Heb ook nog steeds 2 van die signets, nog steeds niet gebruikt. Meer in een opwelling gekochtquote:Op maandag 19 september 2005 15:14 schreef Koentje3 het volgende:
Hey ... Ik heb even hulp nodig...
Ik ben ondertussen lvl 17 geworden, en heb nu een skill weten te bemachtigen die het mij toelaat om van een dode boss 1 skill te stelen... (Signet of Capture) ... Ik ben een N/Me
Welke skill zouden jullie mij aanraden?!
Ik denk dat dit tog wel een redelijk belangrijke beslissing is..?
Mr k
Net met mijn warrior voor de eerste keer THK geprobeerd, en meteen door!quote:Op maandag 19 september 2005 17:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gebruikten jullie wel de catapults eigenlijk, of ook niet?
Bij thk is het iig heel belangrijk dat je een goede target-caller hebt en dat ook iedereen die targetcaller blind volgt.
We gebruikten de catapults wel, en als caller was de ranger. Eerst die, dan gingen de tanks er vanzelf op af.quote:Op maandag 19 september 2005 17:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gebruikten jullie wel de catapults eigenlijk, of ook niet?
Bij thk is het iig heel belangrijk dat je een goede target-caller hebt en dat ook iedereen die targetcaller blind volgt.
Wij hebben die catapults ook gebruikt. De gene die dat deden, deden dat zo goed, dat we aan het eind zoiets hadden van : ' Was dit het nou ? 'quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:04 schreef Elegy het volgende:
[..]
We gebruikten de catapults wel, en als caller was de ranger. Eerst die, dan gingen de tanks er vanzelf op af.
Dat hadden wij ook. Er waren drie mensen bij die het voor het eerst deden en die bleven maar vragen "wanneer wordt het moeilijk?"quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:29 schreef RicXDesign het volgende:
[..]
Wij hebben die catapults ook gebruikt. De gene die dat deden, deden dat zo goed, dat we aan het eind zoiets hadden van : ' Was dit het nou ? '
Knap dat hij ook de UF, FoW en SF heeft gemaakt, voor zover ik weet kan je die alleen maar zien op de radar.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:18 schreef DolerTPF het volgende:
http://www.gwonline.net/page.php?p=127
Astublieft
Rond de 7 mb, dus ben benieuwd welke talen ze er allemaal bij gaan doen. Ik hoop nederlandsquote:Update - Tuesday, September 20
Today we added preliminary support for new languages that will soon be offered globally to Guild Wars players. The addition of these new languages foretells the opening of Guild Wars in additional regions of the world. We are excited about the opportunity to offer Guild Wars to players from new areas, and we look forward to welcoming those players into the game. The expansion of Guild Wars into these new regions will further demonstrate the global nature of the game, and will add even greater significance to the Guild Wars World Championship, details of which will be provided in the future.
In the short term, the additional languages are in limited testing, and they will not be available for selection by players. Eventually, these languages will be offered as a choice to all players via the language selection interface option.
Doe maar wel lullig in het vervolg, bij mijn weten kan je ze namelijk niet terugkijken. Voor het verhaal en de feel van het spel is het toch wel bevorderlijk als je de filmpjes volgt.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:04 schreef woutabest het volgende:
Hoi ik ben sinds enkele uren nieuw met dit spel.
Voor het ik wist werd ik ineens met een hoop andere spelers in een arena gegooid, waarna ik na een aantal monsters vermoord te hebben ineens een filmpje te zien kreeg.
De rest wou hem skippen en ik wou niet lullig doen dus ik skipte hem ook maar. Maar kan ik hem nog eens bekijken in mijn eentje?
Niet alle filmpjes moet je volgen, er is namelijk ook een filmpje en als je die niet heel snel skipt ben je dood door een stel minotaurs....quote:Op donderdag 22 september 2005 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doe maar wel lullig in het vervolg, bij mijn weten kan je ze namelijk niet terugkijken. Voor het verhaal en de feel van het spel is het toch wel bevorderlijk als je de filmpjes volgt.
Nog nooit meegemaakt, waar is dat ergens?quote:Op vrijdag 23 september 2005 06:47 schreef daeri het volgende:
[..]
Niet alle filmpjes moet je volgen, er is namelijk ook een filmpje en als je die niet heel snel skipt ben je dood door een stel minotaurs....![]()
dude, dat is in een update van +- twee maanden geleden allang opgelost....quote:Op vrijdag 23 september 2005 06:47 schreef daeri het volgende:
[..]
Niet alle filmpjes moet je volgen, er is namelijk ook een filmpje en als je die niet heel snel skipt ben je dood door een stel minotaurs....![]()
ok.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doe maar wel lullig in het vervolg, bij mijn weten kan je ze namelijk niet terugkijken. Voor het verhaal en de feel van het spel is het toch wel bevorderlijk als je de filmpjes volgt.
ja klopt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:33 schreef Elegy het volgende:
Downloads worden gestreamed, het enige wat je moet doen is Guildwars opstarten, en wellicht je firewall even uitzetten of toestemming verlenen.
Trouwens, als je na enkele uren al in een arena wordt gegooid sla je wel heel erg veel over lijkt me? Je bent nu Pre-Seering uit en al in Old Ascalon neem ik aan?
oke bedankt voor de tips.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:05 schreef Elegy het volgende:
Als je net begint kan je het beste die quest als laatste bewaren. Dit geld ook voor de "Over the wall" quest, die je trouwens het beste kan combineren met "Adventure with an ally"
Ik zit met al mijn chars inmiddels in Post Seering, dus kan je niet helpen. Als je zover bent kan je me wel toevoegen, ik speel op de europese servers onder de main char naam Vortex Elegy
maand geleden was het nog zoquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
dude, dat is in een update van +- twee maanden geleden allang opgelost....
Dat ging trouwens om 1 van de 3 ascended missies in de woestijn...
ascended missies, je bedoelt met Fort Ranik enzo?quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
dude, dat is in een update van +- twee maanden geleden allang opgelost....
Dat ging trouwens om 1 van de 3 ascended missies in de woestijn...
Die missie is ontzettend gaaf om te doen maar die bedoel ik nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:41 schreef woutabest het volgende:
[..]
ascended missies, je bedoelt met Fort Ranik enzo?
In dat geval, je moet heel hard rennen en je hebt het gewoon gehaald. Heb een week geleden gedaan.![]()
Om die katapult in elkaar te zetten? Dan hebben we wel over dezelfde quest.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Die missie is ontzettend gaaf om te doen maar die bedoel ik niet
Tenminste, jij bedoelt toch die quest waar je eerst met de groep lekker een tijdje aan het rennen bent om in van die grotten iemand tegen te komen die je uiteindelijk bescherming geeft tegen de Mursaat?
Dit ging om 1 van die quests in de woestijn waarbij je 30 minuten had om 3 dingen te halen....verdomde moeilijk vond ik die.
Ik denk dat Mutsaers Elona's Reach bedoelt, waar je met die kristallen aan de gang moet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:43 schreef woutabest het volgende:
[..]
Om die katapult in elkaar te zetten? Dan hebben we wel over dezelfde quest.
Maar nee, die bescherming tegen de Mursaat heb ik (geloof ik) niet gehad
Volgens mij niet, ik heb het over 1 van de eerste 3 missies met die forten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik denk dat Mutsaers Elona's Reach bedoelt, waar je met die kristallen aan de gang moet.
@Drizzt: mijn char als je mij toevoegd als Vortex Elegy kan ik je wel eens helpen
Mutsaers heeft het toch over de Ascended missies? Of zit ik weer dingen door elkaar te halen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:45 schreef woutabest het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik heb het over 1 van de eerste 3 missies met die forten.![]()
(Great Wall, Fort Ranik en nog eentje)
Ik denk ik eerderquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:56 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mutsaers heeft het toch over de Ascended missies? Of zit ik weer dingen door elkaar te halen?![]()
Ook ik ben totally confused.....quote:
Da's Elona Reachquote:Op maandag 10 oktober 2005 08:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ook ik ben totally confused.....
Het gaat in ieder geval om de meest noordoostelijke missie in de woestijn :S
Voor een minor niet zo veel, ik zou gewoon n minor nemen, en wachten tot je een superior vindtquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:07 schreef EricG het volgende:
Weet iemand misschien hoeveel ik voor Vigor Runes moet betalen? Major of minor maakt niet uit.
Ik heb iemand hem zien vinden, die had al een superior, en gaf dus de gevondene aan mijquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zou zeggen, check de rune-trader in Ascalon, dan weet je ongeveer wat een fairy prijs is.
Wachten tot je een superior vindt kan, maar dan moet je wel erg veel geduld hebben. Ik heb 4 karakters waarvan er 3 de game uitgespeeld hebben, en nog NOOIT een superior vigor gevonden.
ja zekerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:59 schreef EricG het volgende:
Wat liefffff
Ik lijk nu een heeeeeele erge n00b maar wat is farmen?quote:Even wat crafting material farmen en je hebt het zo.
Zoals ik al zei: check de Rune-trader in Ascalon! Of in elke andere grote stad...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:50 schreef EricG het volgende:
Hoeveel is die superior waard eigenlijk?
[..]
Ik lijk nu een heeeeeele erge n00b maar wat is farmen?
Warrior als secondaire klasse nemen is niet erg verstandig, tenzij je een specifieke warriorskill voor ogen hebt die een goede combo zou zijn met je necroskills.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:33 schreef Beestig het volgende:
Heb het ook maar gekocht en bevalt toch wel erg. Ga een Necro/Warr beginnen als 1e char.
Superior is ergens tussen de 40k en 80k waard, moet je ff bij de runetraders kijken.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:50 schreef EricG het volgende:
Hoeveel is die superior waard eigenlijk?
[..]
Ik lijk nu een heeeeeele erge n00b maar wat is farmen?
Ice prison, of een andere earth snelheidsafremmer, en dan incendary arrows erop spammen? Interupt/concussion(toch?) shot is ook leuk als je ziet dat een caster met een spell bezig is.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:59 schreef trancethrust het volgende:
Warr/Necro klinkt echter alweer beter
Maar goed, ik speel ook guildwars (laatste tijd niet meer zo erg though, weinig tijd en WoW is er ook nog)
Mn main character heet Nicholas Aesthyer, level 14 Elementalist/Ranger.. Heb nog steeds geen erg goeie combo gevonden tussen E en R skills; meestal hou ik t bij ice spells en afschieten met pijl en boog.. dus als iemand nog tips heeft misschien?
Jah, van Ice prison maak ik al goed gebruik (is trouwens ice spell)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ice prison, of een andere earth snelheidsafremmer, en dan incendary arrows erop spammen? Interupt/concussion(toch?) shot is ook leuk als je ziet dat een caster met een spell bezig is.
Populair zijn ook de trapper builds voor rangers.
Ik ben Ranger/Ele, en ik gebruik meestal wat boogaanvallen gecombineerd met fire magic. Dat werkt goed hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:59 schreef trancethrust het volgende:
Maar goed, ik speel ook guildwars (laatste tijd niet meer zo erg though, weinig tijd en WoW is er ook nog)
Mn main character heet Nicholas Aesthyer, level 14 Elementalist/Ranger.. Heb nog steeds geen erg goeie combo gevonden tussen E en R skills; meestal hou ik t bij ice spells en afschieten met pijl en boog.. dus als iemand nog tips heeft misschien?
Warrior/monk is een simpel speelbare combo, maar zeker niet onverslaanbaar. Mesmers en Necros kunnen nogal voor problemen zorgen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:16 schreef oinkoink12 het volgende:
Guild wars is vet,
kheb 3 lvl 20 chars
Waaronder w/mo
ele/mes
mo/ne
Feitelijk vindik w/mo beste combo omdat je amper dood kan gaan doordat je jezelf kan healen
Verder als er nog iemand goedkoop geld nodig heeft?
Meel me
Mesmers en necros zijn juist ontzettend handig. Vooral necros met wells, die zijn behoorlijk gewild tijdens de hogere quests, zoals de defend quests. En mesmers die allerlei vervelende hexex/spells op je gooien zodat je nauwelijks kan healen ov je ontzettend vertragen zijn ook klotequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn favoriete karakter is toch eigenlijk wel mijn Mesmer. Spellcasters, en dan met name monks uitschakelen is errug vet. Alleen jammer dat er zo veel noobs rondlopen die dat niet beseffen en geen mesmers in hun party willen...
Ik wil ook geen mesmers in mijn party'squote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn favoriete karakter is toch eigenlijk wel mijn Mesmer. Spellcasters, en dan met name monks uitschakelen is errug vet. Alleen jammer dat er zo veel noobs rondlopen die dat niet beseffen en geen mesmers in hun party willen...
Zoals ik al zei: je hebt geen flauw benul van hoe waardevol een Mesmer kan zijn. Een veel gemaakte noob-fout.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:29 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik wil ook geen mesmers in mijn party'sIk heb het liefst 1 of 2 elementalists, 1 of 2 warriors, mezelf (ranger) en een monk en dan evt nog een necro of nog een monk. Maar no offense hoor
![]()
Ik ben begonnen als Warr / Ele en heb mn second prof geswiched naar Necro...ff kijken hoe dat is.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:59 schreef trancethrust het volgende:
Spirit Shackles+Conjure Phantasm+ Empathy+Energy Burn = best kut als je als monk staat te healenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mesmers zijn idd geen echte damagedealers, al kan je als je je build daar op richt ook als mesmer behoorlijk wat schade aanrichten. Maar de grote kracht van een mesmer is dat hij vijandelijke spellcasters zeer efficient kan uitschakelen, beter dan welke andere klasse dan ook. En dat maakt het leven van de rest van de party een HEEL stuk simpeler.
Maar daar kom je nog wel achter als je wat verder in het spel bent en je met 8 man op 2 bosses staat in te hakken en je ze maar niet dood krijgt.
W/Mes is iig een erg aparte combo, ik zie ze nooitquote:Op maandag 24 oktober 2005 11:36 schreef trancethrust het volgende:
Energy Burn op zich als al flink klote (loop meestal met rond de 50 energy rond)
Mesmer op zich lijkt me een erg leuke class om te spelen als ik dit allemaal zo lees.. Moet er zelf ook maar es eentje gaan spelenIs Warrior/Mesmer een goeie combo denken jullie? Lijkt mij een capabel anti-spellcaster gastje
Is niet een hele apparte build, is heel populair geweest met illusionary weaponsquote:Op maandag 24 oktober 2005 20:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
W/Mes is iig een erg aparte combo, ik zie ze nooit. Maar of het een goeie is, geen idee.
In PvP waarschijnlijk, maar dat speel ik zo goed als nooitquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:54 schreef Pompiedom het volgende:
[..]
Is niet een hele apparte build, is heel populair geweest met illusionary weapons
farmen en alles verkopen wat je tegenkomt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:13 schreef Rikoko het volgende:
Mesmer is behoorlijk kut om te spelen in RPG, want je kan moeilijk solo-en,
ik heb nu een Elementalist/Necro lvl 20
Maar ik wil graag die MAX armour zooi krijgen, iemand tips om SNEL geld te verdienen?
Crafting materials farmen. Alles salvagen wat je vindt per run. Kan behoorlijk snel gaan. Bijvoorbeeld 250 tanned hides=90 per 10 @ trader. 25x90=2250 gp. Altijd nog meer dan 750 of hooguit 1250 gp. En zo zijn er wel meer snelle manieren. Iron ingots willen ook nog wel eens lekker verkopen, en van woodplanks kun je weer parchment maken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:13 schreef Rikoko het volgende:
Mesmer is behoorlijk kut om te spelen in RPG, want je kan moeilijk solo-en,
ik heb nu een Elementalist/Necro lvl 20
Maar ik wil graag die MAX armour zooi krijgen, iemand tips om SNEL geld te verdienen?
Wat ik had gedaan is een nieuwe fluit gegeven, maar ze gaf mij niks.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:38 schreef Rikoko het volgende:
Heyyyy er was iets wat je extra kreeg, met die gwen, wat weet ik niet meer, maar je moest haar je de hele tijd laten volgen ofzow
En bedankt elegy
...dat alles?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:33 schreef Elegy het volgende:
Geef haar een nieuwe fluit en cape en ze volgt je. Door op de fluit te spelen kan ze je healen.
Mijn god, wat een naam....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:50 schreef daeri het volgende:
Nieuwe char, ranger meisje, genaamd; Vaseline Butt.. add me if you want
edit:
toch maar mannetje van gemaakt
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn god, wat een naam....![]()
Als ik mensen met zo'n soort naam zie probeer ik ze altijd buiten de party te houden...
Ik hoor altijd dat meisjes het beter doen...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat ze je onthouden geloof ik meteen. Maar het is mijn ervaring dat mensen met "grappige" namen vaak enorm beroerde spelers zijn.
Mijn ervaring is dat ze minder geldingsdrang hebben, wat niet automatisch betekent dat ze betere spelers zijn. Maar liever iemand die niet overdreven aanwezig is dan een rushende idioot die zich niks aantrekt van de rest van de party en constant vijanden naar je toe lokt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:43 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik hoor altijd dat meisjes het beter doen...![]()
Misschien ok?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daeri, gaan wij vanavond ff teamen?
Nee aan die idioten die als een gek gaan luren en de party dood maken vind ik ook niks... ik blijf altijd beetje achteraan, en doe wat me 'beveelt' word zeg maar.. of ik moet de missie erg goed kennen, dan neem ik zelf de leiding omdat sommige (die met de chosen ones) nogal snel verpest worden...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ze minder geldingsdrang hebben, wat niet automatisch betekent dat ze betere spelers zijn. Maar liever iemand die niet overdreven aanwezig is dan een rushende idioot die zich niks aantrekt van de rest van de party en constant vijanden naar je toe lokt.![]()
de lvl 3 dusquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik heb nu ff geen charsga nog een Warrior/Necromancer maken
LERRRROYYYYYY JENNKKKINNNSSSSSssquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ze minder geldingsdrang hebben, wat niet automatisch betekent dat ze betere spelers zijn. Maar liever iemand die niet overdreven aanwezig is dan een rushende idioot die zich niks aantrekt van de rest van de party en constant vijanden naar je toe lokt.![]()
Grrrrrrrr is dan ook niet mijn in-game-namequote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:53 schreef Rikoko het volgende:
[..]
LERRRROYYYYYY JENNKKKINNNSSSSSss
ik dacht dat ik je vanmiddag zag spelen maar t was je niet (die gast zn nick heette Mr. Grrrrrr)
Waar is dat?! dat wil ik ook zienquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:51 schreef Elegy het volgende:
Halloween stijl
[[url=http://img485.imageshack.us/img485/9615/lionsarch0md.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img485.imageshack.us/img485/6412/droknars0fr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Vind ik juist wel handig in de party; kan ik die vijanden gelijk slowen en afschieten ;Pquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar liever iemand die niet overdreven aanwezig is dan een rushende idioot die zich niks aantrekt van de rest van de party en constant vijanden naar je toe lokt.![]()
Mijn record staat op 16 keer achter elkaar winnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:01 schreef trancethrust het volgende:
Spelen jullie trouwens vaak in Arena's? Ik sinds een paar dagen, vind t erg grappig. Dinsdag nog met een team 8x achterelkaar gewonnen![]()
krijg je n pompoen hoofd van!quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:51 schreef Pompiedom het volgende:
Als je een ghost-in-a-box koopt komt er na dubbelklikken tegen alle verwachtingen in een 'ghost' uit 'boo' roept.
En met die drankjes zal je waarschijnlijk net zoals met dwarvenale dronken worden
Ik heb een guild!quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben nu een lvl 6 Necro/Monk en zit in Daeri d'r Guild
Pas wel ff onze cape aan plzquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:20 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik heb een guild!
Twisted Inside, oftewel TWIN
Dan neem je gewoon wat AI vriendjes mee, daar zijn ze voorquote:Op dinsdag 1 november 2005 01:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Trouwens, de post-searing is NIET te doen in je eentje, vooral niet voor een Necro
Guildhouse?quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:20 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik heb een guild!
Twisted Inside, oftewel TWIN
Of echte mensen natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dan neem je gewoon wat AI vriendjes mee, daar zijn ze voor
Maar die AI ventjes gebruiken is doorgaans moeilijker, dus uitdagenderquote:
quests doen, kom je er vanzelf... er liggen vooral veel quests in het gebied zelf en niet in de stad..quote:Op dinsdag 8 november 2005 07:17 schreef Beestig het volgende:
Ik ben lvl 16 geworden en ben een beetje alle missies aan het doorlopen.
Maar ik heb bij Bergen Hot Springs bijvoorbeeld helemaal nog niet zoveel van de omgeving gehad. Komt dit later terug met missies of moet je zelf veel gaan ontdekken. Heb wel alles quests die ik kreeg in Lion's ed gedaan.
Ik heb nog altijd deze, en inmiddels ook de SEquote:Op maandag 7 november 2005 12:36 schreef Snqqpy het volgende:Ik heb de Special Edition gewonnen op Fok!Games.
* Snqqpy pimpt
Zit jij ook niet bij mij in de guild?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hugo Veld, level 9 Ne / M
Fear Ov Teh Dark, level 4 W
Ik word gek van je dartbordquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:57 schreef daeri het volgende:
[..]
Zit jij ook niet bij mij in de guild?
Ja Kim, ik zit bij jouquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:57 schreef daeri het volgende:
[..]
Zit jij ook niet bij mij in de guild?
Da's niet zo mooi. Stel dat ik dartpijltjes was gaan gooienquote:Op woensdag 16 november 2005 07:09 schreef daeri het volgende:
[..]
Dat is mn dartbord niet, dat zijn mijn hersenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |