abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31535771
Vrijdag komen de paarse mannekes naar Emmen....
Hoi.
pi_31536505
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 15:16 schreef pekel het volgende:
Vrijdag komen de paarse mannekes naar Emmen....
Pas maar op, ze staan 3e deze periode.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_31536932
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 15:56 schreef Suijk het volgende:

[..]

Pas maar op, ze staan 3e deze periode.
Hoi.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:19:11 #254
43497 Afunados
Get Therapy
pi_31539466
Is Almere goed te doen met de trein? Kom zeker, maar misschien de heenweg per trein direct vanuit Gent..
pi_31540796
Vanaf Gent naar Antwerpen, de trein naar Amsterdam en dan de trein naar Almere. Almere is goed te doen per trein. OV in Almere is ook redelijk tot goed.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:29:05 #256
43497 Afunados
Get Therapy
pi_31541102
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 19:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vanaf Gent naar Antwerpen, de trein naar Amsterdam en dan de trein naar Almere. Almere is goed te doen per trein. OV in Almere is ook redelijk tot goed.
Thnx. Probeer al de heenweg vanuit Maastricht te gaan, maar anders is dit mijn eventuele "noodplan" als ik het niet red. Ben er sowieso bij, lijkt me wel gezellig daar

[ Bericht 9% gewijzigd door Afunados op 18-10-2005 19:34:28 ]
pi_31541589
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 15:07 schreef Chen het volgende:
Ik vind eigelijk dat de Hoofdklasse ook een betaalde divisie moet worden, clubs zoals Quick Boys en Rijnsburgse Boys kunnen makkelijk in het betaald voetbal meedraaien
Is totaal niet aantrekkelijk voor ze.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31541922
Ze betalen hun spelers echter wel dik. Het moet maar gewoon zoals in elk ander land dat er doorstroming mogelijk is naar het betaald voetbal.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31544742
Idd, dat ze zelf mogen kiezen of ze promoveren
[14.gif]
pi_31544856
Gewoon verplicht promoveren, tenzij ze echt niet aan bepaalde eisen voldoen.
pi_31545105
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 19:29 schreef Afunados het volgende:

[..]

Thnx. Probeer al de heenweg vanuit Maastricht te gaan, maar anders is dit mijn eventuele "noodplan" als ik het niet red. Ben er sowieso bij, lijkt me wel gezellig daar
Weinig aan...
pi_31548663
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 21:44 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Weinig aan...
Toen jij er was, was er inderdaad weinig te beleven.
Klik dan als je durft
  woensdag 19 oktober 2005 @ 10:05:42 #263
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_31554195
Die promotieregeling komt opnieuw op de agenda nu toch? Lekker voor AGOVV en Omniworld.
pi_31559126
Dat willen de amateurclubs nooit en terecht. De KNVB moet niet zeuren.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 19 oktober 2005 @ 14:27:56 #265
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_31559184
Je bedoelt de clubs die hun spelers niet betalen? Nee, die blijven lekker derde klasse spelen.
pi_31559665
Nee, alle clubs in de hoofdklasse. Geen enkele club daar is beter af met voetbal in de eerste divisie, omdat ze daar ook al de stadions voor missen.
www.thuisuiteten.nl
pi_31564063
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 14:52 schreef methodmich het volgende:
Nee, alle clubs in de hoofdklasse. Geen enkele club daar is beter af met voetbal in de eerste divisie, omdat ze daar ook al de stadions voor missen.
Niet zo boeiend wat die clubs willen. Ze betalen hun spelers redelijk en daar moeten ze ook maar eens de consequenties van gaan aanvaarden. Met amateurvoetbal heeft de hoofdklasse weinig te maken.

Het is net als een uitkeringstrekker die zijn uitkering wil trekken en zwart bij wil beunen in de avonduren, maar het vertikt om gewoon te gaan solliciteren naar een 'witte' baan.
pi_31564517
Valt best mee. Er zijn wat clubs die flink betalen inderdaad, maar de meeste teams die vorig jaar kampioen werden en hoog eindigden geven weinig. IJsselmeervogels daargelaten.
www.thuisuiteten.nl
pi_31565203
Er wordt in de hoofdklasse best redelijk betaald, zelfs in de 1e klasse zijn er clubs die betalen en op lager niveau ook wel, zoals bijvoorbeeld FC Lienden.

Doorstroming moet gewoon mogelijk zijn. De term amateurclub is allang niet meer van toepassing op hoofdklassers die werken met stichtingen, semiprofcontracten en zwart onder de tafel flink betalen.
pi_31565205
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
Valt best mee. Er zijn wat clubs die flink betalen inderdaad, maar de meeste teams die vorig jaar kampioen werden en hoog eindigden geven weinig. IJsselmeervogels daargelaten.
ASV Dronten betaalde vorig jaar maar een paar spelers (de aangetrokken vooral), en veel was het toen ook niet.
pi_31565243
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 20:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er wordt in de hoofdklasse best redelijk betaald, zelfs in de 1e klasse zijn er clubs die betalen en op lager niveau ook wel, zoals bijvoorbeeld FC Lienden.

Doorstroming moet gewoon mogelijk zijn. De term amateurclub is allang niet meer van toepassing op hoofdklassers die werken met stichtingen, semiprofcontracten en zwart onder de tafel flink betalen.
Nu worden er bij ons inderdaad nog steeds een paar spelers betaald.
pi_31565318
Mijn club betaalde vorig seizoen ook en dan hebben we het over de 4e klasse.
pi_31579174
Over die namen: Gewoon sponsornamen als clubnaam verbieden. Als ik een paar jaar terug een toekomstparodie had geschetst van het Nederlands voetbal met een FC Omniworld in het Mitsubishu Forklift Stadion, had iedereen dat overdreven gevonden. DIe 'club' uit Almere is gewoon alles wat het nostalgische traditionele voetbal niet is. Hoe kan je zoiets aanhangen? Ik blijf erbij dat het de eerste ruiter van de apocalyps is.
pi_31581101
Omniworld is geen bedrijf dat de voetbalclub sponsort hoor. Het is de verzamelnaam voor allerlei topsport initiatieven in Almere. Dat het een suffe naam is ben ik met je eens maar de Philips Sport Vereniging is in dat opzicht meer commercieel. En een sponsornaam geven aan een stadion, dat gebeurt hier echt niet voor het eerst. Verder is er bij Omniworld juist nog veel meer een niet commerciele uitstraling. Ietwat kneuterig af en toe. Je kunt over de reclameborden heen een praatje maken als de spelers hun warming up doen, naderhand komen ze nog even in de kantine wat drinken, de beste plaatsen in het stadionnetje zijn niet voor sponsors, relaties van de sponsors en vrouwen van de relaties van de sponsors die in een skybox hun maandelijkse bedrijfsuitje plannen maar de hele lange zijde zijn staanplaatsen waar je voor 6 euro op kunt.
Klik dan als je durft
pi_31615680
Omniworld...sja....kan er niet veel van zeggen. Vanavond was het iig 3x niks. Alleen maar verdedigen, verdedigen e.d.... Omniworld voegt op dit moment niks toe in de GGD Laat ze maar ff een goed team bouwen, misschien dat het over 2 seizoenen iets kan betekenen...
Hoi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')