Dat zijn nog de beginnersfoutjes denk ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:35 schreef roaringlion het volgende:
Het eerste gedeelte van de tweede helft miste ik nog omdat ze 1 meisje (wel een lekker ding trouwens) in dat hokkie de hele staantribune willen laten voorzien van koffie, thee en weet ik veel. dat schiet dus niet op.
Hij had het toen ook duidelijk over betalende toeschouwers, misschien waren er de eerste wedstrijd veel genodigden.quote:En 2486 toeschouwers? Lag het nou aan mij of waren er juist eerder wat minder toeschouwers dan tegen Den Bosch? En toen waren het er bijna 2200.
Die speaker was zeker wel lachen ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:01 schreef roaringlion het volgende:
ja, die had volgens mij al een fles whiskey op, zei iets van Llucsobishi Forkfit en nog wat. Was nog niks hoor, de week daarvoor heette hij in de rusat iedereen van harte welkom, gaf het scorebord de stand 1-1 aan (een stand die nooit bestaan heeft) en gaf na 10 minuten in de tweede helft de opstellingen. Ik zal de foto's naar je op sturen Ouwe Sint Jan, zijn wel flinke formaten maar ik zal ze proberen in te krimpen. En ach, zo'n lange tijd wachten geeft je wel alle tijd dat meissie lekker lang te bekijken ;-)
-emailadres verwijderd-
Ik stuur ze anders wel door naar jou, is voor roaringlion missschien wat makkelijker.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:09 schreef Yeahinho het volgende:
Hier nog eentje die wel interesse heeft in de foto's van het (Bossche) uitvak.
[afbeelding]
Primaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:12 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik stuur ze anders wel door naar jou, is voor roaringlion missschien wat makkelijker.
OKquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:17 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Prima. Maar wil je aub even je post waarin je me kwoot wijzigen? Doe ik hetzelfde even met die post van mij erboven, scheelt me hopelijk weer wat spam...
Ik heb de foto's (nog?) niet gehad, dus kan ze nog niet doorsturen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:17 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Prima. Maar wil je aub even je post waarin je me kwoot wijzigen? Doe ik hetzelfde even met die post van mij erboven, scheelt me hopelijk weer wat spam...
Bij Emmen zat er maar dertig man in het uitvak. Ik heb geen flauw idee wat nu het verschil is. Is de Deventenaar nieuwsgierig of zo?quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:08 schreef Erasmusch het volgende:
Eagles heeft de primeur voor het eerste uitverkochte uitvak![]()
160 man hoorde ik net en buiten nog 40 met sv. Op een maandagavond voor de schandalige prijs van 15e is gewoon netjes
en wij betaalde 10 euro alleen omdat het een autocombi is,lees eigen vervoerquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:08 schreef Erasmusch het volgende:
Op een maandagavond voor de schandalige prijs van 15e is gewoon netjes
Was een mannetje of 30 in het uitvak op Schooneberg, maar of die met de bus waren weet ik niet..... Denk het overigens wel want volgens mij was de gemiddelde leeftijd een jaar of 14 van die mannetjesquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:21 schreef Suijk het volgende:
Voor 15 euro kon er gisteren ook met de supportersbus van Omniworld mee gereden worden naar Telstar. Geen idee of er iemand in zat.
De jeugd elftallen mogen gratis mee naar uit wedstrijden idd.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:17 schreef spurs het volgende:
[..]
Was een mannetje of 30 in het uitvak op Schooneberg, maar of die met de bus waren weet ik niet..... Denk het overigens wel want volgens mij was de gemiddelde leeftijd een jaar of 14 van die mannetjes
Wiekens heeft het toch echt aan zichzelf te danken, 'zijn been bleef steken in het veld', ik zie niet zo in hoe dat precies kan, maar goed. En van Powel is wel logisch, zoals vermeld was dat de eerste keer dat er op gespeeld werd nadat het een week eerder nog was afgelast.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:23 schreef Afunados het volgende:
<knip Wiekens>
www.vi.nl
-------------------------------------------------------------------------------------
<knip Powel>
Eensch.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:25 schreef MaxPower het volgende:
Ik pleit nog steeds voor een naamsverandering. Het is nog niet te laat... Omniworld is commercieel totaal niet interessant lijkt me. FC Almere is al beter en tevens goede reclame voor de stad. Ik geloof dat de voetbaltak afstamt van De Zwarte Schapen? Dat is nou een schitterende naam... jammer dat die verloren is gegaan.
ah, ligt dat daaraanquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:23 schreef Afunados het volgende:
ik kon de volgende dag mijn bed niet uitkomen.
leg eens uitquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:38 schreef Suijk het volgende:
. En van Powel is wel logisch, zoals vermeld was dat de eerste keer dat er op gespeeld werd nadat het een week eerder nog was afgelast.
Maar die gaan natuurlijk niks in de pres roepen.quote:Vooralsnog zouden de enigen die er echt nadeel van zouden moeten hebben natuurlijk Omniworld zelf moeten zijn.
Powel heeft het over het rubber, het schuren etc. Het was nog helemaal nieuw, er was nog niet op gespeeld, de bal rolde nog niet goed, kortom, het was gewoon nog niet 100% speelklaar. Nu gaat dat al een stuk beter.quote:
Geen idee of dat zo werkt. Maar dan hadden ze iig van de zomer wel ff een paar oefenpotjes mogen spelen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Powel heeft het over het rubber, het schuren etc. Het was nog helemaal nieuw, er was nog niet op gespeeld, de bal rolde nog niet goed, kortom, het was gewoon nog niet 100% speelklaar. Nu gaat dat al een stuk beter.
Er moet een hoeveelheid rubber, zand en water op en dat is wel moeilijk om precies te bepalen wat de goede hoeveelheid is. Die oefenpotjes hadden inderdaad wel gespeeld mogen worden maar het veld lag er pas een week voor het begin ofzo...quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:26 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Geen idee of dat zo werkt. Maar dan hadden ze iig van de zomer wel ff een paar oefenpotjes mogen spelen.
De goede samenstelling lijkt me niet zo moeilijk te vinden, want Omniworld is niet de enigste die een kunstgrasveld heeft. 'n Beetje informatie inwinnen bij andere clubs kan volgens mij weinig kwaad.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Er moet een hoeveelheid rubber, zand en water op en dat is wel moeilijk om precies te bepalen wat de goede hoeveelheid is. Die oefenpotjes hadden inderdaad wel gespeeld mogen worden maar het veld lag er pas een week voor het begin ofzo...
Die is wel degelijk wat moeilijker te vinden aangezien het een heel nieuw soort veld is. Bij de andere clubs ligt er weer een andere soort.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:00 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
De goede samenstelling lijkt me niet zo moeilijk te vinden, want Omniworld is niet de enigste die een kunstgrasveld heeft. 'n Beetje informatie inwinnen bij andere clubs kan volgens mij weinig kwaad.
Oké, wist ik niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die is wel degelijk wat moeilijker te vinden aangezien het een heel nieuw soort veld is. Bij de andere clubs ligt er weer een andere soort.
Tja, Omniworld doet het niet bepaald geweldig. Voor gisteravond hadden ze één puntje behaald, dat trekt niet bepaald mensen, zeker niet nu de nieuwigheid eraf is. Je gaat niet met je kinderen eens naar het stadion omdat FC Omniworld al een punt heeft bepaald en die avond het grote VVV op bezoek komt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Het blijft een uitstekende voetballer voor een GGD ploeg, alleen de jaren gaan tellen inderdaad. Vreemd dat men het bij een thuisduel tegen VVV laat afweten, dat is toch een leuke ploeg om naar te kijken.
Die houdt vooral de bank warm.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |