abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29871519
Dat stadion .
  maandag 22 augustus 2005 @ 23:26:34 #102
67174 Dos37
Come on Twente
pi_29871599
ze hebben tenminste gescoord
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:09:28 #103
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29873476
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 23:23 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

kutjoden
Dezelfde gasten die vooraf in de stad heel stoer rondliepen met een meerderheid en toen lieten ze ons gewoon zitten.

En om trouwens nou van een relletje te spreken,nou nee.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_29873520
Hulde aan de omroeper en technicus trouwens .
pi_29874072
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:09 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Dezelfde gasten die vooraf in de stad heel stoer rondliepen met een meerderheid en toen lieten ze ons gewoon zitten.

ze pakken alleen vlaggen
pi_29874232
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:09 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik weet niet met hoeveel man jullie in de stad waren, maar dat waren toch aardig gasten hoor.
Denk dat je daar veel klappen van had kunnen krijgen.
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 01:43:40 #107
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29875810
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:30 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Ik weet niet met hoeveel man jullie in de stad waren, maar dat waren toch aardig gasten hoor.
Denk dat je daar veel klappen van had kunnen krijgen.
met 5en
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_29876077
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 01:43 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

met 5en
Dan denk ik dat je heel blij mag zijn dat ze niet begonnen zijn, want zoals ik het zag waren het flinke gasten.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 02:12:52 #109
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29876392
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 01:59 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Dan denk ik dat je heel blij mag zijn dat ze niet begonnen zijn, want zoals ik het zag waren het flinke gasten.
Maar ik ben ook groot en flink
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_29876467
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 02:12 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Maar ik ben ook groot en flink
Heb je gezien
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_29895524
Dus er staat een Omniworlder in de recordboeken als eerste doelpuntenmaker van de club in het betaald voetbal, terwijl de eerste die Omniworld een eigen goal schonk ook bekend werd, evenals de eerste speler die een hattrick maakte op dat veld in het betaald voetbal.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29895718
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:58 schreef methodmich het volgende:
Dus er staat een Omniworlder in de recordboeken als eerste doelpuntenmaker van de club in het betaald voetbal, terwijl de eerste die Omniworld een eigen goal schonk ook bekend werd, evenals de eerste speler die een hattrick maakte op dat veld in het betaald voetbal.
Kortom: een historische avond!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:06:23 #113
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29897549
Nog steeds geen kaarten? Ze winnen die Fair Play prijs nog. Emmen in ieder geval niet.
pi_29897829
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 20:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nog steeds geen kaarten? Ze winnen die Fair Play prijs nog. Emmen in ieder geval niet.
Volgens mij hadden ze 4 gele kaarten

[ Bericht 1% gewijzigd door Onze-Ouwe-Sint-Jan op 23-08-2005 20:22:24 ]
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:33:56 #115
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29898489
Ok dan! Wie was de eerste?
pi_29898561
Jeroen Hessing na een half uur volgens de site van FC Den Bosch, maar dacht dat bij de strafschop na 4 minuten al geel werd getrokken en dat was dan voor Marcel Huisman
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 21:29:46 #117
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29900458
Huisman gaat ook de geschiedenisboeken in!
pi_29900857
Ik was de eerste die in het uitvak de combinatie 'cola-snickers-paprika chips' bestelde, heb ik me laten vertellen .

* Yeahinho gaat ook mee de geschiedenisboeken in .
pi_29901065
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 21:41 schreef Yeahinho het volgende:
Ik was de eerste die in het uitvak de combinatie 'cola-snickers-paprika chips' bestelde, heb ik me laten vertellen .

* Yeahinho gaat ook mee de geschiedenisboeken in .
Als we zo gaan beginnen kan ik ook wel mee de geschiedenisboeken in.
Wat een klets zeg
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_29901229
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 21:47 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Als we zo gaan beginnen kan ik ook wel mee de geschiedenisboeken in.
Wat een klets zeg
Dat wordt denk ik een hele reeks, nog dikker dan de encyclopedie .
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:05:01 #121
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29901751
Hahaha .

Point taken. 29/8 Omniworld-Eagles?
  woensdag 24 augustus 2005 @ 00:51:09 #122
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29908107
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 21:41 schreef Yeahinho het volgende:
en altijd richting mij verwijten maken over mijn eetpatroon
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_29915305
Het was gezellig.
Wat een paupers lopen er ook rond in Almere he. Jammer dat er niet een puntje hebben werd afgesnoept, maar dat was ook niet helemaal terecht geweest.

29-8 tegen de Eagles idd.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29915362
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 11:54 schreef Suijk het volgende:
29-8 tegen de Eagles idd.
Niet om te ouwehoeren, maar ik denk serieus dat Omniworld dan z'n eerste overwinning behaalt.

Ik ben er zelf niet bij, mag weer training geven vanaf volgende week.
pi_29915373
Heeft Omniworld al een harde kern? The Black Sheeps ofzo?
pi_29915510
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 11:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Niet om te ouwehoeren, maar ik denk serieus dat Omniworld dan z'n eerste overwinning behaalt.

Ik ben er zelf niet bij, mag weer training geven vanaf volgende week.
Tja, ze worden niet weggespeeld tot nu toe dus dat is al heel wat. Tegen Eindhoven hadden ze wel een puntje verdiend. Tegen de Eagles zal wel 2-2 worden.

En de harde kern bestaat niet. Ergens wat meldingen over 'Omniducibili', maar dat is niet serieus te nemen natuurlijk.
Klik dan als je durft
pi_30075575
Vanavond komen de Eagles op bezoek, het eerste puntje (of punten) zou leuk zijn.
Klik dan als je durft
pi_30078993
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 16:48 schreef Suijk het volgende:
Vanavond komen de Eagles op bezoek, het eerste puntje (of punten) zou leuk zijn.
En het is ze gelukt, het eerste puntje is binnen

2-2
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_30079307
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 11:59 schreef Suijk het volgende:

Tegen de Eagles zal wel 2-2 worden.
Klik dan als je durft
pi_30083499
En genoten Suijk?
That's all folks!
pi_30083930
Ja enorm.

Die Donleben is toch wel een goed spelertje, jammer dat 'ie zo opzij wordt geblazen.
De 1e helft waren de Eagles beter, de tweede helft niet meer, maar hadden ze een aantal goede counters, die ze dan weer erg dom mistten.
Ze staan in ieder geval niet meer laatste.
Klik dan als je durft
pi_30084017
Nee precies, al had ik gehoopt op een 2-3 van Brugge.
That's all folks!
pi_30084099
Hulde
pi_30084103
Die komt van Excelsior zag ik in de VI gids, toch? Hij viel in geloof ik.
Klik dan als je durft
pi_30085134
Ja klopt, ik volg hem dit seizoen ook daarom met grote interesse. Op de site van Go-Ahead staat dat hij in de 65ste minuut naar de kant is gehaald. Hij had een paar goede mogelijkheden laten liggen.
That's all folks!
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 09:08:01 #136
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30087700
Wanneer wisselt Snoei zichzelf eens dan?

Ontopic: Gefeliciteerd, vrienden van Omniworld!
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:27:02 #137
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30090883
quote:
Mike Snoei (Go Ahead Eagles)
"Een onnodig gelijkspel. FC Omniworld kreeg precies één kans die eindigde op de buitenkant van de paal. Wij vergaten op simpele wijze een grote score neer te zetten vanavond. De vele kansen werden verschrikkelijk slecht uitgespeeld. We kregen ook veel ruimte maar speelden met weinig voetbalverstand. De 2-2 roep je over jezelf af op die manier en moet niet op de arbiter afgereageerd worden. We hadden het duel al lang kunnen beslissen. Na de 0-2 zijn we teveel achteruit gaan lopen en Omniworld speelde een prima alles-of-niets. Een prima gelegenheid op een grote score hebben we hier gemist, er was veel strijd maar weinig verstand op het veld".
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:27:07 #138
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30090886
quote:
Jan Schulting (FC Omniworld)
"Mike heeft het goed verwoord. In de eerste helft hadden we niets in te brengen. Mazzel dat het dan bij 0-1 blijft halverwege. Ik bracht een aanvaller voor een verdediger, maar toen gelijk de 0-2 viel leek het duel gespeeld. We gingen alles-of-niets spelen en omdat de 3e goal niet viel bleven we in de wedstrijd. De 2-2 viel uit een onoverzichtelijke situatie, knap dat de arbiter de handsbal zag. We hebben veel gestreden maar het was niet overtuigend. De eerste punten werden hier onthaald als een zege, maar dat vind ik overdreven. We hebben weinig overtuigd en GA Eagles verdiende gewoon te winnen, was duidelijk de betere ploeg. Wij hebben heel veel geluk gehad vanavond"
pi_30104455
Dat klopt wel, maar toch bedankt voor het puntje. Zat jij ook op de tribune?
Klik dan als je durft
pi_30105795
Donleben was bij de amateurs ook altijd een van de beteren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30110137
ff met betrekking tot:
de link met ajax supporters: logisch, er wonen er hier nogal wat, ajax heeft een samenwerkingsverband met Omniworld en op vrijdag speelt ajax toch bijna nooit. Logisch dus dat ze komen kijken en ze zijn van harte welkom.
de harde kern: die is er niet. Wel zitten er op de staantribune nogal wat mensen met een verleden net als ik. Mensen die echt geen zin meer hebben om de rotzooi op te zoeken maar die echt niet in paniek wegrennen mocht het vak worden aangevallen. Bij elkaar schat ik dat toch nog wel op een mannetje of 200 (herkennen elkaar meteen, kort knikje, knipoog en daarna je eigen plek op de staantribune zoeken).
Elke uitsupporter kan totaal veilig een uitwedstrijd hier bezoeken, dat Go Ahead en Den Bosch aardig wat supporters meehadden was alleen maar leuk en geeft wat extra sfeer.
Dat de uitsupporters steeds joden roepen klopt ook wel. Degenen die ik ken wonen hier net als ik pas een paar jaar en zijn geboren en getogen in Mokum.
Heb zelf nog wat foto's van de Bossche bollen en Deventer koeken dus mocht iemand die ergens geplaats willen zien dan hoor ik het wel. Die Snoei is een oliebol. Gaat ie in de dug-out uitgebreid zijn aantekeningen lezen. Die heb ik dus ook maar even gefotografeerd. Vergat ik verd..... me flits uit te zetten.
En dat gezeur over Almere, nee, Deventer is het New York van het oosten,nou goed?
Bijna iedereen hier was liever in Amsterdam gebleven maar de redenen waarom we nou hier zitten zijn duidelijk dus hoef ik niet verder uit te leggen.
pi_30110795
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:32 schreef roaringlion het volgende:

Elke uitsupporter kan totaal veilig een uitwedstrijd hier bezoeken, dat Go Ahead en Den Bosch aardig wat supporters meehadden was alleen maar leuk en geeft wat extra sfeer.
Nou echt 'hooliganproof' was het tegen Den Bosch zeker niet. De supporters die naast ons zaten konden zo onder zo'n hekje klimmen (die bij de amateurclubs ook rondom het veld staan als afrastering en om de reclameborden te bevestigen) en het veld op gaan en/of eventueel ons vak aan te vallen.

Zoveel supporters hadden wij nu ook weer niet bij, het waren er net geen honderd, maar dat is niet verwonderlijk op een maandagavond.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30111324
ja, maar het uitvak is geloof ik niet zo groot dus dan lijkt het nog wat. Zeker die wedstrijd was het ook voor mensen met een staanplaats (ze hebben nu een vrije zone ingevoerd tussen het uitvak en dat zitvak) een eitje om bij dat vak van jullie te komen. Maar daar ga je weer, voor ons hoeft het niet meer zo nodig. Willen gewoon lekker voetbal kijken en verder geen gezeik meer. Je merkte het ook meteen want gisteren stikte het meteen weer van de stillen bij de wedstrijd die de hen bekenden vriendelijk liepen te groeten als om te zeggen we weten nog wel wie jullie zijn. Maar wij hebben dat gezeik tegen jullie niet veroorzaakt. Ik heb niemand die ik nog ken naar dat uitvak van jullie zien lopen. We hebben trouwens alleen nog maar maandag thuisgespeeld. Aaanstaande maandag weer, dan die inhaalwedstrijd tegen veendam, maar vrijdag spelen we weer thuis, VVV geloof ik. De eerste thuiswedstrijd op vrijdag. Maar het is allemaal sowieso waardeloos.Hoe kun je nou in hemelsnaam met een normale baan ervoor zorgen dat je om 8 uur een uitwedstrijd in Maastricht, Sittard, Eindhoven, Oss, Venlo etc etc kunt kijken? We willen echt wel met een groep naar uitwedstrijden toe maar het is bijna onmogelijk. Alleen Volendam en Haarlem en zo lukt nog net, en misschien vrijdag Stormvogels Telstat. Dus mij vielen die 100 die jullie meenamen nog echt niet tegen. was trouwens een leuke wedstrijd.Klote dat we verloren maar de wedstrijd was leuk.
pi_30111668
Dat groepje dat naast ons zat waren wel ajax supporters en was een leuk groepje die volgens mij niet alleen voor het voetbal kwamen.
Doordeweekse dagen zijn zeker kut als je tot 4 of 5 uur moet werken, maar ja.... dat is de commercie.
Vond Den Bosch niet geweldig spelen, maar Omniworld viel mij 100% mee, die pakken echt wel wat punten dit jaar.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30112298
ja, ik hoop wel op wat punten, maar ik weet niet hoe die schulting traint. We hebben al haast geen namen maar diegenen die we hebben zijn allemaal gebleseeerd en er komt er nooit es een terug. Waren bij Urk uit en die van Eijk is een goede rechtsback, nooit meer gezien. Gouttebarge of hoe die ook heet, die heb volgens mij zijn hand gekneusd bij het tekenen van z'n contract want die heb ik noh helemaal nooit gezien. van Ankeren, Viedma, ook allebei gebleseerd. Ben blij dat we de keeper nog hebben want zonder die jongen hadden we elke wedstrijd een goal of 6 om onze oren gehad. Nou, als die Powel zo doorgaat eindigt ie in de dertig doelpunten en dan doe je als club automatisch mee dus voor jullie ziet her er goed uit. Ik heb nog wat fotos van de wedstrijd en van jullie vak dus als je die wilt hoor ik het wel. Zo niet,dan succes in de competitie en misschien tot in Den Bosch.
pi_30112380
Het is allemaal nog nieuw, dus dat trekt ook nog wel wat meer uitsupporters.

Overigens vond ik ze tegen Den Bosch beter spelen dan tegen de Eagles.
Klik dan als je durft
pi_30112763
ja, is misschien wel zo. Gisteren was de eerste helt echt volslagen kut. Werkelijk waardeloos, geen kans gehad. Tweed helft was iets beter maar een beetje ploeg countert ons er uit met een doelpunt of 6. Het eerste gedeelte van de tweede helft miste ik nog omdat ze 1 meisje (wel een lekker ding trouwens) in dat hokkie de hele staantribune willen laten voorzien van koffie, thee en weet ik veel. dat schiet dus niet op. Donleben man of the match was ook grappig, dat was natuurlijk Molenaar,maar ja, die had er al een op zak dus die kunnen ze moeilijk elke wedtsrijd tot man of the match uitroepen. En 2486 toeschouwers? Lag het nou aan mij of waren er juist eerder wat minder toeschouwers dan tegen Den Bosch? En toen waren het er bijna 2200.
pi_30113000
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 22:24 schreef roaringlion het volgende:
Ik heb nog wat fotos van de wedstrijd en van jullie vak dus als je die wilt hoor ik het wel. Zo niet,dan succes in de competitie en misschien tot in Den Bosch.
Als je wil stuur ze maar op naar fokmusic@msn.com
Succes zullen we hard nodig hebben dit jaar....
Jullie hebben niks te verliezen en voetballen dan (tegen ons) lekker fris aanvallend voetbal.

De meeste eerste divisie ploegen nemen weinig tot geen supporters mee naar Den Bosch, ben benieuwd of dit bij jullie wel het geval is. Zou wel mooi zijn.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30113074
Molenaar was gisteren zeker verantwoordeljk voor het punt. Goed keepertje, van AZ komt ie af geloof ik.
Ik had niet het idee dat het drukker was dan tegen Den Bosch idd. Toch is dat aantal wel netjes, meer dan er bij Top of Eindhoven zitten bij hun wedstrijden.
Klik dan als je durft
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:43:46 #150
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30113143
Eerlijk is eerlijk,FCO viel mij 100% mee tegen ons en een plek tussen plaats 11 en 15 acht ik zeker wel tot de mogelijkheden en dan doen ze het gewoon goed.

FCO kan lekker spelen zonder druk want niemand verwacht iets van ze,dat is samen met onderschatting het grootste voordeel van FCO.

En oja,doe alsjeblieft iets aan die stadionnaam,tenenkrommend

[ Bericht 1% gewijzigd door DutchGooner op 30-08-2005 22:49:31 ]
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')