quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nu is het een principiele zaak he.![]()
Volgens mij wordt het niets meer hier.. ik ga lekker tv kijken.![]()
Zal het proberen, de wolk wordt nu wel aktief. Flinke flitsen en een beetje gerommel.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:26 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hmm ik kijk vanuit brouwhuis richting dierdonk en richting someren industrieterrein.. twee maal niks.. stuur ff wat deze kant op
En die komt NIET hierheenquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:36 schreef i2Them2 het volgende:
Dat ding in zuid frankrijk is goed bezig
[afbeelding]
jaaaaa ik zie m! tering wat een beest!!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:38 schreef LiquidSoul het volgende:
[..]
Zal het proberen, de wolk wordt nu wel aktief. Flinke flitsen en een beetje gerommel.
Drijft richting Beek en Donk
Volgens mij gaat die héél erg naar Duitsland toe. Misschien krijgt het zuidoostelijke deel van NL nog een deel... Maar daar heb ik niks aan...quote:
pics....quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:43 schreef KillerDream het volgende:
Ik woon in Groningen.
Zo;n grote telelens heb ik hier ook weer niet!
Foto lukt niet lekker. FF opnieuw proberen. LICHTSHOW!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:44 schreef hellmondunited het volgende:
[..]![]()
dudeeeeeeeeee in helmond valt het qua onweer de laatste jaren aardig tegen, maar wat er nu over komt drijven
t lijkt hier wel een disco
Douwde gij da ding es fkes heul snel dizze kant op!quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:44 schreef hellmondunited het volgende:
[..]![]()
dudeeeeeeeeee in helmond valt het qua onweer de laatste jaren aardig tegen, maar wat er nu over komt drijven
t lijkt hier wel een disco
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:46 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Douwde gij da ding es fkes heul snel dizze kant op!
ik zie m als ik in de richting van beek en donk kijk (en hangt half boven helmond)quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:47 schreef Party_P het volgende:
huh die bui is toch veel noordelijker dan helmond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |