abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 september 2004 @ 00:52:44 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_21675273
Simpele vraag en algemeen bedoeld.

Je hebt een paar soorten onderwerpen in TRU volgens mij.

Het paranormale, het spirituele, het buitenaardse en de complottheorieën, en op een rare manier hebben ze op een gegeven punt allemaal met elkaar te maken als je lang genoeg kijkt en diep genoeg gaat .

Ik ben er de laatste tijd achter gekomen dat ik best gevoelig ben voor dit subforum. Of dat gezond is of niet laat ik in het midden, maar ik ren niet in paniek rond de kamer met de verhalen en discussies die ik hier lees gelukkig .

Het paranormale: het paranormale daar heb ik op zich weinig mee, ik vind het wel interessant en speel zelf ook met tarotkaarten waar ik toch wel regelmatig een patroon in kan zien als ik het leg. ze zeggen wel dat de kaarten op 100 manieren te lezen zijn maar als je jezelf erin verdiept zie je ook dat slechte kaarten slecht zijn ( met een glimpsje hoop, okay ) en goede kaarten goed.

Bijvoorbeeld een toren van Babel betekend echt niet dat alles okay is en je gewoon lekker verder zou moeten gaan met waar je nu mee bezig bent, als het in het heden/toekomst zit, en als die kaart in het verleden zit kan je voor jezelf nagaan of de kaart ook in de vraag past. Het referentiekader van die kaart is redelijk gesloten en als ie fout ligt voel je dat wel omdat je het niet kan plaatsen dus.

Nu heb ik nog nooit een serieuze legging gehad die echt niet klopte bij mezelf. ook als ik 2 keer dezelfde vraag had kreeg ik dezelfde soort kaarten op dezelfde plek, niet precies dezelfde maar vergelijkbare kaarten die in het spel zitten, met dezelfde tendens dus. Best raar in ieder geval. dus dat geloof ik in die richting, voor de rest heb ik niet de behoefte om naar een waarzegger te gaan oid omdat er teveel nepperds tussen lopen al zullen er best mensen zijn die echt een talent hebben in die richting.

Het spirituele: Ik ben daar in zoverre geinteresseerd dat ik een boek heb gekocht over meditatie en 1 over hetvinden van je gids. heb ze ook al gelezen, ben nog niet overtuigd eigenlijk en ook een beetje bang voor de situatie als ik opeens een gestalte voor me zie die mijn gids zou zijn oid. wel geloof ik eigenlijk in een volgend leven, misschien een wensdroom, kan best maar ik heb verhalen gehoord waar ik dan toch vraagtekens zet bij het idee dat dood dood is en niets meer . mijn vriendin heeft bijvoorbeeld een oppaskindje gehad die zei "vroeger toen ik groot was, was ik prof voetballer" of iets in die geest als ze hem dan duidelijk probeerde te maken dat die zin niet mogelijk was en dat het als ik later groot ben moest zijn zei hij dat het zo was en niet anders, hij was 3 ofzo.

Ook dingen op tv gezien en docu's gekeken op discovery erover, mensen die vloeiend frans spraken in hun droom terwijl ze daar geen kennis van hadden of iemand die een droom had gehad dat ie dood was gestoken in een vorig leven in een plaatsje ergens in frankrijk en het plaatsje vond met een plattegrond die van te voren getekend was die alleen nietklopte omdat de oude waterput tussen het struikgewas stond en de bewoner een nieuwe had laten plaatsen oid.

Buitenaardse: ik geloof dat ze hier al zijn en dat bepaalde overheden het geheim houden.
[POLL] Wat denk jij dat de UFO's in Mexico waren? (2) is 1 van de redenen, niemand heeft die dingen kunnen verklaren. en op 1 of andere manier heb ik niet het idee dat earthsister uit haar nek lult, zo wel dan is ze er heel goed in.
Organization of Visiting Races
Organisation of Visiting Races II

Kijk ook op haar site, daar heeft ze een sectie over hoe je leugenaars kunt ontmaskeren, ze is er volgens mij ook nog steeds niet rijk van geworden ofzo, daar kan ik naast zitten maar hoe ze nu al 9 dagen alle vragen beantwoord die wij haar stellen.. mên je kan een boek schrijven van de verhalen die ze stelt .

Complottheorieen: Ik geloof dat de Bushfamilie met eensmerig zaakje bezig is, dat ze tenminste van te voren wisten dat de aanslag eraan kwam en misschien hethele zooitje geregeld hebben, het is niet de eerste keer datze zoiets flikken, met een beetje zoeken kan je daar wel gegevens van vinden, bijvoorbeeld van vrijgegeven documenten hoe een kapitein z'n eigen schip liet zinken om de spanjaarden aan te kunnen vallen, ergens in 1890 oid, of dat ze van te voren wisten dat Pearl Harbour aangevallen zou worden maar niets deden. Ook heeft opa Bush de Nazi's geholpen met hun oorlogsmachine, daar moest het congress aan te pas komen om het te stoppen. Er zijn aanwijzingen dat de president het bevel heeft gegeven dat de saoudische terroristen niet onderzocht mochten worden toen er al aanwijzingen waren van de 911 aanslag. De video van osama bin laden die toegaf dat de aanslag van zijn hand was lijkt helemaal niet op osama op andere foto's die van hem gemaakt zijn. De bushes hebben aandelen in wapenfabrikanten die nu overuren draaien en winst opstrijken. Beetje te toevallig allemaal, in mijn ogen dus. Oorlog in Irak en Afghanistan ging om de olie en de pijpleiding, niets meer.

Ik geloof niet dat de Verenigde Naties in het complot zit en dat we in Europa snel onder een martial law komen en dat onze wereldbevolking volgens sommige VN statuten met 80% gereduceerd gaat worden in de nabije toekomst, dat niet.

Zonder commentaar op iemands anders post, waar geloof jij in bij de TRU topics en waarom.

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 01-09-2004 01:07:24 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 1 september 2004 @ 00:57:19 #2
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_21675354
quote:
Op woensdag 1 september 2004 00:52 schreef jogy het volgende:

Zonder commentaar op iemands anders post, waar geloof jij in bij de TRU topics en waarom.
Als ik eerlijk ben, geloof ik eigenlijk zelden iets. Meestal denk ik bij mezelf "wat een onzin"
  woensdag 1 september 2004 @ 01:00:37 #3
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_21675417
quote:
Op woensdag 1 september 2004 00:57 schreef Tijn het volgende:

[..]

Als ik eerlijk ben, geloof ik eigenlijk zelden iets. Meestal denk ik bij mezelf "wat een onzin"
Zoals de meeste denk ik, anders was dit wel een drukker subforum .
Vrijheid
pi_21675424
At least allemaal erg interessant.
En hier en daar herken ik ook wel dingen
If you're not confused, you're not paying attention
  woensdag 1 september 2004 @ 01:02:17 #5
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_21675444
quote:
Op woensdag 1 september 2004 01:00 schreef jogy het volgende:

[..]

Zoals de meeste denk ik, anders was dit wel een drukker subforum .
Ik lees het wel af en toe Maar ik reageer eigenlijk nooit omdat ik meestal niks te zeggen heb.

"En als je niks positiefs kan zeggen, zeg dan maar niks"
pi_21675472
Ik lees meer in TRU dan dat ik er post. Op dit moment lees ik dagelijks de nieuwe reacties op de 9\11 topics. Interesting shit
  woensdag 1 september 2004 @ 01:04:05 #7
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_21675475
Ik heb redelijk wat topisc gebookmarked (mede omdat ik niet genoeg verstand van de betreffende onderwerpen heb om iets nuttigs te posten), maar ik kom hier regelmatig.

Blijf vaak hangen bij bepaalde topics om eens rustig door te lezen en veel onderwerpen zijn behoorlijk aannemelijk.

Nu ben ik ook wel iemand die gevoelig is voor zaken die niet aan de oppervlakte liggen, maar waarvan je vermoed dat er iets aan de hand is
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_21675535
quote:
Eigenlijk in best wel weinig.
Paranormaal heb ik niet zo'n affiniteit mee, ik ben nogal down to earth en zie niet zozer in hoe mensen de toekomst kunnen voorspellen uit kaarten, handlezen e.d. Bovendien kom je dan op het probleem in welke mate de toekomst nog de toekomst is. Als iemand mij bv. zou voorspellen dat ik op 25 september onder een auto terecht kom, en even aannemende dat ik dat geloof, dan neem ik dan een dag vrij en kom mijn huis niet uit (en ga voor de zekerheid maar achterin mijn woning zitten, waardoor een auto ook idd mij niet kan bereiken, of misschien nog beter op het binnenplaatsje). Dan komt de voorspelling niet uit, en wat is dan de waarde ervan.
Maar ik vind het vaak wel weer interessant om over voorspellingen te lezen (als zo'n topic voorbij komt).

Spiritueel ben ik niet echt, en ben ik ook niet zo in geïnteresseerd.

Qua buitenaards leven heb ik elders al aangegeven dat ik best wil geloven dat er buitenaardse wezens zijn, maar dat ik het wat onwaarschijnijk vind dat ze langs komen hier. Ik sluit het niet uit, maar wil dan wel goed bewijs zijn, wat er tot op heden (IMO) maar weinig is. Maar daarom vind ik het wel leuk om die discussies te volgen en me er ook eens in te mengen de laatste tijd.

Complotheorieën zijn ook vaak interessant om te volgen, maar imo vaak te gekunsteld. Ik neem bv. best aan dat men had kunnen weten dat Pearl Harbor zou gebeuren, maar of men het dan ook idd wist is punt twee. (Ik bedoel dat de aanwijzingen er wel waren, maar dat ik het nog wel waarschinlijk vind dat niemand alles bij elkaar heeft opgeteld en tot de juiste conclusie is gekomen). Dito wat betreft 9/11. Men gaat er hierbij vaak teveel vanuit dat de overheid er is om de mensen te bedonderen, wat volgens mij niet het geval is (maar ja, ik werk zelf bij de (plaatselijke) overheid, dus de ware complottheoreticus zou al snel zeggen dat ik ook in het complot zit).
Dat de Bushes op sommige vlakken smerige handen hebben, is wel duidelijk. Ook is (mij) wel duidelijk dat de oorlog in Irak niet zozeer om WMD ging, maar olie.
pi_21675539
Zonachternajager.

Ik geloof in spoken.
  woensdag 1 september 2004 @ 01:10:40 #10
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_21675563
quote:
Op woensdag 1 september 2004 01:08 schreef skiczukie het volgende:
Zonachternajager.

Ik geloof in spoken.
En waarom? Dat is altijd leuk om te weten eigenlijk .
Vrijheid
pi_21675570
Dat een krant geen maatstaaf is voor wat zich in de wereld afspeelt weet (lees: denkt te weten) ik allang.
Ik erger me toch wel licht aan de mensen die blind achter sensationele verhalen aanlopen, zoals Borisla "de jongen van Mars", of mensen die zweren bij dat zwaar gedateerde boek van Von Daniken. Als je even verder kijkt dan je neus lang is, dan zul je vinden dat alles wat Von Daniken gesteld heeft in z'n bestseller, ontkracht is door de wetenschap.
En de eerste die kan bewijzen dat ie paranormale gaven heeft, moet nog geboren worden. Er is ooit een keer in Italie een test georganiseerd door wetenschappers, waar een hoop geld te winnen viel voor de eerste die kon bewijzen dat ie paranormaal begaafd was. Fucking oplichterij, die zogenaamde lepelbuigers, gedachtenlezers, zieners etc. zijn massaal op hun snufferd gegaan.
The gum you like, is coming back in style.
pi_21675614
quote:
Op woensdag 1 september 2004 01:10 schreef jogy het volgende:

[..]

En waarom? Dat is altijd leuk om te weten eigenlijk .
Omdat ik rare dingen meemaak.
  woensdag 1 september 2004 @ 01:32:06 #13
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21675784
quote:
Simpele vraag en algemeen bedoeld.

Je hebt een paar soorten onderwerpen in TRU volgens mij.
jazeker
quote:
Het paranormale, het spirituele, het buitenaardse en de complottheorieën, en op een rare manier hebben ze op een gegeven punt allemaal met elkaar te maken als je lang genoeg kijkt en diep genoeg gaat .
dat alle onderwerpen met elkaar te maken hebben , ...nah dat heb ik nog niet zo
quote:
Ik ben er de laatste tijd achter gekomen dat ik best gevoelig ben voor dit subforum. Of dat gezond is of niet laat ik in het midden, maar ik ren niet in paniek rond de kamer met de verhalen en discussies die ik hier lees gelukkig .
gelukkig? schaam je ! , alle truthers horen door de kamer te rennen
quote:
Het paranormale: het paranormale daar heb ik op zich weinig mee, ik vind het wel interessant en speel zelf ook met tarotkaarten waar ik toch wel regelmatig een patroon in kan zien als ik het leg. ze zeggen wel dat de kaarten op 100 manieren te lezen zijn maar als je jezelf erin verdiept zie je ook dat slechte kaarten slecht zijn ( met een glimpsje hoop, okay ) en goede kaarten goed.
[/quote[ opzich mee eens is , maar dat laatste , slechte kaarten zijn er niet , alle kaarten hebben hun betekenis , zoals de duivel niet iets kwaadaardigs betekend , en de dood , een einde van alles kan zijn , ook van een ziekte. ook van een bloedneus [quote]
Bijvoorbeeld een toren van Babel betekend echt niet dat alles okay is en je gewoon lekker verder zou moeten gaan met waar je nu mee bezig bent, als het in het heden/toekomst zit, en als die kaart in het verleden zit kan je voor jezelf nagaan of de kaart ook in de vraag past. Het referentiekader van die kaart is redelijk gesloten en als ie fout ligt voel je dat wel omdat je het niet kan plaatsen dus.
de toren betekend instorting van het oude , plaatsmaking voor het nieuwe , niet een slechte kaart dus , maar het hangt eigenlijk meer van de vraag af (bij elke legging , ) de kaarten zelf zijn dus neutraal
quote:
Nu heb ik nog nooit een serieuze legging gehad die echt niet klopte bij mezelf. ook als ik 2 keer dezelfde vraag had kreeg ik dezelfde soort kaarten op dezelfde plek, niet precies dezelfde maar vergelijkbare kaarten die in het spel zitten, met dezelfde tendens dus. Best raar in ieder geval. dus dat geloof ik in die richting, voor de rest heb ik niet de behoefte om naar een waarzegger te gaan oid omdat er teveel nepperds tussen lopen al zullen er best mensen zijn die echt een talent hebben in die richting.
ze zijn er wel , maar indd , veel zijn fake , weet je hoe je makkelijk een goeie kunt herkennen?
iemand die niet een toekomst oplegd en erbij zegt dat het net zo goed niet zo kan lopen , of er iets naast kan zitten (indien het niet om een toekomst gaat) en natuurlijk , er geen beloning (als geld) voor terug vraagt.
dan heb je een goeie....., vaak iig.
quote:
Het spirituele: Ik ben daar in zoverre geinteresseerd dat ik een boek heb gekocht over meditatie en 1 over hetvinden van je gids. heb ze ook al gelezen, ben nog niet overtuigd eigenlijk en ook een beetje bang voor de situatie als ik opeens een gestalte voor me zie die mijn gids zou zijn oid. wel geloof ik eigenlijk in een volgend leven, misschien een wensdroom, kan best maar ik heb verhalen gehoord waar ik dan toch vraagtekens zet bij het idee dat dood dood is en niets meer . mijn vriendin heeft bijvoorbeeld een oppaskindje gehad die zei "vroeger toen ik groot was, was ik prof voetballer" of iets in die geest als ze hem dan duidelijk probeerde te maken dat die zin niet mogelijk was en dat het als ik later groot ben moest zijn zei hij dat het zo was en niet anders, hij was 3 ofzo.
naar mijn inzicht , is het een kind dat volwassen is , en wij volwassenen steeds kinderachtiger (onverantwoordelijk , en verdwaald) worden , een kind is veel spontaner , heeft geen oordeel , en geen schaamte.
quote:
Ook dingen op tv gezien en docu's gekeken op discovery erover, mensen die vloeiend frans spraken in hun droom terwijl ze daar geen kennis van hadden of iemand die een droom had gehad dat ie dood was gestoken in een vorig leven in een plaatsje ergens in frankrijk en het plaatsje vond met een plattegrond die van te voren getekend was die alleen nietklopte omdat de oude waterput tussen het struikgewas stond en de bewoner een nieuwe had laten plaatsen oid.
ik heb ooit eens vloeiend chinees gepraat in een droom , en ik wist toen na wakker worden de woorden nog , en keek ze na , en het was nog echt chinees ook , ik weet niet meer wat want ik heb het nooit opgeschreven
quote:
Buitenaardse: ik geloof dat ze hier al zijn en dat bepaalde overheden het geheim houden.
[POLL] Wat denk jij dat de UFO's in Mexico waren? (2) is 1 van de redenen, niemand heeft die dingen kunnen verklaren. en op 1 of andere manier heb ik niet het idee dat earthsister uit haar nek lult, zo wel dan is ze er heel goed in.
Organization of Visiting Races
Organisation of Visiting Races II
uit je nek lullen is niet zo moeilijk hoor.(nee ik doe het zelf niet , maar ik weet wel (psychologie) hoe ongelovelijk makkelijk het is
quote:
Kijk ook op haar site, daar heeft ze een sectie over hoe je leugenaars kunt ontmaskeren, ze is er volgens mij ook nog steeds niet rijk van geworden ofzo, daar kan ik naast zitten maar hoe ze nu al 9 dagen alle vragen beantwoord die wij haar stellen.. mên je kan een boek schrijven van de verhalen die ze stelt .
p[ dat punt geloof ik haar ook , wie er niks voor wil , moet het doen voor een reden die groter is dan materie. en dan is het altijd goed.naar mijn mening
quote:
Complottheorieen: Ik geloof dat de Bushfamilie met eensmerig zaakje bezig is, dat ze tenminste van te voren wisten dat de aanslag eraan kwam en misschien hethele zooitje geregeld hebben, het is niet de eerste keer datze zoiets flikken, met een beetje zoeken kan je daar wel gegevens van vinden, bijvoorbeeld van vrijgegeven documenten hoe een kapitein z'n eigen schip liet zinken om de spanjaarden aan te kunnen vallen, ergens in 1890 oid, of dat ze van te voren wisten dat Pearl Harbour aangevallen zou worden maar niets deden. Ook heeft opa Bush de Nazi's geholpen met hun oorlogsmachine, daar moest het congress aan te pas komen om het te stoppen. Er zijn aanwijzingen dat de president het bevel heeft gegeven dat de saoudische terroristen niet onderzocht mochten worden toen er al aanwijzingen waren van de 911 aanslag. De video van osama bin laden die toegaf dat de aanslag van zijn hand was lijkt helemaal niet op osama op andere foto's die van hem gemaakt zijn. De bushes hebben aandelen in wapenfabrikanten die nu overuren draaien en winst opstrijken. Beetje te toevallig allemaal, in mijn ogen dus. Oorlog in Irak en Afghanistan ging om de olie en de pijpleiding, niets meer.
wel iets meer , een nieuwe orde , (het lijkt geloof ik zo alsof de nieuwe orde een duidelijk gigantisch emperie moet worden met banners , en fanfare , dat is niet zo , een nieuwe orde is een machts verplaatsing , en kan net zo goed achter de rug van iedereen plaatsvinden.
quote:
Ik geloof niet dat de Verenigde Naties in het complot zit en dat we in Europa snel onder een martial law komen en dat onze wereldbevolking volgens sommige VN statuten met 80% gereduceerd gaat worden in de nabije toekomst, dat niet.
tja......ik kan niet zeggen dat het er 100% zeker komt nee , maar ik geloof er wel in dat er een plan is , en gegeven de documenten , en getuigen....(verspreid over internet) is het wel mogelijk
en sluit ik het nooit uit.
quote:
zie bovenstaand dat niet perse bedoeld was als direct commentaar maar vooral als mijn mening op het onderwerp zodat je het meteen hebt (het doel van deze topic.)
mijn kijk op truth.

groeten
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 1 september 2004 @ 01:45:49 #14
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21675925
ach ik zal het nog even snel samenvatten

ik geloof in het bestaan van buitenaards leven , heck wat zeg ik... ik heb zelf sightings meegemaakt.!!
veel sightings zullen naar mijn mening UAV's *unmanned Arial Vehicles* zijn
maar nog blijven er (door reports van beweging en snelheden die onmogelijk door een uav gemaakt kunnen worden) nog sightings staan.
neem de sighting van Oversight.
Grote vuurbol/ ufo boven rotterdamse haven ?
dat is dus niet te verklaren met wat voor natuurlijik fenomeen , of uav ook.
vanwege de snelheid , de beweging en het stoppen , vooral het terug schieten de lucht in met een onmogelijke snelheid (vooral na een stop)
tenzei Oversight liegt ..... wat ik niet aanneem. ik geloof hem op zn woord in dit geval.
is dit een , UFO , zelfs mogelijk een ETAFO (extra terrestial alien flying object)

Paranormaal heb ik vroeger veel mee beleefd , van geesten tot tarot
(tarot heb ik hier nu ook liggen)
ik ben heel erg gevoelig voor electromagnetische pulse , of ook frequenty.
(zoals tv straling , of radio) en kan dat zelfs lezen.
klinkt mischien wat zwaar , en ongeloofwaardig , maakt niet uit.
ik kan het , en daar houd het op , ik ga er niet op in sorrie.
ik heb glaasje gedraaid vroeger , gependeld , en in een heksen coven gezeten , ik heb dus zowaar alles wel beleefd in die kringen.

Conspiracy...
lees al mijn posts maar.
ik geloof in de conspiracy , en op een serieuze manier ,
als er mensen zijn die het maar een grap vinden.

kijk bijvoorbeeld eens een dvd van (niet meer op tv nmlk) De Moraal Ridders,
waar hun de nederlandse bijdrage aan het corrupte wereld clubje aan het tandje voelen en ontmaskeren.

ik geloof er niet alleen in.

ik heb zelf mijn contacten , die het veriveren.
(jammer genoeg , niet de grote zaken , alleen de details , op de grote zaken krijg ik geen antwoord , zo vroeg ik laatst wat over de disclosure project aan mijn bron... nogsteeds niks van gehoord.)
maar ok.

ik zit er behoorlijk midden in .

tot zover de samenvatting.

groeten..
  woensdag 1 september 2004 @ 01:46:31 #15
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_21675930
Ik geloof de meeste paranormale ervaringen als ze uit eigen hand zijn zeg maar. (Via via horen vind ik snel verdacht.) Dit omdat ik zelf het een en ander heb meegemaakt. Ik geloof dus dat de huidige natuurkunde te beperkt of mss wel fout is.

Complotten geloof ik niet echt in. Machtige mensen zullen vast van nog meer macht dromen maar zo georganiseerd is het volgens mij allemaal niet. Daarnaast hou ik niet van schreeuwerige sites.
Geheime organisaties zijn er vast wel maar ik denk niet dat ze veel invloed kunnen uitoefenen. Als je macht heb laat je je niet zo snel door iemand anders van 1 of andere sekte een doel opleggen.

Bush wist denk ik niks van de aanslagen omdat die foto die gemaakt is toen ie het hoorde boekdelen sprak voor mij. Ogen als schotels zeg maar.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_21676135
quote:
Geloven? Ik geloof alleen in mijn eigen ervaringen en dat is al moeilijk genoeg. Andermans ervaringen interpreteren is eigenlijk onmogelijk en waarom proberen als je er toch niks van snapt. Op het gebied van dromen heb ik wel enige ervaring en hoop ik te kunnen helpen, maar altijd met elk vezeltje respect wat er in mijn lijf zit.

Als mij dat niet gelukt is, mijn excuses, al denk ik dat dat wel meevalt. Respect is juist in Truth heel belangrijk en waarom? Het is al een hele stap om je eigenaardige ervaringen te posten (al interesseert het mij-persoonlijk- geen donder............meer). Ik hoop dat dat altijd zal blijven en hoop daaraan bij te dragen met mijn ervaringen, nieuwsgierigheid en open visie .
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  woensdag 1 september 2004 @ 02:14:40 #17
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_21676180
Het is echt verschillend. Ik lees mee als ik iets intressant vind (ben meer een lurker op fok) maar ik zie ook dingen waarvan ik me af of het wel serieus bedoeld is. Dat zijn dus ook dingen die ik meteen oversla.

Dat er buitenaardsleven is geloof ik best, maar sightings neem ik weer met een korreltjezout. Een complot kan soms reeel zijn, maar in het paranormale geloof ik absoluut niet.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_21676263
quote:
Op woensdag 1 september 2004 02:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Het is echt verschillend. Ik lees mee als ik iets intressant vind (ben meer een lurker op fok) maar ik zie ook dingen waarvan ik me af of het wel serieus bedoeld is. Dat zijn dus ook dingen die ik meteen oversla.

Dat er buitenaardsleven is geloof ik best, maar sightings neem ik weer met een korreltjezout. Een complot kan soms reeel zijn, maar in het paranormale geloof ik absoluut niet.
* Bierengeltje reikt biertje aan en heeft respect voor Sharkdoggie's visie

Carry on, as you were
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_21676922
ik lees sommige topics wel graag

verkapte tvp...
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  † In Memoriam † woensdag 1 september 2004 @ 04:23:46 #20
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_21677105
Het enige wat me echt intresseert zijn de conspiracy onderwerpen. Zolang ze tenminste niet 'te zweverig' of vergezocht worden. Ik denk dat je die dingen moet weten om je wereldbeeld te complementeren. Lees alles met een behoorlijke dosis scepsis en haal er alleen uit wat je logisch en aannemelijk acht, maar neem er wel kennis van. De rest kun je terzijde schuiven of afsluiten met de conclusie dat je het niet weet, maar de volgende keer dat het in het bijv. nieuws is kun je dan toch op andere dingen letten, details die voorheen aan je voorbij zouden gaan.

De Tarot, wicca, geesten en andere spirituele onderwerpen spreken me niet zo aan. Spiritualiteit en de beleving daarvan is iets persoonlijks. Heeft imo ook niet zoveel zin om er over te praten en het 'etaleren van gaven' staat me wat tegen. Astrologie vind ik wel weer interessant maar dat is vanwege de symbolische taal ervan, die je weer tegenkomt bij de vrijmetselaars tot aan de oude egyptenaren en die je nodig hebt om één en ander te ontcijferen.

De topics over mysteries -Rennes le Chateau, verboden archeologie, egypte etc.- zijn erg leuk maar je komt er helaas nooit verder mee. Zelfde geldt voor UFO's en dergelijke. Je weet dat ze gezien worden maar verder is het niks dan speculatie. Die volg ik dan ook eigenlijk nooit. Behalve over bouwwerken op Mars of de Maan ofzo. Het zou zo überkewl zijn als ze daar echt iets vonden (of al gevonden hebben).
  woensdag 1 september 2004 @ 04:29:00 #21
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21677121
ik denk dat ik het met NorthernStar eens ben.

nu ik even nagedacht heb over wat me echt interreseert , is het ook in mijn geval , de conspiracy topics.
om dezelfde redenen.
(en ik zit er toch midden in te graven dus ...)

daarna de ufo en ontdekkingen...topics..
(omdat het toch een tijd is waar het allemaal gebeurd , en het ook wel ergens verbanden heeft met de conspiracy. >> doofpot etc.)

en spiritueel en Paranormaal , ik heb wel ervaring ermee , maar verder interreseer ik me er niet *meer* voor.

dus

Cons. en Ufo & Discoveries.
  woensdag 1 september 2004 @ 15:32:46 #22
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_21685213
hey hier ook een mooi topic ( @ jogy ney is geen hint voor de rest )
maar on topic dus

paranormaal
* mixed feelings, enerzijds heb ik zelf wel eea meegemaakt op dat gebied. en ook meegemaakt van anderen van te dichtbij. eigenlijk nu ik het intyp komt het weer een beetje boven (idd "geen commentaar", maar iig genoeg om het niet af te doen als hersenspinsels) , anderzijds is er ook research gedaan naar bijvoorbeeld remote viewing, waar volgens mij ook interessante dingen uit voortkwamen. waar ik wel wat over kwijt wil is dat ik toch van mening blijf, voorspellende dromen/ deja-vu ervaringen gehad te hebben, genoeg redenen om paranormaliteit niet te verwerpen

spiritualiteit
vind ik op zich op bepaalde punten overeenkomend met paranormaliteit, alsin als spoken bestaan en van spoken de algemene mening is dat als ze bestaan dit mss de geesten zijn van overledenen in sommige gevallen. dan kan je redelijk zeggen dat ze met elkaar raakpunten hebben
maar het gaat hier meer om reiki, mediteren, geloof etc

mediteren ga ik me nog meer in verdiepen, maar over geloof blijf ik van mening dat imo geen goed geloof iets anders kan verkondigen dan dat we alleen elkaar moeten respecteren en bijhorende richtlijnen, ik probeer zo goed mogelijk daarnaar te leven iig, en dan babbel ik daar na me dood met Diegene nog wel over verder

conspiracy
wat me opvalt bij de conspiracys is dat men van mening is als je het hebt over een mogelijke 'utopie' (met ' ' omdat de woordenboek utopie in de definitie heeft dat het niet kan, paradijs is dan weer een ander woord maar heeft ook in de bijbeldefinitie weer dat we eruit geschopt zijn en niet terug kunnen, wat ook in de discussie niet handig is) dat we allemaal maar aapjes zouden zijn en niet anders kunnen gedragen dan dat, er zijn dan wel aapjes die naar macht streven en daarom zou oa die utopie niet kunnen

de grootste con is dus dat de macht nu of liever de macht achter de macht dus enkel meer macht wil hebben, hiernaast de aapjes dom houden door indoctrinatie en afleiding (geld) en hersenspoeling
(je kan de reacties bedenken als ,ja maar dat kan toch niet, terwijl de mensheid ervan beschuldigd wordt dat het kan als je het hebt over een utopie,)

als je een beetje inleest in het aanbod aan conspiracys dan kan je echt verbaasd staan over de wilde conspiracys die allemaal bestaan

hier ook mixed feelings , niet alle cons zijn waar, en veel enkele zijn er gedeeltelijk ontkracht, wat dus absoluut niet betekend dat alle cons bewezen onwaar zijn

de meningen die bij de meeste verhalen duidelijk er duimendik bovenop liggen doen veel mensen ook niet kijken naar hoe ze tot die theorie komen, of welke bewijzen er zijn voor zo'n theorie

je kan ook wel overal een theorie achter zoeken is een vaak gehoorde kreet, jup uiteraard maar vaak is dat niet de oorzaak. als ik bijvoorbeeld zie dat het persbericht van die mexico event niet meer op de site van cnn te vinden valt kan ik ook denken dat alle media beinvloed zijn door 'de grootste con' .. ik kan ook denken dat het toeval is, ik kan ook observeren dat alle andere berichten wel in het archief komen en die niet en er geen mening over geven.
de conspiracy theoristen zouden een stapje verder gaan en 'uitzoeken' (staat onderaan elke pagina) dat ccn onderdeel is van time-warner, die weer connecties heeft enz, uiteindelijk dus de theorie vormen dat alle media beinvloed is, en die theories plaatsen vaak met meer dan enkel feiten. tja , ik schuw het niet om te vertellen welke cons bestaan en de meeste wil ik ook wel wat voor en tegens voor bedenken, maar het is niet enkel een gevoel dat overal een theorie achter kan zitten

etafo's (ufo's bestaan . punt.. etafo's is de vraag)
genoeg films van gezien, genoeg foto's van gezien, genoeg verhalen over gehoord (ook wel offline) , mijn mening dat er vast wel meer is tussen hemel en aarde, de aarde is absoluut niet de enige planeet waar de potentie(onze, oftewel voor hetzelfde geld kan er ook leven zijn op een planeet die wij ogenschijnlijk voor onleefbaar aanzien ( denk aan black smokers, onder water, compleet ecosysteem op vulkanische chemicalien)) voor leven is. veel mensen menen dat er verschil zit tussen het bestaan van aliens en de waarschijnlijkheid of ze ook hier komen. tja als ze bestaan is het ook waarschijnlijk dat ze hier kunnen komen,of ze het doen is dan idd wel een tweede maar geen beperking van het kunnen. daarnaast als ze hier komen zullen ze dat wss niet pas sinds vlak voor roswell doen (niet dat roswell heilig is, maar sindsdien imo is het woord ufo niet een reden om iemand te verbranden op een houtstapel ), de argumenten dat ze dan eeuwen moeten reizen om hier te komen snap ik ook nooit, allereerst so what, zouden ze geen diepvries hebben ? . ten tweede wat houdt ze tegen om in een keer een kolonie te dumpen achter de 10e planeet, enz. enz en als laatste mss is voor hun lichtsnelheid of een dimensie for that matter geen beperking, stel

onbekend,onverklaard,onverklaarbaar
(wat je vaak hoort van nonbelievers als een ufocase niet verklaard kan worden)
nee daar geloof ik niet in
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_21689468
quote:
Op woensdag 1 september 2004 15:32 schreef coz het volgende:
de argumenten dat ze dan eeuwen moeten reizen om hier te komen snap ik ook nooit, allereerst so what, zouden ze geen diepvries hebben ? . ten tweede wat houdt ze tegen om in een keer een kolonie te dumpen achter de 10e planeet, enz. enz en als laatste mss is voor hun lichtsnelheid of een dimensie for that matter geen beperking, stel
Punt is dat dat allemaal pure speculatie is, diepvriestechnologie voor levende wezens hebben we nog niet kunnen ontwikkelen, het is dus alleen maar een idee, huidige natuurwetenschappelijke theorieën gaan er (bij mijn weten) vanuit dat sneller dan licht reizen onmogelijk is, de 10e planeet is onbewezen, en bovendien zal die nauwelijks dichterbij een volgend sterrenstelsel liggen dan onze planeet.

Kortom om aan te nemen dat buitenaards leven hier komt, heb je wat meer bewijslast nodig dan wat vage fototjes (ik chargeer weer effe) en halve aanwijzingen.
  woensdag 1 september 2004 @ 19:03:44 #24
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_21689696
quote:
Op woensdag 1 september 2004 18:54 schreef Wombcat het volgende:
Kortom om aan te nemen dat buitenaards leven hier komt, heb je wat meer bewijslast nodig dan wat vage fototjes (ik chargeer weer effe) en halve aanwijzingen.
Jij wel in ieder geval, maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.
Vrijheid
  woensdag 1 september 2004 @ 19:12:09 #25
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_21689912
Ik lees er vrij veel en post ook weleens. Met spiritualiteit en bovennatuurlijke dingen heb ik niet zoveel. Reptilians geloof ik ook niet in. De New World Order, Bilderberg etc. kunnen mij dan weer wel boeien...
Feyenoord!!! * Barça
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')