quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:56 schreef flugeltje het volgende:
Goedzo MK... Had je 'm al klaarstaan?
wooooooooooowquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:58 schreef -Mk- het volgende:
Ronse, Belgie:
[afbeelding]
http://www.weerwoord.be/includes/forum_read.php?id=311480&tid=311480
haal nou maar gewoon wegquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz die ' doet het nog steeds niet goed, damn soepzooi![]()
Het is een WS2305, zie:quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Welke weerstation heb je ?
*kuch* MCS *kuch*quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:02 schreef Marky-Boom het volgende:
Het eerste CMS wordt leeggezogen door het tweede CMS in zuid-frankrijk.
oh en met die andere is "soorten onweer" ook een elegante oplossingquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
haal nou maar gewoon weg"sites" is gewoon goed, "site's" is gewoon fout
Top, zoiets heb ik ookquote:
Moet je die satelliet maar recht gaan zettenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:04 schreef Evil-Cherry het volgende:
Dit wordt niets.. Alleen een beetje regen.
GVD, gaan we weer.....quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:05 schreef Oom_Agent het volgende:
Damn........... in Zuid Frankrijk ook een MCS. Die lijkt de energie van z'n oude broertje weg te zuigen.
Wie weet gebeurt er nog wat qua activatie na zonsondergang. (nachtelijk windmaximum) Maar toch voel ik me er niet helemaal jofel bij.........
ja zag je post niet, maar dit is wel balen natuurlijk. Ik weet niet wat er precies gaat gebeuren, maar je weet nooitquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:02 schreef Marky-Boom het volgende:
Het eerste MCS wordt leeggezogen door het tweede MCS in zuid-frankrijk.
Kun je gratis downloaden bij www.heavyweather.infoquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Top, zoiets heb ik ook![]()
Welke programma heb jij om die rotzooi online te zetten?
En gaan wij nog wat van die tweede meemaken?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:02 schreef Marky-Boom het volgende:
Het eerste MCS wordt leeggezogen door het tweede MCS in zuid-frankrijk.
Denk het niet..quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:07 schreef JDude het volgende:
[..]
En gaan wij nog wat van die tweede meemaken?
In Breda is het iig goed raak op het moment
Zou je me kunnen helpen?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:06 schreef Jalu het volgende:
[..]
Kun je gratis downloaden bij www.heavyweather.info
Het heet Heavy Weather Publisher.
ja geweldig jahquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja geweldig jah
Morgen anderhalf uur jankende huismoeders en weggespoelde caravans in zuid-frankrijk op de TV, en wat krijgen wij? NIKS
En maandag aan de telefoon....quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja geweldig jah
Morgen anderhalf uur jankende huismoeders en weggespoelde caravans in zuid-frankrijk op de TV, en wat krijgen wij? NIKS
Het is zo dat die 2 bijelkaar groeien, dit wordt dan 1 super mega celquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:12 schreef Againzender het volgende:
Die twee MCS-gebieden in Frankrijk grooeien naar elkaar toe
[afbeelding]
Ik hoop het!! en als dat lagedruk gebied nou nog wat verder wegtrekt dan wordt de niet meer NNO maar N!quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:12 schreef Againzender het volgende:
Die twee MCS-gebieden in Frankrijk grooeien naar elkaar toe
[afbeelding]
Dan dus 1 dag dat ik niet mn leven ga wagen om op het kantoor van een toch al zieltogend bedrijf te komenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het is zo dat die 2 bijelkaar groeien, dit wordt dan 1 super mega cel
Die trekt dan over nederland met gevolg.
1 dag onafgebroken hoosbuien + onweer
Super idee, open anders er een topic overquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En maandag aan de telefoon....![]()
Ach, het rommelt hier nog steeds een beetje... Wie weet wat er nog komt ná zonsondergang.
Trouwens, ff off-topic.
Heeft er iemand leuke 'wij wachten op noodweer' smilies? Ik weet zelf niet hoe je zo'n kreng maakt, maar het leek me wel leuk wat topicgerelateerde smilies te hebben.
Teringquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:19 schreef Oom_Agent het volgende:
mooie topjes
http://saturn.unibe.ch/rs(...)/current/n1bcurr.jpg
Wat is die dikke knobbel zo ongeveer onder Breda?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:19 schreef Oom_Agent het volgende:
mooie topjes
http://saturn.unibe.ch/rs(...)/current/n1bcurr.jpg
een wolkquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat is die dikke knobbel zo ongeveer onder Breda?
Wat zou dat tweede MCSje doen als het lage druk gebied bij engeland verder omhoog schuift? Of is dat MCS niet onder invloed van dat gebied?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:20 schreef Oom_Agent het volgende:
Maar dat MCS is dus wel in 2'en gesplitst voor de zoveelste keer. hoe kan dat toch...ligt er een grote schaar bij Parijs........
zal de Eiffeltoren wel zijn
Dat is een bui die heel erg doorgeschoten is in de atmosfeer. (overshooting top)quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat is die dikke knobbel zo ongeveer onder Breda?
Dat is geen orkaan johquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Teringis dat een orkaan joh, met dat oog iets ten westen van Verdun?
Hopelijk komt er nog iets daarvan richting Limburg, maar dat zal wel niet.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Teringis dat een orkaan joh, met dat oog iets ten westen van Verdun?
In de buurt van Roosendaalquote:flugeltje - donderdag 28 juli 2005 @ 19:31
live vanuit Tilburg
Waar zit jij ook alweer
Door de wateroverlast komen er slippartijenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:29 schreef DemonRage het volgende:
LOL @ Voorspelling voor Limburg:
[afbeelding]
droog dus?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:29 schreef DemonRage het volgende:
LOL @ Voorspelling voor Limburg:
[afbeelding]
http://www.meteolimburg.nl/verwacht.php3quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:32 schreef KillerDream het volgende:
[..]
Door de wateroverlast komen er slippartijen![]()
Wat hebben jullie toch steeds met die code.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:34 schreef i2Them2 het volgende:
Code 487331 doet t niet meer. Nieuwe code?
O jee Dagonet... Zijn er klachten geweest? (we doen dit namelijk al tíjden zoquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:35 schreef Dagonet het volgende:
De OP is aangepast. Deze extra tekst dient meegenomen te worden in vervolgtopics.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:35 schreef Dagonet het volgende:
De OP is aangepast. Deze extra tekst dient meegenomen te worden in vervolgtopics.
Mag ik SpeedyGJ als beheerder van de OP er dan op wijzen dat de toegevoegde tekst op dit moment strijdig is met andere delen van die OP?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:35 schreef Dagonet het volgende:
Docu over Marten Toonder?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Prima grijs weer om ''Als je begrijpt wat ik bedoel'' (RTL5) te kijken
Wat is er precies veranderd dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag ik SpeedyGJ als beheerder van de OP er dan op wijzen dat de toegevoegde tekst op dit moment strijdig is met andere delen van die OP?
Neen, de film zelf .. Papillon is er voor opgeschoven .. mooi eerbetoonquote:
Dat we geen codes van Weeronline mogen delen op Fok!, want dat kost ze teveel geld.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:40 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Wat is er precies veranderd dan?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:40 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Wat is er precies veranderd dan?
Aangezien de code al tijden, zonder problemen, op deze manier wordt uitgewisseld denk ik dat er gedonder om is geweest...quote:Het uitwisselen van betaalcodes via profiel, posts of op welke wijze via FOK! dan ook is niet toegestaan.
Zal em zo even in de TXT zettenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:35 schreef Dagonet het volgende:
Ik duik wel ff het feedback topic in. Ben nu wel heel erg benieuwd.... Als we een rel veroorzaakt hebben wil ik dat natuurlijk wel weten...quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:42 schreef Marky-Boom het volgende:
Dat denk ik dan ook, zeker als je nu ook ziet dat de codes het niet meer doen bij Weeronline..
Iemand die screenshots publiceert (evt. animated gif)?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:42 schreef KillerDream het volgende:
Moeten we wat anders verzinnen jongens, ideeën?
Ja, gewoon allemaal zélf betalen voor die codes.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:42 schreef KillerDream het volgende:
Moeten we wat anders verzinnen jongens, ideeën?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:42 schreef DemonRage het volgende:
Leuke woordspeling
* DemonRage hoort toch liever ander gedonder
Geen gedonderquote:
die van mij is ook uit mijn profiel hoor..quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, gewoon allemaal zélf betalen voor die codes.
Of ander forum/communicatie kanaal zoekenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:46 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb de vraag gesteld op de plek waar je dit soort vragen stelt. In de Feedback van GC...quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:48 schreef DynamicDreams het volgende:
Waar is dat draadje dan?
Dus....quote:MCS: [5004E] Snel noordwaarts verplaatsend en uitbreidend naar het
noordwesten. Hagel en (zware) windstoten mogelijk
Ik denk dat die paupers van Weeronline.nl inmiddels onze IP's ook wel hebbenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:49 schreef KillerDream het volgende:
[..]
Of ander forum/communicatie kanaal zoeken
Helaas zakt dat ding nu in elkaar, doordat het MCS boven Zuid-Frankrijk alle energie naar zich toetrekt!quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:52 schreef DemonRage het volgende:
Over die MCS (ten westen van Luxemburg) uit de guidance van het KNMI:
[afbeelding]
Er staat deze tekst bij:
[..]
Dus....
Geweldig, heb al gegoogled over FOK! maar kon niks vinden...quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Hier de vraag van Flugeltje:
GC - Moderatie Topic ! 2
Jah idd... de weergoden zitten pac-man te spelen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Helaas zakt dat ding nu in elkaar, doordat het MCS boven Zuid-Frankrijk alle energie naar zich toetrekt!
Krijgen we straks allemaal een rekening thuis per dag dat we gekeken hebben via dezelfde codequote:Op donderdag 28 juli 2005 20:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik denk dat die paupers van Weeronline.nl inmiddels onze IP's ook wel hebben![]()
Vast, boejje, als je toch gewoon betaalt is er toch niks aan de klauw?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik denk dat die paupers van Weeronline.nl inmiddels onze IP's ook wel hebben![]()
Ach..ik zie nergens een disclaimer of privacy policy staan bij de radar paginaquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
LOL... als dat zo was, dan hadden sommigen van ons ook allang een keer Brein aan de deur gehad vanwege het downloaden van materiaal waar auteursrecht op berust.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Krijgen we straks allemaal een rekening thuis per dag dat we gekeken hebben via dezelfde code![]()
Jawel hoor... die staat er overduidelijk.. maar dan nog..quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:56 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Ach..ik zie nergens een disclaimer of privacy policy staan bij de radar pagina![]()
hehe.. via Brein zekerquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Krijgen we straks allemaal een rekening thuis per dag dat we gekeken hebben via dezelfde code![]()
Waar dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jawel hoor... die staat er overduidelijk.. maar dan nog..
Eindhovenaren think alike.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jawel hoor... die staat er overduidelijk.. maar dan nog..
[..]
hehe.. via Brein zeker![]()
Kunnen ze netzoals St. Brein er veel mee...quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:53 schreef indahnesia.com het volgende:
Duidelijk he ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
wordt de vraag in het FB topic van GC ook beantwoord?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
Duidelijk he ?
Niet meer doen dus die dingen uitwisselen ...
Nu kunnen we flauw zijn en in de MOD topic gaan roepen dat het nergens staat dat het verboden is..maar of dat nu zo slim is..quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. ik was te laat met mijn edit: nee, die staan inderdaad nergens (gelinkt)
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:01 schreef DemonRage het volgende:
Ach waarom zouden we ons druk maken om dat gedoe met die radarbeelden... op weerwoord.be zijn sommigen zo goed om screenshots te maken van die beelden en online te pleuren. Gewoon die screenshots kopiëren dan.
Iedereen kan op zijn klompen aanvoelen dat het verboden isquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:59 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Nu kunnen we flauw zijn en in de MOD topic gaan roepen dat het nergens staat dat het verboden is..maar of dat nu zo slim is..![]()
in Eindhoven half bewolkt, droog geen neerslag en vochtig.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen kan op zijn klompen aanvoelen dat het verboden isen nu gaan we weer gauw ontopic, want het begint hier behoorlijk donker te worden
en de regen neemt langzaam toe
heh hehquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:02 schreef indahnesia.com het volgende:
hee, pst... radarbeeldje hebben, GRATIS?
![]()
Baarle-Nassau-Hertog spoelt vast naar België toequote:Op donderdag 28 juli 2005 21:02 schreef indahnesia.com het volgende:
hee, pst... radarbeeldje hebben, GRATIS?
![]()
pff... niet dus.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:52 schreef DemonRage het volgende:
Over die MCS (ten westen van Luxemburg) uit de guidance van het KNMI:
[afbeelding]
Er staat deze tekst bij:
[..]
Dus....
Voor 90 cent vertel ik het jequote:Op donderdag 28 juli 2005 21:04 schreef KillerDream het volgende:
Oke, wat is de status van de supercell?
Is dat nieuw?quote:
Waar is hier?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:11 schreef Dagonet het volgende:
Het licht is hier aan het veranderen, en het is totaal windstil, zal zo wel gaan onweren.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Voor 90 cent vertel ik het je![]()
En de onweersnacht waaraan hij refereert kan ik me nog prima herinneren, ik zat in een campertje op een camping in Drenthe. Spectaculaire nacht...quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:12 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Waar is hier?
Op weerwoord.be verteld net iemand dat het noorden misschien wel een MCS krijgt
Hey, ik ben naast Hollander ook een handelaar he.. ik kan vervolgens 10 mensen hetzelfde antwoord geven, 8.10 verdiend dus.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Hier heeft de lucht trouwens een vreemd roze kleurtje gekregen....
Nee hoorquote:
bronquote:de tweelinggemeente Baarle-Nassau-Hertog
En de winkels zijn er altijd open op zondag...quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
[..]
bron
Is een hoop interessants over dat dorpje te melden
deze keer?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:21 schreef Sonja27 het volgende:
Het lijkt wel of het hier voorbij trekt.... We mogen niet meedoen deze keer?
Zo kan het ook natuurlijk (met dank dank aan de leden van weerwoord.be):quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:20 schreef i2Them2 het volgende:
die bui in t zuiden blijft sterk en beweegt amper
[afbeelding]
hier ook gelige lucht, maar komt hier volgens mij door dunne laagje wolken
Uuh, welke kant kijk jij op, hier (bij WC de Bus) heb ik uitzicht op een donkere megawolk die steeds groter wordt. Dat kan misschien wel wat wordenquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:15 schreef hellmondunited het volgende:
gewoon wat wolkjes in helmond![]()
het gaat echtttt niet hard te keer vannacht..
altans hier niet..
hmm ik kijk vanuit brouwhuis richting dierdonk en richting someren industrieterrein.. twee maal niks.. stuur ff wat deze kant opquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:24 schreef LiquidSoul het volgende:
[..]
Uuh, welke kant kijk jij op, hier (bij WC de Bus) heb ik uitzicht op een donkere megawolk die steeds groter wordt. Dat kan misschien wel wat worden![]()
Hoe raad je het!quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:25 schreef flugeltje het volgende:
Zit nu ineens iedereen op wetteronline ofzo? Hij opent niet meer bij mij...
quote:
huh? Wat, waar, wanneer, hoe.....quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer NET ten oosten van Tilburg dus he
LOLquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:31 schreef flugeltje het volgende:
huh? Wat, waar, wanneer, hoe.....
Nu is het een principiele zaak he.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Kunnen niet eens 90ct missen....![]()
En vergeet Oisterwijk nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
huh? Wat, waar, wanneer, hoe.....
edit: Snap 'm al... Boxtel en Schijndel hebben een zwarte pit...
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nu is het een principiele zaak he.![]()
Volgens mij wordt het niets meer hier.. ik ga lekker tv kijken.![]()
Zal het proberen, de wolk wordt nu wel aktief. Flinke flitsen en een beetje gerommel.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:26 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hmm ik kijk vanuit brouwhuis richting dierdonk en richting someren industrieterrein.. twee maal niks.. stuur ff wat deze kant op
En die komt NIET hierheenquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:36 schreef i2Them2 het volgende:
Dat ding in zuid frankrijk is goed bezig
[afbeelding]
jaaaaa ik zie m! tering wat een beest!!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:38 schreef LiquidSoul het volgende:
[..]
Zal het proberen, de wolk wordt nu wel aktief. Flinke flitsen en een beetje gerommel.
Drijft richting Beek en Donk
Volgens mij gaat die héél erg naar Duitsland toe. Misschien krijgt het zuidoostelijke deel van NL nog een deel... Maar daar heb ik niks aan...quote:
pics....quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:43 schreef KillerDream het volgende:
Ik woon in Groningen.
Zo;n grote telelens heb ik hier ook weer niet!
Foto lukt niet lekker. FF opnieuw proberen. LICHTSHOW!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:44 schreef hellmondunited het volgende:
[..]![]()
dudeeeeeeeeee in helmond valt het qua onweer de laatste jaren aardig tegen, maar wat er nu over komt drijven
t lijkt hier wel een disco
Douwde gij da ding es fkes heul snel dizze kant op!quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:44 schreef hellmondunited het volgende:
[..]![]()
dudeeeeeeeeee in helmond valt het qua onweer de laatste jaren aardig tegen, maar wat er nu over komt drijven
t lijkt hier wel een disco
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:46 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Douwde gij da ding es fkes heul snel dizze kant op!
ik zie m als ik in de richting van beek en donk kijk (en hangt half boven helmond)quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:47 schreef Party_P het volgende:
huh die bui is toch veel noordelijker dan helmond?
schon ploatje Oom_Agent... Komt die jouw kant uit?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:52 schreef Oom_Agent het volgende:
[[url=http://img170.imageshack.us/img170/4057/buikerk9kl.th.jpg]afbeelding][/URL]
waar woon je? schijnt in oss ook goed raak te zijn in ieder geval, evenals boven veghelquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:52 schreef Marky-Boom het volgende:
Jongens, blaas die buien hierheen!! Ik wil nu ook eindelijk wel weer es onweer! Heb de afgelopen weken helemaal NIKS gehad..
owowquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:52 schreef flugeltje het volgende:
wow, check @ feedback ff. Reactie van Speedy daar...
hehe de bui gaat wel een beetje in de richting van het noorden, maar flevoland zou ie niet halen vrees ikquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:55 schreef Marky-Boom het volgende:
Dronten hier! ( Flevoland )
Enig andere buien?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:56 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hehe de bui gaat wel een beetje in de richting van het noorden, maar flevoland zou ie niet halen vrees ik
heel brabant en limburg ziet toch niet dezelfde wolk he?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zuid-Maastricht beetje regen, maar ik zie ten N van Maastricht een wolk waarin het behoorlijk veel flitst.
nee gaat onderlangs ! (Boxmeer of zo)quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
schon ploatje Oom_Agent... Komt die jouw kant uit?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:01 schreef Robje23 het volgende:
Dat ziet er vet uit!!
Precies, het heeft iets weg van dit: http://www.geohabel.de/bilder/20050727/gewitter14.jpgquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:00 schreef hellmondunited het volgende:
[afbeelding]
dit is geen helmond maar een gegoogeld plaatje
zo ziet het er hier ongeveer uit, alleen dan in tegenovergestelde vorm en de bliksem komt er niet uit maar blijft in de wolk
quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:02 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Precies, het heeft iets weg van dit: http://www.geohabel.de/bilder/20050727/gewitter14.jpg
grrrrrrrr jammer hoor! van deze kant van helmond issie zooooo mooi te zienquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:03 schreef LiquidSoul het volgende:
Plaatje uit Helmond, helaas geen flits kunnen schieten
[afbeelding]
Niet bereikbaar op MSN en hij reageert niet op mail...quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:05 schreef Marky-Boom het volgende:
Al iemand iets gehoord van Speedy?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:07 schreef LiquidSoul het volgende:
Als ik richting stad kijk zie ik ook donkere lucht met aktiviteit. Begint ook harder te waaien. De wolk waar we het over hebben gaat nu over Dierdonk.
Echt VET MAN!!
LOL, ik probeerde het ook al.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:05 schreef flugeltje het volgende:
Niet bereikbaar op MSN en hij reageert niet op mail...
Dat hoop ik ook niet.. flugeltje.. ik heb je email in je user-profile gebruikt voor msn..is dat de goede?quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:07 schreef style het volgende:
Ik hoop dat alles goed is met Speedy.
Het kan toch niet zo zijn dat hij overal verantwoordeijk voor wordt gesteld?
oeps, volgens mij heb ik je nét geweigert... probeer maar ff opnieuw... sorryquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:08 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet.. flugeltje.. ik heb je email in je user-profile gebruikt voor msn..is dat de goede?
Nee, lijkt me onmogelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:07 schreef style het volgende:
Donequote:Op donderdag 28 juli 2005 22:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
oeps, volgens mij heb ik je nét geweigert... probeer maar ff opnieuw... sorry
In [MED] lees ik niets hierover.... het is gewoon een uit de hand gelopen hobby van ons allemaal. Beetje krom om daar Speedy voor verantwoordelijk voor te houden. Moch Speedy gebanned worden wat ik niet hoop. Dan schrijf ik wel een brief naar de AD/FA om deze om op te heffen. Ik denk dat de boodschap van de FA goed (en begrijpelijk) is overgekomen is. Maar absoluut ban-onwaardig.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:08 schreef Marky-Boom het volgende:
Dat hoop ik ook niet.. flugeltje.. ik heb je email in je user-profile gebruikt voor msn..is dat de goede?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:09 schreef Zoot het volgende:
Heel erg mooi complex hier ten noordoosten van mij (vlakbij eindhoven). Zitten erg veel ontladingen tussen. Heb een aantal foto's gemaakt, zal zometeen even kijken of er goede tussen zitten.
Nee joh ze waarschuwen gewoon eerst. Nou, daar geven we dan bij deze gehoor aanquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:07 schreef style het volgende:
Waar lees je dat precies. Ik kan het niet vinden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In [MED] lees ik niets hierover.... het is gewoon een uit de hand gelopen hobby van ons allemaal. Beetje krom om daar Speedy voor verantwoordelijk voor te houden. Moch Speedy gebanned worden wat ik niet hoop. Dan schrijf ik wel een brief naar de AD/FA om deze om op te heffen. Ik denk dat de boodschap van de FA goed (en begrijpelijk) is overgekomen is. Maar absoluut ban-onwaardig.
Ik heb ook al gemaild naar Speedy, ik heb ook code's vrijgegeven. Zal ik mezelf maar op het bureau insluiten morgenquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In [MED] lees ik niets hierover.... het is gewoon een uit de hand gelopen hobby van ons allemaal. Beetje krom om daar Speedy voor verantwoordelijk voor te houden. Moch Speedy gebanned worden wat ik niet hoop. Dan schrijf ik wel een brief naar de AD/FA om deze om op te heffen. Ik denk dat de boodschap van de FA goed (en begrijpelijk) is overgekomen is. Maar absoluut ban-onwaardig.
nou.. dat vroeg ik me net ookal af (reageerde op een post van je)quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
Ik zit toch niet te kijken naar dat complex ten N van Eindhoven?Dat lijkt me wel erg ver vanaf hier (> 80 km ofzo)??? Zuidelijker zijn namelijk geen ontladingen te zien
.
En Luxemburg krijgt ook weer wat onweer.
COOL!quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:14 schreef DemonRage het volgende:
* DemonRage heeft 'm gefilmd (±10 minuten)... 'k zal er eens een versnelde animated GIF van maken.
Lekker!quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:14 schreef DemonRage het volgende:
* DemonRage heeft 'm gefilmd (±10 minuten)... 'k zal er eens een versnelde animated GIF van maken.
Ze kunnen van weeronline niet zomaar maanden lang de ogen dichtknijpen en dan opeens gaan roepen dat er iemand in die maanden schade heeft veroorzaakt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:14 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ik heb ook al gemaild naar Speedy, ik heb ook code's vrijgegeven. Zal ik mezelf maar op het bureau insluiten morgen
Ik denk iedereen die hier fanatiek post een weercode vrijgeeft (tot en met vandaag).... dan moeten ze iedereen een ban geven als ze het zuiver willen spelen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:14 schreef Oom_Agent het volgende:
ik heb ook code's vrijgegeven.
Dat moet dan wel dezelfde zijn. Teringquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:14 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
nou.. dat vroeg ik me net ookal af (reageerde op een post van je)
ik kan je in ieder geval alvast meedelen dat die bui in helmond tegelijk was te zien in Oss..
die omvang is echt megaaaaaaaa
(in de straat staan hier zeker 10 mensen buiten naar die bui te kijken zo indrukwekkend issie
quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat moet dan wel dezelfde zijn. Tering.
Kan 't hier nu niet meer goed zien doordat het leuke wolkje achter een gebouw is geschoven.
Zal wel niet want hier in midden limburg is niks te zienquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
Ik zit toch niet te kijken naar dat complex ten N van Eindhoven?Dat lijkt me wel erg ver vanaf hier (> 80 km ofzo)??? Zuidelijker zijn namelijk geen ontladingen te zien
.
En Luxemburg krijgt ook weer wat onweer.
alle kanten op gekeken?quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:21 schreef Prowl het volgende:
[..]
Zal wel niet want hier in midden limburg is niks te zien
hehe jep, maar t was errrrrrrug gaaf om te zienquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:25 schreef LiquidSoul het volgende:
Helmond lijkt over voor nu.![]()
Had wel een bak water mogen vallen trouwens.
Ik weet niet, ik zit op campzone, niet in apeldoorn dusquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:19 schreef Coelho het volgende:
Hee P_P, t is nog niks in apeldoorn he.
boycotten dat kut weeronlinequote:Op donderdag 28 juli 2005 22:27 schreef flugeltje het volgende:
Ondanks het feit dat het allemaal wel meeviel met het weer vandaag is het toch een gedenkwaardige dag... Onze eerste echte dassoo-Rel
* noteert dag in boekje met memorabele dagen naast 27-10-2002 en 17-07-2004...
Ik zie er hier vandaag niets meer van komen, misschien vannacht nog, maar dan zal ik er vast doorheen slapen..
nicequote:Op donderdag 28 juli 2005 22:33 schreef Zoot het volgende:
Hier zijn een paar foto's.
[[url=http://show.imagehosting.us/show/496101/0/nouser_496/T0_-1_496101.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://show.imagehosting.us/show/496104/0/nouser_496/T0_-1_496104.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://show.imagehosting.us/show/496108/0/nouser_496/T0_-1_496108.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://show.imagehosting.us/show/496109/0/nouser_496/T0_-1_496109.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://show.imagehosting.us/show/496110/0/nouser_496/T0_-1_496110.jpg]afbeelding][/URL]
Hoeveel frames heb je dan??quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:35 schreef DemonRage het volgende:
hmmm.... een animated GIF (160x120 @ 15fps zou 10MB groot worden)... ff avi proberen
Juistquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:33 schreef Zoot het volgende:
Hier zijn een paar foto's.
[[url=http://show.imagehosting.us/show/496101/0/nouser_496/T0_-1_496101.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://show.imagehosting.us/show/496104/0/nouser_496/T0_-1_496104.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://show.imagehosting.us/show/496108/0/nouser_496/T0_-1_496108.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://show.imagehosting.us/show/496109/0/nouser_496/T0_-1_496109.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://show.imagehosting.us/show/496110/0/nouser_496/T0_-1_496110.jpg]afbeelding][/URL]
Dat zie ik dus hierquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:41 schreef DJKoster het volgende:
Ten Oosten van Enschede, zwaar onweer met continu geflits en gedonder...
* DJKoster heeft zijn gordijn opengeschoven om niets te missen
Maar het zwaarste trekt net langs Enschede heen..quote:
Lijkt er alleen op dat dat gebied Nederland zal missen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:45 schreef i2Them2 het volgende:
er is meer als nederland(hier nix te zien)
Dat gebied in frankrijk is niet normaal groot geworden, paar keer groter als die van vanmiddag en paar keer groter als nederland dus een grotere kans op dat gebied
[afbeelding]
Gooi hem anders over via www.yousendit.com..... die gaat tot 1 GB.. of je hebt nog voldoende home-space.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:35 schreef DemonRage het volgende:
hmmm.... een animated GIF (160x120 @ 15fps zou 10MB groot worden)... ff avi proberen
0605311 22:42:03 28-07-05 GROUP AL 1 SMT HENGELO GEERDINKSWEG 141 HGL AUTOM. ALARM BRW Twente ( OVD Midden )quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:49 schreef DynamicDreams het volgende:
brandweer is hier ook uitgerukt, misschien inslag ergens?
maar neemt jammergenoeg in kracht af: http://db.meteo.uni-koeln.de/winfos/igm/igmloop.gifquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:52 schreef Oom_Agent het volgende:
Pfff dat er nog mensen levend onder dat ding uitkomen![]()
Hij lijkt nu toch weer wat noordelijker te trekken, maar dat zal wel gezichtsbedrog zijn
[afbeelding]
Grooot!quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:52 schreef Oom_Agent het volgende:
Pfff dat er nog mensen levend onder dat ding uitkomen![]()
Hij lijkt nu toch weer wat noordelijker te trekken, maar dat zal wel gezichtsbedrog zijn
[afbeelding]
bedoel je dat adhv dat satloopje.....quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:55 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
maar neemt jammergenoeg in kracht af: http://db.meteo.uni-koeln.de/winfos/igm/igmloop.gif
en hij trekt hier niet over, dus slaap lekker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |