http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=10831quote:However, one strong hint about the price point for Xbox 360 did emerge today from Microsoft itself - with a German language page on the company's own website fingering CHF 600.- as the value of the console.
jij bent bijvoorbeeld ook een playstation fanboy maar wel een normale, jij loopt hier ook niet te flamen dat ps3 pwnzroroz!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:14 schreef P-Style het volgende:
[..]
Precies. Volgens mij is er inmiddels meer over de PS3 gepraat dan over de xbox 360.
daar heb je geen pc voor die hetzelfde kan draaienquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:55 schreef PandorasBox het volgende:
X360 prijs waarschijnlijk al gelekt:
[..]
http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=10831
600 Zwitserse frank= ¤390,-
DUUR
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:10 schreef PandorasBox het volgende:
Ja, maar de Ps3 krijgt superieure hardware + Blu-Ray.
Aan superieure hardware heb je niets als men het niet begrijpt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:32 schreef PandorasBox het volgende:
Heb ik iets verkeerds gezegd dan?![]()
Op papier kon de ps2 ook meer terraflops produceren. Is er alleen nooit uitgekomen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:39 schreef PandorasBox het volgende:
Nou, de Ps2 heeft nog steeds erg mooie graphics. Emotion-Engine wordt alleen door fanboys als een tegenargument gebruikt. Ps2 hardware heeft genoeg bewezen.
En de Ps3 komt later uit, dus verwacht betere/krachtigere hardware dan X360.
Op basis van wat er beloofd was hebben ze niets bewezen, overigens. FF techdemo anyone?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:39 schreef PandorasBox het volgende:
Emotion-Engine wordt alleen door fanboys als een tegenargument gebruikt. Ps2 hardware heeft genoeg bewezen.
Ehhh...FFVIII ballroom scene techdemo hebben ze al lang overschreden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op basis van wat er beloofd was hebben ze niets bewezen, overigens. FF techdemo anyone?
De emotion engine zou de shit worden.. Shit was het zeker ja..
Zelfde geldt ook wel voor de XBOX hoor.. Die beloofde ook veel meer met fancy techdemo's.
Met ingame graphics?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:48 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Ehhh...FFVIII ballroom scene techdemo hebben ze al lang overschreden.![]()
Het is juist de Xbox die met haar Raven demo niets bewezen heeft.
Need For Speed Hot Pursuit zag er beter uit op de Ps2. Burnout 3 ook. Hetzelfde geldt voor Burnout 4.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:59 schreef H.Flick het volgende:
Heb je misschien een voorbeeld van een multiplatform spel dat op de PS2 betere graphics heeft als op de Xbox? Want ik koop eigenlijk al mijn multiplatform spellen op de Xbox juist door de betere graphics, het betere geluid en de snellere laadtijden.
Kom op zeg, dat was zwaar kartelig en zo. Niet te vergelijken met FF filmpje. In dat geval is NG, Raven ook voorbij gegaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:55 schreef PandorasBox het volgende:
Sommige multiplatform spellen zien er ook beter op de Ps2 uit dan op de Xbox ja...
En die Ps2 techdemo's zijn niet echt indrukwekkend meer. Gran Turismo 200 is al overschreden door Gran Turismo 4. FFVIII techdemo bevatte twee dansende personage is een lege hal...
...
...
WOW
...
...
Is al overschreden.
En die oude man is al door Silent Hill 3 oude man ingehaald.
NEXT?
Zie boven je.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat was zwaar kartelig en zo. Niet te vergelijken met FF filmpje. In dat geval is NG, Raven ook voorbij gegaan..
En verder ben ik wel benieuwd naar je antwoord op H.Flick's vraag..
Ja, maar bewegend zag SH3 er dus stukken karteliger uit. Ook op de XBOX,quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:10 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Zie boven je.
Old man Ps2 tech demo:
[afbeelding]
Old man Silnt Hill 3(ingame)
[afbeelding]
Revolution will rule!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:20 schreef H.Flick het volgende:
Waar gaat het allemaal over?! De X360 gaat gewoon een mooie console worden en de PS3 ongetwijfeld ook. Tegen de tijd dat ze er allebei zijn kijk ik wel welke console krachtiger is en daar haal ik dan mijn multiplatform titels op.
Klaar, iedereen vriendjes.
Afhankelijk van de software ergens tussen de 6 en 10 keer sneller als die alpha-hard,- en software. Buiten de technische jardware problemen die ik al noemde die straks het verschil moeten maken, werd die hele PS3-E3 boot op dure 1080p beamers geshowed. Gezien het zere dunbezaaide 1080p-marktaandeel allang bekend dat het gros van de PS3 games net zoals de X360 op 720P zullen draaien. De helft aan detail om te berekenen betekent ook al het dubbele aan fps. Die 5 FPS is 10 FPS op gamespec 720P. Dat resteert niet 12 maar 6 maal sneller die gehaald moet worden om dat niveau te evenaren. Klinkt niet als mission impossible.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:31 schreef Gamedemon het volgende:
[q]Zo kan ik ook games maken, spelen op 5 fps en vervolgens doorspoelen, ben benieuwt of dat lekker speelt, het spel spelen met 5 fps en de replay bekijken met 60fps
als het echt zo realtime was en dat soort shit word de ps3 dus 12 keer zo snel als die uitkomt? anders is die 60fps niet haalbaar.
quote:30fps is in jou ogen niet acceptable want dat oogt niet helemaal vloeiend als ik jou vorige post bekijk.
[q]dit is minimaal acceptabel als ondergrens, die filmpjes duiken daar duidelijk onder when the going gets tough, dan is het wel storend. 60 fps of hoger is idd wel idealer.[quote]Op dinsdag 16 augustus 2005 12:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zo kom je een beetje op mij over. Doe je oogkleppen eens af en zet beide beentjes eens op de grond. En lees eens wat mier objectievere blaadjes.
Begint erg kinderachtig te worden ja.quote:
Nee, en dat heb ik ook nergens gezegd.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:21 schreef Gamedemon het volgende:
Pandorasbox, Vice city is zeker ook mooier op de ps2 dan op de xbox?
386 euroquote:Xbox 360 will cost 600 Swiss francs
On its "Partner Portal" Microsoft has revealed the price of the coming Xbox 360. The device which is to come to Europe this November is to cost 600 Swiss francs (386 euros). Unless the exchange rate in euros changes by the coming autumn, the next-generation game console will cost about 50 euros less than the price relayed by the grapevine. Microsoft is likely to disclose the price officially at the Games Convention, which commences the day after tomorrow in Leipzig in eastern Germany. Anzeige
On its Partner Portal Microsoft promises bonuses to dealers who opt to sell multi-year-open and open-subscription licenses for at least 25 PCs per customer from September 30 onwards. Among the bonus carrots dangled are a Montblanc ballpoint pen and, as it says there, "even a brand new XBOX 360 game console worth CHF 600!"
Multiplatform spellen worden meestal eerst voor de ps2 gemaakt, vervolgens gooien ze er wat leuke lichteffectjes bij op de xbox. Das een lekkere vergelijking. En ja er zijn spellen op de ps2 die mooier zijn dan een paar mindere xbox games. however de gemiddelde xbox game ziet er mooier uit dan de gemiddelde ps2 game en de mooiste xbox spellen zien er mooier uit dan de mooiste ps2 spellen. Hardware van de xbox is gewoon beter dan die van de ps2, period. Ik weet niet wat je probeert te beweren hier?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:34 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Nee, en dat heb ik ook nergens gezegd.MGS 2 was op de Ps2 overigens beter dan op de XBox.
Alleen vind ik dat mensen een beetje overdrijven als het om de Ps2 graphics gaat. De Ps2 gaat nog goed mee. De multiplatform spellen verschillen niet echt veel van elkaar qua graphics. En sommige exclusive Ps2 titels zien er veel beter uit dan de meeste Xbox spellen.
Ik denk dat we in de volgende generatie ook niet echt veel verschillen in de graphics zullen zien. Ook al verschillen de consoles qua power.
Wat bedoel je in godsnaam met overschat? Het is toch de sterkste van de drie of niet? Of wil je beweren dat de ps2 beter is?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:52 schreef PandorasBox het volgende:
Dat de Xbox qua power wordt overschat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |