abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29679709
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 01:59 schreef piet_pelle het volgende:
Ja maar om nu GoW bedroevend te noemen is toch echt klinklare onzin.
Als deze game al niet meer mooi is, wat dan in hemelsnaam wel?
Ik heb werkelijk geen idee of GoW bedroevend is/wordt, dat merken we over een aantal maandjes...
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 02:08:28 #152
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29679792
Ik denk dat het wel een vette game zal worden, al betwijfel ik of ik hem bij de Launch ga halen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_29679834
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 02:08 schreef MMaRsu het volgende:
Ik denk dat het wel een vette game zal worden, al betwijfel ik of ik hem bij de Launch ga halen
Je moet toch ièts bij de launch halen?
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 02:16:03 #154
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29679916
Perfect Dark misschien, als ie ongeveer net zo goed word als Goldeneye 007 . En als GoW bijna zo goed word als Re4 haal ik die ook wel .
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_29679948
Hij komt helemaal niet uit bij launch. GoW staat voor een release tijdens de PS3-launch, als tegenhanger.

Moet ik jullie nu alles uitleggen.
pi_29679961
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 02:18 schreef Edenoniphobic het volgende:
Hij komt helemaal niet uit bij launch. GoW staat voor een release tijdens de PS3-launch, als tegenhanger.

Moet tik jullie nu alles uitleggen.
Oh... ik dacht dat Halo3 uit zou komen tijdens de PS3-launch, als tegenhanger.
pi_29679990
Halo 3 is nog helemaal niet officieel bevestigt, alleen geruchten dat ie komt, maar nog geen enkele preview of beelden.

GoW staat voor een 2006-release, en is voorlopig de PS3-tegenhanger, al had men wil graag gewild dat Halo 3 dat zou worden, maar dat haalt men toch nooit qua deadline gezien alle problemen met de devkits.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 02:23:48 #158
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29680030
Tot zover is dit de launch list iig..
quote:
# Amped 3 (2K Games)
# Call of Duty 2 (Activision)
# Condemned (Sega)
# Dead Or Alive 4 (Tecmo)
# Elder Scrolls IV: Oblivion (Bethesda)
# Final Fantasy XI (Microsoft)
# Full Auto (Sega)
# Ghost Recon: Advanced Warfighter (Ubisoft)
# Gun (Activision)
# Kameo: Elements of Power (Microsoft)
# Madden NFL 06 (EA)
# NBA 2K6 (2K Games)
# NHL 2K6 (2K Games)
# The Outfit (THQ)
# Perfect Dark LE (Microsoft)
# Project Gotham Racing 3 (Microsoft)
# Quake 4 (Activision)
# Ridge Racer 6 (Namco)
# Saints Row (THQ)
# Tony Hawk's American Wasteland (Activision)
# Top Spin 2 (2K Games)
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_29680046
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 02:23 schreef MMaRsu het volgende:
Tot zover is dit de launch list iig..
Hmmm... ik heb nog het meeste vertrouwen in Dead or Alive 4, als ik eerlijk moet zijn.
pi_29680064
Nou ik ga bij de release Full auto en PGR3 kopen.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_29680076
Dat is eigenlijk nog geen officiele lijst, maar geruchten-launch-list.

Persoonlijk heb ik alleen PGR3 en DOA4 makers horen zeggen dat ze idd voor de launch-release gaan, en duikt erg vaak het nummer '15' als aantal titels, dus die lijst lijkt wat teveel te bevatten.

Ik ben mega-benieuwd of PGR3 zo goed wordt zoals men zegt en showt, want dan blijken hun een van de enige te zijn die het ding zo snel door hebben, en dat kan ik bijna niet geloven.
pi_29680140
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 02:27 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ik ben mega-benieuwd of PGR3 zo goed wordt zoals men zegt en showt, want dan blijken hun een van de enige te zijn die het ding zo snel door hebben, en dat kan ik bijna niet geloven.
Dat het een mooi spel blijkt te zijn betekent natuurlijk niet dat die PGR3 developers de xbox 360 snel door hebben. PGR4 zal er namelijk nog véél beter uitzien, aangezien ze de xbox 360 dan nòg beter kennen.
pi_29680222
Uiteraard, maar my point is dat PGR3 niet alleen in screens en flimpjes als een van de weinige goed uitzag, maar op het oog ook soepel draaide, i.t.t. eigenlijk bijna alle andere games. GoW ziet er goed uit op screens, maar het in-game materiaal liep dus niet lekker en het benadert ook bij lange na niet de beste screens. Ben zeer benieuwd of zij met PGR3 het wel voor elkaar krijgen wat velen (nog!) niet voor elkaar krijgen.
pi_29680267
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 02:39 schreef Edenoniphobic het volgende:
Uiteraard, maar my point is dat PGR3 niet alleen in screens en flimpjes als een van de weinige goed uitzag, maar op het oog ook soepel draaide, i.t.t. eigenlijk bijna alle andere games. GoW ziet er goed uit op screens, maar het in-game materiaal liep dus niet lekker en het benadert ook bij lange na niet de beste screens. Ben zeer benieuwd of zij met PGR3 het wel voor elkaar krijgen wat velen (nog!) niet voor elkaar krijgen.
Nou dan hebben wij of andere screens/filmpjes gezien of je hebt een enorm blok voor je hoofd want ik vond de GoW filmpjes super indrukwekkend.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_29680388
Amped 3 voor de X360:





...and you shall see.
pi_29680532
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 02:44 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Nou dan hebben wij of andere screens/filmpjes gezien of je hebt een enorm blok voor je hoofd want ik vond de GoW filmpjes super indrukwekkend.
Sja dat vindt jij (met jouw blok voor de kop), ik ben niet voor niets de discussie een pagina terug begonnen met mijn mening dat het in-game werk in dat filmpje zwaar teleurstellend is. Oogt voor mij als dertien in dozijn arcade shooter met slechte animatie en trage framerates, met een hoog deja-vu gehalte. Ze doen niks nieuws, ze maken gewoon een hi-res consoleshooter.

Ik blijf erbij dat onderstaand detail bij lange na niet gehaald wordt, plus dat het ook nog eens niks te maken heeft met in-game werk. Anders geef mij eens de beelden van een soldier die die zombie bij zijn keel omhoog drukt met een dergelijke detail-graad.

Je ziet alleen maar straightforward hersenloos geknal.

pi_29680557
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 03:19 schreef Edenoniphobic het volgende:
Sja dat vindt jij (met jouw blok voor de kop), ik ben niet voor niets de discussie een pagina terug begonnen met mijn mening dat het in-game werk in dat filmpje zwaar teleurstellend is. Oogt voor mij als dertien in dozijn arcade shooter met slechte animatie en trage framerates, met een hoog deja-vu gehalte. Ze doen niks nieuws, ze maken gewoon een hi-res consoleshooter.

Ik blijf erbij dat onderstaand detail bij lange na niet gehaald wordt, plus dat het ook nog eens niks te maken heeft met in-game werk. Anders geef mij eens de beelden van een soldier die die zombie bij zijn keel omhoog drukt met een dergelijke detail-graad.

Je ziet alleen maar straightforward hersenloos geknal.

[afbeelding]
Maar misschien heeft GoW wel een heel boeiend, origineel en uitgebreid verhaal!
pi_29680627
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 03:19 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Sja dat vindt jij (met jouw blok voor de kop), ik ben niet voor niets de discussie een pagina terug begonnen met mijn mening dat het in-game werk in dat filmpje zwaar teleurstellend is. Oogt voor mij als dertien in dozijn arcade shooter met slechte animatie en trage framerates, met een hoog deja-vu gehalte. Ze doen niks nieuws, ze maken gewoon een hi-res consoleshooter.

Ik blijf erbij dat onderstaand detail bij lange na niet gehaald wordt, plus dat het ook nog eens niks te maken heeft met in-game werk. Anders geef mij eens de beelden van een soldier die die zombie bij zijn keel omhoog drukt met een dergelijke detail-graad.

Je ziet alleen maar straightforward hersenloos geknal.

[afbeelding]
Zucht.
Dat plaatje zul je miet in het spel zien nee, het volgende wel.
Ga je me nu vertellen dat je dat niet mooi vind. En dan nog zul je wel iets vinden wat deze game lelijk of slecht noemt, of inspiratie loos (noem 's een schietgame die dat volgens jou niet is).
Er is altijd wel iets waardoor deze game zuigt volgens jou dus wie heeft er nou een bord voor z'n kop? Een heel groot bord met een playstation reclame poster erop.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_29680642
quote:
Maar misschien heeft GoW wel een heel boeiend, origineel en uitgebreid verhaal!
De laatste strohalm.
pi_29680721
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 03:29 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Zucht.
Dat plaatje zul je miet in het spel zien nee, het volgende wel.[afbeelding]
Ga je me nu vertellen dat je dat niet mooi vind. En dan nog zul je wel iets vinden wat deze game lelijk of slecht noemt, of inspiratie loos (noem 's een schietgame die dat volgens jou niet is).
Er is altijd wel iets waardoor deze game zuigt volgens jou dus wie heeft er nou een bord voor z'n kop? Een heel groot bord met een playstation reclame poster erop.
Ik ben bepaald geen fan van arcade FPS games nee, maar ik kan heus wel waardering opbrengen als er iets nieuws of origineels gedaan wordt, of echt een stap vooruit gezet wordt in alle aspecten. Met de gepretendeerde enorme power-capaciteit verwacht ik echt iets nieuws en next-gen, en geen hi-res Halo-kloon of UT2006 achtige bedoeling. Ik zie vooral veel grafisch detail en vooruitgang maar verderest niks nieuws.

Die screen heb ik idd ook een paar keer in actie gezien, maar grote monsters maken geen indruk als ze dorkig geanimeerd zijn. Die Amerikanen snappen het gewoon niet geloof ik, net zoals ze niks snappen van auto's maken en menen dat alles wat groter is ook cooler is, snappen ze ook hier weinig van games maken.

Het is uiteraard vooroordeelbevestigend maar zelfs de PS2 Shadow of the Colussus monsters zijn omdat ze zo goed geanimeerd zijn indrukwekkender dat die bonkige GoW monsters die jij showt. Alleen omdat ze wat hoekige tanden hebben, hi-res bumpmaps bezitten en 20 M hoog zijn maakt ze niet perse cooler, zeker niet als ze als een gehandicapte bewegen. Er valt gewoon meer uit te halen.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 03:45:41 #171
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29680736
Heb jij een final product gezien van GoW waar je de animatie's kut zag lopen?

Nee?

Su dan
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_29680823
What you see now, is what you get later. Heb je dat filmpje gezien ? Hoe ie rent, schiet en hoe andere bewegen. Je denkt dat ze daar nog 100 verschillende animatie's bij gaan gooien ? No way dude.

Het is een arcade adrenaline shooter, dat soort games zijn gemaakt voor snelle gameplay zonder poespas, en gemaakt op een onrealisitische basis omdat snelle accuracy-bewegingen een must zijn. Dan kun je blijkbaar volgens hen geen fysisch correcte animatie's en physics erin gooien waarbij het loop en renwerk zoals het hoort beweegt en een stap voorwaarts zet t.o.v. de huidige generatie, hij moet dus kennelijk fysisch onmogelijk loopactie's en schietactie's uit kunnen voeren om bepaalde gameplay-elementen waar te maken (waar ik het niet mee eens ben).

Dat is hun keuze, maar ik vind het zwaar klote. En het ziet er niet uit. Ik heb zelfs het idee dat hoe realistscher het spel oogt qua gfx, art en textures (zoals in dit geval een hoog niveau gehaald wordt), hoe meer het onrealistische erin gaat storen. Alles lijkt perfect aan de screens, totdat ik het in-game werk zie, en het luchtkasteel in duigen valt. Ik kan alleen maar hopen dat anderen met deze engine wel iets goeds doen qua games en originaliteit, want het lijkt wel een van de beste engines te zijn.
pi_29680855
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 04:01 schreef Edenoniphobic het volgende:
What you see now, is what you get later. Heb je dat filmpje gezien ? Hoe ie rent, schiet en hoe andere bewegen. Je denkt dat ze daar nog 100 verschillende animatie's bij gaan gooien ? No way dude.

Het is een arcade adrenaline shooter, dat soort games zijn gemaakt voor snelle gameplay zonder poespas, en gemaakt op een onrealisitische basis omdat snelle accuracy-bewegingen een must zijn. Dan kun je blijkbaar volgens hen geen fysisch correcte animatie's en physics erin gooien waarbij het loop en renwerk zoals het hoort beweegt en een stap voorwaarts zet t.o.v. de huidige generatie, hij moet dus kennelijk fysisch onmogelijk loopactie's en schietactie's uit kunnen voeren om bepaalde gameplay-elementen waar te maken (waar ik het niet mee eens ben).

Dat is hun keuze, maar ik vind het zwaar klote. En het ziet er niet uit. Ik heb zelfs het idee dat hoe realistscher het spel oogt qua gfx, art en textures (zoals in dit geval een hoog niveau gehaald wordt), hoe meer het onrealistische erin gaat storen. Alles lijkt perfect aan de screens, totdat ik het in-game werk zie, en het luchtkasteel in duigen valt. Ik kan alleen maar hopen dat anderen met deze engine wel iets goeds doen qua games en originaliteit, want het lijkt wel een van de beste engines te zijn.
Ja maar dat kan toch niet anders? Het gaat om de gameplay, als je vrij wilt kunnen bewegen en schieten zoals gewend in een FPS dan kan je simpelweg niet verwachten dat de animaties net zo zijn als in een big budget hollywood film, of de realiteit for that matter. Of zelfs de Killzone 2 filmpjes. Want zoals de bewegingen in dat filmpje gingen is het onmogelijk na te spelen met een thumbstick.
Dat was puur gemaakt als eye candy, daar zat niks gameplay matigs aan. Wat jij vraagt is gewoon niet reeel.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_29681128
Jewel hoor, het is zo reeel als men het zelf wil maken. Makers moeten gewoon rekening houden met een stukje oncontroleerbaarheid, en dit dusdanig maken dat het je niet benadeeld, ergert of belemmerd in de gameplay. Kwestie van aan elkaar koppelen van gameplay zaken (als x gebeurt dan moet y-enemy effe rustig aan doen). Dat gaat dus vooralsnog bijna niet in een hectische shooter, maar wel in tal van andere games en genres (adeventures, rpg's, sportspellen, GTA achtige games etc). In het echt heb je ook geen absolute controle over je lichaam, je bent altijd gebonden aan natuurwetten, en als je hard rent moet je eerst vertragen en je lichaam inspannen om tot stilstand te komen. Ook beweeg je nooit hetzelfde, er zit altijd een lichte variatie in.

Er is ook een stukje gerendered in het GoW-filmpje waarbij de hoofdrolspeler uit die helikopter stapt met zijn maten en die camera zoomed (dan ziet wel alles strak uit). Dat soort flexibiliteit en cinematisch detail moeten makers veel en veel vaker durven te gebruiken midden in games (wel interactief blijven) i.p.v. constant die boring first person of third person op dezelfde plaats te houden. Het is allemaal een kwestie van slimme A.I., maken die je daarbij niet benadeeld als er eens een cutscene achtige camera view en animatie in het spel zelf wordt gegooid, zonder dat je meteen controlloos toe moet kijken, er is ook een tussenweg (al is dat nogmaals meer richting adventure-kant, je ziet het ook bij Fahrenheid). Uiteindelijk gaat het toch nog steeds om het einddoel : de cutscenes in realtime-in-game te halen qua kwaliteit, op alle gebied. Dat vergt dus gewoon veel en veel meer focus op animatie's, AI. en physics, waarbij variatie het sleutelwoord is. Mensen zijn uniek en geen robots, en bewegen in heel veel opzichten steeds anders.
pi_29681512
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 00:13 schreef Edenoniphobic het volgende:
-knip-
Ah, wishfull thinking van een ps3 adept. .
Het enige wat ik zie staan is
quote:
There are still some speed issues with the GPU we're told, but functionality wise, the Beta Kits are about a 90% representation of the final consoles.
Ik dacht dat je bedoelde dat ze op de e3 die kits al hadden..
Overiugens weet ik zeker dat Epic niet iets op de markt brengt dat niet af is. Overigens heeft datzelfde Epic ook gezegd dat de u3 engine meer dan prima draait op de X360.
Verder grossier je ik vrij domme uitspraken die je verder negeert als iemand anders gelijk heeft .
-
pi_29681526
Die ingame beelden op de ps3 zijn trouwens dik indrukwekkend. .
-
pi_29681831
Verrek, ik was vergeten dat je iets te dom was om Engels te lezen, de vorige keer sloeg je ook al constant de plank mis bij die Engelse artikelen met je totale misinterpretatie's omdat je het simpelweg niet kon lezen. EN nu alweer.

En wat het realtime gedeelte betreft rondom het PS3-E3 gebeuren had ik ook al gelijk. Recentelijk is nl bekend geworden dat de alpha-kit-demo's waarop de PS3-demo's gedraaid werden wel degelijk realtime waren, alleen in een ander opzicht. In ieder geval niet CG !?

We hadden destijds een discussie over zinsnedes (van Harisson ( http://www.gamesindustry.biz/feature.php?aid=9051 ) omtrent het Motor Storm en Killzone gebeuren, en realtime of prerendered. Bij de Playstation Meeting en in het laatste PSM magazine is de aap nu precies uit de mouw gekomen.

Wat blijkt in het kort : Zoals bekend liep de E3 hardware van de PS3 op 2.4 Ghz Cell's (i.p.v. 3.2 Ghz) en een Geforce 7800. Beide respectievelijk 75% en 60% van de kracht van de uiteindelijk Cell en RSX-GPU. Het allergrootste hardware probleemzat hem echter in memory bandbreedte van devkits, de Geforce 7800 was nl gekoppeld aan een southbridge via een normale PCI-Express 4x verbinding (2 GB/s). De beruchte Rambus FlexIO was nog niet aanwezig. Dit betekent simpelweg dat pas 6% van de 35GB/s die de PS3 straks rechtstreeks uitwisselt tussen de RSX en de Cell (zonder Southbridge) werd behaald. Huge bottleneck. Alphakits (die ook nog eens met 256 MB XDR i.p.v. 512 MB XDR + GDDR3 werkten) dus zwaar gehandicapt en underpowered.

Maar nu komt het, PSM Magazine meldt de clou van het zaakje : de Killzone demo liep wel degelijk realtime op alphakits en heel vroege engine-builds, maar pas op 5 fps. De hele demo werd dus opgenomen, en versneld tot 60 fps. Nu worden die uitspraken duidelijk van Harison, lees het interview nog eens na.

Het goeie nieuws is dat het dus idd zoals al door Guerilla, EPIC, Sony, Harisson gezegd zelfs met gehandicapte harfware de zaak realtime draaide, maar omdat de hardware en enginebuild nog zwaar klote was de zaak maar opgenomen is en vooruitgespoeld tot aan "PS3-spec". 30 fps is genoeg voor minimum acceptabele performance. Men moet door het verkrijgen van 256 MB extra geheugen, 25% en 40% meer CPU en GPU power, en 6 keer zoveel geheugenbandbreedte makkelijk aan de 50 fps kunnen komen met final PS3 hardware met diezelfde engine die ook nog eens zwaar alpha is (net zoals de realtime Gundam demo pas 1 SPE core gebruikte op de PS meeting).

pi_29681859
Wel schattig dat je heb blijft geloven hoor. .
-
pi_29681924
Ik 00wn jouw aars massively nu. Hoe voelt het.
pi_29682371
OK, op de E3 was er maar één systeem realtime te aanschouwen; de PS3 tijdens de nieuwe Eyetoy presentatie. En wat ik daar zag was dermate indrukwekkend dat ik best denk dat Motor Storm en Killzone 2 realtime en ingame mogelijk zijn op de PS3. Maar nogmaals, speculeren heeft geen zin, we zullen moeten wachten tot de Xbox360 uit komt, dan weten we ook waar de PS3 toe in staat is.

Epic heeft in elk geval laten weten dat ze volledig vertrouwen in de Cell hebben, en dat hij makkelijker te programmeren is dan de Emtion Engine van de PS2. En Epic zijn niet de kleinste jongens dacht ik zo....
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_29682514
Ook hier moet ik weer even slightly corrigeren. Behalve de opgenomen footage van al die demo's op het eind en de Eyetoy stuff, was er nog een whole bunch of echte realtime stuff : de UT2007 demo die puur op de Geforce 7800 liep, de Fight Night demo die op de Cell draaide, net zoals de Getawaydemo, het ontploffende tankstation als physcis-demo, en de Spiderman-render demo etc. Allemaal realtime 2.4 Ghz Cell werk met wat vroege software, behalve de UE3.0 die puur op de GPU liep.

Ik weet dat bepaalde 360-fanboys steeds de mantra herhalen dat het allemaal pre-rendered was en dit soort zaken wegschuiven, het blijft alleen wat dommig.
pi_29682771
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 08:56 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ik 00wn jouw aars massively nu. Hoe voelt het.
.
Dude, serieus. Get a life. Leer Nederlands!
Dat bericht is overigens uit Mei. Alle berichtgeving omtrend KZ2 is van daarna. Het was nep, live with it.
-
pi_29682822
Ik hoop niet dat die 360 fanboy ongein op mij slaat, want voor mij staat al 80% zeker dat ik een PS3 ga halen volgend jaar. Ik ben alleen wat terughoudend met m'n enthousiasme, omdat ik inmiddels bekend ben met de manier waarop producenten hun producten verkopen.
Vooral in de console-oorlog tussen Sony en Microsoft worden zaken veel mooier voorgesteld dan dat ze werkelijk zijn. Als ik bijvoorbeeld naar beelden van God Of War op websites kijk, zie ik dikke vette Anti-Aliasing, iets wat mijn PS2 nog niet kan. Ook afbeeldingen van Gotham Racing 2 zijn niet te vergelijken met wat je werkelijk op je TV te zien krijgt.
In de strijd om de consument lijkt alles tegenwoordig geoorloofd, Microsoft die zichzelf presenteert als de messias van gamers wereldwijd (inclusief die hobbit Frodo), Sony die een hele hoop beloftes grootschalig bekendmaakt, en vervolgens iedere maand een feature eraf haalt (PSX anyone).
Ik heb voor PS2 gekozen omdat de PS2 qua exclusives dichterbij mijn smaak zat dan Xbox en GameCube (Zone Of The Enders, alles van Rockstar (was voordat GTA ook naar andere systemen ging), Tekken, ICO, Pro Evolution Soccer) en de controller gewoon het lekkerste van alle drie was voor mij.
Op die basis ga ik ook mijn keuze voor de komende console maken, en aangezien Square Enix en Rockstar bij Sony blijven zweren, Guerilla Killzone 2 exclusief naar PS3 brengt en er een Blu-Ray speler in het apparaat zit, zal ik zeer waarschijnlijk een PS3 onder m'n TV neerplanten volgende zomer.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_29682866
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 10:04 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.
Dude, serieus. Get a life. Leer Nederlands!
Dat bericht is overigens uit Mei. Alle berichtgeving omtrend KZ2 is van daarna. Het was nep, live with it.
God wat ben jij dom. Echt niet te filmen.

Laat je pik a.s.a.p. dichtlijmen, de wereld dient bespaart te blijven van jouw kroost willen we de evolutie op gang houden.
pi_29682912
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 10:09 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

God wat ben jij dom. Echt niet te filmen.

Laat je pik a.s.a.p. dichtlijmen, de wereld dient bespaart te blijven van jouw kroost willen we de evolutie op gang houden.
.
Dude, jij slikt alle bagger als waarheden en probeert dan hier het mannetje uit te hangen met je fancy quotes uit interviews met mensen die direct met Sony/ps3 te maken hebben.
Wie is er nou dom? .
-
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 10:11:30 #186
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29682922


Is er nog iets boeiends te melden over de 360?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_29682956
niet tot 4/5 oktober iig
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_29683034
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 10:11 schreef Dr.Daggla het volgende:


Wie is er nou dom? .
Jij ! En niet zo'n klein beetje ook.

Je snapt niet eens dat die Killzone onthullingen van augustus zijn. Ga gewoon please niet in op deze diepgaande technische discussie als je er totaal geen kaas van gegeten hebt, en geen Engels kunt lezen.

Hoe valt er nou een inhoudelijke discussie op argumenten te voeren als je elke keer poep praat omdat je de zaken niet snapt. Laat de moeilijke dingen nou maar aan andere mensen over.
pi_29683714
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 10:17 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Jij ! En niet zo'n klein beetje ook.

Je snapt niet eens dat die Killzone onthullingen van augustus zijn. Ga gewoon please niet in op deze diepgaande technische discussie als je er totaal geen kaas van gegeten hebt, en geen Engels kunt lezen.

Hoe valt er nou een inhoudelijke discussie op argumenten te voeren als je elke keer poep praat omdat je de zaken niet snapt. Laat de moeilijke dingen nou maar aan andere mensen over.
19/05/2005 is de datum..
Dom geboren of hebben je ouders je laten vallen als kind?
-
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 10:51:32 #190
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29683736
Nou, in November ga ik vol overgave op de 360 spelen

http://games.fok.nl/news.php?newsid=5845
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_29684587
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 10:50 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

19/05/2005 is de datum..
Dom geboren of hebben je ouders je laten vallen als kind?
Zit je weer aan de drugs jongen ?

Dat interview is van vlak na de E3 (19/5 ja) en was niet de issue sul, het was maanden geleden al punt van discussie met jou (of weet je dat ook al niet meer wegens dementie), en toen snapte je het ook al niet wat er gezegd werd. De aanvullende info hierboven die ik post komt van de PS Meeting (juli) en het PSM Magazine (augustus), waar het 'mysterie' opgelost wordt.

Je hebt niet vooraan gestaan bij het uitdelen van het verstand. Geef verder niks, maar leer op zijn minst eens f*cking fatsoendelijk lezen en interpreteren wat iemand bedoelt, zelfs met een gehandicapte valt beter te communiceren.
pi_29685515
zijn jullie klaar met mekaar bashen?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_29685606
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 11:23 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Zit je weer aan de drugs jongen ?

Dat interview is van vlak na de E3 (19/5 ja) en was niet de issue sul, het was maanden geleden al punt van discussie met jou (of weet je dat ook al niet meer wegens dementie), en toen snapte je het ook al niet wat er gezegd werd. De aanvullende info hierboven die ik post komt van de PS Meeting (juli) en het PSM Magazine (augustus), waar het 'mysterie' opgelost wordt.

Je hebt niet vooraan gestaan bij het uitdelen van het verstand. Geef verder niks, maar leer op zijn minst eens f*cking fatsoendelijk lezen en interpreteren wat iemand bedoelt, zelfs met een gehandicapte valt beter te communiceren.

"I WANT TO BELIEVE"
Zo kom je een beetje op mij over. Doe je oogkleppen eens af en zet beide beentjes eens op de grond. En lees eens wat mier objectievere blaadjes. Die playstation-magazines lullen elkaar ook maar na. Zoals jij ook doet dus.
Maar goed, je pretendeert er zoveel verstand van te hebben, maar je realiseren dat het nevernooit zo mooi niet wordt deze generatie wil maar niet lukken.
Kan je nou ook eten van dat bord voor je kop? .
-
pi_29686319
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 00:13 schreef Edenoniphobic het volgende:
Dohh, ik had het over het filmpje van Killzone 2, dat soort A.I. was het geniale aan het filmpje w.m.b. niet zozeer de gfx.
dan is de A.I. van ghost recon 3 ook geniaal in de trailer, dan is de A.i. geniaal in The incredibles, Monsters inc, toy story en al dat soort geanimeerde films
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 08:45 schreef Edenoniphobic het volgende:
Verrek, ik was vergeten dat je iets te dom was om Engels te lezen, de vorige keer sloeg je ook al constant de plank mis bij die Engelse artikelen met je totale misinterpretatie's omdat je het simpelweg niet kon lezen. EN nu alweer.

En wat het realtime gedeelte betreft rondom het PS3-E3 gebeuren had ik ook al gelijk. Recentelijk is nl bekend geworden dat de alpha-kit-demo's waarop de PS3-demo's gedraaid werden wel degelijk realtime waren, alleen in een ander opzicht. In ieder geval niet CG !?

We hadden destijds een discussie over zinsnedes (van Harisson ( http://www.gamesindustry.biz/feature.php?aid=9051 ) omtrent het Motor Storm en Killzone gebeuren, en realtime of prerendered. Bij de Playstation Meeting en in het laatste PSM magazine is de aap nu precies uit de mouw gekomen.

Wat blijkt in het kort : Zoals bekend liep de E3 hardware van de PS3 op 2.4 Ghz Cell's (i.p.v. 3.2 Ghz) en een Geforce 7800. Beide respectievelijk 75% en 60% van de kracht van de uiteindelijk Cell en RSX-GPU. Het allergrootste hardware probleemzat hem echter in memory bandbreedte van devkits, de Geforce 7800 was nl gekoppeld aan een southbridge via een normale PCI-Express 4x verbinding (2 GB/s). De beruchte Rambus FlexIO was nog niet aanwezig. Dit betekent simpelweg dat pas 6% van de 35GB/s die de PS3 straks rechtstreeks uitwisselt tussen de RSX en de Cell (zonder Southbridge) werd behaald. Huge bottleneck. Alphakits (die ook nog eens met 256 MB XDR i.p.v. 512 MB XDR + GDDR3 werkten) dus zwaar gehandicapt en underpowered.

Maar nu komt het, PSM Magazine meldt de clou van het zaakje : de Killzone demo liep wel degelijk realtime op alphakits en heel vroege engine-builds, maar pas op 5 fps. De hele demo werd dus opgenomen, en versneld tot 60 fps. Nu worden die uitspraken duidelijk van Harison, lees het interview nog eens na.
Zo kan ik ook games maken, spelen op 5 fps en vervolgens doorspoelen, ben benieuwt of dat lekker speelt, het spel spelen met 5 fps en de replay bekijken met 60fps
als het echt zo realtime was en dat soort shit word de ps3 dus 12 keer zo snel als die uitkomt? anders is die 60fps niet haalbaar.
quote:
30 fps is genoeg voor minimum acceptabele performance. Men moet door het verkrijgen van 256 MB extra geheugen, 25% en 40% meer CPU en GPU power, en 6 keer zoveel geheugenbandbreedte makkelijk aan de 50 fps kunnen komen met final PS3 hardware met diezelfde engine die ook nog eens zwaar alpha is (net zoals de realtime Gundam demo pas 1 SPE core gebruikte op de PS meeting).
30fps is in jou ogen niet acceptable want dat oogt niet helemaal vloeiend als ik jou vorige post bekijk.
En geniet je nou van die discussie die je opgang brengt? er is in dit topic nog niemand geweest die het met je eens is en je blijft maar door flamen, als je slim bent ga je naar het ps3 topic en ga je daar de grote jongen uithangen
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_29688763
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 12:31 schreef Gamedemon het volgende:
...als je slim bent ga je naar het ps3 topic en ga je daar de grote jongen uithangen
Precies. Volgens mij is er inmiddels meer over de PS3 gepraat dan over de xbox 360.
pi_29688942
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 14:14 schreef P-Style het volgende:

[..]

Precies. Volgens mij is er inmiddels meer over de PS3 gepraat dan over de xbox 360.
ach, zoveel maakt dat toch niet uit? Bij zo'n beetje elke presentatie van MS wordt de PS3 erbij gesleept.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:48:20 #197
63302 rockstah
New World Disorder
pi_29689620
Framerate problemen zijn rare op een console en is niet de schuld van de hardware maar van de code. Dit zijn allemaal work in progress games op nieuwe hardware en dat het nog niet soepel loopt betekent niet dat we in november allemaal kutgames lopen te spelen.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:07:33 #198
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_29693728
Wie is Edenoniphobic? Maakt ook niet echt uit, hij is iig wel irritant
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:20:34 #199
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29694142
Hij heeft ook nog eens geen verstand van wat hij hier loopt te verkondigen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_29695173
Ik wist helemaal niet dat Top Spin 2 een launchtitel was! Die moet ik sowieso hebben, net als Kameo natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')