quote:Op zondag 4 september 2005 22:10 schreef Stenny het volgende:
[..]
Kennelijk was er een misverstandje, ik vind het prachtig zo, maar de indeling met de cijfertjes was alleen voor 'Uittreding' echt noodzakelijk. Maar zo moet ik zeggen, nodigt het wél uit om het aan te vullen, door anderen of door mij.
![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 21:43 schreef coz het volgende:
* cozvoelt zich 1337
overigens heb ik er wat templatejes bij gemaakt enzo
quote:Op maandag 5 september 2005 00:08 schreef Oversight het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
* Oversight is er ook heel blij mee!
quote:Op maandag 5 september 2005 00:04 schreef Oversight het volgende:
[..]
communiceren moeten we léren......
... zo heb ik nét op een van de overlegpagina's en hele lap tekst gezet over die inhoudsopgave, en realiseerde ik me nu ineens dat ik er gewooon een link naar Slarioux z'n http://wiki.fok.nl/index.php/Fok!wiki:Instructies pagina neer had kunnen zetten,.....
quote:Op maandag 5 september 2005 09:44 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja, communicatie is, zeker als het digitaal is, een uitdaging.
Inderdaad waarom het wiel opnieuw uitvinden? Zo ben ik van plan de krenten uit de pap te gaan halen bij Wikipedia (op alternatief vlak dus) en ze hier te implementeren. Ik wil het dan her en der misschien iets aanpassen zodat het wat meer op Fok toegesneden is. Wat vinden jullie daarvan?
quote:Het ligt natuurlijk voor de hand, zij profileren zich met de vrije bruikbaarheid. Ze hebben natuurlijk al heel wat (en heel wat ook niet), dus dat hoeven wij niet helemaal opnieuw te schrijven.
Ik vind het hier wel prettiger, want zij zitten vast aan hun formule dat het 'encyclopedisch' moet zijn, m.a.w. alles wat naar subjectief of nog (!) onbwezen ruikt, wordt daar geheid met veel bravoure weggehaald.
quote:Dat is de vrijheid van Truth, hier kunnen ook de toekomstige wetenschappen in, die nu nog niet helemaal erkend zijn.
quote:Op maandag 5 september 2005 10:20 schreef Oversight het volgende:
[..]
hélemaal goed!
[..]
zij hebben inderdaad een ander doel dan wij....
[..]
Wie weet, de nieuwe lichting wetenschappelijk onderzoek,..... op Fok!
(mijn mening)quote:Op maandag 5 september 2005 10:46 schreef Stenny het volgende:
[..]
Okay dan!
Belangrijk! Ik stel voor dat we de categorie 'Paranormaal' omdopen in 'Parapschylogie'! Paranormaal doet het toch te weinig recht, zoals lucide dromen enzo, dat is toch echt niet 'paranormaal', het is eerder het boeiende gebied waar de wetenschap met haar verstandje nog niet helemaal bij kan.
Zijn jullie het hiermee eens ?
Ja, dat kan ook, nou ja, voorlopig hoeven we er niet moeilijk over te doen. Ik val er niet over. Kan ook 'Paranormaal' blijven.quote:Op maandag 5 september 2005 12:04 schreef coz het volgende:
[..]
(mijn mening)
qua definitie lijkt het me nu wel okay , qua gevoel kan het wel beperkend zijn
para(normaal)psychologie is een onderdeel van paranormaal
als je het letterlijk neemt para = contra normaal
mss is er wel een betere omschrijving , maar het kan ook nog anders
sowieso mogen er nog wel eens wat uitleggende verhaaltjes komen op de diverse subcategorie pagina's .. de categorien moeten handig zijn en niet beperkend , mss kunnen we dan beter een extra categorie aanmaken voor alle moeilijk categoriseerbare en overlappende zaken
wat natuurlijk ook kan is binnen paranormaal een categorie parapsychologie![]()
als je een stukje leent van wiki , neem dan niet het gehele artikel over ..quote:Op maandag 5 september 2005 12:07 schreef coz het volgende:
oh en wiki als bron ... weet niet of ik daar een officiele uitspraak over mag , kan of wil doen .. maar zolang het beperkt blijft tot spiekbriefje / hulp bij opzetten . zou ik zeggen ..{{14.gif}}
gevolgd door de links naar de bronquote:=Disclaimer=
Dit artikel is een opzetje en bevat informatie overgenomen uit andere websites om te helpen bij het vormen van dit artikel
{{volgt}}
==Bronvermelding==
het zijn ook maar mijn 2cts .. Iteejer , Mirage , Truthers .. zeg er iets van .. hoe zou het er uit moeten zien ?quote:Op maandag 5 september 2005 13:54 schreef Stenny het volgende:
Ja, dat kan ook, nou ja, voorlopig hoeven we er niet moeilijk over te doen. Ik val er niet over. Kan ook 'Paranormaal' blijven.
klopt maar het is ook expliciet vermeld op de Fok!wiki dat het de bedoeling is om alleen maar eigen werk door users zelf te krijgen .. dus zo veel mogelijk vermijden en alleen als tijdelijk opzetje gebruiken .. dan zou ik zeggen , prima ..quote:Wikipedia geeft zelf aan dat ze een bron voor allen mag zijn.
dan bewerk je het tochquote:Beweren heeft iets negatiefs, dan ben je als Wikipedia zelf ook niet objectief bezig, zoals zij claimen.
Zal ik het daar even gaan vragen? Ik heb de laatste drie stukjes aangepast voor Fok, vooral die van Char. Lijkt me toch okay?quote:Op maandag 5 september 2005 14:32 schreef coz het volgende:
[..]
als je een stukje leent van wiki , neem dan niet het gehele artikel over ..![]()
a. omdat het erg opvalt
b veel info is toch onzinnig omdat het vanuit een encyclopedie geschreven is
c het vast niet mag![]()
(nog steeds geen Officieel statement !! )
Zet als je iets leent van wiki dan wel het volgende onderaan
[..]
gevolgd door de links naar de bron
Sorry, ik zit nét in mijn ogen te wrijven met eenkop gemberthee voor mijquote:Op maandag 5 september 2005 12:04 schreef coz het volgende:
[..]
wat natuurlijk ook kan is binnen paranormaal een categorie parapsychologie![]()
Hoi Coz, Mirage.quote:Op maandag 5 september 2005 15:00 schreef coz het volgende:
voorlopig stel ik voor op nog een tijd een grote categorie paranormaal aan te houden
totdat er zo veel instaat dat het onderscheid zinvol is , vergeet niet dat er dan weer een extra klik bij komt en een paar lege categorieen ..
het onderscheid binnen TRU zelf is al vrij ambitieus . laat staan nu al beginnen met een nog uitgebreidere onderverdeling ..
ach zolang men [[Categorie:TRU]] maar toevoegd ......![]()
in principe worden copy paste pagina's ook gewoon verwijderdquote:Op maandag 5 september 2005 14:57 schreef Mirage het volgende:
Wat teksten overnemen van wiki betreft...
[snip]
Ik raad het af![]()
ipv bronquote:'''Paranormaal''' is het meer waarnemen dan volgens de wetenschap mogelijk is met de 5 zintuigen of het meer weten
een indeling die bij paranormaliteit wordt gebruikt is de volgende (met diverse subvarianten).
*Helder ziend: het meer zien (in ruime zin)
*Helder voelen: het meer voelen
*Helder horen: het meer horen
*Helder weten: het meer weten
*Helder ruiken: het meer ruiken
*Helder proeven: het meer proeven
Wanneer mensen over paranormaal spreken, denkt men meestal aan het kunnen voorspellen van de toekomst, het zien van [[Aura|aura's]] of [[Geest|geesten]]/[[Spook|spoken]]. Maar gezien de ervaringen van mensen is het paranormale meer dan dat.
ik was even aan het typen , maar had medium al gedaanquote:Op maandag 5 september 2005 15:08 schreef Stenny het volgende:
Kunnen medium en astrale projectie nog even gecategoriseerd worden. Of moet medium nog aangepast worden? En weer bedankt!
| 1 | [[Categorie:TRU]] [[Categorie:TRUparanormaal]] |
Okay, ik ga het zelf proberen in categorietjes te zetten en dus: ik schrijf de rest weer zelf, voorkomt problemen. Groetjes,quote:Op maandag 5 september 2005 15:24 schreef coz het volgende:
[..]
ik was even aan het typen , maar had medium al gedaan
astrale projectie ook maar even gedaan
je kan mss makkelijker in het vervolg zelf
[ code verwijderd ]
toevoegen aan hat artikel ipv dit steeds te vragen![]()
dat gaat vast wel lukkenquote:Op maandag 5 september 2005 15:45 schreef Stenny het volgende:
[..]
Okay, ik ga het zelf proberen in categorietjes te zetten
okayquote:en dus: ik schrijf de rest weer zelf, voorkomt problemen. Groetjes,
Sten
quote:Op maandag 5 september 2005 16:05 schreef Stenny het volgende:
[..]
Astraallichaam toegvoegd en in Tru Paranormaal gezet, wist niet dat het zo makkelijk was.
![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 16:05 schreef Stenny het volgende:
[..]
Astraallichaam toegvoegd en in Tru Paranormaal gezet, wist niet dat het zo makkelijk was.
![]()
ook dat kun je zelf zienquote:Op maandag 5 september 2005 16:22 schreef Stenny het volgende:
Het gaat lekker. Wie heeft die mooie artikelen over Winti e.d. geschreven?![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:43 schreef coz het volgende:
cool dan heb ik goed nieuws voor je
, maar wss valt het je wel op als je ctrl+f5 of ctrl+r doet![]()
hier
quote:
Geen probleem, ik ken dat soort lijstjes.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:38 schreef Stenny het volgende:
[..]
Hoi Mirage,
De aanvulling voor SP is goed, ik vind wel dat je moet zorgen dat je mensen niet onnnodig bang maakt. Maar ik ben soms een beetje overprotective. Ik zou er nog wel een zinnetje aan toe voegen. Ik doe je hopelijk zo snel mogelijk een voorstelletje, heb nog een lijst 'to do' zaken, dus even geduld?
Groetjes,
Sten
Ah Mirage, ja, er gaat veel tijd in banale aardse zaken zitten, het hoort er kennelijk bij, maar geef ze er bij Chello maar goed van langs. Zelfs zit ik bij XS4ALL en ik moet zeggen dat zij toch wel de beste zijn, denk ik. Als je echt eens iets hebt, weten zij hoe ze je kunnen helpen. Zij behoren ook bij de veiligste providers die jouw info bewaken op alle mogelijke manieren.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
Geen probleem, ik ken dat soort lijstjes.
Mijn 1e tien items op mijn to do lijstje is ruzie uitvechten met chello.
Ze leveren het afgelopen jaar ontzettend slechte diensten ( het internet ligt er telkens uit) 'en ze willen dat ik betaal voor een telefoon die nooit aangesloten is en het nummer waar iemand anders ! mee belt. (ze hebben het nummer 2 keer uitgegeven.)
Tja, die vlieger gaat niet op en zeker niet als het honderden euro's zijn.
Busy busy, maar bijna opgelost![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:44 schreef Mirage het volgende:
Je bent volledig vrij het op je site te gebruiken Stenny.
Leuk gedaan hoor !![]()
![]()
Aha, dat is wat inderdaad, ik kijk er nog een keer naar. Bedankt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:45 schreef Enyalius het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Siddhi
mischien is dat wel interesante info + alle links
helaas ben ik zelf te lui om het te gaan vertalen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |