13e in de tweede periode.quote:Op maandag 19 september 2005 11:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ze staan wel nog steeds onderaan volgens mij.
Nee, tegen AFC, de Graafschap is er uit gezet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:19 schreef Yeahinho het volgende:
Ze moeten voor de beker toch uit naar De Graafschap.
Oja, das waar ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, tegen AFC, de Graafschap is er uit gezet.
Alle aandacht op de competitie, heel verstandig.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Pijnlijke nederlaag vanavond.
Dan had je je al in de eerste ronde eruit moeten laten mikken zoals wijquote:Op woensdag 21 september 2005 09:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Alle aandacht op de competitie, heel verstandig.
quote:Op woensdag 21 september 2005 12:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan had je je al in de eerste ronde eruit moeten laten mikken zoals wij
Helmond heeft verder nog 1 grote kans gehad waar Molenaar moest optreden. Omniworld ook een paar kansen die er best wel in mochten. Viedma eindelijk terug en 2x geel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een eigen goal nog wel. Toch zonde, thuis verliezen van Helmond met 0-1 door een eigen goal. Hoe zit het met de publieke belangstelling, Suijk?
Jammerquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Oh, en er is een nieuwe stadionspeaker, hehe.
Ja vond ik ook. Deze spreekt Mitsubishi Forklift wel goed uit, heeft de minuten dat er gescoord wordt goed, heeft geen problemen met Ouhsaine en is overdreven enthousiast.quote:
Ergun Cakir, die sleurt altijd wel lekker en is altijd wel vervelend voor de verdediging.quote:Op zondag 25 september 2005 15:37 schreef jpzegthallo het volgende:
Die Turk voorin, die pingelaar, die kon mij ook wel plezieren.
Dan kun je de helft van de GGD wel opdoeken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:53 schreef DarkShine het volgende:
Vind deze club nou niet echt een meerwaarde voor het betaald voetbal hebben. Mag van mij zo opgedoekt worden.
Maargoed laten we nog maar even wachten...
Hoe kun je dat nu zeggen na nog geen kwart van hun eerste seizoen in het Betaald Voetbal.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:53 schreef DarkShine het volgende:
Vind deze club nou niet echt een meerwaarde voor het betaald voetbal hebben. Mag van mij zo opgedoekt worden.
Maargoed laten we nog maar even wachten...
Alleen de naam al...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:01 schreef fanneke het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nu zeggen na nog geen kwart van hun eerste seizoen in het Betaald Voetbal.
Ik vind ook dat al die Limburgse vlaaien wel in één club verenigd kunnen worden, val ik jou toch ook niet mee lastig?quote:
Zoals ik zei ik wacht nog wel even af, maar vooralsnog is dit mijn mening.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:09 schreef Suijk het volgende:
Paar primeurtjes vandaag, een ploeg die een periode titel haalt in het stadion, een thuisvak dat speciaal hiervoor uitgebreid was voor de zwollenaren, een stadionfakkel en de eerste gesloopte stoeltjes.
Ondanks weer een onnodig verlies, toch één van de betere wedstrijden gespeeld.
De naam is niet zo relevant. Al mag best verplicht worden dat de plaatsnaam sowieso in de naam komt te staan. Dan krijg je niet van dit soort dingen.quote:
Zoals in België ook verplicht is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De naam is niet zo relevant. Al mag best verplicht worden dat de plaatsnaam sowieso in de naam komt te staan. Dan krijg je niet van dit soort dingen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:20 schreef Yeahinho het volgende:
Agree. Gewoon FC Almere van maken, dan klinkt het al een heel stuk beter.
Zeker weten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:20 schreef Yeahinho het volgende:
Agree. Gewoon FC Almere van maken, dan klinkt het al een heel stuk beter.
Roosendaalse Boys Roosendaal, Venlose Voetbal Vereniging Venlo, Maastrichtse Voetbal Vereniging Maastricht, Nijmegen Eendracht Combinatie Nijmegen, Amsterdamsche Football Club Ajax Amsterdam...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ajax Amsterdam, Feyenoord Rotterdam, PSV Eindhoven, Vitesse Arnhem, NEC Nijmegen, Roda JC Kerkrade, RKC Waalwijk, RBC Roosendaal, Stormvogels/Telstar IJmuiden, Sparta Rotterdam, Excelsior Rotterdam, MVV Maastricht, Cambuur Leeuwarden, Go Ahead Eagles Deventer, Willem II Tilburg...
Van mij mag het.
Dat is waar, maar toch blijft het dubbelop.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die afkortingen worden toch niet voluit gespeld.
Heb ook clubs opgenoemd waar dat nu al het geval is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat wel, maar dat vindt nu ook al plaats. VVV-Venlo bijvoorbeeld.
That's a fact!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vind het niet zo'n probleem. Al is het maar om gedrochten als FC Omniworld te voorkomen.
3 zelfs, netjes hoor. 16e plaats inmiddels, waar stopt de Omniworld-trein?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:53 schreef Suijk het volgende:
Vanavond de Friezen uit Leeuwarden op bezoek. Puntje lijkt me mogelijk.
Periodekampioen lijkt me lachen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:44 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
3 zelfs, netjes hoor. 16e plaats inmiddels, waar stopt de Omniworld-trein?
Helaas wel weer een rode kaart. Die krijgen ze best veel. Al had Piqué er ook eentje mogen krijgen, frusti schoppertje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wist niet wat ik zag, 2-0 nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |