Marktplaats dating is zoooo passé.quote:
Moet je eens kijken wat een kansloze advertentie er staanquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Marktplaats dating is zoooo passé.![]()
Trustequote:Op donderdag 28 juli 2005 02:48 schreef Brechtje het volgende:
Joeeeee, en deel 53 weer.
Maar ik ga nu écht slapen.
PUB, alvast gefeliciteerd, al bijna 30.000 posts op dit forum.
Doei
Waarom denk je dat ik me daar niet tussen vertoon...quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:52 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Moet je eens kijken wat een kansloze advertentie er staan
En dan hebben we hier bij de SC daar 15600 posts, dus meer dan de helft, van gevuld.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En dan hebben we hier bij de SC daar 15600 posts, dus meer dan de helft, van gevuld.![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En dan hebben we hier bij de SC daar 15600 posts, dus meer dan de helft, van gevuld.![]()
Liefst van leuke vrouwenquote:Op donderdag 28 juli 2005 03:01 schreef Gabry het volgende:
Kverveel me echt.. ff kijke of ik nog een leuke foto heb
Een kijkje in Gabry's leven![]()
aah..okee..quote:Op donderdag 28 juli 2005 03:11 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Hetzelfde als mijn post: Geen.
Is dat niet die man die ene seriequote:Op donderdag 28 juli 2005 03:11 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized is slapen, ik wil morgenochtend kaarten hebben voor The Island (nieuwe film met Ewan McGregor)
eerste 3 delen eigenlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2005 03:16 schreef Jaguarized het volgende:
Star Wars: Episode II - Attack of the Clones dus.
Ik vind het eigenlijk best wel rustig hierquote:
avond spitsquote:Op donderdag 28 juli 2005 03:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best wel rustig hier
Dat bedoelde ik serieusquote:
hey! pimpquote:Op donderdag 28 juli 2005 03:57 schreef Gabry het volgende:
Kheb 3 Pringlers in mn kamer laten vallen net, maar ik kan dr maar 1 vinden![]()
Jahquote:Op donderdag 28 juli 2005 03:59 schreef Gabry het volgende:
Als ik een x toevallig in Hollywood ben.. dan herken ik je wel aan je chupachoop heh ?![]()
Magische lolliesquote:Op donderdag 28 juli 2005 04:00 schreef BObNL het volgende:
[..]
Jahen waarscheinlijk 6 meiden om me heen . door die lollies offrc Maare paar topics terrug stond er een foto van ik en mijn groepje in hollywood
![]()
Ik bedoelde dat dansende meisjequote:Op donderdag 28 juli 2005 04:03 schreef BObNL het volgende:
Wahaha die barkeepsters daar zijn ook wel oke
Een topicreport geplaatstquote:
quote:
Niet hierquote:Op donderdag 28 juli 2005 04:41 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik vind et ook belachelijk dat sommige pubers tot bijna 5 uur sochtends doorgaan![]()
Ik wil ook slapenquote:Op donderdag 28 juli 2005 04:42 schreef Gabry het volgende:
Ik ga zo slapen denk ik, mn ogen beginnen te prikken![]()
Wat voor werk doe je? Bewaker ofzo?quote:Op donderdag 28 juli 2005 04:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil ook slapen, maar ik moet nog tot 7 uur hier zitten van mijn baas
Jupquote:
Zware verantwoordelijkheid hür...quote:
k, mooi moment om te gaan slapenquote:
Ik heb mijn PDA bijquote:Op donderdag 28 juli 2005 04:50 schreef Gabry het volgende:
[..]
Zware verantwoordelijkheid hür...![]()
Neem volgende x gewoon een gameboy mee![]()
Truste Gabryquote:
Je kan altijd nog een beetje naar je bewegende avatar starenquote:Op donderdag 28 juli 2005 04:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Truste Gabry![]()
Nu ben ik nog maar alleen
Die heb ik al zo vaak gezienquote:Op donderdag 28 juli 2005 04:54 schreef Gabry het volgende:
[..]
Je kan altijd nog een beetje naar je bewegende avatar staren![]()
Daar kom je wel 2 uur mee door![]()
quote:
hehe... werkenquote:Op donderdag 28 juli 2005 08:30 schreef DaMook het volgende:
[..]er is iemand wakker
![]()
En wat ga jij vandaag doen ? (Om maar te slowchatten en niet alleen, hoi, goedemorgen en daag te zeggen
)
Ik ga zometeen slapen (nachtdienst) tot +/- 4 a 5 uur. Daarna eten en om 7 uur naar de corso tot +/- half 10 en daarna om 11 uur weer werkenquote:Op donderdag 28 juli 2005 08:42 schreef joupee het volgende:
[..]
hehe... werkenen daarna lekker luieren en genieten van het goede weer
![]()
en jij?
En heb je het leuk gehad ? Wat ben je wezen doen ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:14 schreef -Trinity- het volgende:
Môge, ben een dagje en een nachtje weggeweest, maar hier ben ik weer. En nog steeds geen avatar in de OP
.
Vanavond wél vroeg naar bed *al de tweede week dat ik dit volhou*.
Ik heb haar in de wiki erin gezet dus in de volgende OP staat ze erinquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:32 schreef joupee het volgende:
[..]
hehe... kan ff duren idd.. ik sta er nu ook in![]()
Dan slaap ikquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:34 schreef joupee het volgende:
maar ik ben ervan.. zie jullie over 3 uurtjes weer
ook goedquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan slaap ikTot over een uurtje of 8
kan iedereen die wiki eigenlijk bewerken?quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb haar in de wiki erin gezet dus in de volgende OP staat ze erin.
Jup, maar let op met wat je doet, ze hebben hem vandeweek al een paar keer verneukt (opzettelijkquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:38 schreef joupee het volgende:
[..]
kan iedereen die wiki eigenlijk bewerken?
Heyquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jup, maar let op met wat je doet, ze hebben hem vandeweek al een paar keer verneukt (opzettelijk)
Tuulukquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
je ziet er wel naar uit is het niet ?
23 slechtsquote:
Trailer zag er erg strak uit idd!quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:09 schreef Chanandler het volgende:
Goeiemorgen mensen.
@Jaguarized: Toffe film
Middagquote:
Hoiquote:
Cheil jij nou echt op een paar lettertjes + naam van een User? Dud, ik was eerder met goeimorgen zeggen dus ik verdien eerder een antwoordquote:
* Jaguarized loopt mee.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:18 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Cheil jij nou echt op een paar lettertjes + naam van een User? Dud, ik was eerder met goeimorgen zeggen dus ik verdien eerder een antwoord![]()
![]()
Nee jij bent goed. De rest is evilquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:21 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee jij bent goed. De rest is evil![]()
Stop! Hou op!quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:21 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee jij bent goed. De rest is evil![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:34 schreef BObNL het volgende:
De zon schijnd schijnt hier gewoonGeloof er niks van
Wat een kutpost.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:30 schreef Gabry het volgende:
[..]
Stop! Hou op!![]()
![]()
Ook goeiemorgen![]()
Strepen is leuk![]()
Ik ga weer![]()
Ja, natuurlijk doe ik datquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:18 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Cheil jij nou echt op een paar lettertjes + naam van een User? Dud, ik was eerder met goeimorgen zeggen dus ik verdien eerder een antwoord![]()
![]()
Er praat toch niemand tegen mequote:
Ben straks een heel weekend alleen thuisquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:17 schreef fokME2 het volgende:
JAA eindelijk even een paar uurtjes alleen in het huis![]()
![]()
![]()
Eindelijk die koptelefoon af en de muziek hard![]()
Playing: "Slipknot - Vermilion" [256kbps][44kHz][stereo]
4 wekenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:15 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ben straks een heel weekend alleen thuis![]()
Ben al de hele week een ouderloosquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:15 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ben straks een heel weekend alleen thuis![]()
Dommelschquote:
Als mijn moeder nou us ff een end weg ging. Vader gaat nu net 2 weken weg.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:17 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ben al de hele week een ouderloos![]()
Ja zielig hequote:
och gerrumquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja zielig he![]()
Ik ben een eenzaam en alleen jongetje met buikgriep![]()
Dankje welquote:
Alleen nog Brand in huisquote:
En Hoegaarden, maar dat is netzoals Wiekse Witte, wit bier...... en dat is paardenzeikquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:25 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Alleen nog Brand in huis
Dommelsch krat is leeg
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:25 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Alleen nog Brand in huis
Dommelsch krat is leeg
voor jou een kopje theequote:Op donderdag 28 juli 2005 15:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ben ik ziek gaan ze het over bier hebben
Heb ik net al gehad en volgens mij hou ik het niet lang meer binnenquote:
quote:
Maar het heeft een vrij bittere, typische nasmaak.... 1 Brand gaat nog, 2 wordt al minder en de derde krijg ik meestal maar met moeite naar binnen, vast dat het Limburgs is, maar dat maakt het nog niet lekkerquote:
Alfa is ook Limburgs, en dat is dan weer wel lekkerquote:
Net anderhalf uurtje gefietst. In ultrakort rokje en strapless shirt. Is best te doen in de Randstad hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:50 schreef Jaguarized het volgende:
Gelukkig heb ik vandaag geen plannen om naar buiten te gaan.
Met een ultrakort rokje fietsen in de Randstad? Kan dat nog? Geen groepsverkrachtingen, geen aanrandingen, geen mensen die je nafluiten?quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:56 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Net anderhalf uurtje gefietst. In ultrakort rokje en strapless shirt. Is best te doen in de Randstad hoor.
Wil je soms verkracht worden dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:57 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Met een ultrakort rokje fietsen in de Randstad? Kan dat nog? Geen groepsverkrachtingen, geen aanrandingen, geen mensen die je nafluiten?
Tering jantje, is dat nog te doen?
* hollander76 trekt volgende week ook een rokje aan, en ik ga ook fietsen![]()
Tsssk had dat eerder gemeldquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:56 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Net anderhalf uurtje gefietst. In ultrakort rokje en strapless shirt. Is best te doen in de Randstad hoor.
This post is useless without pictures.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:56 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:12 schreef Woldo het volgende:
[..]
This post is useless without pictures.![]()
Dat ben jij helemaal nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:33 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Edit: Maar die van mij heeft er een boxertje onder zitten, zit eraan vast.
* Gabry stemt voorquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:33 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja van jou natuurlijkquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:35 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Zij zeuren eeuwig om foto's, ik geef, weer niet goed.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:33 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:33 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als je zo rond fietst heb je minder last van de hittequote:Op donderdag 28 juli 2005 16:48 schreef Woldo het volgende:
[..]Als je zo rond fiets vraag je om een "ordinere midden op de straat verkrachting". Zonder iets eronder dan wel te verstaan he
![]()
Fiets dan gewoon naakt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:53 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Als je zo rond fietst heb je minder last van de hitte.
Ga jij eens zo op de fotoquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:33 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Misschien vind ze het wel fijnquote:
Had dan even bij mij voor het huis stil blijven staan danquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:56 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Alsof je een boomstam uitholtquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:59 schreef Woldo het volgende:
[..]
Misschien vind ze het wel fijn![]()
Zonder zadel ofzo..
Ik stond al klaarquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:03 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Had dan even bij mij voor het huis stil blijven staan dan
Koop een Canonquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:12 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik stond al klaar [afbeelding]
[afbeelding]
Het blijft een fotogenieke manquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:26 schreef Jaguarized het volgende:
Hey Mohammed Bouyeri ehhhh ik bedoel Mohammed B.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Batsen?quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb een Canon.
Kom je dan langs ?
Nu ik:quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:32 schreef Jaguarized het volgende:
[afbeelding]
<lyrics>
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Clinic - Equaliser?quote:
Dies van Fifaquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:44 schreef Gabry het volgende:
See I'd reckon you're about an 8 or a 9,
Maybe even 9 and a half in four beers time.
That blue top shop top you've got on IS nice,
Bit too much fake tan though - but yeah you score high.
-knip de rest-
Knip die tekst er even uit dan.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dies van Fifa
Fit but you know it(oid)
Nog 1?quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:46 schreef Jaguarized het volgende:
Het is spannender als iedereen btw maar 1 couplet doet....
A shotgun fanatic, who right back at itquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:46 schreef Jaguarized het volgende:
Het is spannender als iedereen btw maar 1 couplet doet....
Editter.quote:
Doe es.quote:
Stukje uit die theme?quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:49 schreef -Mo- het volgende:
Well, Superman is hunky and he looks good in his tights.
Jaloers?quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Waar slaan al die tags op het forum
Owned by Nikky heb ik ook al 2x gezien nu.
Priveslet van Danny ook al volgens mij
Die kun je tegenwoordig verdienenquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Waar slaan al die tags op het forum
Owned by Nikky heb ik ook al 2x gezien nu.
Priveslet van Danny ook al volgens mij
Spraakwater lest de dorstquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:06 schreef -Mo- het volgende:
Op de basischool kregen we een keer zo'n chabboman op school, en toen gingen we met z'n alleen rappen.....
Extince - Spraakwater![]()
Op het einde van de dag kon ik 'm helemaal uit me hoofd, en weken erna nog moest ik 'm voordragen voor mijn klasgenootjes
Ohhh... die goeie oude tijdquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:12 schreef Gabry het volgende:
[..]
Spraakwater lest de dorst
Het is ijs ijs ijs ijs koud![]()
EEN TAG!?!?!?! WHOOPIE !!quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die kun je tegenwoordig verdienen![]()
En ik vroeg aan nikky of ik een tag mocht en toen kreeg ik er een. Jammer dat er niet instaat wat ik wilde, maar dat kon ze schijnbaar niet
.
Die teller klopt niet!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:16 schreef -Mo- het volgende:
He Gabry... je moet even meer posten... je gemiddelde is nog maar 102 posts per dag
Ja, dat gaat hardquote:
Ik poste met een andere naam in politiekquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:23 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, dat gaat hard
Ik was hiervoor alleen actief is tv, maar ik keek nooit tv
Dus toen een tijdje niet gefokt.
En toen zag ik dat ze een PUB hebben, dus hier krik ik mijn postcount maar even omhoog
Van Politiek naar Puber...quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:24 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik poste met een andere naam in politiek
maar besloot niet die naam te gebruiken hier want dan kunnen ze me nooit meer serieus nemen daaro![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:32 schreef Jaguarized het volgende:
[afbeelding]
I've been driving for an hour
Just talking to the rain
You say I've been driving you crazy
and its keeping you away
So just give me one good reason
Tell me why I should stay
'Cause I dont wanna waste another moment
in saying things we never meant to say
And I Take it just a little bit
I, hold my breath and count to ten
I, I've been waiting for a chance to let you in
If I just breathe
Let it fill the space in between
I'll know everything is alright
Breathe
Every little piece of me
You'll see
Everything is alright
If I just breathe
Well it's all so overrated
In not saying how you feel
So you end up watching chances fade
And wondering what's real
And I Give you just a little time
I, Wonder if you realize
I've been waiting till I see it in your eyes
If I just breathe
Let it fill the space between
Breathe,
Every little piece of me
You'll see
Everything is alright
If I just breathe
Breathe
So I whisper in the dark,
Hoping you hear me
Do you hear me?
If I just breathe
Let it fill the space between
Breathe,
Every little piece of me
You'll see
Everything is alright
Everything is alright if i just breathe... breathe
I've been driving for an hour
Just talking to the rain
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Je moet eten om te overleven.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:36 schreef Gabry het volgende:
ik moet nog eten... alleen kheb geen zin..![]()
Ik heb net nog heerlijk zitten te bbqen, waar woon je ergens?quote:
Het is een kwestie van geduld !quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:37 schreef Eix het volgende:
Ach bestel mar bestel mar bestel mar
Ge wet dat ik 't neet kan loate
Nog efkes en dan begin ik
D'r wir duchtig langs te proate
Dit was mijn bijdrage.
terneuzen --> zeeuws vlaanderen --> zuid-zeelandquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:38 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik heb net nog heerlijk zitten te bbqen, waar woon je ergens?
Gave linkiequote:Op donderdag 28 juli 2005 18:40 schreef joupee het volgende:
[..]
terneuzen --> zeeuws vlaanderen --> zuid-zeeland![]()
als we het toch over muziek hebben: muziek
'ik'quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:37 schreef Eix het volgende:
Ach bestel mar bestel mar bestel mar
Ge wet dat ik ich 't neet kan loate
Nog efkes en dan begin ik
D'r wir duchtig langs te proate
Dit was mijn bijdrage.
dat zeg ik ja, dat ich limburgs is.. en dat stukkie tekst was in het limburgs (toch?) en er stond IK ipv ICHquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Ich is Limburgs.
Moet elke ras Limburger weten.
Hebben ze geen Limburgs meer op school vandaag
haha het zit je niet mee met je overbuurmeisjequote:Op donderdag 28 juli 2005 19:07 schreef -Mo- het volgende:
Nu heb ik het helemaal gehad met mijn overbuurmeisje![]()
Na 1 minuut cammen, moet ze al weer eten![]()
Ik vrees dat het dan toch het meisje dat naar Duitsland op vakantie is gegaan word.
Ze heeft me wel een heel lief kaartje gestuurd waar ze wel heel erg duidelijk maakt dat ze me mist, en dat ze van me houdt![]()
Limburger. Of wereldvreemde, begrijpen ze je ook wel.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:08 schreef -Mo- het volgende:
Is een inwoner van Limboland een Limbolander of een Limbo'er
Nee, niet echtquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:09 schreef joupee het volgende:
[..]
haha het zit je niet mee met je overbuurmeisje![]()
leuk jahquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:10 schreef Imberr het volgende:nou wou ik gaan typen: overbuurmeisjes zuigen!
(in de trand van: ze zijn stom) maar dat klinkt zooo verkeerd
Gewoon tijdens NL les Limburgs pratenquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat zeg ik ja, dat ich limburgs is.. en dat stukkie tekst was in het limburgs (toch?) en er stond IK ipv ICH
en op school praat bijna niemand limburgs
quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:08 schreef -Mo- het volgende:
Is een inwoner van Limboland een Limbolander of een Limbo'er
denk niet dat de leraar dat zo leuk vindquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gewoon tijdens NL les Limburgs praten
Blijft toch je moedertaal.
Ow, ik had ff de lyric gegoogled, niet eens opgevallen. Natuurlijk moet t ich zijn. Alleen nep-Limburgs zeggen 'Ik'.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
Er staat 'ik' maar voor zover ik weet is t nog altijd 'ich'
snap je?
Het is geen taal, een dialect/accent.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gewoon tijdens NL les Limburgs praten
Blijft toch je moedertaal.
Voor ons is t een taalquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:18 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Het is geen taal, een dialect/accent.
Doen we ook lekker, in een of ander inspectieonderzoek stond dat de leraren te streng waren ofsowiets (dat merk ik jaquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:18 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Loat oas t ein taal vinje joa!! Eure g-klank is eerder ein sjpraakgebrek dan ein oetsjpraak...quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:18 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
is dat niet van die kassameisjes ofzoiets?quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:31 schreef -Mo- het volgende:
Wa edde gij gedaan van 't weekend?
Ja, gewoon een bietje zuipe bij de Trogenoors, wa anders?
Waar waar gij eigenlijk?
Jah, ik had huisarrest, maar Ricardo was langsgekomen, dus...
Aah, 'et ie je zeker liggen vingeren op de bank?
Jazeker ja, en nie alleen vingeren.
Oh! Vuile slet!!
Voor ons is het gewoon een taal.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:18 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ja, Houdoe, de Kassameisjesquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
is dat niet van die kassameisjes ofzoiets?![]()
hoe kom je daar nou opeens weer op? das toch al van 7 jaar geleden ofzo?
Edit: En met hét bedoel ik het liedjequote:Op donderdag 28 juli 2005 19:35 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, Houdoe, de Kassameisjes
Dat liet laatst opeens zo'n wijf achter op me hyves
(Waarschijnlijk omdat ik het 3 jaar geleden ofzo, altijd in de klas deed met haar)
Oke vooruit dan maar..quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je moet eten om te overleven.
Zeiden ze gister in een film van kannibalen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |