Ik snap ook niet wat mensen er zo moeilijk aan vinden, maar de laatste keer dat ik hem deed zat er dus een gast in mijn team die er al een hele tijd vastzat blijkbaar...quote:Op donderdag 8 september 2005 18:16 schreef Luuksor het volgende:
Aurora Glade is simpel.. De weg naar de chrystals toe is te makkelijk voor woorden, en voor de rest heb je gewoon klein beetje tactiek nodig. De 1e kristal activeren, verder hoef je niks te doen, alleen verdedigen..
Maar dat is dan ook een tering eind lopenquote:tenzij je op de koop toe neemt om vanaf ToA te vertrekken.
Heb gister de Thirsty River missie 2 x gedaan , en vind hem eigenlijk best makkelijk, mits je secuur te werk gaat en niet alle teammembers alles tegelijk aan gaan vallen.quote:Op maandag 12 september 2005 09:16 schreef electronicvirus het volgende:
die thirsty river is best wel irrirtant vind ik zelf ik heb een ele/mo 20 maar telkens al iemand die elite skills heeft vertrelkken ze al das best wel klote
maar tegen woordig hebben meer mensen 2,3,4 chars in het begin waren dat er veel minder.
niemand rushte toen door de game hen dan zaten er als mensne lvl 20 bij wilds nu zie je pas eens lvl 20 in amoon of later das best wel klote
Maar die kan je wel mooi verkopen in Ascalon bijv.quote:Op maandag 12 september 2005 18:11 schreef Koentje3 het volgende:
Meh, door die sleuteltjes zijn goude items helemala niet zeldzaam meer.. Das wel zonde opzich ... zelfs IK heb nu een goud wapen![]()
Maar vraag er dan wel een normale prijs voor, noobs oplichten is niet cool...quote:Op maandag 12 september 2005 18:12 schreef RicXDesign het volgende:
[..]
Maar die kan je wel mooi verkopen in Ascalon bijv.
vriend van me had 4 verschillende proffesions op een wapenquote:Op maandag 12 september 2005 21:03 schreef Luuksor het volgende:
Ja had ook paar hele rare combinaties! Skills van meerdere professions op 1 item, echt idioot..
Nee is idd niet leuk , maar dat heb je mij ook niet horen zeggen ... toch ?quote:Op maandag 12 september 2005 20:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar vraag er dan wel een normale prijs voor, noobs oplichten is niet cool...
THK, zoals wij veteranen dat noemen is misschien wel de moeilijkste missie van het spel.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:39 schreef ganzenherder het volgende:
Ik speel ook al een tijdje Guildwars maar ik zit nu vast bij de missie van Thunderhead Keep.
Het 1e gedeelte is makkelijk maar nadat je het fort hebt uitgemoord gaat het steeds mis. Je moet dan het fort verdedigen maar dat mislukt steeds.
Heeft der iemand nog tips?
Gebruikten jullie wel de catapults eigenlijk, of ook niet?quote:Op maandag 19 september 2005 14:48 schreef Elegy het volgende:
THK Is helemaal niet moeilijk, maar je moet wel een goed team hebben dat samenwerkt en naar elkaar luistert.
Ik heb het onlangs nog moeten doen, de preciese samenstelling van het team weet ik niet meer, maar er waren twee warriors, twee monks en voor de rest dacht ik necro's, ele's en één ranger. Het ging gesmeerd, de bonus gedaan en toen hadden we zoiets van "huh?", wanneer komt de rest nou? Die waren dus dood en hop, 2k xp erbij.
De poortglitch schijnen ze er trouwens uitgehaald te hebben met de update.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |