Mij ging het ook niet om de graphics. Ik heb mijn box voor Ninja Gaiden gekocht.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:01 schreef febster het volgende:
Boeit het uberhaupt wie of wat de mooiste GFX heeft? Ik heb mijn Xbox echt niet gekocht met in mijn achterhoofd, yeah, nu heb ik lekker de console met de mooiste plaatjes op mijn tv, ik ging toch echt púúr voor de games die erop uit kwamen hoor.
Halvering van het aantal pixels betekent niet het halveren van de detaillering; detailniveau zit eerder in het aantal polygonen waaruit een figuur bestaat en de kwaliteit van de textures. Uiteraard heeft de resolutie van het beeld een impact op de performance, maar dat het halveren van het aantal pixels ook een verdubbeling van het aantal FPS oplevert, lijkt me sterk.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:52 schreef Edenoniphobic het volgende:
Buiten de technische jardware problemen die ik al noemde die straks het verschil moeten maken, werd die hele PS3-E3 boot op dure 1080p beamers geshowed. Gezien het zere dunbezaaide 1080p-marktaandeel allang bekend dat het gros van de PS3 games net zoals de X360 op 720P zullen draaien. De helft aan detail om te berekenen betekent ook al het dubbele aan fps. Die 5 FPS is 10 FPS op gamespec 720P. Dat resteert niet 12 maar 6 maal sneller die gehaald moet worden om dat niveau te evenaren. Klinkt niet als mission impossible.
En Forza Motorsport, oddworld stranger, farcry, doom3 en zo kan ik nog doorgaan. Maargoed, nu haal je de mooiste titels eruit, en dan? De rest is ook veel mooier als het gemiddelde ps2 en GC spel hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:59 schreef PandorasBox het volgende:
Nee, maar de Xbox heeft haar superieuriteit niet echt kunnen bewijzen. We hebben Ninja Gaiden en Dead Or Alive. Indrukwekkende titels. Maar je hebt niet echt veel van die voorbeelden.
Vind ik niet eigenlijkquote:Metroid Prime en Resident Evil 4 waren zeker de mooiste titels van deze generatie.
Het zit qua hardware goed in elkaar ja, beter dan de ps2 zelfs als je het mij vraagt. Maar de xbox tipt het niet. Elke console heeft zo zijn grafische paradepaardjes. En die van de xbox zijn het mooist.quote:Is de Cube het krachtigste dan?
Nee.
MS heeft echt wel laten zien dat zij de sterkste zijn, en hoeveel spellen zijn er wel niet op de xbox die de ps2 en gamecube niet trekken? En ja, er kunnen wellicht nog mooiere spellen uit de xbox getrokken worden. Boeiend? Wat heeft dat met de X360 te maken? MS is niet verantwoordelijk voor wat developers uit de xbox halen. En zij vinden dat ze toe zijn aan een nieuwe console, en Nintendo en Sony vinden dat even hard.quote:Het is maar wat je met de hardware doet. En ontwikkelaars hebben bijna niets met de Xbox gedaan. Xbox heeft nog veel potentie. Maar MS laat het in de steek. En ik ben bang dat ze dit ook met de X360 zullen doen...
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=60519quote:Allard's comment may also refer to the possibility that Microsoft will begin shipping Xbox 360 consoles with HD-DVD drives at some point down the line, replacing the DVD drive which will be present in the original model of the system.
Geloof het ookquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:14 schreef Edenoniphobic het volgende:
Slechte zaak dat ze wat later een HD-DVD versie van de X360 gaan verkopen, dan krijg je dus als vroege koper van de 360-DVD versie te maken met games die niet op jouw Xbox draaien omdat die straks alleen op HD-DVD uitkomen,
Hallow lees eensquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:14 schreef Edenoniphobic het volgende:
Slechte zaak dat ze wat later een HD-DVD versie van de X360 gaan verkopen, dan krijg je dus als vroege koper van de 360-DVD versie te maken met games die niet op jouw Xbox draaien omdat die straks alleen op HD-DVD uitkomen, en als je hem wil verkopen raak je hem aan de straatstenen niet kwijt omdat niemand nog die ouwe versie wil.
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=60519
Klopt, maar aangenomen dat aan textures en polygon-modellen niet veel verandert, is een verdubbeling in fps wel redelijk betrouwbaar.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:03 schreef chibibo het volgende:
[..]
Halvering van het aantal pixels betekent niet het halveren van de detaillering; detailniveau zit eerder in het aantal polygonen waaruit een figuur bestaat en de kwaliteit van de textures. Uiteraard heeft de resolutie van het beeld een impact op de performance, maar dat het halveren van het aantal pixels ook een verdubbeling van het aantal FPS oplevert, lijkt me sterk.
Ja maar febster, eniphoboic (of whatever) leest alleen wat hem uitkomt, net zoals onze posts. Als je hem onderuit lult negeert ie het of scheldt hij je uit. Als er in de media iets positiefs over de X360 gezegd wordt dan is het nep of niet waar en in tegengestelde richting is het zo waar alsof het in de bijbel staat.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:20 schreef febster het volgende:
[..]
Hallow lees eens
Allard's comment may also refer to the possibility that Microsoft
*pallet zout toevoegt*
Kortom je weet niks.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:22 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Klopt, maar aangenomen dat aan textures en polygon-modellen niet veel verandert, is een verdubbeling in fps wel redelijk betrouwbaar.
Ge-wel-dig.quote:Performance-impact bij 720P- resolutie van 1280x768 en een 1080P-res van 1920x1024 kun je ook in tal van PC benchmarks vergelijken, daar worden de randzaken ook constant gehouden, maar alleen de resolutie opgekrikt. En kom je uit op vergelijkbare resultaten.
De enige die vastgeluld zijn in dit topic zijn totnutoe diehard onwetende X360-fanboys die bij het woordje PS3 op de automatische piloot pre-rendered roepen. Nadat dat pijnlijk rechtgezet is met feiten, beginnen sommige wat panisch om zich heen te slaan omdat hun favo console ineens in de problemen raakt omdat ie wat magertje afsteekt.quote:Ja maar febster, eniphoboic (of whatever) leest alleen wat hem uitkomt, net zoals onze posts. Als je hem onderuit lult negeert ie het of scheldt hij je uit. Als er in de media iets positiefs over de X360 gezegd wordt dan is het nep of niet waar en in tegengestelde richting is het zo waar alsof het in de bijbel staat.
Valt niet mee te redeneren.
Altijdquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:27 schreef PandorasBox het volgende:
Jij bent echt een sega fanboy! Nog steeds!
Whateverquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:32 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
De enige die vastgeluld zijn in dit topic zijn totnutoe diehard onwetende X360-fanboys die bij het woordje PS3 op de automatische piloot pre-rendered roepen. Nadat dat pijnlijk rechtgezet is met feiten, beginnen sommige wat panisch om zich heen te slaan omdat hun favo console ineens in de problemen raakt omdat ie wat magertje afsteekt.
Maar iemand die de Dreamcast een PS2-beater noemt is sowieso iet serieus te nemen, dus waar reageer ik eigenlijk op. For the record : ik ga de X360 en PS3 beide pas halen als ze me overtuigen met games, alle discussie vooraf en onwetendheid is pure entertainment.
Je bedoeld, rondstrooien met onsamenhangende technische cijfertjes en zelfbedachte hersenspinsels gebaseerd op hoop en fanboyisme? Ja pijnlijk hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:32 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
De enige die vastgeluld zijn in dit topic zijn totnutoe diehard onwetende X360-fanboys die bij het woordje PS3 op de automatische piloot pre-rendered roepen. Nadat dat pijnlijk rechtgezet is met feiten, beginnen sommige wat panisch om zich heen te slaan omdat hun favo console ineens in de problemen raakt omdat ie wat magertje afsteekt.
Maar iemand die de Dreamcast een PS2-beater noemt is sowieso iet serieus te nemen, dus waar reageer ik eigenlijk op. For the record : ik ga de X360 en PS3 beide pas halen als ze me overtuigen met games, alle discussie vooraf en onwetendheid is pure entertainment.
En wellicht het Blu ray consortium Sony daar geld voor geeft, of omdat Sony het Blu ray gebeuren een boost wil geven zodat ze de films van hun tak iig door de PS3 kopers op Blu ray gekocht gaan worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:36 schreef rockstah het volgende:
Waarom heeft de PS3 dan wel een Blu ray player? Omdat Sony ook eens een keer het technische paradepaartje wil zijn is my best guess.
Iedereen die technisch nl een beetje onderlegd is weet dat dat vergelijkbare zaken zijn.quote:
Wacht effe, begrijp ik nou goed dat je zit te bitchen op 720P, de resolutie waar je als x360-fanboy ook volop mee te maken krijgt en feitelijk alles op gericht is (ook al werken alle games ook op PAL), of heb je een probleem met een presentatie op 1080p ?quote:Ge-wel-dig.
Hoeveel mensen hebben de tv's die die resolutie af kunnen spelen? Max 1 procent op het moment ofzo?
Dat jij te dom bent om dat soort zaken te snappen, wil nog niet zeggen dat ze niet waar zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:35 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Je bedoeld, rondstrooien met onsamenhangende technische cijfertjes en zelfbedachte hersenspinsels gebaseerd op hoop en fanboyisme? Ja pijnlijk hoor.
Dan moet je geen woorden gebruiken als "aangenomen" en "redelijk betrouwbaar" gebruiken, want daarmee zeg je eigenlijk dat je gewoon maar wat gokt en dat je net zoals de 99% van de gamers geen bal weet wat nu precies Sony en MS precies van plan zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:40 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Iedereen die technisch nl een beetje onderlegd is weet dat dat vergelijkbare zaken zijn.
Lees je anders ff in ofzo. Waar zie je mij hier de Xbox360 de hemel inprijzen? Ik zeg zelfs een pagina of 2 geleden nog dat als hij meer dan 360 euro kost ik hem niet ga halen, niet bepaald fanboy gedrag don't you thinkquote:[..]
Wacht effe, begrijp ik nou goed dat je zit te bitchen op 720P, de resolutie waar je als x360-fanboy ook volop mee te maken krijgt en feitelijk alles op gericht is (ook al werken alle games ook op PAL), of heb je een probleem met een presentatie op 1080p ?
In de VS heeft iets van 20% al HDTV (720p) toestellen, en verwacht men binnen 3 jaar iets van 60% van de markt. En FYI, je kunt al 720p LCD TV's kopen voor onder de 1000 euro. En men kijkt echt wle naar de VS waar HDTV allang ingeburgerd is, en niet naar NL.
Sommige van huidige low-res-texture PS2 console-games vullen al echt wel een DL disk. GT4 maar ook Metal Gear Solid 2: Substance, Xenosaga, Champions of Norrath, Madden NFL 2005: Collector's Edition en The Guy Game.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:36 schreef rockstah het volgende:
Waarom heeft de PS3 dan wel een Blu ray player? Omdat Sony ook eens een keer het technische paradepaartje wil zijn is my best guess.
Interlaced is juist negatief voor de scheprte joh. En 1080p bestaat. Allang. Google maar effe verder.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:46 schreef rockstah het volgende:
1080p heb ik trouwens nog nooit van gehoord. progressive gaat tot 720 en 1080 word interlaced, dus 1080i. En dat is dus iets om het beeld wat scherper te maken mocht je een grote tv hebben, en word door zowel de 360 als de ps3 ondersteunt.
Maar wat heeft dat er verder mee te maken?
Lees je zelf maar in. 720P is ook HDTV, en die LCD's die dat ondersteunen zijn al op vergelijkbaar prijsniveau als beeldbuizen, en gaan alleen maar goedkoper worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:46 schreef febster het volgende:
Lees je anders ff in ofzo. Waar zie je mij hier de Xbox360 de hemel inprijzen? Ik zeg zelfs een pagina of 2 geleden nog dat als hij meer dan 360 euro kost ik hem niet ga halen, niet bepaald fanboy gedrag don't you think? Wat er in de VS gebeurt intresseert me vrij weinig, ik ben veel meer geintresseerd in wat er hier gebeurd qua tv markt. De economie zit duidelijk in een dip, en ondanks dat de prijzen voor HDTV's dalen gaat het nog wel ff duren voordat die mainstream zijn, en mijn vermoeden is dat we dan al bij de PS4 en Xbox3 zijn.
Dus jij denkt dat de mainstream voor 2010 al hun vrij nieuwe breedbeeld tv's de deur uitdoen voor een HDTV, right...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:02 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Lees je zelf maar in. 720P is ook HDTV, en die LCD's die dat ondersteunen zijn al op vergelijkbaar prijsniveau als beeldbuizen, en gaan alleen maar goedkoper worden.
Maar waar sloeg die opmerking nou op, gewoon zinloos zeiken dus ? Zeg dan niks.
Wat interesseert mij dat nou. Dat is een totaal andere discussie. Feit is dat de VS en Japan al veel verder zijn in HDTV, en dat dat belangrijke richtmarkten zijn voor Sony en MS. Feit is dat consoles het voor het eerst gaan ondersteunen. Wat iedereen daar mee doet in zijn TV-koop-beleid boeit mij totaal niet, aangezien je ook op je PAL tv nog volledig alle games kunt spelen de komende jaren.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:05 schreef febster het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat de mainstream voor 2010 al hun vrij nieuwe breedbeeld tv's de deur uitdoen voor een HDTV, right...
Ook dit is weer totaal oninteressante info. Je 'vermoedt' iets, je weet het dus niet zeker.quote:Ach, knul, je hebt je volkomen belachelijk gemaakt in dit topic, en dit is het laatste wat ik tegen je ga zeggen, ik heb zo'n vermoedden dat we je hier niet lang meer gaan zien.
Maar na elke post van jou weer iets zekerder.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:13 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Ook dit is weer totaal oninteressante info. Je 'vermoedt' iets, je weet het dus niet zeker.![]()
Ja ik weet het, ik weet niet hoe het komt dat sommige ps2 developers erin slagen ze vol te krijgen, zie het op geen enkele andere console terug. Is volgens mij gewoon slechte programmering of al die nutteloze vertalingen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:56 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Sommige van huidige low-res-texture PS2 console-games vullen al echt wel een DL disk. GT4 maar ook Metal Gear Solid 2: Substance, Xenosaga, Champions of Norrath, Madden NFL 2005: Collector's Edition en The Guy Game.
Ik google dat de nieuwe consoles en tv's als HDTV definities 720p en 1080i gebruiken. Ik weet niet waar jij 1080p vandaan haalt. En wat dat hier mee te maken heeft.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:59 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Interlaced is juist negatief voor de scheprte joh. En 1080p bestaat. Allang. Google maar effe verder.
Eerst roep je dat 1080p niet bestaat. Dan roep je dat interlaced beelden scherper maakt, wat juist niet zo is vergeleken met progressive. Dan roep je dat de PS3 en x360 alleen 1080i heeft, wat alleen voor de X360 geldt. Dan roep je dat 'de nieuwe TV's niet 1080p halen. Welke 'nieuwe TV's heb je het over ? Projectie en beeldbuis TV's van 1080p zijn er allang, en worden vanaf dit jaar fors uitgebreid qua assortiment. LCD/Plasma 1080p idemdito, net zoals peperdure 1080 beamers. Dat ze niet mainstream zijn lijkt me duidelijk gezien de prijs.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:33 schreef rockstah het volgende:
[..]
Ik google dat de nieuwe consoles en tv's als HDTV definities 720p en 1080i gebruiken. Ik weet niet waar jij 1080p vandaan haalt. En wat dat hier mee te maken heeft.
Sure. Dat een spel als GT4 qua aantallen auto's en circuits veel groter is dan welk racespel dan ook, zal zeker niet meespelen.quote:Ja ik weet het, ik weet niet hoe het komt dat sommige ps2 developers erin slagen ze vol te krijgen, zie het op geen enkele andere console terug. Is volgens mij gewoon slechte programmering of al die nutteloze vertalingen.
Maar er wel maar 6 auto's of zo tijdens een race kan draaienquote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:50 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Sure. Dat een spel als GT4 qua aantallen auto's en circuits veel groter is dan welk racespel dan ook, zal zeker niet meespelen.
Die projectie TV's zijn waarschijnlijk de meest betaalbare 1080p's ja, rond de 4000 euro ofzo. En Sony, Panasonic en nog veel meer merken gaan dit jaar en begin volgend jaar een hele nieuwe range uitbrengen in die klasse met het oog op de nieuwe consoles en de komende HDTV films en uitzendingen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:55 schreef PandorasBox het volgende:
1080p bestaat en Ps3 ondersteund het. Alleen zijn er weinig TV die dat ook onderstuenen.
TV's die 1080p ondersteunen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Sexy [afbeelding]
Klopt, dat doet verder niks af aan het grootschalig aanwezige materiaal op de DVD die je op kan roepen in het spel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 04:00 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Maar er wel maar 6 auto's of zo tijdens een race kan draaien![]()
Niet zo grootschalig hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 04:04 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Klopt, dat doet verder niks af aan het grootschalig aanwezige materiaal op de DVD die je op kan roepen in het spel.
Ten eerste is dat verkopershype, want in-game worden models altijd door mappingtechnieken zwaar gereduceerd in poly's. Maar ja, je gelooft natuurlijk alles.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 04:08 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Niet zo grootschalig hoor.
PGR3 heeft per auto meer polygonen dan een hele stad en PGR2. En dat terwijl PGR2 GT4 deed verbleken als het om polygon crushing gaat. En PGR3 past dus ook op een DVD'tje gezien de 360 geen HD-DVD ondersteunt.
ik heb nog nergens eenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:52 schreef Edenoniphobic het volgende:
Bij alles wat MS bekent maakt of aan x360 info bekend wordt zit je te, maar zodra al je negatief gelul over de PS3 in duigen valt omdat je met feiten en nieuwtjes om je oren geslagen wordt is het allemaal weer niet waar, is iedereen onbetrouwbaar behalve jij en weet je het allemaal beter ook. X-Bord voor de kop ja.
Wat kan mij dat nou schelen wat anderen vinden van anderen ? Is dat boeiend ? Jij gebruikt een forum als verlengstuk van je sociale leven en maakt hier vrienden I guess ? Theekransje.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb nog nergens eenpost gedaan daar heb ik een hekel aan, waarvoor doe je nog moeite om hier te posten? tis niet zo dat er uberhaupt mensen zijn die je posts waarderen
Goed, ik heb de feiten gemist, linkje?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:32 schreef Edenoniphobic het volgende:
Puntje bij paaltje: er is dus nog niets real-time afgespeeld op die devkits behalve zo'n beetje een paar techdemo's waaronder Epic's Unreal 2007 engine demo. Was indrukwekkend, dat zeker, maar was dan ook niets meer dan een schaamteloze port van een klein stukje level.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:45 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Dat jij te dom bent om dat soort zaken te snappen, wil nog niet zeggen dat ze niet waar zijn.
Zeker nog nooit Final Fantasy X gespeeld? Team Ninja (van Ninja Gaiden) heeft al aangegeven dat MS zichzelf in de vingers snijdt door developers te verplichten in HD-beeldresolutie te ontwikkelen, en alleen het DVD-9 formaat te ondersteunen. Ze verwachten dat ze minimaal 20 GB nodig hebben om de helft van de content van Ninja Gaiden in HD-kwalitiet te krijgen, en volledig de X360 capaciteiten te benutten. Ook de reden dat NG2 nog niet in de X360 line-up staat, Tecmo brengt hem misschien naar de PS3, ook vanwege de (belachelijke) eis van MS om alle games in HD te maken.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:36 schreef rockstah het volgende:
Goed, zal nog een keer mijn commentaar over de DVD rel uitleggen.
Microsoft, die als geen ander weet hoe hun console in elkaar zit, heeft besloten dat het dvd formaat genoeg is voor de komende generatie aan games. Ze zijn zelf tenslotte ook developers en zijn verantwoordlijk geweest voor een groot deel van de grafische paradepaartjes op de xbox, en ze maken tenslotte consoles. Ze hebben er echt wel over nagedacht en niet ineens gezegt van: "goh, laten we ons mooi uitgebalanceerde systeem eens lekker gaan verpesten door een te klein formaat opslag media te gaan gebruiken for no reason". De uitspraak dat die dvd's te klein zouden zijn is helemaal nergens op gebaseerd. De huidige generatie aan games gebruikt de single layer dvd nog amper volluit. De meeste spellen nog niet eens voor de helft. De gamecube doet het trouwens ook al jaren met schijfjes van nog geen anderhalve gig. En desnoods komen sommige spellen op 2 schijfjes uit. Vooralsnog geen reden tot beperkingen van prestaties. Gebeurt ook zat op de PS2 en gamecube nu.
Verder heeft MS wellicht wel gezegt dat een latere generatie X360 consoles voor de leukigheid een HD-DVD speler gaan bevatten om mischien wat films op te kijken ofzo. Ze gaan echt niet daarna al hun spellen ineens op HD-DVD uitbrengen. Ze weten zelf ook wel dat ze dat niet kunnen maken. En het zal waarschijnlijk ook nieteens nodig zijn. Nog iets?
Sony heeft al het technologische paradepaardje in huis, aangezien de Cell-chip een compleet nieuwe manier van CPU-structuur is, en de RSX-chip van NVidia onmogelijk in een standaard PC-omgeving zou kunnen werken.quote:Waarom heeft de PS3 dan wel een Blu ray player? Omdat Sony ook eens een keer het technische paradepaartje wil zijn is my best guess.
You're an idiot and a fanboyquote:En wat gaat Nintendo doen? Die komt waarschijnlijk weer met cartridges ofzo.
Afgezien van een lulverhaal over de game die op 5 fps draaide en sneller gezet is om het 60fps te laten lijken is er niet...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Goed, ik heb de feiten gemist, linkje?
Maar Endiblahblah weet het allemaal beter en lult deze gasten zo weg.quote:And the damn controversy continues. Notice how no one ever comes out and says, "Dude, that's me playing." You know, we don't even get a simple, "The footage was generated using the in-game engine and a lot of cool scripting." We always just have to settle with, "Hey, look at out Killzone! It's what we intend Killzone to be." What does that even mean anyway?
So now we come to it... What do IGN editors think. Is the Killzone video real? Will the game look like that?
Jeremy Dunham - IGNPS2
"I don't think so. I think the only way the game will look like that is if they spent several more years in development and knew how to exploit the PlayStation 3 to its fullest. I have no doubt that they can produce cutscenes that good, but then again, the cutscene gave that away!"
Ed Lewis - IGNPS2
"We're probably going to see similar type graphics...hopefully. Because that's what they're aiming for, but...oh man. Hopefully. I mean, right now it's just a concept video. What will it be? I don't know. It's way too early to tell."
Ivan Sulic - IGNPS2
"Hell no."
Juan Castro - IGNCube
"Yes. It will. On PS4... 2009. Or maybe 2015."
David Clayman - IGNXbox
"No. No. No. If that's the style of the game, it will look like that, but not at that level of quality. That had separate animations for every single movement. That is not a game. It was total CG. Those little things giveaway stuff like that real well."
Doug Perry - IGNXbox
"It doesn't look real to me, but it's what I want the game to look like and I hope. But I don't think the developer is capable of that, especially based on the first game."
Stephen Butts - IGNPC
"No. The video is real in the sense that it exists in this time continuum, but no, it does not reflect what the game will look like."
Dan Adams - IGNPC
"No."
http://www.jeux-france.co(...)-des-precisions.htmlquote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Goed, ik heb de feiten gemist, linkje?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Afgezien van een lulverhaal over de game die op 5 fps draaide en sneller gezet is om het 60fps te laten lijken is er niet...
Wat zou betekenen dat de ps3 12x sneller moet zijn dan de kit waar het op gemaakt zou zijn, anders haal je de 60 nooit. En die kit was al vrij snel. Broodje aap verhaal dus..
Dit alles uit uiterst betrouwbare bronnen, die toevalligerwijs allemaal direct of indirect met de PS te maken hebben.
Vooralsnog is niets weerlegd met feiten. Enige feit dat er is is dat bijna iedere onafhankelijke journalist zegt dat het nep is.
Even een overzichtje van de heren bij IGN:
[..]
Maar Endiblahblah weet het allemaal beter en lult deze gasten zo weg..
Eigenlijk wil ik mij helemaal bemoeien in dit premature geneuzel, maar toch even een reactie op deze zin.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:06 schreef SocialDisorder het volgende:
Één ding is zeker, de Xbox is na 5 jaar toe aan vervanging, de PS2 gaat al 9 jaar mee...........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |