het duurde mij ook even voordat ik doorhad dat die al heel lang in het site navigaitie menu zitquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:13 schreef Stenny het volgende:
Is een idee...
Het heeft publiciteit nodig en mond op mond reclame. Misschien een makkelijke knop om er terecht te komen en het implementeren op allerlei zichtbare plaatsen.
Als je geïnteresseerd bent en zin hebt om te helpen, dan júist ben je de aangewezen persoon er iets neer te zetten.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:43 schreef DarkY.NL het volgende:
ik heb me es aangemeld, maar ehm wat is nu precies de bedoeling? Je mag/kunt zelf info toevoegen ofzo... niet dat ik daar de juiste persoon voor ben denk ik als ik soms de posts zie van anderen.
het systeem is hetzelfde als op de bekende internet encyclopedie (iedereen kan alles toevoegen en bewerken) .. maar het niet bedoeld om een fok encyclopedie te maken ..quote:Op donderdag 1 september 2005 12:43 schreef DarkY.NL het volgende:
ik heb me es aangemeld, maar ehm wat is nu precies de bedoeling? Je mag/kunt zelf info toevoegen ofzo...
dat is dus niet het geval ... er zullen mensen zijn die meer weten .. maar het is best lastig om in je eentje een volwaardig artikel in een klap te maken ..quote:niet dat ik daar de juiste persoon voor ben denk ik als ik soms de posts zie van anderen.
ik heb er nu geen tijd voor , dus daarom alleen even binnen een minuut de voorbereiding getroffenquote:Op donderdag 1 september 2005 13:14 schreef coz het volgende:
ergens in GC een topic maken waarin het de bedoeling is om dmv steeds éen of twee zinnen toe te voegen er een gezamelijk verhaal ontstaat (je kent het principe wel ) maar dan moet er per zin een woord gebruikt worden van een artikel wat op de weespagina's overzicht staat
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:14 schreef coz het volgende:neen , daar wordt ze niet slanker van en ook niet lichter
quote:maar serieus tis natuurlijk zwaarder voor de pagina , dus laden duurt nog langer , en ddat het lang duurt wil je allemaal niet hebben op de hoofdpagina
quote:wel leuk bedacht maar echt met het handje zorgen dat alles 200x200 is lijkt me stukken beter ..
Wiki draait op Athena, dat is bepaald niet de nieuwste en snelste server. Gaat veranderen, maar nu is het nog ff nu..quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:14 schreef coz het volgende:neen , daar wordt ze niet slanker van en ook niet lichter
maar serieus tis natuurlijk zwaarder voor de pagina , dus laden duurt nog langer , en ddat het lang duurt wil je allemaal niet hebben op de hoofdpagina
wel leuk bedacht maar echt met het handje zorgen dat alles 200x200 is lijkt me stukken beter ..
Zeker een punt!quote:Op zondag 4 september 2005 11:28 schreef Hallulama het volgende:
Dames, heren, wie zit er achter de kleuren van die TRU Wiki? Waarom kan dat niet gewoon in de niet voor niets gekozen Wiki huisstijl, je weet wel, witte achtergrond, zwarte letters, heerlijk rustig lezen.
( da's stap 1, stap 2 is content)
De kleuren moet nog even mee gespeeld worden.quote:Op zondag 4 september 2005 11:28 schreef Hallulama het volgende:
Dames, heren, wie zit er achter de kleuren van die TRU Wiki? Waarom kan dat niet gewoon in de niet voor niets gekozen Wiki huisstijl, je weet wel, witte achtergrond, zwarte letters, heerlijk rustig lezen.
( da's stap 1, stap 2 is content)
Ik had gisteren al een stukje willen zetten op de hoofdpagina, zodat mensen ervanaf weten tot er iets aan gedaan is.quote:Op zondag 4 september 2005 11:47 schreef Hallulama het volgende:
Heeft Wikipedia daar ook last van, is dat niet hetzelfde systeem dan?
'Er moet nog'...quote:Op zondag 4 september 2005 12:04 schreef Mirage het volgende:
Ander punt: ook ter info voor iteejer !
er moet ook nog een html add-on service pakket op de server gezet worden, zodat html vertaald kan worden naar wiki.
Dit is al aan gemeld bij Slarioux. Het is even wachten wanneer hij hier tijd voor heeft, want ik heb die rechten niet.
Ik vind de (voor zover ik kan beoordelen) geringe meerwaarde van html geen risico's rechtvaardigen eerlijkgezegd. Tenzij je het goed dicht kunt timmeren.quote:Op zondag 4 september 2005 16:29 schreef Slarioux het volgende:
Ik zit daar persoonlijk nog over te twijfelen:
- Of ik de hele wiki wel of geen html rechten wil geven, omdat dat een risico is.
- Of het wel zo goed is dat de TRU wiki zo kan afwijken van de rest, uniformiteit enzo.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:40 schreef Oversight het volgende:
WGR perfect gelinkt !!!
DANK!
ingevoegd:
[afbeelding]
Het artikel staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/Uittredingquote:Op zondag 4 september 2005 12:21 schreef Stenny het volgende:
Hallo Wiki Fok medewerkers,
net heb ik een stuk over uittredingen geplaatst. Misschien kan het, als het goedgekeurd wordt, weer door Coz zo prachtig geordend worden? Het kan weer bij 'Paranormaal' wat mij betreft.
Indien je verbetertips hebt, graag, of vul het zelf nog aan.
Ik zal er zelf ook nog naar kijken.
Groetjes,
Sten
quote:Op zondag 4 september 2005 17:04 schreef Stenny het volgende:
[..]Dit vind ik een heel mooi plaatje van Justitia, heb het opgeslagen om ergens te gebruiken als dat mag natuurlijk.
quote:Op zondag 4 september 2005 16:46 schreef Mirage het volgende:
Coz en Oversight,
het viel o.a. Slarioux, mij en nog wat mensen op dat jullie behoorlijk wat tijd op wiki besteden.
Slar had een idee om de waardering te laten zien....
Log in op wiki en je ziet het waarschijnlijk vanzelf![]()
Veel plezier !![]()
Ik heb alleen maar beaamd dat jullie je behoorlijk betrokken voelen tot wikiquote:Op zondag 4 september 2005 18:43 schreef Oversight het volgende:
[..]
WOW !
@ Slarioux, Mirage en nog wat anderern:
Oprecht Dank, dit vind ik héél leuk!
quote:Op zondag 4 september 2005 17:05 schreef Stenny het volgende:
[..]
Het artikel staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/Uittreding
Moet dus wel nog netjes ingedeeld worden...
quote:Op zondag 4 september 2005 18:19 schreef Stenny het volgende:
Verder toegevoed (leuke tikfout) op Fok Wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/False_awakening
http://wiki.fok.nl/index.php/Sleep_Paralysis
Deze kunnen wat mij betreft allemaal onder de noemer 'Paranormaal'
Groetjes,
Sten
quote:Op zondag 4 september 2005 18:52 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ga ik gelijk doen,....
1 vraag, weet je zeker dat je de paginatitels in het engels wil houden ?
na inhoud te heben gezien duidelijk dat de titel niet in het nederlands gezet is.
quote:Op zondag 4 september 2005 19:02 schreef Stenny het volgende:
[..]Thanks voor indelen.
False awakening & Sleep Paralysis zijn bekende termen en het leek me beter om het in het Engels te behouden wegens de herkenbaarheid. Ik zal ook nog 'lucide droom' toevoegen.
![]()
PS: zou je 'Uittreding' net zo kunnen indelen als 'Astrale erotiek'?, met de getalletjes zoals Coz deed. Thanks very much.
quote:Op zondag 4 september 2005 20:06 schreef Oversight het volgende:
[..]
Zoiets ? (alle teksten en manier van indelen kunnen we onbeperkt aanpassen totdat het precies is zoals je het in gedachten had.)
Lucide droom category geplaatst, en kopteksten gezet vergelijkbaar als Coz.quote:Op zondag 4 september 2005 20:10 schreef Stenny het volgende:
[..]
Uhhm, ik zie geen verschil. Coz had de indeling gemaakt van 1. 1.1 1.2 1.3. Kun jij dat ook doen bij 'Uittreding (of kan ik het zelf?)?
'Lucide droom' toegevoegd, die kan er ook bij (Paranormaal).
Groetjes en dank.
quote:Op zondag 4 september 2005 20:21 schreef Oversight het volgende:
[..]
Lucide droom category geplaatst, en kopteksten gezet vergelijkbaar als Coz.je kunt het zélf !
1. TEKST op deze wijze =TEKST=
1.1 TEKST op deze wijze ==TEKST==
1.2 TEKST op deze wijze ==TEKST==
enz.....
kijk even op de bewerkingspagina van je artikelen, daar vind je de teksten tussen de = XX = tekens, DIE teksten bepalen de inhoudsopgave
Al je pagina's inclusief Uittreding behalve Lucide dromen klaar, lucide volgt zo...
quote:Op zondag 4 september 2005 20:27 schreef Stenny het volgende:
[..]
Achso, dank je, ziet er weer gestreken uit.
![]()
Ah, okay.quote:Op zondag 4 september 2005 20:31 schreef Oversight het volgende:
[..]
Lucide droom wil niet luisteren naar de tags,... gaat ff door naar Coz, pls ff geduld.
quote:
quote:Op zondag 4 september 2005 21:36 schreef Oversight het volgende:
[..]
Lucide droom ook klaar, probleem was dat er minimaal 3 punten onder punt 1 MOETEN staan, anders is de inhoudsopgave niet zichtbaar....
Ik heb er éven:
1. Definitie
1.1 Tijdens de droom
1.2 Trainen met dagboeken
1.3 Links
van gemaakt, pas het vooral aan naar jouw inzicht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |