Nee aan die idioten die als een gek gaan luren en de party dood maken vind ik ook niks... ik blijf altijd beetje achteraan, en doe wat me 'beveelt' word zeg maar.. of ik moet de missie erg goed kennen, dan neem ik zelf de leiding omdat sommige (die met de chosen ones) nogal snel verpest worden...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ze minder geldingsdrang hebben, wat niet automatisch betekent dat ze betere spelers zijn. Maar liever iemand die niet overdreven aanwezig is dan een rushende idioot die zich niks aantrekt van de rest van de party en constant vijanden naar je toe lokt.![]()
de lvl 3 dusquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik heb nu ff geen charsga nog een Warrior/Necromancer maken
LERRRROYYYYYY JENNKKKINNNSSSSSssquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ze minder geldingsdrang hebben, wat niet automatisch betekent dat ze betere spelers zijn. Maar liever iemand die niet overdreven aanwezig is dan een rushende idioot die zich niks aantrekt van de rest van de party en constant vijanden naar je toe lokt.![]()
Grrrrrrrr is dan ook niet mijn in-game-namequote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:53 schreef Rikoko het volgende:
[..]
LERRRROYYYYYY JENNKKKINNNSSSSSss
ik dacht dat ik je vanmiddag zag spelen maar t was je niet (die gast zn nick heette Mr. Grrrrrr)
Waar is dat?! dat wil ik ook zienquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:51 schreef Elegy het volgende:
Halloween stijl
[[url=http://img485.imageshack.us/img485/9615/lionsarch0md.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img485.imageshack.us/img485/6412/droknars0fr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Vind ik juist wel handig in de party; kan ik die vijanden gelijk slowen en afschieten ;Pquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar liever iemand die niet overdreven aanwezig is dan een rushende idioot die zich niks aantrekt van de rest van de party en constant vijanden naar je toe lokt.![]()
Mijn record staat op 16 keer achter elkaar winnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:01 schreef trancethrust het volgende:
Spelen jullie trouwens vaak in Arena's? Ik sinds een paar dagen, vind t erg grappig. Dinsdag nog met een team 8x achterelkaar gewonnen![]()
krijg je n pompoen hoofd van!quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:51 schreef Pompiedom het volgende:
Als je een ghost-in-a-box koopt komt er na dubbelklikken tegen alle verwachtingen in een 'ghost' uit 'boo' roept.
En met die drankjes zal je waarschijnlijk net zoals met dwarvenale dronken worden
Ik heb een guild!quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben nu een lvl 6 Necro/Monk en zit in Daeri d'r Guild
Pas wel ff onze cape aan plzquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:20 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik heb een guild!
Twisted Inside, oftewel TWIN
Dan neem je gewoon wat AI vriendjes mee, daar zijn ze voorquote:Op dinsdag 1 november 2005 01:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Trouwens, de post-searing is NIET te doen in je eentje, vooral niet voor een Necro
Guildhouse?quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:20 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik heb een guild!
Twisted Inside, oftewel TWIN
Of echte mensen natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dan neem je gewoon wat AI vriendjes mee, daar zijn ze voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |