abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 augustus 2005 @ 21:11:15 #201
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_30144624
ik denk dat we er misschien goed aan doen om te inventariseren op fok welke topics men graag wilt zien .. dan mensen uitnodigen om daar iets voor te schrijven .. max 10 a 20 zinnen .. wat iemand anders vervolgt .... zodat we wat meer mensen erbij betrekken

2cts .. van heel fok zijn er volgens mij maar 300 mensen die heel die wiki ooit hebben gevonden
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_30149597
Is een idee...
Het heeft publiciteit nodig en mond op mond reclame. Misschien een makkelijke knop om er terecht te komen en het implementeren op allerlei zichtbare plaatsen.
pi_30162748
ik heb me es aangemeld, maar ehm wat is nu precies de bedoeling? Je mag/kunt zelf info toevoegen ofzo... niet dat ik daar de juiste persoon voor ben denk ik als ik soms de posts zie van anderen.
  donderdag 1 september 2005 @ 12:51:31 #204
90061 coz
pi_30163012
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:13 schreef Stenny het volgende:
Is een idee...
Het heeft publiciteit nodig en mond op mond reclame. Misschien een makkelijke knop om er terecht te komen en het implementeren op allerlei zichtbare plaatsen.
het duurde mij ook even voordat ik doorhad dat die al heel lang in het site navigaitie menu zit
pi_30163278
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:43 schreef DarkY.NL het volgende:
ik heb me es aangemeld, maar ehm wat is nu precies de bedoeling? Je mag/kunt zelf info toevoegen ofzo... niet dat ik daar de juiste persoon voor ben denk ik als ik soms de posts zie van anderen.
Als je geïnteresseerd bent en zin hebt om te helpen, dan júist ben je de aangewezen persoon er iets neer te zetten.
Welk onderwerp trekt jou ?
Wat vind je leuk ?
Waarvan denk jij dat het interessant om wat meer over te weten ?

Zoek daar wat over op.
Lees erover, filter wat je interessant vind en wat niet... en doe je ding !

En trouwens, wat dacht je van de layout ?
Definities voor in de woordelijst ?

gezellig dat je meedoet
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 1 september 2005 @ 13:01:32 #206
90061 coz
pi_30163310
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:43 schreef DarkY.NL het volgende:
ik heb me es aangemeld, maar ehm wat is nu precies de bedoeling? Je mag/kunt zelf info toevoegen ofzo...
het systeem is hetzelfde als op de bekende internet encyclopedie (iedereen kan alles toevoegen en bewerken) .. maar het niet bedoeld om een fok encyclopedie te maken ..

je kan complete artikelen maken .. maar ook gewoon lekker lezen
quote:
niet dat ik daar de juiste persoon voor ben denk ik als ik soms de posts zie van anderen.
dat is dus niet het geval ... er zullen mensen zijn die meer weten .. maar het is best lastig om in je eentje een volwaardig artikel in een klap te maken ..

misschien blink jij uit in vormgeving en heb je een beetje globale kennis over onderwerpen (overigens vanuit dit topic doelen we een beetje op het tru onderdeel maar elk forum heeft een eigen stukje wiki .. maar je kan zelfs op je eigen gebruiker pagina over jezelf lullen .. er zijn in ieder geval weinig beperkingen en als je ze overtreed merk je het ook snel genoeg )

bijvoorbeeld ; als er een stukje inleiding staat is het voor iemand met meer kennis uitnodigender om het uit te breiden dan het ook opzetten ....

maar desnoods leer je de basis van wiki en ga je anderen enthousiast maken
  donderdag 1 september 2005 @ 13:14:45 #207
90061 coz
pi_30163786
ik kan ook tigduizend achterliggende handigheidjes bedenken

nuttige sjablonen zijn er ook nog veel te weinig van

ik ben ooit eens begonnen om alle smilies toe te voegen .. nog niet af maar wel {{14.gif}} de basis

ik zat gister ook te denken over een forum wikispelletje
omdat de logica van categorieen (wat elk forum gebruikt) waarschijnlijk betekend dat er steeds meer pagina's komen waar geen werkelijke tekstuele verwijzing naar toe is

ergens in GC een topic maken waarin het de bedoeling is om dmv steeds éen of twee zinnen toe te voegen er een gezamelijk verhaal ontstaat (je kent het principe wel ) maar dan moet er per zin een woord gebruikt worden van een artikel wat op de weespagina's overzicht staat
pi_30164212
bedankt voor jullie snelle reacties
het is me nu compleet duidelijk wat de achterliggende gedachte is..

Als ik iets maak zal het ook over iets gaan wat bij Tru hoort, omdat ik hier me interesses heb.
Ik ben zeer geïnteresseerd in alles rondom Atlantis en een beetje in UFO gerelateerde zaken.
En zoals in de OP al als quote staat, veel zaken vallen allemaal samen als je diep genoeg gaat.
  donderdag 1 september 2005 @ 13:35:03 #209
90061 coz
pi_30164486
quote:
Op donderdag 1 september 2005 13:14 schreef coz het volgende:
ergens in GC een topic maken waarin het de bedoeling is om dmv steeds éen of twee zinnen toe te voegen er een gezamelijk verhaal ontstaat (je kent het principe wel ) maar dan moet er per zin een woord gebruikt worden van een artikel wat op de weespagina's overzicht staat
ik heb er nu geen tijd voor , dus daarom alleen even binnen een minuut de voorbereiding getroffen
alles valt te vinden via link

de pagina met opzet voor OP , de pagina met waar het verhaal komt en de link naar de weespagina's ... als iemand zich nog verveelt vandaag ..........
  donderdag 1 september 2005 @ 20:41:50 #210
90061 coz
pi_30178015
  vrijdag 2 september 2005 @ 01:31:50 #211
19194 Oversight
◢◤
pi_30188407
◢◤
  vrijdag 2 september 2005 @ 01:40:52 #212
19194 Oversight
◢◤
pi_30188549
WGR perfect gelinkt !!!

DANK!

ingevoegd:

◢◤
  vrijdag 2 september 2005 @ 01:48:13 #213
90061 coz
pi_30188688

hou wel de max 200x200 aan
  vrijdag 2 september 2005 @ 01:58:31 #214
19194 Oversight
◢◤
pi_30188864
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 01:48 schreef coz het volgende:

hou wel de max 200x200 aan
als ie geupload word kunnen we hem met [[afbeelding:blotetietenWGR.jpg|200x200px]] temmem...
◢◤
  vrijdag 2 september 2005 @ 02:14:39 #215
90061 coz
pi_30189208
neen , daar wordt ze niet slanker van en ook niet lichter
maar serieus tis natuurlijk zwaarder voor de pagina , dus laden duurt nog langer , en ddat het lang duurt wil je allemaal niet hebben op de hoofdpagina

wel leuk bedacht maar echt met het handje zorgen dat alles 200x200 is lijkt me stukken beter ..
  zaterdag 3 september 2005 @ 03:03:12 #216
19194 Oversight
◢◤
pi_30222168
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 02:14 schreef coz het volgende:
quote:
maar serieus tis natuurlijk zwaarder voor de pagina , dus laden duurt nog langer , en ddat het lang duurt wil je allemaal niet hebben op de hoofdpagina
We hebben toch zo'n flitsend serverpark inclusief fenominabele Iteejers die daar een compleet nieuwe deze-eeuwse vorm van magie in scriptvorm op loslaten?
quote:
wel leuk bedacht maar echt met het handje zorgen dat alles 200x200 is lijkt me stukken beter ..
Ik ben erg lui ,.........schijnt...

Wil jij er tijd in stoppen ?
◢◤
  zaterdag 3 september 2005 @ 03:38:56 #217
90061 coz
pi_30222591
als ik het had , dan was het wss al gebeurt
maar ik heb lynx666 gepolst en denk dat we er samen wel uit komen
mss niet binnen paar dagen , maar boei
pi_30252678
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 02:14 schreef coz het volgende:

Wiki draait op Athena, dat is bepaald niet de nieuwste en snelste server. Gaat veranderen, maar nu is het nog ff nu..
  zondag 4 september 2005 @ 11:28:14 #219
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_30253280
Dames, heren, wie zit er achter de kleuren van die TRU Wiki? Waarom kan dat niet gewoon in de niet voor niets gekozen Wiki huisstijl, je weet wel, witte achtergrond, zwarte letters, heerlijk rustig lezen.

( da's stap 1, stap 2 is content )
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_30253309
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:28 schreef Hallulama het volgende:
Dames, heren, wie zit er achter de kleuren van die TRU Wiki? Waarom kan dat niet gewoon in de niet voor niets gekozen Wiki huisstijl, je weet wel, witte achtergrond, zwarte letters, heerlijk rustig lezen.

Zeker een punt!
  zondag 4 september 2005 @ 11:35:11 #221
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_30253395
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:29 schreef iteejer het volgende:

Zeker een punt!
Alright, let's rock !

pi_30253560
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:28 schreef Hallulama het volgende:

De kleuren moet nog even mee gespeeld worden.
Er is namelijk een probleempje.
Internet explorer geeft de boel anders weer dan andere browsers. ( stukken tekst vallen ook zomaar weg omdat IE het niet "snapt")

Zijn we mee bezig !

dank voor meedenken !!
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 4 september 2005 @ 11:47:34 #223
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_30253672
Heeft Wikipedia daar ook last van, is dat niet hetzelfde systeem dan?
pi_30254054
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:47 schreef Hallulama het volgende:
Heeft Wikipedia daar ook last van, is dat niet hetzelfde systeem dan?
Ik had gisteren al een stukje willen zetten op de hoofdpagina, zodat mensen ervanaf weten tot er iets aan gedaan is.
Sommige mensen vinden een zwarte achtergrond nou eenmaal leuker, en dat kan ook rustig ogen mits de rest van kleurgebruik aangepast is. en ieder zijn eigne layout natuurlijk ( tip: op pagina's zit ook een overlege pagina... tab ergens bovenin. Als je hier iets neerzet, voorstel/tip/melding wat dan ook.... dan kunnen de mensen gezamelijk erover nadenken en er samen iets leuks en werkends van maken.

het volgende is het probleem namelijk:

alles wat tussen de = tekens staat valt weg in IE als de achtergrond van een pagina zwart is

== hoofdstuk 1
=== subonderhoofdstuk (koptitels)
==== in hoofdstuk 1.1 onderdeel 1

Dit wordt automatisch in het zwart gezet in IE (valt dan opeens dus weg tegen zwarte achtergrond) Hier kwam men later pas achter, want niet iedereen gebruikt IE.

een oplossing zou zijn: met de hand fonttekst aanpassen.
Maar dit is een rotwerk en onnodig.

Er zijn skins te maken waardoor het probleem in één keer opgelost kan worden.

We zitten er boven op.

En dan komen we gelijk op de content... op sommige pagina's is er dus wel content, maar valt het weg.

Ander punt: ook ter info voor iteejer !
er moet ook nog een html add-on service pakket op de server gezet worden, zodat html vertaald kan worden naar wiki.

Dit is al aan gemeld bij Slarioux. Het is even wachten wanneer hij hier tijd voor heeft, want ik heb die rechten niet.
Sir Winston Churchill
pi_30254448
Hallo Wiki Fok medewerkers,

net heb ik een stuk over uittredingen geplaatst. Misschien kan het, als het goedgekeurd wordt, weer door Coz zo prachtig geordend worden? Het kan weer bij 'Paranormaal' wat mij betreft.
Indien je verbetertips hebt, graag, of vul het zelf nog aan.

Ik zal er zelf ook nog naar kijken.

Groetjes,

Sten
pi_30260758
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:04 schreef Mirage het volgende:
Ander punt: ook ter info voor iteejer !
er moet ook nog een html add-on service pakket op de server gezet worden, zodat html vertaald kan worden naar wiki.

Dit is al aan gemeld bij Slarioux. Het is even wachten wanneer hij hier tijd voor heeft, want ik heb die rechten niet.
'Er moet nog'...
Dat moeten we wel even goed bekijken, het toestaan van html in dat soort dingen kan ook een extra risico op hacks en misbruik met zich mee brengen.
Dat kan ik je dus niet zonder meer beloven
  zondag 4 september 2005 @ 16:29:46 #227
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_30260840
Ik zit daar persoonlijk nog over te twijfelen:

- Of ik de hele wiki wel of geen html rechten wil geven, omdat dat een risico is.
- Of het wel zo goed is dat de TRU wiki zo kan afwijken van de rest, uniformiteit enzo.

pi_30261195
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:29 schreef Slarioux het volgende:
Ik zit daar persoonlijk nog over te twijfelen:

- Of ik de hele wiki wel of geen html rechten wil geven, omdat dat een risico is.
- Of het wel zo goed is dat de TRU wiki zo kan afwijken van de rest, uniformiteit enzo.

Ik vind de (voor zover ik kan beoordelen) geringe meerwaarde van html geen risico's rechtvaardigen eerlijkgezegd. Tenzij je het goed dicht kunt timmeren.
Uitzonderingen voor de truth zie ik niet zitten, want dan heb je straks de andere fora ook die gaan pijpzeiken
pi_30261501
Coz en Oversight,
het viel o.a. Slarioux, mij en nog wat mensen op dat jullie behoorlijk wat tijd op wiki besteden.

Slar had een idee om de waardering te laten zien....
Log in op wiki en je ziet het waarschijnlijk vanzelf

Veel plezier !
Sir Winston Churchill
pi_30261618
en dat is dus iets waar ik absoluut geen verstand van heb. ( dat html - risico ding)

Verkeerde woordkeuze/zinsopbouw

"er moet nog gekeken worden naar de mogelijkheid eventueel... "

Sorry

* Mirage trekt zich weer iets terug....
Sir Winston Churchill
pi_30261707
Daarbij krijg je dan ook weer de discussie 'waarom geen html op het forum?'; en voor je het weet gaat de halve populatie hiero wiki gebruiken als html-playgrond.
Oftewel dear Mirage, het heeft wel wat haakjes en oogjes..
pi_30262208
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 01:40 schreef Oversight het volgende:
WGR perfect gelinkt !!!

DANK!

ingevoegd:

[afbeelding]
Dit vind ik een heel mooi plaatje van Justitia, heb het opgeslagen om ergens te gebruiken als dat mag natuurlijk.
pi_30262241
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:21 schreef Stenny het volgende:
Hallo Wiki Fok medewerkers,

net heb ik een stuk over uittredingen geplaatst. Misschien kan het, als het goedgekeurd wordt, weer door Coz zo prachtig geordend worden? Het kan weer bij 'Paranormaal' wat mij betreft.
Indien je verbetertips hebt, graag, of vul het zelf nog aan.

Ik zal er zelf ook nog naar kijken.

Groetjes,

Sten
Het artikel staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/Uittreding

Moet dus wel nog netjes ingedeeld worden...

[ Bericht 3% gewijzigd door Stenny op 04-09-2005 17:20:48 ]
pi_30264496
Verder toegevoed (leuke tikfout ) op Fok Wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/False_awakening
http://wiki.fok.nl/index.php/Sleep_Paralysis

Deze kunnen wat mij betreft allemaal onder de noemer 'Paranormaal'

Groetjes,

Sten

[ Bericht 12% gewijzigd door Stenny op 04-09-2005 18:32:15 ]
  zondag 4 september 2005 @ 18:42:11 #235
19194 Oversight
◢◤
pi_30265178
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:04 schreef Stenny het volgende:

[..]

Dit vind ik een heel mooi plaatje van Justitia, heb het opgeslagen om ergens te gebruiken als dat mag natuurlijk.
ik heb het als voorbeeldje geplaatst, en heb eigenlijk niet gekeken naar C-rights.

Ik zal de bron even controleren, en terugkoppelen.
◢◤
  zondag 4 september 2005 @ 18:43:59 #236
19194 Oversight
◢◤
pi_30265233
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:46 schreef Mirage het volgende:
Coz en Oversight,
het viel o.a. Slarioux, mij en nog wat mensen op dat jullie behoorlijk wat tijd op wiki besteden.

Slar had een idee om de waardering te laten zien....
Log in op wiki en je ziet het waarschijnlijk vanzelf

Veel plezier !
WOW !

@ Slarioux, Mirage en nog wat andereren:

Oprecht Dank, dit vind ik héél leuk!

[ Bericht 2% gewijzigd door Oversight op 04-09-2005 18:49:37 ]
◢◤
pi_30265344
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:43 schreef Oversight het volgende:

[..]

WOW !

@ Slarioux, Mirage en nog wat anderern:

Oprecht Dank, dit vind ik héél leuk!
Ik heb alleen maar beaamd dat jullie je behoorlijk betrokken voelen tot wiki

De credits zijn voor Slar.
Sir Winston Churchill
  zondag 4 september 2005 @ 18:50:48 #238
19194 Oversight
◢◤
pi_30265443
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:05 schreef Stenny het volgende:

[..]

Het artikel staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/Uittreding

Moet dus wel nog netjes ingedeeld worden...
Goed stuk, ingedeeld zoals je verzocht had in TRU en TRUparanormaal.
◢◤
  zondag 4 september 2005 @ 18:52:41 #239
19194 Oversight
◢◤
pi_30265497
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:19 schreef Stenny het volgende:
Verder toegevoed (leuke tikfout ) op Fok Wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/False_awakening
http://wiki.fok.nl/index.php/Sleep_Paralysis

Deze kunnen wat mij betreft allemaal onder de noemer 'Paranormaal'

Groetjes,

Sten
Ga ik gelijk doen,....

1 vraag, weet je zeker dat je de paginatitels in het engels wil houden ?

na inhoud te heben gezien duidelijk dat de titel niet in het nederlands gezet is.

[ Bericht 10% gewijzigd door Oversight op 04-09-2005 18:58:55 ]
◢◤
pi_30265783
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:52 schreef Oversight het volgende:

[..]

Ga ik gelijk doen,....

1 vraag, weet je zeker dat je de paginatitels in het engels wil houden ?

na inhoud te heben gezien duidelijk dat de titel niet in het nederlands gezet is.
Thanks voor indelen. False awakening & Sleep Paralysis zijn bekende termen en het leek me beter om het in het Engels te behouden wegens de herkenbaarheid. Ik zal ook nog 'lucide droom' toevoegen.

PS: zou je 'Uittreding' net zo kunnen indelen als 'Astrale erotiek'?, met de getalletjes zoals Coz deed. Thanks very much.
  zondag 4 september 2005 @ 20:06:56 #241
19194 Oversight
◢◤
pi_30267850
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:02 schreef Stenny het volgende:

[..]

Thanks voor indelen. False awakening & Sleep Paralysis zijn bekende termen en het leek me beter om het in het Engels te behouden wegens de herkenbaarheid. Ik zal ook nog 'lucide droom' toevoegen.

PS: zou je 'Uittreding' net zo kunnen indelen als 'Astrale erotiek'?, met de getalletjes zoals Coz deed. Thanks very much.
Zoiets ? (alle teksten en manier van indelen kunnen we onbeperkt aanpassen totdat het precies is zoals je het in gedachten had.)
◢◤
pi_30267995
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:06 schreef Oversight het volgende:

[..]

Zoiets ? (alle teksten en manier van indelen kunnen we onbeperkt aanpassen totdat het precies is zoals je het in gedachten had.)
Uhhm, ik zie geen verschil. Coz had de indeling gemaakt van 1. 1.1 1.2 1.3. Kun jij dat ook doen bij 'Uittreding (of kan ik het zelf?)?
'Lucide droom' toegevoegd, die kan er ook bij (Paranormaal).

Groetjes en dank.
pi_30268061
Ow, je had lucide droom aangepast! Ja, zo kan hij ook, maar nu zie ik Lucide droom twee keer staan...
  zondag 4 september 2005 @ 20:21:51 #244
19194 Oversight
◢◤
pi_30268347
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:10 schreef Stenny het volgende:

[..]

Uhhm, ik zie geen verschil. Coz had de indeling gemaakt van 1. 1.1 1.2 1.3. Kun jij dat ook doen bij 'Uittreding (of kan ik het zelf?)?
'Lucide droom' toegevoegd, die kan er ook bij (Paranormaal).

Groetjes en dank.
Lucide droom category geplaatst, en kopteksten gezet vergelijkbaar als Coz.

je kunt het zélf !

1. TEKST op deze wijze ==TEKST==

1.1 TEKST op deze wijze ===TEKST===

1.2 TEKST op deze wijze ===TEKST===

enz.....

kijk even op de bewerkingspagina van je artikelen, daar vind je de teksten tussen de = XX = tekens, DIE teksten bepalen de inhoudsopgave

Al je pagina's inclusief Uittreding behalve Lucide dromen klaar, lucide volgt zo...

[ Bericht 1% gewijzigd door Oversight op 04-09-2005 20:30:34 ]
◢◤
pi_30268525
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:21 schreef Oversight het volgende:

[..]

Lucide droom category geplaatst, en kopteksten gezet vergelijkbaar als Coz.

je kunt het zélf !

1. TEKST op deze wijze =TEKST=

1.1 TEKST op deze wijze ==TEKST==

1.2 TEKST op deze wijze ==TEKST==

enz.....

kijk even op de bewerkingspagina van je artikelen, daar vind je de teksten tussen de = XX = tekens, DIE teksten bepalen de inhoudsopgave

Al je pagina's inclusief Uittreding behalve Lucide dromen klaar, lucide volgt zo...
Achso, dank je, ziet er weer gestreken uit.
  zondag 4 september 2005 @ 20:31:46 #246
19194 Oversight
◢◤
pi_30268659
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:27 schreef Stenny het volgende:

[..]

Achso, dank je, ziet er weer gestreken uit.
Lucide droom wil niet luisteren naar de tags,... gaat ff door naar Coz, pls ff geduld.
◢◤
pi_30268715
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:31 schreef Oversight het volgende:

[..]

Lucide droom wil niet luisteren naar de tags,... gaat ff door naar Coz, pls ff geduld.
Ah, okay.
  zondag 4 september 2005 @ 21:36:20 #248
19194 Oversight
◢◤
pi_30270619
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:33 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ah, okay.

Lucide droom ook klaar, probleem was dat er minimaal 3 punten onder punt 1 MOETEN staan, anders is de inhoudsopgave niet zichtbaar....

Ik heb er éven:
1. Definitie
1.1 Tijdens de droom
1.2 Trainen met dagboeken
1.3 Links

van gemaakt, pas het vooral aan naar jouw inzicht...
◢◤
  zondag 4 september 2005 @ 21:43:27 #249
90061 coz
pi_30270805
* coz voelt zich 1337

overigens heb ik er wat templatejes bij gemaakt enzo
pi_30271708
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:36 schreef Oversight het volgende:

[..]

Lucide droom ook klaar, probleem was dat er minimaal 3 punten onder punt 1 MOETEN staan, anders is de inhoudsopgave niet zichtbaar....

Ik heb er éven:
1. Definitie
1.1 Tijdens de droom
1.2 Trainen met dagboeken
1.3 Links

van gemaakt, pas het vooral aan naar jouw inzicht...
Kennelijk was er een misverstandje, ik vind het prachtig zo, maar de indeling met de cijfertjes was alleen voor 'Uittreding' echt noodzakelijk. Maar zo moet ik zeggen, nodigt het wél uit om het aan te vullen, door anderen of door mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')