In principe is er geen "beste" class, het gaat er allemaal om dat je de juiste skills combineert.quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:54 schreef CcCcCharmed het volgende:
Ik heb hem nu ook.
Wat is het beste om bij een warrior te nemen? Ik zat zelf te denken aan een monk???
Dat valt wel mee hoor. Je wordt alleen misschien wat lastig gevallen in het begin door allemaal Guildinvites maar verder had ik nergens last van. Oh ja, ze proberen je alleen je dye te kopen als je net begonnen bent. Eén tip, denk er goed over naquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:18 schreef jpg97 het volgende:
Ik wil nu wel eens weten of de drempel hoog is of niet bij dit spel.
ik heb nog nooit een MMORPG gespeeld maar wil dit spel wel proberen.. maar niet als je de hele tijd als k*tn00b wordt behandeld zoals bij de meeste online XBOX live! spellen...
Dye is kleurspoeling zeg maar, om je onderdelen kleur te geven.quote:
O ok....quote:
Je lijkt je niks aan omdat mensen je dye willen verkopen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:23 schreef jpg97 het volgende:
En dat willen ze kopen?
Lijkt me niks aan dit spel
Je vind het wel een leuk spel, of niet..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:50 schreef Elegy het volgende:
De afkortingen, en wat ze éigenlijk ermee bedoelen
Wtf!= wie loopt er nou weer te kloten?/wat gebeurt er nou weer?/hoe kan dat?/huh?
Omg/omfg= wat is dat/ben jij een ontzettende domme lul/dat zag er interessant uit
Rez me= het is jouw schuld dat ik dood ben en jij bent een lul. Zorg er nu dus maar voor dat ik weer tot leven wordt gewekt, monk van niks!
STOP!= als jullie misschien even zouden willen stoppen dan kan ik de strategie uitleggen/nu geen massa's monsters lokken hoor!
Ffs= in godsnaam doe wat ik je zeg kutn00b/klotehealer/baggerrusher
Heal me= je moet HEALEN! stomme kutn00bmonk dat je bent! JE MOET MIJ IN DE GATEN HOUDEN WANT ALS IK DOOD GA IS DAT HEEL, HEEL ERG VOOR MIJ!
Don't rush= Blijf met je poten van die cursors/lmb beestenlokkendekutn00bwarrior!
Het is zo fijn een monk te zijn
Ik vind het spel geweldig, maar dit is wat sommige mensen volgens mij eigenlijk bedoelenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:01 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Je vind het wel een leuk spel, of niet..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |