Pas maar op, ze staan 3e deze periode.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:16 schreef pekel het volgende:
Vrijdag komen de paarse mannekes naar Emmen....
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Pas maar op, ze staan 3e deze periode.![]()
Thnx. Probeer al de heenweg vanuit Maastricht te gaan, maar anders is dit mijn eventuele "noodplan" als ik het niet red. Ben er sowieso bij, lijkt me wel gezellig daarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vanaf Gent naar Antwerpen, de trein naar Amsterdam en dan de trein naar Almere. Almere is goed te doen per trein. OV in Almere is ook redelijk tot goed.
Is totaal niet aantrekkelijk voor ze.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:07 schreef Chen het volgende:
Ik vind eigelijk dat de Hoofdklasse ook een betaalde divisie moet worden, clubs zoals Quick Boys en Rijnsburgse Boys kunnen makkelijk in het betaald voetbal meedraaien
Weinig aan...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:29 schreef Afunados het volgende:
[..]
Thnx. Probeer al de heenweg vanuit Maastricht te gaan, maar anders is dit mijn eventuele "noodplan" als ik het niet red. Ben er sowieso bij, lijkt me wel gezellig daar
Toen jij er was, was er inderdaad weinig te beleven.quote:
Niet zo boeiend wat die clubs willen. Ze betalen hun spelers redelijk en daar moeten ze ook maar eens de consequenties van gaan aanvaarden. Met amateurvoetbal heeft de hoofdklasse weinig te maken.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:52 schreef methodmich het volgende:
Nee, alle clubs in de hoofdklasse. Geen enkele club daar is beter af met voetbal in de eerste divisie, omdat ze daar ook al de stadions voor missen.
ASV Dronten betaalde vorig jaar maar een paar spelers (de aangetrokken vooral), en veel was het toen ook niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
Valt best mee. Er zijn wat clubs die flink betalen inderdaad, maar de meeste teams die vorig jaar kampioen werden en hoog eindigden geven weinig. IJsselmeervogels daargelaten.
Nu worden er bij ons inderdaad nog steeds een paar spelers betaald.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er wordt in de hoofdklasse best redelijk betaald, zelfs in de 1e klasse zijn er clubs die betalen en op lager niveau ook wel, zoals bijvoorbeeld FC Lienden.
Doorstroming moet gewoon mogelijk zijn. De term amateurclub is allang niet meer van toepassing op hoofdklassers die werken met stichtingen, semiprofcontracten en zwart onder de tafel flink betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |