abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29208032
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 18:01 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik zou maar gewoon geloven wat de familie van Van Gogh zegt. Tenslotte kunnen terroristen makkelijk genoeg geinfiltreerd zijn in politiekorpsen of er agenten chanteren.
Haha, niet te lang in de zon liggen he..
Yeah baby Yeah!
pi_29208066
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 18:00 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik vind dat niet schokkend eigenlijk, houdt eens een enquete onder buurtgenootjes met de vraag of ze ooit eens in elkaar geslagen zijn en door wie.
Kinderen, danwel jeugd hebben de meest merkwaardige redenen om iemand in elkaar te slaan hoor en we moeten met z'n allen simpelweg concuderen dat van Gogh niet zo lekker lag en ligt bij de Islatische (en voornl Marokkaanse) gemeenschap en hun kinderen idem.

Hij is (naar eigen zeggen op dit moment) in elkaar geslagen ná de moord op van Gogh (dus niet vervolgens).

Dat scheelt een slok op een borrel, ze hebben hem (als het waar is) een schop na willen geven.
Tja, het ligt er dus aan of en hoe erg hij in elkaar geslagen is. Het wordt nu toch echt interessant om dat beter uitgezocht te krijgen. Weten we gelijk wie hier nu de waarheid spreekt.
  donderdag 28 juli 2005 @ 18:06:10 #253
97934 ASroma
Flamboyant
pi_29208122
ach terroristen zijn lunatics, maar die familie Van Gogh zijn ook een stelletje lunatics brrr en wanneer wordt die lege column van Theo in de metro opgevuld? we snappen de boodschap nu wel.
pi_29208161
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 18:03 schreef kenz het volgende:

[..]

Tja, het ligt er dus aan of en hoe erg hij in elkaar geslagen is. Het wordt nu toch echt interessant om dat beter uitgezocht te krijgen. Weten we gelijk wie hier nu de waarheid spreekt.
Het houdt blijkbaar veel mensen bezig en de bal ligt nu bij de politie, zij moeten simpelweg de aangifte en het vervolg erop openbaar maken zodat iedereen exact weet wat er nu precies gebeurd is.
Ik vind 1 klap in het gezicht eigenlijk al voldoende om te spreken van "in elkaar geslagen'.

Als de politie niet hard kan maken dat ze actie hebben ondernomen (met hard, bedoel ik bewijs) ben ik geneigd de ouders van Van Gogh te geloven.
Yeah baby Yeah!
pi_29208180
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 18:06 schreef ASroma het volgende:
, maar die familie Van Gogh zijn ook een stelletje lunatics brrr
Leg eens uit...
Yeah baby Yeah!
pi_29208227
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 18:02 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Haha, niet te lang in de zon liggen he..
Waar kom jij vandaan zeg? Snap je wel wat er gaande is in grotere steden?

Laks en terughoudend politiebeleid door moslim-infiltratie.
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
pi_29208231
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 17:19 schreef Sukh het volgende:
De familie Van Gogh is niet boos op de politie, zegt Van de Westelaken. Ze betreuren het alleen dat alles zo is opgeblazen en willen graag met rust gelaten.
Ongelooflijk. Ze brengen het zelf naar buiten maar zijn niet boos en betreuren het. Sorry hoor, ze weten nu onderhand wel hoe het werkt en ze gebruiken de media ook dus ik vind dat ze dit niet zo netjes afhandelen.
pi_29208243
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 17:25 schreef sp3c het volgende:
ja zoiets dacht ik idd al

kun je niet geheel de nabestaanden van dhr van Gogh voor aankijken imo NOVA zou zelf ook is iets beter zijn best moeten doen met het natrekken van het 1 en ander voor ze het uitzenden
Dat vind ik ook. Als NOVA tenminste wist dat dit gezegd ging worden.
pi_29208248
Ik zie het al: NUENEN. Jezus man GET A LIFE
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
  Moderator donderdag 28 juli 2005 @ 18:15:12 #260
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_29208309
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 18:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat vind ik ook. Als NOVA tenminste wist dat dit gezegd ging worden.
het is toch niet live???

anders neem ik mijn woorden terug maar ik blijf het knullig vinden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 28 juli 2005 @ 18:25:57 #261
97934 ASroma
Flamboyant
pi_29208545
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 18:08 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Leg eens uit...

allemaal lunatics
  donderdag 28 juli 2005 @ 18:26:34 #262
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_29208563
Nova is wel live hoor
pi_29208915
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 15:09 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Net Cohen's reactie op TV: Liuewe is niet in elkaar geslagen en bovendien waren het geen Marokkanen maar kaaskoppen....
Hij is dus niet in elkaar geslagen, maar dat is dan wel gedaan door kaaskoppen....OK
Nu bewijst Cohen idd dat hij ze op een rijtje heeft
pi_29208967
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 15:09 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Net Cohen's reactie op TV: Liuewe is niet in elkaar geslagen en bovendien waren het geen Marokkanen maar kaaskoppen....
Cohen is gek
Lieuwe is dus niet in elkaar geslagen door kaaskoppen
Die Marrokjes zijn dus nog steeds naar hem op zoek ofzo

PVDA was ie geloof ik he?
  donderdag 28 juli 2005 @ 18:45:39 #265
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_29209012
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 18:42 schreef dar-el-harb het volgende:

[..]

Hij is dus niet in elkaar geslagen, maar dat is dan wel gedaan door kaaskoppen....OK
Nu bewijst Cohen idd dat hij ze op een rijtje heeft
Hehe, dat heeft lang geduurd voordat iemand het doorhad gna gna
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_29209143
Man je kan een website openen met Job-isms....
Als Bush zijn bek opentrekt komt er iets stompzinnigs rechts uit
Als Cohen zijn scheur niet kan dichthouen komt er dom links getroetel uit
pi_29209155
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 18:26 schreef Darklight het volgende:
Nova is wel live hoor
Maar was het gesprek ook live - dat vraagt sp3c en is wel relevant - ik ga dat eens even checken.
  donderdag 28 juli 2005 @ 19:00:50 #268
80268 kLowJow
That's Gay
pi_29209377
Ik laat deze wel even mergen met Zoon van Gogh 2x in elkaar geslagen door Marokkanen -2-.

Lijkt me wat overdreven om dezelfde discussie in twee topics in NWS te voeren.
  donderdag 28 juli 2005 @ 19:01:41 #269
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_29209396
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 18:51 schreef dar-el-harb het volgende:
Als Cohen zijn scheur niet kan dichthouen komt er dom links getroetel uit
waarna de aandelen Douwe Egberts direct met 5 % stijgen door de geplaatste megaorders door buurthuizen en moskees.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_29209512
quote:
"Geen mishandeling zoon Van Gogh"
Lieuwe van Gogh (14), de zoon van Theo van Gogh, is twee keer "door Marokkanen" gemolesteerd. Dat meldden de ouders van Theo van Gogh woensdagavond in het televisieprogramma Nova.
De politie bevestigt dat Lieuwe van Gogh een aantal keren melding heeft gemaakt van bedreiging en mishandeling. Rechercheonderzoek heeft echter niet kunnen aantonen dat er sprake is geweest van "mishandeling door Marokkanen".
Er is volgens de politie veelvuldig contact geweest met de moeder van Lieuwe. Ook is Lieuwe een tijdje onder beveiliging gesteld.
Er is dus wel sprake geweest van mishandeling, alleen de daders hebben ze niet weten te pakken. Officieel kun je dan idd niet stellen dat het Marokkanen geweest zijn....
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_29209585
Het gesprek is live in de studio gevoerd - dan kan het zijn dat de redactie van NOVA niet vantevoren wist dat de ouders dit gingen zeggen.
pi_29209695
shit nu je het zegt...had goddomme aandelen koffie ipv olie moeten kopen
  donderdag 28 juli 2005 @ 19:14:20 #273
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29209753
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 19:06 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Er is dus wel sprake geweest van mishandeling, alleen de daders hebben ze niet weten te pakken. Officieel kun je dan idd niet stellen dat het Marokkanen geweest zijn....
Nergens staat dat er sprake was van mishandeling. Enkel de bevestiging dat Lieuwe melding heeft gemaakt van bedreiging en mishandeling.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  donderdag 28 juli 2005 @ 19:15:08 #274
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29209772
-edit: niet nodig

[ Bericht 96% gewijzigd door kLowJow op 28-07-2005 19:25:05 ]
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  donderdag 28 juli 2005 @ 19:23:38 #275
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_29210014
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 15:20 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
.

Waar gaat dit topic dan over?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  donderdag 28 juli 2005 @ 20:33:33 #276
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_29212339
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 18:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar was het gesprek ook live - dat vraagt sp3c en is wel relevant - ik ga dat eens even checken.
Ik bedoel ook eigenlijk dat gesprek, dat was ook live, maar heb je inmiddels al gezien
Vorige keer dat die Pauw een interview had met de ouders van Gogh was het volgens mij wel vante voren opgenomen
pi_29217904
ik zei het al de politie heeft mijn gelijk bevestigd
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_29217933
zie je nou het waren geen Marokkanen
pi_29218437
Is het niet zo dat alles wat de woede opwekt van de Nederlanders, tav buitenlanders
verzwegen wordt om ellende te voorkomen?
Denk dat het zoiets moet zijn..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 28 juli 2005 @ 23:56:39 #280
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_29218977
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 23:25 schreef Meki het volgende:
zie je nou het waren geen Marokkanen
Geloof je het zelf?
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_29220045
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 23:56 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Geloof je het zelf?
ik geloof bron en geen vooroordelen
  vrijdag 29 juli 2005 @ 01:27:40 #282
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_29221371
quote:
De politie bevestigt dat Lieuwe van Gogh een aantal keren melding heeft gemaakt van bedreiging en mishandeling. Rechercheonderzoek heeft echter niet kunnen aantonen dat er sprake is geweest van "mishandeling door Marokkanen".
Maar wel door een andere bevolkingsgroep begrijp ik hieruit?
pi_29222420
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 18:08 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Leg eens uit...
jah pesies
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 29 juli 2005 @ 04:41:37 #284
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_29223976
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:35 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Op een gegeven moment gaat de bom barsten natuurlijk en hebben we een burgeroorlog.
Dat is een kwestie van tijd, het is ook een kwestie van tijd tot de volgende "Awa" en voor de volgende "Van Gogh".
quote:
NIets leert men. Helemaal niets.
Wat uit het verleden is toepasbaar hier? Niets dunkt me. Alles is veranderd. De mensen hebben betere toegang tot informatie. Mensen die qua mentaliteit in het verleden zijn blijven steken en niet goed geïnformeerd zijn en dus makkelijk te misleiden zijn, zijn tevens de bronnen van problematiek. En dat zijn niet de oorspronkelijke Nederlanders.
pi_29224802
Het begint uiteindelijk wel een treurig verhaal te worden.

Lieuwe heeft eerder valse aangifte gedaan dus is het logisch dat de politie er zeer zorgvuldig mee omgaat. Het is ook logisch dat zijn grootouders zich zorgen maken, ik vraag me af of ze van die eerdere valse aangifte op de hoogte waren.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 09:06:37 #286
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_29225087
@ Meki
Je doet me denken aan die egyptenaar, die na de aanslag in sjorren aan een sjeik riep dat moslims zoiets niet doen..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_29225116
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 08:42 schreef SCH het volgende:

Lieuwe heeft eerder valse aangifte gedaan dus is het logisch dat de politie er zeer zorgvuldig mee omgaat. Het is ook logisch dat zijn grootouders zich zorgen maken, ik vraag me af of ze van die eerdere valse aangifte op de hoogte waren.
Valse aangifte? De politie kon toch niet vaststellen dat er sprake was van mishandeling? Dat is iets anders dan een valse aangifte. Als het al valse aangifte is als de politie het aangegevene kan bevestigen dan heb ik ook al wel een paar keer valse aangifte gedaan als ze weer eens niets konden doen tegen openbare geweldpleging, diefstal, bedreiging, etc.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 09:11:33 #288
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_29225181
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 09:07 schreef FreedonNadd het volgende:

[..]

Valse aangifte? De politie kon toch niet vaststellen dat er sprake was van mishandeling? Dat is iets anders dan een valse aangifte.
SCH is een Journalist, een linkse, nederlandse journalist...
Need I say more?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_29225377
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 09:07 schreef FreedonNadd het volgende:

[..]

Valse aangifte? De politie kon toch niet vaststellen dat er sprake was van mishandeling? Dat is iets anders dan een valse aangifte. Als het al valse aangifte is als de politie het aangegevene kan bevestigen dan heb ik ook al wel een paar keer valse aangifte gedaan als ze weer eens niets konden doen tegen openbare geweldpleging, diefstal, bedreiging, etc.
Lieuwe heeft eerder al excuses aangeboden voor een valse aangifte, dat is een gegeven.

Politie weerspreekt verhaal Van Gogh

Lieuwe van Gogh, de 14-jarige zoon van de vermoorde cineast Theo van Gogh, heeft bij de politie valse aangifte gedaan van bedreiging en mishandeling. Ook andere meldingen over incidenten rond Lieuwe, onder andere afkomstig van buurtbewoners, berustten volgens de woordvoerder van de Amsterdamse politie niet op waarheid.

AMSTERDAM

De politie reageerde donderdag op beschuldigingen van de grootouders van Lieuwe van Gogh in het televisie-programma Nova . Zij stelden dat hun kleinzoon twee keer is gemolesteerd. De gewaarschuwde politie kwam niet opdagen
en verder werd er ook niet op de incidenten gereageerd, aldus de grootouders.
De Amsterdamse politie zegt alle meldingen serieus te hebben genomen. Uit uitgebreid rechercheonderzoek bleek dat Lieuwe niet door Marokkaanse jongeren is gemolesteerd . Evenmin hebben mogelijk bewapende jongemannen in zijn buurt navraag gedaan naar het adres van Van Goghs zoon, aldus de woordvoerder.
Namens de familie Van Gogh hield Theo van Goghs producer Gijs van de Westelaken gisteren staande dat er twee incidenten zijn geweest. Volgens hem is Lieuwe twee maanden na de moord op zijn vader tijdens het uitlaten van de hond mishandeld door een paar jongens. Daaraan hield hij een paar blauwe plekken over.
Het tweede incident betrof twee jongens die 'met een pistool of iets wat daarop leek', aan buurtbewoners vroegen waar Lieuwe woonde. Van de Westelaken zegt dat de buurtbewoners de politie slechts informeerden omdat de bewuste jongeren al snel waren verdwenen. Toen de buurtbewoners de jongens twee weken later weer zagen lopen, riep de politie een surveillancewagen terug. De politie vond het een klus voor een arrestatieteam, maar toen dat arriveerde, waren de jongens vertrokken, aldus Van de We s t e l a k e n .
Hij zegt dat Lieuwe valse aangifte heeft gedaan over problemen met medeleerlingen op school. De zoon van Theo van Gogh heeft dat later opgebiecht aan de politie. Hij heeft daarbij volgens Van de Westelaken zijn excuses aangeboden.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 09:27:54 #290
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29225416
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 09:25 schreef SCH het volgende:

Hij zegt dat Lieuwe valse aangifte heeft gedaan over problemen met medeleerlingen op school. De zoon van Theo van Gogh heeft dat later opgebiecht aan de politie. Hij heeft daarbij volgens Van de Westelaken zijn excuses aangeboden.
afgezien van enkele grove fouten en laksheid van de politie, is lieuwe toch overgeplaatst naar een andere klas? pesterijen zullen dan heus wel opgevallen zijn, ook bij de schoolleiding.

[ Bericht 2% gewijzigd door zoalshetis op 29-07-2005 09:41:07 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_29225436
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 09:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Lieuwe heeft eerder al excuses aangeboden voor een valse aangifte, dat is een gegeven.

SCH heb je hier nog een bron voor want dit ben ik nog niet eerder tegengekomen.
pi_29225450
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 18:12 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik zie het al: NUENEN. Jezus man GET A LIFE
Wat heeft mijn woonplaats met mijn mening te maken..
Ondanks dat ik in het gemoedelijke Brabant woon, weet ik uit ervaring wel hoe het er in de randstad aan toegaat, maar desondanks weiger ik eventuele complottheorieen over infiltratie bij politiewoordoerders door moslimfundamentalisten te geloven.

Ik heb trouwens een prima leven hoor...
Yeah baby Yeah!
pi_29225459
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 09:29 schreef FreedonNadd het volgende:

[..]

SCH heb je hier nog een bron voor want dit ben ik nog niet eerder tegengekomen.
Volkskrant vandaag.
pi_29225467
quote:
Wat versta jij onder een lunatic dan?

Ik vind er nogal wat verschillen tussen zitten.....
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 29 juli 2005 @ 09:32:00 #295
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29225484
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 09:31 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Wat versta jij onder een lunatic dan?

Ik vind er nogal wat verschillen tussen zitten.....
ik vond dat de avatar van die poster ook wel in zijn eigen lijstje had gekund.
pi_29225513
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 19:08 schreef SCH het volgende:
Het gesprek is live in de studio gevoerd - dan kan het zijn dat de redactie van NOVA niet vantevoren wist dat de ouders dit gingen zeggen.
Dat zou best eens het geval kunnen zijn, maar hier onderscheidt zich dan ook de toppresentator, die dus achterwege is gebleven om het binnenbrandje te blussen....
Pauw onderscheidt zich op dit vlak niet van de middelmaat zoals Polak, Witteman etc.
Yeah baby Yeah!
pi_29225567
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 01:27 schreef AchJa het volgende:

[..]

Maar wel door een andere bevolkingsgroep begrijp ik hieruit?
Dat ook niet, men heeft geen sluitend bewijs, dus kan er theoretisch van alles gebeurd zijn. Nu is dit een theoretisch woordspelletje van de politie geworden om ten koste van de ouders van Van Gogh hun gelijk te halen, wat ik een laffe daad vind.

Aan de manier waarop ze het formuleren kun je op je klompen aanvoelen dat er wél wat heeft plaatsgevonden, maar dat een heterdaadje achterwege is gebleven en dat er formeel weinigop papier zal staan.

De politie brengt zich met dit soort verklaringen in het nauw.
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 29 juli 2005 @ 09:38:12 #298
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29225587
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 09:37 schreef Elgigante het volgende:

De politie brengt zich met dit soort verklaringen in het nauw.
maak daar maar cohen van. mensen beginnen die man een beetje uit te kotsen geloof ik.
pi_29225596
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 08:42 schreef SCH het volgende:

Interesting....

Wanneer heeft Lieuwe dan eerder vasle aangifte gedaan (en van wat eigenlijk?), dat is namelijk op zijn minst zeer relevant...
Yeah baby Yeah!
pi_29225695
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 09:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

maak daar maar cohen van. mensen beginnen die man een beetje uit te kotsen geloof ik.
Hij heeft nog een te breed tapijt van ambtenaren onder zich liggen om zich daar druk over te maken helaas, maar ik kijk reikhalzend uit naar zijn opvolger, hopelijk eentje die voloende gewicht heef voor deze functie, jammer geneg had Cohen dit niet.

Maar das offtopic, eerst helderheid...:

Wie heeft er nu wat gezegd names wie?
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')