abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29199670
Mooi! Succesvol eerste topic, hier deel 2!

Deel 1
pi_29200019
Ik heb guild wars al sinds de dag dat het uit is en speel het nu al weken niet meer omdat ik het onwijs saai vind. Heb mn warrior/necro naar lvl 20 geschopt en mn monk/mesmer ook, vind er geen reeet meer aan.

Ik ben meer iemand die gewoon dingen alleen ook wil kunnen halen zeg maar. Dat kan dus niet in GW en vind ik zo super jammer. Ook vind ik het te triest dat je maar lvl 20 kan worden, ik ben xp junk en wil lekker door kunnen lvlen
pi_29200167
Ik vond GW eerst helemaal geweldig maar na een week intensief spelen vond ik er ineens geen bal meer aan.. hetzelfde had ik met World of Warcraft
Koeien loeien.
pi_29200702
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:38 schreef dartbord het volgende:
Ik heb guild wars al sinds de dag dat het uit is en speel het nu al weken niet meer omdat ik het onwijs saai vind. Heb mn warrior/necro naar lvl 20 geschopt en mn monk/mesmer ook, vind er geen reeet meer aan.

Ik ben meer iemand die gewoon dingen alleen ook wil kunnen halen zeg maar. Dat kan dus niet in GW en vind ik zo super jammer. Ook vind ik het te triest dat je maar lvl 20 kan worden, ik ben xp junk en wil lekker door kunnen lvlen
lvl cap is gewoon standaard in elke game. Wat ik wel jammer vind is dat als je gewoon alle quests en missions plus bonus doet je al vrij vroeg in het spel aan je max zit....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 28 juli 2005 @ 14:02:00 #5
58262 SummerJam2003
Oh my god! They killed Kenny!
pi_29200772
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:42 schreef Trigger190 het volgende:
Ik vond GW eerst helemaal geweldig maar na een week intensief spelen vond ik er ineens geen bal meer aan.. hetzelfde had ik met World of Warcraft
Ik had precies hetzelfde... Geef mij maar een spelletje CS
Learn from the mistakes of others, you can live long enough to make them all yourself...
pi_29201254
De lol van GW zit hem ook vooral in het steeds zoeken van nieuwe uitdagingen, zoals een potje PvP.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_29201771
Ik vind PvP geen hol aan eerlijk gezegd. Zoals ik in deel 1 al zei, ik baal wel een beetje van het gebrek aan roleplaying ...
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_29201817
Wat is volgens jou echt "RolePlaying" Atrimar?
pi_29201898
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 14:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat is volgens jou echt "RolePlaying" Atrimar?
Echt "Roleplaying" op MMORPG's vind ik het feit dat je in character anderen leert kennen en onderling een verhaal ontwikkeld. Als ik bijvoorbeeld een character heb en iemand vraagt aan mij: "Ga je mee die en die quest doen, ik ben level 8 en jij?" vind ik dat geen roleplaying. Dat is hetgeen ik een beetje mis in GW.

Klinkt erg vreemd misschien, maar als je toch een spel maakt gebaseerd op D&D, laat dan ook wat ruimte om RP te kunnen doen. Als ik alleen wil knokken had ik wel meteen een PvP character aangemaakt. Snap je?
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
pi_29202203
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 14:38 schreef Atrimar het volgende:

[..]

Echt "Roleplaying" op MMORPG's vind ik het feit dat je in character anderen leert kennen en onderling een verhaal ontwikkeld. Als ik bijvoorbeeld een character heb en iemand vraagt aan mij: "Ga je mee die en die quest doen, ik ben level 8 en jij?" vind ik dat geen roleplaying. Dat is hetgeen ik een beetje mis in GW.

Klinkt erg vreemd misschien, maar als je toch een spel maakt gebaseerd op D&D, laat dan ook wat ruimte om RP te kunnen doen. Als ik alleen wil knokken had ik wel meteen een PvP character aangemaakt. Snap je?
Ik vind het ook belangrijk als je een beetje het gevoel krijgt alsof je echt in het spel zit.
Bij Morrowind heb ik dat heel erg voornamelijk omdat het er gewoon goed en realistisch uitziet, het in eerste persoon speelt en als je klikt sla je, het is niet zo dat je moet klikken op een monster om vervolgens te wachten tot jouw karakter het monster heeft verslagen.

Maar vooral de community verpest het vaak voor spellen, zoals World of Warcraft, daar zit zo'n groot verhaal achter en er zijn zoveel dingen in dat spel die met het verhaal te maken hebben maar als je aan mensen vraagt in dat spel wie archimonde is bijvoorbeeld hebben ze geen idee waar je het over hebt, ze besteden liever tijd aan het ganken van spelers
Koeien loeien.
pi_29202237
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 14:38 schreef Atrimar het volgende:

[..]

Volgens mij heb je dat probleem bij elke populaire mmorpg...
pi_29202276
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 14:47 schreef Trigger190 het volgende:

[..]

Ik vind het ook belangrijk als je een beetje het gevoel krijgt alsof je echt in het spel zit.
Bij Morrowind heb ik dat heel erg voornamelijk omdat het er gewoon goed en realistisch uitziet, het in eerste persoon speelt en als je klikt sla je, het is niet zo dat je moet klikken op een monster om vervolgens te wachten tot je karakter hem dood heb.

Maar vooral de community verpest het vaak voor spellen, zoals World of Warcraft, daar zit zo'n groot verhaal achter en er zijn zoveel dingen in dat spel die met het verhaal te maken hebben maar als je aan mensen vraagt in dat spel wie archimonde is bijvoorbeeld hebben ze geen idee waar je het over hebt, ze besteden liever tijd aan het ganken van spelers
Heh, ik heb pasgeleden Morrowind + uitbreidingen in een box gekocht, vond het een erg mooi en leuk spel, tot ik mijn savegames kwijtraakte ... moet weer eens gaan spelen.

En het is inderdaad balen dat veel communityleden zo geetst zijn op farmen en PKillen. In Guildwars zit een redelijk meeslepend verhaal, met leuke missies en personages, maar hoe het er aan toe gaat in de open area's ... bah. Allemaal "ouwe rotten" die de newbies afzetten met Dyes, wapens en dergelijke. Moet je daar nou je lol uithalen?
pi_29202304
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 14:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Volgens mij heb je dat probleem bij elke populaire mmorpg...
True, maar daarom niet minder vervelend.

Maargoed, ik ga wel nu nog ff spelen
pi_29206287
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 14:49 schreef Atrimar het volgende:

En het is inderdaad balen dat veel communityleden zo geetst zijn op farmen en PKillen. In Guildwars zit een redelijk meeslepend verhaal, met leuke missies en personages, maar hoe het er aan toe gaat in de open area's ... bah. Allemaal "ouwe rotten" die de newbies afzetten met Dyes, wapens en dergelijke. Moet je daar nou je lol uithalen?
Dat vind ik eerlijk gezegd wel wat hebben, die oplichterspraktijken. Geeft je een beetje een "onveilig" gevoel van een big bad city als je begrijpt wat ik bedoel .

Zelf ben ik ook een keer behoorlijk afgezet, leer je weer van.
  donderdag 28 juli 2005 @ 17:54:04 #15
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_29207830
Leren doe je er zeker van! Net als alle kleine foutjes.. Keertje zwaard van ongeveer 2k willen salvagen voor een upgrade voor mn andere zwaard.. kreeg ik 3 iron ingot.. Dat soort zooi..
pi_29213377
Die kans heb je nou eenmaal, ik had het laatst ook...
pi_29214960
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 17:54 schreef Luuksor het volgende:
Leren doe je er zeker van! Net als alle kleine foutjes.. Keertje zwaard van ongeveer 2k willen salvagen voor een upgrade voor mn andere zwaard.. kreeg ik 3 iron ingot.. Dat soort zooi..
haha komt me bekend voor .. wist je trouwens dat je wel op die manier je rune's uit je armor kunt halen voor je sterkere armors
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:30:11 #18
125850 DolerTPF
Grunn & Student
pi_29216120
Ik schrok al dat deeltje 1 opslot ging! Ik heb het spel nog niet maar ik ga morgen op visite bij mijn spellenboer in Groningen die als het goed is nog een uitgebreide versie van GW hebben liggen. Kan ik lekker in het weekend me helemaal laten gaan in de wondere wereld van GW.

Ik ben van plan om een Monk Fighter of een Ranger Monk te worden, is dat wat of is dat helemaal fout? .
pi_29224466
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:30 schreef DolerTPF het volgende:
Ik schrok al dat deeltje 1 opslot ging! Ik heb het spel nog niet maar ik ga morgen op visite bij mijn spellenboer in Groningen die als het goed is nog een uitgebreide versie van GW hebben liggen. Kan ik lekker in het weekend me helemaal laten gaan in de wondere wereld van GW.

Ik ben van plan om een Monk Fighter of een Ranger Monk te worden, is dat wat of is dat helemaal fout? .
Ik speel zelf met een Ranger Monk, imo is die combinatie best goed, zeker als je in een team zit met iig een fighter die de close combat doet ... je zal zelf alleen vaker moeten ondersteunen en healen dan dat je zelf veel schade doet. (Staat tegenover dat je minder snel mol zal gaan, en dus bonussen krijgt en houdt).

Ik denk dat elke Fighter-magier variant wel goed is, het hangt alleen van de rest van je team af hoe goed het uitpakt.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 13:21:51 #20
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_29232635
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 21:50 schreef roxny het volgende:

[..]

haha komt me bekend voor .. wist je trouwens dat je wel op die manier je rune's uit je armor kunt halen voor je sterkere armors
Ja dat wist ik! Dit waren ook beginnersfouten hoor Maar het spel blijft me boeien voorlopig..
pi_29234912
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:30 schreef DolerTPF het volgende:

Het klopt wat Atrimar zegt, alleen moet je dan wel de fighter als primary proffesion nemen.. want als je eerst monk bent betekend dit dat je op aftand vecht/healt maar warriors staan juist tegen hun tegenstanders aan. Dus zou je anders die fighter skills niet echt optimaal kunnen benutten.

Bij ranger maakt dit dus niet uit omdat ze bijde van afstand vechten
  vrijdag 29 juli 2005 @ 15:01:50 #22
125850 DolerTPF
Grunn & Student
pi_29235853
Ik ga voor Ranger Monk, ben nu het spel aan het installeren, me naam weet ik nog niet helemaal, maar igg komt Doler erin voor . Ben zeer benieuwd!!
pi_29235934
ja vind het ook onwijs saai nu...voortaan geen mmorpg meer voor mij met middeleeuwse settings. te suf
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  vrijdag 29 juli 2005 @ 20:53:29 #24
126183 ricaplayer
mOtje neauw, heumeu?
pi_29246629
het spel lijkt me wel vet alleen die kwaliteit lijkt me minder... empire eart2 of stronghold2 lijkt me wel wat maar meschien speel ik dit spel wel een keer wie weet *-)
Wat zeggie? Ooooh! Zeg dat dan.
pi_29266083
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 20:53 schreef ricaplayer het volgende:
het spel lijkt me wel vet alleen die kwaliteit lijkt me minder... empire eart2 of stronghold2 lijkt me wel wat maar meschien speel ik dit spel wel een keer wie weet *-)
Ik zou zeggen... voor de 35 euro zou ik het niet laten bedoel is toch maar een klein bedragje opzich
  zaterdag 30 juli 2005 @ 15:05:33 #26
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_29266180
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 15:04 schreef Bennie_K het volgende:
ja vind het ook onwijs saai nu...voortaan geen mmorpg meer voor mij met middeleeuwse settings. te suf
tis ook geen MMORPG tis een CCORPG ofzo
bij een mmorpg heb je een grote open wereld waar iedereen gewoon kan rondlopen, waar je goede en slechterikken hebt die elkaar daar ook kunnen slachten, bij guild wars zijn het allemaal levels in een instance waar je aleen met je eigen party inkan , de wereld van guild wars is ook veel kleiner dan die van elke andere mmorpg
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_29267817
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 15:05 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

tis ook geen MMORPG tis een CCORPG ofzo
bij een mmorpg heb je een grote open wereld waar iedereen gewoon kan rondlopen, waar je goede en slechterikken hebt die elkaar daar ook kunnen slachten, bij guild wars zijn het allemaal levels in een instance waar je aleen met je eigen party inkan , de wereld van guild wars is ook veel kleiner dan die van elke andere mmorpg
bedankt voor je overbodige uitleg
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_29268529
heb zojuist besteld bij play.com .. 26 euro.. kon hem niet laten liggen voor dat bedrag
  zaterdag 30 juli 2005 @ 18:16:50 #29
125850 DolerTPF
Grunn & Student
pi_29270595
Mijn ingame nick is Doler Cazarian, Ranger Monk, nu lvl 4, zo lvl 5 . Zoek een leuke NL-talige clan!
  zondag 31 juli 2005 @ 16:55:40 #30
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_29297197
Clans zat die lopen te spammen

Vooral in Ascalon is het erg. Honderden keren hetzelfde regeltje, tussen de verkoopmensen door
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zondag 31 juli 2005 @ 20:55:14 #31
125850 DolerTPF
Grunn & Student
pi_29303853
Heb er al 1 gevonden. Vanmiddag met hen mijn eerst pvp experience gedaan. 2 keer gewonnen 1keer gekiled. vanaaf weer. allemaal nederlanders trouwens. Guild naam, iets met deamon eyes oid
  zondag 31 juli 2005 @ 23:10:54 #32
20636 Pompiedom
Snaptuwel?
pi_29308980
Ik heb GW +- een maand gespeeld en ben nu toch overgestapt op WoW, reden hiervoor was dat ik toch wel van het rpgen hield en na 5 characters naar lvl 20 geschopt te hebben (waarvoor ik 1 character moest verwijderen ) had ik het wel gezien. Nadat je lvl 20 bent speel je eigenlijk alleen nog maar pvp en om nog wat skills te capturen verder is er niets meer te doen.
Maargoed nu ik een maand WoW gespeeld heb zijn er toch een paar puntjes die ik mis, GW was echt mooi om te spelen vooral Pre searing was ik gek van, en het tracken van enemys moet je in WoW lekker handmatig doen (wat na een tijd wel went maar toch het zou misschien een optie moeten zijn).

Verders vind ik het jammer dat ik toch zo snel op GW uitgekeken was
Het hoeheethetookalweer moet heteenofander zijn anders doet dat ene jeweetwel
  maandag 1 augustus 2005 @ 01:14:23 #33
125850 DolerTPF
Grunn & Student
pi_29312770
Ik ben een wat meer af en toe speler, dus dan is GW weer handiger dan Wow .

ben nu lvl 7 en een vriendelijke lvl 20 heeft me geholpen met een aantal missie's in de grote boze vernietigde wereld.
  maandag 1 augustus 2005 @ 12:52:48 #34
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_29320849
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 18:16 schreef DolerTPF het volgende:
Mijn ingame nick is Doler Cazarian, Ranger Monk, nu lvl 4, zo lvl 5 . Zoek een leuke NL-talige clan!
Ik zal je eens toevoegen. Misschien heb ik nog wel wat ranger minor rune dingen voor je
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_29324836
Even een lijstje van Fokkers die aan GW doen: (of het allemaal nog klopt weet ik niet zeker)

* DolerTPF - Doler Cazarian
* SCWookie - Lara Boogschutter
* Woutey - Der Wouty
* Jebus - Aeris Hilton
* Social_Disorder - Clatto Verata Nicto
* Daeri - Frau Musk en Lady Hairspray
* HellfireAngyl - Nightangyl Deatheye
* ParanoidEV - Eve Redforest
* RayMania - Mania Ray
* Elegy - Vortex Elegy en Vortex Wanderer en Vortex Walker
* Cid - Venerence Highwind
* Atrimar - Arlon Enverien en Ilien Enverien
* Luuksor - Raphael/Maroan/Jax Lucifer

Misschien een idee om elkaar toe te voegen in de friends lijsten?

[ Bericht 3% gewijzigd door Atrimar op 01-08-2005 20:59:11 (Naam toegevoegd) ]
  maandag 1 augustus 2005 @ 15:16:33 #36
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_29325154
Mijn nicks zijn Vortex Elegy, - Walker, - Traveller en - Wanderer. Alleen Vortex Wanderer gebruik ik niet meer om te spelen, die is er voor opslag.
Daarnaast zit ik er aan te denken om mijn eerste char weg te doen en opnieuw te beginnen.

Speel op EU servers, trouwens
  maandag 1 augustus 2005 @ 16:41:19 #37
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_29327811
Hmmm ik heb nog nooit een MMORPG gedaan ( en nee ook geen CORPG ) omdat ik geen zin heb om daar elke maand voor te betalen.
Als ik het goed begrijp hoef je hier dus niet maandelijks voor te betalen.. maar is dit een goede game om voor het eerst kennis te maken met mmorpg ( of corpg )?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 1 augustus 2005 @ 16:43:28 #38
125850 DolerTPF
Grunn & Student
pi_29327895
zeker! zitten aantal "vernieuwende" spel elementen bij en is verder een lekker goede RPG om mee te beginnen. En het is groot!
  maandag 1 augustus 2005 @ 16:47:55 #39
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_29328042
Ja maar je hoeft dus geen maandelijkse fee te betalen?
PieAir
  maandag 1 augustus 2005 @ 17:06:34 #40
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_29328614
Zal ik me er toch aan wagen dan?
bij FRS kostie 44,95 dus dat is te doen,als er dan geen extra kosten aan zitten, ben altijd wel nieuwsgierig geweest naar een MMORPG
PieAir
pi_29328721
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 17:06 schreef jpg97 het volgende:
Zal ik me er toch aan wagen dan?
bij FRS kostie 44,95 dus dat is te doen,als er dan geen extra kosten aan zitten, ben altijd wel nieuwsgierig geweest naar een MMORPG
ik heb hem besteld op www.play.com --> 28 euries ...

Geen verzendkosten
  maandag 1 augustus 2005 @ 17:12:53 #42
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_29328790
Kun je ook met elkaar communiceren middels een headset?
PieAir
pi_29329105
met iedereen weet ik niet ... Maarmet je guild enzo ljikt me dat je wel in teamspeak kunt gaan zitten ..

*weet niets zeker, heeft het zelf nog niet*
  maandag 1 augustus 2005 @ 17:27:06 #44
125850 DolerTPF
Grunn & Student
pi_29329243
Ja als je de grote editie koopt (Weet de naam ff niet) dan krijg je zelfs er een headset erbij .
Geen maandelijkse fees idd.
pi_29330115
Collectors Edition
pi_29331608
Goed net even met Elegy wat quests gedaan ... we rule, they don't
  maandag 1 augustus 2005 @ 18:46:50 #47
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_29331667

Is mijn Collector's Edition zit een headset bij.
Bij Intertoys is GW niet eens zo duur meer, ergens rond de 34 dacht ik. En als je een kortingspas hebt bij Dynabyte kan je de CE wellicht daar ook nog kopen.
  maandag 1 augustus 2005 @ 18:48:19 #48
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_29331717
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 18:45 schreef Atrimar het volgende:
Goed net even met Elegy wat quests gedaan ... we rule, they don't
Dat ging best lekker idd Met mijn lvl 20 War/Monk kan ik je nog beter helpen

Lvl 8 is eigenlijk wel jammer, krijgen we helemaal geen xp meer voor
pi_29333403
Luuksor - Raphael/Maroan/Jax Lucifer
pi_29335163
Damn, toenet 2 keer disconnected toen ik in UW en FOW was....

De hele avond al last van extreme lag....
  zondag 7 augustus 2005 @ 12:59:21 #51
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_29484546
Ik speel ook !

Wel leuk, 3 dagen terug gekocht voor 44,99 ofzo bij de FRS, en nu zie ik hem hier goedkoper..
Maar ja, hij is elke cent waard, speel onder de naam Ipix Veldeir, en ben een lvl 10 Necro/Monk
  zondag 7 augustus 2005 @ 13:06:13 #52
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_29484662
Lvl 19 W/R Darth Waldor
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_29490469
Hij is GVDGVDG#I(_@*)#_!@()#_ nog niet binnen
pi_29492010
leuk, ik zit al 3 dagen vast bij Thunderhead Keep...
pi_29492474
Ik ben opnieuw begonnen.

Pure ranger dit keer, weder Aeris Hilton.

Nu ff snel naar lvl 20
Sold my Soul to Sony
pi_29504174
Ik heb hem nu ook.
Wat is het beste om bij een warrior te nemen? Ik zat zelf te denken aan een monk???
B(i.t.c.h.). I(n). T(otal). C(ontrol of). H(erself).
~met dank aan Trancethrust
pi_29505879
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 16:54 schreef CcCcCharmed het volgende:
Ik heb hem nu ook.
Wat is het beste om bij een warrior te nemen? Ik zat zelf te denken aan een monk???
In principe is er geen "beste" class, het gaat er allemaal om dat je de juiste skills combineert.
pi_29522781
Ok, ik zal wel kijken wat ik voor skills krijg bij een monk op internet

Als iemand anders nog een goeie site wil voor guildwars (Behalve de officiele)

http://guildwarsguru.com

Staat echt heel veel op!

[ Bericht 43% gewijzigd door CcCcCharmed op 09-08-2005 20:20:18 ]
pi_29524469
oh ja, nog een dingetje:

Soms gebruiken mensen echt van die uitspraken waarvan ik nix snap. Ik ben dus blijkbaar een n00b :S
(Ik hoop zo dat ik niet de enige ben met dit probleem.... )

Dus als iemand er een weet, please, please, please post hem dan. Ik weet er wel een paar(Met nadruk op een paar ):

n00b= Groentje
ress= resceu
gg= good game
gtg= got to go
np= no problem
LOL=(Waarschijnlijk kent iedereen die al, maar ja je weet maar nooit) Laughing out Loud

Misschien heeft iemand er nog wat aan

[ Bericht 84% gewijzigd door CcCcCharmed op 09-08-2005 20:24:00 ]
pi_29525030
Res = Resurrect
  woensdag 10 augustus 2005 @ 00:50:00 #61
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_29530605
De afkortingen, en wat ze éigenlijk ermee bedoelen

Wtf!= wie loopt er nou weer te kloten?/wat gebeurt er nou weer?/hoe kan dat?/huh?
Omg/omfg= wat is dat/ben jij een ontzettende domme lul/dat zag er interessant uit
Rez me= het is jouw schuld dat ik dood ben en jij bent een lul. Zorg er nu dus maar voor dat ik weer tot leven wordt gewekt, monk van niks!
STOP!= als jullie misschien even zouden willen stoppen dan kan ik de strategie uitleggen/nu geen massa's monsters lokken hoor!
Ffs= in godsnaam doe wat ik je zeg kutn00b/klotehealer/baggerrusher
Heal me= je moet HEALEN! stomme kutn00bmonk dat je bent! JE MOET MIJ IN DE GATEN HOUDEN WANT ALS IK DOOD GA IS DAT HEEL, HEEL ERG VOOR MIJ!
Don't rush= Blijf met je poten van die cursors/lmb beestenlokkendekutn00bwarrior!

Het is zo fijn een monk te zijn
  woensdag 10 augustus 2005 @ 09:18:03 #62
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_29535083
Ik wil nu wel eens weten of de drempel hoog is of niet bij dit spel.
ik heb nog nooit een MMORPG gespeeld maar wil dit spel wel proberen.. maar niet als je de hele tijd als k*tn00b wordt behandeld zoals bij de meeste online XBOX live! spellen...
PieAir
  woensdag 10 augustus 2005 @ 09:25:58 #63
47047 Herkauwer
pi_29535179
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 09:18 schreef jpg97 het volgende:
Ik wil nu wel eens weten of de drempel hoog is of niet bij dit spel.
ik heb nog nooit een MMORPG gespeeld maar wil dit spel wel proberen.. maar niet als je de hele tijd als k*tn00b wordt behandeld zoals bij de meeste online XBOX live! spellen...
Dat valt wel mee hoor. Je wordt alleen misschien wat lastig gevallen in het begin door allemaal Guildinvites maar verder had ik nergens last van. Oh ja, ze proberen je alleen je dye te kopen als je net begonnen bent. Eén tip, denk er goed over na
  woensdag 10 augustus 2005 @ 09:42:09 #64
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_29535396
wat is een dye ?
PieAir
  woensdag 10 augustus 2005 @ 09:57:39 #65
47047 Herkauwer
pi_29535651
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 09:42 schreef jpg97 het volgende:
wat is een dye ?
Dye is kleurspoeling zeg maar, om je onderdelen kleur te geven.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 10:23:47 #66
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_29536157
En dat willen ze kopen?
Lijkt me niks aan dit spel
PieAir
pi_29536880
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:33 schreef Luuksor het volgende:
Res = Resurrect
O ok.... . Ik zei toch dat ik er maar weinig van wist
pi_29536931
jpg97: Het spel is best wel leuk hoor! De drempel is op zich niet zo hoog, cker als je wat afkortingen kent

Elegy: Heel erg bedankt! Weet ik er weer een paar!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 11:13:51 #69
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_29536980
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 10:23 schreef jpg97 het volgende:
En dat willen ze kopen?
Lijkt me niks aan dit spel
Je lijkt je niks aan omdat mensen je dye willen verkopen?
Het spel is meer, veeeel meer dan dat
  woensdag 10 augustus 2005 @ 12:22:10 #70
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_29537641
Nou ik zal eens kijken of ik hem ergens op de kop kan tikken.. ik heb afgelopen week R.O.S.E gespeeld ( gratis spel ook MMORPG ) maar het enige wat je in het begin kunt doen is wat beestjes afslachten tot je LVL10 bent... dus dat vond ik te saai....
PieAir
pi_29537987
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:50 schreef Elegy het volgende:
De afkortingen, en wat ze éigenlijk ermee bedoelen

Wtf!= wie loopt er nou weer te kloten?/wat gebeurt er nou weer?/hoe kan dat?/huh?
Omg/omfg= wat is dat/ben jij een ontzettende domme lul/dat zag er interessant uit
Rez me= het is jouw schuld dat ik dood ben en jij bent een lul. Zorg er nu dus maar voor dat ik weer tot leven wordt gewekt, monk van niks!
STOP!= als jullie misschien even zouden willen stoppen dan kan ik de strategie uitleggen/nu geen massa's monsters lokken hoor!
Ffs= in godsnaam doe wat ik je zeg kutn00b/klotehealer/baggerrusher
Heal me= je moet HEALEN! stomme kutn00bmonk dat je bent! JE MOET MIJ IN DE GATEN HOUDEN WANT ALS IK DOOD GA IS DAT HEEL, HEEL ERG VOOR MIJ!
Don't rush= Blijf met je poten van die cursors/lmb beestenlokkendekutn00bwarrior!

Het is zo fijn een monk te zijn
Je vind het wel een leuk spel, of niet..
pi_29538672
Gisteren voor het eerst een monk met een attitude problem tegengekomen, meestal zijn het de warriors die daar het meeste last van hebben ...

Ach ja, het was al zijn 3e char, waarschijnlijk was zijn eerste een warrior, W/Mo natuurlijk ...
pi_29542480
Stereotiepjes
pi_29556878
Ik speel nu een Ranger Monk die erg goed is in damage doen en Monk gebruikt voor Rebirth en Spells om MEZELF in leven te houden: Mending, Retribution en dergelijke. En wat doet mijn Party? Klagen dat ik zo weinig heal! ... Ja Hallo, daar is die gay Monk voor die graag zijn Energy gebruikt om zijn Secondary classskills als Plant Flower en Draw Rainbow te maken ofzo.

Tieft op.

Leukste zijn de Rushing Warriors ...

Warrior: I can take them, just heal me enough ...

Monk: My Energy is 1 out of 36

Warrior: Here I go

Party ...
  donderdag 11 augustus 2005 @ 12:37:08 #75
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_29557696
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 13:01 schreef Luuksor het volgende:

[..]

Je vind het wel een leuk spel, of niet..
Ik vind het spel geweldig, maar dit is wat sommige mensen volgens mij eigenlijk bedoelen
  donderdag 11 augustus 2005 @ 13:07:26 #76
47047 Herkauwer
pi_29558249
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 11:48 schreef Atrimar het volgende:
Ik speel nu een Ranger Monk die erg goed is in damage doen en Monk gebruikt voor Rebirth en Spells om MEZELF in leven te houden: Mending, Retribution en dergelijke. En wat doet mijn Party? Klagen dat ik zo weinig heal! ... Ja Hallo, daar is die gay Monk voor die graag zijn Energy gebruikt om zijn Secondary classskills als Plant Flower en Draw Rainbow te maken ofzo.

Tieft op.

Party ...
haha, ja lol... Had gisteren ook weer zo'n geval... Best triest eigenlijk
pi_29562194
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 12:37 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik vind het spel geweldig, maar dit is wat sommige mensen volgens mij eigenlijk bedoelen
Yeah! Ik snap heel goed wat je bedoelt.. Ik erger me vaak kapot aan parties.. Als je de missie/quest nog niet gespeeld hebt, luister dan naar mensen die wel meer info erover hebben, dan heb je kans dat je niet 26 keer mislukt.. Maar het blijft een mooi spel!
pi_29563264
Gisteren had ik samen met een guildie een "trapper" team (team met 8 rangers met een zooi traps) samengesteld voor Underworld, daar zat dus ook 1 rotte appel tussen...

Hij begon met klagen over het feit dat we geen monks hadden, dus wij hem uitleggen dat als we het goed deden we geen monks nodig zouden hebben en je gewoon jezelf op tijd moet healen.

Toen we eenmaal in UW waren begonnen wij met het aanleggen van de eerste traps, hij deed echter niet mee en besloot om maar eens wat enemies te luren... Aangezien wij dus totaal nog niet klaar waren kostte dit geintje ons 2 doden.

Hij dus weer zeuren: "Zie je wel, we kunnen het hier niet aan, we gaan allemaal dood!". Wij nog eens uitleggen dat een trapperteam nou eenmaal geduld vergt en dat je moet samen werken. Tevergeefs... Bij de volgende groep flikte hij het weer, hij was even aan het "rondkijken" zoals hij het noemde en bracht gelijk een horde monsters mee toen hij terug kwam...

Hij bleef maar irritant doen en probeerde op een gegeven moment zelfs opzettelijk ons om zeep te laten helpen. De enige die echter na het gevecht dood op de grond lag was hijzelf . We hebben hem maar niet geressed en na nog wat schelden logde hij uit. Wij nog veel plezier gehad in UW en ik ben er zo'n 13K rijker geworden
pi_29565704
Ja sommige mensen zijn onwijs kansloos als het niet loopt zoals zij verwachten. Daarom maak ik aan het begin (in PUG's, in mijn guild begrijpt iedereen elkaar wel ongeveer!) altijd duidelijk waarvoor ik in de groep ben. Als mensen me dan in mn rug proberen te steken, dan refereer ik terug en als ze verkeerde dingen blijven doen (bonussen verpesten oid), heb ik naar mijn idee een legale reden om te vertrekken..
pi_29566014
Als je eindelijk eens een keer in underworld kan komen en je daar ook nog 1000 gp voor hebt moeten betalen ga ik niet uit de groep (die ik zelf had opgericht) stappen natuurlijk. Ik vind het ook niet erg als mensen eens domme fouten maken, maar als je gewoon structureel niet luistert naar je teammates kan je wmb oprotten. Jammer dat de teamleader niet de mogelijkheid heeft om tijdens een missie/quest irritante mensen te kicken.

Maar helaas zou dat ook niet goed werken, dan zou daar weer misbruik van gemaakt worden door allerlei machtsgeile typjes.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 22:14:20 #81
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_29568343
Gelukkig kan het ook anders, over het algemeen zit ik toch wel in prettige parties. Meestal is dat 's avonds, als de wat oudere spelers online zijn. En af en toe slaat de meligheid toe. Als we ergens op moeten wachten liedjes gaan zingen (100 bottles of beer on the wall...) of "ik zie ik zie wat jij niet ziet" spelen, dat soort ongein
En na het succesvol afronden van een quest elkaar netjes bedanken
pi_29572458
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 20:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als je eindelijk eens een keer in underworld kan komen en je daar ook nog 1000 gp voor hebt moeten betalen ga ik niet uit de groep (die ik zelf had opgericht) stappen natuurlijk. En nog iets....
Ik heb alle quests gedaan maar ben nooit underworld tegen gekomen... wat bedoel je daar mee en kun je daar 15k snel en makkelijk verdienen of?
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:38:24 #83
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_29573366
Underworld of Fissure of Woe kun je alleen binnenkomen als je in Temple of Ages bent, 1000 gp hebt betaald en Europa de Favor of the Gods heeft. En voor zover ik weet wordt je niet toegelaten als je niet minstens lvl 20 bent.
In die locaties zijn erg winstgevende droppings en armorcrafters.

Zelf ben ik er nog nooit geweest eigenlijk, heb met mijn monk/mesmer nog maar 256.002 XP en moet eerst nog een hoop skills unlocken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Elegy op 12-08-2005 01:39:55 (exacte xp :P) ]
pi_29582203
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:50 schreef roxny het volgende:

[..]

Ik heb alle quests gedaan maar ben nooit underworld tegen gekomen... wat bedoel je daar mee en kun je daar 15k snel en makkelijk verdienen of?
Zie de post van Elegy.

Wat hij er niet bij vermeld is dat het, ehm, extreem vijandige omgevingen zijn, zonder een goede groep die niet weet waar ze mee bezig is schat ik je overlevingskans in Underworld of Fissure of Woe in zo rond de 0% .

Als je er voor het eerst naar toe gaat, luister dan naar de meer ervaren leden en ga NOOIT in je eentje een stukje verkennen. Oh ja, en praat niet met de ghost .
pi_29582289
Ik ben, ondanks 2 maanden spelen, nog niet in de UW of FoW geweest.. Ben beetje blijven hangen met mn lvl20 ranger en ben nu met mn Elementalist en mn Warrior bezig.. Moet even zien hoe ik verder ga..
pi_29588290
Vandaag weer een volslagen idioot in mijn Underworld party gehad, en dankzij hem kwamen we ook niet echt ver....

Echt waar, of hij was gewoon moedwillig de boel aan het verzieken of hij had de verstandelijke vermogens van een kamerplant...
  donderdag 25 augustus 2005 @ 13:21:43 #87
124714 Rikoko
Ik oog jou! IK OOOOOG JOU!!
pi_29953759
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 11:48 schreef Atrimar het volgende:

Tieft op.

Warrrior: :LEEEERRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOOOYYYYYYYYYYYYYYYYYYY JENNNKKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Party ...
>>> Icons niet groter dan 100 KB.<<<
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
  maandag 29 augustus 2005 @ 09:11:19 #88
124714 Rikoko
pi_30067380
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb het spel ook gekocht!!!!

Ik heet: Xar Rikoko en op het moment van schrijven ben ik:

Elementalist/Necromancer
lvl 8
80 faction points
pi_30197995
Heeft iemand een lijstje met wat voor kleuren je krijgt als je dye's mengt?

Rood+Paars maakt roze, daar ben ik achter gelukkig
pi_30203721
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:29 schreef daeri het volgende:
Heeft iemand een lijstje met wat voor kleuren je krijgt als je dye's mengt?

Rood+Paars maakt roze, daar ben ik achter gelukkig
Check dit topic van mij op ons Guildforum eens. Er staat een simpele guide, en onderaan het topic staat nog een link naar een andere uitgebreidere guide.
  vrijdag 2 september 2005 @ 17:12:27 #91
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_30207158
Mijn nieuwe zwaard en schild

Omdat ik geen über 300k FoW black dyed platemail armor heb, show ik haar maar in lingerie

Het is een Fellblade met een pommel mod van 22 health en een extended bleeding hilt. Het schild is een mooi fijn doorzichtig schild
  vrijdag 2 september 2005 @ 21:29:16 #92
124714 Rikoko
pi_30214538
ZIEKELIJK MANNETJE!

En maar hopen dat je nu meer aandacht krijgt van andere mensen dmv vrouwzijnd character
pi_30225268
Heb het spel gisteren ook gekocht, samen met een nieuwe pc Maar dankzie die eikels van die kutwinkel is het certificaat van echtheid vd comp kwijt, dus het kan nog wel ff duren eer dat ik speel... Maar als ik speel hoor je het meteen!
ik zat trouwens te denken aan een ranger/elementalist, weet iemand of dit slim of niet slim is?
pi_30262990
Zeker een goed idee! ik zou gaan met conjure element en elemental bowstring, en dan fire..
  zondag 4 september 2005 @ 23:42:43 #95
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_30274916
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 21:29 schreef Rikoko het volgende:
ZIEKELIJK MANNETJE!

En maar hopen dat je nu meer aandacht krijgt van andere mensen dmv vrouwzijnd character
Ik heb alleen maar vrouwelijk chars

Want als ik een paar uur per dag naar een kont moet staren, kan het maar beter een fijn achterwerk zijn
pi_30275358
quote:
Op zondag 4 september 2005 23:42 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik heb alleen maar vrouwelijk chars

Want als ik een paar uur per dag naar een kont moet staren, kan het maar beter een fijn achterwerk zijn
Daarom heb ik ook een mannelijke elementist maargoed, de andere mannen waren lelijk... dus heb ik maar n vrouwelijke warrior ook gemaakt.. want nóg een elementist is beetje te veel van het goede
pi_30276613
quote:
Op zondag 4 september 2005 23:57 schreef daeri het volgende:

[..]

Daarom heb ik ook een mannelijke elementist maargoed, de andere mannen waren lelijk... dus heb ik maar n vrouwelijke warrior ook gemaakt.. want nóg een elementist is beetje te veel van het goede
Mannelijke warriors zien er het meest idioot uit, echt helemaal over the top, en mannelijke necro's zijn gewoon strontlelijk .
pi_30276681
quote:
Op maandag 5 september 2005 00:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mannelijke warriors zien er het meest idioot uit, echt helemaal over the top, en mannelijke necro's zijn gewoon strontlelijk .
mwoa, ik vind necro de twee na knapste.. .. ranger vind ik niet zo, die lopen zo arrogant, en die warrior mannen zijn homo, en de mesmers ook, en de monks.. tja monk XD
pi_30323737
heej mensen ik ben ene ele/mo lvl 18 bijna 20 dus:)
heb een lvl 20 warrior gehad maar die heb ik delete omdt ik pissed was

ik heb samen met een vriend een guild gestart maar me vriend is de leader om dat hij nog wel een lvl 20 char had:) we zijn aan het sparen voor guildhall we meoten nog 40k heeft iemand interesse om te joinen

GAME NAME "electronic virs"
pi_30325564
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:38 schreef dartbord het volgende:

Ik ben meer iemand die gewoon dingen alleen ook wil kunnen halen zeg maar. Dat kan dus niet in [b]GW en vind ik zo super jammer. Ook vind ik het te triest dat je maar lvl 20 kan worden, ik ben xp junk en wil lekker door kunnen lvlen
ik dacht ff dat je het over een andere game had die ik ook als GW ken
kijkt stiekem naar zijn sig
─_(º.0)_/─
  dinsdag 6 september 2005 @ 20:16:41 #101
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_30331227
Yay, dit spel is mijn grote verslaving sinds een weekje of 2 Morgen komt er een update met 2 nieuwe gebieden uit en nieuwe items, vijanden e.d.
Ben nu zelf W / E 18 (Lord Ricx) Zijn ook een guild gestart (MAZZ)
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:00 schreef CcCcCharmed het volgende:
Soms gebruiken mensen echt van die uitspraken waarvan ik nix snap.
quote:
n00b = Newbie
ress = Ressurect
gg = Good Game
gtg = Got to go
np = No Problem
LOL = Laughing out Loud
yw = Youre Welcome
wts = Want to sell
wtb = Want to buy
lfg / lfp = Looking for group / party

[ Bericht 24% gewijzigd door RicXDesign op 06-09-2005 20:24:49 ]
pi_30334287
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:16 schreef RicXDesign het volgende:
Yay, dit spel is mijn grote verslaving sinds een weekje of 2 Morgen komt er een update met 2 nieuwe gebieden uit en nieuwe items, vijanden e.d.
Ben nu zelf W / E 18 (Lord Ricx) Zijn ook een guild gestart (MAZZ)
[..]

[..]
Nou is het wel te hopen dat die nieuwe gebieden niet alleen maar via de temple of the ages te betreden zijn, Anet wou daar geen uitlatingen over doen, wat mij het ergste doet vrezen...
  dinsdag 6 september 2005 @ 22:27:38 #103
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_30336177
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 21:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou is het wel te hopen dat die nieuwe gebieden niet alleen maar via de temple of the ages te betreden zijn, Anet wou daar geen uitlatingen over doen, wat mij het ergste doet vrezen...
Zou in principe toch niet uitmaken ? Temple of Ages kan je zo komen (vanuit Lion's Arch), ik ben dr iig al geweest.
  woensdag 7 september 2005 @ 05:39:01 #104
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_30343365
Crap, die uitbreiding komt pas vanavond deze tijd ofzo

Ga maar slapen dan
pi_30343789
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 22:27 schreef RicXDesign het volgende:

[..]

Zou in principe toch niet uitmaken ? Temple of Ages kan je zo komen (vanuit Lion's Arch), ik ben dr iig al geweest.
Wel als je ze alleen kan betreden als we de favor hebben, zoals FoW en UW ...
  woensdag 7 september 2005 @ 16:21:20 #106
124714 Rikoko
pi_30356899
EN je moet ascended zijn
pi_30358326
quote:
Op woensdag 7 september 2005 16:21 schreef Rikoko het volgende:
EN je moet ascended zijn
ik snap dat ascended nog niet echt, ik ben nu in Augurt Rock ofzo, en daar staat dat steeds :S hiermee kan je de onderwereld in ofzo en ben je sterker ?

Kan iemand me het uitleggen?
  woensdag 7 september 2005 @ 21:24:40 #108
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_30367353
quote:
Op woensdag 7 september 2005 17:04 schreef daeri het volgende:

[..]

ik snap dat ascended nog niet echt, ik ben nu in Augurt Rock ofzo, en daar staat dat steeds :S hiermee kan je de onderwereld in ofzo en ben je sterker ?

Om ascended te worden moet je drie missies doen: Elona Reach, Dunes of Despair en Thirsty River. Daarna je Doppelganger verslaan en door Glint haar domein lopen (en wat elite skills capturen )
Je komt dan in Droknars Forge (officiëel ja, dus znder de taxi) terecht waar je hele dure en de beste armor kan kopen. De duurste armor vind je trouwens in Granite Citadel en Marhan's Grotto.
Ook moet je je armor nog "Infusen" wat erop neerkomt dat het nog sterker is. Het beste kan je dat doen met je sterkste armor, dus niet je pakkie uit pre-searing

Om Fissure of Woe en/of Underworld in te gaan hóef je niet acended, infused of lvl 20 met 400k xp te zijn, het kan ook met lvl 1. Alleen is er dan geen party die je wil hebben, en je redt het toch niet zo lang
  woensdag 7 september 2005 @ 21:25:39 #109
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_30367401
quote:
Op woensdag 7 september 2005 07:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wel als je ze alleen kan betreden als we de favor hebben, zoals FoW en UW ...
Volgens sommigen ligt het ergens in Snake Dance, volgens anderen weer ten noord/oosten van Granite Citadel. Ik ben benieuwd, morgen er maar vroeg uit
pi_30368445
quote:
Op woensdag 7 september 2005 17:04 schreef daeri het volgende:

[..]

*Zucht*

Lees het verhaal eens!! Ascended levert je 50.000 xp op, maar daar heb je weinig aan als je al een lvl 20 bent, het is gewoon een onderdeel van het verhaal...

Om te ascenden moet je idd 3 missions doen, die je eerst moet zien te vinden.

Als je weer uit de woestijn bent moet je op een gegeven moment idd je armor "infusen". Dit maakt het in principe niet sterker, maar het geeft je extra weerstand tegen een zeker soort vijanden, maar daar ga ik niet te veel over uitwijden, anders verpest ik de lol voor je
pi_30368882
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

*Zucht*

Lees het verhaal eens!! Ascended levert je 50.000 xp op, maar daar heb je weinig aan als je al een lvl 20 bent, het is gewoon een onderdeel van het verhaal...

Om te ascenden moet je idd 3 missions doen, die je eerst moet zien te vinden.

Als je weer uit de woestijn bent moet je op een gegeven moment idd je armor "infusen". Dit maakt het in principe niet sterker, maar het geeft je extra weerstand tegen een zeker soort vijanden, maar daar ga ik niet te veel over uitwijden, anders verpest ik de lol voor je
Ok, maar ik ben dus al lvl 20 ik ga die 3 quests wel zoeken...
pi_30370624
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:57 schreef daeri het volgende:

[..]

Ok, maar ik ben dus al lvl 20 ik ga die 3 quests wel zoeken...
Elona Reach, Dunes of Despair en Thirsty river heten de missions. Het zijn dus MISSIONS, geen quests, quests zijn er ook nog een aantal in de desert te vinden, en als je eenmaal ascended bent en in droknar's forge geweest bent krijg je er weer een aantal quests in de desert bij.
pi_30374473
Vind het nogal jammer dat je maar tot level 20 kunt levelen, ik zit volgens mij net op de helft van het spel en ben kwa level al gemaxed
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_30377367
Net de lijst van de nieuwe update bekeken, en ik moet zeggen, hulde! Het spel is er in 1 klap een stuk beter op geworden.
  donderdag 8 september 2005 @ 12:42:17 #115
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_30383560
En tevens pleurismoeilijk

20k xp zijn mooi, maar als je een waardeloos team hebt, dat gaat lopen schelden op elkaar, tja... net voordat we de eindbaas konden bereiken hadden we al drie quitters...

Die chest oplossing is ook best leuk, alleen, wat een waardeloze paarse en gouden drops
  donderdag 8 september 2005 @ 14:42:55 #116
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_30386880
quote:
Op donderdag 8 september 2005 12:42 schreef Elegy het volgende:

Die chest oplossing is ook best leuk, alleen, wat een waardeloze paarse en gouden drops
Moest ineens een sleutel hebben om een chest te openen
pi_30387142
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:42 schreef RicXDesign het volgende:

[..]

Moest ineens een sleutel hebben om een chest te openen
.. ik vind ze niet zo waardeloos, die drops die ik vroeger van gypsie ettins had waren waardelozer
pi_30387548
quote:
Op donderdag 8 september 2005 12:42 schreef Elegy het volgende:
En tevens pleurismoeilijk

20k xp zijn mooi, maar als je een waardeloos team hebt, dat gaat lopen schelden op elkaar, tja... net voordat we de eindbaas konden bereiken hadden we al drie quitters...
Dat zegt meer over de mensen waar je mee op pad gaat dan over de moeilijkheidsgraad, ik kom leavers eigenlijk door het hele spel tegen.
pi_30387584
quote:
Op donderdag 8 september 2005 15:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat zegt meer over de mensen waar je mee op pad gaat dan over de moeilijkheidsgraad, ik kom leavers eigenlijk door het hele spel tegen.
Ik haat leavers soms begin ik een missie waarvan ik niet zeker weet of ik hem nou wel of niet gedaan heb, en dan kom ik er achter dat ik hem wel gedaan heb, maar dan verlaat ik het spel toch niet? dat vind ik namelijk zon kut streek als het bij mij zou gebeuren dat iemand die m al gedaan heeft weg gaat..
pi_30390355
Een aantal van de leavers heeft ook gewoon disconnects, die kan je niks kwalijk nemen. Ik verlaat de groep ook wel eens als ik door heb dat ik met total idiots van doen heb, iets wat je meestal na een paar minuten wel weet.

Het leuke is als je ondanks een hoop leavers toch de mission tot een goed einde weet te brengen.

Om de een of andere reden wordt Aurora Glades als moeilijk gezien en stappen veel mensen daar vroegtijdig uit. Ik heb hem met mijn laatste 2 chars echter steeds uitgespeeld met een uitgedund team, 1 keer met 4 mensen en laatst met slechts 3 (!)
pi_30391161
quote:
Op donderdag 8 september 2005 16:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een aantal van de leavers heeft ook gewoon disconnects, die kan je niks kwalijk nemen. Ik verlaat de groep ook wel eens als ik door heb dat ik met total idiots van doen heb, iets wat je meestal na een paar minuten wel weet.

Het leuke is als je ondanks een hoop leavers toch de mission tot een goed einde weet te brengen.

Om de een of andere reden wordt Aurora Glades als moeilijk gezien en stappen veel mensen daar vroegtijdig uit. Ik heb hem met mijn laatste 2 chars echter steeds uitgespeeld met een uitgedund team, 1 keer met 4 mensen en laatst met slechts 3 (!)
divinity coast vind ik juist een kut quest
  donderdag 8 september 2005 @ 17:33:39 #122
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_30392444
quote:
Op donderdag 8 september 2005 16:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Had ik vanmorgen nog...
Moest er iemand naar Temple of Ages, en ik ben zo aardig dat ik tegen hem zeg van "nou ik breng jullie wel eventjes".
Stap je nog niet die poort uit , gaan al die idioten een andere kant uitrennen , daarna een beetje de kudde bijelkaar gedreven en richting ToA gelopen. Sta je daar practisch voor de deur, gaat er eentje dood en disconnect meteen. Tja toen dacht ik ook van krijg de schijt maar en ben ik ook weggegaan.
pi_30392929
Ik heb het spel nou eindelijk hoor Ik ben nou een lvl 4 ranger/ elementalist maar ik ben al wel verslaafd

Is het mss geen goed idee om een FOK! Guild te starten, of is die er al?
  donderdag 8 september 2005 @ 18:14:20 #124
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_30393667
Hier trouwens de complete update log van woensdag, best veel:
quote:
Update - Wednesday, September 7

Sorrow's Furnace

* Sorrow's Furnace consists of two new, large and challenging explorable regions located deep in the Shiverpeak Mountains between Spearhead Peak and Snake Dance. These areas contain the following:

o Seventeen new quests, most of them fully repeatable and offering high XP rewards

o Four new cinematics

o A variety of new monsters, including new Stone Summit Dwarves that are the strongest in the Shiverpeak Mountains, and entirely new types of creatures that are being introduced to the game for the first time

o Boss monsters named after the contest winning entries

* Boss monsters in the new Sorrow's Furnace regions drop newly-introduced green "unique" weapons that are named after the boss.

Titan Quests

* The Titan Quests are a series of five new veteran-level quests, starting in Droknar’s Forge and spanning the continent, that continue the storyline for those who have already vanquished the foes of Hell's Precipice. These quests feature some of the most challenging and rewarding content in the game, with ten new types of monsters, including several never-before-seen creature types.

Chests and Loot

* The landscape of Tyria is now dotted with new, randomly positioned locked chests, which are guaranteed to contain uncommon or better items. These chests largely replace the old system of unlocked chests with predictable positions and common loot.

* Whenever your party finds a new, locked chest, multiple party members can each use their own keys to unlock the chest and get their own loot.

* Monsters randomly drop chest keys, and you can also buy chest keys from Merchants.

* Added Superior Salvage Kits and Superior Identification Kits, which are the same as Expert Salvage Kits and Identification Kits except with 100 charges instead of 25.

* Improved the quality of most Crafter and Collector Weapons.

* Increased the drop rate of uncommon and rare items on large maps.

* Increased the drop rate of all insight scrolls.

* Added three new insight scrolls: Adventurer's Insight, Hunter's Insight, and Rampager's Insight. These scrolls provide a level of accelerated XP gain for the entire party but are much more common and less expensive than the existing rare insight scrolls.

* Collectors in Perdition Rock and Sorrow's Furnace now give XP enhancing scrolls in return for collectable monster drops. Conversely, there are no longer crafters for these scrolls.

* Various low-level quests now give additional gold as a reward for completion.

Skill Acquisition

* The maximum amount of XP required to gain additional skill points beyond level 20 has been lowered from 20,000 to 15,000. This change retroactively benefits existing characters.

* The gold cost of learning new skills now follows a price curve similar to armor, rising in cost more quickly than before but capping out at 1 platinum piece after learning 20 skills.

* Skill trainers in towns now offer a wider selection of skills, and there is a newly introduced skill trainer in Ember Light Camp who sells every non-elite skill in the game.

Faction Gain

* The accelerated Faction rewards that were temporarily available during the PvP Extreme Weekend have now become a permanent part of the game.

* The Priests of Balthazar are now located in PvP map outposts instead of towns, so you don't need to have or use a high-level role-playing character to spend your faction points.

Attribute Points

* The concept of Attribute Refund Points has been removed from the game. You can now refund and reassign your attribute points as much as you like, whenever you are in a town or outpost.

Guilds and Guild Combat

* For 100 gold you can now invite someone to be a guest of your guild. As a guest, he can enter your Guild Hall any number of times over the next 8 hours, join your team and participate with you in Guild Combat. If he has been a member of his own guild for long enough to receive full Faction for guild battles, then he will also receive full Faction for playing with you as a guest of your guild. (However, to engage in Guild Combat, at least half the members of your team must be members of your guild.)

* Inviting a new member into your guild now costs 100 gold.

* The opposing guild’s rating and rank are now displayed when you receive a challenge and at the beginning of Guild combat.

* Balance changes to Guild combat maps make the Guild Lord less susceptible to ganking:

o Newly introduced banner messages warn you if your base is breached or if your Guild Lord is attacked.

o The NPC Arcanists have been replaced with Bodyguards who not only cast spells on the enemy team but also heal your Guild Lord. They also now appear in your list of Party Allies.

o The NPC Archers now use Pin Down on the invading enemy team.

o New NPC Archers have been added to the Druid's, Nomad's, and Frozen Isle guild halls.

o The Guild Lord himself, and various defending NPCs, are sturdier than they were before.

* The "Victory or Death!" cry now comes at 30 minutes instead of 45 minutes.

* In Guild Combat, your guild cape is now colored red or blue to indicate your team color.

Other PvP Changes

* Arenas can now match teams with opponents from around the world.

* Prebuilt PvP characters now include Resurrection Signet.

* Default PvP character weapon choices are now more appropriate.

* Pets now stay closer to their owners.

* Players no longer receive XP or Faction from the deaths of enemies that their party did not kill.

Skill Changes

* Updated various skill descriptions to more accurately describe the skill effects.

* Fixed Fevered Dreams so that it doesn't spread conditions to allies.

* Fixed "I Will Avenge You!" so that it doesn't count dead spirits.

* Fixed Physical Resistance so that it no longer lowers your elemental armor by more than it should.

* Fixed Revive Animal so that the health of the newly revived animal depends on the attribute level of the caster.

* Fixed Symbiotic Bond so that it correctly redirects half of the damage from the pet to the master, and changed it from a stance to a shout.

* Fixed Well of the Profane so that targets in the area of effect cannot be the target of new enchantments, rather than not being able to cast new enchantments.

* Fixed Divine Boon, Guilt, Mark of Subversion, Peace and Harmony, Shame, and Zealot's Fire so that when they say "when casting a skill/spell that targets an ally/enemy," they only trigger on targeted skills or spells, not on untargeted ones.

* Fixed the Resurrection Orb so that it doesn’t resurrect dead spirits.

Monster Balance Changes

* Increased the level of difficulty and reward in The Underworld. Several areas have been updated with new creatures to add variety to fights and emphasize teamwork.

* Updated boss monster spawns throughout the Southern Shiverpeaks so that boss monsters are less random, and therefore elite skill capture is more reliable.

* Renamed "Stone Summit Arcanist" to "Stone Summit Heretic," and Shiverpeak's "Grawl Ulodyte" to "Grawl Crone" for clarity.

* Armageddon Lords now spawn Ashen Hulks when they die.

* Blessed Griffons, Mergoyle Wavebreakers, and other creatures who use Grasping Earth, Deep Freeze, or Symbol of Wrath will now use them properly even with only one enemy present.

* Centaurs and Dwarves in The Traveler's Vale now respond more intelligently to ranged attacks.

* Flesh Golems now cast Death Nova.

* Kings Guards in Thunderhead Keep are now appropriate level, helping reduce the initial difficulty of the mission.

* Tengu Groups in Twin Serpent Lakes now have a better variety of creatures.

User Interface

* The Quest Log now groups quests by importance and region.

* The green Quest Arrows now guide you towards the next step of the quest even if it is more than one map away.

* Traders now display a "last paid" price on the sell tab.

* Item upgrades on Priests of Balthazar are now color-coded to show the enhancement level.

* The Priests of Balthazar now display information about previously unlocked items.

* The names of Major Runes now appear purple (uncommon), and those of Superior Runes are now displayed in gold (rare).

* Faction bonuses for Flawless Victories and Winning Streaks are now displayed with different text in your chat window.

* The Skill List now sorts skills by attribute in its default setting.

* The trade window more clearly distinguishes between platinum and gold offered, and displays a warning if the other player offers customized items.

* A button on the Guild tab provides easy travel to your Guild Hall.

* After leveling up, a new on-screen button provides a visual reminder to spend your new attribute points.

* Added new tooltips to many user interface elements.

* Updated European and Korean translations.

Bug Fixes

* Fixed several quests with missing NPC locations in the quest log.

* Fixed missing exclamation marks over key NPCs.

* Fixed bugs in the following missions: Fort Ranik, Thunderhead Keep, Iron Mines of Moladune, The Underworld, and Fissure of Woe.

* Fixed bugs in the following quests: Counting the Fallen, Defend the Temple of War, Endangered Species, Family Reunion, Final Blow, Fires in the North, Gift for Althea, Oswalt's Epitaph, Royal Papers, The Misplaced Sword, To Kryta: Journey's End, and Tower of Courage.

* Fixed doors in the holdout at the end of Thunderhead Keep.

* Fixed pathing issues in D'Alessio Arena, Dragon's Gullet, Druids Isle, Scoundrel's Rise, and the Isle of the Dead guild hall.

* Fixed inaccuracies in the sword symbols which are displayed after completing a primary or secondary mission.

* Fixed green quest markers so that they properly update on the Map Area window.

* Fixed a display error that sometimes caused skills from your old secondary profession to still continue to be displayed in your skill inventory after switching to a new secondary profession.

* Fixed a bug which caused vendor items to sometimes show an "Under Construction" icon.

* Fixed Condition, Hex, and Enchantment Health bar icons that were not updating correctly for out of range targets.

* Fixed movement key state not being restored upon release of opposite movement key.

* Fixed profession and level truncation in party window invites.

* Fixed the potential for accidental item drops that existed when releasing items on the background of the multiple bag interface.

* Fixed chat bubble stacking.

* Fixed various minor glitches related to window sizes and text clipping.

* Fixed miscellaneous rare crash bugs.
  donderdag 8 september 2005 @ 18:15:12 #125
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_30393688
En de Sorrows Furnace update, iets waar gisteravond honderden mensen over liepen te zeuren
quote:
Sorrow's Furnace Update

If there is a name for evil, it echoes from the walls.
If there is a glimmer of hope, it will be swallowed in the darkness.
If there is a way to get out alive, it has not yet been found.
Sorrow's Furnace ... while it burns, none of us is safe.

On Wednesday, September 7th, the way to Grenth's Footprint and Sorrow's Furnace will be open to all in Tyria. Here is what you and your fellow adventurers will find in this update:

* Grenth's Footprint: A snow-covered explorable area with numerous NPCs offering challenging quests of all kinds.

* Sorrow's Furnace: A depleted mine carved into the depths of the Shiverpeak Mountains, filled with many monsters and the source of rich rewards.

The Sorrow's Furnace Update is a free update for all Guild Wars players. These new areas are challenging and are intended for Ascended characters (those who have reached Level 20). To acquire this content, simply log in to Guild Wars the evening of September 7th, and you will find:

* New Monsters – Some of the most challenging adversaries in Tyria lurk in the depths of Sorrow's Furnace.

* New Quests – Nearly two dozen new, treacherous quests offer a unique level of replayability that encourages creative thinking and rewards you for finding novel ways to complete challenges.

* New Weapons – Those who seek new weapons can find them within the subterranean depths.

* New Collector's Items – Sorrow's Furnace is a source of many unique new collectible items.

* New Collectors – Three new collectors will be present in the Fire Island Chain, offering XP-enhancing scrolls in exchange for certain items.

* New Boss Monsters – Named by Guild Wars players, two dozen dangerous Stone Summit Dwarf leaders and their hundreds of minions await your challenge.

* New Vendors – The local vendors sell items that you may have acquired in the past, but in versions that make them more useful or valuable.

* New Story Quests – High-level characters crave a worthy challenge. Beyond the quests specific to Sorrow's Furnace, Ascended characters will find new trials especially for them!

* Ease of Accessibility – The journey through Grenth's Footprint and Sorrow's Furnace will not be easy, but entering the area will be! There is no restriction on timing, nor is there a cost to visit the region. Enter if you dare!
pi_30393717
Aurora Glade is simpel.. De weg naar de chrystals toe is te makkelijk voor woorden, en voor de rest heb je gewoon klein beetje tactiek nodig. De 1e kristal activeren, verder hoef je niks te doen, alleen verdedigen..
pi_30394890
quote:
Op donderdag 8 september 2005 18:16 schreef Luuksor het volgende:
Aurora Glade is simpel.. De weg naar de chrystals toe is te makkelijk voor woorden, en voor de rest heb je gewoon klein beetje tactiek nodig. De 1e kristal activeren, verder hoef je niks te doen, alleen verdedigen..
Ik snap ook niet wat mensen er zo moeilijk aan vinden, maar de laatste keer dat ik hem deed zat er dus een gast in mijn team die er al een hele tijd vastzat blijkbaar...
pi_30401418
Hij is niet te doen met henchies tho.. Meerdere malen geprobeerd.. Met guildies is ie easy! Wat me brengt op Fok! Guild.. lache, maar ik ben harstikke tevreden
  vrijdag 9 september 2005 @ 02:56:58 #129
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_30409603
Defending North Kryta, díe is pas pleurismoeilijk. Water en earthbound titans, die zelf ook weer titans spawnen. Poison en stone vliegt je om de oren, en je kan maar met 6 mensen een party vormen, tenzij je op de koop toe neemt om vanaf ToA te vertrekken.

Heb vanavond vanaf een uur of tien tot 02.00 geprobeerd met de party, maar het ging gewoon niet, terwijl iedereen goed samenwerkte.

Gelukkig zijn de quests in Sorrow's Furnace betrekkelijk eenvoudig met henchies te spelen.
  vrijdag 9 september 2005 @ 16:11:20 #130
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_30425235
quote:
tenzij je op de koop toe neemt om vanaf ToA te vertrekken.
Maar dat is dan ook een tering eind lopen

Gister moest trouwens een guild member de Aurora Glade missie doen, lukte pas bij de 4e keer ofzo (mede omdat er telkens party members disconnecte)
  vrijdag 9 september 2005 @ 16:40:13 #131
124714 Rikoko
pi_30426217
ja, fucking irritant dat ge-disconnect
pi_30498345
Zoo, ik ben nu weer opnieuw begonnen met een char.. vandaag lvl 9 geworden.. Moet tog zeggen hoe meer ik het speel, hoe leuker ik het begin te vinden..! Heb nu een N* Koentje3 en dat is echt het leukste wat ik tot nu toe heb gespeeld ...

Net waren de favour of the gods voor Europe.. Dat betekende dus een flinke drukte, en iedereen was die Rare quests aan het doen.. (familie ties, en nog zo eentje) .. 500 exp maar, maar het is gewoon leuk om te doen omdat je weet dat ie over een paar uurtjes wel weer terug zal gaan naar korea ..

Verder ben ik nu ook wat meer in de arena te vinden

Je kan me altijd msgen, of adden op buddy list: Mr K
pi_30506671
die thirsty river is best wel irrirtant vind ik zelf ik heb een ele/mo 20 maar telkens al iemand die elite skills heeft vertrelkken ze al das best wel klote

maar tegen woordig hebben meer mensen 2,3,4 chars in het begin waren dat er veel minder.
niemand rushte toen door de game hen dan zaten er als mensne lvl 20 bij wilds nu zie je pas eens lvl 20 in amoon of later das best wel klote
  maandag 12 september 2005 @ 15:25:15 #134
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_30515295
quote:
Op maandag 12 september 2005 09:16 schreef electronicvirus het volgende:
die thirsty river is best wel irrirtant vind ik zelf ik heb een ele/mo 20 maar telkens al iemand die elite skills heeft vertrelkken ze al das best wel klote

maar tegen woordig hebben meer mensen 2,3,4 chars in het begin waren dat er veel minder.
niemand rushte toen door de game hen dan zaten er als mensne lvl 20 bij wilds nu zie je pas eens lvl 20 in amoon of later das best wel klote
Heb gister de Thirsty River missie 2 x gedaan , en vind hem eigenlijk best makkelijk, mits je secuur te werk gaat en niet alle teammembers alles tegelijk aan gaan vallen.

Eerst de reuzen en dan bij die team die je af moet maken het eerste team das er maar 1 tje.

Bij de volgende lichting teams zijn het 2 teams. Zoveel mogelijk links blijven en eerst de linker pakken. (Eerst de cursed slangen en de forgotten ) en dan voor de priest. Dan pas de rest.

Bij het 3e stuk moet je 3 teams verslaan. Eerst het linker team (die is het moeilijkst) dan pas de rest .

Oh ja, neem wat sleutels mee voor de kistjes , zitten mooie spulletjes in.

[ Bericht 26% gewijzigd door RicXDesign op 12-09-2005 15:31:54 ]
pi_30518570
Meh, door die sleuteltjes zijn goude items helemala niet zeldzaam meer.. Das wel zonde opzich ... zelfs IK heb nu een goud wapen
  maandag 12 september 2005 @ 18:12:59 #136
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_30518596
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:11 schreef Koentje3 het volgende:
Meh, door die sleuteltjes zijn goude items helemala niet zeldzaam meer.. Das wel zonde opzich ... zelfs IK heb nu een goud wapen
Maar die kan je wel mooi verkopen in Ascalon bijv.
pi_30522518
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:12 schreef RicXDesign het volgende:

[..]

Maar die kan je wel mooi verkopen in Ascalon bijv.
Maar vraag er dan wel een normale prijs voor, noobs oplichten is niet cool...
  maandag 12 september 2005 @ 20:36:52 #138
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_30522726
Alleen heb je in Ascalon ook wel kisten, en tegenwoordig geven alle kisten paarse of gouden items.

Niet zulke beste trouwens, ik heb onlangs maar een paar gouden staffs en canes gewoon gesalvaged omdat de req. zo bizar waren dat wsl niemand (tenzij je wel een hele vage build hebt) er wat mee kunt. Divine favor icm fast casting ofzo, dat kán niet eens
pi_30523497
Ja had ook paar hele rare combinaties! Skills van meerdere professions op 1 item, echt idioot..
pi_30524447
quote:
Op maandag 12 september 2005 21:03 schreef Luuksor het volgende:
Ja had ook paar hele rare combinaties! Skills van meerdere professions op 1 item, echt idioot..
vriend van me had 4 verschillende proffesions op een wapen
  maandag 12 september 2005 @ 21:43:57 #141
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_30524794
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maar vraag er dan wel een normale prijs voor, noobs oplichten is niet cool...
Nee is idd niet leuk , maar dat heb je mij ook niet horen zeggen ... toch ?
  dinsdag 13 september 2005 @ 03:13:52 #142
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_30531626
Sjongejonge, net weer een waardeloze gouden cane met 11-22 firedamage (req 10 fire), +1 illusion magic en 12% faster recharge in curses... Zo kan ik er ook nog wel een paar verzinnen
pi_30534605
ja das wel jammer dat er verkeerde bonussen opzitten maar ga naar boss voor green weapons (btw porbeer alleen heb je meer kans)
  donderdag 15 september 2005 @ 10:03:45 #144
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_30595786
Trouwens gisteren wel een geinige glitch in Last day dawns. We hadden bijna alle monsters verslagen, op de laatste grote Titan na. Terwijl wij dood waren en bezig waren met ressurecten maakt hij Adelbern dood, dit zien we als we er net aan komen lopen. Gevloek en geschreeuw was toen niet van de lucht, kan ik je vertellen Maar ineens *bling* quest log updated. We konden gewoon naar Glint om de xp op te halen.

Blijkbaar vindt de draak de koning niet lief. Misschien heeft de koning wel een outfit aan van drakenschalen
pi_30681368
Ik speel ook al een tijdje Guildwars maar ik zit nu vast bij de missie van Thunderhead Keep.
Het 1e gedeelte is makkelijk maar nadat je het fort hebt uitgemoord gaat het steeds mis. Je moet dan het fort verdedigen maar dat mislukt steeds.

Heeft der iemand nog tips?
Patat Friet
pi_30687873
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 23:39 schreef ganzenherder het volgende:
Ik speel ook al een tijdje Guildwars maar ik zit nu vast bij de missie van Thunderhead Keep.
Het 1e gedeelte is makkelijk maar nadat je het fort hebt uitgemoord gaat het steeds mis. Je moet dan het fort verdedigen maar dat mislukt steeds.

Heeft der iemand nog tips?
THK, zoals wij veteranen dat noemen is misschien wel de moeilijkste missie van het spel.

Mijn strategie is altijd: in het midden van de Keep gaan staan en als dan de invallers aanvallen, dus geen catapults gebruiken, ook al wordt dat door veel mensen wel aangeprezen.

Als er een Mursaat Boss komt: eerst de "normale" troepen dood maken, dan pas concentreren op de boss, interupts zijn highly reccomended bij gevechten met bosses...
  maandag 19 september 2005 @ 14:48:01 #147
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_30726495
THK Is helemaal niet moeilijk, maar je moet wel een goed team hebben dat samenwerkt en naar elkaar luistert.
Ik heb het onlangs nog moeten doen, de preciese samenstelling van het team weet ik niet meer, maar er waren twee warriors, twee monks en voor de rest dacht ik necro's, ele's en één ranger. Het ging gesmeerd, de bonus gedaan en toen hadden we zoiets van "huh?", wanneer komt de rest nou? Die waren dus dood en hop, 2k xp erbij.

De poortglitch schijnen ze er trouwens uitgehaald te hebben met de update.
pi_30727226
Hey ... Ik heb even hulp nodig...

Ik ben ondertussen lvl 17 geworden, en heb nu een skill weten te bemachtigen die het mij toelaat om van een dode boss 1 skill te stelen... (Signet of Capture) ... Ik ben een N/Me

Welke skill zouden jullie mij aanraden?!

Ik denk dat dit tog wel een redelijk belangrijke beslissing is..?

Mr k
  maandag 19 september 2005 @ 15:26:32 #149
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_30727561
Ah, de SoC's, don't leave home without it

Welke skill hangt af van wat je wil doen en welke skills je al hebt. Ik neem aan dat je weet dat het van de boss afhangt welke skill je kan capturen? Voor jou zijn donkergroene en roze bosses belangrijk, de andere groen is ranger, en rood is ele.

SoC's kan je ook gewoon kopen bij veel skilltraders, dus da's geen probleem.
Als je wil weten waar je skills kan vinden moet je hier even kijken
pi_30730670
quote:
Op maandag 19 september 2005 14:48 schreef Elegy het volgende:
THK Is helemaal niet moeilijk, maar je moet wel een goed team hebben dat samenwerkt en naar elkaar luistert.
Ik heb het onlangs nog moeten doen, de preciese samenstelling van het team weet ik niet meer, maar er waren twee warriors, twee monks en voor de rest dacht ik necro's, ele's en één ranger. Het ging gesmeerd, de bonus gedaan en toen hadden we zoiets van "huh?", wanneer komt de rest nou? Die waren dus dood en hop, 2k xp erbij.

De poortglitch schijnen ze er trouwens uitgehaald te hebben met de update.
Gebruikten jullie wel de catapults eigenlijk, of ook niet?

Bij thk is het iig heel belangrijk dat je een goede target-caller hebt en dat ook iedereen die targetcaller blind volgt.
  maandag 19 september 2005 @ 20:37:25 #151
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_30737374
quote:
Op maandag 19 september 2005 15:14 schreef Koentje3 het volgende:
Hey ... Ik heb even hulp nodig...

Ik ben ondertussen lvl 17 geworden, en heb nu een skill weten te bemachtigen die het mij toelaat om van een dode boss 1 skill te stelen... (Signet of Capture) ... Ik ben een N/Me

Welke skill zouden jullie mij aanraden?!

Ik denk dat dit tog wel een redelijk belangrijke beslissing is..?

Mr k
Heb ook nog steeds 2 van die signets, nog steeds niet gebruikt. Meer in een opwelling gekocht
Kan nu al alle skill kopen die ik wil ..
pi_30744742
quote:
Op maandag 19 september 2005 17:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Bij thk is het iig heel belangrijk dat je een goede target-caller hebt en dat ook iedereen die targetcaller blind volgt.
Net met mijn warrior voor de eerste keer THK geprobeerd, en meteen door!

We hadden 1 idioot in de party zitten, hij zou de targets callen maar deed dat nogal beroerd (als in: zo goed als niet), toen begonnen dus andere leden van de party te callen, gaat ie helemaal over de rooie . Fuck dit, fuck dat! Wankers! Noobs! Nog geprobeerd om hem te kalmeren en te zeggen dat hij dan zelf moet callen, forget it... Helemaal over de rooie... Hij bleef verder maar stil staan, want dit werd toch niks met dit klote team volgens meneer.

Na een tijdje is hij uitgelogd en hebben wij met het grootste gemak met zijn zevenen de missie uitgespeeld, ging echt lekker .
  dinsdag 20 september 2005 @ 01:04:22 #153
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_30746711
quote:
Op maandag 19 september 2005 17:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

We gebruikten de catapults wel, en als caller was de ranger. Eerst die, dan gingen de tanks er vanzelf op af.
  dinsdag 20 september 2005 @ 11:29:50 #154
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_30752622
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 01:04 schreef Elegy het volgende:

[..]

We gebruikten de catapults wel, en als caller was de ranger. Eerst die, dan gingen de tanks er vanzelf op af.
Wij hebben die catapults ook gebruikt. De gene die dat deden, deden dat zo goed, dat we aan het eind zoiets hadden van : ' Was dit het nou ? '
pi_30760483
Ff een klein vraagje: Heeft er iemand een map van Guild Wars waar ook alle steden op staan? Dan kan ik een beetje kijken waar alles ligt zodat ik later niet zo veel hoef te reizen
  dinsdag 20 september 2005 @ 16:18:29 #156
125850 DolerTPF
Grunn & Student
pi_30761203
Dankuwel!
  woensdag 21 september 2005 @ 08:59:04 #158
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_30782059
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 11:29 schreef RicXDesign het volgende:

[..]

Wij hebben die catapults ook gebruikt. De gene die dat deden, deden dat zo goed, dat we aan het eind zoiets hadden van : ' Was dit het nou ? '
Dat hadden wij ook. Er waren drie mensen bij die het voor het eerst deden en die bleven maar vragen "wanneer wordt het moeilijk?"

Kregen we ineens een rechterzwaardje, en daarna een linkerzwaardje. Hadden we gewoon ook de bonus gedaan

Ohja, de quest Last day dawns kan ook met de glitch gedaan worden.
  woensdag 21 september 2005 @ 09:02:44 #159
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_30782147
quote:
Knap dat hij ook de UF, FoW en SF heeft gemaakt, voor zover ik weet kan je die alleen maar zien op de radar.
  woensdag 21 september 2005 @ 10:27:46 #160
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_30783973
Nieuwe update:
quote:
Update - Tuesday, September 20

Today we added preliminary support for new languages that will soon be offered globally to Guild Wars players. The addition of these new languages foretells the opening of Guild Wars in additional regions of the world. We are excited about the opportunity to offer Guild Wars to players from new areas, and we look forward to welcoming those players into the game. The expansion of Guild Wars into these new regions will further demonstrate the global nature of the game, and will add even greater significance to the Guild Wars World Championship, details of which will be provided in the future.

In the short term, the additional languages are in limited testing, and they will not be available for selection by players. Eventually, these languages will be offered as a choice to all players via the language selection interface option.
Rond de 7 mb, dus ben benieuwd welke talen ze er allemaal bij gaan doen. Ik hoop nederlands
pi_30839561
Hoi ik ben sinds enkele uren nieuw met dit spel.

Voor het ik wist werd ik ineens met een hoop andere spelers in een arena gegooid, waarna ik na een aantal monsters vermoord te hebben ineens een filmpje te zien kreeg.

De rest wou hem skippen en ik wou niet lullig doen dus ik skipte hem ook maar. Maar kan ik hem nog eens bekijken in mijn eentje?
pi_30843325
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:04 schreef woutabest het volgende:
Hoi ik ben sinds enkele uren nieuw met dit spel.

Voor het ik wist werd ik ineens met een hoop andere spelers in een arena gegooid, waarna ik na een aantal monsters vermoord te hebben ineens een filmpje te zien kreeg.

De rest wou hem skippen en ik wou niet lullig doen dus ik skipte hem ook maar. Maar kan ik hem nog eens bekijken in mijn eentje?
Doe maar wel lullig in het vervolg, bij mijn weten kan je ze namelijk niet terugkijken. Voor het verhaal en de feel van het spel is het toch wel bevorderlijk als je de filmpjes volgt.
pi_30848402
quote:
Op donderdag 22 september 2005 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Doe maar wel lullig in het vervolg, bij mijn weten kan je ze namelijk niet terugkijken. Voor het verhaal en de feel van het spel is het toch wel bevorderlijk als je de filmpjes volgt.
Niet alle filmpjes moet je volgen, er is namelijk ook een filmpje en als je die niet heel snel skipt ben je dood door een stel minotaurs....
pi_30848595
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 06:47 schreef daeri het volgende:

[..]

Niet alle filmpjes moet je volgen, er is namelijk ook een filmpje en als je die niet heel snel skipt ben je dood door een stel minotaurs....
Nog nooit meegemaakt, waar is dat ergens?
pi_30850706
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 06:47 schreef daeri het volgende:

[..]

dude, dat is in een update van +- twee maanden geleden allang opgelost....

Dat ging trouwens om 1 van de 3 ascended missies in de woestijn...
pi_30851604
quote:
Op donderdag 22 september 2005 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

ok.

En die updates, moet ik die nog downloaden of worden die direct op de servers gezet?
  vrijdag 23 september 2005 @ 11:33:09 #167
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_30852939
Downloads worden gestreamed, het enige wat je moet doen is Guildwars opstarten, en wellicht je firewall even uitzetten of toestemming verlenen.

Trouwens, als je na enkele uren al in een arena wordt gegooid sla je wel heel erg veel over lijkt me? Je bent nu Pre-Seering uit en al in Old Ascalon neem ik aan?
pi_30853043
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 11:33 schreef Elegy het volgende:
Downloads worden gestreamed, het enige wat je moet doen is Guildwars opstarten, en wellicht je firewall even uitzetten of toestemming verlenen.

Trouwens, als je na enkele uren al in een arena wordt gegooid sla je wel heel erg veel over lijkt me? Je bent nu Pre-Seering uit en al in Old Ascalon neem ik aan?
ja klopt.

ik keek gewoon waar ik mensen kon aanspreken en nam quests aan, ik wist ook niet hoe het allemaal werkte.

Maar ik begin wel even opnieuw, want ik wil wel het beste uit het spel halen
  vrijdag 23 september 2005 @ 12:05:38 #169
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_30853804
Als je net begint kan je het beste die quest als laatste bewaren. Dit geld ook voor de "Over the wall" quest, die je trouwens het beste kan combineren met "Adventure with an ally"

Ik zit met al mijn chars inmiddels in Post Seering, dus kan je niet helpen. Als je zover bent kan je me wel toevoegen, ik speel op de europese servers onder de main char naam Vortex Elegy
pi_30855379
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 12:05 schreef Elegy het volgende:
Als je net begint kan je het beste die quest als laatste bewaren. Dit geld ook voor de "Over the wall" quest, die je trouwens het beste kan combineren met "Adventure with an ally"

Ik zit met al mijn chars inmiddels in Post Seering, dus kan je niet helpen. Als je zover bent kan je me wel toevoegen, ik speel op de europese servers onder de main char naam Vortex Elegy
oke bedankt voor de tips.

Heb net mijn nieuwe necromancer warrior laten leren. Ik zal je wel toevoegen als vriend (of hoe zoiets daar ook heet )
Mijn naam is Neccro Noise
  vrijdag 23 september 2005 @ 13:11:43 #171
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_30855625
Als je meer info over de diverse classes wil hebben kan je even kijken op GWonline.net of gwguru.com Daar kan je ook veel maps, quests, skill locations etc. vinden
pi_30856244
In de boekjes staat ook heel veel heb ik gezien

Heeft fok eigenlijk een guild?
  vrijdag 23 september 2005 @ 13:46:43 #173
124714 Rikoko
pi_30856577
OH NO! Ik vrees dat ik in de

BORINGNESS REALM

ben beland! Ik heb t spel dus ook een poosje geleden gekocht en heb geen zin meer om te spelen
RICKY TOCH! SHAME ON YOU!
pi_30857373
Met SF erbij is er weer een extra uitdaging, die mij toch prima bevalt! Groene items sparen is best leuk!
  woensdag 5 oktober 2005 @ 08:53:31 #175
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_31196600
Ik schrok me eerst het apelazerus:

]
Borlis Pass missie
Was een foutje
pi_31198059
Tihi!
  donderdag 6 oktober 2005 @ 22:25:39 #177
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_31242773
Whehehehe
pi_31242873
Ik had me vandaag toch een irritant persoon... Eerst moest ik een kwartier wachten omdat 'er misschien nog iemand kon komen' , vervolgens deed ze niks als ik tegen chars aan het vechten was, keek ze gewoon toe.

Lopen we weer verder, leavt ze ineens. Vraag ik waarom ze leavde, zegt ze: 'ja, mijn verbinding viel weg'. Riiiiiight, en dan wel de hele tijd bewegen...
Heb ik daar dus een half uur verspeelt, en waarom weet ik nog steeds niet.
pi_31243362
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 10:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

maand geleden was het nog zo
pi_31248400
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 10:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

ascended missies, je bedoelt met Fort Ranik enzo?

In dat geval, je moet heel hard rennen en je hebt het gewoon gehaald. Heb een week geleden gedaan.
pi_31254596
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 10:41 schreef woutabest het volgende:

[..]

ascended missies, je bedoelt met Fort Ranik enzo?

In dat geval, je moet heel hard rennen en je hebt het gewoon gehaald. Heb een week geleden gedaan.
Die missie is ontzettend gaaf om te doen maar die bedoel ik niet
Tenminste, jij bedoelt toch die quest waar je eerst met de groep lekker een tijdje aan het rennen bent om in van die grotten iemand tegen te komen die je uiteindelijk bescherming geeft tegen de Mursaat?

Dit ging om 1 van die quests in de woestijn waarbij je 30 minuten had om 3 dingen te halen....verdomde moeilijk vond ik die.
pi_31256057
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 14:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Die missie is ontzettend gaaf om te doen maar die bedoel ik niet
Tenminste, jij bedoelt toch die quest waar je eerst met de groep lekker een tijdje aan het rennen bent om in van die grotten iemand tegen te komen die je uiteindelijk bescherming geeft tegen de Mursaat?

Dit ging om 1 van die quests in de woestijn waarbij je 30 minuten had om 3 dingen te halen....verdomde moeilijk vond ik die.
Om die katapult in elkaar te zetten? Dan hebben we wel over dezelfde quest.

Maar nee, die bescherming tegen de Mursaat heb ik (geloof ik) niet gehad
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:37:58 #183
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_31259618
Dat is in Iron Mines of Muladune, daar Infuse je je armor, zodat de Mursaat/Jade Spectral Agony veel minder schade doet. Maar dat zijn niet de ascension missies. Die zijn in Thirsty River, Elona Reach en Dunes of Despair, deze steden vind je door rond te lopen in de woestijn (rechtsonder op de map) en deze drie missies heb je nodig om bij Great Ritual Priest Zahmut je Ascension door te maken, hierbij versla je een dubbelganger (heel simpel meestal) en daarna ben je Ascended en kun je in Southern Shiverpeaks rondwandelen
  Moderator / Redactie FP zondag 9 oktober 2005 @ 01:20:40 #184
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_31299044
Mijn char heet Cys Varion en is een lvl 7 Ranger Elementalist ik heb nog 2 chars, maar die zijn nog maar lvl 2 ofzo
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zondag 9 oktober 2005 @ 10:36:32 #185
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_31303445
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:43 schreef woutabest het volgende:

[..]

Om die katapult in elkaar te zetten? Dan hebben we wel over dezelfde quest.

Maar nee, die bescherming tegen de Mursaat heb ik (geloof ik) niet gehad
Ik denk dat Mutsaers Elona's Reach bedoelt, waar je met die kristallen aan de gang moet.

@Drizzt: mijn char als je mij toevoegd als Vortex Elegy kan ik je wel eens helpen
pi_31303576
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 10:36 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik denk dat Mutsaers Elona's Reach bedoelt, waar je met die kristallen aan de gang moet.

@Drizzt: mijn char als je mij toevoegd als Vortex Elegy kan ik je wel eens helpen
Volgens mij niet, ik heb het over 1 van de eerste 3 missies met die forten.
(Great Wall, Fort Ranik en nog eentje)
  zondag 9 oktober 2005 @ 11:56:09 #187
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_31304697
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 10:45 schreef woutabest het volgende:

[..]

Volgens mij niet, ik heb het over 1 van de eerste 3 missies met die forten.
(Great Wall, Fort Ranik en nog eentje)
Mutsaers heeft het toch over de Ascended missies? Of zit ik weer dingen door elkaar te halen?
pi_31305205
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 11:56 schreef Elegy het volgende:

[..]

Mutsaers heeft het toch over de Ascended missies? Of zit ik weer dingen door elkaar te halen?
Ik denk ik eerder
pi_31326908
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 12:22 schreef woutabest het volgende:

[..]

Ik denk ik eerder
Ook ik ben totally confused.....
Het gaat in ieder geval om de meest noordoostelijke missie in de woestijn :S
  maandag 10 oktober 2005 @ 09:50:02 #190
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_31327911
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 08:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Ook ik ben totally confused.....
Het gaat in ieder geval om de meest noordoostelijke missie in de woestijn :S
Da's Elona Reach

De andere zijn Thirsty River (steeds groepjes uitschakelen, priest eerst) en Dunes of Despair (Ghostly Hero beschermen voor een half uur en eventueel groepjes buiten het fort uitschakelen.
  maandag 10 oktober 2005 @ 15:46:49 #191
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_31335295
Na alles wat ik erover gehoord had vond ik de missies in de woestijn redelijk simpel! Allemaal met henchies gelukt..
pi_31562873
Weet iemand misschien hoeveel ik voor Vigor Runes moet betalen? Major of minor maakt niet uit.
pi_31563460
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 18:07 schreef EricG het volgende:
Weet iemand misschien hoeveel ik voor Vigor Runes moet betalen? Major of minor maakt niet uit.
Voor een minor niet zo veel, ik zou gewoon n minor nemen, en wachten tot je een superior vindt
pi_31563568
Ik zou zeggen, check de rune-trader in Ascalon, dan weet je ongeveer wat een fairy prijs is.

Wachten tot je een superior vindt kan, maar dan moet je wel erg veel geduld hebben. Ik heb 4 karakters waarvan er 3 de game uitgespeeld hebben, en nog NOOIT een superior vigor gevonden.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 18:55:41 #195
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_31563810
Major kost geloof ik rond de 3k, is niet zo heel duur. Even wat crafting material farmen en je hebt het zo.
pi_31564473
O.k. bedankt. Heb helaas net 3k uitgegeven (al mn geld) dus die runes moeten maar even wachten
pi_31564720
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 18:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zou zeggen, check de rune-trader in Ascalon, dan weet je ongeveer wat een fairy prijs is.

Wachten tot je een superior vindt kan, maar dan moet je wel erg veel geduld hebben. Ik heb 4 karakters waarvan er 3 de game uitgespeeld hebben, en nog NOOIT een superior vigor gevonden.
Ik heb iemand hem zien vinden, die had al een superior, en gaf dus de gevondene aan mij
pi_31564936
Wat liefffff
pi_31565096
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 19:59 schreef EricG het volgende:
Wat liefffff
ja zeker

(gevondene )
pi_31567006
Hoeveel is die superior waard eigenlijk?
quote:
Even wat crafting material farmen en je hebt het zo.
Ik lijk nu een heeeeeele erge n00b maar wat is farmen?
pi_31567193
Ik heb ook GuildWars.
Ik heet Baron Bjorn .
pi_31567305
tvp
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  donderdag 20 oktober 2005 @ 08:33:29 #203
118324 Beestig
4 8 15 16 23 42
pi_31574495
Heb het ook maar gekocht en bevalt toch wel erg. Ga een Necro/Warr beginnen als 1e char.
There is no art to find the minds construction in the face
pi_31575358
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 21:50 schreef EricG het volgende:
[..]

Zoals ik al zei: check de Rune-trader in Ascalon! Of in elke andere grote stad...
pi_31575413
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 08:33 schreef Beestig het volgende:
Heb het ook maar gekocht en bevalt toch wel erg. Ga een Necro/Warr beginnen als 1e char.
Warrior als secondaire klasse nemen is niet erg verstandig, tenzij je een specifieke warriorskill voor ogen hebt die een goede combo zou zijn met je necroskills.

Vaak zie je bij secondary warriors dat ze zich bezig gaan houden met het vechten met zwaarden en bijlen. Slecht plan, je hebt namelijk niet het armor van een warrior, wat gaat resulteren in erg veel doodgaan en (terecht) gezeik van je partymembers.
pi_31575584
Warr/Necro klinkt echter alweer beter

Maar goed, ik speel ook guildwars (laatste tijd niet meer zo erg though, weinig tijd en WoW is er ook nog )
Mn main character heet Nicholas Aesthyer, level 14 Elementalist/Ranger.. Heb nog steeds geen erg goeie combo gevonden tussen E en R skills; meestal hou ik t bij ice spells en afschieten met pijl en boog.. dus als iemand nog tips heeft misschien?
  donderdag 20 oktober 2005 @ 10:13:03 #207
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_31575810
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 21:50 schreef EricG het volgende:
[..]

Superior is ergens tussen de 40k en 80k waard, moet je ff bij de runetraders kijken.

Farmen is het herhalen van een bepaalde handeling teneinde een grote hoeveelheid van materiaal X te verkrijgen. Bijvoorbeeld heel vaak Charrs doden, wapens en hides salvagen en terug warpen naar een plaatsje en dat dan steeds herhalen ad infinitum. Wat je dan hebt verzameld verkoop je bij de trader of aan andere spelers.

Je kan vanalles farmen, van items tot crafting materials, collectors items en goud.

Farmen voor XP heet grinden
  donderdag 20 oktober 2005 @ 10:14:59 #208
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_31575847
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 09:59 schreef trancethrust het volgende:

Maar goed, ik speel ook guildwars (laatste tijd niet meer zo erg though, weinig tijd en WoW is er ook nog )
Mn main character heet Nicholas Aesthyer, level 14 Elementalist/Ranger.. Heb nog steeds geen erg goeie combo gevonden tussen E en R skills; meestal hou ik t bij ice spells en afschieten met pijl en boog.. dus als iemand nog tips heeft misschien?
Ice prison, of een andere earth snelheidsafremmer, en dan incendary arrows erop spammen? Interupt/concussion(toch?) shot is ook leuk als je ziet dat een caster met een spell bezig is.

Populair zijn ook de trapper builds voor rangers.
pi_31575982
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 10:14 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ice prison, of een andere earth snelheidsafremmer, en dan incendary arrows erop spammen? Interupt/concussion(toch?) shot is ook leuk als je ziet dat een caster met een spell bezig is.

Populair zijn ook de trapper builds voor rangers.
Jah, van Ice prison maak ik al goed gebruik (is trouwens ice spell) Incendiary arrows vind ik persoonlijk niet echt super veel damage doen.. Het grootste probleem is eigenlijk dat je meestal meer vijanden hebt dan 1; ik kan wel leuk iemand slowen en afschieten, maar de rest komt me dan nog halen. Meestal doe ik dan een frozen burst en een of andere ranger dodge-skill en ren ik weg, maar da's eigenlijk lame
pi_31577686
quote:

Ik ben Ranger/Ele, en ik gebruik meestal wat boogaanvallen gecombineerd met fire magic. Dat werkt goed hoor
pi_31600598
Guild wars is vet,
kheb 3 lvl 20 chars

Waaronder w/mo
ele/mes
mo/ne

Feitelijk vindik w/mo beste combo omdat je amper dood kan gaan doordat je jezelf kan healen

Verder als er nog iemand goedkoop geld nodig heeft?

Meel me
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_31601039
Ja, het valt mij ook op dat echt súperveel mensen warrior/monk zijn...
pi_31602379
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 11:16 schreef oinkoink12 het volgende:
Guild wars is vet,
kheb 3 lvl 20 chars

Waaronder w/mo
ele/mes
mo/ne

Feitelijk vindik w/mo beste combo omdat je amper dood kan gaan doordat je jezelf kan healen

Verder als er nog iemand goedkoop geld nodig heeft?

Meel me
Warrior/monk is een simpel speelbare combo, maar zeker niet onverslaanbaar. Mesmers en Necros kunnen nogal voor problemen zorgen.
pi_31602750
Heb laatst nog een nieuwe speler aangeraden W/Mo te worden (A)
slecht hè
pi_31602994
W/mo is een goede combo voor noobs, aangezien hij makkelijk speelbaar is. Je moet alleen niet raar staan te kijken als de wat meer ervaren spelers, errr, "niet onder de indruk zijn" van je kunnen .
pi_31604572
Rangers en Elementalisten zijn vet
pi_31604617
Mijn favoriete karakter is toch eigenlijk wel mijn Mesmer. Spellcasters, en dan met name monks uitschakelen is errug vet . Alleen jammer dat er zo veel noobs rondlopen die dat niet beseffen en geen mesmers in hun party willen...
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 20:30:02 #218
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_31611725
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 14:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn favoriete karakter is toch eigenlijk wel mijn Mesmer. Spellcasters, en dan met name monks uitschakelen is errug vet . Alleen jammer dat er zo veel noobs rondlopen die dat niet beseffen en geen mesmers in hun party willen...
Mesmers en necros zijn juist ontzettend handig. Vooral necros met wells, die zijn behoorlijk gewild tijdens de hogere quests, zoals de defend quests. En mesmers die allerlei vervelende hexex/spells op je gooien zodat je nauwelijks kan healen ov je ontzettend vertragen zijn ook klote
pi_31616347
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 14:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik wil ook geen mesmers in mijn party's Ik heb het liefst 1 of 2 elementalists, 1 of 2 warriors, mezelf (ranger) en een monk en dan evt nog een necro of nog een monk. Maar no offense hoor
pi_31619027
Een goeie mesmer is toch echt zwaar irritant op tegen te hebben hoor.. Necromancer weet ik niet zo, ben daar eigenlijk bar weinig van tegengekomen
pi_31619845
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 23:29 schreef EricG het volgende:

[..]

Ik wil ook geen mesmers in mijn party's Ik heb het liefst 1 of 2 elementalists, 1 of 2 warriors, mezelf (ranger) en een monk en dan evt nog een necro of nog een monk. Maar no offense hoor
Zoals ik al zei: je hebt geen flauw benul van hoe waardevol een Mesmer kan zijn. Een veel gemaakte noob-fout.
pi_31622331
pff ik heb toch echt liever een een elementalist bijvoorbeeld. Die doet fire storm of Meteor storm voor veel directe schade, en dan poisoned de ranger hem en dan kan een warrior m afmaken (als je dan toch meerdere mensen nodig hebt)
pi_31623325
Mesmers zijn idd geen echte damagedealers, al kan je als je je build daar op richt ook als mesmer behoorlijk wat schade aanrichten. Maar de grote kracht van een mesmer is dat hij vijandelijke spellcasters zeer efficient kan uitschakelen, beter dan welke andere klasse dan ook. En dat maakt het leven van de rest van de party een HEEL stuk simpeler.

Maar daar kom je nog wel achter als je wat verder in het spel bent en je met 8 man op 2 bosses staat in te hakken en je ze maar niet dood krijgt.
pi_31650474
Daar ben ik al wel hoor
  zondag 23 oktober 2005 @ 15:51:46 #225
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_31652754
quote:
Ik ben begonnen als Warr / Ele en heb mn second prof geswiched naar Necro...ff kijken hoe dat is.
  zondag 23 oktober 2005 @ 19:14:09 #226
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_31654535
War/Necro beviel me toch niet helemaal! Ben juist geswitched naar ele, heb een wapen voor elke Conjure Element
  maandag 24 oktober 2005 @ 10:42:31 #227
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_31659246
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 11:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mesmers zijn idd geen echte damagedealers, al kan je als je je build daar op richt ook als mesmer behoorlijk wat schade aanrichten. Maar de grote kracht van een mesmer is dat hij vijandelijke spellcasters zeer efficient kan uitschakelen, beter dan welke andere klasse dan ook. En dat maakt het leven van de rest van de party een HEEL stuk simpeler.

Maar daar kom je nog wel achter als je wat verder in het spel bent en je met 8 man op 2 bosses staat in te hakken en je ze maar niet dood krijgt.
Spirit Shackles+Conjure Phantasm+ Empathy+Energy Burn = best kut als je als monk staat te healen
pi_31659978
Energy Burn op zich als al flink klote (loop meestal met rond de 50 energy rond)
Mesmer op zich lijkt me een erg leuke class om te spelen als ik dit allemaal zo lees.. Moet er zelf ook maar es eentje gaan spelen Is Warrior/Mesmer een goeie combo denken jullie? Lijkt mij een capabel anti-spellcaster gastje
pi_31663436
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 11:36 schreef trancethrust het volgende:
Energy Burn op zich als al flink klote (loop meestal met rond de 50 energy rond)
Mesmer op zich lijkt me een erg leuke class om te spelen als ik dit allemaal zo lees.. Moet er zelf ook maar es eentje gaan spelen Is Warrior/Mesmer een goeie combo denken jullie? Lijkt mij een capabel anti-spellcaster gastje
W/Mes is iig een erg aparte combo, ik zie ze nooit . Maar of het een goeie is, geen idee.
pi_31670463
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 20:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

W/Mes is iig een erg aparte combo, ik zie ze nooit . Maar of het een goeie is, geen idee.
Is niet een hele apparte build, is heel populair geweest met illusionary weapons

Maar ik ben GW ook weer aan het spelen, 3 maanden geleden en tussentijds ge-wowed maar mn prepaid was op en mn GW account bestond nog dus mooi weer aan het spelen geslagen. Helaas was mn Guild dood dus moet ik weer een nieuwe vinden.
Heb mn PVP char weggedaan en ben een N/Mo begonnen yay voor zookeeper \o/
pi_31676238
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:54 schreef Pompiedom het volgende:

[..]

Is niet een hele apparte build, is heel populair geweest met illusionary weapons
In PvP waarschijnlijk, maar dat speel ik zo goed als nooit
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:13:42 #232
124714 Rikoko
pi_31684277
Mesmer is behoorlijk kut om te spelen in RPG, want je kan moeilijk solo-en,

ik heb nu een Elementalist/Necro lvl 20

Maar ik wil graag die MAX armour zooi krijgen, iemand tips om SNEL geld te verdienen?
pi_31687045
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 19:13 schreef Rikoko het volgende:

Maar ik wil graag die MAX armour zooi krijgen, iemand tips om SNEL geld te verdienen?
farmen en alles verkopen wat je tegenkomt?
  woensdag 26 oktober 2005 @ 02:49:17 #234
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_31693038
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 19:13 schreef Rikoko het volgende:

Crafting materials farmen. Alles salvagen wat je vindt per run. Kan behoorlijk snel gaan. Bijvoorbeeld 250 tanned hides=90 per 10 @ trader. 25x90=2250 gp. Altijd nog meer dan 750 of hooguit 1250 gp. En zo zijn er wel meer snelle manieren. Iron ingots willen ook nog wel eens lekker verkopen, en van woodplanks kun je weer parchment maken.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 11:40:25 #235
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_31696876
Twee keer Gwen:

AAaarrrgghhhhh! The horror!

woensdag 26 oktober 2005 @ 12:38:18 #236
124714 Rikoko
pi_31698103
Heyyyy er was iets wat je extra kreeg, met die gwen, wat weet ik niet meer, maar je moest haar je de hele tijd laten volgen ofzow

En bedankt elegy
pi_31700585
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 12:38 schreef Rikoko het volgende:
Heyyyy er was iets wat je extra kreeg, met die gwen, wat weet ik niet meer, maar je moest haar je de hele tijd laten volgen ofzow

En bedankt elegy
Wat ik had gedaan is een nieuwe fluit gegeven, maar ze gaf mij niks.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 14:33:09 #238
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_31700716
Geef haar een nieuwe fluit en cape en ze volgt je. Door op de fluit te spelen kan ze je healen.
pi_31700874
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:33 schreef Elegy het volgende:
Geef haar een nieuwe fluit en cape en ze volgt je. Door op de fluit te spelen kan ze je healen.
...dat alles?
pi_31700964
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:41 schreef woutabest het volgende:

[..]

...dat alles?
dat is wel stoer!
pi_31701055
Nieuwe char, ranger meisje, genaamd; Vaseline Butt.. add me if you want

edit:
toch maar mannetje van gemaakt

[ Bericht 27% gewijzigd door daeri op 26-10-2005 15:04:42 ]
pi_31704678
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:50 schreef daeri het volgende:
Nieuwe char, ranger meisje, genaamd; Vaseline Butt.. add me if you want

edit:
toch maar mannetje van gemaakt
Mijn god, wat een naam....

Als ik mensen met zo'n soort naam zie probeer ik ze altijd buiten de party te houden ...
  woensdag 26 oktober 2005 @ 20:00:38 #243
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_31708468
Dat soort mensen zijn ook niet de eersten die ik in mn party opneem.. Vandaag ook 2 onwijze losers tegengekomen! Wisten bijna mn THK missie te verpesten, als we niet onze 2 guild-monks hadden.. die toch wel erg goed zijn..
  donderdag 27 oktober 2005 @ 10:23:32 #244
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_31718517
Ik heb wel al een keertje Jan Peter Balkenende voorbij zien rennen, was een Wa/mo

@woutabest: ze healt je voor aardig wat hoor
pi_31720436
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mijn god, wat een naam....

Als ik mensen met zo'n soort naam zie probeer ik ze altijd buiten de party te houden ...
ik word wel altijd onthouden , ik heb er ook een en die heet Mr Cute Butt, en die heb je vast wel eens gezien XD .. hij loopt in roze kleding.. maar, ik neem zon naam omdat het onthouden word, mensen lachen erom, ik kom in de party, en ik zorg gewoon dat ik mn best doe bij een missie. En ik word daardoor wel onthouden, ik word vaak genoeg aangesproken door mensen die me herinneren van een missie.
pi_31725572
Dat ze je onthouden geloof ik meteen . Maar het is mijn ervaring dat mensen met "grappige" namen vaak enorm beroerde spelers zijn.
pi_31726846
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat ze je onthouden geloof ik meteen . Maar het is mijn ervaring dat mensen met "grappige" namen vaak enorm beroerde spelers zijn.
Ik hoor altijd dat meisjes het beter doen...
pi_31728221
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:43 schreef daeri het volgende:

[..]

Ik hoor altijd dat meisjes het beter doen...
Mijn ervaring is dat ze minder geldingsdrang hebben, wat niet automatisch betekent dat ze betere spelers zijn. Maar liever iemand die niet overdreven aanwezig is dan een rushende idioot die zich niks aantrekt van de rest van de party en constant vijanden naar je toe lokt.
  Moderator / Redactie FP donderdag 27 oktober 2005 @ 16:35:20 #249
Rawr
pi_31728314
Daeri, gaan wij vanavond ff teamen?
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_31729026
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 16:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daeri, gaan wij vanavond ff teamen?
Misschien ok? welk level ben je? Ik heb een lvl3, n lvl12 (dacht ik) en n lvl20
pi_31729066
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat ze minder geldingsdrang hebben, wat niet automatisch betekent dat ze betere spelers zijn. Maar liever iemand die niet overdreven aanwezig is dan een rushende idioot die zich niks aantrekt van de rest van de party en constant vijanden naar je toe lokt.
Nee aan die idioten die als een gek gaan luren en de party dood maken vind ik ook niks... ik blijf altijd beetje achteraan, en doe wat me 'beveelt' word zeg maar.. of ik moet de missie erg goed kennen, dan neem ik zelf de leiding omdat sommige (die met de chosen ones) nogal snel verpest worden...
  Moderator / Redactie FP donderdag 27 oktober 2005 @ 18:54:47 #252
Rawr
pi_31732002
ik heb nu ff geen chars ga nog een Warrior/Necromancer maken
pi_31734470
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik heb nu ff geen chars ga nog een Warrior/Necromancer maken
de lvl 3 dus
  donderdag 27 oktober 2005 @ 22:53:55 #254
124714 Rikoko
pi_31739856
quote:

[..]

LERRRROYYYYYY JENNKKKINNNSSSSSss

ik dacht dat ik je vanmiddag zag spelen maar t was je niet (die gast zn nick heette Mr. Grrrrrr)
pi_31739937
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 22:53 schreef Rikoko het volgende:

[..]

LERRRROYYYYYY JENNKKKINNNSSSSSss

ik dacht dat ik je vanmiddag zag spelen maar t was je niet (die gast zn nick heette Mr. Grrrrrr)
Grrrrrrrr is dan ook niet mijn in-game-name .
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:51:52 #256
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_31750237
Halloween stijl

vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:16:54 #258
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_31750789
Lion's Arch, Droknar's en Tombs
pi_31751132
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:16 schreef Elegy het volgende:
Lion's Arch, Droknar's en Tombs
tombs kan ik nog niet in, ik heb nog niet dat spul op mn armor.. XD
pi_31751928
quote:

[..]

Maar liever iemand die niet overdreven aanwezig is dan een rushende idioot die zich niks aantrekt van de rest van de party en constant vijanden naar je toe lokt.
Vind ik juist wel handig in de party; kan ik die vijanden gelijk slowen en afschieten ;P
Om er tegen te spelen is ook leuk; kan ik hem slowen en afschieten ;P
(wat een tactieken heb ik he )

Spelen jullie trouwens vaak in Arena's? Ik sinds een paar dagen, vind t erg grappig. Dinsdag nog met een team 8x achterelkaar gewonnen
pi_31756276
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 13:01 schreef trancethrust het volgende:
Spelen jullie trouwens vaak in Arena's? Ik sinds een paar dagen, vind t erg grappig. Dinsdag nog met een team 8x achterelkaar gewonnen
Mijn record staat op 16 keer achter elkaar winnen.

Maar toen had ik geen zin meer
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:55:33 #262
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_31760079
Mijn record op 27, maar das nie eerlijk, want was een afgestemd team met alleen guildspelers. We hadden wat faction nodig.. Monk, ele, mesmer, warrior, met goede wapens (uit onze guildstorage) en maxxed runes.. In de competition arena naast je guild island. Beetje cheaten, maar toen we de 28e verloren baalden we wel..
pi_31781449
Is wel erg vet gedaan dat halloween thema, ik gaat zo even een ghost-in-a-box kopen
pi_31796882
Wat doet dat ghost-in-a-box, of een willekeurig ander halloween object?

Ik zag in Ascalon Citie ineens zo'n vreemd wezen, maar ik heb maar niets gedaan omdat ik niet wist wat ik ermee moest.
pi_31803328
Als je een ghost-in-a-box koopt komt er na dubbelklikken tegen alle verwachtingen in een 'ghost' uit 'boo' roept.

En met die drankjes zal je waarschijnlijk net zoals met dwarvenale dronken worden
  Moderator / Redactie FP zondag 30 oktober 2005 @ 22:43:23 #266
Rawr
pi_31824549
Ik heb een nieuw char, Hugo Veld, een lvl 5 Necromancer. Denk dat ik er Monk bij ga steken.
pi_31829585
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 10:51 schreef Pompiedom het volgende:
Als je een ghost-in-a-box koopt komt er na dubbelklikken tegen alle verwachtingen in een 'ghost' uit 'boo' roept.

En met die drankjes zal je waarschijnlijk net zoals met dwarvenale dronken worden
krijg je n pompoen hoofd van!
  Moderator / Redactie FP maandag 31 oktober 2005 @ 14:39:26 #268
Rawr
pi_31837685
Ik ben nu een lvl 6 Necro/Monk en zit in Daeri d'r Guild
  Moderator / Redactie FP maandag 31 oktober 2005 @ 19:56:56 #269
Rawr
pi_31846810
tvp.

Ik ben een beetje aan het rondklossen in de pre om nog ff de laatste kleine quests op te lossen en een sloot goud te verdienen
pi_31849628
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben nu een lvl 6 Necro/Monk en zit in Daeri d'r Guild
Ik heb een guild!

Twisted Inside, oftewel TWIN
  Moderator / Redactie FP maandag 31 oktober 2005 @ 22:56:54 #271
Rawr
pi_31852948
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:20 schreef daeri het volgende:

[..]

Ik heb een guild!

Pas wel ff onze cape aan plz staat afschuwelijk bij mn outfit
  Moderator / Redactie FP dinsdag 1 november 2005 @ 01:32:54 #272
Rawr
pi_31856780
Trouwens, de post-searing is NIET te doen in je eentje, vooral niet voor een Necro
pi_31857892
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 01:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Trouwens, de post-searing is NIET te doen in je eentje, vooral niet voor een Necro
Dan neem je gewoon wat AI vriendjes mee, daar zijn ze voor
pi_31860126
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:20 schreef daeri het volgende:

[..]

Ik heb een guild!

Guildhouse?
pi_31860503
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 08:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Dan neem je gewoon wat AI vriendjes mee, daar zijn ze voor
Of echte mensen natuurlijk.
pi_31860683
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Of echte mensen natuurlijk.
Maar die AI ventjes gebruiken is doorgaans moeilijker, dus uitdagender
Bovendien heeft bijna niemand zin om met een groepje wat side-queestjes te ondernemen, is mijn ervaring..
pi_31860815
Klopt, als je net in post-searing bent is het wel vrij moeilijk om een groep samen te stellen voor al die kleine quests. Ik probeer toch altijd zoveel mogelijk solo te doen, lekker voor de xp. Hoe eerder op lvl 20 hoe beter
pi_31870005
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:19 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Guildhouse?
Guildhall bedoel je? Yup! Dankzij een van mn officieren
pi_31874346
Hahah, hoe kwam ik opeens bij guildhouse
pi_32053345
Ik heb de Special Edition gewonnen op Fok!Games.
* Snqqpy pimpt
  dinsdag 8 november 2005 @ 07:17:42 #281
118324 Beestig
4 8 15 16 23 42
pi_32079163
Ik ben lvl 16 geworden en ben een beetje alle missies aan het doorlopen.

Maar ik heb bij Bergen Hot Springs bijvoorbeeld helemaal nog niet zoveel van de omgeving gehad. Komt dit later terug met missies of moet je zelf veel gaan ontdekken. Heb wel alles quests die ik kreeg in Lion's ed gedaan.
pi_32079183
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 07:17 schreef Beestig het volgende:
Ik ben lvl 16 geworden en ben een beetje alle missies aan het doorlopen.

Maar ik heb bij Bergen Hot Springs bijvoorbeeld helemaal nog niet zoveel van de omgeving gehad. Komt dit later terug met missies of moet je zelf veel gaan ontdekken. Heb wel alles quests die ik kreeg in Lion's ed gedaan.
quests doen, kom je er vanzelf... er liggen vooral veel quests in het gebied zelf en niet in de stad..
  dinsdag 8 november 2005 @ 07:44:26 #283
118324 Beestig
4 8 15 16 23 42
pi_32079296
Ja maar heb daar geen quests meer nu en als ik zo world maps bekijk heb ik nog veel niet gehad daar ...

Ga wel wat mensen optrommelen om daar een beetje te exploren ^_^
  dinsdag 8 november 2005 @ 15:09:44 #284
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_32089001
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:36 schreef Snqqpy het volgende:
Ik heb de Special Edition gewonnen op Fok!Games.
* Snqqpy pimpt
Ik heb nog altijd deze, en inmiddels ook de SE

woensdag 9 november 2005 @ 07:19:05 #285
118324 Beestig
4 8 15 16 23 42
pi_32107803
Ja ja patser

btw kom eens een keer langs met die Artbook die wil ik wel eens zien.
pi_32256218
Ik ben net met mn M / Me in Old Ascalon gekomen =) Schiet lekker op hè
  dinsdag 15 november 2005 @ 15:19:31 #287
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_32287516
Mn broertje heeft hem net gekocht.... ik ging het ff spelen, vet spel Hij vindt er niet zoveel aan rofl... dus we delen de account, allebei 2 chars
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_32288764
Zullen we trouwens alle character names opnemen in de OP (of een apart topique)? Is wel grappig, kunnen we de mede-fokker mogelijk herkennen tijdens t gamen. Heb zelf nu 2 chars:

Nicholas Aesthyer, level 19 E / R
Nea Aeolus, level 6 W / Me

nu jullie?
  dinsdag 15 november 2005 @ 16:28:10 #289
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_32289134
Heb er pas 1 die ik eventjes hou, Maniackus Gekkus Level 4 E / ?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 15 november 2005 @ 19:12:38 #290
Rawr
pi_32293509
Hugo Veld, level 9 Ne / M
Fear Ov Teh Dark, level 6 W/Mo

[ Bericht 4% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 16-11-2005 14:13:16 ]
  dinsdag 15 november 2005 @ 20:21:24 #291
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_32295503
Vortex Elegy Ele/Necro lvl 20 -> pakezel
Vortex Traveller Wa/Mo lvl 20
Vortex Walker Mo/Me/Ne/Wa lvl 20
Vortex Wanderer Ra/Ele lvl 9 -> pakezel

Juliette de Sade Mo/Mes lvl 9
Elista Rivenox Ne/Mo lvl 15
Xelesta Aroxis Wa/Mo lvl 5
  dinsdag 15 november 2005 @ 20:44:50 #292
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_32296066
Raphael Lucifer - Lvl20 R/E.. mn Power Ranger
Jax Lucifer - Lvl20 W/E.. mn Axe Warrior
Maroan Lucifer - E* Luuksor Lvl 15 Zit vast
Leonas Lucifer - Mo/N Lvl 12 Ascalon helaas..
pi_32296377
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hugo Veld, level 9 Ne / M
Fear Ov Teh Dark, level 4 W
Zit jij ook niet bij mij in de guild?
pi_32298392
Ik had vandaag me toch een belachelijke idioot... Bij de missie Riverside Province wou een gast het filmpje laten skippen door iedereen, ik geen zin in omdat ik heb nog nooit gezien heb. Goed, iedereen skippen behalve ik.

Als die over is: ----ing loser! DID YOU ENJOY IT!? ik: wtf? hij: DID YOU ENJOY IT!? Hij zat de hele tijd al te rushen en toen ik dankzij hem doodging leavde ik maar...

Volgens mij werd hij boos toen ik zei dat ik hem vanwege het rushen niet meer wou healen...
pi_32302451
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 20:57 schreef daeri het volgende:

[..]

Ik word gek van je dartbord
pi_32305518
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 23:58 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Ik word gek van je dartbord
Dat is mn dartbord niet, dat zijn mijn hersenen
  Moderator / Redactie FP woensdag 16 november 2005 @ 14:13:32 #297
Rawr
pi_32314293
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 20:57 schreef daeri het volgende:

[..]

Ja Kim, ik zit bij jou
pi_32316366
quote:
Op woensdag 16 november 2005 07:09 schreef daeri het volgende:

[..]

Dat is mn dartbord niet, dat zijn mijn hersenen
Da's niet zo mooi. Stel dat ik dartpijltjes was gaan gooien Niet dat ik iets zou raken overigens
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:49:06 #299
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_32375006
Wat een heerlijk spel, ik ben nog steeds in de pre Wel al lvl 7 bijna 8.... gaat voorlopig goed alleen die stomme gwen met dr bloemetjes, rot toch op Dus die doe ik wel met mn nieuwe char
  Moderator / Redactie FP vrijdag 18 november 2005 @ 15:58:48 #300
Rawr
pi_32375317
Je kunt Gwen gewoon negeren, stom kind dat 't is...
  Moderator / Redactie FP vrijdag 18 november 2005 @ 15:59:13 #301
Rawr
pi_32375335
Vol!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')