lvl cap is gewoon standaard in elke game. Wat ik wel jammer vind is dat als je gewoon alle quests en missions plus bonus doet je al vrij vroeg in het spel aan je max zit....quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:38 schreef dartbord het volgende:
Ik heb guild wars al sinds de dag dat het uit is en speel het nu al weken niet meer omdat ik het onwijs saai vind. Heb mn warrior/necro naar lvl 20 geschopt en mn monk/mesmer ook, vind er geen reeet meer aan.
Ik ben meer iemand die gewoon dingen alleen ook wil kunnen halen zeg maar. Dat kan dus niet in GW en vind ik zo super jammer. Ook vind ik het te triest dat je maar lvl 20 kan worden, ik ben xp junk en wil lekker door kunnen lvlen
Ik had precies hetzelfde... Geef mij maar een spelletje CSquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:42 schreef Trigger190 het volgende:
Ik vond GW eerst helemaal geweldig maar na een week intensief spelen vond ik er ineens geen bal meer aan.. hetzelfde had ik met World of Warcraft
Echt "Roleplaying" op MMORPG's vind ik het feit dat je in character anderen leert kennen en onderling een verhaal ontwikkeld. Als ik bijvoorbeeld een character heb en iemand vraagt aan mij: "Ga je mee die en die quest doen, ik ben level 8 en jij?" vind ik dat geen roleplaying. Dat is hetgeen ik een beetje mis in GW.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat is volgens jou echt "RolePlaying" Atrimar?![]()
Ik vind het ook belangrijk als je een beetje het gevoel krijgt alsof je echt in het spel zit.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:38 schreef Atrimar het volgende:
[..]
Echt "Roleplaying" op MMORPG's vind ik het feit dat je in character anderen leert kennen en onderling een verhaal ontwikkeld. Als ik bijvoorbeeld een character heb en iemand vraagt aan mij: "Ga je mee die en die quest doen, ik ben level 8 en jij?" vind ik dat geen roleplaying. Dat is hetgeen ik een beetje mis in GW.
Klinkt erg vreemd misschien, maar als je toch een spel maakt gebaseerd op D&D, laat dan ook wat ruimte om RP te kunnen doen. Als ik alleen wil knokken had ik wel meteen een PvP character aangemaakt. Snap je?
Volgens mij heb je dat probleem bij elke populaire mmorpg...quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:38 schreef Atrimar het volgende:
[..]
Echt "Roleplaying" op MMORPG's vind ik het feit dat je in character anderen leert kennen en onderling een verhaal ontwikkeld. Als ik bijvoorbeeld een character heb en iemand vraagt aan mij: "Ga je mee die en die quest doen, ik ben level 8 en jij?" vind ik dat geen roleplaying. Dat is hetgeen ik een beetje mis in GW.
Klinkt erg vreemd misschien, maar als je toch een spel maakt gebaseerd op D&D, laat dan ook wat ruimte om RP te kunnen doen. Als ik alleen wil knokken had ik wel meteen een PvP character aangemaakt. Snap je?
Heh, ik heb pasgeleden Morrowind + uitbreidingen in een box gekocht, vond het een erg mooi en leuk spel, tot ik mijn savegames kwijtraakte ... moet weer eens gaan spelen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:47 schreef Trigger190 het volgende:
[..]
Ik vind het ook belangrijk als je een beetje het gevoel krijgt alsof je echt in het spel zit.
Bij Morrowind heb ik dat heel erg voornamelijk omdat het er gewoon goed en realistisch uitziet, het in eerste persoon speelt en als je klikt sla je, het is niet zo dat je moet klikken op een monster om vervolgens te wachten tot je karakter hem dood heb.
Maar vooral de community verpest het vaak voor spellen, zoals World of Warcraft, daar zit zo'n groot verhaal achter en er zijn zoveel dingen in dat spel die met het verhaal te maken hebben maar als je aan mensen vraagt in dat spel wie archimonde is bijvoorbeeld hebben ze geen idee waar je het over hebt, ze besteden liever tijd aan het ganken van spelers
True, maar daarom niet minder vervelend.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat probleem bij elke populaire mmorpg...
Dat vind ik eerlijk gezegd wel wat hebben, die oplichterspraktijken. Geeft je een beetje een "onveilig" gevoel van een big bad city als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:49 schreef Atrimar het volgende:
En het is inderdaad balen dat veel communityleden zo geetst zijn op farmen en PKillen. In Guildwars zit een redelijk meeslepend verhaal, met leuke missies en personages, maar hoe het er aan toe gaat in de open area's ... bah. Allemaal "ouwe rotten" die de newbies afzetten met Dyes, wapens en dergelijke. Moet je daar nou je lol uithalen?
haha komt me bekend voor .. wist je trouwens dat je wel op die manier je rune's uit je armor kunt halen voor je sterkere armorsquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:54 schreef Luuksor het volgende:
Leren doe je er zeker van! Net als alle kleine foutjes.. Keertje zwaard van ongeveer 2k willen salvagen voor een upgrade voor mn andere zwaard.. kreeg ik 3 iron ingot.. Dat soort zooi..
Ik speel zelf met een Ranger Monk, imo is die combinatie best goed, zeker als je in een team zit met iig een fighter die de close combat doet ... je zal zelf alleen vaker moeten ondersteunen en healen dan dat je zelf veel schade doet. (Staat tegenover dat je minder snel mol zal gaan, en dus bonussen krijgt en houdt).quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:30 schreef DolerTPF het volgende:
Ik schrok al dat deeltje 1 opslot ging! Ik heb het spel nog niet maar ik ga morgen op visite bij mijn spellenboer in Groningen die als het goed is nog een uitgebreide versie van GW hebben liggen. Kan ik lekker in het weekend me helemaal laten gaan in de wondere wereld van GW.
Ik ben van plan om een Monk Fighter of een Ranger Monk te worden, is dat wat of is dat helemaal fout?.
Ja dat wist ik! Dit waren ook beginnersfouten hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:50 schreef roxny het volgende:
[..]
haha komt me bekend voor .. wist je trouwens dat je wel op die manier je rune's uit je armor kunt halen voor je sterkere armors
Het klopt wat Atrimar zegt, alleen moet je dan wel de fighter als primary proffesion nemen.. want als je eerst monk bent betekend dit dat je op aftand vecht/healt maar warriors staan juist tegen hun tegenstanders aan. Dus zou je anders die fighter skills niet echt optimaal kunnen benutten.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:30 schreef DolerTPF het volgende:
Ik schrok al dat deeltje 1 opslot ging! Ik heb het spel nog niet maar ik ga morgen op visite bij mijn spellenboer in Groningen die als het goed is nog een uitgebreide versie van GW hebben liggen. Kan ik lekker in het weekend me helemaal laten gaan in de wondere wereld van GW.
Ik ben van plan om een Monk Fighter of een Ranger Monk te worden, is dat wat of is dat helemaal fout?.
Ik zou zeggen... voor de 35 euro zou ik het niet laten bedoel is toch maar een klein bedragje opzichquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:53 schreef ricaplayer het volgende:
het spel lijkt me wel vet alleen die kwaliteit lijkt me minder... empire eart2 of stronghold2 lijkt me wel wat maar meschien speel ik dit spel wel een keer wie weet *-)
tis ook geen MMORPG tis een CCORPG ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:04 schreef Bennie_K het volgende:
ja vind het ook onwijs saai nu...voortaan geen mmorpg meer voor mij met middeleeuwse settings. te suf
bedankt voor je overbodige uitlegquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis ook geen MMORPG tis een CCORPG ofzo
bij een mmorpg heb je een grote open wereld waar iedereen gewoon kan rondlopen, waar je goede en slechterikken hebt die elkaar daar ook kunnen slachten, bij guild wars zijn het allemaal levels in een instance waar je aleen met je eigen party inkan , de wereld van guild wars is ook veel kleiner dan die van elke andere mmorpg
Ik zal je eens toevoegen. Misschien heb ik nog wel wat ranger minor rune dingen voor jequote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:16 schreef DolerTPF het volgende:
Mijn ingame nick is Doler Cazarian, Ranger Monk, nu lvl 4, zo lvl 5. Zoek een leuke NL-talige clan!
ik heb hem besteld op www.play.com --> 28 euries ...quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:06 schreef jpg97 het volgende:
Zal ik me er toch aan wagen dan?
bij FRS kostie 44,95 dus dat is te doen,als er dan geen extra kosten aan zitten, ben altijd wel nieuwsgierig geweest naar een MMORPG
Dat ging best lekker iddquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:45 schreef Atrimar het volgende:
Goed net even met Elegy wat quests gedaan ... we rule, they don't
In principe is er geen "beste" class, het gaat er allemaal om dat je de juiste skills combineert.quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:54 schreef CcCcCharmed het volgende:
Ik heb hem nu ook.
Wat is het beste om bij een warrior te nemen? Ik zat zelf te denken aan een monk???
Dat valt wel mee hoor. Je wordt alleen misschien wat lastig gevallen in het begin door allemaal Guildinvites maar verder had ik nergens last van. Oh ja, ze proberen je alleen je dye te kopen als je net begonnen bent. Eén tip, denk er goed over naquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:18 schreef jpg97 het volgende:
Ik wil nu wel eens weten of de drempel hoog is of niet bij dit spel.
ik heb nog nooit een MMORPG gespeeld maar wil dit spel wel proberen.. maar niet als je de hele tijd als k*tn00b wordt behandeld zoals bij de meeste online XBOX live! spellen...
Dye is kleurspoeling zeg maar, om je onderdelen kleur te geven.quote:
O ok....quote:
Je lijkt je niks aan omdat mensen je dye willen verkopen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:23 schreef jpg97 het volgende:
En dat willen ze kopen?
Lijkt me niks aan dit spel
Je vind het wel een leuk spel, of niet..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:50 schreef Elegy het volgende:
De afkortingen, en wat ze éigenlijk ermee bedoelen
Wtf!= wie loopt er nou weer te kloten?/wat gebeurt er nou weer?/hoe kan dat?/huh?
Omg/omfg= wat is dat/ben jij een ontzettende domme lul/dat zag er interessant uit
Rez me= het is jouw schuld dat ik dood ben en jij bent een lul. Zorg er nu dus maar voor dat ik weer tot leven wordt gewekt, monk van niks!
STOP!= als jullie misschien even zouden willen stoppen dan kan ik de strategie uitleggen/nu geen massa's monsters lokken hoor!
Ffs= in godsnaam doe wat ik je zeg kutn00b/klotehealer/baggerrusher
Heal me= je moet HEALEN! stomme kutn00bmonk dat je bent! JE MOET MIJ IN DE GATEN HOUDEN WANT ALS IK DOOD GA IS DAT HEEL, HEEL ERG VOOR MIJ!
Don't rush= Blijf met je poten van die cursors/lmb beestenlokkendekutn00bwarrior!
Het is zo fijn een monk te zijn
Ik vind het spel geweldig, maar dit is wat sommige mensen volgens mij eigenlijk bedoelenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:01 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Je vind het wel een leuk spel, of niet..![]()
haha, ja lol... Had gisteren ook weer zo'n geval... Best triest eigenlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:48 schreef Atrimar het volgende:
Ik speel nu een Ranger Monk die erg goed is in damage doen en Monk gebruikt voor Rebirth en Spells om MEZELF in leven te houden: Mending, Retribution en dergelijke. En wat doet mijn Party? Klagen dat ik zo weinig heal! ... Ja Hallo, daar is die gay Monk voor die graag zijn Energy gebruikt om zijn Secondary classskills als Plant Flower en Draw Rainbow te maken ofzo.
Tieft op.
Leukste zijn de Rushing Warriors ...
Warrior: I can take them, just heal me enough ...
Monk: My Energy is 1 out of 36
Warrior: Here I go
Party ...
Yeah! Ik snap heel goed wat je bedoelt.. Ik erger me vaak kapot aan parties.. Als je de missie/quest nog niet gespeeld hebt, luister dan naar mensen die wel meer info erover hebben, dan heb je kans dat je niet 26 keer mislukt.. Maar het blijft een mooi spel!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik vind het spel geweldig, maar dit is wat sommige mensen volgens mij eigenlijk bedoelen
Ik heb alle quests gedaan maar ben nooit underworld tegen gekomen... wat bedoel je daar mee en kun je daar 15kquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als je eindelijk eens een keer in underworld kan komen en je daar ook nog 1000 gp voor hebt moeten betalen ga ik niet uit de groep (die ik zelf had opgericht) stappen natuurlijk. En nog iets....
Zie de post van Elegy.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:50 schreef roxny het volgende:
[..]
Ik heb alle quests gedaan maar ben nooit underworld tegen gekomen... wat bedoel je daar mee en kun je daar 15ksnel en makkelijk verdienen of?
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:48 schreef Atrimar het volgende:
Ik speel nu een Ranger Monk die erg goed is in damage doen en Monk gebruikt voor Rebirth en Spells om MEZELF in leven te houden: Mending, Retribution en dergelijke. En wat doet mijn Party? Klagen dat ik zo weinig heal! ... Ja Hallo, daar is die gay Monk voor die graag zijn Energy gebruikt om zijn Secondary classskills als Plant Flower en Draw Rainbow te maken ofzo.
Tieft op.
Leukste zijn de Rushing Warriors ...
Warrior: I can take them, just heal me enough ...
Monk: My Energy is 1 out of 36
Warrior: Here I go
Warrrior: :LEEEERRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOOOYYYYYYYYYYYYYYYYYYY JENNNKKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Party ...
Check dit topic van mij op ons Guildforum eens. Er staat een simpele guide, en onderaan het topic staat nog een link naar een andere uitgebreidere guide.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:29 schreef daeri het volgende:
Heeft iemand een lijstje met wat voor kleuren je krijgt als je dye's mengt?
Rood+Paars maakt roze, daar ben ik achter gelukkig
Ik heb alleen maar vrouwelijk charsquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:29 schreef Rikoko het volgende:
ZIEKELIJK MANNETJE!
En maar hopen dat je nu meer aandacht krijgt van andere mensen dmv vrouwzijnd character
Daarom heb ik ook een mannelijke elementistquote:Op zondag 4 september 2005 23:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar vrouwelijk chars
Want als ik een paar uur per dag naar een kont moet staren, kan het maar beter een fijn achterwerk zijn
Mannelijke warriors zien er het meest idioot uit, echt helemaal over the top, en mannelijke necro's zijn gewoon strontlelijkquote:Op zondag 4 september 2005 23:57 schreef daeri het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een mannelijke elementistmaargoed, de andere mannen waren lelijk...
dus heb ik maar n vrouwelijke warrior ook gemaakt.. want nóg een elementist is beetje te veel van het goede
mwoa, ik vind necro de twee na knapste..quote:Op maandag 5 september 2005 00:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mannelijke warriors zien er het meest idioot uit, echt helemaal over the top, en mannelijke necro's zijn gewoon strontlelijk.
ik dacht ff dat je het over een andere game had die ik ook als GW kenquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:38 schreef dartbord het volgende:
Ik heb guild wars al sinds de dag dat het uit is en speel het nu al weken niet meer omdat ik het onwijs saai vind. Heb mn warrior/necro naar lvl 20 geschopt en mn monk/mesmer ook, vind er geen reeet meer aan.
Ik ben meer iemand die gewoon dingen alleen ook wil kunnen halen zeg maar. Dat kan dus niet in [b]GW en vind ik zo super jammer. Ook vind ik het te triest dat je maar lvl 20 kan worden, ik ben xp junk en wil lekker door kunnen lvlen
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:00 schreef CcCcCharmed het volgende:
Soms gebruiken mensen echt van die uitspraken waarvan ik nix snap.
quote:n00b = Newbie
ress = Ressurect
gg = Good Game
gtg = Got to go
np = No Problem
LOL = Laughing out Loud
yw = Youre Welcome
wts = Want to sell
wtb = Want to buy
lfg / lfp = Looking for group / party
Nou is het wel te hopen dat die nieuwe gebieden niet alleen maar via de temple of the ages te betreden zijn, Anet wou daar geen uitlatingen over doen, wat mij het ergste doet vrezen...quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:16 schreef RicXDesign het volgende:
Yay, dit spel is mijn grote verslaving sinds een weekje of 2Morgen komt er een update met 2 nieuwe gebieden uit en nieuwe items, vijanden e.d.
Ben nu zelf W / E 18 (Lord Ricx) Zijn ook een guild gestart (MAZZ)
[..]
[..]
Zou in principe toch niet uitmaken ? Temple of Ages kan je zo komen (vanuit Lion's Arch), ik ben dr iig al geweest.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou is het wel te hopen dat die nieuwe gebieden niet alleen maar via de temple of the ages te betreden zijn, Anet wou daar geen uitlatingen over doen, wat mij het ergste doet vrezen...![]()
Wel als je ze alleen kan betreden als we de favor hebben, zoals FoW en UW ...quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:27 schreef RicXDesign het volgende:
[..]
Zou in principe toch niet uitmaken ? Temple of Ages kan je zo komen (vanuit Lion's Arch), ik ben dr iig al geweest.
ik snap dat ascended nog niet echt, ik ben nu in Augurt Rock ofzo, en daar staat dat steeds :S hiermee kan je de onderwereld in ofzo en ben je sterker ?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:21 schreef Rikoko het volgende:
EN je moet ascended zijn
Om ascended te worden moet je drie missies doen: Elona Reach, Dunes of Despair en Thirsty River. Daarna je Doppelganger verslaan en door Glint haar domein lopen (en wat elite skills capturenquote:Op woensdag 7 september 2005 17:04 schreef daeri het volgende:
[..]
ik snap dat ascended nog niet echt, ik ben nu in Augurt Rock ofzo, en daar staat dat steeds :S hiermee kan je de onderwereld in ofzo en ben je sterker ?
Kan iemand me het uitleggen?
Volgens sommigen ligt het ergens in Snake Dance, volgens anderen weer ten noord/oosten van Granite Citadel. Ik ben benieuwd, morgen er maar vroeg uitquote:Op woensdag 7 september 2005 07:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel als je ze alleen kan betreden als we de favor hebben, zoals FoW en UW ...
*Zucht*quote:Op woensdag 7 september 2005 17:04 schreef daeri het volgende:
[..]
ik snap dat ascended nog niet echt, ik ben nu in Augurt Rock ofzo, en daar staat dat steeds :S hiermee kan je de onderwereld in ofzo en ben je sterker ?
Kan iemand me het uitleggen?
Ok, maar ik ben dus al lvl 20quote:Op woensdag 7 september 2005 21:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*Zucht*
Lees het verhaal eens!! Ascended levert je 50.000 xp op, maar daar heb je weinig aan als je al een lvl 20 bent, het is gewoon een onderdeel van het verhaal...
Om te ascenden moet je idd 3 missions doen, die je eerst moet zien te vinden.
Als je weer uit de woestijn bent moet je op een gegeven moment idd je armor "infusen". Dit maakt het in principe niet sterker, maar het geeft je extra weerstand tegen een zeker soort vijanden, maar daar ga ik niet te veel over uitwijden, anders verpest ik de lol voor je![]()
Elona Reach, Dunes of Despair en Thirsty river heten de missions. Het zijn dus MISSIONS, geen quests, quests zijn er ook nog een aantal in de desert te vinden, en als je eenmaal ascended bent en in droknar's forge geweest bent krijg je er weer een aantal quests in de desert bij.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:57 schreef daeri het volgende:
[..]
Ok, maar ik ben dus al lvl 20ik ga die 3 quests wel zoeken...
![]()
Moest ineens een sleutel hebben om een chest te openenquote:Op donderdag 8 september 2005 12:42 schreef Elegy het volgende:
Die chest oplossing is ook best leuk, alleen, wat een waardeloze paarse en gouden drops
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:42 schreef RicXDesign het volgende:
[..]
Moest ineens een sleutel hebben om een chest te openen![]()
Dat zegt meer over de mensen waar je mee op pad gaat dan over de moeilijkheidsgraad, ik kom leavers eigenlijk door het hele spel tegen.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:42 schreef Elegy het volgende:
En tevens pleurismoeilijk
20k xp zijn mooi, maar als je een waardeloos team hebt, dat gaat lopen schelden op elkaar, tja...net voordat we de eindbaas konden bereiken hadden we al drie quitters...
Ik haat leaversquote:Op donderdag 8 september 2005 15:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de mensen waar je mee op pad gaat dan over de moeilijkheidsgraad, ik kom leavers eigenlijk door het hele spel tegen.
divinity coast vind ik juist een kut questquote:Op donderdag 8 september 2005 16:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een aantal van de leavers heeft ook gewoon disconnects, die kan je niks kwalijk nemen. Ik verlaat de groep ook wel eens als ik door heb dat ik met total idiots van doen heb, iets wat je meestal na een paar minuten wel weet.
Het leuke is als je ondanks een hoop leavers toch de mission tot een goed einde weet te brengen.
Om de een of andere reden wordt Aurora Glades als moeilijk gezien en stappen veel mensen daar vroegtijdig uit. Ik heb hem met mijn laatste 2 chars echter steeds uitgespeeld met een uitgedund team, 1 keer met 4 mensen en laatst met slechts 3 (!)![]()
Had ik vanmorgen nog...quote:Op donderdag 8 september 2005 16:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een aantal van de leavers heeft ook gewoon disconnects, die kan je niks kwalijk nemen. Ik verlaat de groep ook wel eens als ik door heb dat ik met total idiots van doen heb, iets wat je meestal na een paar minuten wel weet.
quote:Update - Wednesday, September 7
Sorrow's Furnace
* Sorrow's Furnace consists of two new, large and challenging explorable regions located deep in the Shiverpeak Mountains between Spearhead Peak and Snake Dance. These areas contain the following:
o Seventeen new quests, most of them fully repeatable and offering high XP rewards
o Four new cinematics
o A variety of new monsters, including new Stone Summit Dwarves that are the strongest in the Shiverpeak Mountains, and entirely new types of creatures that are being introduced to the game for the first time
o Boss monsters named after the contest winning entries
* Boss monsters in the new Sorrow's Furnace regions drop newly-introduced green "unique" weapons that are named after the boss.
Titan Quests
* The Titan Quests are a series of five new veteran-level quests, starting in Droknar’s Forge and spanning the continent, that continue the storyline for those who have already vanquished the foes of Hell's Precipice. These quests feature some of the most challenging and rewarding content in the game, with ten new types of monsters, including several never-before-seen creature types.
Chests and Loot
* The landscape of Tyria is now dotted with new, randomly positioned locked chests, which are guaranteed to contain uncommon or better items. These chests largely replace the old system of unlocked chests with predictable positions and common loot.
* Whenever your party finds a new, locked chest, multiple party members can each use their own keys to unlock the chest and get their own loot.
* Monsters randomly drop chest keys, and you can also buy chest keys from Merchants.
* Added Superior Salvage Kits and Superior Identification Kits, which are the same as Expert Salvage Kits and Identification Kits except with 100 charges instead of 25.
* Improved the quality of most Crafter and Collector Weapons.
* Increased the drop rate of uncommon and rare items on large maps.
* Increased the drop rate of all insight scrolls.
* Added three new insight scrolls: Adventurer's Insight, Hunter's Insight, and Rampager's Insight. These scrolls provide a level of accelerated XP gain for the entire party but are much more common and less expensive than the existing rare insight scrolls.
* Collectors in Perdition Rock and Sorrow's Furnace now give XP enhancing scrolls in return for collectable monster drops. Conversely, there are no longer crafters for these scrolls.
* Various low-level quests now give additional gold as a reward for completion.
Skill Acquisition
* The maximum amount of XP required to gain additional skill points beyond level 20 has been lowered from 20,000 to 15,000. This change retroactively benefits existing characters.
* The gold cost of learning new skills now follows a price curve similar to armor, rising in cost more quickly than before but capping out at 1 platinum piece after learning 20 skills.
* Skill trainers in towns now offer a wider selection of skills, and there is a newly introduced skill trainer in Ember Light Camp who sells every non-elite skill in the game.
Faction Gain
* The accelerated Faction rewards that were temporarily available during the PvP Extreme Weekend have now become a permanent part of the game.
* The Priests of Balthazar are now located in PvP map outposts instead of towns, so you don't need to have or use a high-level role-playing character to spend your faction points.
Attribute Points
* The concept of Attribute Refund Points has been removed from the game. You can now refund and reassign your attribute points as much as you like, whenever you are in a town or outpost.
Guilds and Guild Combat
* For 100 gold you can now invite someone to be a guest of your guild. As a guest, he can enter your Guild Hall any number of times over the next 8 hours, join your team and participate with you in Guild Combat. If he has been a member of his own guild for long enough to receive full Faction for guild battles, then he will also receive full Faction for playing with you as a guest of your guild. (However, to engage in Guild Combat, at least half the members of your team must be members of your guild.)
* Inviting a new member into your guild now costs 100 gold.
* The opposing guild’s rating and rank are now displayed when you receive a challenge and at the beginning of Guild combat.
* Balance changes to Guild combat maps make the Guild Lord less susceptible to ganking:
o Newly introduced banner messages warn you if your base is breached or if your Guild Lord is attacked.
o The NPC Arcanists have been replaced with Bodyguards who not only cast spells on the enemy team but also heal your Guild Lord. They also now appear in your list of Party Allies.
o The NPC Archers now use Pin Down on the invading enemy team.
o New NPC Archers have been added to the Druid's, Nomad's, and Frozen Isle guild halls.
o The Guild Lord himself, and various defending NPCs, are sturdier than they were before.
* The "Victory or Death!" cry now comes at 30 minutes instead of 45 minutes.
* In Guild Combat, your guild cape is now colored red or blue to indicate your team color.
Other PvP Changes
* Arenas can now match teams with opponents from around the world.
* Prebuilt PvP characters now include Resurrection Signet.
* Default PvP character weapon choices are now more appropriate.
* Pets now stay closer to their owners.
* Players no longer receive XP or Faction from the deaths of enemies that their party did not kill.
Skill Changes
* Updated various skill descriptions to more accurately describe the skill effects.
* Fixed Fevered Dreams so that it doesn't spread conditions to allies.
* Fixed "I Will Avenge You!" so that it doesn't count dead spirits.
* Fixed Physical Resistance so that it no longer lowers your elemental armor by more than it should.
* Fixed Revive Animal so that the health of the newly revived animal depends on the attribute level of the caster.
* Fixed Symbiotic Bond so that it correctly redirects half of the damage from the pet to the master, and changed it from a stance to a shout.
* Fixed Well of the Profane so that targets in the area of effect cannot be the target of new enchantments, rather than not being able to cast new enchantments.
* Fixed Divine Boon, Guilt, Mark of Subversion, Peace and Harmony, Shame, and Zealot's Fire so that when they say "when casting a skill/spell that targets an ally/enemy," they only trigger on targeted skills or spells, not on untargeted ones.
* Fixed the Resurrection Orb so that it doesn’t resurrect dead spirits.
Monster Balance Changes
* Increased the level of difficulty and reward in The Underworld. Several areas have been updated with new creatures to add variety to fights and emphasize teamwork.
* Updated boss monster spawns throughout the Southern Shiverpeaks so that boss monsters are less random, and therefore elite skill capture is more reliable.
* Renamed "Stone Summit Arcanist" to "Stone Summit Heretic," and Shiverpeak's "Grawl Ulodyte" to "Grawl Crone" for clarity.
* Armageddon Lords now spawn Ashen Hulks when they die.
* Blessed Griffons, Mergoyle Wavebreakers, and other creatures who use Grasping Earth, Deep Freeze, or Symbol of Wrath will now use them properly even with only one enemy present.
* Centaurs and Dwarves in The Traveler's Vale now respond more intelligently to ranged attacks.
* Flesh Golems now cast Death Nova.
* Kings Guards in Thunderhead Keep are now appropriate level, helping reduce the initial difficulty of the mission.
* Tengu Groups in Twin Serpent Lakes now have a better variety of creatures.
User Interface
* The Quest Log now groups quests by importance and region.
* The green Quest Arrows now guide you towards the next step of the quest even if it is more than one map away.
* Traders now display a "last paid" price on the sell tab.
* Item upgrades on Priests of Balthazar are now color-coded to show the enhancement level.
* The Priests of Balthazar now display information about previously unlocked items.
* The names of Major Runes now appear purple (uncommon), and those of Superior Runes are now displayed in gold (rare).
* Faction bonuses for Flawless Victories and Winning Streaks are now displayed with different text in your chat window.
* The Skill List now sorts skills by attribute in its default setting.
* The trade window more clearly distinguishes between platinum and gold offered, and displays a warning if the other player offers customized items.
* A button on the Guild tab provides easy travel to your Guild Hall.
* After leveling up, a new on-screen button provides a visual reminder to spend your new attribute points.
* Added new tooltips to many user interface elements.
* Updated European and Korean translations.
Bug Fixes
* Fixed several quests with missing NPC locations in the quest log.
* Fixed missing exclamation marks over key NPCs.
* Fixed bugs in the following missions: Fort Ranik, Thunderhead Keep, Iron Mines of Moladune, The Underworld, and Fissure of Woe.
* Fixed bugs in the following quests: Counting the Fallen, Defend the Temple of War, Endangered Species, Family Reunion, Final Blow, Fires in the North, Gift for Althea, Oswalt's Epitaph, Royal Papers, The Misplaced Sword, To Kryta: Journey's End, and Tower of Courage.
* Fixed doors in the holdout at the end of Thunderhead Keep.
* Fixed pathing issues in D'Alessio Arena, Dragon's Gullet, Druids Isle, Scoundrel's Rise, and the Isle of the Dead guild hall.
* Fixed inaccuracies in the sword symbols which are displayed after completing a primary or secondary mission.
* Fixed green quest markers so that they properly update on the Map Area window.
* Fixed a display error that sometimes caused skills from your old secondary profession to still continue to be displayed in your skill inventory after switching to a new secondary profession.
* Fixed a bug which caused vendor items to sometimes show an "Under Construction" icon.
* Fixed Condition, Hex, and Enchantment Health bar icons that were not updating correctly for out of range targets.
* Fixed movement key state not being restored upon release of opposite movement key.
* Fixed profession and level truncation in party window invites.
* Fixed the potential for accidental item drops that existed when releasing items on the background of the multiple bag interface.
* Fixed chat bubble stacking.
* Fixed various minor glitches related to window sizes and text clipping.
* Fixed miscellaneous rare crash bugs.
quote:Sorrow's Furnace Update
If there is a name for evil, it echoes from the walls.
If there is a glimmer of hope, it will be swallowed in the darkness.
If there is a way to get out alive, it has not yet been found.
Sorrow's Furnace ... while it burns, none of us is safe.
On Wednesday, September 7th, the way to Grenth's Footprint and Sorrow's Furnace will be open to all in Tyria. Here is what you and your fellow adventurers will find in this update:
* Grenth's Footprint: A snow-covered explorable area with numerous NPCs offering challenging quests of all kinds.
* Sorrow's Furnace: A depleted mine carved into the depths of the Shiverpeak Mountains, filled with many monsters and the source of rich rewards.
The Sorrow's Furnace Update is a free update for all Guild Wars players. These new areas are challenging and are intended for Ascended characters (those who have reached Level 20). To acquire this content, simply log in to Guild Wars the evening of September 7th, and you will find:
* New Monsters – Some of the most challenging adversaries in Tyria lurk in the depths of Sorrow's Furnace.
* New Quests – Nearly two dozen new, treacherous quests offer a unique level of replayability that encourages creative thinking and rewards you for finding novel ways to complete challenges.
* New Weapons – Those who seek new weapons can find them within the subterranean depths.
* New Collector's Items – Sorrow's Furnace is a source of many unique new collectible items.
* New Collectors – Three new collectors will be present in the Fire Island Chain, offering XP-enhancing scrolls in exchange for certain items.
* New Boss Monsters – Named by Guild Wars players, two dozen dangerous Stone Summit Dwarf leaders and their hundreds of minions await your challenge.
* New Vendors – The local vendors sell items that you may have acquired in the past, but in versions that make them more useful or valuable.
* New Story Quests – High-level characters crave a worthy challenge. Beyond the quests specific to Sorrow's Furnace, Ascended characters will find new trials especially for them!
* Ease of Accessibility – The journey through Grenth's Footprint and Sorrow's Furnace will not be easy, but entering the area will be! There is no restriction on timing, nor is there a cost to visit the region. Enter if you dare!
Ik snap ook niet wat mensen er zo moeilijk aan vinden, maar de laatste keer dat ik hem deed zat er dus een gast in mijn team die er al een hele tijd vastzat blijkbaar...quote:Op donderdag 8 september 2005 18:16 schreef Luuksor het volgende:
Aurora Glade is simpel.. De weg naar de chrystals toe is te makkelijk voor woorden, en voor de rest heb je gewoon klein beetje tactiek nodig. De 1e kristal activeren, verder hoef je niks te doen, alleen verdedigen..
Maar dat is dan ook een tering eind lopenquote:tenzij je op de koop toe neemt om vanaf ToA te vertrekken.
Heb gister de Thirsty River missie 2 x gedaan , en vind hem eigenlijk best makkelijk, mits je secuur te werk gaat en niet alle teammembers alles tegelijk aan gaan vallen.quote:Op maandag 12 september 2005 09:16 schreef electronicvirus het volgende:
die thirsty river is best wel irrirtant vind ik zelf ik heb een ele/mo 20 maar telkens al iemand die elite skills heeft vertrelkken ze al das best wel klote
maar tegen woordig hebben meer mensen 2,3,4 chars in het begin waren dat er veel minder.
niemand rushte toen door de game hen dan zaten er als mensne lvl 20 bij wilds nu zie je pas eens lvl 20 in amoon of later das best wel klote
Maar die kan je wel mooi verkopen in Ascalon bijv.quote:Op maandag 12 september 2005 18:11 schreef Koentje3 het volgende:
Meh, door die sleuteltjes zijn goude items helemala niet zeldzaam meer.. Das wel zonde opzich ... zelfs IK heb nu een goud wapen![]()
Maar vraag er dan wel een normale prijs voor, noobs oplichten is niet cool...quote:Op maandag 12 september 2005 18:12 schreef RicXDesign het volgende:
[..]
Maar die kan je wel mooi verkopen in Ascalon bijv.
vriend van me had 4 verschillende proffesions op een wapenquote:Op maandag 12 september 2005 21:03 schreef Luuksor het volgende:
Ja had ook paar hele rare combinaties! Skills van meerdere professions op 1 item, echt idioot..
Nee is idd niet leuk , maar dat heb je mij ook niet horen zeggen ... toch ?quote:Op maandag 12 september 2005 20:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar vraag er dan wel een normale prijs voor, noobs oplichten is niet cool...
THK, zoals wij veteranen dat noemen is misschien wel de moeilijkste missie van het spel.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:39 schreef ganzenherder het volgende:
Ik speel ook al een tijdje Guildwars maar ik zit nu vast bij de missie van Thunderhead Keep.
Het 1e gedeelte is makkelijk maar nadat je het fort hebt uitgemoord gaat het steeds mis. Je moet dan het fort verdedigen maar dat mislukt steeds.
Heeft der iemand nog tips?
Gebruikten jullie wel de catapults eigenlijk, of ook niet?quote:Op maandag 19 september 2005 14:48 schreef Elegy het volgende:
THK Is helemaal niet moeilijk, maar je moet wel een goed team hebben dat samenwerkt en naar elkaar luistert.
Ik heb het onlangs nog moeten doen, de preciese samenstelling van het team weet ik niet meer, maar er waren twee warriors, twee monks en voor de rest dacht ik necro's, ele's en één ranger. Het ging gesmeerd, de bonus gedaan en toen hadden we zoiets van "huh?", wanneer komt de rest nou? Die waren dus dood en hop, 2k xp erbij.
De poortglitch schijnen ze er trouwens uitgehaald te hebben met de update.
Heb ook nog steeds 2 van die signets, nog steeds niet gebruikt. Meer in een opwelling gekochtquote:Op maandag 19 september 2005 15:14 schreef Koentje3 het volgende:
Hey ... Ik heb even hulp nodig...
Ik ben ondertussen lvl 17 geworden, en heb nu een skill weten te bemachtigen die het mij toelaat om van een dode boss 1 skill te stelen... (Signet of Capture) ... Ik ben een N/Me
Welke skill zouden jullie mij aanraden?!
Ik denk dat dit tog wel een redelijk belangrijke beslissing is..?
Mr k
Net met mijn warrior voor de eerste keer THK geprobeerd, en meteen door!quote:Op maandag 19 september 2005 17:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gebruikten jullie wel de catapults eigenlijk, of ook niet?
Bij thk is het iig heel belangrijk dat je een goede target-caller hebt en dat ook iedereen die targetcaller blind volgt.
We gebruikten de catapults wel, en als caller was de ranger. Eerst die, dan gingen de tanks er vanzelf op af.quote:Op maandag 19 september 2005 17:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gebruikten jullie wel de catapults eigenlijk, of ook niet?
Bij thk is het iig heel belangrijk dat je een goede target-caller hebt en dat ook iedereen die targetcaller blind volgt.
Wij hebben die catapults ook gebruikt. De gene die dat deden, deden dat zo goed, dat we aan het eind zoiets hadden van : ' Was dit het nou ? 'quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:04 schreef Elegy het volgende:
[..]
We gebruikten de catapults wel, en als caller was de ranger. Eerst die, dan gingen de tanks er vanzelf op af.
Dat hadden wij ook. Er waren drie mensen bij die het voor het eerst deden en die bleven maar vragen "wanneer wordt het moeilijk?"quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:29 schreef RicXDesign het volgende:
[..]
Wij hebben die catapults ook gebruikt. De gene die dat deden, deden dat zo goed, dat we aan het eind zoiets hadden van : ' Was dit het nou ? '
Knap dat hij ook de UF, FoW en SF heeft gemaakt, voor zover ik weet kan je die alleen maar zien op de radar.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:18 schreef DolerTPF het volgende:
http://www.gwonline.net/page.php?p=127
Astublieft
Rond de 7 mb, dus ben benieuwd welke talen ze er allemaal bij gaan doen. Ik hoop nederlandsquote:Update - Tuesday, September 20
Today we added preliminary support for new languages that will soon be offered globally to Guild Wars players. The addition of these new languages foretells the opening of Guild Wars in additional regions of the world. We are excited about the opportunity to offer Guild Wars to players from new areas, and we look forward to welcoming those players into the game. The expansion of Guild Wars into these new regions will further demonstrate the global nature of the game, and will add even greater significance to the Guild Wars World Championship, details of which will be provided in the future.
In the short term, the additional languages are in limited testing, and they will not be available for selection by players. Eventually, these languages will be offered as a choice to all players via the language selection interface option.
Doe maar wel lullig in het vervolg, bij mijn weten kan je ze namelijk niet terugkijken. Voor het verhaal en de feel van het spel is het toch wel bevorderlijk als je de filmpjes volgt.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:04 schreef woutabest het volgende:
Hoi ik ben sinds enkele uren nieuw met dit spel.
Voor het ik wist werd ik ineens met een hoop andere spelers in een arena gegooid, waarna ik na een aantal monsters vermoord te hebben ineens een filmpje te zien kreeg.
De rest wou hem skippen en ik wou niet lullig doen dus ik skipte hem ook maar. Maar kan ik hem nog eens bekijken in mijn eentje?
Niet alle filmpjes moet je volgen, er is namelijk ook een filmpje en als je die niet heel snel skipt ben je dood door een stel minotaurs....quote:Op donderdag 22 september 2005 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doe maar wel lullig in het vervolg, bij mijn weten kan je ze namelijk niet terugkijken. Voor het verhaal en de feel van het spel is het toch wel bevorderlijk als je de filmpjes volgt.
Nog nooit meegemaakt, waar is dat ergens?quote:Op vrijdag 23 september 2005 06:47 schreef daeri het volgende:
[..]
Niet alle filmpjes moet je volgen, er is namelijk ook een filmpje en als je die niet heel snel skipt ben je dood door een stel minotaurs....![]()
dude, dat is in een update van +- twee maanden geleden allang opgelost....quote:Op vrijdag 23 september 2005 06:47 schreef daeri het volgende:
[..]
Niet alle filmpjes moet je volgen, er is namelijk ook een filmpje en als je die niet heel snel skipt ben je dood door een stel minotaurs....![]()
ok.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doe maar wel lullig in het vervolg, bij mijn weten kan je ze namelijk niet terugkijken. Voor het verhaal en de feel van het spel is het toch wel bevorderlijk als je de filmpjes volgt.
ja klopt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:33 schreef Elegy het volgende:
Downloads worden gestreamed, het enige wat je moet doen is Guildwars opstarten, en wellicht je firewall even uitzetten of toestemming verlenen.
Trouwens, als je na enkele uren al in een arena wordt gegooid sla je wel heel erg veel over lijkt me? Je bent nu Pre-Seering uit en al in Old Ascalon neem ik aan?
oke bedankt voor de tips.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:05 schreef Elegy het volgende:
Als je net begint kan je het beste die quest als laatste bewaren. Dit geld ook voor de "Over the wall" quest, die je trouwens het beste kan combineren met "Adventure with an ally"
Ik zit met al mijn chars inmiddels in Post Seering, dus kan je niet helpen. Als je zover bent kan je me wel toevoegen, ik speel op de europese servers onder de main char naam Vortex Elegy
maand geleden was het nog zoquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
dude, dat is in een update van +- twee maanden geleden allang opgelost....
Dat ging trouwens om 1 van de 3 ascended missies in de woestijn...
ascended missies, je bedoelt met Fort Ranik enzo?quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
dude, dat is in een update van +- twee maanden geleden allang opgelost....
Dat ging trouwens om 1 van de 3 ascended missies in de woestijn...
Die missie is ontzettend gaaf om te doen maar die bedoel ik nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:41 schreef woutabest het volgende:
[..]
ascended missies, je bedoelt met Fort Ranik enzo?
In dat geval, je moet heel hard rennen en je hebt het gewoon gehaald. Heb een week geleden gedaan.![]()
Om die katapult in elkaar te zetten? Dan hebben we wel over dezelfde quest.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Die missie is ontzettend gaaf om te doen maar die bedoel ik niet
Tenminste, jij bedoelt toch die quest waar je eerst met de groep lekker een tijdje aan het rennen bent om in van die grotten iemand tegen te komen die je uiteindelijk bescherming geeft tegen de Mursaat?
Dit ging om 1 van die quests in de woestijn waarbij je 30 minuten had om 3 dingen te halen....verdomde moeilijk vond ik die.
Ik denk dat Mutsaers Elona's Reach bedoelt, waar je met die kristallen aan de gang moet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:43 schreef woutabest het volgende:
[..]
Om die katapult in elkaar te zetten? Dan hebben we wel over dezelfde quest.
Maar nee, die bescherming tegen de Mursaat heb ik (geloof ik) niet gehad
Volgens mij niet, ik heb het over 1 van de eerste 3 missies met die forten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik denk dat Mutsaers Elona's Reach bedoelt, waar je met die kristallen aan de gang moet.
@Drizzt: mijn char als je mij toevoegd als Vortex Elegy kan ik je wel eens helpen
Mutsaers heeft het toch over de Ascended missies? Of zit ik weer dingen door elkaar te halen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:45 schreef woutabest het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik heb het over 1 van de eerste 3 missies met die forten.![]()
(Great Wall, Fort Ranik en nog eentje)
Ik denk ik eerderquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:56 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mutsaers heeft het toch over de Ascended missies? Of zit ik weer dingen door elkaar te halen?![]()
Ook ik ben totally confused.....quote:
Da's Elona Reachquote:Op maandag 10 oktober 2005 08:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ook ik ben totally confused.....
Het gaat in ieder geval om de meest noordoostelijke missie in de woestijn :S
Voor een minor niet zo veel, ik zou gewoon n minor nemen, en wachten tot je een superior vindtquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:07 schreef EricG het volgende:
Weet iemand misschien hoeveel ik voor Vigor Runes moet betalen? Major of minor maakt niet uit.
Ik heb iemand hem zien vinden, die had al een superior, en gaf dus de gevondene aan mijquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zou zeggen, check de rune-trader in Ascalon, dan weet je ongeveer wat een fairy prijs is.
Wachten tot je een superior vindt kan, maar dan moet je wel erg veel geduld hebben. Ik heb 4 karakters waarvan er 3 de game uitgespeeld hebben, en nog NOOIT een superior vigor gevonden.
ja zekerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:59 schreef EricG het volgende:
Wat liefffff
Ik lijk nu een heeeeeele erge n00b maar wat is farmen?quote:Even wat crafting material farmen en je hebt het zo.
Zoals ik al zei: check de Rune-trader in Ascalon! Of in elke andere grote stad...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:50 schreef EricG het volgende:
Hoeveel is die superior waard eigenlijk?
[..]
Ik lijk nu een heeeeeele erge n00b maar wat is farmen?
Warrior als secondaire klasse nemen is niet erg verstandig, tenzij je een specifieke warriorskill voor ogen hebt die een goede combo zou zijn met je necroskills.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:33 schreef Beestig het volgende:
Heb het ook maar gekocht en bevalt toch wel erg. Ga een Necro/Warr beginnen als 1e char.
Superior is ergens tussen de 40k en 80k waard, moet je ff bij de runetraders kijken.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:50 schreef EricG het volgende:
Hoeveel is die superior waard eigenlijk?
[..]
Ik lijk nu een heeeeeele erge n00b maar wat is farmen?
Ice prison, of een andere earth snelheidsafremmer, en dan incendary arrows erop spammen? Interupt/concussion(toch?) shot is ook leuk als je ziet dat een caster met een spell bezig is.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:59 schreef trancethrust het volgende:
Warr/Necro klinkt echter alweer beter
Maar goed, ik speel ook guildwars (laatste tijd niet meer zo erg though, weinig tijd en WoW is er ook nog)
Mn main character heet Nicholas Aesthyer, level 14 Elementalist/Ranger.. Heb nog steeds geen erg goeie combo gevonden tussen E en R skills; meestal hou ik t bij ice spells en afschieten met pijl en boog.. dus als iemand nog tips heeft misschien?
Jah, van Ice prison maak ik al goed gebruik (is trouwens ice spell)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ice prison, of een andere earth snelheidsafremmer, en dan incendary arrows erop spammen? Interupt/concussion(toch?) shot is ook leuk als je ziet dat een caster met een spell bezig is.
Populair zijn ook de trapper builds voor rangers.
Ik ben Ranger/Ele, en ik gebruik meestal wat boogaanvallen gecombineerd met fire magic. Dat werkt goed hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:59 schreef trancethrust het volgende:
Maar goed, ik speel ook guildwars (laatste tijd niet meer zo erg though, weinig tijd en WoW is er ook nog)
Mn main character heet Nicholas Aesthyer, level 14 Elementalist/Ranger.. Heb nog steeds geen erg goeie combo gevonden tussen E en R skills; meestal hou ik t bij ice spells en afschieten met pijl en boog.. dus als iemand nog tips heeft misschien?
Warrior/monk is een simpel speelbare combo, maar zeker niet onverslaanbaar. Mesmers en Necros kunnen nogal voor problemen zorgen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:16 schreef oinkoink12 het volgende:
Guild wars is vet,
kheb 3 lvl 20 chars
Waaronder w/mo
ele/mes
mo/ne
Feitelijk vindik w/mo beste combo omdat je amper dood kan gaan doordat je jezelf kan healen
Verder als er nog iemand goedkoop geld nodig heeft?
Meel me
Mesmers en necros zijn juist ontzettend handig. Vooral necros met wells, die zijn behoorlijk gewild tijdens de hogere quests, zoals de defend quests. En mesmers die allerlei vervelende hexex/spells op je gooien zodat je nauwelijks kan healen ov je ontzettend vertragen zijn ook klotequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn favoriete karakter is toch eigenlijk wel mijn Mesmer. Spellcasters, en dan met name monks uitschakelen is errug vet. Alleen jammer dat er zo veel noobs rondlopen die dat niet beseffen en geen mesmers in hun party willen...
Ik wil ook geen mesmers in mijn party'squote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn favoriete karakter is toch eigenlijk wel mijn Mesmer. Spellcasters, en dan met name monks uitschakelen is errug vet. Alleen jammer dat er zo veel noobs rondlopen die dat niet beseffen en geen mesmers in hun party willen...
Zoals ik al zei: je hebt geen flauw benul van hoe waardevol een Mesmer kan zijn. Een veel gemaakte noob-fout.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:29 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik wil ook geen mesmers in mijn party'sIk heb het liefst 1 of 2 elementalists, 1 of 2 warriors, mezelf (ranger) en een monk en dan evt nog een necro of nog een monk. Maar no offense hoor
![]()
Ik ben begonnen als Warr / Ele en heb mn second prof geswiched naar Necro...ff kijken hoe dat is.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:59 schreef trancethrust het volgende:
Spirit Shackles+Conjure Phantasm+ Empathy+Energy Burn = best kut als je als monk staat te healenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mesmers zijn idd geen echte damagedealers, al kan je als je je build daar op richt ook als mesmer behoorlijk wat schade aanrichten. Maar de grote kracht van een mesmer is dat hij vijandelijke spellcasters zeer efficient kan uitschakelen, beter dan welke andere klasse dan ook. En dat maakt het leven van de rest van de party een HEEL stuk simpeler.
Maar daar kom je nog wel achter als je wat verder in het spel bent en je met 8 man op 2 bosses staat in te hakken en je ze maar niet dood krijgt.
W/Mes is iig een erg aparte combo, ik zie ze nooitquote:Op maandag 24 oktober 2005 11:36 schreef trancethrust het volgende:
Energy Burn op zich als al flink klote (loop meestal met rond de 50 energy rond)
Mesmer op zich lijkt me een erg leuke class om te spelen als ik dit allemaal zo lees.. Moet er zelf ook maar es eentje gaan spelenIs Warrior/Mesmer een goeie combo denken jullie? Lijkt mij een capabel anti-spellcaster gastje
Is niet een hele apparte build, is heel populair geweest met illusionary weaponsquote:Op maandag 24 oktober 2005 20:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
W/Mes is iig een erg aparte combo, ik zie ze nooit. Maar of het een goeie is, geen idee.
In PvP waarschijnlijk, maar dat speel ik zo goed als nooitquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:54 schreef Pompiedom het volgende:
[..]
Is niet een hele apparte build, is heel populair geweest met illusionary weapons
farmen en alles verkopen wat je tegenkomt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:13 schreef Rikoko het volgende:
Mesmer is behoorlijk kut om te spelen in RPG, want je kan moeilijk solo-en,
ik heb nu een Elementalist/Necro lvl 20
Maar ik wil graag die MAX armour zooi krijgen, iemand tips om SNEL geld te verdienen?
Crafting materials farmen. Alles salvagen wat je vindt per run. Kan behoorlijk snel gaan. Bijvoorbeeld 250 tanned hides=90 per 10 @ trader. 25x90=2250 gp. Altijd nog meer dan 750 of hooguit 1250 gp. En zo zijn er wel meer snelle manieren. Iron ingots willen ook nog wel eens lekker verkopen, en van woodplanks kun je weer parchment maken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:13 schreef Rikoko het volgende:
Mesmer is behoorlijk kut om te spelen in RPG, want je kan moeilijk solo-en,
ik heb nu een Elementalist/Necro lvl 20
Maar ik wil graag die MAX armour zooi krijgen, iemand tips om SNEL geld te verdienen?
Wat ik had gedaan is een nieuwe fluit gegeven, maar ze gaf mij niks.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:38 schreef Rikoko het volgende:
Heyyyy er was iets wat je extra kreeg, met die gwen, wat weet ik niet meer, maar je moest haar je de hele tijd laten volgen ofzow
En bedankt elegy
...dat alles?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:33 schreef Elegy het volgende:
Geef haar een nieuwe fluit en cape en ze volgt je. Door op de fluit te spelen kan ze je healen.
Mijn god, wat een naam....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:50 schreef daeri het volgende:
Nieuwe char, ranger meisje, genaamd; Vaseline Butt.. add me if you want
edit:
toch maar mannetje van gemaakt
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn god, wat een naam....![]()
Als ik mensen met zo'n soort naam zie probeer ik ze altijd buiten de party te houden...
Ik hoor altijd dat meisjes het beter doen...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat ze je onthouden geloof ik meteen. Maar het is mijn ervaring dat mensen met "grappige" namen vaak enorm beroerde spelers zijn.
Mijn ervaring is dat ze minder geldingsdrang hebben, wat niet automatisch betekent dat ze betere spelers zijn. Maar liever iemand die niet overdreven aanwezig is dan een rushende idioot die zich niks aantrekt van de rest van de party en constant vijanden naar je toe lokt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:43 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik hoor altijd dat meisjes het beter doen...![]()
Misschien ok?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daeri, gaan wij vanavond ff teamen?
Nee aan die idioten die als een gek gaan luren en de party dood maken vind ik ook niks... ik blijf altijd beetje achteraan, en doe wat me 'beveelt' word zeg maar.. of ik moet de missie erg goed kennen, dan neem ik zelf de leiding omdat sommige (die met de chosen ones) nogal snel verpest worden...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ze minder geldingsdrang hebben, wat niet automatisch betekent dat ze betere spelers zijn. Maar liever iemand die niet overdreven aanwezig is dan een rushende idioot die zich niks aantrekt van de rest van de party en constant vijanden naar je toe lokt.![]()
de lvl 3 dusquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik heb nu ff geen charsga nog een Warrior/Necromancer maken
LERRRROYYYYYY JENNKKKINNNSSSSSssquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ze minder geldingsdrang hebben, wat niet automatisch betekent dat ze betere spelers zijn. Maar liever iemand die niet overdreven aanwezig is dan een rushende idioot die zich niks aantrekt van de rest van de party en constant vijanden naar je toe lokt.![]()
Grrrrrrrr is dan ook niet mijn in-game-namequote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:53 schreef Rikoko het volgende:
[..]
LERRRROYYYYYY JENNKKKINNNSSSSSss
ik dacht dat ik je vanmiddag zag spelen maar t was je niet (die gast zn nick heette Mr. Grrrrrr)
Waar is dat?! dat wil ik ook zienquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:51 schreef Elegy het volgende:
Halloween stijl
[[url=http://img485.imageshack.us/img485/9615/lionsarch0md.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img485.imageshack.us/img485/6412/droknars0fr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Vind ik juist wel handig in de party; kan ik die vijanden gelijk slowen en afschieten ;Pquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar liever iemand die niet overdreven aanwezig is dan een rushende idioot die zich niks aantrekt van de rest van de party en constant vijanden naar je toe lokt.![]()
Mijn record staat op 16 keer achter elkaar winnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:01 schreef trancethrust het volgende:
Spelen jullie trouwens vaak in Arena's? Ik sinds een paar dagen, vind t erg grappig. Dinsdag nog met een team 8x achterelkaar gewonnen![]()
krijg je n pompoen hoofd van!quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:51 schreef Pompiedom het volgende:
Als je een ghost-in-a-box koopt komt er na dubbelklikken tegen alle verwachtingen in een 'ghost' uit 'boo' roept.
En met die drankjes zal je waarschijnlijk net zoals met dwarvenale dronken worden
Ik heb een guild!quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben nu een lvl 6 Necro/Monk en zit in Daeri d'r Guild
Pas wel ff onze cape aan plzquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:20 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik heb een guild!
Twisted Inside, oftewel TWIN
Dan neem je gewoon wat AI vriendjes mee, daar zijn ze voorquote:Op dinsdag 1 november 2005 01:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Trouwens, de post-searing is NIET te doen in je eentje, vooral niet voor een Necro
Guildhouse?quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:20 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik heb een guild!
Twisted Inside, oftewel TWIN
Of echte mensen natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dan neem je gewoon wat AI vriendjes mee, daar zijn ze voor
Maar die AI ventjes gebruiken is doorgaans moeilijker, dus uitdagenderquote:
quests doen, kom je er vanzelf... er liggen vooral veel quests in het gebied zelf en niet in de stad..quote:Op dinsdag 8 november 2005 07:17 schreef Beestig het volgende:
Ik ben lvl 16 geworden en ben een beetje alle missies aan het doorlopen.
Maar ik heb bij Bergen Hot Springs bijvoorbeeld helemaal nog niet zoveel van de omgeving gehad. Komt dit later terug met missies of moet je zelf veel gaan ontdekken. Heb wel alles quests die ik kreeg in Lion's ed gedaan.
Ik heb nog altijd deze, en inmiddels ook de SEquote:Op maandag 7 november 2005 12:36 schreef Snqqpy het volgende:Ik heb de Special Edition gewonnen op Fok!Games.
* Snqqpy pimpt
Zit jij ook niet bij mij in de guild?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hugo Veld, level 9 Ne / M
Fear Ov Teh Dark, level 4 W
Ik word gek van je dartbordquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:57 schreef daeri het volgende:
[..]
Zit jij ook niet bij mij in de guild?
Ja Kim, ik zit bij jouquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:57 schreef daeri het volgende:
[..]
Zit jij ook niet bij mij in de guild?
Da's niet zo mooi. Stel dat ik dartpijltjes was gaan gooienquote:Op woensdag 16 november 2005 07:09 schreef daeri het volgende:
[..]
Dat is mn dartbord niet, dat zijn mijn hersenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |