abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29525203
en op gamesindustry.biz 350 euro.

Niemand weet het en men roept maar wat. Laten we maar gewoon wachten op Microsoft.
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 22:46:59 #102
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_29527224
Ik heb hem al gereserveerd bij de plaatselijke gameboer
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_29534536
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:46 schreef pkwarts het volgende:
en op gamesindustry.biz 350 euro.

Niemand weet het en men roept maar wat. Laten we maar gewoon wachten op Microsoft.
idd, alleen jammer dat MS wacht op Sony
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_29598942
Tof dat RE5 ook meteen op de X360 komt.
Goeie actie, van Capcom
-
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 12:05:11 #105
41565 supadupagama
so what I type shows up here?
pi_29600067
Paar vraagjes:
1. Xbox360 heeft een of andere DV VGA aansluiting, is dit DVI geschikt voor m'n LCD TV?
2. Xbox360 heeft optisch geluid uit, is dit SPDIF voor m'n Surround Sound Set? (die met audio via oranje licht)
3. De nieuwe Xbox Live, zal deze ons verbinden met Europa of kunnen we tegen vrienden wereldwijd spelen?
4. Ik kijk uit naar Kameo (online co-op) en Perfect Dark 0 (online multi), maar welke blockbusters komen de 6 maanden daarna uit die must-haves zijn? Gears of War, Halo 3, Quake 4 & Prey zijn allemaal FPS, wat is er nog meer wat het waard maakt om de Xbox360 bij de lancering te kopen?
WANTED: Somebody to go back in time with me. This is not a joke. P.O. Box 322, Oakview, CA 93022. You'll get paid after we get back. Must bring your own weapons. Safety not guaranteed. I have only done this once before.
pi_29600275
GoW is helemaal geen FPS...
-
pi_29600321
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 16:13 schreef PandorasBox het volgende:
Maar de spellen zijn wel speelbaar zonder een memorycard...

Zonder HDD zijn sommige X360 spellen niet speeldbaar. Je wordt dan verplicht om een HDD erbij te kopen. En memorycards/sticks zijn de laatste tijd toch niet duur meer. Als de Xbox1 zonder HDD geleverd werd, dan had ik liever een memorycard gekocht dan een HDD.

X360 zonder HDD is geen complete hardware, en daar gaat het om.
Lijkt me stug dat MS games op de markt brengt die alleen te spelen zijn als je een HD hebt gekocht .
-
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 12:17:47 #108
63302 rockstah
New World Disorder
pi_29600328
3. wereldwijd as usual
4. doa4, nfs:mw, burnout:r, Tomb Raider, Elder Scrolls 4 enz.

En voor de eerste twee moet je bij microsoft aankloppen ben ik bang, dat is nog niet helemaal zeker voor zover ik weet.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 14:53:25 #109
41565 supadupagama
so what I type shows up here?
pi_29603115
OK bedankt!
WANTED: Somebody to go back in time with me. This is not a joke. P.O. Box 322, Oakview, CA 93022. You'll get paid after we get back. Must bring your own weapons. Safety not guaranteed. I have only done this once before.
pi_29611009
De onderste 2 zijn een stuk mooier dan de bovenste drie
Houd van een lijntje.
pi_29620439
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 12:05 schreef supadupagama het volgende:
Paar vraagjes:
1. Xbox360 heeft een of andere DV VGA aansluiting, is dit DVI geschikt voor m'n LCD TV?
2. Xbox360 heeft optisch geluid uit, is dit SPDIF voor m'n Surround Sound Set? (die met audio via oranje licht)
1. De xbox360 heeft vreemdgenoeg geen digitale video uitgang. De enige manier om HDTV-resoluties te benutten is via de analoge "component" uitgang (hier heb je een speciaal kabeltje voor nodig). Op sommige LCD tv's zul je wel een "component" ingang vinden.
2. Dat is inderdaad SPDIF. Er zal wel weer een adapter komen voor een optische uitgang (dat overigens rood licht is) en/of een coaxiale uitgang. Dit kun je op iedere AV-receiver aansluiten.
quote:
3. De nieuwe Xbox Live, zal deze ons verbinden met Europa of kunnen we tegen vrienden wereldwijd spelen?
4. Ik kijk uit naar Kameo (online co-op) en Perfect Dark 0 (online multi), maar welke blockbusters komen de 6 maanden daarna uit die must-haves zijn? Gears of War, Halo 3, Quake 4 & Prey zijn allemaal FPS, wat is er nog meer wat het waard maakt om de Xbox360 bij de lancering te kopen?
Zijn al beantwoord...
  Eindredactie Games zondag 14 augustus 2005 @ 08:41:14 #113
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_29622048
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 16:03 schreef twi het volgende:

[..]

Knappe vent wanneer je een 200gig 2.5" schijf kunt vinden.
met de juist benodigheden lukt dat wel. ik voorzie weer leuke projectjes
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_29648317
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 16:55 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

die gears of war screen is ingame
De enige echte in-game beelden tot dusver zijn een aantal stukjes bij G4TV geshowed in het Cliff Bleszinkski interview. Het verschil met de indrukwekkende screenshots is imho zeer groot en ronduit teleurstellend. Er dus idd een groot verschil tussen realtime renderen met de game-engine en in-game gameplay.

http://xboxmovies.teamxbo(...)-War-G4TVCOM-Footage
pi_29648541
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 05:31 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

De enige echte in-game beelden tot dusver zijn een aantal stukjes bij G4TV geshowed in het Cliff Bleszinkski interview. Het verschil met de indrukwekkende screenshots is imho zeer groot en ronduit teleurstellend. Er dus idd een groot verschil tussen realtime renderen met de game-engine en in-game gameplay.

http://xboxmovies.teamxbo(...)-War-G4TVCOM-Footage
Was jij niet diegene die bij hoog en laag volhield dat KZ ingame was? .
Houd dan ajb op over teleurstellend.....Vooralsnog is GoW de enige titel die het allemaal een beetje lijkt waar te maken..
-
pi_29648679
Voorlopig houd ik het op de trailer van The Darkness als maatstaf van wat de next-gen allemaal kan. Dat is (momenteel) het enige onafhankelijk van ontwikkelaars ontwikkelde spel dat een behoorlijke trailer heeft getoond waarvan ik denk "ja, dat zou wel eens de volgende stap kunnen zijn."
Project Dark (of hoe die ook al weer mag heten, eerste next-gen titel ooit aangekondigd), ziet er wel heel vet uit, maar als de console het niet trekt, wordt je alleen maar teleurgesteld.
Ze worden krachtig, maar hoe krachtig is voorlopig alleen maar gissen, tot de Xbox360 in de schappen ligt.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_29659947
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 07:48 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Was jij niet diegene die bij hoog en laag volhield dat KZ ingame was? .
Houd dan ajb op over teleurstellend.....Vooralsnog is GoW de enige titel die het allemaal een beetje lijkt waar te maken..
Je hebt weer teveel aan de drugs gezeten, dat tast je geheugen aan. Ik heb in die discussie steeds gezegd dat het me niet boeide of het ingame was of niet, de enige belangrijke vraag voor mij was dat het realtime was, en we dat grafisch niveau zouden kunnen verwachten van de PS3.

Ik vind GoW in-game materiaal gewoon lame uitzien qua animatie's en framerates, en het detail dat je in veel screens ziet blijkt niet gehaald te worden in het game. Nu komt dat ook door het type spel. GoW wordt gewoon een breinloze shooter, dus ik hoop meer op andere genre spellen die gebruik maken van dezelfde engine. Adventures en RPG'smet die engine bijvoorbeeld.
  maandag 15 augustus 2005 @ 16:31:30 #118
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29660085
Framerate, vind je het gek, dat ding liep pas op 10% .
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_29660102
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 16:28 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Je hebt weer teveel aan de drugs gezeten, dat tast je geheugen aan. Ik heb in die discussie steeds gezegd dat het me niet boeide of het ingame was of niet, de enige belangrijke vraag voor mij was dat het realtime was, en we dat grafisch niveau zouden kunnen verwachten van de PS3.
Maar realtime is het dus niet. En realtime is voor mij nog steeds wat je in-game zou moeten kunnen verwachten.
pi_29660179
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 16:28 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Je hebt weer teveel aan de drugs gezeten, dat tast je geheugen aan. Ik heb in die discussie steeds gezegd dat het me niet boeide of het ingame was of niet, de enige belangrijke vraag voor mij was dat het realtime was, en we dat grafisch niveau zouden kunnen verwachten van de PS3.

Ik vind GoW in-game materiaal gewoon lame uitzien qua animatie's en framerates, en het detail dat je in veel screens ziet blijkt niet gehaald te worden in het game. Nu komt dat ook door het type spel. GoW wordt gewoon een breinloze shooter, dus ik hoop meer op andere genre spellen die gebruik maken van dezelfde engine. Adventures en RPG'smet die engine bijvoorbeeld.
GoW draait toch op de Unreal 3 engine? Daar moeten juist zoveel mogelijk hersenloos knallen met goede graphics games op draaien. En verder is het nog steeds wachten tot alles op de echte hardware draait, kijken hoe het er dan uitziet.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_29660209
Dat ding liep op een getunede Apple G5, terwijl ze het publiek wilden laten geloven dat het een Xbox 360 betrof. Wat hadden ze te verbergen denk ik dan...........
Sony had één werkend exemplaar, en die lieten ze ook mooi zien bij de presentatie (die eye-toy toepassing, VET!).

Maar zoals ik al zei, we zullen moeten wachten met conclusies tot beide platforms uit zijn. Nu gaan speculeren over prestaties is puur gokwerk, hoe mooi de beelden er ook uit mogen zien.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_29660297
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 16:31 schreef MMaRsu het volgende:
Framerate, vind je het gek, dat ding liep pas op 10% .
Dan zal dan alleen door de engine moeten komen die nog niet optimaal is, want Epic heeft allang devkits die op 95% zitten, de afgelopen maanden na de E3 heeft MS gewoon de beta-kits rondgestuurd, en die demo die geshowed werd liep allang op die hardware.

Onzin dus, de hardware zit op bijna full power (logisch ook, het ding staat op het punt in massaproduktie te gaan en is allang kant en klaar), het blijkt alleen vooralsnog teringsmoeilijk om een fatsoendelijke engine inelkaar te sleutelen die aansluit op de nieuwe multi-core/cpu technologie.

Get with the program boys, en stop met smoesjes zoeken rondom die G5 Macs, dat is verleden tijd.
pi_29660308
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 16:31 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Maar realtime is het dus niet. En realtime is voor mij nog steeds wat je in-game zou moeten kunnen verwachten.
Realtime betekent gewoon dat de console het zelf rendert, niet meer en niet minder. In-game zal dus nooit zo mooi worden als bepaalde realtime dingen, omdat er ook nog rekenkracht verloren gaat aan het besturen van de poppekes enz.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  maandag 15 augustus 2005 @ 16:47:06 #124
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29660726
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 16:36 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Dan zal dan alleen door de engine moeten komen die nog niet optimaal is, want Epic heeft allang devkits die op 95% zitten, de afgelopen maanden na de E3 heeft MS gewoon de beta-kits rondgestuurd, en die demo die geshowed werd liep allang op die hardware.
1 woord :

BULLSHIT
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_29660749
2 woorden: lekker belangrijk
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_29660779
Het mooie aan Killzone was nog niet eens de graphics (al zat dat zeker op topniveau) maar gewoon de cinematische scene en de opeenvolging van intersssante actie's en slimme A.I.

Als dat alles met iets minder grafische pracht behaald wordt aan niveau (GoW niveau), dan hebben ze nog steeds een van de beste games om naar uit te kijken. Vooral de physics (explosies), de interactie en het vloeiende geheel waarbij de medesoldiers inspelen op de situatie (scripted of niet) was gewoon een dikke stap hoger als de huidige games.

Ik snap bijvoorbeeld al jaren inet waren die klote animeerders in FPS games niet mee rvariatie aanbrengen in hoe iemand rent, loopt, draait en beweegt, dat is altijd zo faky en houterig, en daar zit zo weinig variatie in dat het net robots zijn. Motion capturing of niet, het helpt allemaal nog weinig. Bij een arcade game zoals UT en GoW zie je hetzelfde weer terug : op volle snelheid stilstaan en 180 graden omdraaien en meteen weer op volle snelheid de andere kant op lopen, dat is gewoon fysisch lame en ziet er niet (tekenfilm physics).
pi_29660882
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 16:47 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

1 woord :

BULLSHIT
Ach gut, is je 360-ballon nu ineens inelkaar gespat. Kan ik het helpen dat je het nieuws niet gevolgd hebt de laatste tijd omtrent devkits en verspreidiing.

Je moet wel erg dom zijn als je nu nog steeds denkt dat developpers niet over fullpower kunnen beschikken als die dingen al bijna uit de fabriek rollen. Dan heb je dus echt geen verstand van hardware-ontwikkeling.
  maandag 15 augustus 2005 @ 17:06:07 #128
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29661417
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 16:51 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Ach gut, is je 360-ballon nu ineens inelkaar gespat. Kan ik het helpen dat je het nieuws niet gevolgd hebt de laatste tijd omtrent devkits en verspreidiing.

Je moet wel erg dom zijn als je nu nog steeds denkt dat developpers niet over fullpower kunnen beschikken als die dingen al bijna uit de fabriek rollen. Dan heb je dus echt geen verstand van hardware-ontwikkeling.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_29661732
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 16:48 schreef Edenoniphobic het volgende:
Het mooie aan Killzone was nog niet eens de graphics (al zat dat zeker op topniveau) maar gewoon de cinematische scene en de opeenvolging van intersssante actie's en slimme A.I.

Als dat alles met iets minder grafische pracht behaald wordt aan niveau (GoW niveau), dan hebben ze nog steeds een van de beste games om naar uit te kijken. Vooral de physics (explosies), de interactie en het vloeiende geheel waarbij de medesoldiers inspelen op de situatie (scripted of niet) was gewoon een dikke stap hoger als de huidige games.
Het was een pre-rendered filmpje.
Dat kan je zo mooi maken als je wil, alleen is het op geen manier een reeele afspiegeling.
GoW is trouwens niet eens een FPS.
-
pi_29661748
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 16:51 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Ach gut, is je 360-ballon nu ineens inelkaar gespat. Kan ik het helpen dat je het nieuws niet gevolgd hebt de laatste tijd omtrent devkits en verspreidiing.

Je moet wel erg dom zijn als je nu nog steeds denkt dat developpers niet over fullpower kunnen beschikken als die dingen al bijna uit de fabriek rollen. Dan heb je dus echt geen verstand van hardware-ontwikkeling.
Bron?
Want je lult nou echt een uur in de ruimte.
-
  maandag 15 augustus 2005 @ 17:29:41 #131
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29662102
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 17:16 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Bron?
Want je lult nou echt een uur in de ruimte.
Idd die man weet zelf niet eens waar die het over heeft
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 15 augustus 2005 @ 21:58:35 #132
41565 supadupagama
so what I type shows up here?
pi_29671348
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 02:46 schreef P-Style het volgende:

[..]

1. De xbox360 heeft vreemdgenoeg geen digitale video uitgang. De enige manier om HDTV-resoluties te benutten is via de analoge "component" uitgang (hier heb je een speciaal kabeltje voor nodig). Op sommige LCD tv's zul je wel een "component" ingang vinden.
2. Dat is inderdaad SPDIF. Er zal wel weer een adapter komen voor een optische uitgang (dat overigens rood licht is) en/of een coaxiale uitgang. Dit kun je op iedere AV-receiver aansluiten.
[..]

Zijn al beantwoord...
Ok harstikke bedankt, jammer dat het zulk slecht nieuws is dat er geen DVI aansluiting op zit. Maar gelukkig zijn de standaard kabels die erbij zitten ook heel goed. Ik vraag me af of er ook een SCART aansluiting bijzit, want ik heb geloof ik geen "component" aansluiting.

Wat lijkt je beter, gebruik maken van de standaard AV kabels of (als het bestaat) een VGA naar DVI adapter kopen?
WANTED: Somebody to go back in time with me. This is not a joke. P.O. Box 322, Oakview, CA 93022. You'll get paid after we get back. Must bring your own weapons. Safety not guaranteed. I have only done this once before.
pi_29672305
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 21:58 schreef supadupagama het volgende:
Ok harstikke bedankt, jammer dat het zulk slecht nieuws is dat er geen DVI aansluiting op zit. Maar gelukkig zijn de standaard kabels die erbij zitten ook heel goed. Ik vraag me af of er ook een SCART aansluiting bijzit, want ik heb geloof ik geen "component" aansluiting.

Wat lijkt je beter, gebruik maken van de standaard AV kabels of (als het bestaat) een VGA naar DVI adapter kopen?
Oké... Er is een grote kans dat de meegeleverde standaard kabel een "composite" kabel is (niet te verwarren met "component"). Deze gebruikt een geel tulpje voor het beeldsignaal en dit is bijna de slechtste aansluiting die er is voor beeldoverdracht. De standaard kabels die erbij zitten zullen dus niet "heel goed" zijn.

Er zal ongetwijfeld een los verkrijgbare RGB scartkabeladapter voor de xbox 360 verschijnenen, waarschijnlijk mèt optische uitgang net als bij de huidige xbox.

Verder bestaat er niet zoiets als een VGA naar DVI adapter dus die kun je wel vergeten. Ik denk dat de RGB-scartkabel die voor de xbox 360 gaat verschijnen voor jou (voorlopig) de beste oplossing is.
pi_29672976
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 16:48 schreef Edenoniphobic het volgende:
Het mooie aan Killzone was nog niet eens de graphics (al zat dat zeker op topniveau) maar gewoon de cinematische scene en de opeenvolging van intersssante actie's en slimme A.I.

Als dat alles met iets minder grafische pracht behaald wordt aan niveau (GoW niveau), dan hebben ze nog steeds een van de beste games om naar uit te kijken. Vooral de physics (explosies), de interactie en het vloeiende geheel waarbij de medesoldiers inspelen op de situatie (scripted of niet) was gewoon een dikke stap hoger als de huidige games.

Ik snap bijvoorbeeld al jaren inet waren die klote animeerders in FPS games niet mee rvariatie aanbrengen in hoe iemand rent, loopt, draait en beweegt, dat is altijd zo faky en houterig, en daar zit zo weinig variatie in dat het net robots zijn. Motion capturing of niet, het helpt allemaal nog weinig. Bij een arcade game zoals UT en GoW zie je hetzelfde weer terug : op volle snelheid stilstaan en 180 graden omdraaien en meteen weer op volle snelheid de andere kant op lopen, dat is gewoon fysisch lame en ziet er niet (tekenfilm physics).
lol de AI goed? ik heb em zelf voor de ps2 en de AI is om te janken, die gasten lopen soms tegen muren aan en staan gewoon klaar om afgeschoten te worden, echt dekking zoeken doen ze niet.
en killzone zit VOL met kleine schoonheids foutjes en brakke framerate.
tis zeker geen vervelend spel om te spelen maar om het een topper te noemen is het andere uiterste
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_29677308
Dohh, ik had het over het filmpje van Killzone 2, dat soort A.I. was het geniale aan het filmpje w.m.b. niet zozeer de gfx.
quote:
Bron? Want je lult nou echt een uur in de ruimte./
Whehe lamers. Check eens wat vaker IGN, op xbox360.ign.com. Heeft allemaal eind juli erop gestaan, prutz0rz.
quote:
Developers comment on X360 Beta kits

July 22, 2005 - After Microsoft's mixed display of goods at E3 2005 last May, the most pressing questions on everyone's minds were simple. Will the new beta kits improve the state of Microsoft's games? And will the games look better than that?

The importance of the questions is equally simple. Ninety percent of Microsoft's games at E3 were unimpressive, particularly on the subject of graphics. We quickly learned the Xbox 360 games at the show were almost all running on alpha kits, i.e. off-the-shelf PCs with specs equivalent to the 360. Which meant that these machines were also only running at 25%-35% of the console's capacity. In other words, these were not the games we were looking for, these games can pass; move along, move along.

IGN has spoken with more than five developers on the subject of the newly released Xbox 360 Beta Kits to get a better idea the progress developers have made sine E3, and whether the beta kits have helped, hindered, confused, or improved game development.

Microsoft's beta kits are actual Xbox 360 consoles, not just fast-moving PCs or Macs. They look like Xbox 360s, with the curved lines and changeable faceplates, only they're charcoal gray in color. They're fatter, too. They have an additional two inches above the DVD tray, making them wider.

All of the five developers we spoke with asked to remain anonymous, due to an NDA (non-disclosure agreement) with Microsoft, but under the condition of anonymity, we learned many things. According to our sources, the beta kits, which were originally supposed to ship to
developers in April-May, were shipped in late June. This delay helped cause the major "perception" problem at E3. If developers had had the Beta Kits earlier, their games would have been running on the actual consoles.

We asked several developers what they thought of the Beta Kits. Epic Games' Mark Rein was frank with us but slim on details. When asked about the power of the system, he said the best example of that was Gears of War. "You've seen the answer to (all of your) questions. It's
called Gears of War."

With the exception of the audio chips (this chipset isn't complete), the Beta Kits contain about 90% of the console's chip set. They comprise the specialized three-CPU core processors and the graphics GPU. There are still some speed issues with the GPU we're told, but functionality wise, the Beta Kits are about a 90% representation of the final consoles.

"On our side, we've been working very hard to tap into the full power of the Betas. On a technical side, while the GPU is nearly twice as powerful as the Alpha kits, the CPU architecture requires very clean logic coding in order to take advantage of its full potential."
There you have it, lam0rz.

Begin juli is een nog nieuwere beta-kit uitgegeven, het geposte GoW- filmpje van G4 is van begin augustus en loopt op augustus-beta-kits ( en dan zit je gewoon aan 95% i.p.v. 90%), elke maand komt er een getweakte betakit-versie uit totdat de final hardware klaar is in september en de fabriek ingaat om binnen een maand miljoenen 360's klaar te hebben voor shipping en launch.

Final hardware en nog frametrouble-heaven.
pi_29677675
Framerate problemen kunnen idd een spel soms nogal verpesten, ik hoop dat dit dus nog verholpen wordt.
Verder kan je niet steeds dingen met het Killzone filmpje blijven vergelijken. De AI die jij daar zag was geen AI maar een hele lange animatie. Je denkt toch niet dat het spel er al zo goed uit zou zien (en dan niet alleen de graphics heb ik het over) voor een console die in het voorjaar van volgend jaar uitkomt?

en seriously, typte je nou echt lam0rz?
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_29677872
Ja piem0l, wat dacht jij dan.

Waar het mij vooral omgaat is dat die hele 360 gerushed wordt en games totaal niet klaar zijn. Developers zijn nog totaal niet tevreden over de devkits, en ze moeten al in 3 maanden hun launchtitels klaarhebben. Het oogt als 1 grote chaos, en die marketing-nerds van MS staan als die Minister van P.R. zaken van Bagdad te bleren dat het allemaal op rolletje sloopt en niks aan de hand is.

In the end (over een jaar tot een aantal jaar, als men die dingen doorheeft), zullen er waarschijnlijk niet zo heel grote verschillen meer zijn tussen de PS3 en de 360 (al lijkt me de PS3 indien alles eruit gehaald wordt toch wel een stuk krachtiger, alleen zal dit niet zo vaak gebeuren denk ik), maar tot die tijd verwacht ik vooral rotzooi en erdoor gerushte games die nog niet eens het niveau van current-gen halen. Dat is mijn probleem met al deze hype, in the end snijden ze zich in de vingers omdat de games afgeraffeld worden en niet door de kritische consumenten-keuring heenkomt. Als ik MS was, zou ik minimaal een half jaar uitstellen, want dit draait uit op een flopramp.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:42:22 #138
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29678073
De Xbox 360 is nu al geen flop meer, er zijn (volgens de berichten) al genoeg pre-orders om de eerste zending uit te verkopen (USA). Ook is er enorm veel support voor dat ding en als de eerste generatie games niet 100% is dan is de 2e generatie dat wel. En dan is de PS3 pas bij de eerste generatie
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:49:57 #139
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29678248
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 00:13 schreef Edenoniphobic het volgende:
Dohh, ik had het over het filmpje van Killzone 2, dat soort A.I. was het geniale aan het filmpje w.m.b. niet zozeer de gfx.
[..]

Whehe lamers. Check eens wat vaker IGN, op xbox360.ign.com. Heeft allemaal eind juli erop gestaan, prutz0rz.
[..]

There you have it, lam0rz.

Begin juli is een nog nieuwere beta-kit uitgegeven, het geposte GoW- filmpje van G4 is van begin augustus en loopt op augustus-beta-kits ( en dan zit je gewoon aan 95% i.p.v. 90%), elke maand komt er een getweakte betakit-versie uit totdat de final hardware klaar is in september en de fabriek ingaat om binnen een maand miljoenen 360's klaar te hebben voor shipping en launch.

Final hardware en nog frametrouble-heaven.
In de vorige Edge staat heel wat anders ( interview met Epic oa ), dat de devkits toen pas op 30% oid waren..
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_29678263
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 00:33 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ja piem0l, wat dacht jij dan.

Waar het mij vooral omgaat is dat die hele 360 gerushed wordt en games totaal niet klaar zijn. Developers zijn nog totaal niet tevreden over de devkits, en ze moeten al in 3 maanden hun launchtitels klaarhebben. Het oogt als 1 grote chaos, en die marketing-nerds van MS staan als die Minister van P.R. zaken van Bagdad te bleren dat het allemaal op rolletje sloopt en niks aan de hand is.

In the end (over een jaar tot een aantal jaar, als men die dingen doorheeft), zullen er waarschijnlijk niet zo heel grote verschillen meer zijn tussen de PS3 en de 360 (al lijkt me de PS3 indien alles eruit gehaald wordt toch wel een stuk krachtiger, alleen zal dit niet zo vaak gebeuren denk ik), maar tot die tijd verwacht ik vooral rotzooi en erdoor gerushte games die nog niet eens het niveau van current-gen halen. Dat is mijn probleem met al deze hype, in the end snijden ze zich in de vingers omdat de games afgeraffeld worden en niet door de kritische consumenten-keuring heenkomt. Als ik MS was, zou ik minimaal een half jaar uitstellen, want dit draait uit op een flopramp.
hoe weet jij dat het gaat floppen?
heb jij een auto waarbij als je hard genoeg langs een flitspaal rijd dat je kan tijdreizen?
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_29678422
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 00:33 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ja piem0l, wat dacht jij dan.

Waar het mij vooral omgaat is dat die hele 360 gerushed wordt en games totaal niet klaar zijn. Developers zijn nog totaal niet tevreden over de devkits, en ze moeten al in 3 maanden hun launchtitels klaarhebben. Het oogt als 1 grote chaos, en die marketing-nerds van MS staan als die Minister van P.R. zaken van Bagdad te bleren dat het allemaal op rolletje sloopt en niks aan de hand is.

In the end (over een jaar tot een aantal jaar, als men die dingen doorheeft), zullen er waarschijnlijk niet zo heel grote verschillen meer zijn tussen de PS3 en de 360 (al lijkt me de PS3 indien alles eruit gehaald wordt toch wel een stuk krachtiger, alleen zal dit niet zo vaak gebeuren denk ik), maar tot die tijd verwacht ik vooral rotzooi en erdoor gerushte games die nog niet eens het niveau van current-gen halen. Dat is mijn probleem met al deze hype, in the end snijden ze zich in de vingers omdat de games afgeraffeld worden en niet door de kritische consumenten-keuring heenkomt. Als ik MS was, zou ik minimaal een half jaar uitstellen, want dit draait uit op een flopramp.
Ik ben het met je eens dat de xbox 360 enigszins gerushed wordt. Maar als 'ie op de markt komt heeft 'ie voorlopig geen directe (next-gen) concurrenten. En de graphics zullen sowieso beter zijn dan de huidige generatie consoles. Dat, plùs de goeie developer-support en de marketing van Microsoft moet er toch voor zorgen dat de xbox 360 best wel een succes kan worden. Ookal zullen de eerste games làng niet alles uit de xbox 360 halen.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 01:00:09 #142
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29678498
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 00:50 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

hoe weet jij dat het gaat floppen?
heb jij een auto waarbij als je hard genoeg langs een flitspaal rijd dat je kan tijdreizen?
Back to the Future
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 01:00:43 #143
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29678509
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 00:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Xbox 360 is nu al geen flop meer, er zijn (volgens de berichten) al genoeg pre-orders om de eerste zending uit te verkopen (USA). Ook is er enorm veel support voor dat ding en als de eerste generatie games niet 100% is dan is de 2e generatie dat wel. En dan is de PS3 pas bij de eerste generatie
Wat zeg ik nu weer?

Xbox zuigt
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_29678630
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 00:49 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

In de vorige Edge staat heel wat anders ( interview met Epic oa ), dat de devkits toen pas op 30% oid waren..
Oud interview van mei misschien.

En een voorsprong van een half jaar zegt niks als ze die niet kunnen uitbuiten met goeie launchgames in dat half jaar. Sterker nog, dan doen ze zichzelf meer schade aan dan dat ze iets te winnen hebben. Niets zo erg als gerushte, buggy, hakkelende games om je nieuwe systeem te verkopen waar iedereen sinds de E3 uberhaupt al zeer skeptisch over is. That won't help their cause at all, en speelt Sony juist meer in de kaart.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 01:11:03 #145
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29678719
Geloof me, toptitels als GoW gaan ze niet uitbrengen als het een slechte game denk ik.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 01:13:21 #146
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29678768
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 01:11 schreef MMaRsu het volgende:
Geloof me, toptitels als GoW gaan ze niet uitbrengen als het een slechte game denk ik.
Nou, dat gebeurd vaak zat. Driv3r anyone?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 01:17:20 #147
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29678833
Ja okay, maar dat was van een trieste uitgever die geld nodig had . Microsoft wil graag dat hun console goed verkoopt dus ik denk niet dat ze GoW al laten gaan als het nog niks is .
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_29678902
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 01:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nou, dat gebeurd vaak zat. Driv3r anyone?
Driv3r is niet van Epic.

Je moet niet vergeten dat de meeste launchgames van de PS2 en Xbox ook best kut waren, het is altijd een beetje rushen in het begin, maar microsoft brengt dat ding echt niet op de markt zonder een paar goede titels en ik heb er ook vertrouwen in dat er wel een een paar toppertjes bijzitten.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_29679064
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 01:17 schreef MMaRsu het volgende:
... Microsoft wil graag dat hun console goed verkoopt dus ik denk niet dat ze GoW al laten gaan als het nog niks is .
Wel als het een launchtitel is!
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 01:20 schreef peristilius het volgende:
Je moet niet vergeten dat de meeste launchgames van de PS2 en Xbox ook best kut waren, het is altijd een beetje rushen in het begin...
Inderdaad. Het overgrote deel van de launch games op van de PS2 en xbox waren ronduit bedroevend.
pi_29679630
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 01:27 schreef P-Style het volgende:

[..]

Inderdaad. Het overgrote deel van de launch games op van de PS2 en xbox waren ronduit bedroevend.
Ja maar om nu GoW bedroevend te noemen is toch echt klinklare onzin.
Als deze game al niet meer mooi is, wat dan in hemelsnaam wel?
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')