abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30393717
Aurora Glade is simpel.. De weg naar de chrystals toe is te makkelijk voor woorden, en voor de rest heb je gewoon klein beetje tactiek nodig. De 1e kristal activeren, verder hoef je niks te doen, alleen verdedigen..
pi_30394890
quote:
Op donderdag 8 september 2005 18:16 schreef Luuksor het volgende:
Aurora Glade is simpel.. De weg naar de chrystals toe is te makkelijk voor woorden, en voor de rest heb je gewoon klein beetje tactiek nodig. De 1e kristal activeren, verder hoef je niks te doen, alleen verdedigen..
Ik snap ook niet wat mensen er zo moeilijk aan vinden, maar de laatste keer dat ik hem deed zat er dus een gast in mijn team die er al een hele tijd vastzat blijkbaar...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_30401418
Hij is niet te doen met henchies tho.. Meerdere malen geprobeerd.. Met guildies is ie easy! Wat me brengt op Fok! Guild.. lache, maar ik ben harstikke tevreden
  vrijdag 9 september 2005 @ 02:56:58 #129
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_30409603
Defending North Kryta, díe is pas pleurismoeilijk. Water en earthbound titans, die zelf ook weer titans spawnen. Poison en stone vliegt je om de oren, en je kan maar met 6 mensen een party vormen, tenzij je op de koop toe neemt om vanaf ToA te vertrekken.

Heb vanavond vanaf een uur of tien tot 02.00 geprobeerd met de party, maar het ging gewoon niet, terwijl iedereen goed samenwerkte.

Gelukkig zijn de quests in Sorrow's Furnace betrekkelijk eenvoudig met henchies te spelen.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 9 september 2005 @ 16:11:20 #130
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_30425235
quote:
tenzij je op de koop toe neemt om vanaf ToA te vertrekken.
Maar dat is dan ook een tering eind lopen

Gister moest trouwens een guild member de Aurora Glade missie doen, lukte pas bij de 4e keer ofzo (mede omdat er telkens party members disconnecte)
  vrijdag 9 september 2005 @ 16:40:13 #131
124714 Rikoko
Ik oog jou! IK OOOOOG JOU!!
pi_30426217
ja, fucking irritant dat ge-disconnect
>>> Icons niet groter dan 100 KB.<<<
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
pi_30498345
Zoo, ik ben nu weer opnieuw begonnen met een char.. vandaag lvl 9 geworden.. Moet tog zeggen hoe meer ik het speel, hoe leuker ik het begin te vinden..! Heb nu een N* Koentje3 en dat is echt het leukste wat ik tot nu toe heb gespeeld ...

Net waren de favour of the gods voor Europe.. Dat betekende dus een flinke drukte, en iedereen was die Rare quests aan het doen.. (familie ties, en nog zo eentje) .. 500 exp maar, maar het is gewoon leuk om te doen omdat je weet dat ie over een paar uurtjes wel weer terug zal gaan naar korea ..

Verder ben ik nu ook wat meer in de arena te vinden

Je kan me altijd msgen, of adden op buddy list: Mr K
pi_30506671
die thirsty river is best wel irrirtant vind ik zelf ik heb een ele/mo 20 maar telkens al iemand die elite skills heeft vertrelkken ze al das best wel klote

maar tegen woordig hebben meer mensen 2,3,4 chars in het begin waren dat er veel minder.
niemand rushte toen door de game hen dan zaten er als mensne lvl 20 bij wilds nu zie je pas eens lvl 20 in amoon of later das best wel klote
  maandag 12 september 2005 @ 15:25:15 #134
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_30515295
quote:
Op maandag 12 september 2005 09:16 schreef electronicvirus het volgende:
die thirsty river is best wel irrirtant vind ik zelf ik heb een ele/mo 20 maar telkens al iemand die elite skills heeft vertrelkken ze al das best wel klote

maar tegen woordig hebben meer mensen 2,3,4 chars in het begin waren dat er veel minder.
niemand rushte toen door de game hen dan zaten er als mensne lvl 20 bij wilds nu zie je pas eens lvl 20 in amoon of later das best wel klote
Heb gister de Thirsty River missie 2 x gedaan , en vind hem eigenlijk best makkelijk, mits je secuur te werk gaat en niet alle teammembers alles tegelijk aan gaan vallen.

Eerst de reuzen en dan bij die team die je af moet maken het eerste team das er maar 1 tje.

Bij de volgende lichting teams zijn het 2 teams. Zoveel mogelijk links blijven en eerst de linker pakken. (Eerst de cursed slangen en de forgotten ) en dan voor de priest. Dan pas de rest.

Bij het 3e stuk moet je 3 teams verslaan. Eerst het linker team (die is het moeilijkst) dan pas de rest .

Oh ja, neem wat sleutels mee voor de kistjes , zitten mooie spulletjes in.

[ Bericht 26% gewijzigd door RicXDesign op 12-09-2005 15:31:54 ]
pi_30518570
Meh, door die sleuteltjes zijn goude items helemala niet zeldzaam meer.. Das wel zonde opzich ... zelfs IK heb nu een goud wapen
  maandag 12 september 2005 @ 18:12:59 #136
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_30518596
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:11 schreef Koentje3 het volgende:
Meh, door die sleuteltjes zijn goude items helemala niet zeldzaam meer.. Das wel zonde opzich ... zelfs IK heb nu een goud wapen
Maar die kan je wel mooi verkopen in Ascalon bijv.
pi_30522518
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:12 schreef RicXDesign het volgende:

[..]

Maar die kan je wel mooi verkopen in Ascalon bijv.
Maar vraag er dan wel een normale prijs voor, noobs oplichten is niet cool...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 12 september 2005 @ 20:36:52 #138
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_30522726
Alleen heb je in Ascalon ook wel kisten, en tegenwoordig geven alle kisten paarse of gouden items.

Niet zulke beste trouwens, ik heb onlangs maar een paar gouden staffs en canes gewoon gesalvaged omdat de req. zo bizar waren dat wsl niemand (tenzij je wel een hele vage build hebt) er wat mee kunt. Divine favor icm fast casting ofzo, dat kán niet eens
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_30523497
Ja had ook paar hele rare combinaties! Skills van meerdere professions op 1 item, echt idioot..
pi_30524447
quote:
Op maandag 12 september 2005 21:03 schreef Luuksor het volgende:
Ja had ook paar hele rare combinaties! Skills van meerdere professions op 1 item, echt idioot..
vriend van me had 4 verschillende proffesions op een wapen
  maandag 12 september 2005 @ 21:43:57 #141
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_30524794
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maar vraag er dan wel een normale prijs voor, noobs oplichten is niet cool...
Nee is idd niet leuk , maar dat heb je mij ook niet horen zeggen ... toch ?
  dinsdag 13 september 2005 @ 03:13:52 #142
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_30531626
Sjongejonge, net weer een waardeloze gouden cane met 11-22 firedamage (req 10 fire), +1 illusion magic en 12% faster recharge in curses... Zo kan ik er ook nog wel een paar verzinnen
pi_30534605
ja das wel jammer dat er verkeerde bonussen opzitten maar ga naar boss voor green weapons (btw porbeer alleen heb je meer kans)
  donderdag 15 september 2005 @ 10:03:45 #144
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_30595786
Trouwens gisteren wel een geinige glitch in Last day dawns. We hadden bijna alle monsters verslagen, op de laatste grote Titan na. Terwijl wij dood waren en bezig waren met ressurecten maakt hij Adelbern dood, dit zien we als we er net aan komen lopen. Gevloek en geschreeuw was toen niet van de lucht, kan ik je vertellen Maar ineens *bling* quest log updated. We konden gewoon naar Glint om de xp op te halen.

Blijkbaar vindt de draak de koning niet lief. Misschien heeft de koning wel een outfit aan van drakenschalen
pi_30681368
Ik speel ook al een tijdje Guildwars maar ik zit nu vast bij de missie van Thunderhead Keep.
Het 1e gedeelte is makkelijk maar nadat je het fort hebt uitgemoord gaat het steeds mis. Je moet dan het fort verdedigen maar dat mislukt steeds.

Heeft der iemand nog tips?
Patat Friet
pi_30687873
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 23:39 schreef ganzenherder het volgende:
Ik speel ook al een tijdje Guildwars maar ik zit nu vast bij de missie van Thunderhead Keep.
Het 1e gedeelte is makkelijk maar nadat je het fort hebt uitgemoord gaat het steeds mis. Je moet dan het fort verdedigen maar dat mislukt steeds.

Heeft der iemand nog tips?
THK, zoals wij veteranen dat noemen is misschien wel de moeilijkste missie van het spel.

Mijn strategie is altijd: in het midden van de Keep gaan staan en als dan de invallers aanvallen, dus geen catapults gebruiken, ook al wordt dat door veel mensen wel aangeprezen.

Als er een Mursaat Boss komt: eerst de "normale" troepen dood maken, dan pas concentreren op de boss, interupts zijn highly reccomended bij gevechten met bosses...
  maandag 19 september 2005 @ 14:48:01 #147
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_30726495
THK Is helemaal niet moeilijk, maar je moet wel een goed team hebben dat samenwerkt en naar elkaar luistert.
Ik heb het onlangs nog moeten doen, de preciese samenstelling van het team weet ik niet meer, maar er waren twee warriors, twee monks en voor de rest dacht ik necro's, ele's en één ranger. Het ging gesmeerd, de bonus gedaan en toen hadden we zoiets van "huh?", wanneer komt de rest nou? Die waren dus dood en hop, 2k xp erbij.

De poortglitch schijnen ze er trouwens uitgehaald te hebben met de update.
pi_30727226
Hey ... Ik heb even hulp nodig...

Ik ben ondertussen lvl 17 geworden, en heb nu een skill weten te bemachtigen die het mij toelaat om van een dode boss 1 skill te stelen... (Signet of Capture) ... Ik ben een N/Me

Welke skill zouden jullie mij aanraden?!

Ik denk dat dit tog wel een redelijk belangrijke beslissing is..?

Mr k
  maandag 19 september 2005 @ 15:26:32 #149
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_30727561
Ah, de SoC's, don't leave home without it

Welke skill hangt af van wat je wil doen en welke skills je al hebt. Ik neem aan dat je weet dat het van de boss afhangt welke skill je kan capturen? Voor jou zijn donkergroene en roze bosses belangrijk, de andere groen is ranger, en rood is ele.

SoC's kan je ook gewoon kopen bij veel skilltraders, dus da's geen probleem.
Als je wil weten waar je skills kan vinden moet je hier even kijken
pi_30730670
quote:
Op maandag 19 september 2005 14:48 schreef Elegy het volgende:
THK Is helemaal niet moeilijk, maar je moet wel een goed team hebben dat samenwerkt en naar elkaar luistert.
Ik heb het onlangs nog moeten doen, de preciese samenstelling van het team weet ik niet meer, maar er waren twee warriors, twee monks en voor de rest dacht ik necro's, ele's en één ranger. Het ging gesmeerd, de bonus gedaan en toen hadden we zoiets van "huh?", wanneer komt de rest nou? Die waren dus dood en hop, 2k xp erbij.

De poortglitch schijnen ze er trouwens uitgehaald te hebben met de update.
Gebruikten jullie wel de catapults eigenlijk, of ook niet?

Bij thk is het iig heel belangrijk dat je een goede target-caller hebt en dat ook iedereen die targetcaller blind volgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')