Dezelfde gasten die vooraf in de stad heel stoer rondliepen met een meerderheid en toen lieten ze ons gewoon zitten.quote:
ze pakken alleen vlaggenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dezelfde gasten die vooraf in de stad heel stoer rondliepen met een meerderheid en toen lieten ze ons gewoon zitten.
En om trouwens nou van een relletje te spreken,nou nee.
Ik weet niet met hoeveel man jullie in de stad waren, maar dat waren toch aardig gasten hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dezelfde gasten die vooraf in de stad heel stoer rondliepen met een meerderheid en toen lieten ze ons gewoon zitten.
En om trouwens nou van een relletje te spreken,nou nee.
met 5enquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:30 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik weet niet met hoeveel man jullie in de stad waren, maar dat waren toch aardig gasten hoor.
Denk dat je daar veel klappen van had kunnen krijgen.
Dan denk ik dat je heel blij mag zijn dat ze niet begonnen zijn, want zoals ik het zag waren het flinke gasten.quote:
Maar ik ben ook groot en flinkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:59 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je heel blij mag zijn dat ze niet begonnen zijn, want zoals ik het zag waren het flinke gasten.
Heb je gezienquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar ik ben ook groot en flink
Kortom: een historische avond!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:58 schreef methodmich het volgende:
Dus er staat een Omniworlder in de recordboeken als eerste doelpuntenmaker van de club in het betaald voetbal, terwijl de eerste die Omniworld een eigen goal schonk ook bekend werd, evenals de eerste speler die een hattrick maakte op dat veld in het betaald voetbal.
Volgens mij hadden ze 4 gele kaartenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nog steeds geen kaarten? Ze winnen die Fair Play prijs nog. Emmen in ieder geval niet.
Als we zo gaan beginnen kan ik ook wel mee de geschiedenisboeken in.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:41 schreef Yeahinho het volgende:
Ik was de eerste die in het uitvak de combinatie 'cola-snickers-paprika chips' bestelde, heb ik me laten vertellen.
* Yeahinho gaat ook mee de geschiedenisboeken in.
Dat wordt denk ik een hele reeks, nog dikker dan de encyclopediequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:47 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen kan ik ook wel mee de geschiedenisboeken in.![]()
Wat een klets zeg![]()
![]()
en altijd richting mij verwijten maken over mijn eetpatroonquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:41 schreef Yeahinho het volgende:
Ik was de eerste die in het uitvak de combinatie 'cola-snickers-paprika chips' bestelde, heb ik me laten vertellen.
Niet om te ouwehoeren, maar ik denk serieus dat Omniworld dan z'n eerste overwinning behaalt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:54 schreef Suijk het volgende:
29-8 tegen de Eagles idd.
Tja, ze worden niet weggespeeld tot nu toe dus dat is al heel wat. Tegen Eindhoven hadden ze wel een puntje verdiend. Tegen de Eagles zal wel 2-2 worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Niet om te ouwehoeren, maar ik denk serieus dat Omniworld dan z'n eerste overwinning behaalt.
Ik ben er zelf niet bij, mag weer training geven vanaf volgende week.
En het is ze gelukt, het eerste puntje is binnenquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:48 schreef Suijk het volgende:
Vanavond komen de Eagles op bezoek, het eerste puntje (of punten) zou leuk zijn.
quote:
quote:Mike Snoei (Go Ahead Eagles)
"Een onnodig gelijkspel. FC Omniworld kreeg precies één kans die eindigde op de buitenkant van de paal. Wij vergaten op simpele wijze een grote score neer te zetten vanavond. De vele kansen werden verschrikkelijk slecht uitgespeeld. We kregen ook veel ruimte maar speelden met weinig voetbalverstand. De 2-2 roep je over jezelf af op die manier en moet niet op de arbiter afgereageerd worden. We hadden het duel al lang kunnen beslissen. Na de 0-2 zijn we teveel achteruit gaan lopen en Omniworld speelde een prima alles-of-niets. Een prima gelegenheid op een grote score hebben we hier gemist, er was veel strijd maar weinig verstand op het veld".
quote:Jan Schulting (FC Omniworld)
"Mike heeft het goed verwoord. In de eerste helft hadden we niets in te brengen. Mazzel dat het dan bij 0-1 blijft halverwege. Ik bracht een aanvaller voor een verdediger, maar toen gelijk de 0-2 viel leek het duel gespeeld. We gingen alles-of-niets spelen en omdat de 3e goal niet viel bleven we in de wedstrijd. De 2-2 viel uit een onoverzichtelijke situatie, knap dat de arbiter de handsbal zag. We hebben veel gestreden maar het was niet overtuigend. De eerste punten werden hier onthaald als een zege, maar dat vind ik overdreven. We hebben weinig overtuigd en GA Eagles verdiende gewoon te winnen, was duidelijk de betere ploeg. Wij hebben heel veel geluk gehad vanavond"
Nou echt 'hooliganproof' was het tegen Den Bosch zeker niet. De supporters die naast ons zaten konden zo onder zo'n hekje klimmen (die bij de amateurclubs ook rondom het veld staan als afrastering en om de reclameborden te bevestigen) en het veld op gaan en/of eventueel ons vak aan te vallen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:32 schreef roaringlion het volgende:
Elke uitsupporter kan totaal veilig een uitwedstrijd hier bezoeken, dat Go Ahead en Den Bosch aardig wat supporters meehadden was alleen maar leuk en geeft wat extra sfeer.
Als je wil stuur ze maar op naar fokmusic@msn.comquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:24 schreef roaringlion het volgende:
Ik heb nog wat fotos van de wedstrijd en van jullie vak dus als je die wilt hoor ik het wel. Zo niet,dan succes in de competitie en misschien tot in Den Bosch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |