Whatever, ik woon niet op een boerderij, maar het blijft foutquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:12 schreef existenz het volgende:
[..]
Whatever, ik woon niet op een boerderij, maar het blijft fout
Omniworld, waar blijft me Shoarma nou, waar blijft me Shoarma nou, waar blijft me Shoarma nou!
![]()
PSV is opgericht als fabriekselftal. De oorsprong daarvan ligt in een volledig andere tijd dan in dat commerciėle bagger-era van tegenwoordig. Philips heeft van oudsher iets met de club, wat heet. Niet te vergelijken met de link tussen Ajax en ABN-Amro, om maar iets te noemen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:23 schreef savelkoul het volgende:
Of Philips Sv
Ik vind het hier in de regio nog wel meevallen. Die dubbele namen zitten we in ieder geval niet op te wachten.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bij amateurclubs is het al schering en inslag. Dan krijg je zo'n volleybalcompetitie met allemaal dubbele namen.
Leuk stuk in de VI trouwens!
wat is erquote:
En hoequote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Biko heeft een FCDB verleden...
Dat ie nog nooit voor Willem II heeft gespeeld is dan op zich een wonderquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:37 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En hoe. Kwam uit de eigen jeugd, gaf in veertien wedstrijden twee goede voorzetten, en kreeg het toen in zijn bol. Moest met alle geweld 'hogerop' en kwam bij RKC op de bank van het 2e terecht
. Nu dus aan de slag bij Omniworld, het zal mij benieuwen....
Urk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Van wie hebben ze gewonnen dan?
quote:De overwinning van FC Omniworld op SV Urk is niet alleen reden voor een feestje op sportpark De Vormt op Urk, maar ook in het Spaanse Salou werd de wedstrijd via internet op de voet gevolgd. Voorzitter Rene ter Borgh volgde met veertig supporters van FC Omniworld de wedstrijd via www.fcomniworld.nl. Ter Borgh bracht telefonisch zijn blijk van waardering voor deze zege over. ,,Dit is natuurlijk fantastich. Het is een goed begin.''
idd,dat zouden er ongeveer evenveel zijn als wijquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:49 schreef Yeahinho het volgende:
Veertig supporters?!Ik geloof er niks van dat ze er zoveel hebben....
quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:58 schreef Suijk het volgende:
En dat zijn dan alleen nog maar de buitenlandse supporters.
Dara kun je tenminste nog naar Eindhoven vluchten. Vanuit Almere alleen naar Walibi Flevoquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:22 schreef Suijk het volgende:
Nee van Helmond word je vrolijk.
Als je dat met omniworld vergelijkt welquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:22 schreef Suijk het volgende:
Nee van Helmond word je vrolijk.
Daar wil je ook niet zijn natuurlijk.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:25 schreef existenz het volgende:
[..]
Dara kun je tenminste nog naar Eindhoven vluchten. Vanuit Almere alleen naar Walibi Flevo![]()
En nu heb ik hem in mn icoonquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Omniworld is gewoon fout!
Heb mijn kaartje vandaag gehaald voor de 22e dus dat komt in ordequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:30 schreef Suijk het volgende:
Uiteraard was ik mijn foto toestel vergeten, maar ik neem aan dat jullie in de loop van het seizoen allemaal een keertje op bezoek komen.
10,10,incl TB toeslagquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:01 schreef Suijk het volgende:
Hoe duur is dat uitkaartje eigenlijk?
al 10 hoorde ik vanavondquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:13 schreef Suijk het volgende:
En dan toch al 5 kaartjes verkocht.
Een los kaartje voor de statribune is 8 euro, dus dat komt wel ongeveer overeen.
Ja, 170 euro voor een zitplaats (150 als je ouder dan 65 bent), maar voor de statribune is het 80 euro, dat valt nog wel mee.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Maar de seizoenkaarten zijn wel heel duur?
http://www.google.nl/search?q=Omniducibili&svnum=10&hl=nl&lr=&c2coff=1&sa=N&tab=iwquote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:53 schreef Suijk het volgende:
De eerste internet hooligans zijn ook gesignaleerd, onder de naam 'Omniducibili'.
Ja en PSV telt niet, want dat is genoemd naar Philipsdorp.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:12 schreef Cruoninga het volgende:
Misschien is FC Omniworld wel de eerste der vier ruiters van de apocalyps die het einde aankondigen van het Neerlands voetbal zoals wij dat kennen. Nu wat betreft sponsornamen het eerste schaap (letterlijk dus) over de dam is....
'Hij' is al op wat meer fora gesignaleerd. Wel geinig.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:20 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=Omniducibili&svnum=10&hl=nl&lr=&c2coff=1&sa=N&tab=iw.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Omniworld is gewoon cult. Zo fout!
Bij Omniworld kan alles.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:30 schreef pekel het volgende:Kunstgrasveld dat afgekeurd wordt...sja.
Ik zie nu dat dat op een maandag is, dan moet ik even snel wat met mijn werk gaan regelen, anders kan ik daar nog niet heen ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:03 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een mazzelpikken daar bij Omniworld,hun allereerste thuiswedstrijd is nu tegen de koninklijke FC uit 's-Hertogenbosch
1e aflastingquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jammer dat ze niet gescoord hebben. Alles dat ze nu doen is een primeur.
kutjodenquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:18 schreef DAMH het volgende:
Wat viel Den bosch tegen zeg nog mzzl dat omni niet gelijk heeft gemaakt
en wat een trieste relletjes op het einde hehe
Dezelfde gasten die vooraf in de stad heel stoer rondliepen met een meerderheid en toen lieten ze ons gewoon zitten.quote:
ze pakken alleen vlaggenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dezelfde gasten die vooraf in de stad heel stoer rondliepen met een meerderheid en toen lieten ze ons gewoon zitten.
En om trouwens nou van een relletje te spreken,nou nee.
Ik weet niet met hoeveel man jullie in de stad waren, maar dat waren toch aardig gasten hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dezelfde gasten die vooraf in de stad heel stoer rondliepen met een meerderheid en toen lieten ze ons gewoon zitten.
En om trouwens nou van een relletje te spreken,nou nee.
met 5enquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:30 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik weet niet met hoeveel man jullie in de stad waren, maar dat waren toch aardig gasten hoor.
Denk dat je daar veel klappen van had kunnen krijgen.
Dan denk ik dat je heel blij mag zijn dat ze niet begonnen zijn, want zoals ik het zag waren het flinke gasten.quote:
Maar ik ben ook groot en flinkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:59 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je heel blij mag zijn dat ze niet begonnen zijn, want zoals ik het zag waren het flinke gasten.
Heb je gezienquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar ik ben ook groot en flink
Kortom: een historische avond!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:58 schreef methodmich het volgende:
Dus er staat een Omniworlder in de recordboeken als eerste doelpuntenmaker van de club in het betaald voetbal, terwijl de eerste die Omniworld een eigen goal schonk ook bekend werd, evenals de eerste speler die een hattrick maakte op dat veld in het betaald voetbal.
Volgens mij hadden ze 4 gele kaartenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nog steeds geen kaarten? Ze winnen die Fair Play prijs nog. Emmen in ieder geval niet.
Als we zo gaan beginnen kan ik ook wel mee de geschiedenisboeken in.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:41 schreef Yeahinho het volgende:
Ik was de eerste die in het uitvak de combinatie 'cola-snickers-paprika chips' bestelde, heb ik me laten vertellen.
* Yeahinho gaat ook mee de geschiedenisboeken in.
Dat wordt denk ik een hele reeks, nog dikker dan de encyclopediequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:47 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen kan ik ook wel mee de geschiedenisboeken in.![]()
Wat een klets zeg![]()
![]()
en altijd richting mij verwijten maken over mijn eetpatroonquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:41 schreef Yeahinho het volgende:
Ik was de eerste die in het uitvak de combinatie 'cola-snickers-paprika chips' bestelde, heb ik me laten vertellen.
Niet om te ouwehoeren, maar ik denk serieus dat Omniworld dan z'n eerste overwinning behaalt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:54 schreef Suijk het volgende:
29-8 tegen de Eagles idd.
Tja, ze worden niet weggespeeld tot nu toe dus dat is al heel wat. Tegen Eindhoven hadden ze wel een puntje verdiend. Tegen de Eagles zal wel 2-2 worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Niet om te ouwehoeren, maar ik denk serieus dat Omniworld dan z'n eerste overwinning behaalt.
Ik ben er zelf niet bij, mag weer training geven vanaf volgende week.
En het is ze gelukt, het eerste puntje is binnenquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:48 schreef Suijk het volgende:
Vanavond komen de Eagles op bezoek, het eerste puntje (of punten) zou leuk zijn.
quote:
quote:Mike Snoei (Go Ahead Eagles)
"Een onnodig gelijkspel. FC Omniworld kreeg precies één kans die eindigde op de buitenkant van de paal. Wij vergaten op simpele wijze een grote score neer te zetten vanavond. De vele kansen werden verschrikkelijk slecht uitgespeeld. We kregen ook veel ruimte maar speelden met weinig voetbalverstand. De 2-2 roep je over jezelf af op die manier en moet niet op de arbiter afgereageerd worden. We hadden het duel al lang kunnen beslissen. Na de 0-2 zijn we teveel achteruit gaan lopen en Omniworld speelde een prima alles-of-niets. Een prima gelegenheid op een grote score hebben we hier gemist, er was veel strijd maar weinig verstand op het veld".
quote:Jan Schulting (FC Omniworld)
"Mike heeft het goed verwoord. In de eerste helft hadden we niets in te brengen. Mazzel dat het dan bij 0-1 blijft halverwege. Ik bracht een aanvaller voor een verdediger, maar toen gelijk de 0-2 viel leek het duel gespeeld. We gingen alles-of-niets spelen en omdat de 3e goal niet viel bleven we in de wedstrijd. De 2-2 viel uit een onoverzichtelijke situatie, knap dat de arbiter de handsbal zag. We hebben veel gestreden maar het was niet overtuigend. De eerste punten werden hier onthaald als een zege, maar dat vind ik overdreven. We hebben weinig overtuigd en GA Eagles verdiende gewoon te winnen, was duidelijk de betere ploeg. Wij hebben heel veel geluk gehad vanavond"
Nou echt 'hooliganproof' was het tegen Den Bosch zeker niet. De supporters die naast ons zaten konden zo onder zo'n hekje klimmen (die bij de amateurclubs ook rondom het veld staan als afrastering en om de reclameborden te bevestigen) en het veld op gaan en/of eventueel ons vak aan te vallen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:32 schreef roaringlion het volgende:
Elke uitsupporter kan totaal veilig een uitwedstrijd hier bezoeken, dat Go Ahead en Den Bosch aardig wat supporters meehadden was alleen maar leuk en geeft wat extra sfeer.
Als je wil stuur ze maar op naar fokmusic@msn.comquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:24 schreef roaringlion het volgende:
Ik heb nog wat fotos van de wedstrijd en van jullie vak dus als je die wilt hoor ik het wel. Zo niet,dan succes in de competitie en misschien tot in Den Bosch.
Dat zijn nog de beginnersfoutjes denk ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:35 schreef roaringlion het volgende:
Het eerste gedeelte van de tweede helft miste ik nog omdat ze 1 meisje (wel een lekker ding trouwens) in dat hokkie de hele staantribune willen laten voorzien van koffie, thee en weet ik veel. dat schiet dus niet op.
Hij had het toen ook duidelijk over betalende toeschouwers, misschien waren er de eerste wedstrijd veel genodigden.quote:En 2486 toeschouwers? Lag het nou aan mij of waren er juist eerder wat minder toeschouwers dan tegen Den Bosch? En toen waren het er bijna 2200.
Die speaker was zeker wel lachen ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:01 schreef roaringlion het volgende:
ja, die had volgens mij al een fles whiskey op, zei iets van Llucsobishi Forkfit en nog wat. Was nog niks hoor, de week daarvoor heette hij in de rusat iedereen van harte welkom, gaf het scorebord de stand 1-1 aan (een stand die nooit bestaan heeft) en gaf na 10 minuten in de tweede helft de opstellingen. Ik zal de foto's naar je op sturen Ouwe Sint Jan, zijn wel flinke formaten maar ik zal ze proberen in te krimpen. En ach, zo'n lange tijd wachten geeft je wel alle tijd dat meissie lekker lang te bekijken ;-)
Ik stuur ze anders wel door naar jou, is voor roaringlion missschien wat makkelijker.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:09 schreef Yeahinho het volgende:
Hier nog eentje die wel interesse heeft in de foto's van het (Bossche) uitvak.
[afbeelding]
Primaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:12 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik stuur ze anders wel door naar jou, is voor roaringlion missschien wat makkelijker.
OKquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:17 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Prima. Maar wil je aub even je post waarin je me kwoot wijzigen? Doe ik hetzelfde even met die post van mij erboven, scheelt me hopelijk weer wat spam...
Ik heb de foto's (nog?) niet gehad, dus kan ze nog niet doorsturen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:17 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Prima. Maar wil je aub even je post waarin je me kwoot wijzigen? Doe ik hetzelfde even met die post van mij erboven, scheelt me hopelijk weer wat spam...
Bij Emmen zat er maar dertig man in het uitvak. Ik heb geen flauw idee wat nu het verschil is. Is de Deventenaar nieuwsgierig of zo?quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:08 schreef Erasmusch het volgende:
Eagles heeft de primeur voor het eerste uitverkochte uitvak![]()
160 man hoorde ik net en buiten nog 40 met sv. Op een maandagavond voor de schandalige prijs van 15e is gewoon netjes
en wij betaalde 10 euro alleen omdat het een autocombi is,lees eigen vervoerquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:08 schreef Erasmusch het volgende:
Op een maandagavond voor de schandalige prijs van 15e is gewoon netjes
Was een mannetje of 30 in het uitvak op Schooneberg, maar of die met de bus waren weet ik niet..... Denk het overigens wel want volgens mij was de gemiddelde leeftijd een jaar of 14 van die mannetjesquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:21 schreef Suijk het volgende:
Voor 15 euro kon er gisteren ook met de supportersbus van Omniworld mee gereden worden naar Telstar. Geen idee of er iemand in zat.
De jeugd elftallen mogen gratis mee naar uit wedstrijden idd.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:17 schreef spurs het volgende:
[..]
Was een mannetje of 30 in het uitvak op Schooneberg, maar of die met de bus waren weet ik niet..... Denk het overigens wel want volgens mij was de gemiddelde leeftijd een jaar of 14 van die mannetjes
Wiekens heeft het toch echt aan zichzelf te danken, 'zijn been bleef steken in het veld', ik zie niet zo in hoe dat precies kan, maar goed. En van Powel is wel logisch, zoals vermeld was dat de eerste keer dat er op gespeeld werd nadat het een week eerder nog was afgelast.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:23 schreef Afunados het volgende:
<knip Wiekens>
www.vi.nl
-------------------------------------------------------------------------------------
<knip Powel>
Eensch.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:25 schreef MaxPower het volgende:
Ik pleit nog steeds voor een naamsverandering. Het is nog niet te laat... Omniworld is commercieel totaal niet interessant lijkt me. FC Almere is al beter en tevens goede reclame voor de stad. Ik geloof dat de voetbaltak afstamt van De Zwarte Schapen? Dat is nou een schitterende naam... jammer dat die verloren is gegaan.
ah, ligt dat daaraanquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:23 schreef Afunados het volgende:
ik kon de volgende dag mijn bed niet uitkomen.
leg eens uitquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:38 schreef Suijk het volgende:
. En van Powel is wel logisch, zoals vermeld was dat de eerste keer dat er op gespeeld werd nadat het een week eerder nog was afgelast.
Maar die gaan natuurlijk niks in de pres roepen.quote:Vooralsnog zouden de enigen die er echt nadeel van zouden moeten hebben natuurlijk Omniworld zelf moeten zijn.
Powel heeft het over het rubber, het schuren etc. Het was nog helemaal nieuw, er was nog niet op gespeeld, de bal rolde nog niet goed, kortom, het was gewoon nog niet 100% speelklaar. Nu gaat dat al een stuk beter.quote:
Geen idee of dat zo werkt. Maar dan hadden ze iig van de zomer wel ff een paar oefenpotjes mogen spelen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Powel heeft het over het rubber, het schuren etc. Het was nog helemaal nieuw, er was nog niet op gespeeld, de bal rolde nog niet goed, kortom, het was gewoon nog niet 100% speelklaar. Nu gaat dat al een stuk beter.
Er moet een hoeveelheid rubber, zand en water op en dat is wel moeilijk om precies te bepalen wat de goede hoeveelheid is. Die oefenpotjes hadden inderdaad wel gespeeld mogen worden maar het veld lag er pas een week voor het begin ofzo...quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:26 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Geen idee of dat zo werkt. Maar dan hadden ze iig van de zomer wel ff een paar oefenpotjes mogen spelen.
De goede samenstelling lijkt me niet zo moeilijk te vinden, want Omniworld is niet de enigste die een kunstgrasveld heeft. 'n Beetje informatie inwinnen bij andere clubs kan volgens mij weinig kwaad.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Er moet een hoeveelheid rubber, zand en water op en dat is wel moeilijk om precies te bepalen wat de goede hoeveelheid is. Die oefenpotjes hadden inderdaad wel gespeeld mogen worden maar het veld lag er pas een week voor het begin ofzo...
Die is wel degelijk wat moeilijker te vinden aangezien het een heel nieuw soort veld is. Bij de andere clubs ligt er weer een andere soort.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:00 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
De goede samenstelling lijkt me niet zo moeilijk te vinden, want Omniworld is niet de enigste die een kunstgrasveld heeft. 'n Beetje informatie inwinnen bij andere clubs kan volgens mij weinig kwaad.
Oké, wist ik niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die is wel degelijk wat moeilijker te vinden aangezien het een heel nieuw soort veld is. Bij de andere clubs ligt er weer een andere soort.
Tja, Omniworld doet het niet bepaald geweldig. Voor gisteravond hadden ze één puntje behaald, dat trekt niet bepaald mensen, zeker niet nu de nieuwigheid eraf is. Je gaat niet met je kinderen eens naar het stadion omdat FC Omniworld al een punt heeft bepaald en die avond het grote VVV op bezoek komt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Het blijft een uitstekende voetballer voor een GGD ploeg, alleen de jaren gaan tellen inderdaad. Vreemd dat men het bij een thuisduel tegen VVV laat afweten, dat is toch een leuke ploeg om naar te kijken.
Die houdt vooral de bank warm.quote:
13e in de tweede periode.quote:Op maandag 19 september 2005 11:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ze staan wel nog steeds onderaan volgens mij.
Nee, tegen AFC, de Graafschap is er uit gezet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:19 schreef Yeahinho het volgende:
Ze moeten voor de beker toch uit naar De Graafschap.
Oja, das waar ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, tegen AFC, de Graafschap is er uit gezet.
Alle aandacht op de competitie, heel verstandig.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Pijnlijke nederlaag vanavond.
Dan had je je al in de eerste ronde eruit moeten laten mikken zoals wijquote:Op woensdag 21 september 2005 09:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Alle aandacht op de competitie, heel verstandig.
quote:Op woensdag 21 september 2005 12:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan had je je al in de eerste ronde eruit moeten laten mikken zoals wij
Helmond heeft verder nog 1 grote kans gehad waar Molenaar moest optreden. Omniworld ook een paar kansen die er best wel in mochten. Viedma eindelijk terug en 2x geel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een eigen goal nog wel. Toch zonde, thuis verliezen van Helmond met 0-1 door een eigen goal. Hoe zit het met de publieke belangstelling, Suijk?
Jammerquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Oh, en er is een nieuwe stadionspeaker, hehe.
Ja vond ik ook. Deze spreekt Mitsubishi Forklift wel goed uit, heeft de minuten dat er gescoord wordt goed, heeft geen problemen met Ouhsaine en is overdreven enthousiast.quote:
Ergun Cakir, die sleurt altijd wel lekker en is altijd wel vervelend voor de verdediging.quote:Op zondag 25 september 2005 15:37 schreef jpzegthallo het volgende:
Die Turk voorin, die pingelaar, die kon mij ook wel plezieren.
Dan kun je de helft van de GGD wel opdoeken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:53 schreef DarkShine het volgende:
Vind deze club nou niet echt een meerwaarde voor het betaald voetbal hebben. Mag van mij zo opgedoekt worden.
Maargoed laten we nog maar even wachten...
Hoe kun je dat nu zeggen na nog geen kwart van hun eerste seizoen in het Betaald Voetbal.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:53 schreef DarkShine het volgende:
Vind deze club nou niet echt een meerwaarde voor het betaald voetbal hebben. Mag van mij zo opgedoekt worden.
Maargoed laten we nog maar even wachten...
Alleen de naam al...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:01 schreef fanneke het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nu zeggen na nog geen kwart van hun eerste seizoen in het Betaald Voetbal.
Ik vind ook dat al die Limburgse vlaaien wel in één club verenigd kunnen worden, val ik jou toch ook niet mee lastig?quote:
Zoals ik zei ik wacht nog wel even af, maar vooralsnog is dit mijn mening.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:09 schreef Suijk het volgende:
Paar primeurtjes vandaag, een ploeg die een periode titel haalt in het stadion, een thuisvak dat speciaal hiervoor uitgebreid was voor de zwollenaren, een stadionfakkel en de eerste gesloopte stoeltjes.
Ondanks weer een onnodig verlies, toch één van de betere wedstrijden gespeeld.
De naam is niet zo relevant. Al mag best verplicht worden dat de plaatsnaam sowieso in de naam komt te staan. Dan krijg je niet van dit soort dingen.quote:
Zoals in Belgiė ook verplicht is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De naam is niet zo relevant. Al mag best verplicht worden dat de plaatsnaam sowieso in de naam komt te staan. Dan krijg je niet van dit soort dingen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:20 schreef Yeahinho het volgende:
Agree. Gewoon FC Almere van maken, dan klinkt het al een heel stuk beter.
Zeker weten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:20 schreef Yeahinho het volgende:
Agree. Gewoon FC Almere van maken, dan klinkt het al een heel stuk beter.
Roosendaalse Boys Roosendaal, Venlose Voetbal Vereniging Venlo, Maastrichtse Voetbal Vereniging Maastricht, Nijmegen Eendracht Combinatie Nijmegen, Amsterdamsche Football Club Ajax Amsterdam...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ajax Amsterdam, Feyenoord Rotterdam, PSV Eindhoven, Vitesse Arnhem, NEC Nijmegen, Roda JC Kerkrade, RKC Waalwijk, RBC Roosendaal, Stormvogels/Telstar IJmuiden, Sparta Rotterdam, Excelsior Rotterdam, MVV Maastricht, Cambuur Leeuwarden, Go Ahead Eagles Deventer, Willem II Tilburg...
Van mij mag het.
Dat is waar, maar toch blijft het dubbelop.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die afkortingen worden toch niet voluit gespeld.
Heb ook clubs opgenoemd waar dat nu al het geval is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat wel, maar dat vindt nu ook al plaats. VVV-Venlo bijvoorbeeld.
That's a fact!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vind het niet zo'n probleem. Al is het maar om gedrochten als FC Omniworld te voorkomen.
3 zelfs, netjes hoor. 16e plaats inmiddels, waar stopt de Omniworld-trein?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:53 schreef Suijk het volgende:
Vanavond de Friezen uit Leeuwarden op bezoek. Puntje lijkt me mogelijk.
Periodekampioen lijkt me lachen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:44 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
3 zelfs, netjes hoor. 16e plaats inmiddels, waar stopt de Omniworld-trein?
Helaas wel weer een rode kaart. Die krijgen ze best veel. Al had Piqué er ook eentje mogen krijgen, frusti schoppertje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wist niet wat ik zag, 2-0 nog wel.
Pas maar op, ze staan 3e deze periode.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:16 schreef pekel het volgende:
Vrijdag komen de paarse mannekes naar Emmen....
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Pas maar op, ze staan 3e deze periode.![]()
Thnx. Probeer al de heenweg vanuit Maastricht te gaan, maar anders is dit mijn eventuele "noodplan" als ik het niet red. Ben er sowieso bij, lijkt me wel gezellig daarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vanaf Gent naar Antwerpen, de trein naar Amsterdam en dan de trein naar Almere. Almere is goed te doen per trein. OV in Almere is ook redelijk tot goed.
Is totaal niet aantrekkelijk voor ze.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:07 schreef Chen het volgende:
Ik vind eigelijk dat de Hoofdklasse ook een betaalde divisie moet worden, clubs zoals Quick Boys en Rijnsburgse Boys kunnen makkelijk in het betaald voetbal meedraaien
Weinig aan...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:29 schreef Afunados het volgende:
[..]
Thnx. Probeer al de heenweg vanuit Maastricht te gaan, maar anders is dit mijn eventuele "noodplan" als ik het niet red. Ben er sowieso bij, lijkt me wel gezellig daar
Toen jij er was, was er inderdaad weinig te beleven.quote:
Niet zo boeiend wat die clubs willen. Ze betalen hun spelers redelijk en daar moeten ze ook maar eens de consequenties van gaan aanvaarden. Met amateurvoetbal heeft de hoofdklasse weinig te maken.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:52 schreef methodmich het volgende:
Nee, alle clubs in de hoofdklasse. Geen enkele club daar is beter af met voetbal in de eerste divisie, omdat ze daar ook al de stadions voor missen.
ASV Dronten betaalde vorig jaar maar een paar spelers (de aangetrokken vooral), en veel was het toen ook niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
Valt best mee. Er zijn wat clubs die flink betalen inderdaad, maar de meeste teams die vorig jaar kampioen werden en hoog eindigden geven weinig. IJsselmeervogels daargelaten.
Nu worden er bij ons inderdaad nog steeds een paar spelers betaald.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er wordt in de hoofdklasse best redelijk betaald, zelfs in de 1e klasse zijn er clubs die betalen en op lager niveau ook wel, zoals bijvoorbeeld FC Lienden.
Doorstroming moet gewoon mogelijk zijn. De term amateurclub is allang niet meer van toepassing op hoofdklassers die werken met stichtingen, semiprofcontracten en zwart onder de tafel flink betalen.
Ik zeg ook niet dat Omniworld de slechtste club in de GGD is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ze staan geen laatste toch?
Oh, dat meende ik eens gelezen te hebben in een interview met één van de oprichters, toen er naar die naam gevraagd werd. Dat maakt het inderdaad wel iets anders, je ziel verkopen aan de commercie is wel de grootste zonde. De voetbaltak heeft gewoon een nieuwe naam nodig, alleen is er dus geen achterban om daarvoor te pleiten, wel?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:27 schreef Suijk het volgende:
Omniworld is geen bedrijf dat de voetbalclub sponsort hoor. Het is de verzamelnaam voor allerlei topsport initiatieven in Almere.
Krijg je met zo'n mentaliteit na de 2-0!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:41 schreef methodmich het volgende:
Wel pas in de slotfase de goals moeten slikken, dat is sneu voor ze.
whehehe,ook al zo'n speler die dacht dat ie er al was nadat ie na 8 seconden er al eentje inprikte,en zie waar ie nu gaat spelenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Hilmi Mihci komt de voorhoede van Omniworld versterken.
Powelquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Welke ex-FCDB'er kunnen we nog meer verwachten?
Laat maar komen, als hij tegen de 'kleintjes' van de GGD blijft scoren. Eredivisie materiaal hebben we toch niet nodig.quote:
Ben eens benieuwd..quote:Op donderdag 3 november 2005 13:09 schreef Suijk het volgende:
Tot morgen dan maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |