Ik heb werkelijk geen idee of GoW bedroevend is/wordt, dat merken we over een aantal maandjes...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:59 schreef piet_pelle het volgende:
Ja maar om nu GoW bedroevend te noemen is toch echt klinklare onzin.
Als deze game al niet meer mooi is, wat dan in hemelsnaam wel?
Je moet toch ièts bij de launch halen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:08 schreef MMaRsu het volgende:
Ik denk dat het wel een vette game zal worden, al betwijfel ik of ik hem bij de Launch ga halen
Oh... ik dacht dat Halo3 uit zou komen tijdens de PS3-launch, als tegenhanger.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:18 schreef Edenoniphobic het volgende:
Hij komt helemaal niet uit bij launch. GoW staat voor een release tijdens de PS3-launch, als tegenhanger.
Moet tik jullie nu alles uitleggen.
quote:# Amped 3 (2K Games)
# Call of Duty 2 (Activision)
# Condemned (Sega)
# Dead Or Alive 4 (Tecmo)
# Elder Scrolls IV: Oblivion (Bethesda)
# Final Fantasy XI (Microsoft)
# Full Auto (Sega)
# Ghost Recon: Advanced Warfighter (Ubisoft)
# Gun (Activision)
# Kameo: Elements of Power (Microsoft)
# Madden NFL 06 (EA)
# NBA 2K6 (2K Games)
# NHL 2K6 (2K Games)
# The Outfit (THQ)
# Perfect Dark LE (Microsoft)
# Project Gotham Racing 3 (Microsoft)
# Quake 4 (Activision)
# Ridge Racer 6 (Namco)
# Saints Row (THQ)
# Tony Hawk's American Wasteland (Activision)
# Top Spin 2 (2K Games)
Hmmm... ik heb nog het meeste vertrouwen in Dead or Alive 4, als ik eerlijk moet zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:23 schreef MMaRsu het volgende:
Tot zover is dit de launch list iig..
Dat het een mooi spel blijkt te zijn betekent natuurlijk niet dat die PGR3 developers de xbox 360 snel door hebben. PGR4 zal er namelijk nog véél beter uitzien, aangezien ze de xbox 360 dan nòg beter kennen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:27 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ik ben mega-benieuwd of PGR3 zo goed wordt zoals men zegt en showt, want dan blijken hun een van de enige te zijn die het ding zo snel door hebben, en dat kan ik bijna niet geloven.
Nou dan hebben wij of andere screens/filmpjes gezien of je hebt een enorm blok voor je hoofd want ik vond de GoW filmpjes super indrukwekkend.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:39 schreef Edenoniphobic het volgende:
Uiteraard, maar my point is dat PGR3 niet alleen in screens en flimpjes als een van de weinige goed uitzag, maar op het oog ook soepel draaide, i.t.t. eigenlijk bijna alle andere games. GoW ziet er goed uit op screens, maar het in-game materiaal liep dus niet lekker en het benadert ook bij lange na niet de beste screens. Ben zeer benieuwd of zij met PGR3 het wel voor elkaar krijgen wat velen (nog!) niet voor elkaar krijgen.
Sja dat vindt jij (met jouw blok voor de kop), ik ben niet voor niets de discussie een pagina terug begonnen met mijn mening dat het in-game werk in dat filmpje zwaar teleurstellend is. Oogt voor mij als dertien in dozijn arcade shooter met slechte animatie en trage framerates, met een hoog deja-vu gehalte. Ze doen niks nieuws, ze maken gewoon een hi-res consoleshooter.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:44 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Nou dan hebben wij of andere screens/filmpjes gezien of je hebt een enorm blok voor je hoofd want ik vond de GoW filmpjes super indrukwekkend.
Maar misschien heeft GoW wel een heel boeiend, origineel en uitgebreid verhaal!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:19 schreef Edenoniphobic het volgende:
Sja dat vindt jij (met jouw blok voor de kop), ik ben niet voor niets de discussie een pagina terug begonnen met mijn mening dat het in-game werk in dat filmpje zwaar teleurstellend is. Oogt voor mij als dertien in dozijn arcade shooter met slechte animatie en trage framerates, met een hoog deja-vu gehalte. Ze doen niks nieuws, ze maken gewoon een hi-res consoleshooter.
Ik blijf erbij dat onderstaand detail bij lange na niet gehaald wordt, plus dat het ook nog eens niks te maken heeft met in-game werk. Anders geef mij eens de beelden van een soldier die die zombie bij zijn keel omhoog drukt met een dergelijke detail-graad.
Je ziet alleen maar straightforward hersenloos geknal.
[afbeelding]
Zucht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:19 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Sja dat vindt jij (met jouw blok voor de kop), ik ben niet voor niets de discussie een pagina terug begonnen met mijn mening dat het in-game werk in dat filmpje zwaar teleurstellend is. Oogt voor mij als dertien in dozijn arcade shooter met slechte animatie en trage framerates, met een hoog deja-vu gehalte. Ze doen niks nieuws, ze maken gewoon een hi-res consoleshooter.
Ik blijf erbij dat onderstaand detail bij lange na niet gehaald wordt, plus dat het ook nog eens niks te maken heeft met in-game werk. Anders geef mij eens de beelden van een soldier die die zombie bij zijn keel omhoog drukt met een dergelijke detail-graad.
Je ziet alleen maar straightforward hersenloos geknal.
[afbeelding]
De laatste strohalm.quote:Maar misschien heeft GoW wel een heel boeiend, origineel en uitgebreid verhaal!
Ik ben bepaald geen fan van arcade FPS games nee, maar ik kan heus wel waardering opbrengen als er iets nieuws of origineels gedaan wordt, of echt een stap vooruit gezet wordt in alle aspecten. Met de gepretendeerde enorme power-capaciteit verwacht ik echt iets nieuws en next-gen, en geen hi-res Halo-kloon of UT2006 achtige bedoeling. Ik zie vooral veel grafisch detail en vooruitgang maar verderest niks nieuws.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:29 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Zucht.
Dat plaatje zul je miet in het spel zien nee, het volgende wel.[afbeelding]
Ga je me nu vertellen dat je dat niet mooi vind. En dan nog zul je wel iets vinden wat deze game lelijk of slecht noemt, of inspiratie loos (noem 's een schietgame die dat volgens jou niet is).
Er is altijd wel iets waardoor deze game zuigt volgens jou dus wie heeft er nou een bord voor z'n kop? Een heel groot bord met een playstation reclame poster erop.
Ja maar dat kan toch niet anders? Het gaat om de gameplay, als je vrij wilt kunnen bewegen en schieten zoals gewend in een FPS dan kan je simpelweg niet verwachten dat de animaties net zo zijn als in een big budget hollywood film, of de realiteit for that matter. Of zelfs de Killzone 2 filmpjes. Want zoals de bewegingen in dat filmpje gingen is het onmogelijk na te spelen met een thumbstick.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 04:01 schreef Edenoniphobic het volgende:
What you see now, is what you get later. Heb je dat filmpje gezien ? Hoe ie rent, schiet en hoe andere bewegen. Je denkt dat ze daar nog 100 verschillende animatie's bij gaan gooien ? No way dude.
Het is een arcade adrenaline shooter, dat soort games zijn gemaakt voor snelle gameplay zonder poespas, en gemaakt op een onrealisitische basis omdat snelle accuracy-bewegingen een must zijn. Dan kun je blijkbaar volgens hen geen fysisch correcte animatie's en physics erin gooien waarbij het loop en renwerk zoals het hoort beweegt en een stap voorwaarts zet t.o.v. de huidige generatie, hij moet dus kennelijk fysisch onmogelijk loopactie's en schietactie's uit kunnen voeren om bepaalde gameplay-elementen waar te maken (waar ik het niet mee eens ben).
Dat is hun keuze, maar ik vind het zwaar klote. En het ziet er niet uit. Ik heb zelfs het idee dat hoe realistscher het spel oogt qua gfx, art en textures (zoals in dit geval een hoog niveau gehaald wordt), hoe meer het onrealistische erin gaat storen. Alles lijkt perfect aan de screens, totdat ik het in-game werk zie, en het luchtkasteel in duigen valt. Ik kan alleen maar hopen dat anderen met deze engine wel iets goeds doen qua games en originaliteit, want het lijkt wel een van de beste engines te zijn.
Ah, wishfull thinking van een ps3 adept.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:13 schreef Edenoniphobic het volgende:
-knip-
Ik dacht dat je bedoelde dat ze op de e3 die kits al hadden..quote:There are still some speed issues with the GPU we're told, but functionality wise, the Beta Kits are about a 90% representation of the final consoles.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 08:56 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ik 00wn jouw aars massively nu. Hoe voelt het.
God wat ben jij dom. Echt niet te filmen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Dude, serieus. Get a life. Leer Nederlands!
Dat bericht is overigens uit Mei. Alle berichtgeving omtrend KZ2 is van daarna. Het was nep, live with it.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:09 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
God wat ben jij dom. Echt niet te filmen.
Laat je pik a.s.a.p. dichtlijmen, de wereld dient bespaart te blijven van jouw kroost willen we de evolutie op gang houden.
Jij ! En niet zo'n klein beetje ook.quote:
19/05/2005 is de datum..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:17 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Jij ! En niet zo'n klein beetje ook.![]()
Je snapt niet eens dat die Killzone onthullingen van augustus zijn. Ga gewoon please niet in op deze diepgaande technische discussie als je er totaal geen kaas van gegeten hebt, en geen Engels kunt lezen.
Hoe valt er nou een inhoudelijke discussie op argumenten te voeren als je elke keer poep praat omdat je de zaken niet snapt. Laat de moeilijke dingen nou maar aan andere mensen over.![]()
Zit je weer aan de drugs jongen ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
19/05/2005 is de datum..
Dom geboren of hebben je ouders je laten vallen als kind?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:23 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Zit je weer aan de drugs jongen ?
Dat interview is van vlak na de E3 (19/5 ja) en was niet de issue sul, het was maanden geleden al punt van discussie met jou (of weet je dat ook al niet meer wegens dementie), en toen snapte je het ook al niet wat er gezegd werd. De aanvullende info hierboven die ik post komt van de PS Meeting (juli) en het PSM Magazine (augustus), waar het 'mysterie' opgelost wordt.
Je hebt niet vooraan gestaan bij het uitdelen van het verstand. Geef verder niks, maar leer op zijn minst eens f*cking fatsoendelijk lezen en interpreteren wat iemand bedoelt, zelfs met een gehandicapte valt beter te communiceren.![]()
dan is de A.I. van ghost recon 3 ook geniaal in de trailer, dan is de A.i. geniaal in The incredibles, Monsters inc, toy story en al dat soort geanimeerde filmsquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:13 schreef Edenoniphobic het volgende:
Dohh, ik had het over het filmpje van Killzone 2, dat soort A.I. was het geniale aan het filmpje w.m.b. niet zozeer de gfx.
Zo kan ik ook games maken, spelen op 5 fps en vervolgens doorspoelen, ben benieuwt of dat lekker speelt, het spel spelen met 5 fps en de replay bekijken met 60fpsquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 08:45 schreef Edenoniphobic het volgende:
Verrek, ik was vergeten dat je iets te dom was om Engels te lezen, de vorige keer sloeg je ook al constant de plank mis bij die Engelse artikelen met je totale misinterpretatie's omdat je het simpelweg niet kon lezen. EN nu alweer.
En wat het realtime gedeelte betreft rondom het PS3-E3 gebeuren had ik ook al gelijk. Recentelijk is nl bekend geworden dat de alpha-kit-demo's waarop de PS3-demo's gedraaid werden wel degelijk realtime waren, alleen in een ander opzicht. In ieder geval niet CG !?
We hadden destijds een discussie over zinsnedes (van Harisson ( http://www.gamesindustry.biz/feature.php?aid=9051 ) omtrent het Motor Storm en Killzone gebeuren, en realtime of prerendered. Bij de Playstation Meeting en in het laatste PSM magazine is de aap nu precies uit de mouw gekomen.
Wat blijkt in het kort : Zoals bekend liep de E3 hardware van de PS3 op 2.4 Ghz Cell's (i.p.v. 3.2 Ghz) en een Geforce 7800. Beide respectievelijk 75% en 60% van de kracht van de uiteindelijk Cell en RSX-GPU. Het allergrootste hardware probleemzat hem echter in memory bandbreedte van devkits, de Geforce 7800 was nl gekoppeld aan een southbridge via een normale PCI-Express 4x verbinding (2 GB/s). De beruchte Rambus FlexIO was nog niet aanwezig. Dit betekent simpelweg dat pas 6% van de 35GB/s die de PS3 straks rechtstreeks uitwisselt tussen de RSX en de Cell (zonder Southbridge) werd behaald. Huge bottleneck. Alphakits (die ook nog eens met 256 MB XDR i.p.v. 512 MB XDR + GDDR3 werkten) dus zwaar gehandicapt en underpowered.
Maar nu komt het, PSM Magazine meldt de clou van het zaakje : de Killzone demo liep wel degelijk realtime op alphakits en heel vroege engine-builds, maar pas op 5 fps. De hele demo werd dus opgenomen, en versneld tot 60 fps. Nu worden die uitspraken duidelijk van Harison, lees het interview nog eens na.
30fps is in jou ogen niet acceptable want dat oogt niet helemaal vloeiend als ik jou vorige post bekijk.quote:30 fps is genoeg voor minimum acceptabele performance. Men moet door het verkrijgen van 256 MB extra geheugen, 25% en 40% meer CPU en GPU power, en 6 keer zoveel geheugenbandbreedte makkelijk aan de 50 fps kunnen komen met final PS3 hardware met diezelfde engine die ook nog eens zwaar alpha is (net zoals de realtime Gundam demo pas 1 SPE core gebruikte op de PS meeting).![]()
![]()
Precies. Volgens mij is er inmiddels meer over de PS3 gepraat dan over de xbox 360.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:31 schreef Gamedemon het volgende:
...als je slim bent ga je naar het ps3 topic en ga je daar de grote jongen uithangen
ach, zoveel maakt dat toch niet uit? Bij zo'n beetje elke presentatie van MS wordt de PS3 erbij gesleept.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:14 schreef P-Style het volgende:
[..]
Precies. Volgens mij is er inmiddels meer over de PS3 gepraat dan over de xbox 360.
http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=10831quote:However, one strong hint about the price point for Xbox 360 did emerge today from Microsoft itself - with a German language page on the company's own website fingering CHF 600.- as the value of the console.
jij bent bijvoorbeeld ook een playstation fanboy maar wel een normale, jij loopt hier ook niet te flamen dat ps3 pwnzroroz!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:14 schreef P-Style het volgende:
[..]
Precies. Volgens mij is er inmiddels meer over de PS3 gepraat dan over de xbox 360.
daar heb je geen pc voor die hetzelfde kan draaienquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:55 schreef PandorasBox het volgende:
X360 prijs waarschijnlijk al gelekt:
[..]
http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=10831
600 Zwitserse frank= ¤390,-
DUUR
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:10 schreef PandorasBox het volgende:
Ja, maar de Ps3 krijgt superieure hardware + Blu-Ray.
Aan superieure hardware heb je niets als men het niet begrijpt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:32 schreef PandorasBox het volgende:
Heb ik iets verkeerds gezegd dan?![]()
Op papier kon de ps2 ook meer terraflops produceren. Is er alleen nooit uitgekomen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:39 schreef PandorasBox het volgende:
Nou, de Ps2 heeft nog steeds erg mooie graphics. Emotion-Engine wordt alleen door fanboys als een tegenargument gebruikt. Ps2 hardware heeft genoeg bewezen.
En de Ps3 komt later uit, dus verwacht betere/krachtigere hardware dan X360.
Op basis van wat er beloofd was hebben ze niets bewezen, overigens. FF techdemo anyone?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:39 schreef PandorasBox het volgende:
Emotion-Engine wordt alleen door fanboys als een tegenargument gebruikt. Ps2 hardware heeft genoeg bewezen.
Ehhh...FFVIII ballroom scene techdemo hebben ze al lang overschreden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op basis van wat er beloofd was hebben ze niets bewezen, overigens. FF techdemo anyone?
De emotion engine zou de shit worden.. Shit was het zeker ja..
Zelfde geldt ook wel voor de XBOX hoor.. Die beloofde ook veel meer met fancy techdemo's.
Met ingame graphics?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:48 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Ehhh...FFVIII ballroom scene techdemo hebben ze al lang overschreden.![]()
Het is juist de Xbox die met haar Raven demo niets bewezen heeft.
Need For Speed Hot Pursuit zag er beter uit op de Ps2. Burnout 3 ook. Hetzelfde geldt voor Burnout 4.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:59 schreef H.Flick het volgende:
Heb je misschien een voorbeeld van een multiplatform spel dat op de PS2 betere graphics heeft als op de Xbox? Want ik koop eigenlijk al mijn multiplatform spellen op de Xbox juist door de betere graphics, het betere geluid en de snellere laadtijden.
Kom op zeg, dat was zwaar kartelig en zo. Niet te vergelijken met FF filmpje. In dat geval is NG, Raven ook voorbij gegaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:55 schreef PandorasBox het volgende:
Sommige multiplatform spellen zien er ook beter op de Ps2 uit dan op de Xbox ja...
En die Ps2 techdemo's zijn niet echt indrukwekkend meer. Gran Turismo 200 is al overschreden door Gran Turismo 4. FFVIII techdemo bevatte twee dansende personage is een lege hal...
...
...
WOW
...
...
Is al overschreden.
En die oude man is al door Silent Hill 3 oude man ingehaald.
NEXT?
Zie boven je.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat was zwaar kartelig en zo. Niet te vergelijken met FF filmpje. In dat geval is NG, Raven ook voorbij gegaan..
En verder ben ik wel benieuwd naar je antwoord op H.Flick's vraag..
Ja, maar bewegend zag SH3 er dus stukken karteliger uit. Ook op de XBOX,quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:10 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Zie boven je.
Old man Ps2 tech demo:
[afbeelding]
Old man Silnt Hill 3(ingame)
[afbeelding]
Revolution will rule!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:20 schreef H.Flick het volgende:
Waar gaat het allemaal over?! De X360 gaat gewoon een mooie console worden en de PS3 ongetwijfeld ook. Tegen de tijd dat ze er allebei zijn kijk ik wel welke console krachtiger is en daar haal ik dan mijn multiplatform titels op.
Klaar, iedereen vriendjes.
Afhankelijk van de software ergens tussen de 6 en 10 keer sneller als die alpha-hard,- en software. Buiten de technische jardware problemen die ik al noemde die straks het verschil moeten maken, werd die hele PS3-E3 boot op dure 1080p beamers geshowed. Gezien het zere dunbezaaide 1080p-marktaandeel allang bekend dat het gros van de PS3 games net zoals de X360 op 720P zullen draaien. De helft aan detail om te berekenen betekent ook al het dubbele aan fps. Die 5 FPS is 10 FPS op gamespec 720P. Dat resteert niet 12 maar 6 maal sneller die gehaald moet worden om dat niveau te evenaren. Klinkt niet als mission impossible.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:31 schreef Gamedemon het volgende:
[q]Zo kan ik ook games maken, spelen op 5 fps en vervolgens doorspoelen, ben benieuwt of dat lekker speelt, het spel spelen met 5 fps en de replay bekijken met 60fps
als het echt zo realtime was en dat soort shit word de ps3 dus 12 keer zo snel als die uitkomt? anders is die 60fps niet haalbaar.
quote:30fps is in jou ogen niet acceptable want dat oogt niet helemaal vloeiend als ik jou vorige post bekijk.
[q]dit is minimaal acceptabel als ondergrens, die filmpjes duiken daar duidelijk onder when the going gets tough, dan is het wel storend. 60 fps of hoger is idd wel idealer.[quote]Op dinsdag 16 augustus 2005 12:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zo kom je een beetje op mij over. Doe je oogkleppen eens af en zet beide beentjes eens op de grond. En lees eens wat mier objectievere blaadjes.
Begint erg kinderachtig te worden ja.quote:
Nee, en dat heb ik ook nergens gezegd.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:21 schreef Gamedemon het volgende:
Pandorasbox, Vice city is zeker ook mooier op de ps2 dan op de xbox?
386 euroquote:Xbox 360 will cost 600 Swiss francs
On its "Partner Portal" Microsoft has revealed the price of the coming Xbox 360. The device which is to come to Europe this November is to cost 600 Swiss francs (386 euros). Unless the exchange rate in euros changes by the coming autumn, the next-generation game console will cost about 50 euros less than the price relayed by the grapevine. Microsoft is likely to disclose the price officially at the Games Convention, which commences the day after tomorrow in Leipzig in eastern Germany. Anzeige
On its Partner Portal Microsoft promises bonuses to dealers who opt to sell multi-year-open and open-subscription licenses for at least 25 PCs per customer from September 30 onwards. Among the bonus carrots dangled are a Montblanc ballpoint pen and, as it says there, "even a brand new XBOX 360 game console worth CHF 600!"
Multiplatform spellen worden meestal eerst voor de ps2 gemaakt, vervolgens gooien ze er wat leuke lichteffectjes bij op de xbox. Das een lekkere vergelijking. En ja er zijn spellen op de ps2 die mooier zijn dan een paar mindere xbox games. however de gemiddelde xbox game ziet er mooier uit dan de gemiddelde ps2 game en de mooiste xbox spellen zien er mooier uit dan de mooiste ps2 spellen. Hardware van de xbox is gewoon beter dan die van de ps2, period. Ik weet niet wat je probeert te beweren hier?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:34 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Nee, en dat heb ik ook nergens gezegd.MGS 2 was op de Ps2 overigens beter dan op de XBox.
Alleen vind ik dat mensen een beetje overdrijven als het om de Ps2 graphics gaat. De Ps2 gaat nog goed mee. De multiplatform spellen verschillen niet echt veel van elkaar qua graphics. En sommige exclusive Ps2 titels zien er veel beter uit dan de meeste Xbox spellen.
Ik denk dat we in de volgende generatie ook niet echt veel verschillen in de graphics zullen zien. Ook al verschillen de consoles qua power.
Wat bedoel je in godsnaam met overschat? Het is toch de sterkste van de drie of niet? Of wil je beweren dat de ps2 beter is?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:52 schreef PandorasBox het volgende:
Dat de Xbox qua power wordt overschat.
Mij ging het ook niet om de graphics. Ik heb mijn box voor Ninja Gaiden gekocht.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:01 schreef febster het volgende:
Boeit het uberhaupt wie of wat de mooiste GFX heeft? Ik heb mijn Xbox echt niet gekocht met in mijn achterhoofd, yeah, nu heb ik lekker de console met de mooiste plaatjes op mijn tv, ik ging toch echt púúr voor de games die erop uit kwamen hoor.
Halvering van het aantal pixels betekent niet het halveren van de detaillering; detailniveau zit eerder in het aantal polygonen waaruit een figuur bestaat en de kwaliteit van de textures. Uiteraard heeft de resolutie van het beeld een impact op de performance, maar dat het halveren van het aantal pixels ook een verdubbeling van het aantal FPS oplevert, lijkt me sterk.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:52 schreef Edenoniphobic het volgende:
Buiten de technische jardware problemen die ik al noemde die straks het verschil moeten maken, werd die hele PS3-E3 boot op dure 1080p beamers geshowed. Gezien het zere dunbezaaide 1080p-marktaandeel allang bekend dat het gros van de PS3 games net zoals de X360 op 720P zullen draaien. De helft aan detail om te berekenen betekent ook al het dubbele aan fps. Die 5 FPS is 10 FPS op gamespec 720P. Dat resteert niet 12 maar 6 maal sneller die gehaald moet worden om dat niveau te evenaren. Klinkt niet als mission impossible.
En Forza Motorsport, oddworld stranger, farcry, doom3 en zo kan ik nog doorgaan. Maargoed, nu haal je de mooiste titels eruit, en dan? De rest is ook veel mooier als het gemiddelde ps2 en GC spel hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:59 schreef PandorasBox het volgende:
Nee, maar de Xbox heeft haar superieuriteit niet echt kunnen bewijzen. We hebben Ninja Gaiden en Dead Or Alive. Indrukwekkende titels. Maar je hebt niet echt veel van die voorbeelden.
Vind ik niet eigenlijkquote:Metroid Prime en Resident Evil 4 waren zeker de mooiste titels van deze generatie.
Het zit qua hardware goed in elkaar ja, beter dan de ps2 zelfs als je het mij vraagt. Maar de xbox tipt het niet. Elke console heeft zo zijn grafische paradepaardjes. En die van de xbox zijn het mooist.quote:Is de Cube het krachtigste dan?
Nee.
MS heeft echt wel laten zien dat zij de sterkste zijn, en hoeveel spellen zijn er wel niet op de xbox die de ps2 en gamecube niet trekken? En ja, er kunnen wellicht nog mooiere spellen uit de xbox getrokken worden. Boeiend? Wat heeft dat met de X360 te maken? MS is niet verantwoordelijk voor wat developers uit de xbox halen. En zij vinden dat ze toe zijn aan een nieuwe console, en Nintendo en Sony vinden dat even hard.quote:Het is maar wat je met de hardware doet. En ontwikkelaars hebben bijna niets met de Xbox gedaan. Xbox heeft nog veel potentie. Maar MS laat het in de steek. En ik ben bang dat ze dit ook met de X360 zullen doen...
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=60519quote:Allard's comment may also refer to the possibility that Microsoft will begin shipping Xbox 360 consoles with HD-DVD drives at some point down the line, replacing the DVD drive which will be present in the original model of the system.
Geloof het ookquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:14 schreef Edenoniphobic het volgende:
Slechte zaak dat ze wat later een HD-DVD versie van de X360 gaan verkopen, dan krijg je dus als vroege koper van de 360-DVD versie te maken met games die niet op jouw Xbox draaien omdat die straks alleen op HD-DVD uitkomen,
Hallow lees eensquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:14 schreef Edenoniphobic het volgende:
Slechte zaak dat ze wat later een HD-DVD versie van de X360 gaan verkopen, dan krijg je dus als vroege koper van de 360-DVD versie te maken met games die niet op jouw Xbox draaien omdat die straks alleen op HD-DVD uitkomen, en als je hem wil verkopen raak je hem aan de straatstenen niet kwijt omdat niemand nog die ouwe versie wil.
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=60519
Klopt, maar aangenomen dat aan textures en polygon-modellen niet veel verandert, is een verdubbeling in fps wel redelijk betrouwbaar.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:03 schreef chibibo het volgende:
[..]
Halvering van het aantal pixels betekent niet het halveren van de detaillering; detailniveau zit eerder in het aantal polygonen waaruit een figuur bestaat en de kwaliteit van de textures. Uiteraard heeft de resolutie van het beeld een impact op de performance, maar dat het halveren van het aantal pixels ook een verdubbeling van het aantal FPS oplevert, lijkt me sterk.
Ja maar febster, eniphoboic (of whatever) leest alleen wat hem uitkomt, net zoals onze posts. Als je hem onderuit lult negeert ie het of scheldt hij je uit. Als er in de media iets positiefs over de X360 gezegd wordt dan is het nep of niet waar en in tegengestelde richting is het zo waar alsof het in de bijbel staat.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:20 schreef febster het volgende:
[..]
Hallow lees eens
Allard's comment may also refer to the possibility that Microsoft
*pallet zout toevoegt*
Kortom je weet niks.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:22 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Klopt, maar aangenomen dat aan textures en polygon-modellen niet veel verandert, is een verdubbeling in fps wel redelijk betrouwbaar.
Ge-wel-dig.quote:Performance-impact bij 720P- resolutie van 1280x768 en een 1080P-res van 1920x1024 kun je ook in tal van PC benchmarks vergelijken, daar worden de randzaken ook constant gehouden, maar alleen de resolutie opgekrikt. En kom je uit op vergelijkbare resultaten.
De enige die vastgeluld zijn in dit topic zijn totnutoe diehard onwetende X360-fanboys die bij het woordje PS3 op de automatische piloot pre-rendered roepen. Nadat dat pijnlijk rechtgezet is met feiten, beginnen sommige wat panisch om zich heen te slaan omdat hun favo console ineens in de problemen raakt omdat ie wat magertje afsteekt.quote:Ja maar febster, eniphoboic (of whatever) leest alleen wat hem uitkomt, net zoals onze posts. Als je hem onderuit lult negeert ie het of scheldt hij je uit. Als er in de media iets positiefs over de X360 gezegd wordt dan is het nep of niet waar en in tegengestelde richting is het zo waar alsof het in de bijbel staat.
Valt niet mee te redeneren.
Altijdquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:27 schreef PandorasBox het volgende:
Jij bent echt een sega fanboy! Nog steeds!
Whateverquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:32 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
De enige die vastgeluld zijn in dit topic zijn totnutoe diehard onwetende X360-fanboys die bij het woordje PS3 op de automatische piloot pre-rendered roepen. Nadat dat pijnlijk rechtgezet is met feiten, beginnen sommige wat panisch om zich heen te slaan omdat hun favo console ineens in de problemen raakt omdat ie wat magertje afsteekt.
Maar iemand die de Dreamcast een PS2-beater noemt is sowieso iet serieus te nemen, dus waar reageer ik eigenlijk op. For the record : ik ga de X360 en PS3 beide pas halen als ze me overtuigen met games, alle discussie vooraf en onwetendheid is pure entertainment.
Je bedoeld, rondstrooien met onsamenhangende technische cijfertjes en zelfbedachte hersenspinsels gebaseerd op hoop en fanboyisme? Ja pijnlijk hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:32 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
De enige die vastgeluld zijn in dit topic zijn totnutoe diehard onwetende X360-fanboys die bij het woordje PS3 op de automatische piloot pre-rendered roepen. Nadat dat pijnlijk rechtgezet is met feiten, beginnen sommige wat panisch om zich heen te slaan omdat hun favo console ineens in de problemen raakt omdat ie wat magertje afsteekt.
Maar iemand die de Dreamcast een PS2-beater noemt is sowieso iet serieus te nemen, dus waar reageer ik eigenlijk op. For the record : ik ga de X360 en PS3 beide pas halen als ze me overtuigen met games, alle discussie vooraf en onwetendheid is pure entertainment.
En wellicht het Blu ray consortium Sony daar geld voor geeft, of omdat Sony het Blu ray gebeuren een boost wil geven zodat ze de films van hun tak iig door de PS3 kopers op Blu ray gekocht gaan worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:36 schreef rockstah het volgende:
Waarom heeft de PS3 dan wel een Blu ray player? Omdat Sony ook eens een keer het technische paradepaartje wil zijn is my best guess.
Iedereen die technisch nl een beetje onderlegd is weet dat dat vergelijkbare zaken zijn.quote:
Wacht effe, begrijp ik nou goed dat je zit te bitchen op 720P, de resolutie waar je als x360-fanboy ook volop mee te maken krijgt en feitelijk alles op gericht is (ook al werken alle games ook op PAL), of heb je een probleem met een presentatie op 1080p ?quote:Ge-wel-dig.
Hoeveel mensen hebben de tv's die die resolutie af kunnen spelen? Max 1 procent op het moment ofzo?
Dat jij te dom bent om dat soort zaken te snappen, wil nog niet zeggen dat ze niet waar zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:35 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Je bedoeld, rondstrooien met onsamenhangende technische cijfertjes en zelfbedachte hersenspinsels gebaseerd op hoop en fanboyisme? Ja pijnlijk hoor.
Dan moet je geen woorden gebruiken als "aangenomen" en "redelijk betrouwbaar" gebruiken, want daarmee zeg je eigenlijk dat je gewoon maar wat gokt en dat je net zoals de 99% van de gamers geen bal weet wat nu precies Sony en MS precies van plan zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:40 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Iedereen die technisch nl een beetje onderlegd is weet dat dat vergelijkbare zaken zijn.
Lees je anders ff in ofzo. Waar zie je mij hier de Xbox360 de hemel inprijzen? Ik zeg zelfs een pagina of 2 geleden nog dat als hij meer dan 360 euro kost ik hem niet ga halen, niet bepaald fanboy gedrag don't you thinkquote:[..]
Wacht effe, begrijp ik nou goed dat je zit te bitchen op 720P, de resolutie waar je als x360-fanboy ook volop mee te maken krijgt en feitelijk alles op gericht is (ook al werken alle games ook op PAL), of heb je een probleem met een presentatie op 1080p ?
In de VS heeft iets van 20% al HDTV (720p) toestellen, en verwacht men binnen 3 jaar iets van 60% van de markt. En FYI, je kunt al 720p LCD TV's kopen voor onder de 1000 euro. En men kijkt echt wle naar de VS waar HDTV allang ingeburgerd is, en niet naar NL.
Sommige van huidige low-res-texture PS2 console-games vullen al echt wel een DL disk. GT4 maar ook Metal Gear Solid 2: Substance, Xenosaga, Champions of Norrath, Madden NFL 2005: Collector's Edition en The Guy Game.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:36 schreef rockstah het volgende:
Waarom heeft de PS3 dan wel een Blu ray player? Omdat Sony ook eens een keer het technische paradepaartje wil zijn is my best guess.
Interlaced is juist negatief voor de scheprte joh. En 1080p bestaat. Allang. Google maar effe verder.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:46 schreef rockstah het volgende:
1080p heb ik trouwens nog nooit van gehoord. progressive gaat tot 720 en 1080 word interlaced, dus 1080i. En dat is dus iets om het beeld wat scherper te maken mocht je een grote tv hebben, en word door zowel de 360 als de ps3 ondersteunt.
Maar wat heeft dat er verder mee te maken?
Lees je zelf maar in. 720P is ook HDTV, en die LCD's die dat ondersteunen zijn al op vergelijkbaar prijsniveau als beeldbuizen, en gaan alleen maar goedkoper worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:46 schreef febster het volgende:
Lees je anders ff in ofzo. Waar zie je mij hier de Xbox360 de hemel inprijzen? Ik zeg zelfs een pagina of 2 geleden nog dat als hij meer dan 360 euro kost ik hem niet ga halen, niet bepaald fanboy gedrag don't you think? Wat er in de VS gebeurt intresseert me vrij weinig, ik ben veel meer geintresseerd in wat er hier gebeurd qua tv markt. De economie zit duidelijk in een dip, en ondanks dat de prijzen voor HDTV's dalen gaat het nog wel ff duren voordat die mainstream zijn, en mijn vermoeden is dat we dan al bij de PS4 en Xbox3 zijn.
Dus jij denkt dat de mainstream voor 2010 al hun vrij nieuwe breedbeeld tv's de deur uitdoen voor een HDTV, right...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:02 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Lees je zelf maar in. 720P is ook HDTV, en die LCD's die dat ondersteunen zijn al op vergelijkbaar prijsniveau als beeldbuizen, en gaan alleen maar goedkoper worden.
Maar waar sloeg die opmerking nou op, gewoon zinloos zeiken dus ? Zeg dan niks.
Wat interesseert mij dat nou. Dat is een totaal andere discussie. Feit is dat de VS en Japan al veel verder zijn in HDTV, en dat dat belangrijke richtmarkten zijn voor Sony en MS. Feit is dat consoles het voor het eerst gaan ondersteunen. Wat iedereen daar mee doet in zijn TV-koop-beleid boeit mij totaal niet, aangezien je ook op je PAL tv nog volledig alle games kunt spelen de komende jaren.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:05 schreef febster het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat de mainstream voor 2010 al hun vrij nieuwe breedbeeld tv's de deur uitdoen voor een HDTV, right...
Ook dit is weer totaal oninteressante info. Je 'vermoedt' iets, je weet het dus niet zeker.quote:Ach, knul, je hebt je volkomen belachelijk gemaakt in dit topic, en dit is het laatste wat ik tegen je ga zeggen, ik heb zo'n vermoedden dat we je hier niet lang meer gaan zien.
Maar na elke post van jou weer iets zekerder.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:13 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Ook dit is weer totaal oninteressante info. Je 'vermoedt' iets, je weet het dus niet zeker.![]()
Ja ik weet het, ik weet niet hoe het komt dat sommige ps2 developers erin slagen ze vol te krijgen, zie het op geen enkele andere console terug. Is volgens mij gewoon slechte programmering of al die nutteloze vertalingen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:56 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Sommige van huidige low-res-texture PS2 console-games vullen al echt wel een DL disk. GT4 maar ook Metal Gear Solid 2: Substance, Xenosaga, Champions of Norrath, Madden NFL 2005: Collector's Edition en The Guy Game.
Ik google dat de nieuwe consoles en tv's als HDTV definities 720p en 1080i gebruiken. Ik weet niet waar jij 1080p vandaan haalt. En wat dat hier mee te maken heeft.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:59 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Interlaced is juist negatief voor de scheprte joh. En 1080p bestaat. Allang. Google maar effe verder.
Eerst roep je dat 1080p niet bestaat. Dan roep je dat interlaced beelden scherper maakt, wat juist niet zo is vergeleken met progressive. Dan roep je dat de PS3 en x360 alleen 1080i heeft, wat alleen voor de X360 geldt. Dan roep je dat 'de nieuwe TV's niet 1080p halen. Welke 'nieuwe TV's heb je het over ? Projectie en beeldbuis TV's van 1080p zijn er allang, en worden vanaf dit jaar fors uitgebreid qua assortiment. LCD/Plasma 1080p idemdito, net zoals peperdure 1080 beamers. Dat ze niet mainstream zijn lijkt me duidelijk gezien de prijs.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:33 schreef rockstah het volgende:
[..]
Ik google dat de nieuwe consoles en tv's als HDTV definities 720p en 1080i gebruiken. Ik weet niet waar jij 1080p vandaan haalt. En wat dat hier mee te maken heeft.
Sure. Dat een spel als GT4 qua aantallen auto's en circuits veel groter is dan welk racespel dan ook, zal zeker niet meespelen.quote:Ja ik weet het, ik weet niet hoe het komt dat sommige ps2 developers erin slagen ze vol te krijgen, zie het op geen enkele andere console terug. Is volgens mij gewoon slechte programmering of al die nutteloze vertalingen.
Maar er wel maar 6 auto's of zo tijdens een race kan draaienquote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:50 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Sure. Dat een spel als GT4 qua aantallen auto's en circuits veel groter is dan welk racespel dan ook, zal zeker niet meespelen.
Die projectie TV's zijn waarschijnlijk de meest betaalbare 1080p's ja, rond de 4000 euro ofzo. En Sony, Panasonic en nog veel meer merken gaan dit jaar en begin volgend jaar een hele nieuwe range uitbrengen in die klasse met het oog op de nieuwe consoles en de komende HDTV films en uitzendingen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:55 schreef PandorasBox het volgende:
1080p bestaat en Ps3 ondersteund het. Alleen zijn er weinig TV die dat ook onderstuenen.
TV's die 1080p ondersteunen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Sexy [afbeelding]
Klopt, dat doet verder niks af aan het grootschalig aanwezige materiaal op de DVD die je op kan roepen in het spel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 04:00 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Maar er wel maar 6 auto's of zo tijdens een race kan draaien![]()
Niet zo grootschalig hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 04:04 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Klopt, dat doet verder niks af aan het grootschalig aanwezige materiaal op de DVD die je op kan roepen in het spel.
Ten eerste is dat verkopershype, want in-game worden models altijd door mappingtechnieken zwaar gereduceerd in poly's. Maar ja, je gelooft natuurlijk alles.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 04:08 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Niet zo grootschalig hoor.
PGR3 heeft per auto meer polygonen dan een hele stad en PGR2. En dat terwijl PGR2 GT4 deed verbleken als het om polygon crushing gaat. En PGR3 past dus ook op een DVD'tje gezien de 360 geen HD-DVD ondersteunt.
ik heb nog nergens eenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:52 schreef Edenoniphobic het volgende:
Bij alles wat MS bekent maakt of aan x360 info bekend wordt zit je te, maar zodra al je negatief gelul over de PS3 in duigen valt omdat je met feiten en nieuwtjes om je oren geslagen wordt is het allemaal weer niet waar, is iedereen onbetrouwbaar behalve jij en weet je het allemaal beter ook. X-Bord voor de kop ja.
Wat kan mij dat nou schelen wat anderen vinden van anderen ? Is dat boeiend ? Jij gebruikt een forum als verlengstuk van je sociale leven en maakt hier vrienden I guess ? Theekransje.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb nog nergens eenpost gedaan daar heb ik een hekel aan, waarvoor doe je nog moeite om hier te posten? tis niet zo dat er uberhaupt mensen zijn die je posts waarderen
Goed, ik heb de feiten gemist, linkje?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:32 schreef Edenoniphobic het volgende:
De enige die vastgeluld zijn in dit topic zijn totnutoe diehard onwetende X360-fanboys die bij het woordje PS3 op de automatische piloot pre-rendered roepen. Nadat dat pijnlijk rechtgezet is met feiten, beginnen sommige wat panisch om zich heen te slaan omdat hun favo console ineens in de problemen raakt omdat ie wat magertje afsteekt.
Puntje bij paaltje: er is dus nog niets real-time afgespeeld op die devkits behalve zo'n beetje een paar techdemo's waaronder Epic's Unreal 2007 engine demo. Was indrukwekkend, dat zeker, maar was dan ook niets meer dan een schaamteloze port van een klein stukje level.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:45 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Dat jij te dom bent om dat soort zaken te snappen, wil nog niet zeggen dat ze niet waar zijn.
Zeker nog nooit Final Fantasy X gespeeld? Team Ninja (van Ninja Gaiden) heeft al aangegeven dat MS zichzelf in de vingers snijdt door developers te verplichten in HD-beeldresolutie te ontwikkelen, en alleen het DVD-9 formaat te ondersteunen. Ze verwachten dat ze minimaal 20 GB nodig hebben om de helft van de content van Ninja Gaiden in HD-kwalitiet te krijgen, en volledig de X360 capaciteiten te benutten. Ook de reden dat NG2 nog niet in de X360 line-up staat, Tecmo brengt hem misschien naar de PS3, ook vanwege de (belachelijke) eis van MS om alle games in HD te maken.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:36 schreef rockstah het volgende:
Goed, zal nog een keer mijn commentaar over de DVD rel uitleggen.
Microsoft, die als geen ander weet hoe hun console in elkaar zit, heeft besloten dat het dvd formaat genoeg is voor de komende generatie aan games. Ze zijn zelf tenslotte ook developers en zijn verantwoordlijk geweest voor een groot deel van de grafische paradepaartjes op de xbox, en ze maken tenslotte consoles. Ze hebben er echt wel over nagedacht en niet ineens gezegt van: "goh, laten we ons mooi uitgebalanceerde systeem eens lekker gaan verpesten door een te klein formaat opslag media te gaan gebruiken for no reason". De uitspraak dat die dvd's te klein zouden zijn is helemaal nergens op gebaseerd. De huidige generatie aan games gebruikt de single layer dvd nog amper volluit. De meeste spellen nog niet eens voor de helft. De gamecube doet het trouwens ook al jaren met schijfjes van nog geen anderhalve gig. En desnoods komen sommige spellen op 2 schijfjes uit. Vooralsnog geen reden tot beperkingen van prestaties. Gebeurt ook zat op de PS2 en gamecube nu.
Verder heeft MS wellicht wel gezegt dat een latere generatie X360 consoles voor de leukigheid een HD-DVD speler gaan bevatten om mischien wat films op te kijken ofzo. Ze gaan echt niet daarna al hun spellen ineens op HD-DVD uitbrengen. Ze weten zelf ook wel dat ze dat niet kunnen maken. En het zal waarschijnlijk ook nieteens nodig zijn. Nog iets?
Sony heeft al het technologische paradepaardje in huis, aangezien de Cell-chip een compleet nieuwe manier van CPU-structuur is, en de RSX-chip van NVidia onmogelijk in een standaard PC-omgeving zou kunnen werken.quote:Waarom heeft de PS3 dan wel een Blu ray player? Omdat Sony ook eens een keer het technische paradepaartje wil zijn is my best guess.
You're an idiot and a fanboyquote:En wat gaat Nintendo doen? Die komt waarschijnlijk weer met cartridges ofzo.
Afgezien van een lulverhaal over de game die op 5 fps draaide en sneller gezet is om het 60fps te laten lijken is er niet...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Goed, ik heb de feiten gemist, linkje?
Maar Endiblahblah weet het allemaal beter en lult deze gasten zo weg.quote:And the damn controversy continues. Notice how no one ever comes out and says, "Dude, that's me playing." You know, we don't even get a simple, "The footage was generated using the in-game engine and a lot of cool scripting." We always just have to settle with, "Hey, look at out Killzone! It's what we intend Killzone to be." What does that even mean anyway?
So now we come to it... What do IGN editors think. Is the Killzone video real? Will the game look like that?
Jeremy Dunham - IGNPS2
"I don't think so. I think the only way the game will look like that is if they spent several more years in development and knew how to exploit the PlayStation 3 to its fullest. I have no doubt that they can produce cutscenes that good, but then again, the cutscene gave that away!"
Ed Lewis - IGNPS2
"We're probably going to see similar type graphics...hopefully. Because that's what they're aiming for, but...oh man. Hopefully. I mean, right now it's just a concept video. What will it be? I don't know. It's way too early to tell."
Ivan Sulic - IGNPS2
"Hell no."
Juan Castro - IGNCube
"Yes. It will. On PS4... 2009. Or maybe 2015."
David Clayman - IGNXbox
"No. No. No. If that's the style of the game, it will look like that, but not at that level of quality. That had separate animations for every single movement. That is not a game. It was total CG. Those little things giveaway stuff like that real well."
Doug Perry - IGNXbox
"It doesn't look real to me, but it's what I want the game to look like and I hope. But I don't think the developer is capable of that, especially based on the first game."
Stephen Butts - IGNPC
"No. The video is real in the sense that it exists in this time continuum, but no, it does not reflect what the game will look like."
Dan Adams - IGNPC
"No."
http://www.jeux-france.co(...)-des-precisions.htmlquote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Goed, ik heb de feiten gemist, linkje?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Afgezien van een lulverhaal over de game die op 5 fps draaide en sneller gezet is om het 60fps te laten lijken is er niet...
Wat zou betekenen dat de ps3 12x sneller moet zijn dan de kit waar het op gemaakt zou zijn, anders haal je de 60 nooit. En die kit was al vrij snel. Broodje aap verhaal dus..
Dit alles uit uiterst betrouwbare bronnen, die toevalligerwijs allemaal direct of indirect met de PS te maken hebben.
Vooralsnog is niets weerlegd met feiten. Enige feit dat er is is dat bijna iedere onafhankelijke journalist zegt dat het nep is.
Even een overzichtje van de heren bij IGN:
[..]
Maar Endiblahblah weet het allemaal beter en lult deze gasten zo weg..
Eigenlijk wil ik mij helemaal bemoeien in dit premature geneuzel, maar toch even een reactie op deze zin.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:06 schreef SocialDisorder het volgende:
Één ding is zeker, de Xbox is na 5 jaar toe aan vervanging, de PS2 gaat al 9 jaar mee...........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |