deze keer?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:21 schreef Sonja27 het volgende:
Het lijkt wel of het hier voorbij trekt.... We mogen niet meedoen deze keer?
Zo kan het ook natuurlijk (met dank dank aan de leden van weerwoord.be):quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:20 schreef i2Them2 het volgende:
die bui in t zuiden blijft sterk en beweegt amper
[afbeelding]
hier ook gelige lucht, maar komt hier volgens mij door dunne laagje wolken
Uuh, welke kant kijk jij op, hier (bij WC de Bus) heb ik uitzicht op een donkere megawolk die steeds groter wordt. Dat kan misschien wel wat wordenquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:15 schreef hellmondunited het volgende:
gewoon wat wolkjes in helmond![]()
het gaat echtttt niet hard te keer vannacht..
altans hier niet..
hmm ik kijk vanuit brouwhuis richting dierdonk en richting someren industrieterrein.. twee maal niks.. stuur ff wat deze kant opquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:24 schreef LiquidSoul het volgende:
[..]
Uuh, welke kant kijk jij op, hier (bij WC de Bus) heb ik uitzicht op een donkere megawolk die steeds groter wordt. Dat kan misschien wel wat worden![]()
Hoe raad je het!quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:25 schreef flugeltje het volgende:
Zit nu ineens iedereen op wetteronline ofzo? Hij opent niet meer bij mij...
quote:
huh? Wat, waar, wanneer, hoe.....quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer NET ten oosten van Tilburg dus he
LOLquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:31 schreef flugeltje het volgende:
huh? Wat, waar, wanneer, hoe.....
Nu is het een principiele zaak he.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Kunnen niet eens 90ct missen....![]()
En vergeet Oisterwijk nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
huh? Wat, waar, wanneer, hoe.....
edit: Snap 'm al... Boxtel en Schijndel hebben een zwarte pit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |