Als ik eerlijk ben, geloof ik eigenlijk zelden iets. Meestal denk ik bij mezelf "wat een onzin"quote:Op woensdag 1 september 2004 00:52 schreef jogy het volgende:
Zonder commentaar op iemands anders post, waar geloof jij in bij de TRU topics en waarom.
Zoals de meeste denk ik, anders was dit wel een drukker subforumquote:Op woensdag 1 september 2004 00:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben, geloof ik eigenlijk zelden iets. Meestal denk ik bij mezelf "wat een onzin"
Ik lees het wel af en toequote:Op woensdag 1 september 2004 01:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Zoals de meeste denk ik, anders was dit wel een drukker subforum.
Eigenlijk in best wel weinig.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:52 schreef jogy het volgende:
Zonder commentaar op iemands anders post, waar geloof jij in bij de TRU topics en waarom.
En waarom? Dat is altijd leuk om te weten eigenlijkquote:Op woensdag 1 september 2004 01:08 schreef skiczukie het volgende:
Zonachternajager.
Ik geloof in spoken.
Omdat ik rare dingen meemaak.quote:Op woensdag 1 september 2004 01:10 schreef jogy het volgende:
[..]
En waarom? Dat is altijd leuk om te weten eigenlijk.
jazekerquote:Op woensdag 1 september 2004 00:52 schreef jogy het volgende:
Simpele vraag en algemeen bedoeld.
Je hebt een paar soorten onderwerpen in TRU volgens mij.
dat alle onderwerpen met elkaar te maken hebben , ...nah dat heb ik nog niet zoquote:Het paranormale, het spirituele, het buitenaardse en de complottheorieën, en op een rare manier hebben ze op een gegeven punt allemaal met elkaar te maken als je lang genoeg kijkt en diep genoeg gaat.
gelukkig? schaam je ! , alle truthers horen door de kamer te rennenquote:Ik ben er de laatste tijd achter gekomen dat ik best gevoelig ben voor dit subforum. Of dat gezond is of niet laat ik in het midden, maar ik ren niet in paniek rond de kamer met de verhalen en discussies die ik hier lees gelukkig.
de toren betekend instorting van het oude , plaatsmaking voor het nieuwe , niet een slechte kaart dus , maar het hangt eigenlijk meer van de vraag af (bij elke legging , ) de kaarten zelf zijn dus neutraalquote:Het paranormale: het paranormale daar heb ik op zich weinig mee, ik vind het wel interessant en speel zelf ook met tarotkaarten waar ik toch wel regelmatig een patroon in kan zien als ik het leg. ze zeggen wel dat de kaarten op 100 manieren te lezen zijn maar als je jezelf erin verdiept zie je ook dat slechte kaarten slecht zijn ( met een glimpsje hoop, okay ) en goede kaarten goed.
[/quote[ opzich mee eens is , maar dat laatste , slechte kaarten zijn er niet , alle kaarten hebben hun betekenis , zoals de duivel niet iets kwaadaardigs betekend , en de dood , een einde van alles kan zijn , ook van een ziekte. ook van een bloedneus [quote]
Bijvoorbeeld een toren van Babel betekend echt niet dat alles okay is en je gewoon lekker verder zou moeten gaan met waar je nu mee bezig bent, als het in het heden/toekomst zit, en als die kaart in het verleden zit kan je voor jezelf nagaan of de kaart ook in de vraag past. Het referentiekader van die kaart is redelijk gesloten en als ie fout ligt voel je dat wel omdat je het niet kan plaatsen dus.
ze zijn er wel , maar indd , veel zijn fake , weet je hoe je makkelijk een goeie kunt herkennen?quote:Nu heb ik nog nooit een serieuze legging gehad die echt niet klopte bij mezelf. ook als ik 2 keer dezelfde vraag had kreeg ik dezelfde soort kaarten op dezelfde plek, niet precies dezelfde maar vergelijkbare kaarten die in het spel zitten, met dezelfde tendens dus. Best raar in ieder geval. dus dat geloof ik in die richting, voor de rest heb ik niet de behoefte om naar een waarzegger te gaan oid omdat er teveel nepperds tussen lopen al zullen er best mensen zijn die echt een talent hebben in die richting.
naar mijn inzicht , is het een kind dat volwassen is , en wij volwassenen steeds kinderachtiger (onverantwoordelijk , en verdwaald) worden , een kind is veel spontaner , heeft geen oordeel , en geen schaamte.quote:Het spirituele: Ik ben daar in zoverre geinteresseerd dat ik een boek heb gekocht over meditatie en 1 over hetvinden van je gids. heb ze ook al gelezen, ben nog niet overtuigd eigenlijk en ook een beetje bang voor de situatie als ik opeens een gestalte voor me zie die mijn gids zou zijn oid. wel geloof ik eigenlijk in een volgend leven, misschien een wensdroom, kan best maar ik heb verhalen gehoord waar ik dan toch vraagtekens zet bij het idee dat dood dood is en niets meer. mijn vriendin heeft bijvoorbeeld een oppaskindje gehad die zei "vroeger toen ik groot was, was ik prof voetballer" of iets in die geest als ze hem dan duidelijk probeerde te maken dat die zin niet mogelijk was en dat het als ik later groot ben moest zijn zei hij dat het zo was en niet anders, hij was 3 ofzo.
ik heb ooit eens vloeiend chinees gepraat in een droom , en ik wist toen na wakker worden de woorden nog , en keek ze na , en het was nog echt chinees ook , ik weet niet meer wat want ik heb het nooit opgeschrevenquote:Ook dingen op tv gezien en docu's gekeken op discovery erover, mensen die vloeiend frans spraken in hun droom terwijl ze daar geen kennis van hadden of iemand die een droom had gehad dat ie dood was gestoken in een vorig leven in een plaatsje ergens in frankrijk en het plaatsje vond met een plattegrond die van te voren getekend was die alleen nietklopte omdat de oude waterput tussen het struikgewas stond en de bewoner een nieuwe had laten plaatsen oid.
uit je nek lullen is niet zo moeilijk hoor.(nee ik doe het zelf niet , maar ik weet wel (psychologie) hoe ongelovelijk makkelijk het isquote:Buitenaardse: ik geloof dat ze hier al zijn en dat bepaalde overheden het geheim houden.
[POLL] Wat denk jij dat de UFO's in Mexico waren? (2) is 1 van de redenen, niemand heeft die dingen kunnen verklaren. en op 1 of andere manier heb ik niet het idee dat earthsister uit haar nek lult, zo wel dan is ze er heel goed in.
Organization of Visiting Races
Organisation of Visiting Races II
p[ dat punt geloof ik haar ook , wie er niks voor wil , moet het doen voor een reden die groter is dan materie. en dan is het altijd goed.naar mijn meningquote:Kijk ook op haar site, daar heeft ze een sectie over hoe je leugenaars kunt ontmaskeren, ze is er volgens mij ook nog steeds niet rijk van geworden ofzo, daar kan ik naast zitten maar hoe ze nu al 9 dagen alle vragen beantwoord die wij haar stellen.. mên je kan een boek schrijven van de verhalen die ze stelt.
wel iets meer , een nieuwe orde , (het lijkt geloof ik zo alsof de nieuwe orde een duidelijk gigantisch emperie moet worden met banners , en fanfare , dat is niet zo , een nieuwe orde is een machts verplaatsing , en kan net zo goed achter de rug van iedereen plaatsvinden.quote:Complottheorieen: Ik geloof dat de Bushfamilie met eensmerig zaakje bezig is, dat ze tenminste van te voren wisten dat de aanslag eraan kwam en misschien hethele zooitje geregeld hebben, het is niet de eerste keer datze zoiets flikken, met een beetje zoeken kan je daar wel gegevens van vinden, bijvoorbeeld van vrijgegeven documenten hoe een kapitein z'n eigen schip liet zinken om de spanjaarden aan te kunnen vallen, ergens in 1890 oid, of dat ze van te voren wisten dat Pearl Harbour aangevallen zou worden maar niets deden. Ook heeft opa Bush de Nazi's geholpen met hun oorlogsmachine, daar moest het congress aan te pas komen om het te stoppen. Er zijn aanwijzingen dat de president het bevel heeft gegeven dat de saoudische terroristen niet onderzocht mochten worden toen er al aanwijzingen waren van de 911 aanslag. De video van osama bin laden die toegaf dat de aanslag van zijn hand was lijkt helemaal niet op osama op andere foto's die van hem gemaakt zijn. De bushes hebben aandelen in wapenfabrikanten die nu overuren draaien en winst opstrijken. Beetje te toevallig allemaal, in mijn ogen dus. Oorlog in Irak en Afghanistan ging om de olie en de pijpleiding, niets meer.
tja......ik kan niet zeggen dat het er 100% zeker komt nee , maar ik geloof er wel in dat er een plan is , en gegeven de documenten , en getuigen....(verspreid over internet) is het wel mogelijkquote:Ik geloof niet dat de Verenigde Naties in het complot zit en dat we in Europa snel onder een martial law komen en dat onze wereldbevolking volgens sommige VN statuten met 80% gereduceerd gaat worden in de nabije toekomst, dat niet.
zie bovenstaand dat niet perse bedoeld was als direct commentaar maar vooral als mijn mening op het onderwerp zodat je het meteen hebt (het doel van deze topic.)quote:Zonder commentaar op iemands anders post, waar geloof jij in bij de TRU topics en waarom.
Geloven? Ik geloof alleen in mijn eigen ervaringen en dat is al moeilijk genoeg. Andermans ervaringen interpreteren is eigenlijk onmogelijk en waarom proberen als je er toch niks van snapt. Op het gebied van dromen heb ik wel enige ervaring en hoop ik te kunnen helpen, maar altijd met elk vezeltje respect wat er in mijn lijf zit.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:52 schreef jogy het volgende:
* Bierengeltje reikt biertje aan en heeft respect voor Sharkdoggie's visiequote:Op woensdag 1 september 2004 02:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Het is echt verschillend. Ik lees mee als ik iets intressant vind (ben meer een lurker op fok) maar ik zie ook dingen waarvan ik me af of het wel serieus bedoeld is. Dat zijn dus ook dingen die ik meteen oversla.
Dat er buitenaardsleven is geloof ik best, maar sightings neem ik weer met een korreltjezout. Een complot kan soms reeel zijn, maar in het paranormale geloof ik absoluut niet.
Punt is dat dat allemaal pure speculatie is, diepvriestechnologie voor levende wezens hebben we nog niet kunnen ontwikkelen, het is dus alleen maar een idee, huidige natuurwetenschappelijke theorieën gaan er (bij mijn weten) vanuit dat sneller dan licht reizen onmogelijk is, de 10e planeet is onbewezen, en bovendien zal die nauwelijks dichterbij een volgend sterrenstelsel liggen dan onze planeet.quote:Op woensdag 1 september 2004 15:32 schreef coz het volgende:
de argumenten dat ze dan eeuwen moeten reizen om hier te komen snap ik ook nooit, allereerst so what, zouden ze geen diepvries hebben ? . ten tweede wat houdt ze tegen om in een keer een kolonie te dumpen achter de 10e planeet, enz. enz en als laatste mss is voor hun lichtsnelheid of een dimensie for that matter geen beperking, stel
Jij wel in ieder geval, maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.quote:Op woensdag 1 september 2004 18:54 schreef Wombcat het volgende:
Kortom om aan te nemen dat buitenaards leven hier komt, heb je wat meer bewijslast nodig dan wat vage fototjes (ik chargeer weer effe) en halve aanwijzingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |