abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 september 2005 @ 00:04:58 #251
19194 Oversight
◢◤
pi_30275581
quote:
Op zondag 4 september 2005 22:10 schreef Stenny het volgende:

[..]

Kennelijk was er een misverstandje, ik vind het prachtig zo, maar de indeling met de cijfertjes was alleen voor 'Uittreding' echt noodzakelijk. Maar zo moet ik zeggen, nodigt het wél uit om het aan te vullen, door anderen of door mij.
communiceren moeten we léren......

... zo heb ik nét op een van de overlegpagina's en hele lap tekst gezet over die inhoudsopgave, en realiseerde ik me nu ineens dat ik er gewooon een link naar Slarioux z'n http://wiki.fok.nl/index.php/Fok!wiki:Instructies pagina neer had kunnen zetten,.....
◢◤
  maandag 5 september 2005 @ 00:08:31 #252
19194 Oversight
◢◤
pi_30275707
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:43 schreef coz het volgende:
* coz voelt zich 1337

overigens heb ik er wat templatejes bij gemaakt enzo
Gefeliciteerd

* Oversight is er ook heel blij mee!
◢◤
  maandag 5 september 2005 @ 03:01:12 #253
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_30278997
quote:
Op maandag 5 september 2005 00:08 schreef Oversight het volgende:

[..]

Gefeliciteerd

* Oversight is er ook heel blij mee!
wij blij
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_30281123
quote:
Op maandag 5 september 2005 00:04 schreef Oversight het volgende:

[..]

communiceren moeten we léren......

... zo heb ik nét op een van de overlegpagina's en hele lap tekst gezet over die inhoudsopgave, en realiseerde ik me nu ineens dat ik er gewooon een link naar Slarioux z'n http://wiki.fok.nl/index.php/Fok!wiki:Instructies pagina neer had kunnen zetten,.....
Ja, communicatie is, zeker als het digitaal is, een uitdaging.

Inderdaad waarom het wiel opnieuw uitvinden? Zo ben ik van plan de krenten uit de pap te gaan halen bij Wikipedia (op alternatief vlak dus) en ze hier te implementeren. Ik wil het dan her en der misschien iets aanpassen zodat het wat meer op Fok toegesneden is. Wat vinden jullie daarvan?
Het ligt natuurlijk voor de hand, zij profileren zich met de vrije bruikbaarheid. Ze hebben natuurlijk al heel wat (en heel wat ook niet ), dus dat hoeven wij niet helemaal opnieuw te schrijven.
Ik vind het hier wel prettiger, want zij zitten vast aan hun formule dat het 'encyclopedisch' moet zijn, m.a.w. alles wat naar subjectief of nog (!) onbwezen ruikt, wordt daar geheid met veel bravoure weggehaald.

Dat is de vrijheid van Truth, hier kunnen ook de toekomstige wetenschappen in, die nu nog niet helemaal erkend zijn.
  maandag 5 september 2005 @ 10:20:14 #255
19194 Oversight
◢◤
pi_30281733
quote:
Op maandag 5 september 2005 09:44 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ja, communicatie is, zeker als het digitaal is, een uitdaging.

Inderdaad waarom het wiel opnieuw uitvinden? Zo ben ik van plan de krenten uit de pap te gaan halen bij Wikipedia (op alternatief vlak dus) en ze hier te implementeren. Ik wil het dan her en der misschien iets aanpassen zodat het wat meer op Fok toegesneden is. Wat vinden jullie daarvan?
hélemaal goed!
quote:
Het ligt natuurlijk voor de hand, zij profileren zich met de vrije bruikbaarheid. Ze hebben natuurlijk al heel wat (en heel wat ook niet ), dus dat hoeven wij niet helemaal opnieuw te schrijven.
Ik vind het hier wel prettiger, want zij zitten vast aan hun formule dat het 'encyclopedisch' moet zijn, m.a.w. alles wat naar subjectief of nog (!) onbwezen ruikt, wordt daar geheid met veel bravoure weggehaald.
zij hebben inderdaad een ander doel dan wij....
quote:
Dat is de vrijheid van Truth, hier kunnen ook de toekomstige wetenschappen in, die nu nog niet helemaal erkend zijn.
Wie weet, de nieuwe lichting wetenschappelijk onderzoek,..... op Fok!
◢◤
pi_30282272
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:20 schreef Oversight het volgende:

[..]

hélemaal goed!
[..]

zij hebben inderdaad een ander doel dan wij....
[..]

Wie weet, de nieuwe lichting wetenschappelijk onderzoek,..... op Fok!
Okay dan!

Belangrijk! Ik stel voor dat we de categorie 'Paranormaal' omdopen in 'Parapschylogie'! Paranormaal doet het toch te weinig recht, zoals lucide dromen enzo, dat is toch echt niet 'paranormaal', het is eerder het boeiende gebied waar de wetenschap met haar verstandje nog niet helemaal bij kan. Zijn jullie het hiermee eens ?

[ Bericht 3% gewijzigd door Stenny op 05-09-2005 13:55:48 ]
pi_30282747
Char toegevoegd en bewerkt .

Idem voor 'Paranormaal'

Idem voor 'Medium'

Kan allemaal onder 'Paranormaal'/'Parapschylogie

Het komt erop neer dat ik de 'andere kant' van het verhaal steeds wat meer credit geef, dan bijvoorbeeld Wikipedia aandurft. Het verhaal vande sceptici staat er en kennen we al. Het verhaal van de mensen zelf moet meer erkend worden.

[ Bericht 48% gewijzigd door Stenny op 05-09-2005 11:39:29 ]
  maandag 5 september 2005 @ 12:04:22 #258
90061 coz
pi_30284116
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:46 schreef Stenny het volgende:

[..]

Okay dan!

Belangrijk! Ik stel voor dat we de categorie 'Paranormaal' omdopen in 'Parapschylogie'! Paranormaal doet het toch te weinig recht, zoals lucide dromen enzo, dat is toch echt niet 'paranormaal', het is eerder het boeiende gebied waar de wetenschap met haar verstandje nog niet helemaal bij kan. Zijn jullie het hiermee eens ?
(mijn mening)
qua definitie lijkt het me nu wel okay , qua gevoel kan het wel beperkend zijn
para(normaal)psychologie is een onderdeel van paranormaal
als je het letterlijk neemt para = contra normaal

mss is er wel een betere omschrijving , maar het kan ook nog anders

sowieso mogen er nog wel eens wat uitleggende verhaaltjes komen op de diverse subcategorie pagina's .. de categorien moeten handig zijn en niet beperkend , mss kunnen we dan beter een extra categorie aanmaken voor alle moeilijk categoriseerbare en overlappende zaken

wat natuurlijk ook kan is binnen paranormaal een categorie parapsychologie
  maandag 5 september 2005 @ 12:07:50 #259
90061 coz
pi_30284231
oh en wiki als bron ... weet niet of ik daar een officiele uitspraak over mag , kan of wil doen .. maar zolang het beperkt blijft tot spiekbriefje / hulp bij opzetten . zou ik zeggen ..{{14.gif}}
pi_30286931
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:04 schreef coz het volgende:

[..]

(mijn mening)
qua definitie lijkt het me nu wel okay , qua gevoel kan het wel beperkend zijn
para(normaal)psychologie is een onderdeel van paranormaal
als je het letterlijk neemt para = contra normaal

mss is er wel een betere omschrijving , maar het kan ook nog anders

sowieso mogen er nog wel eens wat uitleggende verhaaltjes komen op de diverse subcategorie pagina's .. de categorien moeten handig zijn en niet beperkend , mss kunnen we dan beter een extra categorie aanmaken voor alle moeilijk categoriseerbare en overlappende zaken

Ja, dat kan ook, nou ja, voorlopig hoeven we er niet moeilijk over te doen. Ik val er niet over. Kan ook 'Paranormaal' blijven.
Wikipedia geeft zelf aan dat ze een bron voor allen mag zijn.
Ik kies vooralsnog alleen de krenten uit en verander her en der wat, voeg zinnen toe. Het zou vreemd zijn als ze daar iets tegen hebben, het is immers copyright vrij materiaal. Natuurlijk zal ik het niet te gek maken, gewoon her en der wat definities plukken en aanvullen. Als je het zelf schrijft, kom je ook op zoiets uit, hoewel zij vooral, vind ik, de sceptische kant toch kiezen, ik denk onbewust overigens.
Zo zeggen zij: een medium beweert. Ik maak ervan: een medium zegt. Dat vind ik heel wat eerlijker. Beweren heeft iets negatiefs, dan ben je als Wikipedia zelf ook niet objectief bezig, zoals zij claimen.
Verder hoop ik zelf ook nog wat meer stukken zelf te schrijven, zoals de uitleg van Lucide droom, uittreding, sleep paralysis, false awakening en astrale erotiek. De eerste twee heb ik ook op Wikipedia overigens (!) geformuleerd, en hebben zij nog heel iets aangepast. Deze zaken heb ik dus voor Door het Raam geformuleerd en die gebruik ik, maak ze nog wat beter, zodat mijn eigen site er ook weer beter van wordt.

Maar ik werk liever bij Fok, zoals gezegd: meer geestverwantschap en vrijheid. En dat heb ik als Boogschutter toch echt wel nodig.

[ Bericht 1% gewijzigd door Stenny op 05-09-2005 14:04:21 ]
  maandag 5 september 2005 @ 14:32:53 #262
90061 coz
pi_30287908
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:07 schreef coz het volgende:
oh en wiki als bron ... weet niet of ik daar een officiele uitspraak over mag , kan of wil doen .. maar zolang het beperkt blijft tot spiekbriefje / hulp bij opzetten . zou ik zeggen ..{{14.gif}}
als je een stukje leent van wiki , neem dan niet het gehele artikel over ..
a. omdat het erg opvalt
b veel info is toch onzinnig omdat het vanuit een encyclopedie geschreven is
c het vast niet mag

(nog steeds geen Officieel statement !! )
Zet als je iets leent van wiki dan wel het volgende onderaan
quote:
=Disclaimer=
Dit artikel is een opzetje en bevat informatie overgenomen uit andere websites om te helpen bij het vormen van dit artikel
{{volgt}}
==Bronvermelding==
gevolgd door de links naar de bron
  maandag 5 september 2005 @ 14:41:06 #263
90061 coz
pi_30288130
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:54 schreef Stenny het volgende:
Ja, dat kan ook, nou ja, voorlopig hoeven we er niet moeilijk over te doen. Ik val er niet over. Kan ook 'Paranormaal' blijven.
het zijn ook maar mijn 2cts .. Iteejer , Mirage , Truthers .. zeg er iets van .. hoe zou het er uit moeten zien ?
quote:
Wikipedia geeft zelf aan dat ze een bron voor allen mag zijn.
klopt maar het is ook expliciet vermeld op de Fok!wiki dat het de bedoeling is om alleen maar eigen werk door users zelf te krijgen .. dus zo veel mogelijk vermijden en alleen als tijdelijk opzetje gebruiken .. dan zou ik zeggen , prima ..
quote:
Beweren heeft iets negatiefs, dan ben je als Wikipedia zelf ook niet objectief bezig, zoals zij claimen.
dan bewerk je het toch .. daar of gooi je er een opmerking over op de overleg daar
pi_30288157
quote:
Op maandag 5 september 2005 14:32 schreef coz het volgende:

[..]

als je een stukje leent van wiki , neem dan niet het gehele artikel over ..
a. omdat het erg opvalt
b veel info is toch onzinnig omdat het vanuit een encyclopedie geschreven is
c het vast niet mag

(nog steeds geen Officieel statement !! )
Zet als je iets leent van wiki dan wel het volgende onderaan
[..]

gevolgd door de links naar de bron
Zal ik het daar even gaan vragen? Ik heb de laatste drie stukjes aangepast voor Fok, vooral die van Char. Lijkt me toch okay?

Okay, ik zal de rest zelf wel schrijven, zoals de eerste 5, lijkt me wel zo leuk trouwens, deze drie kunnen wel toch? Andere users en ik kunnen ze ook nog aanpassen.
  maandag 5 september 2005 @ 14:53:13 #265
90061 coz
pi_30288465
in Feedback staat een algemeen wiki feedback topic ..
pi_30288501
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:04 schreef coz het volgende:

[..]

Sorry, ik zit nét in mijn ogen te wrijven met eenkop gemberthee voor mij , dus ik kán nog ene beetje vaag lullen

parapsychologie binnen paranormaal
Zaken als ...... (de waas in mijn hoofd bedoezeld de term nog op het moment), dan maar even lang .... zeer actieve/onrustige "geesten", waarvan ik twijvel of het wel (externe) geesten zijn (psychokinese) valt hier voor mijn gevoel perfect onder.
Heb ik overigens al wat van liggen.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_30288617
Wat teksten overnemen van wiki betreft...

Je hebt affiniteit met een onderwerp, je hebt dan waarschijnlijk ook al iig wat basiskennis over het onderwerp.
Als je op zoek gaat naar meer informatie zal je van alles tegenkomen, misschien heb je nog ene boek in de kast, misschien zijn er meerdere sites aangewijdt, misschien ook een wikipagina.
Ik denk dat als je dan lekker dat filtert waar jij de nadruk op wilt leggen.. je informatie overal vandaan haalt en daar iets leuks van typt er geen probleem is.

Als je een complete wikipagia copy pasted... ik denk dat je zelfs dan geen problemen krijgt, maar vind je dit wel leuk ?
Heb je er dan wel in kwijt gekund wat jij erin kwijt wilde ?

Ik raad het af
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  maandag 5 september 2005 @ 15:00:34 #268
90061 coz
pi_30288698
voorlopig stel ik voor op nog een tijd een grote categorie paranormaal aan te houden
totdat er zo veel instaat dat het onderscheid zinvol is , vergeet niet dat er dan weer een extra klik bij komt en een paar lege categorieen ..

het onderscheid binnen TRU zelf is al vrij ambitieus . laat staan nu al beginnen met een nog uitgebreidere onderverdeling ..

ach zolang men [[Categorie:TRU]] maar toevoegd ......
pi_30288909
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:00 schreef coz het volgende:
voorlopig stel ik voor op nog een tijd een grote categorie paranormaal aan te houden
totdat er zo veel instaat dat het onderscheid zinvol is , vergeet niet dat er dan weer een extra klik bij komt en een paar lege categorieen ..

het onderscheid binnen TRU zelf is al vrij ambitieus . laat staan nu al beginnen met een nog uitgebreidere onderverdeling ..

ach zolang men [[Categorie:TRU]] maar toevoegd ......
Hoi Coz, Mirage.

Heb ook http://wiki.fok.nl/index.php/Astrale_projectie toegevoegd.
Inderdaad ga ik weer geheel eigen teksten gebruiken. Dit heeft Wikipedia allemaal niet.
Ga ook astraallichaam toevoegen. Ja, dat is toch mijn specialiteit, later hoop ik meer andere onderwerpen toe te voegen.
Kunnen medium en astrale projectie nog even gecategoriseerd worden. Of moet medium nog aangepast worden? En weer bedankt!
  maandag 5 september 2005 @ 15:17:31 #270
90061 coz
pi_30289183
quote:
Op maandag 5 september 2005 14:57 schreef Mirage het volgende:
Wat teksten overnemen van wiki betreft...
[snip]
Ik raad het af
in principe worden copy paste pagina's ook gewoon verwijderd
ik raad het ook af , maar ik bedoel dat ik wel inzie dat het soms handig kan zijn om een HEEL klein stukje even over te nemen .. meestal voor de structuur (voornamelijk de engelse wiki)

ik heb het echt over de kern of structuur overnemen , en voornamelijk als je NIET zelf al veel over het onderwerp weet maar wel voelt dat het artikel zou moeten bestaan .. dit heb ik zelf bijvoorbeeld eens gedaan met yeti bron .. toen ik bezig was met die categorieën enzo

alleen de kern is dus echt niet meer dan een paar regels .. .
bij paranormaal zou ik dus dit overgehouden hebben als ik het zou kopieeren
quote:
'''Paranormaal''' is het meer waarnemen dan volgens de wetenschap mogelijk is met de 5 zintuigen of het meer weten

een indeling die bij paranormaliteit wordt gebruikt is de volgende (met diverse subvarianten).

*Helder ziend: het meer zien (in ruime zin)
*Helder voelen: het meer voelen
*Helder horen: het meer horen
*Helder weten: het meer weten
*Helder ruiken: het meer ruiken
*Helder proeven: het meer proeven

Wanneer mensen over paranormaal spreken, denkt men meestal aan het kunnen voorspellen van de toekomst, het zien van [[Aura|aura's]] of [[Geest|geesten]]/[[Spook|spoken]]. Maar gezien de ervaringen van mensen is het paranormale meer dan dat.
ipv bron
... het is dus niet de bedoeling , maar als je op die manier iets overneemt om te gebruiken bij het maken zal er geen haan naar kraaien
pi_30289397
pecies
Sir Winston Churchill
  maandag 5 september 2005 @ 15:24:35 #272
90061 coz
pi_30289407
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:08 schreef Stenny het volgende:
Kunnen medium en astrale projectie nog even gecategoriseerd worden. Of moet medium nog aangepast worden? En weer bedankt!
ik was even aan het typen , maar had medium al gedaan
astrale projectie ook maar even gedaan

je kan mss makkelijker in het vervolg zelf
1[[Categorie:TRU]] [[Categorie:TRUparanormaal]]
toevoegen aan hat artikel ipv dit steeds te vragen
pi_30289977
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:24 schreef coz het volgende:

[..]

ik was even aan het typen , maar had medium al gedaan
astrale projectie ook maar even gedaan

je kan mss makkelijker in het vervolg zelf
[ code verwijderd ]

toevoegen aan hat artikel ipv dit steeds te vragen
Okay, ik ga het zelf proberen in categorietjes te zetten en dus: ik schrijf de rest weer zelf, voorkomt problemen. Groetjes,

Sten
  maandag 5 september 2005 @ 15:50:35 #274
90061 coz
pi_30290127
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:45 schreef Stenny het volgende:

[..]

Okay, ik ga het zelf proberen in categorietjes te zetten
dat gaat vast wel lukken
quote:
en dus: ik schrijf de rest weer zelf, voorkomt problemen. Groetjes,

Sten
okay
pi_30290594
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:50 schreef coz het volgende:

[..]

dat gaat vast wel lukken
[..]

okay
Astraallichaam toegvoegd en in Tru Paranormaal gezet, wist niet dat het zo makkelijk was.
pi_30290678
quote:
Op maandag 5 september 2005 16:05 schreef Stenny het volgende:

[..]

Astraallichaam toegvoegd en in Tru Paranormaal gezet, wist niet dat het zo makkelijk was.
goed hoor
Sir Winston Churchill
pi_30291073
quote:
Op maandag 5 september 2005 16:07 schreef Mirage het volgende:

[..]

goed hoor
Het gaat lekker. Wie heeft die mooie artikelen over Winti e.d. geschreven?
  maandag 5 september 2005 @ 16:29:36 #278
90061 coz
pi_30291261
quote:
Op maandag 5 september 2005 16:05 schreef Stenny het volgende:

[..]

... er zijn nog wel meer te verrasend makkelijke dingen

overigens wat ook wel handig is voor de firefox gebruikers
(in ieder geval voor het maken van een table ___NOTOC___ , speciale tekens enzovoort )

een wiki extentie
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:17:34 #279
90061 coz
pi_30321820
nog even over de opmerking dat er weinig paranormaal te vinden is op de echte encyclopedie
dit natuurlijk niet als uitnodiging om die dingen te copy pasten
quote:
Op maandag 5 september 2005 16:22 schreef Stenny het volgende:
Het gaat lekker. Wie heeft die mooie artikelen over Winti e.d. geschreven?
ook dat kun je zelf zien
door op het knopje geschiedenis te klikken
  dinsdag 6 september 2005 @ 22:16:31 #280
19194 Oversight
◢◤
pi_30335765
http://wiki.fok.nl/index.php/9/11_World_Trade_Center_Toren_1

Wéér een nieuwe pagina...

Schaamteloos gejat, dat wel maar hij is erg duidelijk als basis...

9 artikelen !! http://wiki.fok.nl/index.php/Categorie:TRUconspiracy
◢◤
  dinsdag 6 september 2005 @ 22:25:52 #281
90061 coz
pi_30336105
zou je het heel erg vinden om bij alle pagina's van 911
[[Categorie:9/11]] even toe te voegen

en de inhoudsopgave dan te copy pasten naar die pagina plus voor elk regeltje een * te zetten
dan linken we daar heen vanaf de TRU-conspiracy heen .. het begint nou een beeeeeeetje veel te zijn (dat was het eigenlijk al maar dat is ook de bedoeling .. geen probleem maar er moet ergens Oversight blijven hè

ik heb de het eerste artikel al even als voorbeeld gedaan
(het handigste is om de hoofdstukken ook pas achteraf te doen , anders blijf je bezig , link dan iig even naar de pagina's )
  dinsdag 6 september 2005 @ 22:34:54 #282
19194 Oversight
◢◤
pi_30336441
Done !
◢◤
  dinsdag 6 september 2005 @ 22:43:24 #283
90061 coz
pi_30336765
cool dan heb ik goed nieuws voor je
, maar wss valt het je wel op als je ctrl+f5 of ctrl+r doet
hier
  woensdag 7 september 2005 @ 18:48:16 #284
19194 Oversight
◢◤
pi_30361405
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 22:43 schreef coz het volgende:
cool dan heb ik goed nieuws voor je
, maar wss valt het je wel op als je ctrl+f5 of ctrl+r doet
hier

COZ = GÓED!!!!

Dank, ik ben er écht heel blij mee...

we moeten gauw weer eens ff ergens bij elkaar komen,

Ik heb lés van je nodig......

kun je in simpele stappen uitleggen wát je eraan gedaan hebt?

ik kreeg 'm niet aan de praat........

[ Bericht 12% gewijzigd door Oversight op 07-09-2005 18:53:51 ]
◢◤
  woensdag 7 september 2005 @ 21:47:36 #285
90061 coz
pi_30368424
ik was aan het kloten met Gebruiker:Coz/Monbook.css een week lang

dat moet zijn Gebruiker:Coz/monobook.css

maar toen deed ie het nog niet

het staat niet standaard aan als je een mediawiki download

en toen heeft Slarioux het aangezet

ik was al begonnen met een Fok!template .. dussss

als er mensen zijn die willen meewerken kan diegene de link volgen en het copy pasten naar de eigen monobook
pi_30463197
Sten, je hebt overleg mail
Sir Winston Churchill
pi_30546048
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 20:21 schreef Mirage het volgende:
Sten, je hebt overleg mail
Hoi Mirage,

De aanvulling voor SP is goed, ik vind wel dat je moet zorgen dat je mensen niet onnnodig bang maakt. Maar ik ben soms een beetje overprotective. Ik zou er nog wel een zinnetje aan toe voegen. Ik doe je hopelijk zo snel mogelijk een voorstelletje, heb nog een lijst 'to do' zaken, dus even geduld?

Groetjes,

Sten

[ Bericht 1% gewijzigd door Stenny op 13-09-2005 20:04:32 ]
  dinsdag 13 september 2005 @ 17:41:47 #288
90061 coz
pi_30546157
er zit een typo in je groet

ik zal mss binnenkort ook eens wat toevoegen , zeer weinig tijd gehad laatste weken
  dinsdag 13 september 2005 @ 17:45:54 #289
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30546280
http://en.wikipedia.org/wiki/Siddhi

mischien is dat wel interesante info + alle links
helaas ben ik zelf te lui om het te gaan vertalen
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_30568606
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 17:38 schreef Stenny het volgende:

[..]

Hoi Mirage,

De aanvulling voor SP is goed, ik vind wel dat je moet zorgen dat je mensen niet onnnodig bang maakt. Maar ik ben soms een beetje overprotective. Ik zou er nog wel een zinnetje aan toe voegen. Ik doe je hopelijk zo snel mogelijk een voorstelletje, heb nog een lijst 'to do' zaken, dus even geduld?

Groetjes,

Sten
Geen probleem, ik ken dat soort lijstjes.
Mijn 1e tien items op mijn to do lijstje is ruzie uitvechten met chello.
Ze leveren het afgelopen jaar ontzettend slechte diensten ( het internet ligt er telkens uit) 'en ze willen dat ik betaal voor een telefoon die nooit aangesloten is en het nummer waar iemand anders ! mee belt. (ze hebben het nummer 2 keer uitgegeven.)
Tja, die vlieger gaat niet op en zeker niet als het honderden euro's zijn.

Busy busy, maar bijna opgelost
Sir Winston Churchill
pi_30570522
quote:
Op woensdag 14 september 2005 12:32 schreef Mirage het volgende:

[..]

Geen probleem, ik ken dat soort lijstjes.
Mijn 1e tien items op mijn to do lijstje is ruzie uitvechten met chello.
Ze leveren het afgelopen jaar ontzettend slechte diensten ( het internet ligt er telkens uit) 'en ze willen dat ik betaal voor een telefoon die nooit aangesloten is en het nummer waar iemand anders ! mee belt. (ze hebben het nummer 2 keer uitgegeven.)
Tja, die vlieger gaat niet op en zeker niet als het honderden euro's zijn.

Busy busy, maar bijna opgelost
Ah Mirage, ja, er gaat veel tijd in banale aardse zaken zitten, het hoort er kennelijk bij, maar geef ze er bij Chello maar goed van langs. Zelfs zit ik bij XS4ALL en ik moet zeggen dat zij toch wel de beste zijn, denk ik. Als je echt eens iets hebt, weten zij hoe ze je kunnen helpen. Zij behoren ook bij de veiligste providers die jouw info bewaken op alle mogelijke manieren.

Ik heb je voorstel voor SP bewerkt en zoals je zelf al suggereerde verweven in het bestaande stuk. Ik vind het een zeer welkome aanvulling, want inderdaad heb ik op Door het Raam ook lezersbrieven gehad die verhalen over de SP en het zich voordoen van The Old Hag.

Kijk maar of je het ermee eens bent, ik heb het zodanig verweven dat er geen reden is voor mensen om in angst ondergedompeld te worden mochten zij ook eens aan SP lijden. Ik heb bij the Old Hag ook een verklaring gezet, die weliswaar van mij zelf komt, maar goed, je moet toch ergens beginnen (en ik heb er toch wel enig zicht op na 20 jaar ervaring met uittredingen en verwant. )
Aanvullingen welkom.
Vind je het goed als ik je aanvulling ook op Door het Raam overneem, ook voor mijn site is het een welkome aanvulling?

Groetjes,

Sten
pi_30570604
Je bent volledig vrij het op je site te gebruiken Stenny.

Leuk gedaan hoor !
Sir Winston Churchill
pi_30570770
quote:
Op woensdag 14 september 2005 13:44 schreef Mirage het volgende:
Je bent volledig vrij het op je site te gebruiken Stenny.

Leuk gedaan hoor !
Okay, dank je, ik ga deze aanvulling ook op mijn site zetten. Het staat wel op wat lezersbrieven maar nog niet op de definitiepagina. Ja, je bent het wel eens met deze vorm? Lukt het nog met Chello?
pi_30571015
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 17:45 schreef Enyalius het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Siddhi

mischien is dat wel interesante info + alle links
helaas ben ik zelf te lui om het te gaan vertalen
Aha, dat is wat inderdaad, ik kijk er nog een keer naar. Bedankt.
  woensdag 14 september 2005 @ 16:54:04 #295
90061 coz
pi_30575991
goed bezig sten
pi_30577153
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:54 schreef coz het volgende:
goed bezig sten
Bedankt vooral ook Mirage, zij mailde me met een mooi stuk over de bekende Old Hag, ik heb dit stuk er opgezet en een beetje bijgeschaafd.
Ik denk dat we met zulke voorlichting echt wel wat mensen kunnen helpen, want ik denk dat de SP vaak voorkomt en als je dan info hierover kunt vinden, is het al een stuk minder bedreigend.
Ik hoop weer wat meer te gaan doen de komende tijd, de afgelopen dagen ging het even niet.

Sten

[ Bericht 1% gewijzigd door Stenny op 14-09-2005 17:45:16 ]
pi_30597037
http://wiki.fok.nl/index.php/Chemtrails Toegvoegd. Kan iemand hiernaar kijken en ook kijken of de categorie goed is? Bedankt!
  donderdag 15 september 2005 @ 11:02:46 #298
90061 coz
pi_30597083
prima hoor
(bulletpoints toegevoegd )
pi_30597134
quote:
Op donderdag 15 september 2005 11:02 schreef coz het volgende:
prima hoor
(bulletpoints toegevoegd )
Ah en weer bedankt, Cozzie .

[ Bericht 9% gewijzigd door Stenny op 15-09-2005 11:21:20 ]
pi_30631898
Chello, laten we het daar maar over hebben als ik weer fulltime online ben.

Ik ben ze nog aan het mangelen en het lijkt goed te gaan. Ze zijn niet zo vlot, en helemaal niet in het oplossen van problemen.

Maar goed, ik ben zoveel mogelijk online in caf'es e.d.
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')