de bestaande truth pagina's op wiki scrollt ( 9/11 bv) dat je een heel aardig beeld hebt van de ruimte die je hebt.
Nogmaals heel leuk dat je mee doet Stenny !
Alles is vrijblijvend,
en welkom![]()
![]()
Okay dan, dat klinkt goed, dank je wel!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:13 schreef coz het volgende:
er zit toevallig een woordenboek in .. verder is het[[14.gif]] succes , probeer maar .. als het niet mag zie je het vanzelf
zonder gekheid , ga je gang ..zolang je het op de goede plek houd
alles wat je wilt kan op jouw (gokje) eigen pagina .. of linken aan de goede categorie , de essays misschien aan Theater Taal en Kunst [ik roep maar wat
] .. (* dmv op de pagina [[Categorie:TTK]] te zetten (zelfs dat is (nog) niet verplicht maar wel erg handig))
voor andere mensen .. hoe je op de eigen pagina komt ?simpel na inloggen , heb je zo'n knopje "gebruikersnaam" daar klik je op
* ik heb laatst alle 'categorieen die nog geen bovenliggende categorie' hadden ergens aan gekoppeld .. dit ga ik binnenkort ook met de 'pagina's zonder categorieen doen' dan krijg je als resultaat ..een grote sitemap vanwaar je op alle pagina's kan komen .. dit is niet altijd het geval vanaf de hoofdpagina(pagina;s zonder link) .. lekker werk .. en niemand zal het opvalllen .. ach tja boei**
ik zelf maak er iig wel gebruik van
Okay Mirage, dank je! voor je gastvrijheid en inspiratie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
truth wiki is als aanvulling/achtergrond info voor truthforum bedoeld.
het is niet bedoeld om het forum te vervangen of er een dagboek van de maken.
Verder ben je volledig vrij !
je kan er jouw* visie over bepaalde onderwerpen kwijt, zoals ik in de mail al zei... de woordenlijst is nog lang niet compleet...
Het hoeft dus niet een bewezen theorie te zijn, dat zou het ook heel lastig maken een truth wiki te bouwen![]()
Ik denk dat als je door de bestaande truth pagina's op wiki scrollt ( 9/11 bv) dat je een heel aardig beeld hebt van de ruimte die je hebt.
Nogmaals heel leuk dat je mee doet Stenny !
Alles is vrijblijvend,
en welkom![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:01 schreef Stenny het volgende:
[..]
Okay Mirage, dank je! voor je gastvrijheid en inspiratie.![]()
Ik heb al wat geplaatst: http://wiki.fok.nl/index.php/Astrale_erotiek
Een andere pagina dient verwijderd te worden 'Uitleg_astrale_erotiek', maar ik weet niet hoe dit moet, dus misschien kan iemand anders dit even doen? En het artikel 'Astrale_erotiek' kan toegvoegd worden aan 'Paranormaal', kan ik dat zelf doen?
Groetjes,
Sten
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:09 schreef Oversight het volgende:
[..]
Mooi stuk,....
Categorie Truth toevoegen doe je als volgt:
plaats ergens op je pagina: [[Categorie:TRU]]
( nu al gedaan... zie ook je overlegpagina)
Dan vind Coz 'm wel, en deelt hem verder in......
Coz, DANK voor het categoriseren van alle losse pagina;s binnen Fok!Wiki...
Onzichtbaar werk, maar niet ondankbaar !! HULDE !
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:15 schreef Stenny het volgende:
[..]Aha, heel fijn, dank voor je uitleg en ook Coz bedankt.
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:24 schreef Oversight het volgende:
[..]
Smiley vóór je zinnen,.... ik vind jou aardig.....
grapje voor kenners, ik doe het al jaren, maar krijg er tot de dag van vandaag véél commentaar op....heerlijk.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:54 schreef Stenny het volgende:
[..]Ja, 'k had het gezien.
Weltrusten voor zometeen...
gok eensquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:27 schreef coz het volgende:
maar zal het ook even ergens op de truth pagina zetten
Hee, kopieert hij de bron ook?, ja, dat had ik al eerder gezien bij Wikipedia, maar dat komt dus bij mij niet in beeld. Gelukkig ben ik zelf de auteur.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:05 schreef coz het volgende:
[[Categorie:TRUspiritueel]] & hoofdstukjes toegevoegd
zelfs nog auteursrecht nagekeken.. was best makkelijk
![]()
<title>Door het Raam - Astrale Erotiek</title>
<meta name="author" content="Sten Oomen">![]()
[..]
gok eens![]()
Aha, ik vond dat al merkwaardig, ja, dat is ook een goede methode om te checken of iemand origineel is, deed ik met werk van mijn leerlingen ook wel eens (werkstukken).quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:48 schreef coz het volgende:
nee ik heb gegoogled op een quote uit de text .. meestal spot je daar de copy paste acties wel mee .. en in de meta van je website staat dat .. (het viel me even op dat de inleiding een andere format had , niet tekstueel maar qua layout, denk ff checken )
overigens is de categorie reeds TRUparanormaal
... spiritueel mag ook van mij hoor maar ik begon te twijfelen ..ben er ook niet al te veel in thuis dusss.. nouja ..tis allemaal niet veel werk om aan te passen iig![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:03 schreef Stenny het volgende:
[..]
Aha, ik vond dat al merkwaardig, ja, dat is ook een goede methode om te checken of iemand origineel is, deed ik met werk van mijn leerlingen ook wel eens (werkstukken).![]()
Is goed zo hoor, paranormaal of spiritueel, is allebei goed.Ik hoop nog wat meer bijdrages te leveren.
het duurde mij ook even voordat ik doorhad dat die al heel lang in het site navigaitie menu zitquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:13 schreef Stenny het volgende:
Is een idee...
Het heeft publiciteit nodig en mond op mond reclame. Misschien een makkelijke knop om er terecht te komen en het implementeren op allerlei zichtbare plaatsen.
Als je geïnteresseerd bent en zin hebt om te helpen, dan júist ben je de aangewezen persoon er iets neer te zetten.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:43 schreef DarkY.NL het volgende:
ik heb me es aangemeld, maar ehm wat is nu precies de bedoeling? Je mag/kunt zelf info toevoegen ofzo... niet dat ik daar de juiste persoon voor ben denk ik als ik soms de posts zie van anderen.
het systeem is hetzelfde als op de bekende internet encyclopedie (iedereen kan alles toevoegen en bewerken) .. maar het niet bedoeld om een fok encyclopedie te maken ..quote:Op donderdag 1 september 2005 12:43 schreef DarkY.NL het volgende:
ik heb me es aangemeld, maar ehm wat is nu precies de bedoeling? Je mag/kunt zelf info toevoegen ofzo...
dat is dus niet het geval ... er zullen mensen zijn die meer weten .. maar het is best lastig om in je eentje een volwaardig artikel in een klap te maken ..quote:niet dat ik daar de juiste persoon voor ben denk ik als ik soms de posts zie van anderen.
ik heb er nu geen tijd voor , dus daarom alleen even binnen een minuut de voorbereiding getroffenquote:Op donderdag 1 september 2005 13:14 schreef coz het volgende:
ergens in GC een topic maken waarin het de bedoeling is om dmv steeds éen of twee zinnen toe te voegen er een gezamelijk verhaal ontstaat (je kent het principe wel ) maar dan moet er per zin een woord gebruikt worden van een artikel wat op de weespagina's overzicht staat
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:14 schreef coz het volgende:neen , daar wordt ze niet slanker van en ook niet lichter
quote:maar serieus tis natuurlijk zwaarder voor de pagina , dus laden duurt nog langer , en ddat het lang duurt wil je allemaal niet hebben op de hoofdpagina
quote:wel leuk bedacht maar echt met het handje zorgen dat alles 200x200 is lijkt me stukken beter ..
Wiki draait op Athena, dat is bepaald niet de nieuwste en snelste server. Gaat veranderen, maar nu is het nog ff nu..quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:14 schreef coz het volgende:neen , daar wordt ze niet slanker van en ook niet lichter
maar serieus tis natuurlijk zwaarder voor de pagina , dus laden duurt nog langer , en ddat het lang duurt wil je allemaal niet hebben op de hoofdpagina
wel leuk bedacht maar echt met het handje zorgen dat alles 200x200 is lijkt me stukken beter ..
Zeker een punt!quote:Op zondag 4 september 2005 11:28 schreef Hallulama het volgende:
Dames, heren, wie zit er achter de kleuren van die TRU Wiki? Waarom kan dat niet gewoon in de niet voor niets gekozen Wiki huisstijl, je weet wel, witte achtergrond, zwarte letters, heerlijk rustig lezen.
( da's stap 1, stap 2 is content)
De kleuren moet nog even mee gespeeld worden.quote:Op zondag 4 september 2005 11:28 schreef Hallulama het volgende:
Dames, heren, wie zit er achter de kleuren van die TRU Wiki? Waarom kan dat niet gewoon in de niet voor niets gekozen Wiki huisstijl, je weet wel, witte achtergrond, zwarte letters, heerlijk rustig lezen.
( da's stap 1, stap 2 is content)
Ik had gisteren al een stukje willen zetten op de hoofdpagina, zodat mensen ervanaf weten tot er iets aan gedaan is.quote:Op zondag 4 september 2005 11:47 schreef Hallulama het volgende:
Heeft Wikipedia daar ook last van, is dat niet hetzelfde systeem dan?
'Er moet nog'...quote:Op zondag 4 september 2005 12:04 schreef Mirage het volgende:
Ander punt: ook ter info voor iteejer !
er moet ook nog een html add-on service pakket op de server gezet worden, zodat html vertaald kan worden naar wiki.
Dit is al aan gemeld bij Slarioux. Het is even wachten wanneer hij hier tijd voor heeft, want ik heb die rechten niet.
Ik vind de (voor zover ik kan beoordelen) geringe meerwaarde van html geen risico's rechtvaardigen eerlijkgezegd. Tenzij je het goed dicht kunt timmeren.quote:Op zondag 4 september 2005 16:29 schreef Slarioux het volgende:
Ik zit daar persoonlijk nog over te twijfelen:
- Of ik de hele wiki wel of geen html rechten wil geven, omdat dat een risico is.
- Of het wel zo goed is dat de TRU wiki zo kan afwijken van de rest, uniformiteit enzo.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:40 schreef Oversight het volgende:
WGR perfect gelinkt !!!
DANK!
ingevoegd:
[afbeelding]
Het artikel staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/Uittredingquote:Op zondag 4 september 2005 12:21 schreef Stenny het volgende:
Hallo Wiki Fok medewerkers,
net heb ik een stuk over uittredingen geplaatst. Misschien kan het, als het goedgekeurd wordt, weer door Coz zo prachtig geordend worden? Het kan weer bij 'Paranormaal' wat mij betreft.
Indien je verbetertips hebt, graag, of vul het zelf nog aan.
Ik zal er zelf ook nog naar kijken.
Groetjes,
Sten
quote:Op zondag 4 september 2005 17:04 schreef Stenny het volgende:
[..]Dit vind ik een heel mooi plaatje van Justitia, heb het opgeslagen om ergens te gebruiken als dat mag natuurlijk.
quote:Op zondag 4 september 2005 16:46 schreef Mirage het volgende:
Coz en Oversight,
het viel o.a. Slarioux, mij en nog wat mensen op dat jullie behoorlijk wat tijd op wiki besteden.
Slar had een idee om de waardering te laten zien....
Log in op wiki en je ziet het waarschijnlijk vanzelf![]()
Veel plezier !![]()
Ik heb alleen maar beaamd dat jullie je behoorlijk betrokken voelen tot wikiquote:Op zondag 4 september 2005 18:43 schreef Oversight het volgende:
[..]
WOW !
@ Slarioux, Mirage en nog wat anderern:
Oprecht Dank, dit vind ik héél leuk!
quote:Op zondag 4 september 2005 17:05 schreef Stenny het volgende:
[..]
Het artikel staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/Uittreding
Moet dus wel nog netjes ingedeeld worden...
quote:Op zondag 4 september 2005 18:19 schreef Stenny het volgende:
Verder toegevoed (leuke tikfout) op Fok Wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/False_awakening
http://wiki.fok.nl/index.php/Sleep_Paralysis
Deze kunnen wat mij betreft allemaal onder de noemer 'Paranormaal'
Groetjes,
Sten
quote:Op zondag 4 september 2005 18:52 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ga ik gelijk doen,....
1 vraag, weet je zeker dat je de paginatitels in het engels wil houden ?
na inhoud te heben gezien duidelijk dat de titel niet in het nederlands gezet is.
quote:Op zondag 4 september 2005 19:02 schreef Stenny het volgende:
[..]Thanks voor indelen.
False awakening & Sleep Paralysis zijn bekende termen en het leek me beter om het in het Engels te behouden wegens de herkenbaarheid. Ik zal ook nog 'lucide droom' toevoegen.
![]()
PS: zou je 'Uittreding' net zo kunnen indelen als 'Astrale erotiek'?, met de getalletjes zoals Coz deed. Thanks very much.
quote:Op zondag 4 september 2005 20:06 schreef Oversight het volgende:
[..]
Zoiets ? (alle teksten en manier van indelen kunnen we onbeperkt aanpassen totdat het precies is zoals je het in gedachten had.)
Lucide droom category geplaatst, en kopteksten gezet vergelijkbaar als Coz.quote:Op zondag 4 september 2005 20:10 schreef Stenny het volgende:
[..]
Uhhm, ik zie geen verschil. Coz had de indeling gemaakt van 1. 1.1 1.2 1.3. Kun jij dat ook doen bij 'Uittreding (of kan ik het zelf?)?
'Lucide droom' toegevoegd, die kan er ook bij (Paranormaal).
Groetjes en dank.
quote:Op zondag 4 september 2005 20:21 schreef Oversight het volgende:
[..]
Lucide droom category geplaatst, en kopteksten gezet vergelijkbaar als Coz.je kunt het zélf !
1. TEKST op deze wijze =TEKST=
1.1 TEKST op deze wijze ==TEKST==
1.2 TEKST op deze wijze ==TEKST==
enz.....
kijk even op de bewerkingspagina van je artikelen, daar vind je de teksten tussen de = XX = tekens, DIE teksten bepalen de inhoudsopgave
Al je pagina's inclusief Uittreding behalve Lucide dromen klaar, lucide volgt zo...
quote:Op zondag 4 september 2005 20:27 schreef Stenny het volgende:
[..]
Achso, dank je, ziet er weer gestreken uit.
![]()
Ah, okay.quote:Op zondag 4 september 2005 20:31 schreef Oversight het volgende:
[..]
Lucide droom wil niet luisteren naar de tags,... gaat ff door naar Coz, pls ff geduld.
quote:
quote:Op zondag 4 september 2005 21:36 schreef Oversight het volgende:
[..]
Lucide droom ook klaar, probleem was dat er minimaal 3 punten onder punt 1 MOETEN staan, anders is de inhoudsopgave niet zichtbaar....
Ik heb er éven:
1. Definitie
1.1 Tijdens de droom
1.2 Trainen met dagboeken
1.3 Links
van gemaakt, pas het vooral aan naar jouw inzicht...
quote:Op zondag 4 september 2005 22:10 schreef Stenny het volgende:
[..]
Kennelijk was er een misverstandje, ik vind het prachtig zo, maar de indeling met de cijfertjes was alleen voor 'Uittreding' echt noodzakelijk. Maar zo moet ik zeggen, nodigt het wél uit om het aan te vullen, door anderen of door mij.
![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 21:43 schreef coz het volgende:
* cozvoelt zich 1337
overigens heb ik er wat templatejes bij gemaakt enzo
quote:Op maandag 5 september 2005 00:08 schreef Oversight het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
* Oversight is er ook heel blij mee!
quote:Op maandag 5 september 2005 00:04 schreef Oversight het volgende:
[..]
communiceren moeten we léren......
... zo heb ik nét op een van de overlegpagina's en hele lap tekst gezet over die inhoudsopgave, en realiseerde ik me nu ineens dat ik er gewooon een link naar Slarioux z'n http://wiki.fok.nl/index.php/Fok!wiki:Instructies pagina neer had kunnen zetten,.....
quote:Op maandag 5 september 2005 09:44 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja, communicatie is, zeker als het digitaal is, een uitdaging.
Inderdaad waarom het wiel opnieuw uitvinden? Zo ben ik van plan de krenten uit de pap te gaan halen bij Wikipedia (op alternatief vlak dus) en ze hier te implementeren. Ik wil het dan her en der misschien iets aanpassen zodat het wat meer op Fok toegesneden is. Wat vinden jullie daarvan?
quote:Het ligt natuurlijk voor de hand, zij profileren zich met de vrije bruikbaarheid. Ze hebben natuurlijk al heel wat (en heel wat ook niet), dus dat hoeven wij niet helemaal opnieuw te schrijven.
Ik vind het hier wel prettiger, want zij zitten vast aan hun formule dat het 'encyclopedisch' moet zijn, m.a.w. alles wat naar subjectief of nog (!) onbwezen ruikt, wordt daar geheid met veel bravoure weggehaald.
quote:Dat is de vrijheid van Truth, hier kunnen ook de toekomstige wetenschappen in, die nu nog niet helemaal erkend zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |