quote:edit en dan nog twijfel ik
ach ik maak wel even 6 van die testpagina's aan
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:48 schreef coz het volgende:
ik heb de vraag maar op wikipedia gedumpt![]()
ik snap er geen laars van
quote:Any chance of a link? You could just put in a link in to recent changes, right?
Ziet er mooi uitquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:21 schreef Oversight het volgende:
Coz.. ik heb de hoofdpagina ff aangepakt, ben benieuwd naar jouw mening.
http://wiki.fok.nl/index.php/TRU
quote:
eigenlijk ik ook , maar het was ff snelquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:12 schreef Lynx666 het volgende:
M'n X, wat doe je
Hij is erg mooi!.
Denk overigens dat ie nog wel iets lichter kan btw.
Ben benieuwd
quote:Op maandag 15 augustus 2005 03:04 schreef coz het volgende:
ben er niet al te lang mee bezig geweesd , kreeg het niet voor elkaar
ben wel met andere dingen verder gegaan
oversight ik heb je volgt template verbouwd![]()
ik wilde een potje schaken maar commens werkt niet (of ik snap het niet)
maar er is nu wel een template bij
Mooi!!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:55 schreef Oversight het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Hoofdpagina_The_Truth_is_in_Here
schaamteloos zónder overleg aangepast naar "duistere inhoud van Tru"
wél braaf gemeld op de overleg-pagina.... meningen ?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:59 schreef iteejer het volgende:
[..]
Mooi!!!
Ik zal binnenkort afkomen met een textje over 'truth en wetenschap', daar zou ik graag een aparte entry voor zien omdat dat een standaard gegeven is, en ik om de drie maanden datzelfde verhaal weer af kan steken. verwijzing naar wiki zal dat een stuk simpeler maken
quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:03 schreef coz het volgende:
ik heb vannacht alle PI's en alvast een paar smileys toegevoegd![]()
{{1.gif}} -- {{16.gif}} werkt dus binnen een wiki![]()
= {{-)}}
= {{-;}}
= {{-(}}
rest .. zie med![]()
http://wiki.fok.nl/index.php?title=Einde_upload&oldid=7791quote:
Maak d'r maar een easteregg template vanquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:43 schreef Oversight het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php?title=Einde_upload&oldid=7791
Sportief dat je erom kan lachen..... jammer dat ie toch gewijzigd is.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:36 schreef coz het volgende:
dat heeft ie gedaan , en ik heb hem netjes gemaakt![]()
ik heb de link voorzien van tekstquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:59 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb d'r wel ff een linkje van gemaakt, de foto was wel erg groot
quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:59 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb d'r wel ff een linkje van gemaakt, de foto was wel erg groot
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:23 schreef Oversight het volgende:
[..]
Doe mij een plezier en maak er een [[Afbeelding:3221.jpg|thumb|200???px]] van ?
dan zien we tenminste het plaatje erbij!
Als je dat niet wil begrijp ik het best hoor.....
waarschijnlijk omdat ie protected is ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:54 schreef Oversight het volgende:
TRU-news opgestart.
ik loop tegen wat problemen aan.....
http://wiki.fok.nl/index.php/TRUnewswaarom doet http://wiki.fok.nl/index.php/Write_an_article het niet ?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:01 schreef Mirage het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat ie protected is ?
(dat is ie namelijk )
ow, en er klopt nog iets niet...
ffe kijken
http://wiki.whatthehack.org/index.php/Write_an_articlequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:05 schreef Mirage het volgende:
wat heb jij met de invoervelden gedaan ?
10 minuten geleden had ik ze nog
Dat klopt, alhoewel ik hem net iets anders had.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:07 schreef Oversight het volgende:
[..]
http://wiki.whatthehack.org/index.php/Write_an_article
voorbeeld van verwachte actie...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:10 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat klopt, alhoewel ik hem net iets anders had.
Nadat jij villages e.d. er op mijn verzoek uit hebt gehaald zijn de invoervelden weg.
Mischien even één stap terug gaan ?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:19 schreef coz het volgende:ik heb je shovel even uit de zandbak gehaald
gebruik daar maar de bouwput voor
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:47 schreef coz het volgende:
gaat er ook ooit eens een Fok! skin komen ?
is iemand daar al mee bezig ?
hulp nodig ?
@oversight .. uhm , ligt eraan waarvoor ?![]()
ik ken rss niet ,maar als je het voorbeeld hebt van wth wil ik er best naar kijkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:51 schreef Oversight het volgende:
[..]RSS feed voor virtuele newsfeed op TRUnews
www.whatthehack.org linkt door naar de WIKI.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:20 schreef coz het volgende:
[..]
ik ken rss niet ,maar als je het voorbeeld hebt van wth wil ik er best naar kijken
na lowlands
ik heb hem aubergine achtig iets gemaakt nuquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:20 schreef Oversight het volgende:
Heb zojuist ontdekt dat op de http://wiki.fok.nl/index.php/TRU alles tussen de == /== voor IE gebruikers onzichtbaar is geworden omdat IE die koppen als zwarte text op zwarte achtergrond weergeeft.
Oplossing komt er morgen aan.
== teksten == worden vervangen door <font size=?> </font> tags, en dan zijn ze voor zover bekend voor alle gebruikelijke O/s-/browsers zichtbaar.
Nu naar bed.
vervangen, en post laten we zoals het isquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:59 schreef coz het volgende:
Mirage, ik denk dat we het wel kunnen wagen , wil je de OP vervangen door TRU wiki en die post leeg maken .. tnx![]()
| 1 2 3 4 | Command: STOR DynamicPageList.php Response: 150 Opening ASCII mode data connection for DynamicPageList.php Response: 226 Transfer complete. Status: Upload successful |
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:05 schreef coz het volgende:
ik vrees .... maargoedOOOOOOVERZICHIEEEEeeee .... waar ben je ....... we hebben je nodig
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:49 schreef coz het volgende:
ach geeft niet , komende dagen ben ik op lowlands![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:15 schreef Oversight het volgende:
[..]
Niks ervan.
[Oversight][WIKI][serversidescrewup]
Wiki fixen pottedikkie...
Lowlands komt volgend jaar toch wéér ?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:39 schreef Oversight het volgende:
COZ verdient een standbeeld !
[Oversight][WIKI][serversidescrewup]
coolquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:55 schreef coz het volgende:
even alvast uit de geschiedenis van fok gevist
Get chipped!! menselijke chippromo-campagne
Get chipped!! menselijke chippromo-campagne deel 2
truth wiki is als aanvulling/achtergrond info voor truthforum bedoeld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:00 schreef Stenny het volgende:
Vraagje: dient de inhoud van Fok Wiki encyclopedische aard te hebben zoals de Wikipedia, of is er meer vrijheid, bijvoorbeeld voor persoonlijke essays? Het lijkt me dat er verschil dient te zijn, anders wordt er een nieuwe Wikipedia gemaakt. (Misschien is dit al gevraagd, maar heb niet de tijd om elke reactie grondig te lezen).
Moet er niet een richtlijn worden gemaakt hoe Fok Wiki echt een eigen identiteit kan krijgen ten opzichte van Wikipedia?
Een soort missie die dus wel afwijkt van Wikipedia? Ik hoor het graag.
Sten
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
truth wiki is als aanvulling/achtergrond info voor truthforum bedoeld.
het is niet bedoeld om het forum te vervangen of er een dagboek van de maken.
Verder ben je volledig vrij !
je kan er jouw* visie over bepaalde onderwerpen kwijt, zoals ik in de mail al zei... de woordenlijst is nog lang niet compleet...
Het hoeft dus niet een bewezen theorie te zijn, dat zou het ook heel lastig maken een truth wiki te bouwen![]()
Ik denk dat als je door de bestaande truth pagina's op wiki scrollt ( 9/11 bv) dat je een heel aardig beeld hebt van de ruimte die je hebt.
Nogmaals heel leuk dat je mee doet Stenny !
Alles is vrijblijvend,
en welkom![]()
![]()
Okay dan, dat klinkt goed, dank je wel!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:13 schreef coz het volgende:
er zit toevallig een woordenboek in .. verder is het[[14.gif]] succes , probeer maar .. als het niet mag zie je het vanzelf
zonder gekheid , ga je gang ..zolang je het op de goede plek houd
alles wat je wilt kan op jouw (gokje) eigen pagina .. of linken aan de goede categorie , de essays misschien aan Theater Taal en Kunst [ik roep maar wat
] .. (* dmv op de pagina [[Categorie:TTK]] te zetten (zelfs dat is (nog) niet verplicht maar wel erg handig))
voor andere mensen .. hoe je op de eigen pagina komt ?simpel na inloggen , heb je zo'n knopje "gebruikersnaam" daar klik je op
* ik heb laatst alle 'categorieen die nog geen bovenliggende categorie' hadden ergens aan gekoppeld .. dit ga ik binnenkort ook met de 'pagina's zonder categorieen doen' dan krijg je als resultaat ..een grote sitemap vanwaar je op alle pagina's kan komen .. dit is niet altijd het geval vanaf de hoofdpagina(pagina;s zonder link) .. lekker werk .. en niemand zal het opvalllen .. ach tja boei**
ik zelf maak er iig wel gebruik van
Okay Mirage, dank je! voor je gastvrijheid en inspiratie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
truth wiki is als aanvulling/achtergrond info voor truthforum bedoeld.
het is niet bedoeld om het forum te vervangen of er een dagboek van de maken.
Verder ben je volledig vrij !
je kan er jouw* visie over bepaalde onderwerpen kwijt, zoals ik in de mail al zei... de woordenlijst is nog lang niet compleet...
Het hoeft dus niet een bewezen theorie te zijn, dat zou het ook heel lastig maken een truth wiki te bouwen![]()
Ik denk dat als je door de bestaande truth pagina's op wiki scrollt ( 9/11 bv) dat je een heel aardig beeld hebt van de ruimte die je hebt.
Nogmaals heel leuk dat je mee doet Stenny !
Alles is vrijblijvend,
en welkom![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:01 schreef Stenny het volgende:
[..]
Okay Mirage, dank je! voor je gastvrijheid en inspiratie.![]()
Ik heb al wat geplaatst: http://wiki.fok.nl/index.php/Astrale_erotiek
Een andere pagina dient verwijderd te worden 'Uitleg_astrale_erotiek', maar ik weet niet hoe dit moet, dus misschien kan iemand anders dit even doen? En het artikel 'Astrale_erotiek' kan toegvoegd worden aan 'Paranormaal', kan ik dat zelf doen?
Groetjes,
Sten
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:09 schreef Oversight het volgende:
[..]
Mooi stuk,....
Categorie Truth toevoegen doe je als volgt:
plaats ergens op je pagina: [[Categorie:TRU]]
( nu al gedaan... zie ook je overlegpagina)
Dan vind Coz 'm wel, en deelt hem verder in......
Coz, DANK voor het categoriseren van alle losse pagina;s binnen Fok!Wiki...
Onzichtbaar werk, maar niet ondankbaar !! HULDE !
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:15 schreef Stenny het volgende:
[..]Aha, heel fijn, dank voor je uitleg en ook Coz bedankt.
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:24 schreef Oversight het volgende:
[..]
Smiley vóór je zinnen,.... ik vind jou aardig.....
grapje voor kenners, ik doe het al jaren, maar krijg er tot de dag van vandaag véél commentaar op....heerlijk.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:54 schreef Stenny het volgende:
[..]Ja, 'k had het gezien.
Weltrusten voor zometeen...
gok eensquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:27 schreef coz het volgende:
maar zal het ook even ergens op de truth pagina zetten
Hee, kopieert hij de bron ook?, ja, dat had ik al eerder gezien bij Wikipedia, maar dat komt dus bij mij niet in beeld. Gelukkig ben ik zelf de auteur.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:05 schreef coz het volgende:
[[Categorie:TRUspiritueel]] & hoofdstukjes toegevoegd
zelfs nog auteursrecht nagekeken.. was best makkelijk
![]()
<title>Door het Raam - Astrale Erotiek</title>
<meta name="author" content="Sten Oomen">![]()
[..]
gok eens![]()
Aha, ik vond dat al merkwaardig, ja, dat is ook een goede methode om te checken of iemand origineel is, deed ik met werk van mijn leerlingen ook wel eens (werkstukken).quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:48 schreef coz het volgende:
nee ik heb gegoogled op een quote uit de text .. meestal spot je daar de copy paste acties wel mee .. en in de meta van je website staat dat .. (het viel me even op dat de inleiding een andere format had , niet tekstueel maar qua layout, denk ff checken )
overigens is de categorie reeds TRUparanormaal
... spiritueel mag ook van mij hoor maar ik begon te twijfelen ..ben er ook niet al te veel in thuis dusss.. nouja ..tis allemaal niet veel werk om aan te passen iig![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:03 schreef Stenny het volgende:
[..]
Aha, ik vond dat al merkwaardig, ja, dat is ook een goede methode om te checken of iemand origineel is, deed ik met werk van mijn leerlingen ook wel eens (werkstukken).![]()
Is goed zo hoor, paranormaal of spiritueel, is allebei goed.Ik hoop nog wat meer bijdrages te leveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |