Haha, niet te lang in de zon liggen he..quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:01 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik zou maar gewoon geloven wat de familie van Van Gogh zegt. Tenslotte kunnen terroristen makkelijk genoeg geinfiltreerd zijn in politiekorpsen of er agenten chanteren.
Tja, het ligt er dus aan of en hoe erg hij in elkaar geslagen is. Het wordt nu toch echt interessant om dat beter uitgezocht te krijgen. Weten we gelijk wie hier nu de waarheid spreekt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:00 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik vind dat niet schokkend eigenlijk, houdt eens een enquete onder buurtgenootjes met de vraag of ze ooit eens in elkaar geslagen zijn en door wie.
Kinderen, danwel jeugd hebben de meest merkwaardige redenen om iemand in elkaar te slaan hoor en we moeten met z'n allen simpelweg concuderen dat van Gogh niet zo lekker lag en ligt bij de Islatische (en voornl Marokkaanse) gemeenschap en hun kinderen idem.
Hij is (naar eigen zeggen op dit moment) in elkaar geslagen ná de moord op van Gogh (dus niet vervolgens).
Dat scheelt een slok op een borrel, ze hebben hem (als het waar is) een schop na willen geven.
Het houdt blijkbaar veel mensen bezig en de bal ligt nu bij de politie, zij moeten simpelweg de aangifte en het vervolg erop openbaar maken zodat iedereen exact weet wat er nu precies gebeurd is.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:03 schreef kenz het volgende:
[..]
Tja, het ligt er dus aan of en hoe erg hij in elkaar geslagen is. Het wordt nu toch echt interessant om dat beter uitgezocht te krijgen. Weten we gelijk wie hier nu de waarheid spreekt.
Leg eens uit...quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:06 schreef ASroma het volgende:
, maar die familie Van Gogh zijn ook een stelletje lunatics brrr
Waar kom jij vandaan zeg? Snap je wel wat er gaande is in grotere steden?quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:02 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Haha, niet te lang in de zon liggen he..
Ongelooflijk. Ze brengen het zelf naar buiten maar zijn niet boos en betreuren het. Sorry hoor, ze weten nu onderhand wel hoe het werkt en ze gebruiken de media ook dus ik vind dat ze dit niet zo netjes afhandelen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:19 schreef Sukh het volgende:
De familie Van Gogh is niet boos op de politie, zegt Van de Westelaken. Ze betreuren het alleen dat alles zo is opgeblazen en willen graag met rust gelaten.
Dat vind ik ook. Als NOVA tenminste wist dat dit gezegd ging worden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:25 schreef sp3c het volgende:
ja zoiets dacht ik idd al
kun je niet geheel de nabestaanden van dhr van Gogh voor aankijken imo NOVA zou zelf ook is iets beter zijn best moeten doen met het natrekken van het 1 en ander voor ze het uitzenden
het is toch niet live???quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Als NOVA tenminste wist dat dit gezegd ging worden.
Hij is dus niet in elkaar geslagen, maar dat is dan wel gedaan door kaaskoppen....OKquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:09 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Net Cohen's reactie op TV: Liuewe is niet in elkaar geslagen en bovendien waren het geen Marokkanen maar kaaskoppen....
Cohen is gekquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:09 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Net Cohen's reactie op TV: Liuewe is niet in elkaar geslagen en bovendien waren het geen Marokkanen maar kaaskoppen....
Hehe, dat heeft lang geduurd voordat iemand het doorhad gna gnaquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:42 schreef dar-el-harb het volgende:
[..]
Hij is dus niet in elkaar geslagen, maar dat is dan wel gedaan door kaaskoppen....OK
Nu bewijst Cohen idd dat hij ze op een rijtje heeft
Maar was het gesprek ook live - dat vraagt sp3c en is wel relevant - ik ga dat eens even checken.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:26 schreef Darklight het volgende:
Nova is wel live hoor
waarna de aandelen Douwe Egberts direct met 5 % stijgen door de geplaatste megaorders door buurthuizen en moskees.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:51 schreef dar-el-harb het volgende:
Als Cohen zijn scheur niet kan dichthouen komt er dom links getroetel uit
Er is dus wel sprake geweest van mishandeling, alleen de daders hebben ze niet weten te pakken. Officieel kun je dan idd niet stellen dat het Marokkanen geweest zijn....quote:"Geen mishandeling zoon Van Gogh"
Lieuwe van Gogh (14), de zoon van Theo van Gogh, is twee keer "door Marokkanen" gemolesteerd. Dat meldden de ouders van Theo van Gogh woensdagavond in het televisieprogramma Nova.
De politie bevestigt dat Lieuwe van Gogh een aantal keren melding heeft gemaakt van bedreiging en mishandeling. Rechercheonderzoek heeft echter niet kunnen aantonen dat er sprake is geweest van "mishandeling door Marokkanen".
Er is volgens de politie veelvuldig contact geweest met de moeder van Lieuwe. Ook is Lieuwe een tijdje onder beveiliging gesteld.
Nergens staat dat er sprake was van mishandeling. Enkel de bevestiging dat Lieuwe melding heeft gemaakt van bedreiging en mishandeling.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:06 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Er is dus wel sprake geweest van mishandeling, alleen de daders hebben ze niet weten te pakken. Officieel kun je dan idd niet stellen dat het Marokkanen geweest zijn....
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:20 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik bedoel ook eigenlijk dat gesprek, dat was ook live, maar heb je inmiddels al gezienquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar was het gesprek ook live - dat vraagt sp3c en is wel relevant - ik ga dat eens even checken.
Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:25 schreef Meki het volgende:
zie je nou het waren geen Marokkanen
ik geloof bron en geen vooroordelenquote:
Maar wel door een andere bevolkingsgroep begrijp ik hieruit?quote:De politie bevestigt dat Lieuwe van Gogh een aantal keren melding heeft gemaakt van bedreiging en mishandeling. Rechercheonderzoek heeft echter niet kunnen aantonen dat er sprake is geweest van "mishandeling door Marokkanen".
jah pesiesquote:
Dat is een kwestie van tijd, het is ook een kwestie van tijd tot de volgende "Awa" en voor de volgende "Van Gogh".quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:35 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaat de bom barsten natuurlijk en hebben we een burgeroorlog.
Wat uit het verleden is toepasbaar hier? Niets dunkt me. Alles is veranderd. De mensen hebben betere toegang tot informatie. Mensen die qua mentaliteit in het verleden zijn blijven steken en niet goed geïnformeerd zijn en dus makkelijk te misleiden zijn, zijn tevens de bronnen van problematiek. En dat zijn niet de oorspronkelijke Nederlanders.quote:NIets leert men. Helemaal niets.
Valse aangifte? De politie kon toch niet vaststellen dat er sprake was van mishandeling? Dat is iets anders dan een valse aangifte. Als het al valse aangifte is als de politie het aangegevene kan bevestigen dan heb ik ook al wel een paar keer valse aangifte gedaan als ze weer eens niets konden doen tegen openbare geweldpleging, diefstal, bedreiging, etc.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:42 schreef SCH het volgende:
Het begint uiteindelijk wel een treurig verhaal te worden.
Lieuwe heeft eerder valse aangifte gedaan dus is het logisch dat de politie er zeer zorgvuldig mee omgaat. Het is ook logisch dat zijn grootouders zich zorgen maken, ik vraag me af of ze van die eerdere valse aangifte op de hoogte waren.
SCH is een Journalist, een linkse, nederlandse journalist...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:07 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Valse aangifte? De politie kon toch niet vaststellen dat er sprake was van mishandeling? Dat is iets anders dan een valse aangifte.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:07 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Valse aangifte? De politie kon toch niet vaststellen dat er sprake was van mishandeling? Dat is iets anders dan een valse aangifte. Als het al valse aangifte is als de politie het aangegevene kan bevestigen dan heb ik ook al wel een paar keer valse aangifte gedaan als ze weer eens niets konden doen tegen openbare geweldpleging, diefstal, bedreiging, etc.
afgezien van enkele grove fouten en laksheid van de politie, is lieuwe toch overgeplaatst naar een andere klas? pesterijen zullen dan heus wel opgevallen zijn, ook bij de schoolleiding.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:25 schreef SCH het volgende:
Hij zegt dat Lieuwe valse aangifte heeft gedaan over problemen met medeleerlingen op school. De zoon van Theo van Gogh heeft dat later opgebiecht aan de politie. Hij heeft daarbij volgens Van de Westelaken zijn excuses aangeboden.
SCH heb je hier nog een bron voor want dit ben ik nog niet eerder tegengekomen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:25 schreef SCH het volgende:
[..]Lieuwe heeft eerder al excuses aangeboden voor een valse aangifte, dat is een gegeven.
Hij zegt dat Lieuwe valse aangifte heeft gedaan over problemen met medeleerlingen op school. De zoon van Theo van Gogh heeft dat later opgebiecht aan de politie. Hij heeft daarbij volgens Van de Westelaken zijn excuses aangeboden.
Wat heeft mijn woonplaats met mijn mening te maken..quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:12 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik zie het al: NUENEN. Jezus man GET A LIFE
Volkskrant vandaag.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:29 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
SCH heb je hier nog een bron voor want dit ben ik nog niet eerder tegengekomen.
Wat versta jij onder een lunatic dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:25 schreef ASroma het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
allemaal lunatics
ik vond dat de avatar van die poster ook wel in zijn eigen lijstje had gekund.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:31 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een lunatic dan?
Ik vind er nogal wat verschillen tussen zitten.....
Dat zou best eens het geval kunnen zijn, maar hier onderscheidt zich dan ook de toppresentator, die dus achterwege is gebleven om het binnenbrandje te blussen....quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:08 schreef SCH het volgende:
Het gesprek is live in de studio gevoerd - dan kan het zijn dat de redactie van NOVA niet vantevoren wist dat de ouders dit gingen zeggen.
Dat ook niet, men heeft geen sluitend bewijs, dus kan er theoretisch van alles gebeurd zijn. Nu is dit een theoretisch woordspelletje van de politie geworden om ten koste van de ouders van Van Gogh hun gelijk te halen, wat ik een laffe daad vind.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar wel door een andere bevolkingsgroep begrijp ik hieruit?
maak daar maar cohen van. mensen beginnen die man een beetje uit te kotsen geloof ik.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:37 schreef Elgigante het volgende:
De politie brengt zich met dit soort verklaringen in het nauw.
Interesting....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:42 schreef SCH het volgende:
Het begint uiteindelijk wel een treurig verhaal te worden.
Lieuwe heeft eerder valse aangifte gedaan dus is het logisch dat de politie er zeer zorgvuldig mee omgaat. Het is ook logisch dat zijn grootouders zich zorgen maken, ik vraag me af of ze van die eerdere valse aangifte op de hoogte waren.
Hij heeft nog een te breed tapijt van ambtenaren onder zich liggen om zich daar druk over te maken helaas, maar ik kijk reikhalzend uit naar zijn opvolger, hopelijk eentje die voloende gewicht heef voor deze functie, jammer geneg had Cohen dit niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maak daar maar cohen van. mensen beginnen die man een beetje uit te kotsen geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |